Βολιβία Περού Διασχίζοντας τη γη του κόνδορα και αποφεύγοντας τις κακοτοπιές

patsman

Member
Μηνύματα
198
Likes
527

Κεφάλαιο 8: Πασχαλιάτικη ημερήσια εκδρομή στο Salar de Uyuni
Ξημέρωνε Μεγάλο Σάββατο για τους ορθόδοξους χριστιανούς όταν φτάναμε στο Uyuni, με το λεωφορείο της Todo Turismo. Αφού πήραμε τις τσάντες μας και φορτίσαμε τα κινητά μας στο συμπαθητικό γραφείο της εν λόγω εταιρίας (κυρίως για να αποφύγουμε και το έντονο πρωινό ψύχος), ήρθε και μας συνάντησε ο Alex από την Quechua Connection, με τον οποίο είχαμε μιλήσει και συμφωνήσει την προηγούμενη μέρα μέσω whatsapp για το ημερήσιο tour μας στο Salar de Uyuni. Ενώ είχαμε έρθει σε επαφή και με άλλους tour operators, επιλέξαμε την Quechua για τους εξής λόγους: πρώτον, διότι είχε δοκιμαστεί και προταθεί από άλλους συμφορουμίτες, δεύτερον, διότι υπήρχε άψογη συνεννόηση στα αγγλικά, τρίτον, διότι προσέφεραν τη δυνατότητα να κάνουμε ποδήλατο στο Salar και τέταρτον, διότι το πρότεινε και ο ταξιδιωτικός μας οδηγός. Η τιμή που κλείσαμε μας φάνηκε υπερβολική (900 bolivianos για 2 άτομα, δηλ. περίπου 60 ευρώ το άτομο), αλλά καταλάβαμε ότι την εκτόξευσε ο οδηγός που μιλούσε αγγλικά και το γεγονός ότι δεν υπήρξε προσέλευση επισκεπτών εκείνη την ημέρα και το τουρ έγινε πριβέ. Και εν τέλει, τα χρήματα άξιζαν και με το παραπάνω για τη συγκεκριμένη εμπειρία!

Έπειτα από την ενημέρωσή μας για το τι περιλαμβάνει το tour στο μικρό γραφειάκι της Quechua από τον Alex, την τακτοποίηση του οικονομικού σκέλους και από τη στιγμή που είχαμε μπροστά μας περίπου 2 ώρες μέχρι να ξεκινήσει το tour, φάγαμε ένα τυπικό πρωινό και ήπιαμε τσάι κόκας και καφέ σε ένα no-name κοντινό μαγαζάκι, το οποίο μάς πρότεινε ο Alex. Κατόπιν βγήκαμε βόλτα στο όχι και τόσο γραφικό Uyuni, το οποίο μας προσέφερε αρκετές surreal εικόνες. Ακόμη, επισκεφτήκαμε την τοπική εκκλησία που εκείνη την ώρα είχε λειτουργία και χαζέψαμε λίγο στα τοπικά μαγαζιά που μόλις άνοιγαν. Υπάρχει αρκετή φτώχεια στη συγκεκριμένη πόλη, αλλά ταυτόχρονα σού δίνει την εντύπωση ότι γίνονται συνέχεια κατασκευαστικές εργασίες: βλέπεις συχνά φορτηγά με άμμο, πέτρες κ.λπ., όπως επίσης και πολλά συνήθως ημιτελή κτίρια. Σημειωτέον ότι οι περισσότεροι δρόμοι είναι καλά στρωμένοι χωματόδρομοι. Εν ολίγοις, πρόκειται για μια πόλη που χτίστηκε μέσα στην έρημο για να εξυπηρετήσει κυρίως τις ανάγκες του Salar, τόσο από την άποψη των εργοστασίων εξόρυξης λιθίου που βρίσκονται εκεί, όσο πλέον και από τουριστική άποψη.

IMG_20220423_093138.jpg



IMG_20220423_100508.jpg



IMG_20220423_100449.jpg



IMG_20220423_094402.jpg



IMG_20220423_094448.jpg


Επιστρέψαμε στο γραφειάκι της Quechua γύρω στις 10 π.μ., οπότε και θα ξεκινούσε το tour μας. Τότε γνωριστήκαμε και με τον ξεναγό μας τον Jose, έναν απίθανο ιθαγενή τύπο, ο οποίος φρόντισε να περάσουμε μια αξέχαστη εμπειρία! Βάλαμε τα αντηλιακά μας, επιβιβαστήκαμε στα πίσω καθίσματα του 4X4 με τον Jose συνοδηγό και τον οδηγό μας (που καταλάβαινε αγγλικά, αλλά δεν τα πολυμιλούσε) και ξεκινήσαμε την πορεία μας με στόχο το Salar. Λίγο έξω από το Uyuni, είδαμε από κοντά και vicunas, "ξαδέρφια" των llamas και των alpacas. Πρώτη στάση το νεκροταφείο των τρένων (Cementerio de trenes), όπου υπάρχουν αρκετά παρατημένα τρένα, τα οποία ξέμειναν εκεί όταν σταμάτησε να λειτουργεί η σιδηροδρομική γραμμή που εξυπηρετούσαν. Η πλάκα είναι ότι μπορείς να μπεις μέσα σε αυτά τα τρένα, αλλά και να ανέβεις πάνω σε αυτά, τουλάχιστον σε εκείνα στα οποία υπάρχουν σκαλοπατάκια, για να βγεις φωτογραφίες με φόντο το απέραντο ερημικό τοπίο.

IMG_20220423_110152.jpg



IMG_20220423_110537.jpg



IMG_20220423_105118.jpg



IMG_20220423_105342.jpg


Επόμενη στάση το χωριό Colchani, το οποίο είναι η είσοδος (ή έξοδος) του Salar de Uyuni. Οι κάτοικοι του χωριού ασχολούνται αποκλειστικά με την επεξεργασία του ορυκτού αλατιού. Μάλιστα, εκτός από ένα υποτυπώδες μουσείο αλατιού, υπάρχει και ένα μικρό εργοστάσιο, όπου ο Jose μάς έκανε μια σχετική ενημέρωση για τα διάφορα βήματα επεξεργασίας του αλατιού. Επίσης, από εκεί προμηθευθήκαμε 3-4 συσκευασίες αλατιού ως σουβενίρ, καθώς δεν μπορείς να το βρεις αλλού στον κόσμο, διότι δεν εξάγεται πουθενά (οι υπόλοιπες χώρες καλύπτουν τις ανάγκες τους κατά βάση μέσω του πιο φθηνού θαλασσινού αλατιού).

IMG_20220423_115034.jpg



IMG_20220423_115230.jpg



IMG_20220423_120909.jpg



IMG_20220423_121104.jpg


Η είσοδος στο Salar de Uyuni είναι από μόνη της εντυπωσιακή. Η θέα του αχανούς λευκού τοπίου, που ομοιάζει σε μεγάλο βαθμό με χιόνι, μάς ενθουσιάζει. Προχωράμε με το 4X4 στο Salar μέχρι που φτάνουμε σε ένα σημείο κοντά στο… άπειρο. Εκεί, μας λέει ο Jose, «εδώ θα κατεβείτε και θα κάνετε ποδήλατο. Αφού το απολαύσετε, θα έρθετε να μας βρείτε στις σημαίες!», που αχνοφαίνονταν στον ορίζοντα. Πράγματι, ήταν από τις πιο όμορφες εμπειρίες που ζήσαμε. Παρότι δεν είμαστε φαν του ποδηλάτου, εκεί ήμασταν τελείως μοναχοί μας σε ένα απίστευτο φυσικό περιβάλλον, κάναμε ορθοπεταλιές και το καταευχαριστηθήκαμε!

IMG_20220423_122826.jpg



IMG_20220423_123250.jpg


Μετά από ένα μισάωρο περίπου, κινήσαμε προς τις σημαίες, όπου ο Jose και ο οδηγός είχαν ετοιμάσει το μεσημεριανό μας γεύμα. Είχαμε ενημερώσει τον Alex για τις χορτοφαγικές συνήθειες της Ε., οπότε το μενού ήταν κατά βάση vegetarian (ρύζι, πατατοσαλάτα, κεφτέδες λαχανικών) με επιπλέον ψητό κοτόπουλο. Όλα τα φαγητά ήταν πολύ καλά μαγειρεμένα. Σε εκείνο το μέρος βρισκόταν και ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο από αλάτι, το οποίο δεν λειτουργούσε πλέον, αλλά επρόκειτο σύντομα να επαναλειτουργήσει, όπως μας είπαν. Μάλιστα, την ίδια ώρα που εμείς τρώγαμε, διεξαγόταν η γαμήλια τελετή ενός ζευγαριού με catering, ζωντανή μουσική και όλα τα κομφόρ. Δυστυχώς δεν προνοήσαμε να έχουμε μαζί μας μια ελληνική σημαία για να την προσθέσουμε στο μνημείο με τις σημαίες. Επίσης, σε αυτό το σημείο γινόταν η εκκίνηση για μία ειδική διαδρομή του Rally Dakar, όταν αυτό για κάποια χρόνια διεξήχθη στη Νότια Αμερική.

IMG_20220423_130148.jpg



IMG_20220423_134342.jpg



IMG_20220423_133806.jpg



IMG_20220423_134711.jpg



IMG_20220423_134438.jpg


Η συνέχεια του προορισμού μας περιλάμβανε το Isla Incahuasi, που βρίσκεται στην καρδιά του Salar de Uyuni. Η είσοδος στο νησάκι κοστίζει 30 bolivianos (4 ευρώ) που πηγαίνει στους ντόπιους, οι οποίοι επιμελούνται για την καθαριότητα του νησιού, την περιποίηση του μονοπατιού και τις λοιπές λειτουργικές ανάγκες (υπάρχουν μέχρι και τουαλέτες, ναι εκεί στη μέση του πουθενά!). Το νησί κυριολεκτικά κατακλύζεται από κάκτους, ορισμένοι από αυτούς είναι γιγάντιοι, πράγμα που σημαίνει υπερήλικες. Άλλωστε, ποιο άλλο φυτό θα μπορούσε να αναπτυχθεί μέσα σε τόσο αντίξοες και αφιλόξενες συνθήκες; Επίσης, συναντώνται και colibri που συμβάλλουν στη γονιμοποίηση των κάκτων. Πρέπει να επισημανθεί ότι στη λεγόμενη υγρή περίοδο για το Salar, που εκτείνεται χοντρικά από τον Δεκέμβριο ως τον Μάρτιο, δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στο νησάκι. Χρειαστήκαμε περίπου 45 λεπτά για να κάνουμε την πλήρη κυκλική διαδρομή του νησιού, με ανάβαση στο ψηλότερο σημείο του, καθώς και με όλες τις απαραίτητες στάσεις για φωτογραφίες μαζί με τον Jose.

IMG_20220423_143918.jpg



IMG_20220423_150754.jpg



IMG_20220423_151241.jpg



IMG_20220423_145311.jpg


Ακολούθως, επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητο και οδηγηθήκαμε σε ένα από τα πάμπολλα απόμερα σημεία του Salar, για να επιδοθούμε στη… χαρά του παιδιού! Με την παρότρυνση και τις σκηνοθετικές οδηγίες του Jose, βγήκαμε πολλές αστείες φωτογραφίες και τραβήξαμε διάφορα υπέροχα βίντεο, χάρη στο φωτογενέστατο τοπίο και τα παιχνίδια του φακού με τον λευκό ορίζοντα, τον ήλιο, τις σκιές και τον γαλάζιο ουρανό. Ενδεικτικά και μόνο παραθέτω μια χαρακτηριστική φωτογραφία:

IMG_20220423_165517.jpg


Η τελευταία στάση του ημερήσιου tour μας ήταν σε ένα ειδυλλιακό μέρος, όπου θα απολαμβάναμε το ηλιοβασίλεμα! Στο μέρος εκείνο υπήρχαν ακόμη συσσωρευμένα νερά, απομεινάρια της πρόσφατης υγρής περιόδου. Έτσι, μπορέσαμε να ζήσουμε και να αποθανατίσαμε το μαγικό σκηνικό που δημιουργεί ο ήλιος, το αλάτι και ο αντικατοπτρισμός του νερού. Εντωμεταξύ, όσο έδυε ο ήλιος, τόσο το κρύο και ο αέρας φούντωναν. Οι λίγες γουλιές από το κόκκινο κρασί που μας προσέφερε ο Jose συνέβαλαν στον ρομαντισμό της στιγμής. Πραγματικά μοναδικές στιγμές!

IMG_20220423_172353.jpg



IMG_20220423_180834.jpg


Κατόπιν της δύσης του ήλιου και τρέμοντας από το κρύο, μπήκαμε στο 4Χ4 με τη ζέστη στο air-condition στο φουλ για να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής για το Uyuni. Κάπου μέσα στην έρημο αλατιού είδαμε και δύο πολυτελή ξενοδοχεία που λειτουργούν εκεί. Λίγο πριν φτάσουμε στο Uyuni και ενώ είχε νυχτώσει για τα καλά, ο οδηγός έβγαλε αλάρμ και σταματήσαμε στην άκρη του δρόμου. Ο λόγος; Ο ουρανός ήταν υπεργεμάτος με αστέρια, ο Jose είχε μαζί του ένα λέιζερ(!) και μας έκανε ένα αναλυτικότατο μάθημα για τον φωτεινό ουράνιο χάρτη που απλωνόταν πάνω μας. Η άφιξή μας στα γραφεία της Todo Turismo έλαβε χώρα γύρω στις 7 μ.μ. Αποχαιρετήσαμε τον Jose και τον οδηγό μας, δίνοντάς τους και το ανάλογο φιλοδώρημα -παρά το γεγονός ότι ο Alex της Quechua δεν έδωσε την εντύπωση ενός στυγνού καπιταλιστή! Το λεωφορείο της επιστροφής για τη Λα Παζ έφυγε στις 8 μ.μ. Το μενού αυτήν τη φορά ήταν ΟΚ, όπως και η θέρμανση, με συνέπεια να κοιμηθούμε αρκετά. Χαράματα φτάσαμε στη βολιβιανή πρωτεύουσα, όπου οι cholitas δεν είχαν βγει ακόμη στους δρόμους ν' απλώσουν την πραμάτεια τους. Αφού κάναμε ένα μπανάκι στο δωμάτιό μας στο Patio de Piedra (το οποίο είχαμε προνοήσει να κρατήσουμε και για εκείνο το βράδυ, παρότι θα λείπαμε στο Uyuni), κατεβήκαμε για πρωινό νωρίς-νωρίς. Είχαμε μπροστά μας μια ολόκληρη ημέρα στη Λα Παζ, που μας είχε ήδη συναρπάσει, και θέλαμε να την εξαντλήσουμε από το πρωί ως το βράδυ.

 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.320
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Εξαιρετικά, χαίρομαι ιδιαίτερα που διαβάζω νέα ιστορία για το Περού, η χώρα αυτή μου χει μείνει σαν μεγάλο ταξιδιωτικό απωθημένο. Εχω συντονιστεί και περιμένω λεπτομέρειες! :cool:
 

patsman

Member
Μηνύματα
198
Likes
527
Κεφάλαιο 2: Οι πρώτες εντυπώσεις από Λίμα και Κούσκο
Η πρώτη υπερατλαντική μας πτήση ήταν γεματή από κόσμο λόγω του καθολικού Πάσχα και διήρκεσε σχεδόν 12 ώρες λόγω "κυκλοφοριακού" κοντά στη Γαλλία. Όταν βρισκόμασταν πάνω από την Καραϊβική είχαμε λίγες αναταράξεις και άλλες 4 ώρες μέχρι να προσγειωθούμε στη Λίμα. Καθόλη τη διάρκεια της πτήσης, πλην των μικρών διαλειμμάτων φαγητού, φορούσαμε τις μάσκες, όπως και όλοι οι επιβαίνοντες, με συνέπεια να πληγωθεί το αριστερό μου αυτί.

Αφού περάσαμε χωρίς αργοπορία τον έλεγχο των διαβατηρίων και πήραμε την αποσκευή μας, ρωτήσαμε σε ένα περίπτερο εντός του αεροδρομίου για την αγορά κάρτας sim, αλλά η τιμή μάς φάνηκε απαγορευτική. Βγαίνοντας από τον χώρο του αεροδρομίου, μας περίμενε ο άνθρωπος που θα μας μετέφερε στο ξενοδοχείο μας (κατόπιν συνεννόησης). Για τη διαμονή μας στη Λίμα επιλέξαμε το Libre Hotel στην Av. La Paz της Μιραφλόρες (50 ευρώ το δίκλινο με πρωινό) και μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από πλευράς καθαριότητας, φαγητού και προσβασιμότητας. Μετά το check-in και ενώ είχε αρχίσει να βραδιάζει, ξεχυθήκαμε για μια πρώτη βόλτα στη γειτονιά της Miraflores.

Πήγαμε με τα πόδια ως την πλατεία Κένεντι και καταλήξαμε για φαγητό στο καλαίσθητο Barra Maretazo για μια πρώτη επαφή με την περουβιανή κουζίνα. Σφηνάκι με γάλα τίγρης για καλωσόρισμα, σεβίτσε και τσιτσαρόνες με ψαράκι του ωκεανού και πικάντικες κροκέτες με κιμά από χταπόδι, όλα τρομερά νόστιμα! Ένα pisco sour για σβήσιμο και το σύνολο 100 soles (περίπου 25 ευρώ).
IMG_20220416_035149.jpg
IMG_20220416_040939.jpg

Το επόμενο πρωινό μάς βρήκε από το ξημέρωμα στους άδειους δρόμους για να προλάβουμε να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα πριν την απογευματινή μας αναχώρηση για Κούσκο. Περπατήσαμε μέχρι το πάρκο Κένεντι, απ' όπου προμηθευθήκαμε και τα απαραίτητα sorochi pills, τα οποία τα ξεκινήσαμε άμεσα. Η πρωινή ομίχλη και τα γκρίζα χρώματα που επικρατούν στην ατμόσφαιρα δίνουν τον τόνο.
IMG_20220416_083104.jpg
IMG_20220416_083417.jpg

IMG_20220416_084532.jpg


Στη συνέχεια, χρησιμοποιήσαμε για τις μετακινήσεις μας από και προς το κέντρο το Metropolitano, με την πάντα πρόθυμη βοήθεια των άλλων επιβατών να μας "δανείσουν" τις κάρτες τους για το εισιτήριό μας. Μέχρι στιγμής οι Περουβιανοί από άποψη προσφοράς βοήθειας παίρνουν άριστα! Σημειωτέον ότι δεν μιλάμε ισπανικά.

Ξεκινήσαμε από την Plaza San Martin, όπου κάναμε και συνάλλαγμα σε πολύ καλή ισοτιμία. Προχωρήσαμε στη Jiron de la Union που οδηγεί στην Plaza de Armas, στην οποία δεσπόζει η αποικιακή αρχιτεκτονική. Περιηγηθήκαμε στην ενδιαφέρουσα Casa de la Literatura Peruana (ελεύθερη είσοδος), όπου υπήρχαν κάποιες αξιόλογες εκθέσεις και ένα πολύ προσεγμένο αναγνωστήριο.
IMG_20220416_181601.jpg

IMG_20220416_110216.jpg
IMG_20220416_111730.jpg

Κατά την επιστροφή μας μπήκαμε σε ένα εμπορικό κέντρο και με αρκετή δυσκολία στη συνεννόηση με τους υπαλλήλους της Claro καταφέραμε να αγοράσουμε μια κάρτα sim (η τιμή δεν είχε καμία σχέση με την αντίστοιχη του αεροδρομίου).

Εντωμεταξύ, η ώρα είχε πάει 12.30
IMG_20220416_124525.jpg
το μεσημέρι, όταν κατευθυνθήκαμε προς την περιοχή Surquillo για να φάμε στο Al Toke Pez, που για τους μυημένους του Netflix αποτελεί έναν must γαστρονομικό προορισμό (βλ. το επεισόδιο για τη Λίμα στη σειρά street food που αφορά τη Λατινική Αμερική). Εκεί διαπιστώσαμε ότι το μικροσκοπικό μαγαζί ήταν ήδη γεμάτο και υπήρχε ουρά απ' έξω. Επειδή δεν είχαμε άπειρο χρόνο για χάσιμο, επιλέξαμε το take away και δοκιμάσαμε τις απίστευτες νοστιμιές του Tomás Matsufuji σε ένα κοντινό παρκάκι. Το combinado που κόστισε μόλις 25 soles ήταν ό,τι πρέπει για μεσημέρι και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να πάρει μια αυθεντική και οικονομική γεύση της nikkei κουζίνας.

Αποφασίσαμε η πρώτη μέρα να είναι αφιερωμένη στους δρόμους και στις γεύσεις της πόλης και ν' αφήσουμε τα μουσεία για το τέλος του ταξιδιού.


Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο γύρω στις 3 το μεσημέρι και, αφού συμφωνήσαμε να μείνουμε πάλι εκεί κατά την επιστροφή μας στη Λίμα, πήγαμε στο αεροδρόμιο με ταξί που κλείσαμε μέσω του site taxidatum.com. Η πτήση της LATAM ήταν στην ώρα της. Αν και η πτήση ήταν σχεδόν γεμάτη λόγω Μ. Σαββάτου για τους καθολικούς, περιέργως το check-in έδωσε πρώτη θέση στην Ε, ενώ εγώ περιορίστηκα στις πίσω θέσεις παρέα με τους πολυλογάδες Περουβιανούς, που δεν έβαλαν γλώσσα μέσα και μιλούσαν συνεχώς στο κινητό (ακόμη και κατά την προσγείωση-απογείωση), παρά τις ευγενικές παρατηρήσεις των αεροσυνοδών. Και για του λόγου το αληθές:
IMG_20220416_172306.jpg

Κατά την άφιξή μας στο Κούσκο, μάς περιμένε και πάλι ο οδηγός του taxidatum και δίχως προβλήματα φτάνουμε στο τίμιο Katari Apart Hotel at Qoricancha με τον χαμογελαστό, ορεξάτο για κουβέντα (στα αγγλικά) Alex να μας υποδέχεται. Η ζαλάδα, όμως, του υψομέτρου είχε κάνει την εμφάνισή της και πριν την αφήσουμε να μας καταβάλει, βγαίνουμε στην πόλη για μια βόλτα και σε αναζήτηση φαγητού. Περπατώντας βασανιστικά αργά και σταθερά, φτάνουμε στην (αντίστοιχη) Plaza de Armas και στα πέριξ, όπου η κοσμοπλυμμύρα είναι το κάτι άλλο. Ναι, το μέρος είναι προφανώς εξαιρετικά τουριστικό, αλλά στην πρώτη θέα των Inca Walls μέσα στην πόλη νιώθουμε ρίγη συγκίνησης. Ακολουθώντας τις συμβουλές των έμπειρων στα μεγάλα υψόμετρα αποφασίζουμε να τσιμπήσουμε κατί ελαφρύ, όπως... μια πίτσα (προς υπεράσπισή μας, ήταν "μαργαρίτα") στο Incanto. Αν και πέσαμε πάνω σε δείγματα έξαλλης νυκτερινής ζωής στο Κούσκο, τα αγνοήσαμε ομόφωνα και η πρώτη βραδιά αφιερώθηκε στην ξεκούραση.

Πριν κλείσω το πρώτο μέρος της ιστορίας, πρέπει να σημειώσω το εξής για το ζήτημα του υψομέτρου, που κι εμάς, όπως και πολλούς εδώ στο φόρουμ, είχε ανησυχήσει πριν το ταξίδι. Ευτυχώς, πέραν μιας ελαφράς ζάλης και του πονοκεφάλου (συνήθως μετά το φαγητό) που αντιμετωπίζονταν με ένα παυσίπονο, δεν μας ενόχλησε ιδιαίτερα. Παίρναμε τα sorochi τις περισσότερες από τις μέρες που διανύαμε σε υψόμετρο άνω των 3500 μ. και πίναμε άφθονο τσάι κόκας και πολλά υγρά. Δεν ξέρω τι απ' όλα βοήθησε περισσότερο, ίσως σταθήκαμε απλώς τυχεροί, μια και στην πορεία του ταξιδιού γνωρίσαμε ταξιδιώτες που η ασθένεια του υψομέτρου τούς ακινητοποίησε στο ξενοδοχείο για τουλάχιστον ένα τριήμερο.
 

Attachments

Last edited:
D

Delmem38110

Guest
Πριν κλείσω το πρώτο μέρος της ιστορίας, πρέπει να σημειώσω το εξής για το ζήτημα του υψομέτρου, που κι εμάς, όπως και πολλούς εδώ στο φόρουμ, είχε ανησυχήσει πριν το ταξίδι. Ευτυχώς, πέραν μιας ελαφράς ζάλης και του πονοκεφάλου (συνήθως μετά το φαγητό) που αντιμετωπίζονταν με ένα παυσίπονο, δεν μας ενόχλησε ιδιαίτερα. Παίρναμε τα sorochi τις περισσότερες από τις μέρες που διανύαμε σε υψόμετρο άνω των 3500 μ. και πίναμε άφθονο τσάι κόκας και πολλά υγρά. Δεν ξέρω τι απ' όλα βοήθησε περισσότερο, ίσως σταθήκαμε απλώς τυχεροί, μια και στην πορεία του ταξιδιού γνωρίσαμε ταξιδιώτες που η ασθένεια του υψομέτρου τούς ακινητοποίησε στο ξενοδοχείο για τουλάχιστον ένα τριήμερο.
προ κορονοϊού η αβιανκα είχε πτήση Μπόκοτα κουσκο.
καλυτερη προσαρμογή δεν θα μπορούσε καποιος να κάνει.. Ας το κοιτάνε οι μελλοντικοί επισκέπτες. Ίσως ξαναμπεί και είναι μια πιο ήπια είσοδος στο κουσκο λόγω του μεγαλου υψομέτρου και των δυο.
 
Μηνύματα
626
Likes
2.873
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δεν το έχω ψάξει πάρα πολύ γιατί δεν είναι στα άμεσα μου σχέδια το Περού, αλλά 1100€ για διήμερο τρεκ για Μάτσου Πίτσου, δεν είναι υπερβολικά μεγάλο ποσό???
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
50.513
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν το έχω ψάξει πάρα πολύ γιατί δεν είναι στα άμεσα μου σχέδια το Περού, αλλά 1100€ για διήμερο τρεκ για Μάτσου Πίτσου, δεν είναι υπερβολικά μεγάλο ποσό???
Τραγικό είναι. Εμείς δώσαμε 1000 το άτομο για επταήμερο τρεκ σε χαμένες πόλεις στη μέση του πουθενά και περιλαμβανε και Ματσου Πιτσου και 2 βράδια σε Aguas Calientes και Κούσκο, επιστροφή με τραίνο, εξαιρετικό ξεναγό και ήταν όλο πριβε.

Δες Dos Manos, Condor και TravelGroup Perú.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.559
Likes
4.010
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Τραγικό είναι. Εμείς δώσαμε 1000 το άτομο για επταήμερο τρεκ σε χαμένες πόλεις στη μέση του πουθενά και περιλαμβανε και Ματσου Πιτσου και 2 βράδια σε Aguas Calientes και Κούσκο, επιστροφή με τραίνο, εξαιρετικό ξεναγό και ήταν όλο πριβε.

Δες Dos Manos, Condor και TravelGroup Perú.
Λέει ότι το κόστος αφορά 2 άτομα. Επίσης αν πρόκειται για το short inka trail, βαράνε στο συγκεκριμένο. Έτσι δεν είναι;
 
D

Delmem38110

Guest
Τραγικό είναι. Εμείς δώσαμε 1000 το άτομο για επταήμερο τρεκ σε χαμένες πόλεις στη μέση του πουθενά και περιλαμβανε και Ματσου Πιτσου και 2 βράδια σε Aguas Calientes και Κούσκο, επιστροφή με τραίνο, εξαιρετικό ξεναγό και ήταν όλο πριβε.

Δες Dos Manos, Condor και TravelGroup Perú.
τους πιάσατε κορόιδα. 🤣🤣🤣
 

patsman

Member
Μηνύματα
198
Likes
527
Λέει ότι το κόστος αφορά 2 άτομα. Επίσης αν πρόκειται για το short inka trail, βαράνε στο συγκεκριμένο. Έτσι δεν είναι;
Έτσι είναι. Κι εμάς μας είχε κάνει εντύπωση ότι η τιμή ήταν περίπου η ίδια με τα πολυήμερα τρεκ. Αλλά ελλείψει χρόνου, δεν είχαμε άλλη επιλογή.

Επίσης, όπως θα δείτε στην ιστορία, αν είχαμε πάει μεμονωμένα, δεν θα μπορούσαμε κατά πάσα πιθανότητα να φτάσουμε στο Άγουας Καλιέντες εκείνες τις ημέρες.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.666
Likes
50.513
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Λέει ότι το κόστος αφορά 2 άτομα. Επίσης αν πρόκειται για το short inka trail, βαράνε στο συγκεκριμένο. Έτσι δεν είναι;
Το short Inca Trail είναι ψιλοαπάτη. Έχει πολύ καλύτερες επιλογές στον παράδεισο των τρεκ.


τους πιάσατε κορόιδα. 🤣🤣🤣
Ούτε καν, είχε φτηνότερες επιλογές από τη δική μας.
Αλλά ελλείψει χρόνου, δεν είχαμε άλλη επιλογή.
Αυτό το έχουμε πάθει όλοι, δε γίνεται πάντα να προγραμματίζεις τα πάντα έγκαιρα και το last moment πληρώνεται και είναι και η καλύτερη υπάρχουσα λύση πολλές φορές. Δεν το έγραψα επικριτικά, αλλά για να προλάβω άλλους από το να την πατήσουν. Όπως και να έχει, όταν θα περάσουν κάποια χρόνια δε θα θυμάσαι το πόσα πλήρωσες αλλά το τι έζησες (εκτός κι αν πλήρωσες τόσα που μετά έμεινες άστεγος ξέρω γω :haha: ). 100-200-300 ευρώ παραπάνω είναι πταίσμα μπροστά στην εμπειρία, πάντα.
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.541
Likes
8.517
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Σ'ευχαριστούμε για την ιστορία. Το Barra Maretazo σημειώθηκε.

Αυτό με την έξαλλη νυχτερινή ζωή του Κούσκο το συζήταγα πρόσφατα. Μου λέγανε ότι έχει κλαμπς και γίνεται χαμός. Δεν το περίμενα! Ευτυχώς το έχω αφήσει ανοιχτό πόσο θα μείνω στην πόλη😁
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.559
Likes
4.010
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Το short Inca Trail είναι ψιλοαπάτη. Έχει πολύ καλύτερες επιλογές στον παράδεισο των τρεκ.
Πιθανόν να έχει καλύτερες δε λέω. Απλά η τιμή που παίζει για το συγκεκριμένο κάπου εκεί πρέπει να είναι.
Πάντως γενικά οι τιμές που παίζουν είναι τραγικές. Ακόμα και το 1000€ για τις 7 ημέρες. Γιατί έτσι; Είναι απλα καθαρά θέμα προσφοράς ζήτησης;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.191
Μηνύματα
883.461
Μέλη
38.897
Νεότερο μέλος
Ρεκομπα

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom