Ισπανία Ισπανία βήμα δεύτερο. Sevilla, Cordoba y Barcelona.

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

Οι τελευταίες βόλτες στην Καταλανική πρωτεύουσα


Ξύπνησα πάλι νωρίς για να αξιοποιήσω πλήρως τον υπολειπόμενο χρόνο, πίνοντας ακόμη έναν μάπα καφέ από τους πολλούς σ’ αυτή τη χώρα.

Πριν αποχωριστώ το δωμάτιο πετάχτηκα απέναντι στη στολισμένη λόγω της ημέρας Jamoneria από την οποία είχα τσακίσει ουκ ολίγα σάντουιτς, προκειμένου να ψωνίσω προμήθειες:


DSC_0999ab (199).JPG



Άφησα πραγματάκια, συνεννοήθηκα και βγήκα στον ήλιο της Βαρκελώνης για να γεμίσω και μ’ άλλες εικόνες, περνώντας αρχικά από τη «Font de Santa Anna» που ήταν δίπλα μου:


DSC_0999ab (201).JPG



DSC_0999ab (203).JPG



Για μια ακόμη μέρα βρισκόμουν στη Γοτθική συνοικία, ότι καλύτερο δηλαδή προκειμένου να ξεκινήσω σωστά κι όμορφα την ημέρα:


DSC_0999ab (205).JPG



DSC_0999ab (204).JPG



Το πρώτο αξιοθέατο της λίστας ήταν η «Basílica de Santa Maria del Pi», γοτθική και αυτή εκκλησία του 15ου αιώνα που βρίσκεται στην ομώνυμη πλατεία:


DSC_0999ab (209).JPG



DSC_0999ab (210)b.jpg



Στάθηκα για μερικές ακόμη φωτογραφίες στην παλιά πόλη,


DSC_0999ab (217).JPG



πριν ξαναβγώ στην πολυσύχναστη Rambla προκειμένου να κινηθώ κεντρικότερα για τον επόμενο μου στόχο:


DSC_0999ab (220).JPG



DSC_0999ab (222).JPG



Όταν είδα το άγαλμα του Frederic Soler κατάλαβα πως είχα απομακρυνθεί, επιστρέφοντας έτσι προς τα πάνω:


DSC_0999ab (226).JPG



DSC_0999ab (227).JPG



Βλέπετε η πολυφωτογραφημένη και διάσημη «Plaça Reial» δε γινόταν να μου ξεφύγει. Σχεδιασμένη τον 19ο αιώνα και περιστοιχισμένη από όμορφα κτήρια, μπαρ και ρεστοράν είναι πόλος έλξης για τους τουρίστες όλες τις εποχές του χρόνου:


DSC_0999ab (231).JPG



Ένα – ένα τα λιγοστά ομολογουμένως αξιοθέατα που είχα επισημάνει στον χάρτη ευτυχώς έκλειναν, άλλωστε δε θα ‘θελα να φύγω χωρίς να τα ολοκληρώσω , έτσι ξαναβγήκα στη Rambla προκειμένου να δω εν τέλει τη θάλασσα και τη μαρίνα «Rambla De Mar» ως κατάληξη της:


DSC_0999ab (235).JPG



DSC_0999ab (244).JPG



Ήμουν απέναντι από διάσημα κτήρια της πόλης, ωστόσο δεν είχα χρόνο εξερεύνησης του παραλιακού μετώπου, έτσι αρκέστηκα στην παρατήρηση/φωτογράφιση της στήλης του Κολόμβου που βρισκόταν από πάνω μου:


DSC_0999ab (246).JPG



DSC_0999ab (248).JPG



Με αυτή τη σύντομη αλλά απαραίτητη βόλτα γύρισα προς τα πίσω κινούμενος κυρίως στα παράλληλα όμορφα στενά -μιας και τη Rambla την είχα βαρεθεί- μέχρι που βρέθηκα μπροστά στο επόμενο και τελευταίο σημείο της λίστας μου:


DSC_0999ab (255).JPG



DSC_0999ab (259).JPG



Η διάσημη δημοτική αγορά «Mercado de La Boqueria» φιλοξενεί πάνω από 300 πάγκους, με μεγάλη ποικιλία τοπικών κυρίως προϊόντων.


DSC_0999ab (276).JPG



Η αγορά που πρωτοεγκαινιάστηκε το 1840 αποτελεί σίγουρα πλέον τουριστικό αξιοθέατο, είναι όμως απίθανο να μη βρείτε ν’ αγοράσετε κάποιο τοπικό προϊόν, καλή ώρα όπως εγώ που έκανα επιπλέον ψώνια, όπως απίθανο είναι να μη σταματήσετε και για κάποια ωραία λιχουδιά:


DSC_0999ab (274).JPG



DSC_0999ab (269).JPG



Με τους ήχους της πλανόδιας μπάντας ψώνισα κι ένα ακόμη κόκκινο κρασί από την ωραία κάβα που βρήκα στα περιμετρικά καταστήματα κι αποχώρησα ευχαριστημένος:


DSC_0999ab (278).JPG



DSC_0999ab (279).JPG



Ο κύκλος είχε κλείσει, οπότε έμενε κάποιος λίγος χρόνος για παρατήρηση, βόλτα, άντε και καμιά παγωμένη βρε αδερφέ με το τρίτο σενάριο να υπερισχύει τελικά όταν είδα μπροστά μου το ωραίο αυτό μαγαζί που ονομάζεται «kaelderkold», με την πληθώρα των βαρελιών και τις μουσικάρες του:


DSC_0999ab (282)b.jpg


  • Αργεντίνος; Ρωτάω τον τύπο που ήτανε πίσω απ’ το μπαρ και τον είδα να πίνει μάτε.
  • Ουρουγουανός. Απαντάει σχεδόν στραβωμένος!
Εντάξει, κάπου στην κουβέντα τα βρήκαμε και τα παραβρήκαμε λόγω Ελλάδας, ιστορίας, του παικταρά Loco Abreu κι άλλα τέτοια ασυνάρτητα μεταξύ τους πράγματα, με αποτέλεσμα να πιώ τελικά άλλη μία πριν φύγω. Δεν ήθελα, πιέστηκα!

Το μεσημέρι όμως πλησίαζε και τα περιθώρια είχαν στενέψει, έτσι αφού χαιρέτησα αναχώρησα βγαίνοντας και πάλι στον πεζόδρομο. Δε πειράζει, ευκαιρία να δω τη στέρνα «de la Portaferrissa» αλλά και τον ναό «de la Mare de Déu de Betlem» που ήταν έτσι κι αλλιώς στο δρόμο μου:


DSC_0999ab (283).JPG



DSC_0999ab (284).JPG



Ακολούθησα για λίγο πορεία κάτω από τις γνωστές στοές:


DSC_0999ab (285).JPG



Καταλήγοντας στο -ωραίο κι αυτό- στενό του ξενοδοχείου προκειμένου να παραλάβω την αποσκευή που είχα αφήσει προς φύλαξη, γεμίζοντας την επιπλέον αλλαντικά, κρασιά και τα σχετικά:


DSC_0999ab (288).JPG



DSC_0999ab (290).JPG



Δύω η ώρα ήμουν κιόλας στην Plaça de Catalunya και λίγα λεπτά μετά ξεκινούσα με το Aerobus μέσω της γνωστής διαδρομής, προς το γνωστό πλέον αεροδρόμιο, όπου οι ώρες αναμονής πέρασαν ιδιαίτερα ευχάριστα:


DSC_0999ab (293)b.jpg



Με την πτήση να ξεκινά λίγα λεπτά πριν την προκαθορισμένη ώρα και τον ηλεκτρονικό χάρτη να δίνει το στίγμα, άφηνα πίσω μου τη Βαρκελώνη:


DSC_0999ab (294)b.jpg



Map_plane.jpg



Άφηνα πίσω μου την Ισπανία γεμάτος, ευχαριστημένος με όσα έκανα, αλλά και με βαθύ αίσθημα ικανοποίησης για ένα ταξίδι που πήγαν όλα άψογα.
Με υπόσχεση επιστροφής… ;)

 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Προετοιμασία και σχεδιασμός εκδρομής


Ας μη γελιόμαστε, την πτήση αυτή την είχα σταμπάρει από την αρχή, πολλώ δε μάλλον από την ώρα που έμαθα ότι θα μείνει και το χειμώνα, περιμένοντας πάντα την κατάλληλη στιγμή, μιας και οι τιμές εκτός αυτής παραμένουν απλησίαστες για το μέσο Έλληνα. Ήταν Μάιος του 2023 όταν έσκασε επιτέλους αυτή η πολυπόθητη προσφορά της Aegean, με το εισιτήριο να κυμαίνεται 110€ μετ’ επιστροφής, κι εμένα να το σκέφτομαι το πολύ 20 δευτερόλεπτα πριν το επιλέξω.

Είχα τη βάση της εκδρομής αρκετά νωρίς μπορούσα να κάνω παιχνίδι, αυτό που ξέρω καλύτερα και χαίρομαι να πραγματοποιώ, μιλώντας πάντα για οργάνωση εκδρομής. Παιχνίδι με το χρόνο και συγκεκριμένα τη Vueling που διεξάγει τις ενδο-ισπανικές πτήσεις και είναι σταθερή αξία. Μόλις το εισιτήριο για Σεβίλλη έπεσε στα 55€ (μετ’ επιστροφής σε βολικές πάντα ώρες), κλείστηκε με μεγάλη ικανοποίηση, το μήνα Οκτώβριο του 2023 επίσης.

Σε παρόμοια κατάσταση ήταν και το τρένο που χρησιμοποίησα, με την επιφύλαξη πως δεν ήμουν σίγουρος αν πράττω σωστά, κάτι που θα έβλεπα ως τελευταία στιγμή. Για καλό και κακό εκδόθηκε ένα εισιτηριάκι τον Νοέμβρη, από τον κεντρικό σταθμό τις Σεβίλλης ως την Κόρδοβα με επιστροφή σε κόστος 22€ μετ’ επιστροφής. Να ναι καλά η Renfe

Renfe.jpg

Τι έμενε; Μα φυσικά η διαμονή και η μελέτη περί αυτού. Ευτυχώς υπήρχε πολύς χρόνος προκειμένου να καταλήξω στο καλύτερο δυνατό, σε μια εποχή χαμηλού σχετικά τουρισμού όπως ο Φεβρουάριος, πλην όμως σε μια Ευρώπη που ο πληθωρισμός καλπάζει…

Όσο κι αν ήθελα δε μου έβγαινε διανυκτέρευση στην Κόρδοβα, επιλέγοντας απλά τη Σεβίλλη και το πολύ καλό βάσει τοποθεσίας Hostal Jentoft σε τιμή 135€ με πρωινό για τρία βράδια, μέσω της πλατφόρμας της booking.

hotel1.jpg


Στη Βαρκελώνη τα πράγματα ήταν σαφώς δυσκολότερα, έχοντας ως γνώμονα τη μία βραδιά διαμονής που όπως είναι λογικό έπρεπε να γίνει κάπου πολύ κεντρικά. Εξαιρετική επιλογή λοιπόν το ξενοδοχείο Hotel Catalunya, δίπλα στον πεζόδρομο Ramblas και την Plaza Catalunya σε τιμή 52 ευρώ για μονόκλινο από την πλατφόρμα hotels.com. Δε ξέρω αν είναι για πολύ, πάντως για 1-2 ημέρες στην πόλη άξιζε και με το παραπάνω, αν δείτε τι τιμές έπαιζαν στα τριγύρω.

hotel2.jpg


Νόμιζα πως είχα προετοιμαστεί καλά για το ταξίδι, μέχρι που λίγες μέρες πριν αυτό εκκινήσει έκανα τη ζωή μου πιο εύκολη κλείνοντας αρχικά ένα lounge μέσω της Vueling στην τιμή των 32€ για να περάσουν εύκολα οι σχεδόν τέσσερις ώρες αναμονής μεταξύ των πτήσεων, αλλά κι ένα εισιτηριάκι για να το έχω εκ των προτέρων με το Aerobus τη Βαρκελώνης από την επίσημη ιστοσελίδα, κόστους 11,65€ μετ’ επιστροφής.

Aerobus.jpg

Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως και το ωραιότερο ίσως κομμάτι του ταξιδιού. Διάβασμα, έρευνα & συμπλήρωση των σημείων που ήθελα να δω στον ηλεκτρονικό χάρτη:

map1.jpg map2.jpg map3.jpg



Ήμουν έτοιμος για μια ακόμη ταξιδιωτική περιπέτεια
Έτοιμος για Ισπανία! ;)✌
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Πολλά likes για την περιεκτική και αναλυτική εισαγωγή και αναμένουμε με ανυπομονησία λατρεμένη "Σεβίλια" και Ανδαλουσία!
Σ' ευχαριστώ, έρχεται η Sevilla άμεσα, η καταπληκτική αυτή πόλη! :)

Σε καλωσορίζω στο κλαμπ των Ισπανόφιλων! :clap: :clap: :clap: :clap:

Έχει πολύ ψωμι η χωρα!!!!!!!
Άστο, μάλλον είναι λάθος που έκανα την αρχή και συνέχισα, ποιος βρίσκει εισιτήρια τώρα! :haha: :haha:
 

Viajero93

Member
Μηνύματα
55
Likes
204
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική, Κούβα
Είναι φανερό ότι η Ισπανία έχει αναδείξει ακόμα πιο πολύ τον ποιητή που κρύβεις μέσα σου!
Και πώς να μη γίνει έτσι, απίστευτη χώρα πραγματικά! Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια, η Ανδαλουσία είναι στα άμεσα πλάνα μου και την έχω καημό.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
έχει αναδείξει ακόμα πιο πολύ τον ποιητή που κρύβεις μέσα σου!
Αυτό μη το λέμε παραέξω, γελάει ο κόσμος... :haha:
Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια, η Ανδαλουσία είναι στα άμεσα πλάνα μου και την έχω καημό.
Ελπίζω να δώσω μια καλή πρώτη γεύση και να σε βάλω στη πρίζα!;)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Έλα και φύγαμε για Ισπανία



Σάββατο μεσημέρι δέκα του Φλεβάρη, με σκοτεινιασμένο καιρό στο αεροδρόμιο Μακεδονία, πρόδρομος της βροχής που θ’ ακολουθούσε αλλά ουδόλως μ’ απασχολούσε. Είχα αφήσει τ’ αμάξι σ’ ένα από τα πάρκινγκ και με συνοπτικές διαδικασίες βρέθηκα λίγη ώρα μετά στη σκάλα του αεροπλάνου για την καθιερωμένη φωτογραφία της αναχώρησης:

IMG_20240210_144128.jpg


Η πτήση έφυγε νωρίτερα, διήρκησε λιγότερο του αναμενομένου και ήταν εξαιρετική, μ’ εμένα να βρίσκομαι σε μια άνετη επιτέλους θέση (μέχρι και Τόκιο πήγαινα υπό αυτές τις συνθήκες της Upfront), εκμεταλλευόμενος τα κουπόνια της αναβάθμισης που αν δε τα αξιοποιούσα θα ‘χαν λήξει. Παρέα μου το καλό λευκό κρασί της Aegean και το προαναφερθέν βιβλίο του Καζαντζάκη, έτσι δίχως να το σκεφτώ πέρασαν νεράκι οι 2:30 ώρες ως την προσγείωση στο αεροδρόμιο El Prat της Βαρκελώνης:

IMG_20240210_161639.jpg

IMG_20240210_162701.jpg


Μεγάλη αεροδρομιάρα πολύ καλύτερη του σιχάματος της Μαδρίτης με την ώρα να περνάει ευχάριστα, πόσο μάλλον δε όταν υπάρχει πρόσβαση στο Lounge και μπορείς να δοκιμάσεις όλο το αμπέλι από τα ξακουστά Ισπανικά κρασιά. Για πότε ήρθε η ώρα της επιβίβασης ως τη Sevilla ούτε καν το κατάλαβα:

IMG_20240210_171938.jpg
IMG_20240210_194539.jpg


Επίσης δε κατάλαβα υπό αυτές τις συνθήκες τη μιάμιση περίπου ώρα πτήσης ως τον προορισμό μας. Βγήκα με φούρια από το αεροσκάφος με τις εικόνες των τοπικών ομάδων, πρώτα της Betis και μετά της Sevilla να με καλωσορίζουν στο αεροδρόμιο κάνοντας μου εντύπωση. Για την ιστορία, φέτος λόγω του παικταρά γουστάρουμε την Betis, με το αμιγώς πασοκικό χρώμα:

IMG_20240210_221621.jpg


Η στάση του λεωφορείου που οδηγεί στο κέντρο της πόλης βρίσκεται ακριβώς έξω απ’ τις αφίξεις, με το αντίτιμο των 4€ να πληρώνεται σε αυτόματα μηχανήματα που θα δει κανείς πίσω από τη στάση. Η διαδρομή είναι κοντινή, τα φανάρια όμως τη δυσκολεύουν, τερματίζοντας περίπου 40 λεπτά μετά στο σταθμό Estacion Plz. Armas της πόλης, μόλις λίγα μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο μου.

ticketSVQ.JPG


Περιττό να πω ότι οι διαδικασίες του τσεκ ιν και του γνωστού αγαπημένου σουταρίσματος του βαλιτσακίου ολοκληρώθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι στο δρόμο απαλλαγμένος από φορτία λίγο μετά τις 11:30 του σαββατόβραδου. Πήρα το «παραλιακό» μονοπάτι και βρέθηκα μονομιάς κάτω από την περίφημη γέφυρα «Puente de Isabel II» ,άριστα φωτισμένη την ώρα εκείνη:

IMG_20240210_235224.jpg

IMG_20240210_235258.jpg


Η χαρά μου ήταν απεριόριστη, με αποτέλεσμα να κατευθυνθώ άμεσα από τις σκάλες στον επάνω δρόμο, βρίσκοντας το κιόσκι που είχα σταμπάρει από τη διαδρομή κιόλας του λεωφορείου. Με περισσή αυτοπεποίθηση πήγα με φόρα στον υπάλληλο, έτοιμος να ξεσκονίσω τα άρτια Ισπανικά μου:

IMG_20240210_235441.jpg
IMG_20240210_235446.jpg


  • Una Cerveza
  • No
  • Τι no ρε κόπανε, είσαι σοβαρός; Νο στον ψηλό δεν έχει σε τέτοια ζητήματα…
Κατσούφης και απογοητευμένος κατέβηκα και πάλι τις σκάλες προκειμένου να συνεχίσω τη νυχτερινή φωτογράφιση. Δε βαριέσαι γίνονται αυτά, χαλάλι την εικόνα που έβλεπα:

IMG_20240210_235804.jpg

IMG_20240211_000706.jpg



Βέβαια όσο κι αν ήθελα να πάρω στα σοβαρά το όνομα και τις εικόνες του ποταμού Γουαδαλκιβίρ, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό, ενθυμούμενος πάντα το τετράστιχο του σπουδαίου, του τεράστιου Χαρυ Κλυν βάζοντας τα γέλια όπως είναι λογικό:

IMG_20240211_000717.jpg

IMG_20240211_000747.jpg


Η δίψα όμως ήταν ένα συναίσθημα που δεν έλεγε να ησυχάσει τούτες τις ώρες, οδηγώντας με κεντρικότερα προς τα ενδότερα της Σεβίλλης, που είχε ήδη αρχίζει να μου γουστάρει πολύ. Οι σημειώσεις μου δε λάθεψαν, οδηγώντας με μετά από μικρή περιήγηση στον πολύ όμορφο εξωτερικά χώρο της «The Merchant pub», την οποία λες και Ιρλανδική:

IMG_20240211_001008.jpg

IMG_20240211_001434.jpg


Για κάποιο αδιευκρίνηστο λόγο έκανα εντύπωση στον μπάρμαν, ο οποίος με τσέκαρε από την πόρτα κιόλας κάνοντας μου σήμα τύπου «έλα-έλα» με το χέρι. Τι διάολο, κι εδώ με ξέρουν, πως γίνεται και τραβάω τέτοιους τύπους;

IMG_20240211_004235.jpg


Ήταν νομοτελειακό πως θα άνοιγαν τα βαρέλια των τοπικών Ισπανικών, καλμάροντας έτσι προς ώρας τη δίψα μου, κάνοντας το βράδυ πολύ καλύτερο μέχρι να κλείσει εν τέλει η Pub γύρω στη μιάμιση, κι εμένα να επιστρέψω στο ξενοδοχείο με μια τεράστια κούραση.

Είχα δύσκολη μέρα την επομένη αλλά δε το ‘ξερα…
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.228
Μηνύματα
884.347
Μέλη
38.919
Νεότερο μέλος
ArgiroPappa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom