8avos
Member
- Μηνύματα
- 824
- Likes
- 7.513
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
Ορισμένα έντυπα και όχι μόνο που χρειάζονται είναι:
1)εμβόλιο κίτρινου πυρεττού
2)τυφοειδούς
3)έλεγχος αντισωμάτων υπατίτιδας Α και Β για ανάλογα εμβόλια των τριών δώσεων
4)μηνιγγίτιδας
5)λύσσας αν πρόκειται να κατασκηνώσεις ελεύθερα,τρεις δόσεις και αυτό
6)Boostrix
7)Menveo
Επίσης,καμμία ασφαλιστική δεν καλύπτει εσένα ή το όχημα και βασικά δεν είμαστε τόσο αμερικανάκια που και κάποια να σου έταζε κάλυψη να την πληρώναμε.Ο λόγος κάτι παραπάνω από εμφανής.
Όμως στις χώρες από Σενεγάλη-δυτικά έως και Ανγκόλα χρειάζεται μια ασφάλεια καθαρά για λόγους εισπρακτικούς.Σαφώς και οι ντόπιοι ούτε τσεκάρονται γι αυτή,ούτε απασχολεί και κανέναν στους ελέγχους.Η ασφάλεια αυτή μας κόστισε στα 45 ευρώ το τρίμηνο και κάπου στα 70 για πεντάμηνο.
Η Σενεγάλη για πρώτη χρονιά,από τον Ιούνη του 2013 εξέδωσε οδηγία προς τους ευρωπαίους πολίτες για έκδοση βίζας να εισέλθουν προς αυτήν.Ένα θέμα που ήταν πιο φλέγον για μας απ ότι το φαγητό μπας και καταφέρναμε να σώσουμε τα 52,5 ευρώ που χρειάστηκαν.
Άπειρες φωτοτυπίες των λεγόμενων φισέ,στα οποία αναγράφαμε στοιχεία διαβατηρίου-οχήματος,εισόδου-εξόδου απ τη χώρα.50 φωτοτυπίες αποδείχτηκαν λίγες αρχικά μιας που από δυτική σαχάρα έως και την Μαυριτανία,οι αστυνομικοί στα μπλόκα σου ζητάν φισέ.Επίσης έγχρωμες φωτογραφίες -όχι απαραίτητα διαβατηρίου- απαιτώνται για την έκδοση βίζας.Φωτοτυπία σε φωτογραφικό χαρτί μιας αρχικής φωτό είναι μια λύση που με γλύτωσε από τις ακριβές φωτογραφίες.
Και το κερασάκι στην τούρτα είναι το περίφημο καρνε ντε πασαζ ή πολύπτυχο,το οποίο εκδίδεται για κάθε όχημα από τον φορέα που είναι συμβεβλημένος με την παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA) της εκάστοτε χώρας,την Ελλάδα εκπροσωπεί η ΕΛΠΑ,το οποίο βεβαιώνει την είσοδο και έξοδο του οχήματος από την χώρα.Σε περίπτωση μη εξόδου του οχήματος από μια χώρα,θα ζητήσει βάσει διεθνών κανονισμών αντίστοιχους δασμούς από την χώρα όπου έχει εκτελωνιστεί το όχημα αυτό.Το πιο σημαντικό είναι τα 3000 ευρώ!!!! ως ποσό εγγύησης ότι δεν θα βρεθεί από τον ιδιοκτήτη λόγος να αφεθεί το όχημα,ενώ σε περίπτωση επαναπατρισμού με συμπληρωμένο το έντυπο από τα τελωνεία,το ποσό αυτό επιστρέφεται στον ιδιοκτήτη αυτούσιο.Για μας,η ΕΛΠΑ όρισε το ποσό στα 2000 ευρώ έκαστος,σαν ένα δείγμα χορηγίας από πλευράς της και την δωρεάν έκδοση αυτού μαζί με την έκδοση δυο διεθνών διπλωμάτων,ενός και τριών χρόνων αντίστοιχα.Γι αυτά δεν δώσαμε ευρώ.Σε αντίθετη περίπτωση θέλαμε 300 περίπου ευρώ ο καθ ένας μας.
Όπως και να χει το δικό μου μπάτζετ μειώθηκε κατά 2000 ευρώ,ποσό αρκετά σημαντικό για μένα μιας που το υπόλοιπο διαθέσιμο ήταν 4000 πια
1)εμβόλιο κίτρινου πυρεττού
2)τυφοειδούς
3)έλεγχος αντισωμάτων υπατίτιδας Α και Β για ανάλογα εμβόλια των τριών δώσεων
4)μηνιγγίτιδας
5)λύσσας αν πρόκειται να κατασκηνώσεις ελεύθερα,τρεις δόσεις και αυτό
6)Boostrix
7)Menveo
Επίσης,καμμία ασφαλιστική δεν καλύπτει εσένα ή το όχημα και βασικά δεν είμαστε τόσο αμερικανάκια που και κάποια να σου έταζε κάλυψη να την πληρώναμε.Ο λόγος κάτι παραπάνω από εμφανής.

Όμως στις χώρες από Σενεγάλη-δυτικά έως και Ανγκόλα χρειάζεται μια ασφάλεια καθαρά για λόγους εισπρακτικούς.Σαφώς και οι ντόπιοι ούτε τσεκάρονται γι αυτή,ούτε απασχολεί και κανέναν στους ελέγχους.Η ασφάλεια αυτή μας κόστισε στα 45 ευρώ το τρίμηνο και κάπου στα 70 για πεντάμηνο.
Η Σενεγάλη για πρώτη χρονιά,από τον Ιούνη του 2013 εξέδωσε οδηγία προς τους ευρωπαίους πολίτες για έκδοση βίζας να εισέλθουν προς αυτήν.Ένα θέμα που ήταν πιο φλέγον για μας απ ότι το φαγητό μπας και καταφέρναμε να σώσουμε τα 52,5 ευρώ που χρειάστηκαν.
Άπειρες φωτοτυπίες των λεγόμενων φισέ,στα οποία αναγράφαμε στοιχεία διαβατηρίου-οχήματος,εισόδου-εξόδου απ τη χώρα.50 φωτοτυπίες αποδείχτηκαν λίγες αρχικά μιας που από δυτική σαχάρα έως και την Μαυριτανία,οι αστυνομικοί στα μπλόκα σου ζητάν φισέ.Επίσης έγχρωμες φωτογραφίες -όχι απαραίτητα διαβατηρίου- απαιτώνται για την έκδοση βίζας.Φωτοτυπία σε φωτογραφικό χαρτί μιας αρχικής φωτό είναι μια λύση που με γλύτωσε από τις ακριβές φωτογραφίες.
Και το κερασάκι στην τούρτα είναι το περίφημο καρνε ντε πασαζ ή πολύπτυχο,το οποίο εκδίδεται για κάθε όχημα από τον φορέα που είναι συμβεβλημένος με την παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA) της εκάστοτε χώρας,την Ελλάδα εκπροσωπεί η ΕΛΠΑ,το οποίο βεβαιώνει την είσοδο και έξοδο του οχήματος από την χώρα.Σε περίπτωση μη εξόδου του οχήματος από μια χώρα,θα ζητήσει βάσει διεθνών κανονισμών αντίστοιχους δασμούς από την χώρα όπου έχει εκτελωνιστεί το όχημα αυτό.Το πιο σημαντικό είναι τα 3000 ευρώ!!!! ως ποσό εγγύησης ότι δεν θα βρεθεί από τον ιδιοκτήτη λόγος να αφεθεί το όχημα,ενώ σε περίπτωση επαναπατρισμού με συμπληρωμένο το έντυπο από τα τελωνεία,το ποσό αυτό επιστρέφεται στον ιδιοκτήτη αυτούσιο.Για μας,η ΕΛΠΑ όρισε το ποσό στα 2000 ευρώ έκαστος,σαν ένα δείγμα χορηγίας από πλευράς της και την δωρεάν έκδοση αυτού μαζί με την έκδοση δυο διεθνών διπλωμάτων,ενός και τριών χρόνων αντίστοιχα.Γι αυτά δεν δώσαμε ευρώ.Σε αντίθετη περίπτωση θέλαμε 300 περίπου ευρώ ο καθ ένας μας.
Όπως και να χει το δικό μου μπάτζετ μειώθηκε κατά 2000 ευρώ,ποσό αρκετά σημαντικό για μένα μιας που το υπόλοιπο διαθέσιμο ήταν 4000 πια
