Nedelja
Moderator
- Μηνύματα
- 1.773
- Likes
- 3.136
- Ταξίδι-Όνειρο
- Whole Africa,Cuba
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο][B][U]Εσσαουίρα[/U][/B
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο][B][U]Marrakech[/U][/B
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο][B][U]Ouarzazate – Kelaat M ‘Gouna[/U][/B
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο][U][B]Dades Gorge -Todra Gorge[/B][/U
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο][U][B]Hassi Labiad (Merzouga) – Erg Chebbi[/B][/U
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο][B][U]Middle Atlas – Meknes[/U][/B
- Κεφάλαιο 17ο][B][U]Volubilis – Moulay Idriss- Casablanca[/U][/B
- Κεφάλαιο 18ο][B][U]Fes[/U][/B
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο
- Κεφάλαιο 22ο][B][U]Chefchaouen[/U][/B
- Κεφάλαιο 23ο][B][U
- Κεφάλαιο 24ο][B][U]Tangier[/U][/B
Επισκεφτήκαμε το Medersa Bou Inania (μεντρεσέδες ήταν θρησκευτικά μορφωτικά ιδρύματα κάτι σαν σύγχρονα πανεπιστήμια και είναι χαρακτηριστικό όλων των μουσουλμανικών πόλεων),
το Palais Royal, τη Mellah που ήταν παλιά η Εβραϊκή συνοικία της πόλης
και περιπλανηθήκαμε ώρες ατελείωτες μέσα στα στενά σοκάκια πράγμα που αποδείχθηκε πολύ ιδιαίτερο σπορ αφού έπρεπε να είσαι σε συνεχή εγρήγορση, μάτια πάνω για να απολαμβάνεις πρωτόγνωρες εικόνες αλλά και κάτω ώστε να αποφεύγεις να πατήσεις τα δωράκια που άφηναν τα κατά τα άλλα συμπαθή γαϊδουράκια στο διάβα τους , επίσης οξυμένη όσφρηση για να απολαμβάνεις τα αρώματα από τα μπαχαρικά αλλά και κλειστή όταν περνούσες δίπλα από τα σφαγεία-κρεοπωλεία.
Παρά τα οποιαδήποτε σλάλομ όμως αυτή ή τόσο χαοτική μεντίνα είναι και το γοητευτικότερο κομμάτι της πόλης. Έμποροι, τεχνίτες, κρεοπώλες, μανάβηδες, πλανόδιοι ένα πολύβουο μελίσσι μέσα στα στενά δρομάκια και λέξη Balak! Balak! (προσοχή γαϊδούρι ) συνθέτουν επιτόπου μια εικόνα εντελώς σουρεαλιστική.
Και μια μικρή συμβουλή για να φας γλυκό από πλανόδιο στη Fes θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον ο Ερρίκος Σλήμαν ώστε να μπορέσεις να το ανακαλύψεις κάτω από τις χιλιάδες μύγες και σφίγγες που το περιβάλουν. Ξεθεωμένοι και αφυδατωμένοι (δεν θέλαμε να προκαλούμε και παρόλη τη ζέστη είχαμε πιεί ελάχιστο νερό περπατώντας, αχ αυτό το Ραμαζάνι…) επιστρέψαμε στο ριαντ που μέναμε το οποίο ότι ήταν κι αυτό μέσα στη μεντίνα και αποφασίσαμε να κάνουμε το μεγάλο έξοδο, τη σπατάλη που θα έκανε το Μπένυ να αφρίζει θα πηγαίναμε σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης. Τηλεφωνήσαμε μας είπανε ότι βρίσκονται μακριά από εκεί μου μέναμε αλλά να μην ανησυχούμε θα έρχονταν να μας πάρουν με αυτοκίνητο και θα μας επέστρεφαν και πίσω… γιούπι! Ήμουνα κουρασμένη και δεν άντεχα άλλο ποδαρόδρομο οπότε μπανάκι και κατά τις 10 έτοιμη για τσάρκα, όταν δε έφτασα στο εστιατόριο και μου έδωσαν λίστα κρασιού νόμιζα ότι το κεφάλι μου θα ξεκολλήσει από τη χαρά του από τη θέση του…τρία γιούπι! Να τονίσω ότι δεν ανήκω στους ΑΑ (ακόμα) αλλά η Fes θεωρείται ιδιαίτερα έντονα θρησκευτική πόλη γεγονός που κάνει την εύρεση και μιας απλής μπύρας να μοιάζε με αναζήτηση βελόνας στα άχυρα. Το εστιατόριο ονομάζεται Dar Hatim και έχει το όνομα του μικρού γιού του ιδιοκτήτη του Fouad που ήρθε και μας πήρε. Μαγειρεύουν η γυναίκα του και η μάνα του και πραγματικά το φαγητό είναι παραδοσιακό και πολύ καλά μαγειρεμένο, σε συνδυασμό και με το ότι σερβίρουν αλκοόλ με 13,50 ευρώ το μπουκάλι το κρασί του δίνουν αξία ανεκτίμητη.
το Palais Royal, τη Mellah που ήταν παλιά η Εβραϊκή συνοικία της πόλης
και περιπλανηθήκαμε ώρες ατελείωτες μέσα στα στενά σοκάκια πράγμα που αποδείχθηκε πολύ ιδιαίτερο σπορ αφού έπρεπε να είσαι σε συνεχή εγρήγορση, μάτια πάνω για να απολαμβάνεις πρωτόγνωρες εικόνες αλλά και κάτω ώστε να αποφεύγεις να πατήσεις τα δωράκια που άφηναν τα κατά τα άλλα συμπαθή γαϊδουράκια στο διάβα τους , επίσης οξυμένη όσφρηση για να απολαμβάνεις τα αρώματα από τα μπαχαρικά αλλά και κλειστή όταν περνούσες δίπλα από τα σφαγεία-κρεοπωλεία.
Παρά τα οποιαδήποτε σλάλομ όμως αυτή ή τόσο χαοτική μεντίνα είναι και το γοητευτικότερο κομμάτι της πόλης. Έμποροι, τεχνίτες, κρεοπώλες, μανάβηδες, πλανόδιοι ένα πολύβουο μελίσσι μέσα στα στενά δρομάκια και λέξη Balak! Balak! (προσοχή γαϊδούρι ) συνθέτουν επιτόπου μια εικόνα εντελώς σουρεαλιστική.
Και μια μικρή συμβουλή για να φας γλυκό από πλανόδιο στη Fes θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον ο Ερρίκος Σλήμαν ώστε να μπορέσεις να το ανακαλύψεις κάτω από τις χιλιάδες μύγες και σφίγγες που το περιβάλουν. Ξεθεωμένοι και αφυδατωμένοι (δεν θέλαμε να προκαλούμε και παρόλη τη ζέστη είχαμε πιεί ελάχιστο νερό περπατώντας, αχ αυτό το Ραμαζάνι…) επιστρέψαμε στο ριαντ που μέναμε το οποίο ότι ήταν κι αυτό μέσα στη μεντίνα και αποφασίσαμε να κάνουμε το μεγάλο έξοδο, τη σπατάλη που θα έκανε το Μπένυ να αφρίζει θα πηγαίναμε σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης. Τηλεφωνήσαμε μας είπανε ότι βρίσκονται μακριά από εκεί μου μέναμε αλλά να μην ανησυχούμε θα έρχονταν να μας πάρουν με αυτοκίνητο και θα μας επέστρεφαν και πίσω… γιούπι! Ήμουνα κουρασμένη και δεν άντεχα άλλο ποδαρόδρομο οπότε μπανάκι και κατά τις 10 έτοιμη για τσάρκα, όταν δε έφτασα στο εστιατόριο και μου έδωσαν λίστα κρασιού νόμιζα ότι το κεφάλι μου θα ξεκολλήσει από τη χαρά του από τη θέση του…τρία γιούπι! Να τονίσω ότι δεν ανήκω στους ΑΑ (ακόμα) αλλά η Fes θεωρείται ιδιαίτερα έντονα θρησκευτική πόλη γεγονός που κάνει την εύρεση και μιας απλής μπύρας να μοιάζε με αναζήτηση βελόνας στα άχυρα. Το εστιατόριο ονομάζεται Dar Hatim και έχει το όνομα του μικρού γιού του ιδιοκτήτη του Fouad που ήρθε και μας πήρε. Μαγειρεύουν η γυναίκα του και η μάνα του και πραγματικά το φαγητό είναι παραδοσιακό και πολύ καλά μαγειρεμένο, σε συνδυασμό και με το ότι σερβίρουν αλκοόλ με 13,50 ευρώ το μπουκάλι το κρασί του δίνουν αξία ανεκτίμητη.
Attachments
-
46,4 KB Προβολές: 125
Last edited by a moderator: