Ισπανία Ισπανία βήμα δεύτερο. Sevilla, Cordoba y Barcelona.

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

Μήπως είναι καλύτερα τη νύχτα;


Το ρολόι έδειχνε 7 και, το λαρύγγι μου είχε ξεδιψάσει για τα καλά, οπότε αυτό που απέμενε ήταν να πραγματώσω το στόχο που είχα βάλει νωρίτερα.

Βγήκα στον σκοτεινό πλέον δρόμο San Fernando ξεκινώντας την αντίστροφη πορεία από κείνη που έκανα πριν λίγη ώρα:


DSC_0542.JPG



DSC_0544.JPG



Τι ακριβώς ήθελα; Μα απλά να σιγουρευτώ ότι η θαυμάσια πλατεία που είδα προηγουμένως γράφει το ίδιο –ίσως και καλύτερα– στην κάμερα και τα μάτια μου το βράδυ, κάτι που επιβεβαίωσα από την πρώτη κιόλας στιγμή που ξαναπάτησα το πόδι μου, σε γέφυρες και περβάζια:


DSC_0548.JPG



Είναι πράγματι από κείνες τις στιγμές που δεν έχεις και πολλά να περιγράψεις. Οι ελπίζω καλές νυχτερινές λήψεις τα λένε όλα μόνα τους, σ’ ένα περιβάλλον που έδειχνε πιο ειδυλλιακό:


DSC_0554.JPG



Ανέβηκα με φούρια τις σκάλες διαπιστώνοντας πως ο πλανόδιος μουσικός ήταν ακόμη εκεί, θέλοντας να έχω μερικές φωτογραφίες και από το επάνω μπαλκόνι:


DSC_0558.JPG



Και ιδού:


DSC_0559b.jpg



DSC_0562.JPG



Αν και ήθελα να καθίσω περισσότερο ήμουν αναγκασμένος σχεδόν να αποχωρήσω, μιας και η λίστα μου είχε ακόμη αξιοθέατα που χα πάρει την απόφαση ότι θα τα δω κι αυτά τη νύχτα, μαζί με άλλα βέβαια που είχα σκοπό να ξαναδώ όπως την Plaza de España.

Με ταχύ λοιπόν βήμα κατευθύνθηκα μέσω της παραλιακής «paseo de las delicias» προς τον επόμενο μου στόχο που έστεκε λίγη ώρα μετά απέναντι μου ολοφώτιστος:


DSC_0585.JPG



Μέχρι και οι πόλεις κλέβονται μεταξύ τους σκέφτηκα, όπως θα έλεγε και ο ΘΒ στην επική του ατάκα. Λευκοπύργος κι εδώ, όπως στη Σαλονίκη! Βέβαια ο «Torre del Oro» που αποτελεί δωδεκαγωνική κατασκευή του 13ου αιώνα στη Σεβίλλη από το Χαλιφάτο Αλμοχάντ προκειμένου να ελέγχει την πρόσβαση στην πόλη, ονομάζεται «Πύργος του χρυσού» κι όχι λευκός, όμως αυτά είναι λεπτομέρειες:


DSC_0588.JPG



Έτσι μετά το στοχασμό μου για τις δύο πόλεις αποχώρησα προς τα ενδότερα του κέντρου, σταματώντας αρχικά στο σιντριβάνι «Fuente de Híspalis de Puerta de Jerez» όπως είναι το πλήρες κι αμιγώς Ισπανικό όνομα του και κατόπιν στην κεντρική οδική αρτηρία που βρισκόμουν το απόγευμα:


DSC_0591.JPG



DSC_0593.JPG



Κτήρια όπως αυτό που θα βρείτε ως «Saborido Asesores», αλλά φυσικά και αυτό του καθεδρικού ναού έδιναν άλλη όψη με τον νυκτερινό τους φωτισμό:


DSC_0594.JPG



DSC_0597.JPG



DSC_0598b.jpg



Μόλις είδα την κεντρική είσοδο του ναού αποφάσισα να χωθώ στο στενάκι για ένα ακόμη πέρασμα από την Plaza del Cabildo, επιβεβαιώνοντας ξανά πως είχα πράξει σωστά με το πλάνο μου:


DSC_0601b.jpg



DSC_0604.JPG



Έτσι, με την ώρα πλέον περασμένη αποφάσισα να επιστρέψω προς το ξενοδοχείο από τα πανέμορφα στενάκια προκειμένου να βάλω επιτέλους στεγνά ρούχα, κάνοντας πρώτα μια στάση για μερικά ψώνια:


DSC_0609.JPG



DSC_0612.JPG



Εντάξει, όχι ακριβώς αμέσως, μιας και είχα κάτι χρωστούμενα από το περασμένο βράδυ που έπρεπε να εξοφληθούν. Όχι στον ψηλό δεν έχει σε τέτοια ζητήματα, είπε θα πιει μπύρα στη γέφυρα και το έκανε:


DSC_0620b (1).jpg



Φρεσκαρισμένος κι ανανεωμένος βγήκα μετά τις δέκα στο άδειο σχεδόν αλλά πάντα μουσκεμένο κέντρο της πόλης, εν μέσω ψιλόβροχου και πάλι, τρώγοντας αρκετή ώρα προκειμένου να βρω ένα σοβαρό μπαρ που δε βρήκα εν τέλει ποτέ:


DSC_0620b (2).jpg



Δε βαριέσαι, ας επιστρέψουμε στα στάνταρντ σκέφτηκα, οπότε τι καλύτερο απ’ το να κλείσει μια υπέροχη μέρα με μερικές ΙΡΑ στο Merchant:


DSC_0620b (4).jpg



Η επομένη θα ήταν ακόμα πιο απαιτητική…

 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Προετοιμασία και σχεδιασμός εκδρομής


Ας μη γελιόμαστε, την πτήση αυτή την είχα σταμπάρει από την αρχή, πολλώ δε μάλλον από την ώρα που έμαθα ότι θα μείνει και το χειμώνα, περιμένοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή, μιας και οι τιμές εκτός αυτής παραμένουν απλησίαστες για το μέσο Έλληνα. Ήταν Μάιος του 2023 όταν έσκασε επιτέλους αυτή η πολυπόθητη προσφορά της Aegean, με το εισιτήριο να κυμαίνεται 110€ μετ’ επιστροφής, κι εμένα να το σκέφτομαι το πολύ 20 δευτερόλεπτα πριν το επιλέξω.

Είχα τη βάση της εκδρομής αρκετά νωρίς μπορούσα να κάνω παιχνίδι, αυτό που ξέρω καλύτερα και χαίρομαι να πραγματοποιώ, μιλώντας πάντα για οργάνωση εκδρομής. Παιχνίδι με το χρόνο και συγκεκριμένα τη Vueling που διεξάγει τις ενδο-ισπανικές πτήσεις και είναι σταθερή αξία. Μόλις το εισιτήριο για Σεβίλλη έπεσε στα 55€ (μετ’ επιστροφής σε βολικές πάντα ώρες), κλείστηκε με μεγάλη ικανοποίηση, το μήνα Οκτώβριο του 2023 επίσης.

Σε παρόμοια κατάσταση ήταν και το τρένο που χρησιμοποίησα, με την επιφύλαξη πως δεν ήμουν σίγουρος αν πράττω σωστά, κάτι που θα έβλεπα ως τελευταία στιγμή. Για καλό και κακό εκδόθηκε ένα εισιτηριάκι τον Νοέμβρη, από τον κεντρικό σταθμό τις Σεβίλλης ως την Κόρδοβα με επιστροφή σε κόστος 22€ μετ’ επιστροφής. Να ναι καλά η Renfe

Renfe.jpg

Τι έμενε; Μα φυσικά η διαμονή και η μελέτη περί αυτού. Ευτυχώς υπήρχε πολύς χρόνος προκειμένου να καταλήξω στο καλύτερο δυνατό, σε μια εποχή χαμηλού σχετικά τουρισμού όπως ο Φεβρουάριος, πλην όμως σε μια Ευρώπη που ο πληθωρισμός καλπάζει…

Όσο κι αν ήθελα δε μου έβγαινε διανυκτέρευση στην Κόρδοβα, επιλέγοντας απλά τη Σεβίλλη και το πολύ καλό βάσει τοποθεσίας Hostal Jentoft σε τιμή 135€ με πρωινό για τρία βράδια, μέσω της πλατφόρμας της booking.

hotel1.jpg


Στη Βαρκελώνη τα πράγματα ήταν σαφώς δυσκολότερα, έχοντας ως γνώμονα τη μία βραδιά διαμονής που όπως είναι λογικό έπρεπε να γίνει κάπου πολύ κεντρικά. Εξαιρετική επιλογή λοιπόν το ξενοδοχείο Hotel Catalunya, δίπλα στον πεζόδρομο Ramblas και την Plaza Catalunya σε τιμή 52 ευρώ για μονόκλινο από την πλατφόρμα hotels.com. Δε ξέρω αν είναι για πολύ, πάντως για 1-2 ημέρες στην πόλη άξιζε και με το παραπάνω, αν δείτε τι τιμές έπαιζαν στα τριγύρω.

hotel2.jpg


Νόμιζα πως είχα προετοιμαστεί καλά για το ταξίδι, μέχρι που λίγες μέρες πριν αυτό εκκινήσει έκανα τη ζωή μου πιο εύκολη κλείνοντας αρχικά ένα lounge μέσω της Vueling στην τιμή των 32€ για να περάσουν εύκολα οι σχεδόν τέσσερις ώρες αναμονής μεταξύ των πτήσεων, αλλά κι ένα εισιτηριάκι για να το έχω εκ των προτέρων με το Aerobus τη Βαρκελώνης από την επίσημη ιστοσελίδα, κόστους 11,65€ μετ’ επιστροφής.

Aerobus.jpg

Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως και το ωραιότερο ίσως κομμάτι του ταξιδιού. Διάβασμα, έρευνα & συμπλήρωση των σημείων που ήθελα να δω στον ηλεκτρονικό χάρτη:

map1.jpg map2.jpg map3.jpg



Ήμουν έτοιμος για μια ακόμη ταξιδιωτική περιπέτεια
Έτοιμος για Ισπανία! ;)✌
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Πολλά likes για την περιεκτική και αναλυτική εισαγωγή και αναμένουμε με ανυπομονησία λατρεμένη "Σεβίλια" και Ανδαλουσία!
Σ' ευχαριστώ, έρχεται η Sevilla άμεσα, η καταπληκτική αυτή πόλη! :)

Σε καλωσορίζω στο κλαμπ των Ισπανόφιλων! :clap: :clap: :clap: :clap:

Έχει πολύ ψωμι η χωρα!!!!!!!
Άστο, μάλλον είναι λάθος που έκανα την αρχή και συνέχισα, ποιος βρίσκει εισιτήρια τώρα! :haha: :haha:
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
55
Likes
204
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Είναι φανερό ότι η Ισπανία έχει αναδείξει ακόμα πιο πολύ τον ποιητή που κρύβεις μέσα σου!
Και πώς να μη γίνει έτσι, απίστευτη χώρα πραγματικά! Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια, η Ανδαλουσία είναι στα άμεσα πλάνα μου και την έχω καημό.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
έχει αναδείξει ακόμα πιο πολύ τον ποιητή που κρύβεις μέσα σου!
Αυτό μη το λέμε παραέξω, γελάει ο κόσμος... :haha:
Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια, η Ανδαλουσία είναι στα άμεσα πλάνα μου και την έχω καημό.
Ελπίζω να δώσω μια καλή πρώτη γεύση και να σε βάλω στη πρίζα!;)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Έλα και φύγαμε για Ισπανία



Σάββατο μεσημέρι δέκα του Φλεβάρη, με σκοτεινιασμένο καιρό στο αεροδρόμιο Μακεδονία, πρόδρομος της βροχής που θ’ ακολουθούσε αλλά ουδόλως μ’ απασχολούσε. Είχα αφήσει τ’ αμάξι σ’ ένα από τα πάρκινγκ και με συνοπτικές διαδικασίες βρέθηκα λίγη ώρα μετά στη σκάλα του αεροπλάνου για την καθιερωμένη φωτογραφία της αναχώρησης:

IMG_20240210_144128.jpg


Η πτήση έφυγε νωρίτερα, διήρκησε λιγότερο του αναμενομένου και ήταν εξαιρετική, μ’ εμένα να βρίσκομαι σε μια άνετη επιτέλους θέση (μέχρι και Τόκιο πήγαινα υπό αυτές τις συνθήκες της Upfront), εκμεταλλευόμενος τα κουπόνια της αναβάθμισης που αν δε τα αξιοποιούσα θα ‘χαν λήξει. Παρέα μου το καλό λευκό κρασί της Aegean και το προαναφερθέν βιβλίο του Καζαντζάκη, έτσι δίχως να το σκεφτώ πέρασαν νεράκι οι 2:30 ώρες ως την προσγείωση στο αεροδρόμιο El Prat της Βαρκελώνης:

IMG_20240210_161639.jpg

IMG_20240210_162701.jpg


Μεγάλη αεροδρομιάρα πολύ καλύτερη του σιχάματος της Μαδρίτης με την ώρα να περνάει ευχάριστα, πόσο μάλλον δε όταν υπάρχει πρόσβαση στο Lounge και μπορείς να δοκιμάσεις όλο το αμπέλι από τα ξακουστά Ισπανικά κρασιά. Για πότε ήρθε η ώρα της επιβίβασης ως τη Sevilla ούτε καν το κατάλαβα:

IMG_20240210_171938.jpg
IMG_20240210_194539.jpg


Επίσης δε κατάλαβα υπό αυτές τις συνθήκες τη μιάμιση περίπου ώρα πτήσης ως τον προορισμό μας. Βγήκα με φούρια από το αεροσκάφος με τις εικόνες των τοπικών ομάδων, πρώτα της Betis και μετά της Sevilla να με καλωσορίζουν στο αεροδρόμιο κάνοντας μου εντύπωση. Για την ιστορία, φέτος λόγω του παικταρά γουστάρουμε την Betis, με το αμιγώς πασοκικό χρώμα:

IMG_20240210_221621.jpg


Η στάση του λεωφορείου που οδηγεί στο κέντρο της πόλης βρίσκεται ακριβώς έξω απ’ τις αφίξεις, με το αντίτιμο των 4€ να πληρώνεται σε αυτόματα μηχανήματα που θα δει κανείς πίσω από τη στάση. Η διαδρομή είναι κοντινή, τα φανάρια όμως τη δυσκολεύουν, τερματίζοντας περίπου 40 λεπτά μετά στο σταθμό Estacion Plz. Armas της πόλης, μόλις λίγα μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο μου.

ticketSVQ.JPG


Περιττό να πω ότι οι διαδικασίες του τσεκ ιν και του γνωστού αγαπημένου σουταρίσματος του βαλιτσακίου ολοκληρώθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι στο δρόμο απαλλαγμένος από φορτία λίγο μετά τις 11:30 του σαββατόβραδου. Πήρα το «παραλιακό» μονοπάτι και βρέθηκα μονομιάς κάτω από την περίφημη γέφυρα «Puente de Isabel II» ,άριστα φωτισμένη την ώρα εκείνη:

IMG_20240210_235224.jpg

IMG_20240210_235258.jpg


Η χαρά μου ήταν απεριόριστη, με αποτέλεσμα να κατευθυνθώ άμεσα από τις σκάλες στον επάνω δρόμο, βρίσκοντας το κιόσκι που είχα σταμπάρει από τη διαδρομή κιόλας του λεωφορείου. Με περισσή αυτοπεποίθηση πήγα με φόρα στον υπάλληλο, έτοιμος να ξεσκονίσω τα άρτια Ισπανικά μου:

IMG_20240210_235441.jpg
IMG_20240210_235446.jpg


  • Una Cerveza
  • No
  • Τι no ρε κόπανε, είσαι σοβαρός; Νο στον ψηλό δεν έχει σε τέτοια ζητήματα…
Κατσούφης και απογοητευμένος κατέβηκα και πάλι τις σκάλες προκειμένου να συνεχίσω τη νυχτερινή φωτογράφιση. Δε βαριέσαι γίνονται αυτά, χαλάλι την εικόνα που έβλεπα:

IMG_20240210_235804.jpg

IMG_20240211_000706.jpg



Βέβαια όσο κι αν ήθελα να πάρω στα σοβαρά το όνομα και τις εικόνες του ποταμού Γουαδαλκιβίρ, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό, ενθυμούμενος πάντα το τετράστιχο του σπουδαίου, του τεράστιου Χαρυ Κλυν βάζοντας τα γέλια όπως είναι λογικό:

IMG_20240211_000717.jpg

IMG_20240211_000747.jpg


Η δίψα όμως ήταν ένα συναίσθημα που δεν έλεγε να ησυχάσει τούτες τις ώρες, οδηγώντας με κεντρικότερα προς τα ενδότερα της Σεβίλλης, που είχε ήδη αρχίζει να μου γουστάρει πολύ. Οι σημειώσεις μου δε λάθεψαν, οδηγώντας με μετά από μικρή περιήγηση στον πολύ όμορφο εξωτερικά χώρο της «The Merchant pub», την οποία λες και Ιρλανδική:

IMG_20240211_001008.jpg

IMG_20240211_001434.jpg


Για κάποιο αδιευκρίνηστο λόγο έκανα εντύπωση στον μπάρμαν, ο οποίος με τσέκαρε από την πόρτα κιόλας κάνοντας μου σήμα τύπου «έλα-έλα» με το χέρι. Τι διάολο, κι εδώ με ξέρουν, πως γίνεται και τραβάω τέτοιους τύπους;

IMG_20240211_004235.jpg


Ήταν νομοτελειακό πως θα άνοιγαν τα βαρέλια των τοπικών Ισπανικών, καλμάροντας έτσι προς ώρας τη δίψα μου, κάνοντας το βράδυ πολύ καλύτερο μέχρι να κλείσει εν τέλει η Pub γύρω στη μιάμιση, κι εμένα να επιστρέψω στο ξενοδοχείο με μια τεράστια κούραση.

Είχα δύσκολη μέρα την επομένη αλλά δε το ‘ξερα…
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.230
Μηνύματα
884.361
Μέλη
38.919
Νεότερο μέλος
ArgiroPappa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom