giannismits
Member
- Μηνύματα
- 3.497
- Likes
- 11.829
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Άφιξη στη Μάλτα και η Valletta! - part1
- Valletta - part2
- Marsaxlokk, Birgu και Tuffieha-Golden Bay!
- Η Mosta και το highlight η ''Σιωπηλή Πόλη'' Μdina!
- Gozo - Victoria & πρώην Azure Window!
- Comino - Blue Lagoon και το τελευταίο βράδυ στη Sliema!
- Μάλτα… το αντίο!
- Σικελία part1 – Taormina!
- Taormina – part 2
- Cefalu και πρώτο βράδυ στο Παλέρμο!
- 2η ημέρα στο Παλέρμο!
- Βουτιές στο Mondello, τελευταία νύχτα στο Παλέρμο και… διακοπές τέλος!
Σικελία part1 – Taormina!
Μετά από μόνο 30 λεπτά πτήσης το αεροπλάνο πάτησε Σικελία και συγκεκριμένα Κατάνια λίγο μετά τις 15:00. Άγχος κανένα αφού πολύ εύκολα βγήκαμε από το αεροδρόμιο και βρήκαμε τη στάση της etna trasporti. Τα εισιτήρια τα είχα κλείσει μέσω ίντερνετ και τα είχα εκτυπωμένα μαζί μου. http://wbus.buscenter.it/Start.rtz
Η ώρα αναχώρησης του λεωφορείου ήταν στις 15:45, και είχαμε χρόνο να φάμε ένα γρήγορο πανάκριβο panini ο ένας και ένα πανάκριβο κομμάτι πίτσας ο άλλος! Το λεωφορείο ανετότατο και μισογεμάτο. Όταν μπήκαμε μέσα στην Κατάνια να ανέβει κι άλλος κόσμος παρατηρούσα την πόλη η οποία δεν μου άρεσε καθόλου. Μου φάνηκε παρατημένη, μίζερη και παρακμιακή! Από ένα σημείο και μετά όμως το λεωφορείο ακολουθεί παραθαλάσσια διαδρομή και άνοιξε το μάτι μας. Τραβούσα φωτογραφίες με το κινητό μου και μπορούσα να παρατηρήσω πόσο πεντακάθαρη και κρυστάλλινη ήταν η θάλασσα από όλες τις παραλίες που περάσαμε.
Μετά από 1:30 ώρα περίπου ήμασταν έξω από την Ταορμίνα και ανηφορίσαμε τον δαντελωτό δρόμο προς την πόλη η οποία είναι χτισμένη 250 μέτρα από το ύψος της θάλασσας! Σε πρώτο πλάνο η παραλία της Isola Bella – νησί Bella!
Το λεωφορείο έφτασε στον κεντρικό σταθμό της Ταορμίνα στην Piazza Luigi Pirandello. Πριν πάμε στο κατάλυμα μας είχα μια ιδέα! Στην τελευταία στροφή λίγα μέτρα πριν το σταθμό είχα παρατηρήσει το μπαλκόνι Via Pirandello. Ένα εξαιρετικό σημείο για πανοραμική θέα, το καλύτερο για να δεις από ψηλά την Isola Bella. Επειδή έτσι κι αλλιώς το είχα στο πρόγραμμα να το δούμε, και για να μη χάνουμε χρόνο στο να πάμε στο δωμάτιο μας και να ξαναγυρίσουμε εδώ πρότεινα έτσι όπως ήμασταν με τις βαλίτσες να κάνουμε αυτή την μικρή απόσταση των 3-4 λεπτών στον κατηφορικό δρόμο για να θαυμάσουμε τη θέα. Κι έτσι έγινε.
Από το μπαλκόνι Via Pirandello
Η καταπληκτική παραλία της Isola Bella μας καλούσε να βουτήξουμε στα νερά της. Χωρίς να υποσχεθώ είπα στον Rose πως αν προλάβουμε να δούμε την Ταορμίνα τότε κατά το σούρουπο θα κατέβουμε κι εμείς σ’ αυτή την παραλία. Κατευθείαν πήρε τα πάνω του!
Ανηφορίσαμε την Via Luigi Pirandello.
Στο ύψος του τελεφερίκ η όμορφη θέα προς την φημισμένη παραλία Letojanni!
Είχαμε φτάσει στην S. Pancrazio έξω από την κύρια πύλη της πόλης την Porta Messina.
Ήθελα να προσανατολιστώ για να εντοπίσω το κατάλυμά μας που ήταν εκεί κοντά. Ήθελε όμως κι άλλη ανηφόρα και αρκετά σκαλιά. Ανηφορίσαμε την Via Costantino Patricio, και μετά δεξιά από την κρήνη Badia Vecchia-Badiazza στην οδό Via Cappuccini.
Μετά αριστερά ανεβήκαμε τις πολλές σκάλες…
Η θέα από τις σκάλες…
και επιτέλους φτάσαμε στην Via Giuseppe Verdi, 6 στο B&B Casa Andrea.
https://www.booking.com/hotel/it/b-and-b-casa-andrea.el.html
Το δωμάτιο το είχα κλείσει από τον Ιανουάριο, για μια διανυκτέρευση με 72€. Όπως γράφει στο booking, το chek in στο συγκεκριμένο κατάλυμα γίνεται 10:30 - 15:00. Όσον ήμασταν στο λεωφορείο ενημέρωσα την κράτηση μου στο booking πως η άφιξή μας θα είναι γύρω στις 18:00. Λίγο μετά είχα μήνυμα στα mail μου από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη. Ανταλλάξαμε 2-3 μηνύματα με την/τον ιδιοκτήτη και ζητώντας μας συγνώμη είπε πως δυστυχώς δεν μπορεί να έρθει. Γι’ αυτό θα είχε το κλειδί του δωματίου έξω από την είσοδο σε ένα φάκελο με το όνομά μου και το όνομα του δωματίου! Μας ενημέρωσε πως δικαιούμασταν πρωινό μετά τις 8:30 όμως είπαμε πως εκείνη την ώρα θα φύγουμε για τον σταθμό λεωφορείων. Έτσι λοιπόν δεν είδαμε ποτέ τον ιδιοκτήτη. Τα χρήματα τραβήχτηκαν από την πιστωτική που είχα κάνει κράτηση στο booking. Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση: Στη διαδρομή για την Ταορμίνα και ενώ είχαμε κάνει αυτή τη συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη είχα μια κλήση στο κινητό. Έγραφε Άμστερνταμ! Ορίστε? Μα στο Άμστερνταμ ήμασταν 3 μήνες πριν. Το κινητό το σήκωσε ο Rose. Ήταν από τα κεντρικά της booking! Κουφάθηκα. Ουσιαστικά μας ενημέρωσαν για κάτι που ξέραμε. Ότι ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να έρθει για το chek in και ενημερώσαμε κι εμείς την booking πως είχαμε ήδη μιλήσει και συνεννοηθεί με τον ιδιοκτήτη. Μου έκανε τρομερή εντύπωση.
Ορίστε ο φάκελος με το κλειδί του παραδείσου!
Ανέβασμα κι άλλες στενές σκάλες μέχρι τον πρώτο όροφο του δωματίου μας με ονομασία Porta Messina. Το δωμάτιο ήταν μεγάλο και πολύ προσεγμένο. Το δε μπάνιο εξαιρετικό. Καλή επιλογή κι αν δεν είχε αυτό το ανέβασμα θα το έλεγα ιδανικό κατάλυμα. Είναι μόλις 3-4 λεπτά απόσταση από την Porta Messina και το κέντρο της Ταορμίνα. Τα σκαλιά μόνο είναι λίγο ζόρικα. Δεν χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Απλά βάλαμε μαγιό μήπως και προλάβουμε να πάμε για μπάνιο. Αυτό όμως που είχα προτεραιότητα εγώ ήταν να δω την πανέμορφη αυτή κωμόπολη.
Αφετηρία της περιήγησης η Porta Messina και η κεντρική οδός Corso Umberto
Η κωμόπολη της Ταορμίνα έχει 11.000 κατοίκους και είναι η κοσμοπολίτισσα της Σικελίας. Γαντζωμένη στο λόφο Ταύρος, υπήρξε σημαντική πόλη των αποικιών της Μεγάλης Ελλάδας στην κάτω Ιταλία. Η σημερινή πόλη είναι φτιαγμένη πάνω στα χαλάσματα της αρχαίας. Το ότι είναι ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός το διαπιστώσαμε από την πρώτη στιγμή. Είχε πάρα πολύ κόσμο και η αίσθηση ήταν ότι βρισκόμασταν σε κάποιο ελληνικό νησί. Πόσα χρόνια είχα να πάω διακοπές, είχα ξεχάσει αυτό το θέαμα του πλήθος σε έναν γραφικό καλοκαιρινό τόπο!
Ο κεντρικός δρόμος της πόλης η Corso Umberto είναι στενός και χωρίς πεζοδρόμια, γεμάτος με ξενοδοχεία, εστιατόρια, και τουριστικά μικρομάγαζα περιβάλλεται όμως από παλιά κτίρια, μικρές ατμοσφαιρικές πλατείες, υπέροχες εκκλησίες και βέβαια σκαλοπάτια και πολυάριθμα στενά δρομάκια που τέμνονται στον κεντρικό δρόμο και μπορείς να ανακαλύψεις τις πιο γραφικές και τις πιο κρυφές γωνίες της Ταορμίνα.
Η Chiesa di Santa Caterina και δίπλα το Palazzo Corvaja
Πριν συνεχίσουμε ευθεία, στρίψαμε αριστερά στην Via Teatro Greco με σκοπό να πάμε στο αρχαιοελληνικό θέατρο της Ταορμίνα.
Το σημείο αυτό μου θύμισε την πλάκα στην Αθήνα. Είναι στη Via Timoleone
Το λαξευμένο στο βράχο αρχαίο θέατρο είναι χωρίς αμφιβολία το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό αξιοθέατο στην Ταορμίνα. Η κατασκευή του αμφιθεάτρου ξεκινά κατά πάσα πιθανότητα από τους Έλληνες γύρω στον τρίτο αιώνα. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αρχαίο θέατρο στη Σικελία μετά το Ελληνικό Θέατρο των Συρακουσών.
Όταν φτάσαμε λίγο πριν το θέατρο είδαμε μια τεράστια ούρα από κόσμο. Μου έκανε εντύπωση γιατί ήξερα πως το θέατρο είναι ανοιχτό για το κοινό μέχρι τις 19:00 και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι όλοι αυτοί ήταν τουρίστες που περίμεναν να ξεναγηθούν. Και όντως δεν συνέβαινε αυτό. Αυτή η κοσμοπλημμύρα ήταν για μια συναυλία που θα γινόταν στο αρχαίο θέατρο. Συγκεκριμένα για τη συναυλία των Αμερικάνων Eddie Vedder και Pearl Jam στις 21:45.
Δυστυχώς λοιπόν δεν μπορέσαμε να δούμε το σπουδαιότερο αξιοθέατο της Ταορμίνα. Εκτός από το ίδιο το θέατρο χάσαμε και την ευκαιρία να απολαύσουμε την εξαιρετική θέα προς την ακτή της Καλαβρίας, προς την Ιωνική ακτή της Σικελίας και τον εντυπωσιακό κώνο του ηφαιστείου της Αίτνας. Κρίμα. Έτσι απογοητευμένοι για να πάνε τα φαρμάκια κάτω φάγαμε σε μια gelateria στην Via del Teatro Greco ένα καταπληκτικό canoli με παγωτό. Το μέγεθος δεν το λες και μεγάλο, οι δύο γεύσεις παγωτού σε μικρή ποσότητα και τα 3,60€ μάλλον τσουχτερά.
Στην Ταορμίνα είσαι πόσο θες να έχει?
Η συνέχεια στην κεντρική Corso Umberto. Την περπατήσαμε όλη δύο φορές και τη χορτάσαμε. Άλλωστε είναι μόνο 800 μέτρα από το ένα άκρο την Porta Messina μέχρι το άλλο άκρο την Porta Catania. Απ’ άκρη σ’ άκρη κάθε σημείο, κάθε στενάκι μας πρόσφερε μια εξαιρετική βόλτα κι ενώ είχε πάρα πολύ κόσμο δεν με ενόχλησε καθόλου.
Belvedere di Piazza IX Aprile. Το μεγάλο μπαλκόνι της Ταορμίνα. Εξαιρετική πλατεία με την όμορφη μπαρόκ εκκλησία San Giuseppe (Αγίου Ιωσήφ) και πίσω της ο εντυπωσιακός βράχος, με την γοτθική εκκλησία di Sant'Agostino (Αγίου Αυγουστίνου), και τον Πύργο του ρολογιού γνωστός και ως Porta di Mezzo που χωρίζει το μεσαιωνικό χωριό από την κλασική και Ελληνιστική περίοδο.
Η θέα από το μπαλκόνι της Piazza IX Aprile
Περνάμε την Porta di Mezzo και συνεχίζουμε ευθεία στην Corso Umberto
Και φτάσαμε στην Piazza Duomo με τον καθεδρικό ναό της πόλης ο οποίος περισσότερο μοιάζει με φρούριο! Στην πλατεία βρίσκεται και η εντυπωσιακή μπαρόκ fontana Piazza Duomo ακριβώς απέναντι από τον καθεδρικό ναό. Καλοντυμένος και κομψός κόσμος πήγαινε σε γάμους αν και ήταν ημέρα Τρίτη. Ιταλοί ρε παιδί μου άλλη φινέτσα πώς να το κάνουμε. Γαμπροί, νύφες, κουμπάροι, καλεσμένοι, τουρίστες, πλανόδιοι όλοι είχαμε γίνει ένα στην πλατεία!
Και φτάνουμε στο τέλος του δρόμου στην Porta Catania.
Μετά την αψίδα Porta Catania στο νότιο τμήμα της πόλης, η εκκλησία Sant'Antonio Abate
Δίπλα το Δημαρχείο της Ταορμίνα, Comune Di Taormina - Palazzo Duchi Di Santo Stefano
Είχαμε δει όλο το κεντρικό τμήμα της Ταορμίνα. Επιστρέψαμε από τον ίδιο δρόμο αλλά κατηφορίσαμε και σκαλιά, μπήκαμε σε στενά και εντοπίσαμε κρυφές γωνιές και αυλές με ατμοσφαιρικά εστιατόρια.
Ήμασταν και πάλι στην Porta Messina και στην Via Luigi Pirandello
Η θέα προς τις παραλίες Mazzeo και Letojanni
Σειρά είχε η κατάβαση στην Isola Bella!
Μετά από μόνο 30 λεπτά πτήσης το αεροπλάνο πάτησε Σικελία και συγκεκριμένα Κατάνια λίγο μετά τις 15:00. Άγχος κανένα αφού πολύ εύκολα βγήκαμε από το αεροδρόμιο και βρήκαμε τη στάση της etna trasporti. Τα εισιτήρια τα είχα κλείσει μέσω ίντερνετ και τα είχα εκτυπωμένα μαζί μου. http://wbus.buscenter.it/Start.rtz
Η ώρα αναχώρησης του λεωφορείου ήταν στις 15:45, και είχαμε χρόνο να φάμε ένα γρήγορο πανάκριβο panini ο ένας και ένα πανάκριβο κομμάτι πίτσας ο άλλος! Το λεωφορείο ανετότατο και μισογεμάτο. Όταν μπήκαμε μέσα στην Κατάνια να ανέβει κι άλλος κόσμος παρατηρούσα την πόλη η οποία δεν μου άρεσε καθόλου. Μου φάνηκε παρατημένη, μίζερη και παρακμιακή! Από ένα σημείο και μετά όμως το λεωφορείο ακολουθεί παραθαλάσσια διαδρομή και άνοιξε το μάτι μας. Τραβούσα φωτογραφίες με το κινητό μου και μπορούσα να παρατηρήσω πόσο πεντακάθαρη και κρυστάλλινη ήταν η θάλασσα από όλες τις παραλίες που περάσαμε.
Μετά από 1:30 ώρα περίπου ήμασταν έξω από την Ταορμίνα και ανηφορίσαμε τον δαντελωτό δρόμο προς την πόλη η οποία είναι χτισμένη 250 μέτρα από το ύψος της θάλασσας! Σε πρώτο πλάνο η παραλία της Isola Bella – νησί Bella!
Το λεωφορείο έφτασε στον κεντρικό σταθμό της Ταορμίνα στην Piazza Luigi Pirandello. Πριν πάμε στο κατάλυμα μας είχα μια ιδέα! Στην τελευταία στροφή λίγα μέτρα πριν το σταθμό είχα παρατηρήσει το μπαλκόνι Via Pirandello. Ένα εξαιρετικό σημείο για πανοραμική θέα, το καλύτερο για να δεις από ψηλά την Isola Bella. Επειδή έτσι κι αλλιώς το είχα στο πρόγραμμα να το δούμε, και για να μη χάνουμε χρόνο στο να πάμε στο δωμάτιο μας και να ξαναγυρίσουμε εδώ πρότεινα έτσι όπως ήμασταν με τις βαλίτσες να κάνουμε αυτή την μικρή απόσταση των 3-4 λεπτών στον κατηφορικό δρόμο για να θαυμάσουμε τη θέα. Κι έτσι έγινε.

Από το μπαλκόνι Via Pirandello
Η καταπληκτική παραλία της Isola Bella μας καλούσε να βουτήξουμε στα νερά της. Χωρίς να υποσχεθώ είπα στον Rose πως αν προλάβουμε να δούμε την Ταορμίνα τότε κατά το σούρουπο θα κατέβουμε κι εμείς σ’ αυτή την παραλία. Κατευθείαν πήρε τα πάνω του!

Ανηφορίσαμε την Via Luigi Pirandello.
Στο ύψος του τελεφερίκ η όμορφη θέα προς την φημισμένη παραλία Letojanni!
Είχαμε φτάσει στην S. Pancrazio έξω από την κύρια πύλη της πόλης την Porta Messina.
Ήθελα να προσανατολιστώ για να εντοπίσω το κατάλυμά μας που ήταν εκεί κοντά. Ήθελε όμως κι άλλη ανηφόρα και αρκετά σκαλιά. Ανηφορίσαμε την Via Costantino Patricio, και μετά δεξιά από την κρήνη Badia Vecchia-Badiazza στην οδό Via Cappuccini.
Μετά αριστερά ανεβήκαμε τις πολλές σκάλες…
Η θέα από τις σκάλες…
και επιτέλους φτάσαμε στην Via Giuseppe Verdi, 6 στο B&B Casa Andrea.
https://www.booking.com/hotel/it/b-and-b-casa-andrea.el.html
Το δωμάτιο το είχα κλείσει από τον Ιανουάριο, για μια διανυκτέρευση με 72€. Όπως γράφει στο booking, το chek in στο συγκεκριμένο κατάλυμα γίνεται 10:30 - 15:00. Όσον ήμασταν στο λεωφορείο ενημέρωσα την κράτηση μου στο booking πως η άφιξή μας θα είναι γύρω στις 18:00. Λίγο μετά είχα μήνυμα στα mail μου από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη. Ανταλλάξαμε 2-3 μηνύματα με την/τον ιδιοκτήτη και ζητώντας μας συγνώμη είπε πως δυστυχώς δεν μπορεί να έρθει. Γι’ αυτό θα είχε το κλειδί του δωματίου έξω από την είσοδο σε ένα φάκελο με το όνομά μου και το όνομα του δωματίου! Μας ενημέρωσε πως δικαιούμασταν πρωινό μετά τις 8:30 όμως είπαμε πως εκείνη την ώρα θα φύγουμε για τον σταθμό λεωφορείων. Έτσι λοιπόν δεν είδαμε ποτέ τον ιδιοκτήτη. Τα χρήματα τραβήχτηκαν από την πιστωτική που είχα κάνει κράτηση στο booking. Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση: Στη διαδρομή για την Ταορμίνα και ενώ είχαμε κάνει αυτή τη συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη είχα μια κλήση στο κινητό. Έγραφε Άμστερνταμ! Ορίστε? Μα στο Άμστερνταμ ήμασταν 3 μήνες πριν. Το κινητό το σήκωσε ο Rose. Ήταν από τα κεντρικά της booking! Κουφάθηκα. Ουσιαστικά μας ενημέρωσαν για κάτι που ξέραμε. Ότι ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να έρθει για το chek in και ενημερώσαμε κι εμείς την booking πως είχαμε ήδη μιλήσει και συνεννοηθεί με τον ιδιοκτήτη. Μου έκανε τρομερή εντύπωση.
Ορίστε ο φάκελος με το κλειδί του παραδείσου!

Ανέβασμα κι άλλες στενές σκάλες μέχρι τον πρώτο όροφο του δωματίου μας με ονομασία Porta Messina. Το δωμάτιο ήταν μεγάλο και πολύ προσεγμένο. Το δε μπάνιο εξαιρετικό. Καλή επιλογή κι αν δεν είχε αυτό το ανέβασμα θα το έλεγα ιδανικό κατάλυμα. Είναι μόλις 3-4 λεπτά απόσταση από την Porta Messina και το κέντρο της Ταορμίνα. Τα σκαλιά μόνο είναι λίγο ζόρικα. Δεν χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Απλά βάλαμε μαγιό μήπως και προλάβουμε να πάμε για μπάνιο. Αυτό όμως που είχα προτεραιότητα εγώ ήταν να δω την πανέμορφη αυτή κωμόπολη.
Αφετηρία της περιήγησης η Porta Messina και η κεντρική οδός Corso Umberto

Η κωμόπολη της Ταορμίνα έχει 11.000 κατοίκους και είναι η κοσμοπολίτισσα της Σικελίας. Γαντζωμένη στο λόφο Ταύρος, υπήρξε σημαντική πόλη των αποικιών της Μεγάλης Ελλάδας στην κάτω Ιταλία. Η σημερινή πόλη είναι φτιαγμένη πάνω στα χαλάσματα της αρχαίας. Το ότι είναι ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός το διαπιστώσαμε από την πρώτη στιγμή. Είχε πάρα πολύ κόσμο και η αίσθηση ήταν ότι βρισκόμασταν σε κάποιο ελληνικό νησί. Πόσα χρόνια είχα να πάω διακοπές, είχα ξεχάσει αυτό το θέαμα του πλήθος σε έναν γραφικό καλοκαιρινό τόπο!
Ο κεντρικός δρόμος της πόλης η Corso Umberto είναι στενός και χωρίς πεζοδρόμια, γεμάτος με ξενοδοχεία, εστιατόρια, και τουριστικά μικρομάγαζα περιβάλλεται όμως από παλιά κτίρια, μικρές ατμοσφαιρικές πλατείες, υπέροχες εκκλησίες και βέβαια σκαλοπάτια και πολυάριθμα στενά δρομάκια που τέμνονται στον κεντρικό δρόμο και μπορείς να ανακαλύψεις τις πιο γραφικές και τις πιο κρυφές γωνίες της Ταορμίνα.
Η Chiesa di Santa Caterina και δίπλα το Palazzo Corvaja

Πριν συνεχίσουμε ευθεία, στρίψαμε αριστερά στην Via Teatro Greco με σκοπό να πάμε στο αρχαιοελληνικό θέατρο της Ταορμίνα.


Το σημείο αυτό μου θύμισε την πλάκα στην Αθήνα. Είναι στη Via Timoleone
Το λαξευμένο στο βράχο αρχαίο θέατρο είναι χωρίς αμφιβολία το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό αξιοθέατο στην Ταορμίνα. Η κατασκευή του αμφιθεάτρου ξεκινά κατά πάσα πιθανότητα από τους Έλληνες γύρω στον τρίτο αιώνα. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο αρχαίο θέατρο στη Σικελία μετά το Ελληνικό Θέατρο των Συρακουσών.
Όταν φτάσαμε λίγο πριν το θέατρο είδαμε μια τεράστια ούρα από κόσμο. Μου έκανε εντύπωση γιατί ήξερα πως το θέατρο είναι ανοιχτό για το κοινό μέχρι τις 19:00 και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι όλοι αυτοί ήταν τουρίστες που περίμεναν να ξεναγηθούν. Και όντως δεν συνέβαινε αυτό. Αυτή η κοσμοπλημμύρα ήταν για μια συναυλία που θα γινόταν στο αρχαίο θέατρο. Συγκεκριμένα για τη συναυλία των Αμερικάνων Eddie Vedder και Pearl Jam στις 21:45.
Δυστυχώς λοιπόν δεν μπορέσαμε να δούμε το σπουδαιότερο αξιοθέατο της Ταορμίνα. Εκτός από το ίδιο το θέατρο χάσαμε και την ευκαιρία να απολαύσουμε την εξαιρετική θέα προς την ακτή της Καλαβρίας, προς την Ιωνική ακτή της Σικελίας και τον εντυπωσιακό κώνο του ηφαιστείου της Αίτνας. Κρίμα. Έτσι απογοητευμένοι για να πάνε τα φαρμάκια κάτω φάγαμε σε μια gelateria στην Via del Teatro Greco ένα καταπληκτικό canoli με παγωτό. Το μέγεθος δεν το λες και μεγάλο, οι δύο γεύσεις παγωτού σε μικρή ποσότητα και τα 3,60€ μάλλον τσουχτερά.
Στην Ταορμίνα είσαι πόσο θες να έχει?

Η συνέχεια στην κεντρική Corso Umberto. Την περπατήσαμε όλη δύο φορές και τη χορτάσαμε. Άλλωστε είναι μόνο 800 μέτρα από το ένα άκρο την Porta Messina μέχρι το άλλο άκρο την Porta Catania. Απ’ άκρη σ’ άκρη κάθε σημείο, κάθε στενάκι μας πρόσφερε μια εξαιρετική βόλτα κι ενώ είχε πάρα πολύ κόσμο δεν με ενόχλησε καθόλου.


Belvedere di Piazza IX Aprile. Το μεγάλο μπαλκόνι της Ταορμίνα. Εξαιρετική πλατεία με την όμορφη μπαρόκ εκκλησία San Giuseppe (Αγίου Ιωσήφ) και πίσω της ο εντυπωσιακός βράχος, με την γοτθική εκκλησία di Sant'Agostino (Αγίου Αυγουστίνου), και τον Πύργο του ρολογιού γνωστός και ως Porta di Mezzo που χωρίζει το μεσαιωνικό χωριό από την κλασική και Ελληνιστική περίοδο.

Η θέα από το μπαλκόνι της Piazza IX Aprile
Περνάμε την Porta di Mezzo και συνεχίζουμε ευθεία στην Corso Umberto


Και φτάσαμε στην Piazza Duomo με τον καθεδρικό ναό της πόλης ο οποίος περισσότερο μοιάζει με φρούριο! Στην πλατεία βρίσκεται και η εντυπωσιακή μπαρόκ fontana Piazza Duomo ακριβώς απέναντι από τον καθεδρικό ναό. Καλοντυμένος και κομψός κόσμος πήγαινε σε γάμους αν και ήταν ημέρα Τρίτη. Ιταλοί ρε παιδί μου άλλη φινέτσα πώς να το κάνουμε. Γαμπροί, νύφες, κουμπάροι, καλεσμένοι, τουρίστες, πλανόδιοι όλοι είχαμε γίνει ένα στην πλατεία!
Και φτάνουμε στο τέλος του δρόμου στην Porta Catania.
Μετά την αψίδα Porta Catania στο νότιο τμήμα της πόλης, η εκκλησία Sant'Antonio Abate
Δίπλα το Δημαρχείο της Ταορμίνα, Comune Di Taormina - Palazzo Duchi Di Santo Stefano
Είχαμε δει όλο το κεντρικό τμήμα της Ταορμίνα. Επιστρέψαμε από τον ίδιο δρόμο αλλά κατηφορίσαμε και σκαλιά, μπήκαμε σε στενά και εντοπίσαμε κρυφές γωνιές και αυλές με ατμοσφαιρικά εστιατόρια.

Ήμασταν και πάλι στην Porta Messina και στην Via Luigi Pirandello
Η θέα προς τις παραλίες Mazzeo και Letojanni
Σειρά είχε η κατάβαση στην Isola Bella!
Last edited: