8avos
Member
- Μηνύματα
- 824
- Likes
- 7.513
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
Ο Σ. είχε βάλει μέχρι και το μπιτόνι μέσα στη σκηνή να μην μας το κλέψουν τίποτα Μαυριτανοί σε τυχόν πέσιμο.Εγώ απ την άλλη,τα παράτησα όλα πάνω στη βέσπα μου,κράνος-εξοπλισμό,μόνο τα κλειδιά πήρα μαζί μου.Δεν ξέρω,αυτό μου βγαλε η Μαυριτανία.Ότι δεν θα συμβεί τίποτα.
Πρωί πρωί με τη δροσούλα,ξεκινήσαμε να φτάσουμε Νουακσότ.Θέλαμε κάνα τετράωρο περίπου.Το τοπίο έρημο.Αμάξια μηδέν.Οι νομάδες στήνανε κατά μήκος του δρόμου τους καταυλισμούς τους.Πολλά ψάρια πουλάγανε,παστά μιας που ρεύμα δεν υπήρχε.Φτάσαμε στην πρωτεύουσα.Άλλη φάση να σαι με το μηχανάκι σου στο απόλυτο χάος.Και όμως δεν απέχει πολύ απ τη δική μας κουλτούρα.Τα φανάρια εκεί διακοσμητικά είναι,σε μας έχουν λίγο περισσότερη σημασία.Στη Γερμανία είναι σαν τον χωροφύλακα.
Ψάξαμε να βρούμε την πρεσβεία της Σενεγάλης για να μας δώσουνε την βίζα να ξεμπερδέψουμε,μιας που ήταν Πέμπτη και την επόμενη,μαζί με το σαββατοκύριακο σίγουρα θα ήτανε κλειστά.Η Παρασκευή για τους μουσουλμάνους είναι ότι για μας η Κυριακή.Αργία.Βρήκαμε κάτι να τσιμπήσουμε στο δρόμο,εννοώντας μπαγκέτα-μέλι και μπανάνα από ψιλικατζίδικο με μύγες.
Παίρνοντας τις βίζες,σχεδόν ανώδυνα καθώς είχαμε κάνει τις αιτήσεις μας ηλεκτρονικά απ το Μαρόκο ακόμα,ψάξαμε να βρούμε το κάμπιγκ να ξεκουραστούμε.Auberge Sahara !!! Παράδεισος μας φάνηκε.Πολύ φτηνά.Τεσσεράμιση ευρώ το άτομο για ένα δίκλινο σπιτάκι στην ταράτσα με κουνούπια.
Την επόμενη μέρα,στο πρωινό,γνωρίσαμε τον Έστεμπαν.Έναν Ισπανό πενηντάρη που θα έκανε τον γύρο της αφρικής με μια μοτοσυκλέτα KTM η οποία του έβγαλε πρόβλημα και περίμενε τον ένα και μοναδικό καλό μάστορα στη Νουακσότ.Μας είπε να βγάλουμε οποσδήπωτε την βίζα του Μάλι γιατί κόστιζε μόνο 12 ευρώ για ένα μήνα με πολλαπλές εισόδους.Στο ίδιο ομπέρζ γνωρίσαμε λίγο αργότερα τον Λίαμ,έναν Άγγλο εικοσιεξάρη ο οποίος θέλησε να κάνει τον γύρο του κόσμου πάνω σ ένα παπάκι.Την επόμενη μέρα γνωρίσαμε και την Καταρίνα,μια ίδιας ηλικίας με τον Λίαμ και τον Στέργιο,κοπέλα από Σλοβενία η οποία φιλοδοξούσε να φτάσει Μαδαγασκάρη με το ποδήλατό της.
Η Μαυριτανία μας έβγαλε κάτι τελείως διαφορετικό απ ότι μας είχαν περιγράψει και η Νουακσότ ήταν προορισμός που μας φιλοξένησε για μια βδομάδα.Μα μια ολόκληρη βδομάδα στη Νουακσότ;Τι κάνατε;




Καθήσαμε να πάρουμε το χρόνο μας,δημιουργήσαμε για πρώτη φορά παρεάκι μεταξύ ταξιδιωτών,ανταλλάξαμε απόψεις ο καθ ένας μας για το πως βλέπαμε αυτό που κάναμε και το τι θα επακολουθούσε.Ο Έστεμπαν,επισκευάζοντας την μοτοσυκλέτα ήρθε η ώρα να φύγει,να συνεχίσει αυτό που είχε σταματήσει λόγω του θέματος με τη μηχανή.Ένας άνθρωπος ιδιαίτερος,καλόκαρδος,ψυχή της παρέας μιας που εμείς ψαρωμένοι καθώς είμασταν αυτός μας γνώρισε όλους μεταξύ μας.
Τον Λίαμ απ την πρώτη στιγμή που τον είδε ο Σ.να μπαίνει στο κάμπιγκ του πρότεινε να συνεχίσουμε το ταξίδι μαζί.Μόνος καθώς ήτανε σαφώς και το δέχτηκε. Ο Λίαμ πολύ σκληρόπετσος.Δεν μασούσε τίποτα,άνοιγε τη σκηνή στη μέση του πουθενά και κοιμότανε,δεν είχε ανάγκη από κάμπιγ παρά μόνο κάποια διαστήματα για να μπανιαρίζεται.
Η Καταρίνα!Μας έκανε να αισθανόμαστε κότες.Μια κοπέλα ξανθούλα,όμορφη,μόνη με το ποδήλατό της με σκοπό να διασχίσει την Αφρική.Όταν της είπαμε πως μπορεί και φτάνει σε κάμπιγκ να κοιμηθεί,αφού οι αποστάσεις είναι μεγάλες,μας απάντησε αυτό είναι αδύνατο καθώς μπορώ μόνο εκατό χιλιόμετρα να καλύψω σε μια μέρα.Απλά όταν δω είτε κόσμο,είτε αστυνομικούς,πηγαίνω και του ς λέω εγώ θα είμαι σε εκείνο το σημείο.Και έτσι όχι απλά μου επιτρέπουν αλλά με προσέχουν κ όλας.
Κανονίσαμε μερικά ωραία τσιμπούσια με τα παιδιά,βολτούλες στο λιμάνι,χαραρά πράγματα που τόσο μας είχαν λείψει.Είχαμε βάλει σκοπό να περνάγαμε μαζί τα σύνορα Μαυριτανίας-Σενεγάλης.Οι τέσσερίς μας.Έτσι,μιας που είχαμε λιγότερο από διακόσια πενήντα χιλιόμετρα να κάνουμε,έφυγε η Καταρίνα την πέμπτη με το ποδηλατάκι της να κάνει τα πρώτα εκατό χιλιόμετρα
ώστε εμείς να ξεκινάγαμε την μεθεπόμενη,να την βρίσκαμε περίπου στα 200 να κοιμόμασταν μαζί κάπου στο πουθενά,μιας που δεν υπήρχε τίποτα,ούτε χωριό ούτε σημείο ζωής και να ξεκινάγαμε το Σάββατο όλοι μαζί για τα δυσκολότερα και πιο διεφθαρμένα σύνορα της Αφρικής,Ρόσσο ή Ντιάμα.
Η συνάντηση στη μέση του πουθενά.
Με παιδάκια νομάδων τα οποία ήρθανε αμέσως να μας περιεργαστούν μόλις μας είδανε ότι πήγαμε στην γειτονιά τους με τα τσαντήρια μας να κατοικήσουμε.
Πρωί πρωί με τη δροσούλα,ξεκινήσαμε να φτάσουμε Νουακσότ.Θέλαμε κάνα τετράωρο περίπου.Το τοπίο έρημο.Αμάξια μηδέν.Οι νομάδες στήνανε κατά μήκος του δρόμου τους καταυλισμούς τους.Πολλά ψάρια πουλάγανε,παστά μιας που ρεύμα δεν υπήρχε.Φτάσαμε στην πρωτεύουσα.Άλλη φάση να σαι με το μηχανάκι σου στο απόλυτο χάος.Και όμως δεν απέχει πολύ απ τη δική μας κουλτούρα.Τα φανάρια εκεί διακοσμητικά είναι,σε μας έχουν λίγο περισσότερη σημασία.Στη Γερμανία είναι σαν τον χωροφύλακα.
Ψάξαμε να βρούμε την πρεσβεία της Σενεγάλης για να μας δώσουνε την βίζα να ξεμπερδέψουμε,μιας που ήταν Πέμπτη και την επόμενη,μαζί με το σαββατοκύριακο σίγουρα θα ήτανε κλειστά.Η Παρασκευή για τους μουσουλμάνους είναι ότι για μας η Κυριακή.Αργία.Βρήκαμε κάτι να τσιμπήσουμε στο δρόμο,εννοώντας μπαγκέτα-μέλι και μπανάνα από ψιλικατζίδικο με μύγες.
Παίρνοντας τις βίζες,σχεδόν ανώδυνα καθώς είχαμε κάνει τις αιτήσεις μας ηλεκτρονικά απ το Μαρόκο ακόμα,ψάξαμε να βρούμε το κάμπιγκ να ξεκουραστούμε.Auberge Sahara !!! Παράδεισος μας φάνηκε.Πολύ φτηνά.Τεσσεράμιση ευρώ το άτομο για ένα δίκλινο σπιτάκι στην ταράτσα με κουνούπια.
Την επόμενη μέρα,στο πρωινό,γνωρίσαμε τον Έστεμπαν.Έναν Ισπανό πενηντάρη που θα έκανε τον γύρο της αφρικής με μια μοτοσυκλέτα KTM η οποία του έβγαλε πρόβλημα και περίμενε τον ένα και μοναδικό καλό μάστορα στη Νουακσότ.Μας είπε να βγάλουμε οποσδήπωτε την βίζα του Μάλι γιατί κόστιζε μόνο 12 ευρώ για ένα μήνα με πολλαπλές εισόδους.Στο ίδιο ομπέρζ γνωρίσαμε λίγο αργότερα τον Λίαμ,έναν Άγγλο εικοσιεξάρη ο οποίος θέλησε να κάνει τον γύρο του κόσμου πάνω σ ένα παπάκι.Την επόμενη μέρα γνωρίσαμε και την Καταρίνα,μια ίδιας ηλικίας με τον Λίαμ και τον Στέργιο,κοπέλα από Σλοβενία η οποία φιλοδοξούσε να φτάσει Μαδαγασκάρη με το ποδήλατό της.
Η Μαυριτανία μας έβγαλε κάτι τελείως διαφορετικό απ ότι μας είχαν περιγράψει και η Νουακσότ ήταν προορισμός που μας φιλοξένησε για μια βδομάδα.Μα μια ολόκληρη βδομάδα στη Νουακσότ;Τι κάνατε;




Καθήσαμε να πάρουμε το χρόνο μας,δημιουργήσαμε για πρώτη φορά παρεάκι μεταξύ ταξιδιωτών,ανταλλάξαμε απόψεις ο καθ ένας μας για το πως βλέπαμε αυτό που κάναμε και το τι θα επακολουθούσε.Ο Έστεμπαν,επισκευάζοντας την μοτοσυκλέτα ήρθε η ώρα να φύγει,να συνεχίσει αυτό που είχε σταματήσει λόγω του θέματος με τη μηχανή.Ένας άνθρωπος ιδιαίτερος,καλόκαρδος,ψυχή της παρέας μιας που εμείς ψαρωμένοι καθώς είμασταν αυτός μας γνώρισε όλους μεταξύ μας.
Τον Λίαμ απ την πρώτη στιγμή που τον είδε ο Σ.να μπαίνει στο κάμπιγκ του πρότεινε να συνεχίσουμε το ταξίδι μαζί.Μόνος καθώς ήτανε σαφώς και το δέχτηκε. Ο Λίαμ πολύ σκληρόπετσος.Δεν μασούσε τίποτα,άνοιγε τη σκηνή στη μέση του πουθενά και κοιμότανε,δεν είχε ανάγκη από κάμπιγ παρά μόνο κάποια διαστήματα για να μπανιαρίζεται.
Η Καταρίνα!Μας έκανε να αισθανόμαστε κότες.Μια κοπέλα ξανθούλα,όμορφη,μόνη με το ποδήλατό της με σκοπό να διασχίσει την Αφρική.Όταν της είπαμε πως μπορεί και φτάνει σε κάμπιγκ να κοιμηθεί,αφού οι αποστάσεις είναι μεγάλες,μας απάντησε αυτό είναι αδύνατο καθώς μπορώ μόνο εκατό χιλιόμετρα να καλύψω σε μια μέρα.Απλά όταν δω είτε κόσμο,είτε αστυνομικούς,πηγαίνω και του ς λέω εγώ θα είμαι σε εκείνο το σημείο.Και έτσι όχι απλά μου επιτρέπουν αλλά με προσέχουν κ όλας.
Κανονίσαμε μερικά ωραία τσιμπούσια με τα παιδιά,βολτούλες στο λιμάνι,χαραρά πράγματα που τόσο μας είχαν λείψει.Είχαμε βάλει σκοπό να περνάγαμε μαζί τα σύνορα Μαυριτανίας-Σενεγάλης.Οι τέσσερίς μας.Έτσι,μιας που είχαμε λιγότερο από διακόσια πενήντα χιλιόμετρα να κάνουμε,έφυγε η Καταρίνα την πέμπτη με το ποδηλατάκι της να κάνει τα πρώτα εκατό χιλιόμετρα
ώστε εμείς να ξεκινάγαμε την μεθεπόμενη,να την βρίσκαμε περίπου στα 200 να κοιμόμασταν μαζί κάπου στο πουθενά,μιας που δεν υπήρχε τίποτα,ούτε χωριό ούτε σημείο ζωής και να ξεκινάγαμε το Σάββατο όλοι μαζί για τα δυσκολότερα και πιο διεφθαρμένα σύνορα της Αφρικής,Ρόσσο ή Ντιάμα.
Η συνάντηση στη μέση του πουθενά.
Με παιδάκια νομάδων τα οποία ήρθανε αμέσως να μας περιεργαστούν μόλις μας είδανε ότι πήγαμε στην γειτονιά τους με τα τσαντήρια μας να κατοικήσουμε.