go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Οδηγησαμε ως το γραφειο του ʽbuster rent a carʼ και παραδωσαμε το αυτοκινητο.
Ο ιδιοκτητης μας ρωτησε πως θα πηγαιναμε στο αεροδρομιο και του ειπα οτι θα πηγαιναμε πρωτα στο Isla Mujeres. Ξαναβαλε τις βαλιτσες μας στο αυτοκινητο και μας πηγε μεχρι το Puerto Juarez – αρκετα μακρια , για να παρουμε το φερρυ!
Το φερρυ ηταν ανετο οπως και αυτο του Κοζουμελ με τις κοπελες να περνουν στα καθισματα αν ηθελες κατι και τηλεορασεις που προβαλαν σκηνες απο τη ζωη του νησιου και τα αξιοθεατα.Το φερρυ καταπιε γρηγορα τα 11 χλμ που μας χωριζαν απο το νησι και φανηκε μπροστα μας η χαμηλη σιλουετα του Mujeres με τους ψηλους φοινικες, την καταγαλανη θαλασσα ηρεμη σαν λιμνη και το πολυχρωμο λιμανάκι του. Ενα μικρο θαυμα της φυσης πανω και κατω απʼτο νερο.
Το Νησί των Γυναικών, το Ισλα Μουχέρες, λέγεται ότι πήρε το όνομά του από τους Ισπανούς που άφηναν τις αγαπημένες τους στο νησί για να τις προστατέψουν. Απ΄ την άλλη, οι αρχαιολόγοι δίνουν τη δική τους εξήγηση μιλώντας για τα αμέτρητα πήλινα αγαλματίδια που βρέθηκαν, αφιερωμένα στη θεά Ιξέλ, και θεωρούν ότι το νησί αποτελούσε σταθμό στη διαδρομή των Μάγιας προς το προσκύνημα στα ιερά της θεάς στο Κοζουμέλ. Οπως και να’χει στο νησι των γυναικων καποτε πήγαιναν μονο οι γυναικες , ενω σημερα πηγαινουν οι λάτρεις των καταδυσεων , οι backpackers και αυτοι που αναζητουν την εναλλακτική του πολυβουου Κανκουν. Βασικα ειναι ενας ασβεστολιθος μηκους 8 χλμ και με μια μόνο παραλια στη βορεια πλευρα (Los Cocos , γνωστη και ως playa Norte) , αλλα τι παραλια!!
Το υπολοιπο νησι ειναι διασπαρτο απο υφαλους που φιλοξενουν απειρα ειδη ψαριων αρκετους καρχαριες οι οποιοι παραμενουν ησυχοι στις βαθιες σπηλιες. Ο πιο γνωστος υφαλος ειναι ο Ελ Γαραφον , το θαλασσιο αυτο παρκο με το υποθαλασσιο αγαλμα και ηθελα οπωσδηποτε να τον επισκεφτω , αλλα δεν θα ηταν γραφτο..
Φτασαμε στο νησι και πηγαμε προς την Playa Los Cocos , την ωραιοτερη του νησιου για να βρουμε δωματιο.Τους αφησα στο πετρινο παγκακι εκει που τελειωνε η ασφαλτος και –οπως παντα- μπηκα στο χωματοδρομο για να δω τι υπηρχε προς τα εκει.
Εξω απο το παρκιν του ξενοδοχειου ‘Καλυψω’ καθοταν σε ενα κιοσκι ενας συμπαθητικος Μεξικανος. Τον ρωτησα αν υπήρχε καποια σχέση με Ελλαδα και μου ειπε όχι, αλλα με γουρλωμενα μάτια και απορια του στυλ ‘πως στο καλό σου ήρθε τώρα αυτό’ λες και η Καλυψω ήταν γνωστη θεοτητα των Μαγια και ουδεμια σχεση είχε με την ελληνικη μυθολογία. Με ρωτησε αν εψαχνα για δωματιο. Του ειπα ναι αλλα οχι στο ‘Καλυψω’ , εψαχνα κατι πιο φθηνο , ρουστικ , και πανω στο κυμα , αν συνδυαζοταν ολα αυτα μαζι. Αφησε τη θεση του , με πηγε στο τερμα του χωματοδρομου που οδηγουσε ακριβως στην Playa Los Cocos και φωναξε εναν κυριο που προσπαθουσε να τακτοποιησει μια αυλη-χαος.
Ο ιδιοκτητης που γελουσε ολο το προσωπο του,μου εδειξε το δωματιο που ηταν αυτο που ηθελα , μεγαλο με ac και οταν τραβηξε τις σκιερες χρωματιστες κουρτινες μεσα απο τις τεραστιες τζαμαριες αποκαλυφθηκε ενα παραδεισενιο τοπιο.
Το νοικιαζω 60 $ , τι λεει η σινιοριτα?μου ειπε , 50 $ του ειπα , και συμφωνησε.
Μονο που ηθελε μια χαρη , να του επιτρεψω να φωναξει τους μαστορους που ειχαν σταματησει να του φιαχνουν την οροφη λογω ελλειψης χρηματων. Αλλα τωρα που νοικιασε το δωματιο , θα του τελειωναν τη δουλεια.Του ειπα οτι ετσι κι αλλιως στο δωματιο θα πηγαιναμε μονο αργα το βραδυ.
Μου εδειξε το σπιτι μεσα στον κηπο-χαος που του ελειπε ενα τεραστιο κομματι απο τη σκεπη.Τι εγινε? Ρωτησα.
Ο τυφωνας μου ειπε ξηλωσε ολη τη σκεπη και οπου να’ναι αρχιζαν οι βροχες και ειχε μικρα παιδια...
Φωναξα τον Mr. και τον junior να ερθουν και εν τω μεταξυ κοιτωντας την παραλια καταλαβα οτι βρισκομουνα στο αριστερο ακρο της playa Los Cocos.
Η ματια μου εψαχνε το γνωστο μπαρακι λιγο πιο περα εκει που η αμμος εμπαινε στο νερο. Ξερει η σινιοριτα το μπαρακι μου?ρωτησε oΜεξικανος.
Και του ειπα οτι φιλοι που ειχαν ερθει μου ειχαν δειξει φωτογραφιες στο ιντερνετ απο την τεραστια στρογγυλή παλαπα με το μπαρακι , τα τραπεζακια με τις κουνιες και το τελειο κοκκινο σαν αιμα ηλιοβασίλεμα..Οση ωρα του μιλουσα μου χαμογελουσε χαρούμενος που η φήμη του μπαρ του ειχε φτάσει τοσο μακριά αλλα τα ματια του βουρκωσαν..Ο τυφώνας!! Οταν βγηκε απο το καταφυγιο του νησιού το μπαρακι ειχε εξαφανιστει ολόκληρο και ειχε καταστραφει το μισό σπιτι του! Τα εβγαζε δυσκολα περα η οικογενεια του.Το κακο ηταν πως το Mujeres οπως και ολα τα νησάκια της καραιβικης εξαρτωνται απο τη θαλασσα αλλά και τον τουρισμο. Η αφιξη των τουριστων ειναι σημαντική για την επιβιωση των επιχειρήσεων αλλα δυστυχως οι τουριστες μένουν στα All Inclusive ξενοδοχεια του Κανκουν κι ετσι τα χρήματα μένουν όλα εκει. Κάποιοι μπορεί να περάσουν σαν ολοημερη εκδρομή, αλλά ερχονται οργανωμένα με γκρουπ. Μετάνιωσα που κατεβασα την τιμη του δωματιου και το μεθεπομενο πρωι θα του εδινα το ποσο που ειχε ζητησει αρχικα..
Ο ιδιοκτητης μας ρωτησε πως θα πηγαιναμε στο αεροδρομιο και του ειπα οτι θα πηγαιναμε πρωτα στο Isla Mujeres. Ξαναβαλε τις βαλιτσες μας στο αυτοκινητο και μας πηγε μεχρι το Puerto Juarez – αρκετα μακρια , για να παρουμε το φερρυ!
Το φερρυ ηταν ανετο οπως και αυτο του Κοζουμελ με τις κοπελες να περνουν στα καθισματα αν ηθελες κατι και τηλεορασεις που προβαλαν σκηνες απο τη ζωη του νησιου και τα αξιοθεατα.Το φερρυ καταπιε γρηγορα τα 11 χλμ που μας χωριζαν απο το νησι και φανηκε μπροστα μας η χαμηλη σιλουετα του Mujeres με τους ψηλους φοινικες, την καταγαλανη θαλασσα ηρεμη σαν λιμνη και το πολυχρωμο λιμανάκι του. Ενα μικρο θαυμα της φυσης πανω και κατω απʼτο νερο.

Το Νησί των Γυναικών, το Ισλα Μουχέρες, λέγεται ότι πήρε το όνομά του από τους Ισπανούς που άφηναν τις αγαπημένες τους στο νησί για να τις προστατέψουν. Απ΄ την άλλη, οι αρχαιολόγοι δίνουν τη δική τους εξήγηση μιλώντας για τα αμέτρητα πήλινα αγαλματίδια που βρέθηκαν, αφιερωμένα στη θεά Ιξέλ, και θεωρούν ότι το νησί αποτελούσε σταθμό στη διαδρομή των Μάγιας προς το προσκύνημα στα ιερά της θεάς στο Κοζουμέλ. Οπως και να’χει στο νησι των γυναικων καποτε πήγαιναν μονο οι γυναικες , ενω σημερα πηγαινουν οι λάτρεις των καταδυσεων , οι backpackers και αυτοι που αναζητουν την εναλλακτική του πολυβουου Κανκουν. Βασικα ειναι ενας ασβεστολιθος μηκους 8 χλμ και με μια μόνο παραλια στη βορεια πλευρα (Los Cocos , γνωστη και ως playa Norte) , αλλα τι παραλια!!

Το υπολοιπο νησι ειναι διασπαρτο απο υφαλους που φιλοξενουν απειρα ειδη ψαριων αρκετους καρχαριες οι οποιοι παραμενουν ησυχοι στις βαθιες σπηλιες. Ο πιο γνωστος υφαλος ειναι ο Ελ Γαραφον , το θαλασσιο αυτο παρκο με το υποθαλασσιο αγαλμα και ηθελα οπωσδηποτε να τον επισκεφτω , αλλα δεν θα ηταν γραφτο..

Φτασαμε στο νησι και πηγαμε προς την Playa Los Cocos , την ωραιοτερη του νησιου για να βρουμε δωματιο.Τους αφησα στο πετρινο παγκακι εκει που τελειωνε η ασφαλτος και –οπως παντα- μπηκα στο χωματοδρομο για να δω τι υπηρχε προς τα εκει.
Εξω απο το παρκιν του ξενοδοχειου ‘Καλυψω’ καθοταν σε ενα κιοσκι ενας συμπαθητικος Μεξικανος. Τον ρωτησα αν υπήρχε καποια σχέση με Ελλαδα και μου ειπε όχι, αλλα με γουρλωμενα μάτια και απορια του στυλ ‘πως στο καλό σου ήρθε τώρα αυτό’ λες και η Καλυψω ήταν γνωστη θεοτητα των Μαγια και ουδεμια σχεση είχε με την ελληνικη μυθολογία. Με ρωτησε αν εψαχνα για δωματιο. Του ειπα ναι αλλα οχι στο ‘Καλυψω’ , εψαχνα κατι πιο φθηνο , ρουστικ , και πανω στο κυμα , αν συνδυαζοταν ολα αυτα μαζι. Αφησε τη θεση του , με πηγε στο τερμα του χωματοδρομου που οδηγουσε ακριβως στην Playa Los Cocos και φωναξε εναν κυριο που προσπαθουσε να τακτοποιησει μια αυλη-χαος.
Ο ιδιοκτητης που γελουσε ολο το προσωπο του,μου εδειξε το δωματιο που ηταν αυτο που ηθελα , μεγαλο με ac και οταν τραβηξε τις σκιερες χρωματιστες κουρτινες μεσα απο τις τεραστιες τζαμαριες αποκαλυφθηκε ενα παραδεισενιο τοπιο.

Το νοικιαζω 60 $ , τι λεει η σινιοριτα?μου ειπε , 50 $ του ειπα , και συμφωνησε.
Μονο που ηθελε μια χαρη , να του επιτρεψω να φωναξει τους μαστορους που ειχαν σταματησει να του φιαχνουν την οροφη λογω ελλειψης χρηματων. Αλλα τωρα που νοικιασε το δωματιο , θα του τελειωναν τη δουλεια.Του ειπα οτι ετσι κι αλλιως στο δωματιο θα πηγαιναμε μονο αργα το βραδυ.
Μου εδειξε το σπιτι μεσα στον κηπο-χαος που του ελειπε ενα τεραστιο κομματι απο τη σκεπη.Τι εγινε? Ρωτησα.
Ο τυφωνας μου ειπε ξηλωσε ολη τη σκεπη και οπου να’ναι αρχιζαν οι βροχες και ειχε μικρα παιδια...
Φωναξα τον Mr. και τον junior να ερθουν και εν τω μεταξυ κοιτωντας την παραλια καταλαβα οτι βρισκομουνα στο αριστερο ακρο της playa Los Cocos.
Η ματια μου εψαχνε το γνωστο μπαρακι λιγο πιο περα εκει που η αμμος εμπαινε στο νερο. Ξερει η σινιοριτα το μπαρακι μου?ρωτησε oΜεξικανος.
Και του ειπα οτι φιλοι που ειχαν ερθει μου ειχαν δειξει φωτογραφιες στο ιντερνετ απο την τεραστια στρογγυλή παλαπα με το μπαρακι , τα τραπεζακια με τις κουνιες και το τελειο κοκκινο σαν αιμα ηλιοβασίλεμα..Οση ωρα του μιλουσα μου χαμογελουσε χαρούμενος που η φήμη του μπαρ του ειχε φτάσει τοσο μακριά αλλα τα ματια του βουρκωσαν..Ο τυφώνας!! Οταν βγηκε απο το καταφυγιο του νησιού το μπαρακι ειχε εξαφανιστει ολόκληρο και ειχε καταστραφει το μισό σπιτι του! Τα εβγαζε δυσκολα περα η οικογενεια του.Το κακο ηταν πως το Mujeres οπως και ολα τα νησάκια της καραιβικης εξαρτωνται απο τη θαλασσα αλλά και τον τουρισμο. Η αφιξη των τουριστων ειναι σημαντική για την επιβιωση των επιχειρήσεων αλλα δυστυχως οι τουριστες μένουν στα All Inclusive ξενοδοχεια του Κανκουν κι ετσι τα χρήματα μένουν όλα εκει. Κάποιοι μπορεί να περάσουν σαν ολοημερη εκδρομή, αλλά ερχονται οργανωμένα με γκρουπ. Μετάνιωσα που κατεβασα την τιμη του δωματιου και το μεθεπομενο πρωι θα του εδινα το ποσο που ειχε ζητησει αρχικα..
Attachments
-
111,9 KB Προβολές: 536
Last edited: