dim kyr
Member
- Μηνύματα
- 2.089
- Likes
- 6.682
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΔΟΥ Κορίνθου
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο][B]Ο Μεγάλος Γρίφος[/B
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο][B]Γαστριμαρική αρχιτεκτονική και παίγνια [/B
- Κεφάλαιο 13ο][B]Ελληνες, Αμερικάνοι και ναυτική δύναμη[/B
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο][B]Ελάτε στα Μάταλα. Θα περάσουμε καλάααααα[/B
- Κεφάλαιο 16ο][B]Οταν η Τατιάνα παίρνει συνέντευξη από τον Ελβετό[/B
- Κεφάλαιο 17ο][B]Η λίμνη Δοιράνη της Ταυλάνδης [/B
- Κεφάλαιο 18ο][B]Η νυχτα του Αγιου Βαρθολομαιου[/B
- Κεφάλαιο 19ο][B]θα σου βγάλω τ' άντερα και θα σου τα περάσω γραβάτα[/B
- Κεφάλαιο 20ο][B
- Κεφάλαιο 21ο][B
- Κεφάλαιο 22ο][B]O τρομοκράτης με ........ την κρεμάστρα ?[/B
- Κεφάλαιο 23ο][B
Μετά από μια διαδρομή λίαν επιεικώς ανθυγιεινή, φτάσαν αργά στο εργοτάξιο. Η Dim πιασμένη παντού, έγερνε επικίνδυνα έμπροσθεν. Δείπνο στο ποτάμι και ύπνος γιατί την επομένη θα πηγαίναν στο περίφημο Χρυσό Τρίγωνο. Το τρίγωνο δηλαδή που σχηματίζεται από τις χώρες Ταυλάνδη, Λάος , Βιρμανία και όπου γίνεται εμπόριο οπίου μέσω του ποταμού
Μεγκόκ.
Πρωινό ξύπνημα -με σφυριά αυτήν την φορά, για να υπάρχει και ποικιλία- και φόρτωμα στο βανάκι μαζί με κάτι αγέλαστους Ιταλούς και ένα ζευγάρι από Ισπανία. Πρώτη στάση θα ήταν κάτι πηγές οι οποίες έβγαζαν ατμούς. Ετσι απροσδιόριστα είχε εξηγηθεί από το γραφείο. Οι λέξεις κλειδιά ήταν πηγή-ατμός-αυγά. Φτάνουν σε μια περιοχή και αφού τους περνάν μέσα από σουβενίρ και κακόγουστες καφετέριες, φθάνουν σε κάτι πηγάδια όπου πάνω στο στόμιο κρέμονταν κάτι ψάθινα καλάθια με αυγά μέσα τα οποία ψήνονταν από τους αναδιδόμενους ατμούς (?). Τωρα το γιατί αποτελεί τουριστική ατραξιόν ο ατμός, αγνοείται.
Πάντως κανείς δεν ενδιαφερόταν, όλοι την πέσανε για καφέ και δεν ρίξαν δεύτερη ματιά. Το μόνο σχόλιο που έγινε ανήκει στον Γκιούλιβερ ρωτώντας την φίλη του αν το Πάσχα χαζεύει -εντυπωσιασμένη από το θέαμα- τα αυγά που βράζουν για να βαφτούν μετά. Η απάντηση ήτο
αρνητική. Δεν τα χαζεύει!Αμέσως μετά το Τσιάνγκ Ραι. Ησυχη πόλη, συμπαθητική, με όμορφους ναούς, αλλά δεν είναι τυχαίο που ήταν, είναι και θα είναι στην σκιά του Τσιάνγκ Μαι.
Εχοντας ήδη μπει στην περιοχή του τριγώνου, το μενου περιλαμβάνει βόλτα στο ποταμό Μεκογκ με ταχύπλοο και πέρασμα σε ένα νησάκι που ανήκει στην επικράτεια του Λάος. Μπαίνοντας μέσα στο ταχύπλοο μαζί με τους Ιταλούς, βγάζουν -προτού ξεκινήσει ο οδηγός- τις φωτογραφικές μηχανές και την κάμερα. Μέγαλος κόκκινος ποταμός, εντυπωσιακός και φυσικά φωτογενής. Ω! δυστηχία, κανείς δεν τους προειδοποιεί για αυτό
που θα ακολουθήσει και ότι δεν πρέπει να αρχίζουν να το παίζουν φωτογράφοι! Ο εξοπλισμός δεν ήταν βέβαια πανάκριβος, αλλά ούτε και φθηνός. Γυρίζωντας πίσω η Dim βλέπει κάτι παράξενο. Ο οδηγός του ταχύπλου φορά κράνος μηχανής!!! Αναρωτιούνται γιατί, αλλά δεν έχουν αρκετό μυαλό για να μπορέσουν να ερμηνεύσουν το σημάδι.Εχουν
απορροφηθεί από το ζωωγόνο ποταμό και φωτογραφίζουν με μανία μαζί με τους Ιταλούς.
Ξαφνικά το ταχύπλοο γκαζώνει εκωφαντικά και φθάνει σε ταχύτητα αυτή του ήχου. Τόννοι νερού μπαίνουν στην βάρκα, μηχανές, κάμερες, φούστες, κορμιά βρέχονται, φωνές στριγγλίζουν και απελπισμένες κινήσεις γίνονται πρός αποφυγή απώλειας περισσοτέρων υλικών αγαθών. Το ταχύπλοο μετατρέπεται σε ενυδρείο, η κάμερα σε τσιπούρα, η δε μηχανή
σε κουτσομούρα, και όλοι μαζί σε σαλάχια. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση.
Φθάνουν απέναντι στο νησί και το μόνο που έχει είναι μαγαζιά με σουβενίρ. Γυάλες με ουίσκι που μέσα του επιπλέουν φίδια, βατράχια και άλλα αξιαγάπητα ζωικά είδη, ξυλόγλυπτα, κάρτ-ποσταλ και γενικώς αυτές τις μπούρδες που αγοράζουν οι τουρίστες με ενθουσιασμό στην αρχή και που μετά καταλήγουν κρυμμένες και σκονισμένες μέσα σε ντουλάπες.
Αντισταθήκαν στον πειρασμό να αγοράσουν ένα ουίσκι με βατράχια μέσα, μόνο και μόνο από φόβο στην ιδέα μην τυχόν σπάσει μέσα στην βαλίτσα και πεταχθεί ο Κέρμιτ. Αγόρασαν όμως μια ξύλινη κρεμάστρα (πράγμα που αποδείχθηκε τραγικό λάθος, θα εξηγηθεί μετά), μια ξύλινη μάσκα (επίσης τραγικό λάθος που θα εξηγηθεί μετά) και μια μπλούζα λευκή με
το όνομα της χώρας LAOS γραμμένο με κόκκινο χρώμα πάνω , η οποία αγοράστηκε για τον Γκιούλιβερ αλλά αργότερα διαπιστώθηκε ότι το νούμερο XL που γραφόταν επάνω αφορούσε Χόμπιτς ή στρουμφ. Παρεπιπτόντως και άσχετο η μπλούζα φορέθηκε στην Ελλάδα από την
Dim σε προεκλογική περίοδο και απορούσε γιατί την κοιτάγαν συνέχεια όλοι με περιέργεια, Απορία που έλυσε η μαμά της ρωτώντας την Α! ψηφίζεις Καρατζαφέρη?


Δεν το ήξερα!! Η εκδρομή συνεχίζεται με επίσκεψη στις φυλές. Εδω έχουμε μεγάλο θέμα από την άποψη του
αυθεντικού και του τουριστικού. Πόσο αυθεντικό δηλαδή μπορεί να είναι ένα μέρος στο οποίο κατοικούν διάφορες φυλές και έχει επισκεψιμότητα τουριστών ημερησίως πάνω από 1000 άτομα. Και εδώ η απάντηση είναι πολύπλοκη. Δεν αναιρείται έτσι εύκολα η εικόνα των γυναικών με ρούχα παραδοσιακά, χωριά χωμένα στα δάση, πιτσιρίκια που τρέχουν
ντυμένα με υφαντά από αργαλειούς με υπέροχα σχέδια κλπ. αλλά από την άλλη δίπλα από αυτά στέκεται ο Γερμανός υπερτραφής τουρίστας με κρεμασμένη την μηχανή από τον ώμο και κρατώντας αναψυκτικό γνωστής μάρκας, φορώντας ποικιλόχρωμη πουκαμίσα και γυαλιά ηλίου Ρειμπαν. Και ας μην γελιόμαστε. Φυσικά και δεν υπάρχουν φυλές τώρα πιά
στην περιοχή που δεν είναι ατραξιόν. Ολες μα όλες βασίζονται οικονομικά εν μέρει στην καλλιέργεια γης και στο εμπόριο με τους τουρίστες.Ακόμα και αν δεν πας ο ίδιος στα χωριά τους να τις δείς , σίγουρα θα σε βρουν αυτοί όταν θα σε προσεγγίσουν για να αγοράσεις από την πραμάτεια τους. Για να φθάσεις στο χωριό κατεβαίνεις πολλά πολλά σκαλιά μέσα στην
ζούγκλα και βλέπεις σπίτια ξύλινα και γυναίκες διάφορων φυλών απλά να κάθονται και να περιμένουν για να τις φωτογραφήσεις. Εντυπωσιακές αλήθεια. Υπάρχουν Χμονγκ, Ακα, Μιεν, Λισού, Κάρεν, Λαχού, όλες ορεισίβιες προερχόμενες από Κίνα, και Βιρμανία.
Εθνολογικά βέβαια δεν μπορούν όλες να ταυτιστούν. Ειναι πολλές και με ρίζες χωμένες πολύ βαθιά μέσα στον χρόνο. Κάθε φυλή έχει και το χαρακτηριστικό της. Υπάρχουν γυναίκες μακρύλαιμες με κρίκους περασμένους στον λαιμό και στα πόδια, άλλες που έχουν
υπερβολικά τρυπημένους τους λοβούς των αυτιών, μερικές που έχουν ας πούμε περίεργα δόντια και όλες χωρίς καμμία εξαίρεση εντυπωσιακές. Το περίεργο είναι ότι δεν ζητάν χρήματα για να φωτογραφηθούν μαζί σου. Αμα θες τους δίνεις ή αγοράζεις αυτά που πουλάν. Μαντήλια, αγαλματάκια, κοσμήματα , πορτοφόλια και άλλα. Τα σπίτια τους είναι
απλές ξύλινες παράγκες οι οποίες όμως δεν ακουμπάν στην γη, αλλά στηρίζονται σε πασσάλους. Οι άντρες ανύπαρκτοι. Τα παιδιά άφθονα και χαρούμενα. Τι και αν παίζουν μέσα σε λάσπες ξυπόλητα? Ζουν μέσα στην φύση, ελεύθερα και όπως οι τουρίστες χαζεύουν αυτά, έτσι και εκείνα με την σειρά τους χαζεύουν τους τουρίστες. Το όλο θέαμα είναι πολύ
τουριστικό βέβαια. Φλας αστράφτουν από παντού και κάτι πολύ περίεργο, επικρατεί ησυχία. Ολοι μένουν σιωπηλοί και παρατηρούν, εστιάζουν, προσέχουν αλλά δεν μιλούν και όσοι το κάνουν , το πράττουν χαμηλοφώνως. Ισως γιατί σε υποβάλλει το ίδιο το χωριό ή ίσως γιατί ο
σεβασμός στο διαφορετικό δεν έχει χαθεί για πάντα. Για το αν αξίζει ή οχι η επίσκεψη στα χωριά η απάντηση νομίζω εύκολη . Αξίζει. Απλά λίγη από την μαγεία έχει πια χαθεί. Για να είμαστε όμως ακριβοδίκαιοι πρέπει να αναφέρουμε ότι πολλά από τα έθιμα με την πάροδο των χρόνων είχαν αρχίσει να εκλείπτουν και τα αναβίωσε ο τουρισμός, όταν έγινε
παρατηρητέο το ότι οι επισκέπτες δίνουν χρήματα για μια φωτογραφία πχ της μακρύλαιμης γυναίκας. Εντυπωσιασμένοι οι φίλοι μας από το "μεγάλο μυστικό θέαμα" αγόρασαν και ένα αγαλματάκι ξύλινο από μια γυναίκα, το οποίο όμως στην πορεία αποδείχτηκε από μελαμίνη και στην βάση του έγραφε made in china. Τι πιό φυσικό?
Φεύγοντας από εκεί πάνε στο Μαε Σαε, το οποίο βρίσκεται ακριβώς στα σύνορα με την Βιρμανία και τις δυο χώρες τις χωρίζει ο ποταμός, στον οποίο πάρα πολλά παιδιά πνίγονται κάθε χρόνο στην προσπάθειά τους να
μεταφέρουν το όπιο.Η πόλη σαν πόλη δεν λέει και πολλά. Είναι όμως η πιο πλουρεαλιστική και πολύχρωμη από όλες! Φημίζεται για την φθηνή της αγορά -πράγμα που δεν επιβεβαιώθηκε- και την καθημερινή ανταλλαγή πλυθησμών. Τα σύνορα τα περνούν καθημερινώς Βιρμανοί και Ταυλανδοί για εμπορικούς σκοπούς. Από την πλευρά της Ταυλάνδης η πύλη είναι ακριβή και μεγαλοπρεπής. Από την πλευρά της πολυπαθούς Βιρμανίας, φτωχή και ταπεινή, όπως άλλωστε ο λαός της. Επίσκεψη -που αλλού?- σε
κατάστημα με ασημικά γιατί οι μίζες ποτέ δεν πεθαίνουν, καφές, τσιγάρο φωτογραφίες και γραμμή στο εργοτάξιο, πολύ αργά το βράδυ, μέσα από βουνά που πιο πράσινα δεν γίνεται, ποτάμια, οριζώνες, γραφικούς περαστικούς,κουκλίστικα χωριουδάκια, κατακλυσμιαία βροχή, στάση σε βενζινάδικο στην μέση του πουθενά για αδιευκρίνιστους ακόμα λόγους, και
όλα αυτά με ταχύτητα αστραπής γιατί ο οδηγός ή πίστευε ότι ήταν η Ταυλανδική Version του Σουμάχερ ή βιαζόταν να πάει σπίτι του γιατί σήμερα ήταν ο τελικός αγώνας του Tai Box. Ποίος ξέρει...? συνεχίζεται....
Μεγκόκ.
Πρωινό ξύπνημα -με σφυριά αυτήν την φορά, για να υπάρχει και ποικιλία- και φόρτωμα στο βανάκι μαζί με κάτι αγέλαστους Ιταλούς και ένα ζευγάρι από Ισπανία. Πρώτη στάση θα ήταν κάτι πηγές οι οποίες έβγαζαν ατμούς. Ετσι απροσδιόριστα είχε εξηγηθεί από το γραφείο. Οι λέξεις κλειδιά ήταν πηγή-ατμός-αυγά. Φτάνουν σε μια περιοχή και αφού τους περνάν μέσα από σουβενίρ και κακόγουστες καφετέριες, φθάνουν σε κάτι πηγάδια όπου πάνω στο στόμιο κρέμονταν κάτι ψάθινα καλάθια με αυγά μέσα τα οποία ψήνονταν από τους αναδιδόμενους ατμούς (?). Τωρα το γιατί αποτελεί τουριστική ατραξιόν ο ατμός, αγνοείται.
Πάντως κανείς δεν ενδιαφερόταν, όλοι την πέσανε για καφέ και δεν ρίξαν δεύτερη ματιά. Το μόνο σχόλιο που έγινε ανήκει στον Γκιούλιβερ ρωτώντας την φίλη του αν το Πάσχα χαζεύει -εντυπωσιασμένη από το θέαμα- τα αυγά που βράζουν για να βαφτούν μετά. Η απάντηση ήτο
αρνητική. Δεν τα χαζεύει!Αμέσως μετά το Τσιάνγκ Ραι. Ησυχη πόλη, συμπαθητική, με όμορφους ναούς, αλλά δεν είναι τυχαίο που ήταν, είναι και θα είναι στην σκιά του Τσιάνγκ Μαι.
Εχοντας ήδη μπει στην περιοχή του τριγώνου, το μενου περιλαμβάνει βόλτα στο ποταμό Μεκογκ με ταχύπλοο και πέρασμα σε ένα νησάκι που ανήκει στην επικράτεια του Λάος. Μπαίνοντας μέσα στο ταχύπλοο μαζί με τους Ιταλούς, βγάζουν -προτού ξεκινήσει ο οδηγός- τις φωτογραφικές μηχανές και την κάμερα. Μέγαλος κόκκινος ποταμός, εντυπωσιακός και φυσικά φωτογενής. Ω! δυστηχία, κανείς δεν τους προειδοποιεί για αυτό
που θα ακολουθήσει και ότι δεν πρέπει να αρχίζουν να το παίζουν φωτογράφοι! Ο εξοπλισμός δεν ήταν βέβαια πανάκριβος, αλλά ούτε και φθηνός. Γυρίζωντας πίσω η Dim βλέπει κάτι παράξενο. Ο οδηγός του ταχύπλου φορά κράνος μηχανής!!! Αναρωτιούνται γιατί, αλλά δεν έχουν αρκετό μυαλό για να μπορέσουν να ερμηνεύσουν το σημάδι.Εχουν
απορροφηθεί από το ζωωγόνο ποταμό και φωτογραφίζουν με μανία μαζί με τους Ιταλούς.
Ξαφνικά το ταχύπλοο γκαζώνει εκωφαντικά και φθάνει σε ταχύτητα αυτή του ήχου. Τόννοι νερού μπαίνουν στην βάρκα, μηχανές, κάμερες, φούστες, κορμιά βρέχονται, φωνές στριγγλίζουν και απελπισμένες κινήσεις γίνονται πρός αποφυγή απώλειας περισσοτέρων υλικών αγαθών. Το ταχύπλοο μετατρέπεται σε ενυδρείο, η κάμερα σε τσιπούρα, η δε μηχανή
σε κουτσομούρα, και όλοι μαζί σε σαλάχια. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση.
Φθάνουν απέναντι στο νησί και το μόνο που έχει είναι μαγαζιά με σουβενίρ. Γυάλες με ουίσκι που μέσα του επιπλέουν φίδια, βατράχια και άλλα αξιαγάπητα ζωικά είδη, ξυλόγλυπτα, κάρτ-ποσταλ και γενικώς αυτές τις μπούρδες που αγοράζουν οι τουρίστες με ενθουσιασμό στην αρχή και που μετά καταλήγουν κρυμμένες και σκονισμένες μέσα σε ντουλάπες.
Αντισταθήκαν στον πειρασμό να αγοράσουν ένα ουίσκι με βατράχια μέσα, μόνο και μόνο από φόβο στην ιδέα μην τυχόν σπάσει μέσα στην βαλίτσα και πεταχθεί ο Κέρμιτ. Αγόρασαν όμως μια ξύλινη κρεμάστρα (πράγμα που αποδείχθηκε τραγικό λάθος, θα εξηγηθεί μετά), μια ξύλινη μάσκα (επίσης τραγικό λάθος που θα εξηγηθεί μετά) και μια μπλούζα λευκή με
το όνομα της χώρας LAOS γραμμένο με κόκκινο χρώμα πάνω , η οποία αγοράστηκε για τον Γκιούλιβερ αλλά αργότερα διαπιστώθηκε ότι το νούμερο XL που γραφόταν επάνω αφορούσε Χόμπιτς ή στρουμφ. Παρεπιπτόντως και άσχετο η μπλούζα φορέθηκε στην Ελλάδα από την
Dim σε προεκλογική περίοδο και απορούσε γιατί την κοιτάγαν συνέχεια όλοι με περιέργεια, Απορία που έλυσε η μαμά της ρωτώντας την Α! ψηφίζεις Καρατζαφέρη?




αυθεντικού και του τουριστικού. Πόσο αυθεντικό δηλαδή μπορεί να είναι ένα μέρος στο οποίο κατοικούν διάφορες φυλές και έχει επισκεψιμότητα τουριστών ημερησίως πάνω από 1000 άτομα. Και εδώ η απάντηση είναι πολύπλοκη. Δεν αναιρείται έτσι εύκολα η εικόνα των γυναικών με ρούχα παραδοσιακά, χωριά χωμένα στα δάση, πιτσιρίκια που τρέχουν
ντυμένα με υφαντά από αργαλειούς με υπέροχα σχέδια κλπ. αλλά από την άλλη δίπλα από αυτά στέκεται ο Γερμανός υπερτραφής τουρίστας με κρεμασμένη την μηχανή από τον ώμο και κρατώντας αναψυκτικό γνωστής μάρκας, φορώντας ποικιλόχρωμη πουκαμίσα και γυαλιά ηλίου Ρειμπαν. Και ας μην γελιόμαστε. Φυσικά και δεν υπάρχουν φυλές τώρα πιά
στην περιοχή που δεν είναι ατραξιόν. Ολες μα όλες βασίζονται οικονομικά εν μέρει στην καλλιέργεια γης και στο εμπόριο με τους τουρίστες.Ακόμα και αν δεν πας ο ίδιος στα χωριά τους να τις δείς , σίγουρα θα σε βρουν αυτοί όταν θα σε προσεγγίσουν για να αγοράσεις από την πραμάτεια τους. Για να φθάσεις στο χωριό κατεβαίνεις πολλά πολλά σκαλιά μέσα στην
ζούγκλα και βλέπεις σπίτια ξύλινα και γυναίκες διάφορων φυλών απλά να κάθονται και να περιμένουν για να τις φωτογραφήσεις. Εντυπωσιακές αλήθεια. Υπάρχουν Χμονγκ, Ακα, Μιεν, Λισού, Κάρεν, Λαχού, όλες ορεισίβιες προερχόμενες από Κίνα, και Βιρμανία.
Εθνολογικά βέβαια δεν μπορούν όλες να ταυτιστούν. Ειναι πολλές και με ρίζες χωμένες πολύ βαθιά μέσα στον χρόνο. Κάθε φυλή έχει και το χαρακτηριστικό της. Υπάρχουν γυναίκες μακρύλαιμες με κρίκους περασμένους στον λαιμό και στα πόδια, άλλες που έχουν
υπερβολικά τρυπημένους τους λοβούς των αυτιών, μερικές που έχουν ας πούμε περίεργα δόντια και όλες χωρίς καμμία εξαίρεση εντυπωσιακές. Το περίεργο είναι ότι δεν ζητάν χρήματα για να φωτογραφηθούν μαζί σου. Αμα θες τους δίνεις ή αγοράζεις αυτά που πουλάν. Μαντήλια, αγαλματάκια, κοσμήματα , πορτοφόλια και άλλα. Τα σπίτια τους είναι
απλές ξύλινες παράγκες οι οποίες όμως δεν ακουμπάν στην γη, αλλά στηρίζονται σε πασσάλους. Οι άντρες ανύπαρκτοι. Τα παιδιά άφθονα και χαρούμενα. Τι και αν παίζουν μέσα σε λάσπες ξυπόλητα? Ζουν μέσα στην φύση, ελεύθερα και όπως οι τουρίστες χαζεύουν αυτά, έτσι και εκείνα με την σειρά τους χαζεύουν τους τουρίστες. Το όλο θέαμα είναι πολύ
τουριστικό βέβαια. Φλας αστράφτουν από παντού και κάτι πολύ περίεργο, επικρατεί ησυχία. Ολοι μένουν σιωπηλοί και παρατηρούν, εστιάζουν, προσέχουν αλλά δεν μιλούν και όσοι το κάνουν , το πράττουν χαμηλοφώνως. Ισως γιατί σε υποβάλλει το ίδιο το χωριό ή ίσως γιατί ο
σεβασμός στο διαφορετικό δεν έχει χαθεί για πάντα. Για το αν αξίζει ή οχι η επίσκεψη στα χωριά η απάντηση νομίζω εύκολη . Αξίζει. Απλά λίγη από την μαγεία έχει πια χαθεί. Για να είμαστε όμως ακριβοδίκαιοι πρέπει να αναφέρουμε ότι πολλά από τα έθιμα με την πάροδο των χρόνων είχαν αρχίσει να εκλείπτουν και τα αναβίωσε ο τουρισμός, όταν έγινε
παρατηρητέο το ότι οι επισκέπτες δίνουν χρήματα για μια φωτογραφία πχ της μακρύλαιμης γυναίκας. Εντυπωσιασμένοι οι φίλοι μας από το "μεγάλο μυστικό θέαμα" αγόρασαν και ένα αγαλματάκι ξύλινο από μια γυναίκα, το οποίο όμως στην πορεία αποδείχτηκε από μελαμίνη και στην βάση του έγραφε made in china. Τι πιό φυσικό?
Φεύγοντας από εκεί πάνε στο Μαε Σαε, το οποίο βρίσκεται ακριβώς στα σύνορα με την Βιρμανία και τις δυο χώρες τις χωρίζει ο ποταμός, στον οποίο πάρα πολλά παιδιά πνίγονται κάθε χρόνο στην προσπάθειά τους να
μεταφέρουν το όπιο.Η πόλη σαν πόλη δεν λέει και πολλά. Είναι όμως η πιο πλουρεαλιστική και πολύχρωμη από όλες! Φημίζεται για την φθηνή της αγορά -πράγμα που δεν επιβεβαιώθηκε- και την καθημερινή ανταλλαγή πλυθησμών. Τα σύνορα τα περνούν καθημερινώς Βιρμανοί και Ταυλανδοί για εμπορικούς σκοπούς. Από την πλευρά της Ταυλάνδης η πύλη είναι ακριβή και μεγαλοπρεπής. Από την πλευρά της πολυπαθούς Βιρμανίας, φτωχή και ταπεινή, όπως άλλωστε ο λαός της. Επίσκεψη -που αλλού?- σε
κατάστημα με ασημικά γιατί οι μίζες ποτέ δεν πεθαίνουν, καφές, τσιγάρο φωτογραφίες και γραμμή στο εργοτάξιο, πολύ αργά το βράδυ, μέσα από βουνά που πιο πράσινα δεν γίνεται, ποτάμια, οριζώνες, γραφικούς περαστικούς,κουκλίστικα χωριουδάκια, κατακλυσμιαία βροχή, στάση σε βενζινάδικο στην μέση του πουθενά για αδιευκρίνιστους ακόμα λόγους, και
όλα αυτά με ταχύτητα αστραπής γιατί ο οδηγός ή πίστευε ότι ήταν η Ταυλανδική Version του Σουμάχερ ή βιαζόταν να πάει σπίτι του γιατί σήμερα ήταν ο τελικός αγώνας του Tai Box. Ποίος ξέρει...? συνεχίζεται....
Attachments
-
20,1 KB Προβολές: 492