kapetanore
Member
- Μηνύματα
- 63
- Likes
- 147
- Επόμενο Ταξίδι
- Κάπου...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κασμίρ - Νεπάλ - Θιβέτ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 5/7/2010
- 6/7/2010
- 7/7/2010
- 8/7/2010
- 9/7/2010
- 10/7/2010
- 11/7/2010]Η Σλοβενία είναι μία χώρα παγκοσμίως γνωστή για τα σπήλαια που διαθέτει. Δεν μπορούσαμε λοιπόν και εμείς να την αποχαιρετήσουμε πριν κάνουμε μία επίσκεψη στο βαθύτερο και πιο εντυπωσιακό σπήλαιο που βρίσκεται στην Postojna ([URL="http://www.postojna-cave.com/"]Postojna cave[/URL
- 12/7/2010]Ξυπνάμε στις 8 και αφού κάνουμε την αλλαγή hostel και αδειάζουμε το αυτοκίνητο από τους σάκους μας φεύγουμε γρήγορα για Γερμανία να παραλάβουμε τον Αχιλλέα από το αεροδρόμιο του Μονάχου. Από το Salzburg υπολογίζουμαι ότι χρειαζόμαστε περίπου 2 ώρες (ας είναι καλά το [URL="http://www.viamichelin.com/"]ViaMichelin: Maps, route planner, route finder, UK maps, European maps, hotel booking, travel guides[/URL
- 13/7/2010]Επιτέλους έφτασε η μέρα που θα υποδεχτούν οι Άλπεις τα ανυπόμονα για καταβρόχθιση υψομετρικών και χιλιομετρικών αποστάσεων και καλά προετοιμασμένα για κάθε δυσκολία πόδια μας! Πρώτα όμως "χρωστάμε" μία επίσκεψη στο παγετωνικό σπήλαιο που βρίκσεται στο Werfen ([URL="http://www.eisriesenwelt.at/site/content/CB_ContentShow.php?coType=home&lang=EN"]EISRIESENWELT WERFEN - Site[/URL
- 14/7/2010
- 15/7/2010
- 16/7/2010
- 17/7/2010
- 18/7/2010
- 19/7/2010
- 20/7/2010
- 21/7/2010
- 22/7/2010
- 23/7/2010
- 24/7/2010
- Σύνοψη ταξιδιού
). Νωρίς το πρωί αποχαιρετάμε το ηλιόλουστο Salzburg και μετά από 45 λεπτά και το αυτοκίνητο φορτωμένο μέχρι την οροφή του φτάνουμε στο σπήλαιο. Ευτυχώς δεν έχει πολύ κόσμο αφού είναι Τρίτη οπότε δεν θα έχουμε ιδιαίτερη αναμονή, κάτι πολύ ευχάριστο μιας και ο χρόνος μας πιέζει. Αφήνουμε το αυτοκίνητο σε ελεύθερο parking, πληρώνουμε τα 19 Ευρώ για χρήση lift και είσοδο στο σπήλαιο και αφού περπατάμε 15-20 λεπτά στην πλαγιά του βουνού φτάνουμε στο lift. Αυτό με την σειρά του μας ανεβάζει, με μεγάλη και εντυπωσιακή κλίση, αρκετά ψηλά και μετά από 10 ακόμα λεπτά πεζοπορίας βρισκόμαστε στην είσοδο. Αν και η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή ο αέρας που βγαίνει από το σπήλαιο είναι τουλάχιστον παγωμένος! Ιδιαίτερα τις στιγμές που ανοίγει η ειδικά κατασκευασμένη για να μην χάνεται η εσωτερική θερμοκρασία του σπηλαίου πόρτα, δημιουργείται ένα τρομερό ρεύμα ψυχρού αέρα που βγαίνει με ορμή προς τα έξω και παγώνει αμέσως κάθε ίχνος ιδρώτα που βρίσκεται στα σώματά μας. Για καλή μας τύχη είχαμε πληροφορηθεί σωστά οπότε έχουμε κατάλληλα ζεστά ρούχα για να μπορέσουμε να απολαύσουμε την ξενάγησή μας. Η αναμονή διάρκειας περίπου 20 λεπτών δεν μας ενόχλησε καθόλου αφού η θέα από την είσοδο προς την πεδιάδα και τα απέναντι βουνά είναι εκπληκτική. Τελικά δίνουν κάποιες παλιές λάμπες πετρελαίου ανά 4-5 άτομα αφού μέσα δεν υπάρχουν φώτα και είμαστε έτοιμοι...

Αφού περνάμε την παγωμένη λόγω του ρεύματος είσοδο και κλείνει η πόρτα μπαίνουμε σε έναν άγνωστο για εμάς κόσμο. Ο οδηγός-ξεναγός μας εξηγεί ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα με την θερμοκρασία που αγγίζει τους 0 βαθμούς, αφού θα περπατάμε και θα ανεβοκατεβαίνουμε συνεχώς εκατοντάδες σκαλιά. Αρχίζουμε να ανεβαίνουμε λοιπόν με το στόμα ανοιχτό, θαυμάζοντας τα παγωμένα γλυπτά που έχουν δημιουργηθεί από τα ψυχρά ρεύματα. Σταλακτίτες και σταλαγμίτες από πάγο, τεράστιες παγοκολώνες, "τσουλήθρες" δεκάδων μέτρων από πάγο, παγοσπηλιές, τοίχοι καλυμμένοι από πάγο, έδαφος από πάγο πάχους δεκάδων μέτρων!!! Μαντέψτε... έχουμε παγώσει από το θέαμα... Επειδή τα λόγια όμως είναι περιττά σε τέτοιες στιγμές σας παραθέτω κάποιες φωτογραφίες (χωρίς φλας βέβαια!!!) και τα συμπεράσματα δικά σας! Νομίζω ότι όποιος βρεθεί κοντά στο Salzburg δεν επιτρέπεται να παραλείψει μία επίσκεψη στην "εποχή των παγετώνων"...

Βγαίνουμε από το σπήλαιο και δεχόμαστε με μεγάλη ευχαρίστηση την προσπάθεια που κάνουν οι ακτίνες του ήλιου να ζεστάνουν τα (ναι ναι, καλά καταλάβατε...) παγωμένα κόκκαλά μας! Κατεβαίνουμε γρήγορα προς το αυτοκίνητο και στο lift βλέπουμε ότι πλέον η ουρά για να ανέβει κάποιος προς το σπήλαιο είναι τεράστια, οπότε καλό είναι η επίσκεψη να γίνεται πάντα νωρίς ακόμα και αν είναι καθημερινή. Φεύγουμε ευτυχισμένοι λόγω των όσων είδαμε, αλλά ακόμα περισσότερο λόγω των όσων θα δούμε τις επόμενες 4 μέρες, αφού προορισμός μας πλέον είναι το Mayrhofen και πιο συγκεκριμένα το Finkenberg απ'όπου θα ξεκινήσουμε την πεζοπορία μας! Επιλέγουμε ως συνήθως επαρχιακούς δρόμους που έχουν να μας προσφέρουν ποιοτικότερη οπτική και οδηγική απόλαυση. Τρώμε το καθιερωμένο σωστό φαγητό πριν την πεζοπορία (hot dog
), ψωνίζουμε τα τελευταία απαραίτητα τρόφιμα-εφόδια και αφού ανεβαίνουμε ένα υπέροχο πάσο σε αλπικό δρόμο άριστης ποιότητας (που στην κορυφή του μαθαίνουμε πληρώνοντας 7,5 Ευρώ ότι είναι ιδιωτικός...) φτάνουμε απόγευμα πια στο Mayrhofen. Η πόλη σφύζει από ορειβατική, ποδηλατική και κάθε άλλου είδους δραστηριότητα βουνού ζωή και βέβαια δεν χάνουμε την ευκαιρία να μπούμε σε κατάστημα με ορειβατικά είδη και να πάρουμε κάτι ακόμα. Μετά από λίγο ψάξιμο και με την υπερ-πολύτιμη βοήθεια των κέντρων πληροφοριών βρίσκουμε το ακριβές σημείο όπου θα αφήσουμε το αυτοκίνητο και θα μπούμε στο μονοπάτι. Το gps γράφει 850 μέτρα υψόμετρο, ξέρουμε ότι τις επόμενες μέρες θα φτάσουμε μέχρι τα 3200 μέτρα ακολουθώντας την διαδρομή Berliner Höhenweg (Berliner H?henweg) και μέσα σε ευτυχισμένο κλίμα ετοιμάζουμε τις ορειβατικές μας τσάντες. Το γεγονός ότι έχει περάσει η ώρα, ο καιρός έχει κλείσει τελείως και οι πρώτες ψιχάλες κάνουν την εμφάνισή τους δεν μας πτοεί καθόλου, απλά θα είμαστε πιο βιαστικοί στην ανάβαση!
Ξεκινάμε από Finkenberg με προορισμό ημέρας το καταφύγιo Gamshutte(GAMSH?TTE im Zillertal TIROL Gruber Huber Rosmarie Ramsau). Η υψομετρική διαφορά είναι περίπου 1000 μέτρα ανάβασης και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα χρειαστούμε γύρω στις 3 με 3,5 ώρες για να την καλύψουμε. Κινούμαστε σε πυκνό δάσος ψηλών δέντρων οπότε η βροχή που έχει αρχίσει να δυναμώνει δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή σε εμάς και τα αδιάβροχα παραμένουν στις τσάντες. Ο ρυθμός μας είναι γρήγορος αφού δεν θέλουμε να νυχτώσει πριν φτάσουμε και επιπλέον τα μπουμπουνητά ακούγονται από όλο και πιο κοντινή απόσταση! Μετά από περίπου μία ώρα βγαίνουμε σε πεδίο με χαμηλή βλάστηση, φοράμε τα αδιάβροχα και επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο για να μπούμε πάλι γρήγορα στο δάσος. Εκεί θα έχουμε και την πρώτη και μοναδική δυστυχώς επαφή μας με την άγρια πανίδα των Άλπεων, αντικρύζοντας σε απόσταση 20 μέτρων ένα υπέροχο ελάφι που βέβαια μόλις μας αντιλήφθηκε εξαφανίστηκε. Τελικά μετά από 2 και όχι 3,5 ώρες και αποφεύγοντας την αντιμετώπιση πιθανής καταιγίδας φτάνουμε στο καταφύγιο. Είναι ένα μικρό καταφύγιο δυνατότητας φιλοξενίας 38 ατόμων, σε μία πολύ όμορφη βέβαια τοποθεσία και διαχειριστές του είναι μία πολύ συμπαθητική οικογένεια.

Εκεί βρίσκονται περίπου 10 επισκέπες που χαλαρώνουν στο σαλόνι πίνοντας (μήπως με απατούν τα μάτια μου?) μπίρα Franziskaner weisse (για τους μυημένους
). Παραγγέλνουμε και εμείς την απαραίτητη μακαρονάδα για γέμισμα του οργανισμού με υδατάνθρακα-ενέργεια και απολαμβάνουμε την αγαπημένη μας μπίρα. Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε όλα τα καταφύγια παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει πρόσβαση με όχημα, η συγκεκριμένη μπίρα κόστιζε 3,50-4 Ευρώ την στιγμή που σε οποιαδήποτε μπιραρία στην Αθήνα την πληρώνουμε 7-8 Ευρώ!!! Κάνουμε τον απαραίτητο απολογισμό της ημέρας που τελειώνει με χαλαρή και ευχάριστη κουβεντούλα αλλά και τον προγραμματισμό της επόμενης με "σχέδια επί χάρτου" και την βοήθεια του διαχειριστή που μας καθησυχάζει ότι ο καιρός για τις επόμενες ημέρες προβλέπεται καλός. Παρά τις ευχάριστες αυτές στιγμές η κούραση είναι αρκετή και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αύριο θα ξυπνήσουμε στις 6 και θα κάνουμε διαδρομή 8 ωρών, οδηγούμαστε από τις 10 στον 7κλινο κοιτώνα.
Χιλιόμετρα 9ης μέρας: 150
Σύνολο: 3240
Αφού περνάμε την παγωμένη λόγω του ρεύματος είσοδο και κλείνει η πόρτα μπαίνουμε σε έναν άγνωστο για εμάς κόσμο. Ο οδηγός-ξεναγός μας εξηγεί ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα με την θερμοκρασία που αγγίζει τους 0 βαθμούς, αφού θα περπατάμε και θα ανεβοκατεβαίνουμε συνεχώς εκατοντάδες σκαλιά. Αρχίζουμε να ανεβαίνουμε λοιπόν με το στόμα ανοιχτό, θαυμάζοντας τα παγωμένα γλυπτά που έχουν δημιουργηθεί από τα ψυχρά ρεύματα. Σταλακτίτες και σταλαγμίτες από πάγο, τεράστιες παγοκολώνες, "τσουλήθρες" δεκάδων μέτρων από πάγο, παγοσπηλιές, τοίχοι καλυμμένοι από πάγο, έδαφος από πάγο πάχους δεκάδων μέτρων!!! Μαντέψτε... έχουμε παγώσει από το θέαμα... Επειδή τα λόγια όμως είναι περιττά σε τέτοιες στιγμές σας παραθέτω κάποιες φωτογραφίες (χωρίς φλας βέβαια!!!) και τα συμπεράσματα δικά σας! Νομίζω ότι όποιος βρεθεί κοντά στο Salzburg δεν επιτρέπεται να παραλείψει μία επίσκεψη στην "εποχή των παγετώνων"...
Βγαίνουμε από το σπήλαιο και δεχόμαστε με μεγάλη ευχαρίστηση την προσπάθεια που κάνουν οι ακτίνες του ήλιου να ζεστάνουν τα (ναι ναι, καλά καταλάβατε...) παγωμένα κόκκαλά μας! Κατεβαίνουμε γρήγορα προς το αυτοκίνητο και στο lift βλέπουμε ότι πλέον η ουρά για να ανέβει κάποιος προς το σπήλαιο είναι τεράστια, οπότε καλό είναι η επίσκεψη να γίνεται πάντα νωρίς ακόμα και αν είναι καθημερινή. Φεύγουμε ευτυχισμένοι λόγω των όσων είδαμε, αλλά ακόμα περισσότερο λόγω των όσων θα δούμε τις επόμενες 4 μέρες, αφού προορισμός μας πλέον είναι το Mayrhofen και πιο συγκεκριμένα το Finkenberg απ'όπου θα ξεκινήσουμε την πεζοπορία μας! Επιλέγουμε ως συνήθως επαρχιακούς δρόμους που έχουν να μας προσφέρουν ποιοτικότερη οπτική και οδηγική απόλαυση. Τρώμε το καθιερωμένο σωστό φαγητό πριν την πεζοπορία (hot dog
Ξεκινάμε από Finkenberg με προορισμό ημέρας το καταφύγιo Gamshutte(GAMSH?TTE im Zillertal TIROL Gruber Huber Rosmarie Ramsau). Η υψομετρική διαφορά είναι περίπου 1000 μέτρα ανάβασης και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα χρειαστούμε γύρω στις 3 με 3,5 ώρες για να την καλύψουμε. Κινούμαστε σε πυκνό δάσος ψηλών δέντρων οπότε η βροχή που έχει αρχίσει να δυναμώνει δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή σε εμάς και τα αδιάβροχα παραμένουν στις τσάντες. Ο ρυθμός μας είναι γρήγορος αφού δεν θέλουμε να νυχτώσει πριν φτάσουμε και επιπλέον τα μπουμπουνητά ακούγονται από όλο και πιο κοντινή απόσταση! Μετά από περίπου μία ώρα βγαίνουμε σε πεδίο με χαμηλή βλάστηση, φοράμε τα αδιάβροχα και επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο για να μπούμε πάλι γρήγορα στο δάσος. Εκεί θα έχουμε και την πρώτη και μοναδική δυστυχώς επαφή μας με την άγρια πανίδα των Άλπεων, αντικρύζοντας σε απόσταση 20 μέτρων ένα υπέροχο ελάφι που βέβαια μόλις μας αντιλήφθηκε εξαφανίστηκε. Τελικά μετά από 2 και όχι 3,5 ώρες και αποφεύγοντας την αντιμετώπιση πιθανής καταιγίδας φτάνουμε στο καταφύγιο. Είναι ένα μικρό καταφύγιο δυνατότητας φιλοξενίας 38 ατόμων, σε μία πολύ όμορφη βέβαια τοποθεσία και διαχειριστές του είναι μία πολύ συμπαθητική οικογένεια.
Εκεί βρίσκονται περίπου 10 επισκέπες που χαλαρώνουν στο σαλόνι πίνοντας (μήπως με απατούν τα μάτια μου?) μπίρα Franziskaner weisse (για τους μυημένους
Χιλιόμετρα 9ης μέρας: 150
Σύνολο: 3240
Attachments
-
213,2 KB Προβολές: 688
Last edited by a moderator: