Ινδία 15 ημέρες στην Ινδία

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720

Jaipur, 9η-10η ημέρα

Να 'μαι πάλι! Άργησα λίγο αλλά έχω και μια Ιαπωνία να επισκεφτώ σε λίγες μέρες...
Λοιπόν, κάτσε να θυμηθώ που είχα μείνει... α ναι!
Το τρενάκι που μας πήγε Jaipur δεν ήταν και τόσο κακό τελικά. Ποντικάκια δεν είδαμε, κατσαρίδες δεν ανταμώσαμε. Ίσως να βοήθησε το γεγονός ότι με το που μπήκαμε, η Ελευθερία άδειασε (αυτό είχε διαθέσιμο, αυτό χρησιμοποίησε) ένα σπρέυ για κουνούπια σε όλο το χώρο κάνοντας την ατμόσφαιρα αποπνικτική. Επίσης ήταν πιο άνετα στο βαγόνι. Αντί για 3 σειρές κουπέ είχε μόνο 2. Δεν λέω ότι ήταν καθαρά, προς Θεού! Η βρώμα που έβγαλε το μαντιλάκι ήταν τόσο συμπαγής που έκανε ένα ζευγαράκι νεαρών Ινδών - οι οποίοι το έπαιζαν cool και άνετοι - να μας ζητήσουν και αυτοί μερικά. Τελικά πιο πολλά μαντίλια ξόδεψαν οι Ινδοί παρά εμείς! Πάντως σχετικά καλά ταξιδέψαμε. Λάθος! Όταν φτάσαμε στη Jaipur, η φωνή μου είχε κλείσει. Είχα πάρει το πάνω κουπέ δίπλα στο αιρκοντίσιον και έγινα κατεψυγμένος.

Κάτι το κρύωμα και η κούραση, κάτι όλα αυτά τα υπέροχα που είδαμε τις προηγούμενες ημέρες, η Τζαϊπούρ δεν με εντυπωσίασε. Τα ροζ κτήρια μου φάνηκαν λιγότερο ροζ (Τι ροζ; Πορτοκαλί ήταν). Τα κάστρα και τα παλάτια μου φάνηκαν λιγότερο εντυπωσιακά. Είχε όμως ωραία αγορά. Μέσα στα σκουπίδια και στα βρομόνερα, απαστράπτουσες βιτρίνες με όλες τις διεθνείς μάρκες και πολλές εγχώριες ξεπρόβαλαν εντυπωσιακά και νεαροί πορτιέρηδες σου άνοιγαν τις πόρτες να περάσεις. Παντού όμως! Και η τελευταία τρύπα είχε θυρωρό! Λογικό, με τόσο κόσμο στην Ινδία σε κατάσταση ανέχειας, το να βάλεις ένα φτωχαδάκι να ανοιγοκλείνει τις πόρτες για λίγα ψίχουλα δεν είναι και το πιο δύσκολο πράγμα. Απορώ ειλικρινά γιατί η ινδική κυβέρνηση δεν έχει σκεφτεί ακόμα να καθαρίσει λίγο τη βρώμα στους δρόμους χρησιμοποιώντας τους άστεγους που τους έχει μπόλικους, με αντάλλαγμα λίγο φαγητό, ή ένα καινούργιο ρούχο, ή ένα ζευγάρι παπούτσια. 'Ολοι θα έβγαιναν ωφελημένοι από μια τέτοια δράση.

Πού είχαμε μείνει; Στην αγορά! Η Ελευθερία, που λέτε, ήθελε σώνει και καλά να πάρει βραχιόλια (εκεί δεν παίρνεις 1 βραχιόλι. Παίρνεις μια δωδεκάδα για το ένα χέρι και μια δωδεκάδα για το άλλο). Με τραβολογούσε άρρωστο άνθρωπο 1 ώρα πάνω-κάτω στα μαγαζιά. Έτσι πήρε την εκδίκησή της που τους παράτησα την προηγούμενη ημέρα, πήρε και 1 κιλό χρυσά και ασημένια βραχιόλια, που τα φοράει και ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται :bleh:. Γυρίζοντας στο ξενοδοχείο, μπαίνω στο μπάνιο και τι να δω! Το σαπουνάκι από την Ελλάδα που το είχα πάντα μαζί μου, που το στέγνωνα για να αντέξει περισσότερο και το έβαζα με αγάπη στην πλαστική θηκούλα του, ήταν χρησιμοποιημένο! Κάποια καμαριέρα εντυπωσιάστηκε από το άρωμα αιγαιοπελαγίτικης φρεσκάδας και είπε να πλύνει τα χεράκια της. Την Ινδία μου μέσα! Το μίσησα αυτό το ξενοδοχείο! Στο εστιατόριο, στα πρωινά την επόμενη μέρα έκαναν πάνω από 30 λεπτά να μου φέρουν το ζεστό τσάι. Ο σερβιτόρος σερνόταν μια στο ένα τραπέζι να αφήσει ένα πιρούνι, μια στο άλλο να πάρει ένα πιάτο αργά και νωχελικά. Έλεος άνθρωπέ μου! Δεν συντηρείς τις Καρυάτιδες με την οδοντόβουρτσα! Ζωντάνεψε λίγο! Τέρμα οι ευγένειες! Του μίλησα όπως ο Άγγλος αποικιοκράτης στον παππού του πριν την κρεμάλα: ένα super sonic boom ακούστηκε και το τσάι ήρθε σφαιράτο! Και ο Ινδός φοβέρα θέλει.

Βγήκαμε από το χοτέλ και πήραμε ταξί να μας πάει στα αξιοθέατα. Πήγαμε προς κέντρο μεριά και σε μια πολύβουη διασταύρωση μέσα στο μποτιλιάρισμα και κινδυνεύοντας να μας πατήσουν τα τρίκυκλα κατεβήκαμε να δούμε το πιο διάσημο αξιοθέατο της πόλης... έναν τοίχο! Δεν μπαίνω καν στον κόπο να ψάξω να θυμηθώ το όνομα και να το γράψω. Ένα ντουβάρι σε σχήμα πυραμίδας με πολλά παράθυρα που αποτελούσε λέει τμήμα του παλατιού και από 'κει έβλεπαν οι γυναίκες του χαρεμιού την κίνηση της πόλης. Μόνο που το παλάτι είτε χάθηκε στην πορεία είτε δεν χτίστηκε ποτέ, δεν ξέρω, έμεινε μόνο αυτή η ξεκάρφωτη πρόσοψη στη μέση του κόμβου. Δεν μπορεί λέω, κάτι σημαντικό θα έχει γίνει εδώ. Κάποιος συμβολισμός θα υπάρχει και κάποιο βαθύτερο νόημα. Ψάχνω στους οδηγούς, δεν βρήκα τίποτα. Αυτό το πράγμα δεν είναι καν παλιό. Μόλις το 1800 χτίστηκε. (Εννοείται εσείς δεν θα κατεβείτε από το ταξί και φυσικά ΔΕΝ θα πληρώσετε εισιτήριο για να μπείτε μέσα. Μια στάση στο φανάρι για να βγάλετε μια τυπική φωτογραφία και δρόμο). Εντάξει, μπορεί η Jaipur πριν 1 αιώνα να ήταν ο πρώτος και ο τελευταίος σταθμός για τους ταξιδιώτες στο Rajahstan και να φάνταζε απίστευτα εξωτική και γοητευτική, σήμερα όμως που έχει να συναγωνιστεί τις υπόλοιπες πόλεις - κοσμήματα της ινδικής αυτής επαρχίας, η Jaipur απλά έρχεται τελευταία και καταϊδρωμένη.

Επόμενη στάση το αστεροσκοπείο. Αυτό ήταν ενδιαφέρον! Είχε ένα σωρό πέτρινες και μαρμάρινες γεωμετρικές κατασκευές που χρησίμευαν στην παρατήρηση των ζωδιακών αστερισμών, στον υπολογισμό της ώρας και στην πρόβλεψη των εκλείψεων. Με ποιον τρόπο; Με τα μαθηματικά, και την τριγωνομετρία! Έπεφτε η ηλιακή σκιά πάνω στην πέτρινη κατασκευή, μετρούσαν το μήκος της, υπολόγιζαν γωνίες και μοίρες και evoila: ώρες, ισημερίες, ηλιοστάσια, μήκη - πλάτη μεσημβρινών, όλα υπολογισμένα με φοβερή ακρίβεια! Και όλα αυτά το 1700! (πολιτισμός με Π κεφαλαίο, όχι αστεία!). Εμείς αρχικά, ως άλλοι Γαλιλαίοι - αλλά και γιατί είμαστε συνειδητοποιημένοι ταξιδιώτες που εντρυφούμε εις βάθος στα αξιοθέατα, προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τροχιές πλανητών και όλο το σύμπαν γενικότερα διαβάζοντας προσεχτικά τις επεξηγηματικές πινακίδες. Αυτό το καταραμένο "αζιμούθιο" όμως, που διάβαζα σε κάθε δεύτερη γραμμή και που δεν ξέρω τι στον κόρακα είναι, φταίει που καταλήξαμε να βγάζουμε αστείες φώτο με το μεγαλύτερο ηλιακό ρολόι του κόσμου να γίνεται ρολόι χειρός και άλλα τέτοια χαζά.

Συνεχίσαμε για το Amber Fort. Η Ελευθερία γκρίνιαζε γιατί ήθελε να πάμε με ελέφαντα μέχρι το φρούριο. Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει να προγραμματίσεις την επίσκεψη σχετικά νωρίς. Αν πας μετά το μεσημέρι, τα ζωντανά αποσύρονται για ξεκούραση και έτσι και 'μεις χάσαμε το elephant ride. Δυστυχώς, ο μοναδικός ελέφαντας που είδαμε και φωτογραφήσαμε σε φάση αφόδευσης δεν κατέστη αποτελεσματικό υποκατάστατο για την Ελευθερία και έτσι ακόμα και σήμερα όταν το θυμάται μας γκρινιάζει που δεν καβάλησε τον μικρό Ντάμπο!

Το Amber Fort είναι ένα πανέμορφο φρούριο - παλάτι, 10 χλμ έξω από την πόλη, με εντυπωσιακά τείχη, γεωμετρικούς κήπους και ένα πραγματικά απίστευτο συνονθύλευμα στενών διαδρόμων στο εσωτερικό του, που εμείς τουλάχιστον βρεθήκαμε χαμένοι να κάνουμε κύκλους προσπαθώντας να βρούμε κάποια έξοδο. Φυσικά, επειδή τίποτα δεν γίνεται στην τύχη, αυτός ο λαβύρινθος εξυπηρετούσε καθαρά αμυντικούς σκοπούς: να μπερδέψει τους εισβολείς και να τους αναγκάζει σε μάχη έναν προς έναν (λόγω στενότητας) καταργώντας έτσι το πλεονέκτημα του αριθμητικού μεγέθους.

Πανέμορφη ήταν η αίθουσα με τους καθρέπτες: Ένας χώρος με εκατοντάδες μικρά γυαλάκια στους τοίχους και σίγουρα πηγή έμπνευσης για τον εφευρέτη της ντισκομπάλας :). Λέγεται ότι αν ανάψεις ένα μόνο κερί, μπορείς να φωτίσεις ολόκληρο το δωμάτιο, χάρη στις αντανακλάσεις της φλόγας.

Πολύ εντυπωσιακό σε αυτό το φρούριο είναι και το λεγόμενο "μικρό Σινικό Τείχος", ένα αμυντικό τείχος πολλών χιλιομέτρων, που έτσι όπως ακολουθεί το απότομο ανάγλυφο των κορυφογραμμών, θυμίζει πολύ έντονα την κινέζικη υπερ-κατασκευή.

Όταν κατεβήκαμε από το κάστρο, είχε πια βραδιάσει. Στο δρόμο προς την πόλη, δίπλα στη λίμνη υπάρχει το επίσημο (όπως λένε) κατάστημα με χειροποίητα προϊόντα και σουβενίρ. Ο οδηγός μας πήγε εκεί κατευθείαν (ούτε καν μας ρώτησε). Πρέπει πάντως να ομολογήσω ότι εκεί βρήκα τα πιο καλόγουστα και όμορφα (και τσιμπιμένα) δωράκια σε όλο το ταξίδι. Είναι το μέρος για να ψωνίσεις εκτός τον άλλων ινδικά σάρι (που δεν θα πάρεις) και ινδικές πασμίνες (που θα πάρεις). Ο πωλητής για να μας πείσει πόσο καλής ποιότητας είναι οι πασμίνες του, έπαιρνε την άκρη της, την τύλιγε σαν σαλιγκάρι γύρω από το δαχτυλό του, την ξετύλιγε και ορίστε: ατσαλάκωτη! Wow! Φοβερό κόλπο! Θα πάρω 3...

Μετά τα απαραίτητα ψώνια, ήταν ώρα για χαλάρωση. Κάναμε περατζάδα δίπλα στη λίμνη με φόντο το βυθισμένο παλάτι Jal Mahal και βγάλαμε ατμοσφαιρικές νυχτερινές φωτογραφίες, πριν καταλύσουμε στο ξενοδοχείο.

Η επόμενη μέρα θα μας έβρισκε στην Άγκρα με το πολυφωτογραφημένο μαυσωλείο της...

Η Jaipur έχει πολλά ενδιαφέροντα να δεις, γι αυτό και είναι ο δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός στο Rajahstan. Εξάλλου περιλαμβάνεται στο "χρυσό τρίγωνο", το στάνταρντ τουριστικό πακέτο των ταξιδιωτικών πρακτορείων που μαζί με το Δελχί και την Άγκρα αποτελεί μια καλή εισαγωγή Ινδίας για τον πρωτάρη ταξιδιώτη. Για μας όμως που επισκεφθήκαμε το "βαθύ" Rajahstan τις προηγούμενες ημέρες και είδαμε ότι καλύτερο είχε να μας προσφέρει, νομίζω θα μπορούσαμε άνετα να κάνουμε και χωρίς τη ξεβαμμένη πορτοκαλορόζ Jaipur.

 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...

Καλά αυτό με το Άγγλος Λόρδος, φοβερό!
Πόσες φορές λέω θα με λέτε με το όνομά μου, αυτοί εκεί, συνήθεια βλέπεις, sir και sir!!

Επίσης η Turkish το πάει καλά με τις καθυστερήσεις! Εμείς να δείς ταλαιπώρια...
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...
O Panius πήγε πέρισυ οπότε δε πιάνετε στους ταξιδιώτες του 2013!Γενικά πάντως ισχυει,οι έλληνες φετος ψηφίσαμε Ινδια!

Πολύ ωραία μας τα λες Panius,συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα.Πες μου ότι πήγατε Κεράλα να με φτιάξεις!
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
574
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Τα γραφεις πολυ ωραια και οι φωτο ειναι καταπληκτικες!!! Σε παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον μιας και σε ενα μηνα θα βρσκομαι εκει!!!
 

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720
Δελχί, ημέρα 2η

Παίρνουμε το πρωινό μας στο roof garden του ξενοδοχείου. Στη διπλανή ταράτσα ένας νεαρός Ινδός έχει ξεντυθεί και με μια πετσέτα τυλιγμένη στη μέση προσπαθεί να κάνει μπάνιο. Στα καλώδια της τηλεφωνίας μικρά σκιουράκια τρέχουν χαρούμενα και στο δρόμο κάτω, οι κόρνες δίνουν ρεσιτάλ.
IMG.jpg

Εμείς πάλι προσπαθούμε να βρούμε λίγο έξτρα βούτυρο να αλείψουμε στο ψωμί. Σπάνιο είδος το βούτυρο στην Ινδία. Μάλλον το μοιράζουν με το δελτίο, τι να πω. Κρίμα τόσες αγελάδες. Τουλάχιστον είχαν ωραία φρούτα σε αφθονία (μπανάνες, ανανά και άλλα τροπικά). Α! όταν λέμε ψωμί, εννοούμε φυσικά το ψωμί του τοστ. Για καρβέλια, φρατζόλες, και λοιπά σφολιατοειδή ούτε λόγος! Είναι άγνωστα είδη σε μια χώρα που τρώει μόνο naan (πεντανόστιμο πολύ λεπτό στρογγυλό πλακουτσωτό ψωμάκι ψημένο σε πυρωμένες πέτρες).

Σήμερα θα δούμε τα 2 τοπ αξιοθέατα στο Δελχί: Το Qutub Minar και το Red Fort. Εδώ θα πρέπει να πω ότι όποιος ενδιαφέρεται για αρχαίους ινδουιστικούς ναούς και μνημεία, θα πρέπει να ταξιδέψει πιο νότια από την πρωτεύουσα και το δημοφιλές Rajasthan. Τα μνημεία του Δελχί, αλλά και όλα τα διάσημα αξιοθέατα της Ινδίας που επισκέπτονται οι ξένοι τουρίστες (Taj Mahal, κάστρα, παλάτια κλπ) είναι κυρίως μουσουλμανικά μνημεία χτισμένα την περίοδο της αυτοκρατορίας των Mughal (βασιλιάδες τουρκομογγολικής καταγωγής που κυβέρνησαν το μεγαλύτερο μέρος της ινδικής χερσονήσου από το 1500 μέχρι την άφιξη των Άγγλων).

To Qutub Minar είναι ακόμα παλαιότερο. Χτίστηκε περίπου το 1200 από τον πρώτο μουσουλμάνο σουλτάνο του Δελχί και σηματοδοτεί την έναρξη της ισλαμικής κυριαρχίας στην Ινδία και την κατάρρευση των αρχαίων ινδουιστικών βασιλείων. Πρόκειται για το αρχαιότερο τζαμί της Ινδίας, για το χτίσιμο του οποίου χρησιμοποιήθηκαν κυρίως μέλη από παλιότερους ινδουιστικούς ναούς που βρίσκονταν εκεί (πράγμα που το κάνει μοναδικό στην όψη).
IMG1.jpg

IMG_0259.JPG

Διαθέτει τον ψηλότερο τούβλινο μιναρέ του κόσμου (73 μέτρα) και αποτελεί αξιολογότατο δείγμα πρώιμης ισλαμικής αρχιτεκτονικής. Διαθέτει και μια σιδερένια στήλη 7 μέτρων από έναν ναό του Βίσνου η οποία χρονολογείται από το 400 μΧ. και εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα διότι τόσους αιώνες δεν έχει σκουριάσει καθόλου! (οι επιστήμονες ακόμα προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο). Είναι μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και συναγωνίζεται το Taj Mahal σε αριθμό επισκεπτών. Όλα αυτά καθιστούν για μένα το Qutub Minar το μοναδικό μνημείο που πρέπει να δει κάποιος στο Δελχί αν δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Θα πάτε εκεί με το μετρό απ' όπου θα πάρετε tuk tuk (τρίκυκλο ταξί) για τον αρχαιολογικό χώρο .

Το μετρό του Δελχί είναι πραγματική ευλογία για την πόλη! Είναι καινούργιο, καθαρό και γρήγορο. Δυστυχώς, λόγω του φόβου βομβιστικών επιθέσεων έπρεπε να περάσουμε από αυστηρό έλεγχο αεροπορικού τύπου. Οι ουρές που σχηματίζονται στις εισόδους του μετρό είναι τεράστιες λόγω των ελέγχων. Σε ώρες αιχμής η αναμονή στους κεντρικούς σταθμούς μπορεί να φτάσει και τη 1 ώρα. Εμείς πάλι περιμέναμε γύρω στο 10λεπτο. Μέσα στο βαγόνι ήμασταν το επίκεντρο της προσοχής. Μας χαμογελούσαν, μας έπιαναν την κουβέντα, ένας καλοβαλμένος κύριος μάλιστα σηκώθηκε για να κάτσω! Αμέσως ένας άλλος δίπλα του σηκώθηκε για να κάτσει η Ελευθερία! Πιστέψτε με, δεν είμαστε τόσο μεγάλοι! Δεν σήκωναν όμως κουβέντα! Έπρεπε σώνει και καλά να κάτσουμε (καλά, αφού επιμένετε θα κάτσουμε. Χατήρια δεν χαλάμε.)

Συμβουλή: Στο πρώτο βαγόνι του μετρό ταξιδεύουν αποκλειστικά γυναίκες. Τα άλλα βαγόνια είναι mixed. Οι άντρες επιβάτες για λιγότερο συνωστισμό σταθείτε στον συνδετικό διάδρομο μεταξύ πρώτου και δεύτερου βαγονιού.

Στον αρχαιολογικό χώρο του Qutub Minar μια παρέα νεαρών Ινδών με πλησιάζει.
-Excuse me Sir! One photo please?
-Of course Sir! Certainly
τους απαντώ και κάνω να πάρω τη μηχανή να τους φωτογραφήσω. Αμ δε! Να φωτογραφηθώ μαζί τους ήθελαν!!! Ήταν μέρα σχολικών εκδρομών. Τα παιδάκια όλα με τις ομοιόμορφες στολές τους (άλλη μια βρετανική παράδοση που κράτησε στην Ινδία) μας φώναζαν χαμογελαστά "helloooooooo" και φυσικά έσπευσαν να φωτογραφηθούν μαζί μας. Εντάξει, στην Ελλάδα είμαι συνηθισμένος σε τέτοιες εκδηλώσεις λατρείας καθότι με ξέρουν όλοι (στην πολυκατοικία) αλλά στην Ινδία δεν το περίμενα! Λογικά, αυτή τη στιγμή οι φάτσες μας, πλαισιωμένες από διακριτικές επίχρυσες κορνίζες, κοσμούν περίπου 10 ινδικά σαλόνια δίπλα στο θεό Ganisha και αρωματικά στικάκια μας λιβανίζουν.

Πολύ μου άρεσε το Qutub Minar! Ενδιαφέροντα μνημεία, υπέροχο φυσικό περιβάλλον με σκιουράκια στα γρασίδια και πράσινα παπαγαλάκια να πετούν τριγύρω. Και φυσικά ο λαός μου να με αποθεώνει (ψωνάραααα)!
IMG_0262.JPG

IMG_0230.JPG


Το Red Fort είναι το άλλο τοπ αξιοθέατο στο Δελχί. Η κεντρική του είσοδος, η πύλη της Λαχόρης, έχει μεγάλη σημασία για τους Ινδούς γιατί από εκεί έγινε η διακήρυξη της ανεξαρτησίας από το Βρετανικό στέμμα το 1947.
IMG_0297.JPG

Χτίστηκε γύρω στο 1650 ως φρούριο - ανάκτορο και σήμερα είναι ένας παράδεισος ησυχίας και ηρεμίας στο κέντρο της χαοτικής μεγαλούπολης. Έχει πανέμορφους κήπους με λουλούδια, ρυάκια και σιντριβανάκια.
IMG_0305.JPG

IMG_0340.JPG

Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
IMG_0350.JPG

Είχε αρχίσει να νυχτώνει, δεν είχαμε φάει τίποτα όλη την ημέρα και νιώσαμε μια πείνα (μας είχε κόψει η λόρδα βασικά. Μόνο πρωινό είχαμε φάει). Πήγαμε με ταξί στην καρδιά του ισλαμικού Δελχί στο φημισμένο εστιατόριο Karim's. Ο χώρος είναι πολύ απλός και φτωχικός. Το φαγητό όμως... τι θεσπέσιο φαγητό ήταν αυτό Χριστέ μου!!! (ή μάλλον Αλλάχ μου). Αν βρεθείτε ποτέ Δελχί και δεν πάτε στου Karim's... τσ, τσ, τσ... κρίμα. Τα καλύτερα naan στο ταξίδι μας τα φάγαμε εκεί. Το tadoori chicken ήταν αποκάλυψη! Και επιτέλους! Κοκα κόλα σε γυάλινο μπουκάλι σαν αυτά που είχαμε και στην Ελλάδα πριν μας επιβάλλουν τα μπουκάλια - σφηνάκια (τι; δεν σας αρέσει η κοκα κόλα και θέλετε μπύρα;; Είπαμε! Ισλαμικό Δελχί! ΔΕΝ έχει μπύρα!).

SOS Συμβουλή!!! Προσέξτε την ενδυμασία σας στο παλιό (ισλαμικό) Δελχί, ιδίως οι γυναίκες! Είναι πιο συντηρητικοί εκεί οι άνθρωποι. Οι μακριές μπλούζες επιβάλλονται. Όπως τρώγαμε στου Karim'sείχε σηκωθεί λίγο η μπλούζα της Ελευθερίας από πίσω και μια παρέα που καθόταν δίπλα μας σκανδαλίστηκε. Δεν μας είπαν τίποτα αλλά φάνηκε ότι είχαν εκνευριστεί και μας κοίταζαν περίεργα. Έλα όμως που ο Sunwy κατάλαβε τι έλεγαν μεταξύ τους και ...ζήτησε τον λόγο. Αυτό ήταν λέω. Θα μας αποκεφαλίσουν αλαλάζοντας όπως οι ταλιμπάν τα αμερικανάκια. Ο σερβιτόρος τους έβαλε γρήγορα στη θέση τους, εμείς όμως φύγαμε κακήν κακώς κοιτάζοντας διαρκώς πίσω μας για φανατικούς μουτζαχεντίν. Στο μεταξύ η Ελευθερία σκεφτόταν το χρωματάκι τσαντόρ που θα αναδείκνυε καλύτερα τα μάτια της.

Πίσω στο Xοτελ. Αύριο πετάμε για Udaipur.
IMG_0191.JPG
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.094
Likes
23.911
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Πολύ ωραία και ευχάριστη γραφή. Θαυμάσιες φωτογραφίες.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
Η φωτογραφία κάτω απ'τον ΑΝΤΡΑΚΛΑ δε μου ανοίγει! Και η περιγραφή με έκανε πολύ περίεργη να τη δω!
PS: πολύ μου αρέσει η ιστορία σου!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.187
Μηνύματα
883.373
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom