taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Τελικά δεν ξυπνήσαμε νωρίς το πρωί. Ή τουλάχιστον, όχι τόσο νωρίς όσο θα θέλαμε. Και τα σχέδιά μας αναγκαστικά δεν πραγματοποιήθηκαν. Θέλαμε, βλέπετε, Κυριακή πρωί, να πάμε… εκκλησία. Όχι οποιαδήποτε εκκλησία, θέλαμε να πάμε ειδικά στη Yeouido Full Gospel Church. Μια από τις μεγαλύτερες Χριστιανικές εκκλησίες στην άπω ανατολή, έχει ένα ποίμνιο του ενός εκατομμυρίου περίπου, και κάθε Κυριακή στο ναό που βρίσκεται στο νησάκι Yeouido στο κέντρο της Σεούλ μαζεύονται 15.000 πιστοί, που συμμετέχουν άπαντες σε ένα παραλληρικό Gospel.
Έτσι, μετά το πρωινό μας, αρκεστήκαμε σε μια ακόμα βόλτα στη γειτονιά του ξενοδοχείου, και ειδικότερα στο ρέμα Cheonggye, λίγες φωτογραφίες, και check-out από τα δωμάτια. Ώρα για την επιστροφή.
Η διαδρομή για το αεροδρόμιο, ακριβώς αντίθετη από αυτή που είχαμε ακολουθήσει κατά την άφιξή μας, και με αλλαγή τρένων ακριβώς στο σταθμό που τρέχαμε να προλάβουμε το μετρό χθες το βράδυ. Σήμερα, το σκηνικό είναι διαφορετικό. Είναι Κυριακή πρωί, και η νυκτερινή βάρδια έχει μαζευτεί, δίνοντας τη θέση της στους πρωϊνούς. Σε αντίθεση με τις καθημερινές, όπου όλη η πόλη κυκλοφορεί με κουστούμια και επίσημα ενδύματα, σήμερα η χαλαρότητα είναι ευδιάκριτη παντού. Αλλά και πάλι, όλοι στο μετρό είναι με ένα smartphone (ή ένα tablet) στο χέρι, συνδεδεμένοι στο Internet με το wifi που είναι διαθέσιμo σε όλα τα τρένα. Και οι μάσκες αερίων είναι εκεί, στις θήκες τους, στις πλατφόρμες των σταθμών….
Φτάνουμε στο αεροδρόμιο, για να διαπιστώσουμε ότι οι προφορτωμένες κάρτες του μετρό που είχαμε πάρει, και που επιστρέφονται όταν θέλουμε όπως οι Oyster στο Λονδίνο, μπορούν να επιστραφούν και να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω μόνο στους μεγάλους σταθμούς του κέντρου….
LH 713 ICN-FRA A346 D-AIHT, 30/10/2011 14:35 – 18:40
Εν πάση περιπτώσει, τσεκάρουμε (με τον υπάλληλο να τρώει), περνάμε τους ελέγχους, και κατευθυνόμαστε στο υπόγειο τρενάκι του αεροδρομίου που μας πάει μέχρι το concourse μας, κι εκεί βρίσκουμε το lounge της Asiana, το οποίο και επισκεπτόμαστε. Το περίμενα καλύτερο, αλλά εν πάση περιπτώσει περνάμε την ώρα μας για όσο είμαστε εκεί. Επιβιβαζόμαστε σε μια πτήση λίγο μόλις πιο γεμάτη από εκείνη που μας έφερε εδώ, και επιστρέφουμε σε 12 ώρες με πολύ IFE (Ο Samion ξαναείδε το Roman Holiday κι εγώ ξανά το Midnight in Paris), αρκετό φαγητό, και λίγο ως καθόλου ύπνο.
LH 1284 FRA-ATH A321 D-AIRR (Wismar), 30/10/2011 21:35 – 01:20 +1
Άφιξη στην ώρα μας στη Φρανκφούρτη, αποβίβαση σε μια πύλη C, και μπόλικο και κάτι (25' περίπου) περπάτημα μέχρι το διάδρομο A του terminal απ' όπου φεύγουν οι πτήσεις για Αθήνα. Περάσαμε από έλεγχο διαβατηρίων και χειραποσκευών, και προχωρήσαμε ως το lounge… Εκεί, ένα ντους ήταν μια πολύ ευχάριστη ανακούφιση, όπως και το ευρωπαϊκών προδιαγραφών φαγητών. Η ώρα πέρασε, φύγαμε για επιβίβαση, και εκεί που περιμέναμε να μπούμε…. Να σου σε μια γωνιά κι ο GTS που επέστρεφε από τη Venezuela… Κανονικά πέταγε για Αθήνα με την προηγούμενη πτήση αλλά…. Αλλά θα σας τα πει ο ίδιος από τη δική του ιστορία. Εμείς απλά είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε πρώτοι κάποιες περιγραφές, και μάλιστα από πρώτο χέρι (όπως κι αυτός είχε την ευκαιρία ν' ακούσει τις δικές μας…) Μετά από μια σύντομη πτήση 3 ωρών παρά κάτι, φτάσαμε επιτέλους στην Αθήνα, και σε χρόνο ρεκόρ (με τη βοήθεια ενός ταξί) βρισκόμουν αγκαλιά με το μαξιλάρι μου…
ΤΕΛΟΣ






Έτσι, μετά το πρωινό μας, αρκεστήκαμε σε μια ακόμα βόλτα στη γειτονιά του ξενοδοχείου, και ειδικότερα στο ρέμα Cheonggye, λίγες φωτογραφίες, και check-out από τα δωμάτια. Ώρα για την επιστροφή.
Η διαδρομή για το αεροδρόμιο, ακριβώς αντίθετη από αυτή που είχαμε ακολουθήσει κατά την άφιξή μας, και με αλλαγή τρένων ακριβώς στο σταθμό που τρέχαμε να προλάβουμε το μετρό χθες το βράδυ. Σήμερα, το σκηνικό είναι διαφορετικό. Είναι Κυριακή πρωί, και η νυκτερινή βάρδια έχει μαζευτεί, δίνοντας τη θέση της στους πρωϊνούς. Σε αντίθεση με τις καθημερινές, όπου όλη η πόλη κυκλοφορεί με κουστούμια και επίσημα ενδύματα, σήμερα η χαλαρότητα είναι ευδιάκριτη παντού. Αλλά και πάλι, όλοι στο μετρό είναι με ένα smartphone (ή ένα tablet) στο χέρι, συνδεδεμένοι στο Internet με το wifi που είναι διαθέσιμo σε όλα τα τρένα. Και οι μάσκες αερίων είναι εκεί, στις θήκες τους, στις πλατφόρμες των σταθμών….
Φτάνουμε στο αεροδρόμιο, για να διαπιστώσουμε ότι οι προφορτωμένες κάρτες του μετρό που είχαμε πάρει, και που επιστρέφονται όταν θέλουμε όπως οι Oyster στο Λονδίνο, μπορούν να επιστραφούν και να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω μόνο στους μεγάλους σταθμούς του κέντρου….
LH 713 ICN-FRA A346 D-AIHT, 30/10/2011 14:35 – 18:40
Εν πάση περιπτώσει, τσεκάρουμε (με τον υπάλληλο να τρώει), περνάμε τους ελέγχους, και κατευθυνόμαστε στο υπόγειο τρενάκι του αεροδρομίου που μας πάει μέχρι το concourse μας, κι εκεί βρίσκουμε το lounge της Asiana, το οποίο και επισκεπτόμαστε. Το περίμενα καλύτερο, αλλά εν πάση περιπτώσει περνάμε την ώρα μας για όσο είμαστε εκεί. Επιβιβαζόμαστε σε μια πτήση λίγο μόλις πιο γεμάτη από εκείνη που μας έφερε εδώ, και επιστρέφουμε σε 12 ώρες με πολύ IFE (Ο Samion ξαναείδε το Roman Holiday κι εγώ ξανά το Midnight in Paris), αρκετό φαγητό, και λίγο ως καθόλου ύπνο.
LH 1284 FRA-ATH A321 D-AIRR (Wismar), 30/10/2011 21:35 – 01:20 +1
Άφιξη στην ώρα μας στη Φρανκφούρτη, αποβίβαση σε μια πύλη C, και μπόλικο και κάτι (25' περίπου) περπάτημα μέχρι το διάδρομο A του terminal απ' όπου φεύγουν οι πτήσεις για Αθήνα. Περάσαμε από έλεγχο διαβατηρίων και χειραποσκευών, και προχωρήσαμε ως το lounge… Εκεί, ένα ντους ήταν μια πολύ ευχάριστη ανακούφιση, όπως και το ευρωπαϊκών προδιαγραφών φαγητών. Η ώρα πέρασε, φύγαμε για επιβίβαση, και εκεί που περιμέναμε να μπούμε…. Να σου σε μια γωνιά κι ο GTS που επέστρεφε από τη Venezuela… Κανονικά πέταγε για Αθήνα με την προηγούμενη πτήση αλλά…. Αλλά θα σας τα πει ο ίδιος από τη δική του ιστορία. Εμείς απλά είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε πρώτοι κάποιες περιγραφές, και μάλιστα από πρώτο χέρι (όπως κι αυτός είχε την ευκαιρία ν' ακούσει τις δικές μας…) Μετά από μια σύντομη πτήση 3 ωρών παρά κάτι, φτάσαμε επιτέλους στην Αθήνα, και σε χρόνο ρεκόρ (με τη βοήθεια ενός ταξί) βρισκόμουν αγκαλιά με το μαξιλάρι μου…
ΤΕΛΟΣ
Last edited: