gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.801
Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 2
Η Οργάνωση του ταξιδιού
Λόγω συνεχών ταξιδιών και φόρτου εργασίας, είχε φθάσει μια εβδομάδα πριν από το ταξίδι και δεν είχα αποφασίσει (ούτε είχα σκεφθεί για το πρόγραμμα του ταξιδιού).
Τότε κλείνω ξενοδοχείο για την πρώτη νύχτα στο Πεκίνο. Επίσης αρχίζω να καταστρώνω ένα γενικό πρόγραμμα στο μυαλό μου, πρόγραμμα το οποίο έπρεπε να συγκεκριμενοποιήσω άμεσα, ώστε να κλείσω τις πιθανές εσωτερικές πτήσεις.
Με το δεδομένο, ότι ο χρόνος ήταν περιορισμένος, αποφασίσαμε ότι μετά την πρώτη διανυκτέρευση στο Πεκίνο, θα φεύγαμε για τέσσερις διανυκτερεύσεις στη Σαγκάη και θα επιστρέφαμε για τέσσερις διανυκτερεύσεις στο Πεκίνο. Μπόνους στον εαυτό μου, (σε ένα καλοπερασάκια όπως είμαι – και δεν μπορώ ν’ αλλάξω) θα ήταν η τελευταία διανυκτέρευση της εκδρομής, στην αγαπημένη μου Κοπεγχάγη.
Το ξενοδοχείο το οποίο είχα επιλέξει για την πρώτη νύχτα στο Πεκίνο, το είχα επιλέξει με κριτήριο να είναι κοντά στην είσοδο της απαγορευμένης πόλης και κατ’ επέκταση κοντά στο βαρύτατο (1,50 τόνου!) πορτραίτο του συντρόφου Μάο.
Είχα, λοιπόν, επιλέξει το Hotel Kapok (Forbidden City), το πιο κοντινό στους προαναφερθέντες στόχους μου, ώστε να αξιοποιήσω, τις λίγες ώρες τις οποίες θα έμενα αρχικά στο Πεκίνο.
Στη συνέχεια έκλεισα την εσωτερική πτήση Πεκίνο – Σαγκάη με την China Eastern Airlines. Αποφασίσαμε ότι η επιστροφή στο Πεκίνο θα γινόταν με τραίνο, ώστε να είχαμε άποψη και των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς. Τα εισιτήρια του τραίνου δεν ήταν δυνατό να εκδοθούν ηλεκτρονικά, οπότε τη δράση αυτή την αφήσαμε για την Κίνα και συγκεκριμένα για τη Σαγκάη.
Οφείλω να επισημάνω ότι τα αεροπορικά εισιτήρια, εξασφαλίστηκαν σε λογικές τιμές. Π.χ. το εισιτήριο Αθήνα – Κοπεγχάγη - Πεκίνο με επιστροφή κόστισε γύρω στα 520 ευρώ, ενώ η εσωτερική πτήση Πεκίνο – Σαγκάη κόστισε περίπου 90 ευρώ.
Δύο ημέρες πριν από την αναχώρηση έκλεισα και τα υπόλοιπα ξενοδοχεία
Στη Σαγκάη έκλεισα το Les Suites Orient, Bund Shanghai, για τέσσερις διανυκτερεύσεις, το οποίο βρίσκεται στο Bund. Πάντα ή μάλλον από τότε που είχα διαβάσει για Σαγκάη, είχα δει τη Σαγκάη, είχα δει και ταινίες για τη Σαγκάη, ήθελα να μείνω στο Bund. Η επιλογή μου αυτή, αποδείχθηκε κορυφαία.
Στο Πεκίνο έκλεισα το Beijing Prime Hotel Wangfujing, για τέσσερις διανυκτερεύσεις.
Στην Κοπεγχάγη έκλεισα το Copenhagen Plaza, για μία διανυκτέρευση.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα το καταστρώναμε επί τόπου.
Την προηγούμενη ημέρα της αναχώρησης άφησα για service την Giulietta μου, στην εταιρία χρονομίσθωσης, με την οποία συνεργάζομαι. Το απόγευμα με ειδοποιούν ότι το αυτοκίνητο δεν θα είναι έτοιμο. Μου το αντικαθιστούν με ένα δίλιτρο Passat.
Τέλος πάντων το πρωί της Παρασκευής 06-02-2015, εγώ, η χειραποσκευή μου και η φωτογραφική μου μηχανή, είμαστε πανέτοιμοι για το ταξίδι στην Κίνα.
Η Οργάνωση του ταξιδιού
Λόγω συνεχών ταξιδιών και φόρτου εργασίας, είχε φθάσει μια εβδομάδα πριν από το ταξίδι και δεν είχα αποφασίσει (ούτε είχα σκεφθεί για το πρόγραμμα του ταξιδιού).
Τότε κλείνω ξενοδοχείο για την πρώτη νύχτα στο Πεκίνο. Επίσης αρχίζω να καταστρώνω ένα γενικό πρόγραμμα στο μυαλό μου, πρόγραμμα το οποίο έπρεπε να συγκεκριμενοποιήσω άμεσα, ώστε να κλείσω τις πιθανές εσωτερικές πτήσεις.
Με το δεδομένο, ότι ο χρόνος ήταν περιορισμένος, αποφασίσαμε ότι μετά την πρώτη διανυκτέρευση στο Πεκίνο, θα φεύγαμε για τέσσερις διανυκτερεύσεις στη Σαγκάη και θα επιστρέφαμε για τέσσερις διανυκτερεύσεις στο Πεκίνο. Μπόνους στον εαυτό μου, (σε ένα καλοπερασάκια όπως είμαι – και δεν μπορώ ν’ αλλάξω) θα ήταν η τελευταία διανυκτέρευση της εκδρομής, στην αγαπημένη μου Κοπεγχάγη.
Το ξενοδοχείο το οποίο είχα επιλέξει για την πρώτη νύχτα στο Πεκίνο, το είχα επιλέξει με κριτήριο να είναι κοντά στην είσοδο της απαγορευμένης πόλης και κατ’ επέκταση κοντά στο βαρύτατο (1,50 τόνου!) πορτραίτο του συντρόφου Μάο.
Είχα, λοιπόν, επιλέξει το Hotel Kapok (Forbidden City), το πιο κοντινό στους προαναφερθέντες στόχους μου, ώστε να αξιοποιήσω, τις λίγες ώρες τις οποίες θα έμενα αρχικά στο Πεκίνο.
Στη συνέχεια έκλεισα την εσωτερική πτήση Πεκίνο – Σαγκάη με την China Eastern Airlines. Αποφασίσαμε ότι η επιστροφή στο Πεκίνο θα γινόταν με τραίνο, ώστε να είχαμε άποψη και των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς. Τα εισιτήρια του τραίνου δεν ήταν δυνατό να εκδοθούν ηλεκτρονικά, οπότε τη δράση αυτή την αφήσαμε για την Κίνα και συγκεκριμένα για τη Σαγκάη.
Οφείλω να επισημάνω ότι τα αεροπορικά εισιτήρια, εξασφαλίστηκαν σε λογικές τιμές. Π.χ. το εισιτήριο Αθήνα – Κοπεγχάγη - Πεκίνο με επιστροφή κόστισε γύρω στα 520 ευρώ, ενώ η εσωτερική πτήση Πεκίνο – Σαγκάη κόστισε περίπου 90 ευρώ.
Δύο ημέρες πριν από την αναχώρηση έκλεισα και τα υπόλοιπα ξενοδοχεία
Στη Σαγκάη έκλεισα το Les Suites Orient, Bund Shanghai, για τέσσερις διανυκτερεύσεις, το οποίο βρίσκεται στο Bund. Πάντα ή μάλλον από τότε που είχα διαβάσει για Σαγκάη, είχα δει τη Σαγκάη, είχα δει και ταινίες για τη Σαγκάη, ήθελα να μείνω στο Bund. Η επιλογή μου αυτή, αποδείχθηκε κορυφαία.
Στο Πεκίνο έκλεισα το Beijing Prime Hotel Wangfujing, για τέσσερις διανυκτερεύσεις.
Στην Κοπεγχάγη έκλεισα το Copenhagen Plaza, για μία διανυκτέρευση.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα θα το καταστρώναμε επί τόπου.
Την προηγούμενη ημέρα της αναχώρησης άφησα για service την Giulietta μου, στην εταιρία χρονομίσθωσης, με την οποία συνεργάζομαι. Το απόγευμα με ειδοποιούν ότι το αυτοκίνητο δεν θα είναι έτοιμο. Μου το αντικαθιστούν με ένα δίλιτρο Passat.
Τέλος πάντων το πρωί της Παρασκευής 06-02-2015, εγώ, η χειραποσκευή μου και η φωτογραφική μου μηχανή, είμαστε πανέτοιμοι για το ταξίδι στην Κίνα.