dbalats
Member
- Μηνύματα
- 146
- Likes
- 1.475
ΜΕΡΟΣ ΕΒΔΟΜΟ. ARBA MINCH: Η ΛΙΜΝΗ CHAMO ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΩΝ DORZE
Ξεκινάμε για τον Νότο! Φεύγουμε νωρίς, ώστε να γλιτώσουμε την κίνηση στην Addis Ababa, σταματάμε όμως σε ένα super market στα περίχωρα, για να προμηθευτούμε κάποια σνακς, χαρτομάντηλα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, μιας και όπως μας προειδοποίησε ο Fitretu, στο νότο της Αιθιοπίας θα είναι δύσκολο να βρούμε οτιδήποτε. Η διαδρομή μέχρι την Arba Minch, που θα γίνει η διανυκτέρευσή μας, είναι αρκετά μεγάλη, γύρω στα 450 χιλιόμετρα, αλλά ευτυχώς το οδόστρωμα είναι καλό. Στην Αιθιοπία πάντως, πουθενά δεν μπορείς να τρέξεις, οι δρόμοι παντού είναι γεμάτοι, από ανθρώπους που περπατούν, μεταφέρουν διάφορα προϊόντα, μαθητές, γαϊδουράκια, κοπάδια. Πρώτη μας στάση η Melka Kunture, μιά Παλαιολιθική τοποθεσία στην άνω Κοιλάδα Awash, 50 χιλιόμετρα νότια της Addis Ababa, όπου έχουν ανακαλυφθεί πολλά πέτρινα εργαλεία και απολιθώματα, χρονολογούμενα από 1.8 εκατομύρια χρόνια. Εκθέματα βρίσκονται σε ένα τοπικό μουσείο, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν από τον Homo erectus, ο οποίος κάποτε κατοίκησε την περιοχή, ενώ υπάρχει επίσης μιά ανοικτή θέση εκσκαφής στην οποία οδηγεί ένα λασπερό μονοπάτι.
Στον δρόμο από την Αddis Ababa προς το Arba Minch
Η Παλαιολιθική τοποθεσία Melka Kunture
Συνεχίζουμε για την Tiya, μια αρχαιολογική τοποθεσία που βρίσκεται στην Περιοχή Soddο, νότια της πρωτεύουσας. Ο τόπος αυτός είναι αξιοσημείωτος για τις μεγάλες πέτρινες στήλες του, πολλές από τις οποίες φέρουν κάποια μορφή διακόσμησης, για τις οποίες και έχει ανακηρυχθεί σαν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Η Tiya περιέχει 41 στηλες με ύψος μέχρι 5 μέτρα, που είναι χαραγμένες με αινιγματικά σύμβολα που περιλαμβάνουν ξίφη. Βρίσκονται σε μνήματα ατόμων ηλικίας μεταξύ 18 και 30 ετών, που πέθαναν περίπου 700 χρόνια πριν και τάφηκαν σε εμβρυική θέση, λίγα γνωρίζουμε όμως για την κουλτούρα αυτών που τα σκάλισαν. Κάνουμε μια στάση για φαγητό, σε έναν ωραίο σταθμό αναψυχής που βρίσκεται επάνω στον δρόμο, και είναι απόγευμα πια, όταν φθάνουμε στην Arba Minch. Η Arba Minch (“Σαράντα Πηγές”) είναι μια μέσου μεγέθους πόλη, και μάλιστα πανεπιστημιούπολη, που καυχιέται ότι κατέχει μια από τις θεαματικότερες τοποθεσίες της Αιθιοπίας, με τις λίμνες Chamo και Abaya να λαμπυρίζουν αμέσως προς τα ανατολικά, και την κρημνώδη πλαγιά της Κοιλάδας του Μεγάλου Ρήγματος να υψώνεται στα 3.000 μέτρα προς τα δυτικά. Είναι ιδανική για διανυκτέρευση στον δρόμο προς τον Νότιο Όμο, εκεί που ζουν οι φυλές της Κάτω Κοιλάδας του Όμο, αλλά η Arba Minch είναι επίσης η καλύτερη βάση για ημερήσιες εκδρομές στην Λίμνη Chamo με τους γιγαντιαίους κροκοδείλους, και στα εκπληκτικά σπιτικά των Dorze στα κοντινά υψίπεδα.
Το Πάρκο Στηλών στην Tiya
Η διαδρομή μας προς την Arba Minch
Ο Fitretu μας οδηγεί στο ξενοδοχείο μας, είναι ένα νέο ωραιότατο ξενοδοχείο, που ανήκει σε μια αλυσίδα, την “Heile Resorts”, με καταπληκτική θέα στην Λίμνη Chamo, αλλά και εξαιρετικό φαγητό, όπως διαπιστώνουμε στο δείπνο μας. Το άλλο πρωί φεύγουμε για την εκδρομή μας στη Λίμνη Chamo. Η λίμνη αυτή βρίσκεται στο όμορφο τοπίο της Κοιλάδας του Κεντρικού Ρήγματος της Αιθιοπίας, λίγα χιλιόμετρα μετά την Arba Minch. Έχει μήκος περίπου 30 χιλιόμετρα και γύρω στα 15 χιλιόμετρα διάμετρο, ενώ οι βόρειες ακτές της σχηματίζουν μέρος του Εθνικού Πάρκου Nechisar. Δυστυχώς όμως ο δρόμος είναι χάλια, κομμάτια χωμάτινα εναλλάσσονται με σπασμένη άσφαλτο και υπάρχουν πολύ μεγάλες λακκούβες. Ο Ηeile οδηγεί προσεκτικά και κάνουμε αρκετή ώρα για να φθάσουμε στην αποβάθρα. Μπαίνουμε σε ένα από τα πλοιάρια που περιμένουν και ξεκινάμε. Η Λίμνη Chamo είναι πολύ γνωστή για τους μεγάλους κροκοδείλους της. Ο βαρκάρης μας οδηγεί σε ένα νησάκι στη μέση της, όπου υπάρχουν συγκεντρωμένοι κροκόδειλοι και μπορείς άνετα να τους παρατηρήσεις, είναι η αποκαλούμενη αγορά κροκοδείλων, ένα αμμώδες κομάτι όχθης, όπου τα γιγαντιαία σαυροειδή αγαπούν να ξαπλώνουν στον ήλιο. Πραγματικά οι κροκόδειλοι είναι τεράστιοι, τουλάχιστον μερικοί από αυτούς, και παρότι έχω δει αρκετές φορές, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής, σταματώντας σε κάποια σημεία όπου υπάρχουν ιπποπόταμοι και διάφορα είδη πουλιών, πελεκάνοι, ερωδιοί, πελαργοί, αλλά βλέπουμε και 2-3 αλιαετούς.
Το ξενοδοχείο μας στην Arba Minch
Η εκδρομή στη Λίμνη Chamo
Την άλλη μέρα επισκεπτόμαστε ένα χωριό Dorze. Η συνήθως κρύα και συννεφιασμένη περιοχή Dorze, ευτυχώς όχι όταν πήγαμε εμείς, βρίσκεται ψηλά στα Βουνά Guge, γύρω στα 3000 μέτρα επάνω από το επίπεδο της θάλασσας, βορειοδυτικά του Arba Μinch. Η Dorze φημίζεται για τις ψηλές καλύβες της που μοιάζουν με γιγαντιαία μελίσσια. Κάθε καλύβα έχει ένα είδος “μύτης” στη νότια πλευρά της, που χρησιμεύει σαν δωμάτιο υποδοχής και μοιάζει με κεφάλι ελέφαντα. Ο οδηγός μας ο Fitretu μας έβαλε μέσα σε μιά καλύβα Dorze, που ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εσωτερικά. Ενώ από έξω φαίνονταν τόσο μικρή, ο εσωτερικός χώρος είναι απίστευτα μεγάλος. Στο μέσον της καλύβας υπάρχει μιά ανοιχτή φωτιά για μαγείρεμα, και γύρω γύρω χαμηλοί πάγκοι για να κάθεσαι γύρω από την φωτιά. Κατά μήκος των τοίχων υπάρχουν θέσεις για ύπνο και για αποθήκευση. Κάνουμε μια βόλτα στο χωριό και βλέπουμε μια γυναίκα Dorze να παρασκευάζει άζυμο ψωμί φτιαγμένο από το ψευδομπανανόδεντρο. Η ήμερη μορφή του φυτού (Ensete ventricosum ή Αιθιοπική μπανάνα) καλλιεργείται μόνο στην Αιθιοπία, παρέχοντας το βασικό φαγητό για περίπου 20 εκατομύρια ανθρώπους. Οι Dorze φημίζονται για την δεξιοτεχνική ύφανση βαμβακιού και βλέπουμε διάφορα πολύχρωμα υφάσματα απλωμένα έξω από τις καλύβες.
Στο χωριό των Dorze
Το χωριό είναι σχεδόν άδειο, επειδή σήμερα είναι ημέρα αγοράς. Έχουμε καταστρώσει κατάλληλα το πρόγραμμά μας, ώστε να βρεθούμε σε αρκετές αγορές της νότιας Αιθιοπίας, που είναι πολύ γραφικές και γίνονται 1-2 φορές την εβδομάδα. Φθάνουμε σε λίγο στην αγορά που είναι γεμάτη κόσμο. Οι Dorze είναι μια μικρή εθνική ομάδα που κατοικεί στην Ζώνη Gamo Gofa της Αιθιοπίας. Μιλούν την γλώσσα Dorze, μια Ομοτική διάλεκτο και αριθμούν 29.000 άτομα, που ζουν στα νότια τμήματα της χώρας. Οι περισσότεροι κατοικούν στα χωριά, κοντά στις πόλεις Chencha και Arba Minch, αλλά μια μερίδα τους έχει μεταναστεύσει και στην πρωτεύουσα. Το χωριό που επισκεπτόμαστε εμείς βρίσκεται κοντά στην Chencha. Οι άνθρωποι είναι φιλικοί και βγάζουμε αρκετές φωτογραφίες. Δυστυχώς στην Αιθιοπία υπάρχουν πάρα πολλές διαμάχες μεταξύ των διαφόρων φυλών και εθνοτήτων, και μόλις το 2018 έγινε μια μεγάλη σφαγή μιας μερίδας των Dorze που κατοικούσε στα περίχωρα της Addis Ababa από τους Oromo, την μεγαλύτερη εθνοτική μειονότητα της χώρας, που κατοικεί στο κεντρικό τμήμα της.
Στην αγορά των Dorze
Στον δρόμο για το Konso
To επόμενο πρωί συνεχίζουμε προς τον νότο και επισκεπτόμαστε την πόλη Konso. Η πόλη πύλη για την Κάτω Κοιλάδα του Όμο, η Konso, είναι γνωστή για τα αρχιτεκτονικά εμπνευσμένα χωριά της φυλής Konso γύρω από την πόλη που την κάνουν απαραίτητη σαν στάση. Η αρχαία, σύνθετη και μαγευτική κουλτούρα του λαού των Konso, οι πέτρινοι τοίχοι, τα κλιμακωτά λιβάδια και οι τελετουργικές κατασκευές απαρτίζουν έναν μοναδικό τρόπο ζωής, έτσι που το συνολικό Πολιτιστικό Τοπίο των Konso δηλώθηκε σαν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco. Η αρχιτεκτονική των χωριών των Konso είναι διαφορετική από τα παραδοσιακά σπίτια και τις κατοικίες στα άλλα μέρη της χώρας. Ο λαός των Konso ζει σε οχυρωμένα χωριά που περικλείονται από πέτρινους τοίχους. Επισκεπτόμαστε ένα χωριό των Konso δίπλα από την πόλη, αλλά δυστυχώς στο εσωτερικό του χωριού δεν επιτρέπουν τις φωτογραφίες. Βγάλαμε όμως αρκετές στην περιφέρεια του χωριού (και κάτι λίγες και στο μέσον). Απέναντι από το χωριό φαίνονται οι αναβαθμίδες που καλλιεργούνται, χαρακτηριστικό της περιοχής, ενώ έξω από μερικές καλύβες βλέπουμε Wagas, ξύλινα αγάλματα τα οποία αναπαριστούν σπουδαία μέλη της οικογένειας καθώς και ηρωϊκά γεγονότα σε τόπους ταφής. Συνεχίζουμε την πορεία μας για την Jinka, την πόλη της επόμενης διανυκτέρευσης.
Στο χωριό των Konso
Ξεκινάμε για τον Νότο! Φεύγουμε νωρίς, ώστε να γλιτώσουμε την κίνηση στην Addis Ababa, σταματάμε όμως σε ένα super market στα περίχωρα, για να προμηθευτούμε κάποια σνακς, χαρτομάντηλα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, μιας και όπως μας προειδοποίησε ο Fitretu, στο νότο της Αιθιοπίας θα είναι δύσκολο να βρούμε οτιδήποτε. Η διαδρομή μέχρι την Arba Minch, που θα γίνει η διανυκτέρευσή μας, είναι αρκετά μεγάλη, γύρω στα 450 χιλιόμετρα, αλλά ευτυχώς το οδόστρωμα είναι καλό. Στην Αιθιοπία πάντως, πουθενά δεν μπορείς να τρέξεις, οι δρόμοι παντού είναι γεμάτοι, από ανθρώπους που περπατούν, μεταφέρουν διάφορα προϊόντα, μαθητές, γαϊδουράκια, κοπάδια. Πρώτη μας στάση η Melka Kunture, μιά Παλαιολιθική τοποθεσία στην άνω Κοιλάδα Awash, 50 χιλιόμετρα νότια της Addis Ababa, όπου έχουν ανακαλυφθεί πολλά πέτρινα εργαλεία και απολιθώματα, χρονολογούμενα από 1.8 εκατομύρια χρόνια. Εκθέματα βρίσκονται σε ένα τοπικό μουσείο, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν από τον Homo erectus, ο οποίος κάποτε κατοίκησε την περιοχή, ενώ υπάρχει επίσης μιά ανοικτή θέση εκσκαφής στην οποία οδηγεί ένα λασπερό μονοπάτι.









Στον δρόμο από την Αddis Ababa προς το Arba Minch








Η Παλαιολιθική τοποθεσία Melka Kunture
Συνεχίζουμε για την Tiya, μια αρχαιολογική τοποθεσία που βρίσκεται στην Περιοχή Soddο, νότια της πρωτεύουσας. Ο τόπος αυτός είναι αξιοσημείωτος για τις μεγάλες πέτρινες στήλες του, πολλές από τις οποίες φέρουν κάποια μορφή διακόσμησης, για τις οποίες και έχει ανακηρυχθεί σαν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Η Tiya περιέχει 41 στηλες με ύψος μέχρι 5 μέτρα, που είναι χαραγμένες με αινιγματικά σύμβολα που περιλαμβάνουν ξίφη. Βρίσκονται σε μνήματα ατόμων ηλικίας μεταξύ 18 και 30 ετών, που πέθαναν περίπου 700 χρόνια πριν και τάφηκαν σε εμβρυική θέση, λίγα γνωρίζουμε όμως για την κουλτούρα αυτών που τα σκάλισαν. Κάνουμε μια στάση για φαγητό, σε έναν ωραίο σταθμό αναψυχής που βρίσκεται επάνω στον δρόμο, και είναι απόγευμα πια, όταν φθάνουμε στην Arba Minch. Η Arba Minch (“Σαράντα Πηγές”) είναι μια μέσου μεγέθους πόλη, και μάλιστα πανεπιστημιούπολη, που καυχιέται ότι κατέχει μια από τις θεαματικότερες τοποθεσίες της Αιθιοπίας, με τις λίμνες Chamo και Abaya να λαμπυρίζουν αμέσως προς τα ανατολικά, και την κρημνώδη πλαγιά της Κοιλάδας του Μεγάλου Ρήγματος να υψώνεται στα 3.000 μέτρα προς τα δυτικά. Είναι ιδανική για διανυκτέρευση στον δρόμο προς τον Νότιο Όμο, εκεί που ζουν οι φυλές της Κάτω Κοιλάδας του Όμο, αλλά η Arba Minch είναι επίσης η καλύτερη βάση για ημερήσιες εκδρομές στην Λίμνη Chamo με τους γιγαντιαίους κροκοδείλους, και στα εκπληκτικά σπιτικά των Dorze στα κοντινά υψίπεδα.






Το Πάρκο Στηλών στην Tiya










Η διαδρομή μας προς την Arba Minch
Ο Fitretu μας οδηγεί στο ξενοδοχείο μας, είναι ένα νέο ωραιότατο ξενοδοχείο, που ανήκει σε μια αλυσίδα, την “Heile Resorts”, με καταπληκτική θέα στην Λίμνη Chamo, αλλά και εξαιρετικό φαγητό, όπως διαπιστώνουμε στο δείπνο μας. Το άλλο πρωί φεύγουμε για την εκδρομή μας στη Λίμνη Chamo. Η λίμνη αυτή βρίσκεται στο όμορφο τοπίο της Κοιλάδας του Κεντρικού Ρήγματος της Αιθιοπίας, λίγα χιλιόμετρα μετά την Arba Minch. Έχει μήκος περίπου 30 χιλιόμετρα και γύρω στα 15 χιλιόμετρα διάμετρο, ενώ οι βόρειες ακτές της σχηματίζουν μέρος του Εθνικού Πάρκου Nechisar. Δυστυχώς όμως ο δρόμος είναι χάλια, κομμάτια χωμάτινα εναλλάσσονται με σπασμένη άσφαλτο και υπάρχουν πολύ μεγάλες λακκούβες. Ο Ηeile οδηγεί προσεκτικά και κάνουμε αρκετή ώρα για να φθάσουμε στην αποβάθρα. Μπαίνουμε σε ένα από τα πλοιάρια που περιμένουν και ξεκινάμε. Η Λίμνη Chamo είναι πολύ γνωστή για τους μεγάλους κροκοδείλους της. Ο βαρκάρης μας οδηγεί σε ένα νησάκι στη μέση της, όπου υπάρχουν συγκεντρωμένοι κροκόδειλοι και μπορείς άνετα να τους παρατηρήσεις, είναι η αποκαλούμενη αγορά κροκοδείλων, ένα αμμώδες κομάτι όχθης, όπου τα γιγαντιαία σαυροειδή αγαπούν να ξαπλώνουν στον ήλιο. Πραγματικά οι κροκόδειλοι είναι τεράστιοι, τουλάχιστον μερικοί από αυτούς, και παρότι έχω δει αρκετές φορές, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής, σταματώντας σε κάποια σημεία όπου υπάρχουν ιπποπόταμοι και διάφορα είδη πουλιών, πελεκάνοι, ερωδιοί, πελαργοί, αλλά βλέπουμε και 2-3 αλιαετούς.




Το ξενοδοχείο μας στην Arba Minch






















Η εκδρομή στη Λίμνη Chamo
Την άλλη μέρα επισκεπτόμαστε ένα χωριό Dorze. Η συνήθως κρύα και συννεφιασμένη περιοχή Dorze, ευτυχώς όχι όταν πήγαμε εμείς, βρίσκεται ψηλά στα Βουνά Guge, γύρω στα 3000 μέτρα επάνω από το επίπεδο της θάλασσας, βορειοδυτικά του Arba Μinch. Η Dorze φημίζεται για τις ψηλές καλύβες της που μοιάζουν με γιγαντιαία μελίσσια. Κάθε καλύβα έχει ένα είδος “μύτης” στη νότια πλευρά της, που χρησιμεύει σαν δωμάτιο υποδοχής και μοιάζει με κεφάλι ελέφαντα. Ο οδηγός μας ο Fitretu μας έβαλε μέσα σε μιά καλύβα Dorze, που ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εσωτερικά. Ενώ από έξω φαίνονταν τόσο μικρή, ο εσωτερικός χώρος είναι απίστευτα μεγάλος. Στο μέσον της καλύβας υπάρχει μιά ανοιχτή φωτιά για μαγείρεμα, και γύρω γύρω χαμηλοί πάγκοι για να κάθεσαι γύρω από την φωτιά. Κατά μήκος των τοίχων υπάρχουν θέσεις για ύπνο και για αποθήκευση. Κάνουμε μια βόλτα στο χωριό και βλέπουμε μια γυναίκα Dorze να παρασκευάζει άζυμο ψωμί φτιαγμένο από το ψευδομπανανόδεντρο. Η ήμερη μορφή του φυτού (Ensete ventricosum ή Αιθιοπική μπανάνα) καλλιεργείται μόνο στην Αιθιοπία, παρέχοντας το βασικό φαγητό για περίπου 20 εκατομύρια ανθρώπους. Οι Dorze φημίζονται για την δεξιοτεχνική ύφανση βαμβακιού και βλέπουμε διάφορα πολύχρωμα υφάσματα απλωμένα έξω από τις καλύβες.











Στο χωριό των Dorze
Το χωριό είναι σχεδόν άδειο, επειδή σήμερα είναι ημέρα αγοράς. Έχουμε καταστρώσει κατάλληλα το πρόγραμμά μας, ώστε να βρεθούμε σε αρκετές αγορές της νότιας Αιθιοπίας, που είναι πολύ γραφικές και γίνονται 1-2 φορές την εβδομάδα. Φθάνουμε σε λίγο στην αγορά που είναι γεμάτη κόσμο. Οι Dorze είναι μια μικρή εθνική ομάδα που κατοικεί στην Ζώνη Gamo Gofa της Αιθιοπίας. Μιλούν την γλώσσα Dorze, μια Ομοτική διάλεκτο και αριθμούν 29.000 άτομα, που ζουν στα νότια τμήματα της χώρας. Οι περισσότεροι κατοικούν στα χωριά, κοντά στις πόλεις Chencha και Arba Minch, αλλά μια μερίδα τους έχει μεταναστεύσει και στην πρωτεύουσα. Το χωριό που επισκεπτόμαστε εμείς βρίσκεται κοντά στην Chencha. Οι άνθρωποι είναι φιλικοί και βγάζουμε αρκετές φωτογραφίες. Δυστυχώς στην Αιθιοπία υπάρχουν πάρα πολλές διαμάχες μεταξύ των διαφόρων φυλών και εθνοτήτων, και μόλις το 2018 έγινε μια μεγάλη σφαγή μιας μερίδας των Dorze που κατοικούσε στα περίχωρα της Addis Ababa από τους Oromo, την μεγαλύτερη εθνοτική μειονότητα της χώρας, που κατοικεί στο κεντρικό τμήμα της.



























Στην αγορά των Dorze













Στον δρόμο για το Konso
To επόμενο πρωί συνεχίζουμε προς τον νότο και επισκεπτόμαστε την πόλη Konso. Η πόλη πύλη για την Κάτω Κοιλάδα του Όμο, η Konso, είναι γνωστή για τα αρχιτεκτονικά εμπνευσμένα χωριά της φυλής Konso γύρω από την πόλη που την κάνουν απαραίτητη σαν στάση. Η αρχαία, σύνθετη και μαγευτική κουλτούρα του λαού των Konso, οι πέτρινοι τοίχοι, τα κλιμακωτά λιβάδια και οι τελετουργικές κατασκευές απαρτίζουν έναν μοναδικό τρόπο ζωής, έτσι που το συνολικό Πολιτιστικό Τοπίο των Konso δηλώθηκε σαν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco. Η αρχιτεκτονική των χωριών των Konso είναι διαφορετική από τα παραδοσιακά σπίτια και τις κατοικίες στα άλλα μέρη της χώρας. Ο λαός των Konso ζει σε οχυρωμένα χωριά που περικλείονται από πέτρινους τοίχους. Επισκεπτόμαστε ένα χωριό των Konso δίπλα από την πόλη, αλλά δυστυχώς στο εσωτερικό του χωριού δεν επιτρέπουν τις φωτογραφίες. Βγάλαμε όμως αρκετές στην περιφέρεια του χωριού (και κάτι λίγες και στο μέσον). Απέναντι από το χωριό φαίνονται οι αναβαθμίδες που καλλιεργούνται, χαρακτηριστικό της περιοχής, ενώ έξω από μερικές καλύβες βλέπουμε Wagas, ξύλινα αγάλματα τα οποία αναπαριστούν σπουδαία μέλη της οικογένειας καθώς και ηρωϊκά γεγονότα σε τόπους ταφής. Συνεχίζουμε την πορεία μας για την Jinka, την πόλη της επόμενης διανυκτέρευσης.















Στο χωριό των Konso
Last edited: