Ινδία 15 ημέρες στην Ινδία

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720

Jodhpur 5η ημέρα

Τα μεγάφωνα επαναλαμβάνουν μονότονα: "Η πτήση για Jodhpur θα καθυστερήσει για άγνωστο χρονικό διάστημα λόγω αμμοθύελλας και μειωμένης ορατότητας στο αεροδρόμιο". Ποια αμμοθύελλα; Η Udaipur είναι πνιγμένη στο πράσινο. Η Jodhpur είναι δίπλα. ΠΟΙΑ ΑΜΜΟΘΥΕΛΛΑ; Κι όμως! Μια χαμηλή οροσειρά χωρίζει την καταπράσινη πόλη από τη Μεγάλη Ινδική Έρημο Thar, τη μεγαλύτερη της χώρας που εκτείνεται μέχρι μέσα στο Πακιστάν. Η Jodhpur βρίσκεται στα όρια αυτής της ερήμου και μπορεί τα αρδευτικά έργα και τα χωράφια να μην σε κάνουν να συνειδητοποιείς τη μετάβαση σε άνυδρη κλιματική ζώνη, ο αμμοαέρας όμως φρόντισε να το εμπεδώσουμε βιωματικά. Ευτυχώς όμως μας λυπήθηκε ο καιρός, ο αέρας κόπασε και έτσι η πτήση μας, καθυστέρησε μόλις 1 ώρα. Μετά από 30 λεπτά πατήσαμε το ποδαράκι μας στη σκονισμένη μπλε πόλη. Γιατί μπλέ; Πώς είναι τα κυκλαδοχώρια άσπρα; Ε, αυτή είναι μπλέ. Όλα τα σπίτια στον πυρήνα της πόλης είναι ασβεστωμένα με ένα λουλακί υλικό το οποίο απ' ότι λένε διώχνει τα κουνούπια και κρατάει δροσερό το εσωτερικό των σπιτιών. Το αποτέλεσμα πάντως είναι εντυπωσιακό. 'Οχι τόσο όταν κυκλοφορείς μέσα στα δαιδαλώδη σοκάκια, όσο όταν παρακολουθείς τη θέα της πόλης από ψηλά. Και είχαμε πολλές ευκαιρίες να απολαύσουμε αυτή τη θέα από τις επάλξεις του θεόρατου κάστρου Mehrangar, ο λόγος για τον οποίο κάναμε στάση και διανυκτέρευση στην Jodhpur και δεν πήγαμε κατευθείαν στη Jaisalmer.

To φρούριο φαίνεται φυσική απόληξη του βράχου πάνω στον οποίο είναι χτισμένο, λες και ήταν από πάντα εκεί, τόσο μονοκόμματο, τόσο συμπαγές, κατευθείαν βγαλμένο από σελίδες μυθιστορήματος του Tοlkien. Τα τείχη ξεπηδούν μέσα από τα βράχια και ορθώνονται δεκάδες μέτρα ψηλά στον ουρανό. Στρογγυλοί πύργοι και μπαλκόνια, σωστές αετοφωλιές χάσκουν πάνω από τα κεφάλια μας σε δυσθεώρητα ύψη. Ο Βρετανός συγγραφέας Kipling, αντικρίζοντάς το, το χαρακτήρισε έργο γιγάντων, χτισμένο από Τιτάνες, "που χάνεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε κτήριο, παρά νιώθεις ότι διασχίζεις φαράγγι".

Θα μπορούσαν άνετα να το είχαν χτίσει Τιτάνες, αλλά δεν είναι τόσο παλιό. Χτίστηκε το 1450 και είναι με διαφορά το εντυπωσιακότερο από τα πολλά φρούρια στο Rajahstan. Μέσα έχει κλασικά παλάτι, μουσεία, ναό και τα πιο περίτεχνα διακοσμημένα μπαλκόνια που έχω δει στη ζωή μου! Σαν εργόχειρο της γιαγιάς κεντημένο με βελονάκι. Μόνο που αντί για μεταξένια κλωστή χρησιμοποιήθηκε πέτρα!

Οι φύλακες του κάστρου, ντυμένοι με παραδοσιακές στολές της περιοχής είναι πολύ φιλικοί. Θα φωτογραφηθούν άνετα μαζί με τους επισκέπτες, ενώ συχνά δείχνουν και τον τρόπο που φτιάχνουν τα χαρακτηριστικά καπέλα τους από 4 μέτρα ύφασμα!!!

Επίσης, στο κατάστημα με τα σουβενίρ βρήκαμε καλαίσθητα αναμνηστικά αλλά και χιουμοριστικά μπλουζάκια με αυτοσαρκαστική διάθεση!
View attachment 58700 View attachment 58701
Φεύγοντας από το φρούριο και γυρίζοντας προς την πόλη κάναμε μια μικρή παράκαμψη προς το Jaswant Thanta, το μαυσωλείο που έχτισε το 1899 ο μαχαραγιάς προς τιμήν του πατέρα του. Είναι ένα πανέμορφο κτήριο από κάτασπρο μάρμαρο τόσο μικρό αλλά και τόσο χαρακτηριστικά ινδικό. Όπως το πιο μικρό μπουκαλάκι φυλάει το πιο μεθυστικό άρωμα, έτσι και αυτό το μνημείο με τους κήπους και τη λιμνούλα του μου έδωσε την πιο συμπυκνωμένη δόση ινδικής κουλτούρας που θα μπορούσα να έχω, αίσθηση που μου εντυπώθηκε βαθειά μέσα μου και που όταν προσπαθώ να εξηγήσω τι έχει αυτή η χώρα και σου γλυκαίνει την ψυχή, αυτό το μέρος φέρνω στο μυαλό μου. Ούτε το Taj Mahal, ούτε τα παλάτια που είδα.
View attachment 58697
(επίτηδες σας το έκρυψα. Για να πάτε να το δείτε επιτόπου!)

Αυτή η σκονισμένη πόλη στο όριο της ερήμου προσφέρει πραγματικά πολύ αυθεντικές εικόνες Ινδίας. Μπορεί να είναι τουριστική αλλά κυκλοφορώντας στα στενά δρομάκια της έχεις την αίσθηση ότι ο τουρισμός δεν την έχει αγγίξει. Η αγορά της είναι πολύ ενδιαφέρουσα και αυθεντική χωρίς κακόγουστα μαγαζιά με σουβενίρ. Αντίθετα θα βρεις ευρηματικές πινακίδες όπως για παράδειγμα την ινδική εκδοχή της Μόνα Λίζας του Λούβρου να διαφημίζει τοπικό σαλόν ντε μποτέ!!! Ανάμεσα στους πάγκους βρίσκαμε πολύ συχνά να εμπορεύονται μικρά πήλινα ποτηράκια ή πιατάκια μιας χρήσης. Σωροί από εκατομμύρια τέτοια ποτηράκια και πιατάκια πωλούνται καθημερινά στις ινδικές αγορές. Θα πιείς το ρόφημά σου ή θα φας το σιροπιαστό γλυκάκι σου μέσα σ' αυτό και μετά απλά θα το πετάξεις να σπάσει στο δρόμο. Μετά από 2 μέρες θα έχει γίνει πάλι αγνό χωματάκι! Έτη φωτός μπροστά οι Ινδοί στην οικολογία σε σχέση με τους δυτικούς που έχουμε καταβρομίσει τον πλανήτη μας με τόνους πλαστικά παλιοπότηρα!
View attachment 58702 View attachment 58703
Τι; Δεν έχω πει ακόμα τίποτα για τις αγελάδες; Μα φυσικά τις βρίσκεις παντού! και είναι πολλές! Πάρα πολλές! Πιο πολλές και από ανθρώπους σε μερικά σημεία! Και μη νομίζετε ότι οι Ινδοί τις λατρεύουν και δεν τις πειράζουν καθόλου. Το τι κλωτσίδι και βουρδουλιές τρώνε κάθε μέρα από αγανακτισμένους περαστικούς, οδηγούς, μαγαζάτορες δεν περιγράφεται. Αυτές όμως εκεί τον χαβά τους! Κυκλοφορούν ελεύθερες, ξαπλώνουν όπου βρουν, είναι βρόμικες, τρώνε ότι σκουπίδι μπορείτε να φανταστείτε και καταχέζουν με τεράστιες υγρές σκατούλες τους δρόμους (μπλιάχ)! Μετά αυτές ξεραίνονται στον ήλιο πατιούνται από πόδια και οχήματα και φαίνονται σαν μπαλώματα στην άσφαλτο ή στο χώμα. Μια ομορφιά!
View attachment 58704
Ακόμα μεγαλύτερη ομορφιά ζήσαμε σε μια καφετέρια, όπου έκανα το λάθος να ζητήσω ένα κουταλάκι να ανακατέψω τη ζάχαρη. Ο σερβιτόρος πήγε στον πάγκο, άνοιξε το συρτάρι, πήρε το κουταλάκι, το έτριψε καλά καλά με το γυμνό του δάχτυλο να φύγει η σκόνη και μου το έφερε όλο φυσικότητα! Δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα του καφενείου, οπότε αν θέλετε να ζήσετε το cafe culture της Jodphur ας είστε λίγο παραπάνω προσεχτικοί.

Συμβουλή: Θα έχετε μαζί σας από Ελλάδα ένα σετάκι με 10 πλαστικά κουτάλια και άλλο ένα με τα αντίστοιχα πιρούνια. Θα με ευγνωμονείτε!

Τελειώνω με το θέμα "διαμονή στη Jodhpur". Μείναμε σε έναν ατμοσφαιρικότατο παλιό ξενώνα στην καρδιά της παλιάς πόλης (http://www.shahiguesthouse.net/). Η Jodhpur βρίθει από τέτοιου είδους παλιά Haveli που έχουν μετατραπεί σε μικρά ξενοδοχεία και η διαμονή σε αυτά αποτελεί εμπειρία! Μεταφέρεσαι κυριολεκτικά σε άλλη εποχή! Το δικό μας ήταν 350 ετών. Είχε παραδοσιακά δωμάτια γύρω από μια εσωτερική αυλή με περίτεχνα μπαλκόνια - σωστό σκηνικό θεάτρου! Ήταν σαν να μένεις σε λαογραφικό μουσείο!
View attachment 58705

Σ' αυτόν τον ατμοσφαιρικό οντά κοιμήθηκα σαν πουλάκι. Αλίμονο! Το επόμενο βράδυ, με το μάτι ορθάνοιχτο και τις κόρες διεσταλμένες απ' τον τρόμο ταξιδεύαμε προς τα Ινδοπακιστανικά σύνορα, στην καρδιά της ερήμου σε ένα βαγόνι παρέα με πολλές μικρές Τερέζες και Μίκυ Μάους.
Welcome to the Indian Railways experience!
Μια ταινία με πολύ σασπένς, ίντριγκες και κλάααμα... προσεχώς στις οθόνες σας!

 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...

Καλά αυτό με το Άγγλος Λόρδος, φοβερό!
Πόσες φορές λέω θα με λέτε με το όνομά μου, αυτοί εκεί, συνήθεια βλέπεις, sir και sir!!

Επίσης η Turkish το πάει καλά με τις καθυστερήσεις! Εμείς να δείς ταλαιπώρια...
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.789
ΠΑΡΑ πολύ Ινδία εφέτος, ΠΑΡΑ πολύ! Και δεν έγραψα κι εγώ...
O Panius πήγε πέρισυ οπότε δε πιάνετε στους ταξιδιώτες του 2013!Γενικά πάντως ισχυει,οι έλληνες φετος ψηφίσαμε Ινδια!

Πολύ ωραία μας τα λες Panius,συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα.Πες μου ότι πήγατε Κεράλα να με φτιάξεις!
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
574
Likes
1.164
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Τα γραφεις πολυ ωραια και οι φωτο ειναι καταπληκτικες!!! Σε παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον μιας και σε ενα μηνα θα βρσκομαι εκει!!!
 

panius

Member
Μηνύματα
664
Likes
2.720
Δελχί, ημέρα 2η

Παίρνουμε το πρωινό μας στο roof garden του ξενοδοχείου. Στη διπλανή ταράτσα ένας νεαρός Ινδός έχει ξεντυθεί και με μια πετσέτα τυλιγμένη στη μέση προσπαθεί να κάνει μπάνιο. Στα καλώδια της τηλεφωνίας μικρά σκιουράκια τρέχουν χαρούμενα και στο δρόμο κάτω, οι κόρνες δίνουν ρεσιτάλ.
IMG.jpg

Εμείς πάλι προσπαθούμε να βρούμε λίγο έξτρα βούτυρο να αλείψουμε στο ψωμί. Σπάνιο είδος το βούτυρο στην Ινδία. Μάλλον το μοιράζουν με το δελτίο, τι να πω. Κρίμα τόσες αγελάδες. Τουλάχιστον είχαν ωραία φρούτα σε αφθονία (μπανάνες, ανανά και άλλα τροπικά). Α! όταν λέμε ψωμί, εννοούμε φυσικά το ψωμί του τοστ. Για καρβέλια, φρατζόλες, και λοιπά σφολιατοειδή ούτε λόγος! Είναι άγνωστα είδη σε μια χώρα που τρώει μόνο naan (πεντανόστιμο πολύ λεπτό στρογγυλό πλακουτσωτό ψωμάκι ψημένο σε πυρωμένες πέτρες).

Σήμερα θα δούμε τα 2 τοπ αξιοθέατα στο Δελχί: Το Qutub Minar και το Red Fort. Εδώ θα πρέπει να πω ότι όποιος ενδιαφέρεται για αρχαίους ινδουιστικούς ναούς και μνημεία, θα πρέπει να ταξιδέψει πιο νότια από την πρωτεύουσα και το δημοφιλές Rajasthan. Τα μνημεία του Δελχί, αλλά και όλα τα διάσημα αξιοθέατα της Ινδίας που επισκέπτονται οι ξένοι τουρίστες (Taj Mahal, κάστρα, παλάτια κλπ) είναι κυρίως μουσουλμανικά μνημεία χτισμένα την περίοδο της αυτοκρατορίας των Mughal (βασιλιάδες τουρκομογγολικής καταγωγής που κυβέρνησαν το μεγαλύτερο μέρος της ινδικής χερσονήσου από το 1500 μέχρι την άφιξη των Άγγλων).

To Qutub Minar είναι ακόμα παλαιότερο. Χτίστηκε περίπου το 1200 από τον πρώτο μουσουλμάνο σουλτάνο του Δελχί και σηματοδοτεί την έναρξη της ισλαμικής κυριαρχίας στην Ινδία και την κατάρρευση των αρχαίων ινδουιστικών βασιλείων. Πρόκειται για το αρχαιότερο τζαμί της Ινδίας, για το χτίσιμο του οποίου χρησιμοποιήθηκαν κυρίως μέλη από παλιότερους ινδουιστικούς ναούς που βρίσκονταν εκεί (πράγμα που το κάνει μοναδικό στην όψη).
IMG1.jpg

IMG_0259.JPG

Διαθέτει τον ψηλότερο τούβλινο μιναρέ του κόσμου (73 μέτρα) και αποτελεί αξιολογότατο δείγμα πρώιμης ισλαμικής αρχιτεκτονικής. Διαθέτει και μια σιδερένια στήλη 7 μέτρων από έναν ναό του Βίσνου η οποία χρονολογείται από το 400 μΧ. και εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα διότι τόσους αιώνες δεν έχει σκουριάσει καθόλου! (οι επιστήμονες ακόμα προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο). Είναι μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και συναγωνίζεται το Taj Mahal σε αριθμό επισκεπτών. Όλα αυτά καθιστούν για μένα το Qutub Minar το μοναδικό μνημείο που πρέπει να δει κάποιος στο Δελχί αν δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Θα πάτε εκεί με το μετρό απ' όπου θα πάρετε tuk tuk (τρίκυκλο ταξί) για τον αρχαιολογικό χώρο .

Το μετρό του Δελχί είναι πραγματική ευλογία για την πόλη! Είναι καινούργιο, καθαρό και γρήγορο. Δυστυχώς, λόγω του φόβου βομβιστικών επιθέσεων έπρεπε να περάσουμε από αυστηρό έλεγχο αεροπορικού τύπου. Οι ουρές που σχηματίζονται στις εισόδους του μετρό είναι τεράστιες λόγω των ελέγχων. Σε ώρες αιχμής η αναμονή στους κεντρικούς σταθμούς μπορεί να φτάσει και τη 1 ώρα. Εμείς πάλι περιμέναμε γύρω στο 10λεπτο. Μέσα στο βαγόνι ήμασταν το επίκεντρο της προσοχής. Μας χαμογελούσαν, μας έπιαναν την κουβέντα, ένας καλοβαλμένος κύριος μάλιστα σηκώθηκε για να κάτσω! Αμέσως ένας άλλος δίπλα του σηκώθηκε για να κάτσει η Ελευθερία! Πιστέψτε με, δεν είμαστε τόσο μεγάλοι! Δεν σήκωναν όμως κουβέντα! Έπρεπε σώνει και καλά να κάτσουμε (καλά, αφού επιμένετε θα κάτσουμε. Χατήρια δεν χαλάμε.)

Συμβουλή: Στο πρώτο βαγόνι του μετρό ταξιδεύουν αποκλειστικά γυναίκες. Τα άλλα βαγόνια είναι mixed. Οι άντρες επιβάτες για λιγότερο συνωστισμό σταθείτε στον συνδετικό διάδρομο μεταξύ πρώτου και δεύτερου βαγονιού.

Στον αρχαιολογικό χώρο του Qutub Minar μια παρέα νεαρών Ινδών με πλησιάζει.
-Excuse me Sir! One photo please?
-Of course Sir! Certainly
τους απαντώ και κάνω να πάρω τη μηχανή να τους φωτογραφήσω. Αμ δε! Να φωτογραφηθώ μαζί τους ήθελαν!!! Ήταν μέρα σχολικών εκδρομών. Τα παιδάκια όλα με τις ομοιόμορφες στολές τους (άλλη μια βρετανική παράδοση που κράτησε στην Ινδία) μας φώναζαν χαμογελαστά "helloooooooo" και φυσικά έσπευσαν να φωτογραφηθούν μαζί μας. Εντάξει, στην Ελλάδα είμαι συνηθισμένος σε τέτοιες εκδηλώσεις λατρείας καθότι με ξέρουν όλοι (στην πολυκατοικία) αλλά στην Ινδία δεν το περίμενα! Λογικά, αυτή τη στιγμή οι φάτσες μας, πλαισιωμένες από διακριτικές επίχρυσες κορνίζες, κοσμούν περίπου 10 ινδικά σαλόνια δίπλα στο θεό Ganisha και αρωματικά στικάκια μας λιβανίζουν.

Πολύ μου άρεσε το Qutub Minar! Ενδιαφέροντα μνημεία, υπέροχο φυσικό περιβάλλον με σκιουράκια στα γρασίδια και πράσινα παπαγαλάκια να πετούν τριγύρω. Και φυσικά ο λαός μου να με αποθεώνει (ψωνάραααα)!
IMG_0262.JPG

IMG_0230.JPG


Το Red Fort είναι το άλλο τοπ αξιοθέατο στο Δελχί. Η κεντρική του είσοδος, η πύλη της Λαχόρης, έχει μεγάλη σημασία για τους Ινδούς γιατί από εκεί έγινε η διακήρυξη της ανεξαρτησίας από το Βρετανικό στέμμα το 1947.
IMG_0297.JPG

Χτίστηκε γύρω στο 1650 ως φρούριο - ανάκτορο και σήμερα είναι ένας παράδεισος ησυχίας και ηρεμίας στο κέντρο της χαοτικής μεγαλούπολης. Έχει πανέμορφους κήπους με λουλούδια, ρυάκια και σιντριβανάκια.
IMG_0305.JPG

IMG_0340.JPG

Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
IMG_0350.JPG

Είχε αρχίσει να νυχτώνει, δεν είχαμε φάει τίποτα όλη την ημέρα και νιώσαμε μια πείνα (μας είχε κόψει η λόρδα βασικά. Μόνο πρωινό είχαμε φάει). Πήγαμε με ταξί στην καρδιά του ισλαμικού Δελχί στο φημισμένο εστιατόριο Karim's. Ο χώρος είναι πολύ απλός και φτωχικός. Το φαγητό όμως... τι θεσπέσιο φαγητό ήταν αυτό Χριστέ μου!!! (ή μάλλον Αλλάχ μου). Αν βρεθείτε ποτέ Δελχί και δεν πάτε στου Karim's... τσ, τσ, τσ... κρίμα. Τα καλύτερα naan στο ταξίδι μας τα φάγαμε εκεί. Το tadoori chicken ήταν αποκάλυψη! Και επιτέλους! Κοκα κόλα σε γυάλινο μπουκάλι σαν αυτά που είχαμε και στην Ελλάδα πριν μας επιβάλλουν τα μπουκάλια - σφηνάκια (τι; δεν σας αρέσει η κοκα κόλα και θέλετε μπύρα;; Είπαμε! Ισλαμικό Δελχί! ΔΕΝ έχει μπύρα!).

SOS Συμβουλή!!! Προσέξτε την ενδυμασία σας στο παλιό (ισλαμικό) Δελχί, ιδίως οι γυναίκες! Είναι πιο συντηρητικοί εκεί οι άνθρωποι. Οι μακριές μπλούζες επιβάλλονται. Όπως τρώγαμε στου Karim'sείχε σηκωθεί λίγο η μπλούζα της Ελευθερίας από πίσω και μια παρέα που καθόταν δίπλα μας σκανδαλίστηκε. Δεν μας είπαν τίποτα αλλά φάνηκε ότι είχαν εκνευριστεί και μας κοίταζαν περίεργα. Έλα όμως που ο Sunwy κατάλαβε τι έλεγαν μεταξύ τους και ...ζήτησε τον λόγο. Αυτό ήταν λέω. Θα μας αποκεφαλίσουν αλαλάζοντας όπως οι ταλιμπάν τα αμερικανάκια. Ο σερβιτόρος τους έβαλε γρήγορα στη θέση τους, εμείς όμως φύγαμε κακήν κακώς κοιτάζοντας διαρκώς πίσω μας για φανατικούς μουτζαχεντίν. Στο μεταξύ η Ελευθερία σκεφτόταν το χρωματάκι τσαντόρ που θα αναδείκνυε καλύτερα τα μάτια της.

Πίσω στο Xοτελ. Αύριο πετάμε για Udaipur.
IMG_0191.JPG
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.094
Likes
23.912
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Πολύ ωραία και ευχάριστη γραφή. Θαυμάσιες φωτογραφίες.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Είδαμε μαρμάρινα περίπτερα με περίτεχνες κολώνες, κατακόκκινα εντυπωσιακά τείχη που την ώρα του ηλιοβασιλέματος γίνονται ακόμα πιο κόκκινα, και ένα νιόπαντρο ζευγάρι να φωτογραφίζεται... κάπως ιδιαίτερα: η σύζυγος, ολίγον έγκυος, όρθια και ο σύζυγος σε ψηλότερο επίπεδο σαν Ρωμαίος αυτοκράτορας καθισμένος σε ανάκλιντρο (μόνο η σκλάβα να τον ταΐζει σταφύλια έλειπε) να δηλώνει στο φακό "τα κατάφερα ο Α-ΝΤΡΑ-ΚΛΑΣ".
Η φωτογραφία κάτω απ'τον ΑΝΤΡΑΚΛΑ δε μου ανοίγει! Και η περιγραφή με έκανε πολύ περίεργη να τη δω!
PS: πολύ μου αρέσει η ιστορία σου!!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.189
Μηνύματα
883.391
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom