kapetanore
Member
- Μηνύματα
- 63
- Likes
- 147
- Επόμενο Ταξίδι
- Κάπου...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κασμίρ - Νεπάλ - Θιβέτ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 5/7/2010
- 6/7/2010
- 7/7/2010
- 8/7/2010
- 9/7/2010
- 10/7/2010
- 11/7/2010]Η Σλοβενία είναι μία χώρα παγκοσμίως γνωστή για τα σπήλαια που διαθέτει. Δεν μπορούσαμε λοιπόν και εμείς να την αποχαιρετήσουμε πριν κάνουμε μία επίσκεψη στο βαθύτερο και πιο εντυπωσιακό σπήλαιο που βρίσκεται στην Postojna ([URL="http://www.postojna-cave.com/"]Postojna cave[/URL
- 12/7/2010]Ξυπνάμε στις 8 και αφού κάνουμε την αλλαγή hostel και αδειάζουμε το αυτοκίνητο από τους σάκους μας φεύγουμε γρήγορα για Γερμανία να παραλάβουμε τον Αχιλλέα από το αεροδρόμιο του Μονάχου. Από το Salzburg υπολογίζουμαι ότι χρειαζόμαστε περίπου 2 ώρες (ας είναι καλά το [URL="http://www.viamichelin.com/"]ViaMichelin: Maps, route planner, route finder, UK maps, European maps, hotel booking, travel guides[/URL
- 13/7/2010]Επιτέλους έφτασε η μέρα που θα υποδεχτούν οι Άλπεις τα ανυπόμονα για καταβρόχθιση υψομετρικών και χιλιομετρικών αποστάσεων και καλά προετοιμασμένα για κάθε δυσκολία πόδια μας! Πρώτα όμως "χρωστάμε" μία επίσκεψη στο παγετωνικό σπήλαιο που βρίκσεται στο Werfen ([URL="http://www.eisriesenwelt.at/site/content/CB_ContentShow.php?coType=home&lang=EN"]EISRIESENWELT WERFEN - Site[/URL
- 14/7/2010
- 15/7/2010
- 16/7/2010
- 17/7/2010
- 18/7/2010
- 19/7/2010
- 20/7/2010
- 21/7/2010
- 22/7/2010
- 23/7/2010
- 24/7/2010
- Σύνοψη ταξιδιού
). Σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που θα ακολουθήσουμε για να πάμε Αυστρία, αλλά μόλις μισή ώρα από την Ljubljana, βρίσκεται το εκπληκτικό αυτό σπήλαιο. Για τους συμπαθέστατους Σλοβένους είναι ένας πόλος έλξης τουριστών οπότε φαντάζεστε ότι η οργάνωσή τους είναι άριστη. 20 Ευρώ η είσοδος λοιπόν και περιμένουμε υπομονετικά να έρθει η στιγμή να μπούμε μέσα, αφού κάθε 1 ώρα βάζουν περίπου 200 άτομα για να μην δημιουργηθεί το αδιαχώρητο. Μας πληροφορούν ότι η θερμοκρασία εντός του σπηλαίου είναι 8 βαθμοί κελσίου οπότε καλό είναι να έχουμε κάτι να φορέσουμε αφού έξω η ζέστη είναι έντονη, γύρω στους 35! Χαρακτηριστικά στην είσοδο του σπηλαίου νοικιάζουν κάτι μαύρες κάπες με κουκούλα σαν του Κόμη Δράκουλα, για αυτούς που δεν έχουν έξτρα ρούχα!!! Εμείς ευτυχώς είμαστε οργανωμένοι και εξοπλισμένοι με τα ορειβατικά μας...
Μπαίνουμε λοιπόν στο σπήλαιο και μας οδηγούν σε ένα τρενάκι σαν αυτά που υπάρχουν στα λούνα-παρκ και σε πηγαίνουν χαλαρή βολτίτσα. Το τρενάκι μας οδηγεί για περίπου 10 λεπτά βαθειά μέσα στο σπήλαιο και τα κεφάλια μας περνάνε ξυστά από πελώριους σταλακτίτες και χαμηλά τούνελ. Η διαδρομή είναι πραγματικά βγαλμένη από παραμύθι και ίσα που προλαβαίνουμε να θαυμάσουμε τα δωμάτια με τους τεράστιους πολυέλαιους, τις κολώνες ασβεστίτη που έχουν δημιουργηθεί μετά από χιλιάδες χρόνια σταγόνα σταγόνα και τους πανέμορφους σχηματισμούς των βράχων. Σταματάμε σε μια μεγάλη πλατφόρμα όπου ανάλογα με την γλώσσα ομιλίας του κάθε επισκέπτη μας χωρίζουν σε γκρουπ: Σλοβένικα, Γερμανικά, Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά... Η πεζοπορία μας στο σπήλαιο διαρκεί περίπου 45 λεπτά και ο εκπληκτικός οδηγός μας δίνει λεπτομερή περιγραφή για ό,τι βλέπουμε γύρω μας. Πολλά και ενδιαφέροντα λοιπόν όσα είδαμε και σεβόμενοι βέβαια τις παρακλήσεις του οδηγού αλλά και με τη δική μας απλή λογική σκέψη δεν βγάλαμε φωτογραφίες με φλας όπως κάνανε πολλοί ασυνείδητοι επισκέπτες, οι οποίοι καταστρέφουν χωρίς να λογαριάζουν τίποτα!!! Περιττό βέβαια να πω ότι μόλις βγήκαμε από το σπήλαιο οι ακτίνες του ήλιου ήταν βάλσαμο στο παγωμένο μας δέρμα...
Φεύγουμε από την Postojna και περνάμε έξω από την Ljubljana πάλι με κατεύθυνση βόρεια πλέον και αρχικό προορισμό το Bled και την όμορφη λίμνη του. Μετά από περίπου μία ώρα φτάνουμε και αντιμετωπίζουμε αμέσως το σύνηθες πρόβλημα του παρκαρίσματος αφού είναι Κυριακή και οι πολλοί εκδρομείς έχουν καταλάβει κάθε πιθανό σημείο. Με τα πολλά και αφού κάνουμε σχεδόν όλο το γύρω της μεγάλης λίμνης αφήνουμε το αυτοκίνητο σε ένα ύψωμα και κατεβαίνουμε 10 λεπτά περπάτημα με σκοπό να κάνουμε μία γρήγορη βουτιά στα πράσινα νερά. Φτάνουμε παραλίμνια και αντικρύζουμε το νησάκι με το όμορφο κάστρο αλλά και εκατοντάδες αφιονισμένους νεαρούς Σλοβένους να βουτάνε και να κολυμπάνε με κάθε επιδεικτικό και εντυπωσιακό τρόπο στην λίμνη.

Η ξύλινη πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για τις ανάγκες των λουόμενων έχει μετατραπεί σε ένα φεστιβάλ παρουσίασης καλλίγραμων και μη σωμάτων από νέους και νέες με σκοπό να εντυπωσιάσουν όσο περισσότερο γίνεται. Αμέσως μου έρχεται στο μυαλό ένα ντοκιμαντέρ με τα παραδείσια πουλιά που για να προσελκύσουν το θηλυκό αλλάζουν 45 χρώματα και 123 σχήματα, τραγουδάνε και φωνάζουν με κάθε πιθανό τρόπο και τόνο και χορεύουν σαν αποτυχημένες μπαλαρίνες... Η στάση για μπάνιο θα ήταν έτσι κι αλλιώς μικρή σε διάρκεια αλλά οι "ορδές των βαρβάρων" μας έδιωξαν πολύ πιο γρήγορα απ'όσο φανταζόμασταν και με το γλυκό νερό ακόμα να μην έχει στεγνώσει στα σώματά μας ανηφορίζουμε προς το αυτοκίνητο και φεύγουμε για Αυστρία!
Σύνορα μεταξύ Σλοβενίας και Αυστρίας δεν υπάρχουν παρά μόνο ένα τούνελ που πληρώσαμε 6,5 Ευρώ και μία ταμπέλα που μας καλοσωρίζει στη χώρα των ψηλών βουνών. Σταματάμε στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκουμε στον δρόμο μας για την απαραίτητη αγορά της Αυστριακής βινιέτας αξίας 7,5 Ευρώ και τρώμε κάτι γρήγορο στο χέρι αφού θέλουμε να φτάσουμε σχετικά νωρίς στο Salzburg. Η Αυστρία μας καλοσωρίζει με μια υπέροχη καλοκαιρινή μπόρα η οποία όμως αφήνει τον υπέροχο δρόμο της εθνικής οδού σχεδόν στεγνό και έτσι κινούμαστε γρήγορα αλλά πάντα εντός ορίων ταχύτητας. Περίπου 50 χιλιόμετρα πριν το Salzburg βγαίνουμε από την εθνική οδό με σκοπό να πάμε στο Werfen και να ανέβουμε στο παγετωνικό σπήλαιο Eisriesenwelt (EISRIESENWELT WERFEN - Site). Πρόκειται για το μεγαλύτερο και ένα από τα ελάχιστα παγετωνικά σπήλαια στον πλανήτη. Είχαμε μάθει αυτή την πληροφορία από ένα φίλο που είχε πάει την προηγούμενη χρονιά και με την περιγραφή του μας "ανάγκασε" ουσιαστικά να πάμε. Φτάνοντας όμως έξω από το σπήλαιο μετά από μισή ώρα ανάβαση ενός απότομου βουνού με το αυτοκίνητο βρήκαμε το σπήλαιο έτοιμο να κλείσει αφού είχε περάσει η ώρα επισκεπτηρίου. Καμία απογοήτευση όμως αφού πέρα από τις πληροφορίες που πήραμε ώστε να το επισκεφτούμε μετά από 2 μέρες που θα μπορούσαμε, ανταμοιφθήκαμε και από την υπέροχη θέα του κάστρου και της πόλης του Werfen.

Φτάνουμε Salzburg κατά τις 7 και ξεκινάμε την αναζήτηση ενός hostel για τις επόμενες δύο ημέρες. Την πρώτη μέρα θα είμαστε μόνο εγώ και ο Μανώλης, αλλά την επόμενη έρχεται από Αθήνα με αεροπλάνο στο Μόναχο ο τρίτος της παρέας ο Αχιλλέας και αφού πάμε να τον παραλάβουμε από το αεροδρόμιο θα μείνουμε άλλη μία μέρα στο Salzburg. Πηγαίνουμε λοιπόν στο πρώτο hostel (Yoho) που είναι γεμάτο για σήμερα αλλά έχει για αύριο και το κλείνουμε με 20 Ευρώ. Στο δεύτερο που πάμε (Jufa hostel) βρίσκουμε μόνο ένα δίκλινο δωμάτιο με δικό μας μπάνιο με 70 Ευρώ και όχι σε κοιτώνα και οικονομικότερα, αλλά μη έχοντας άλλη επιλογή μένουμε εκεί κι ας μας φαίνεται αρκετά ακριβό!
Βγαίνουμε στο όμορφο Salzburg λοιπόν και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να γεμίσουμε τις πεινασμένες κοιλιές μας με πολύ φαγητό και μπίρα. Η πόλη είναι πολύ ήσυχη και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι είναι ο τελικός του Μουντιάλ οπότε όλοι είναι καρφωμένοι μπροστά σε μια τηλεόραση και προσκυνούν τους θεούς τους! Πηγαίνουμε σε μία μεγάλη μπιραρία-εστιατόριο που μας πρότεινε η κοπέλα από το πρώτο και πιο συμπαθές hostel και παρά το γεγονός ότι είναι γεμάτη βρίσκουμε ένα τραπέζι σε μία γωνία να κάτσουμε. Πώς έγινε αυτό; Απλά ήταν το μοναδικό από τα περίπου 150 τραπέζια που υπήρχαν στον τεράστιο κήπο που δεν είχε οπτική επαφή με κάποια από τις αμέτρητες τηλεοράσεις... Αυτό διόλου μας πειράζει βέβαια αφού ήδη διαβάζουμε το menu με τα σνίτσελ και τις πολλές weisse μπίρες υπό τον ήχο των κραυγών που βγάζουν οι ποδοσφαιρόφιλοι σε κάθε ευκαιρεία που δημιουργούν η Ισπανία και η Ολλανδία! Απολαμβάνουμε λοιπόν την γνωστή ντόπια κουζίνα που μας αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους σε ποιότητα και ποσότητα και με μια μπίρα στο χέρι ο καθένας παίρνουμε θέση να παρακολουθήσουμε κι εμείς τα τελευταία λεπτά και την παράταση του μεγάλου τελικού. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα αδιαφορούσα και δεν θα έβλεπα τον τελικό ενός Μουντιάλ, αλλά να που το ταξίδι με έχει κάνει να αναπροσαρμώσω τα θέλω και τις ανάγκες μου.Τελειώνει ο αγώνας και η μπιραρία αδειάζει σε 10 λεπτά. Παίρνουμε κι εμείς τους δρόμους χαζεύοντας την πόλη και ψάχνοντας κάποιο μπαρ να συνεχίσουμε την αγαπημένη μας συνήθεια της δοκιμής όσων περισσότερων ειδών μπίρας μπορούμε! Αφού περπατάμε καμιά ώρα και έχοντας γυρίσει την μισή πόλη που μένει ξύπνια μόνο από τα κορναρίσματα και τις φωνές κάποιων λίγων Ισπανών που πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τροπαίου, μπαίνουμε σε μία irish pub που δείχνει το μοναδικό μέρος να έχει λίγη ζωή ακόμα. Η συνταγή γνωστή και πάντα επιτυχημένη: ημι-υπόγειο, ξύλινη επένδυση παντού, πολλά είδη μπίρας και δύο νεαροί μουσικοί-κωμικοί που ξεσηκώνουν τον κόσμο με τις κιθάρες και τα τραγούδια τους. Προσθέστε και κάποιους μεθυσμένους που φωνάζουν σαν να είναι στο γήπεδο ή φιλιούνται σαν να είναι στο κρεβάτι τους και το προφίλ μίας all time classic irish pub είναι έτοιμο. Η ατμόσφαιρα όπως πάντα ευχάριστη όμως, οπότε οι 2 μπίρες γίνονται 3 και 4 και μετά από λίγο το μόνο που μας απασχολεί είναι πως θα φτάσουμε γρήγορα στο hostel να "ξαλαφρώσουμε" τα λίτρα υγρών που μας πιέζουν και να ξαπλώσουμε για έναν βαθύ ύπνο-βάλσαμο!!! Μέχρι τις 1 αντέξαμε σήμερα και νομίζω ότι είναι μια πρόοδος στο ωράριο ηλικίας "60+" που έχουμε υιοθετήσει από την αρχή του ταξιδιού μας...
Χιλιόμετρα 7ης μέρας: 430
Σύνολο: 2750
Μπαίνουμε λοιπόν στο σπήλαιο και μας οδηγούν σε ένα τρενάκι σαν αυτά που υπάρχουν στα λούνα-παρκ και σε πηγαίνουν χαλαρή βολτίτσα. Το τρενάκι μας οδηγεί για περίπου 10 λεπτά βαθειά μέσα στο σπήλαιο και τα κεφάλια μας περνάνε ξυστά από πελώριους σταλακτίτες και χαμηλά τούνελ. Η διαδρομή είναι πραγματικά βγαλμένη από παραμύθι και ίσα που προλαβαίνουμε να θαυμάσουμε τα δωμάτια με τους τεράστιους πολυέλαιους, τις κολώνες ασβεστίτη που έχουν δημιουργηθεί μετά από χιλιάδες χρόνια σταγόνα σταγόνα και τους πανέμορφους σχηματισμούς των βράχων. Σταματάμε σε μια μεγάλη πλατφόρμα όπου ανάλογα με την γλώσσα ομιλίας του κάθε επισκέπτη μας χωρίζουν σε γκρουπ: Σλοβένικα, Γερμανικά, Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά... Η πεζοπορία μας στο σπήλαιο διαρκεί περίπου 45 λεπτά και ο εκπληκτικός οδηγός μας δίνει λεπτομερή περιγραφή για ό,τι βλέπουμε γύρω μας. Πολλά και ενδιαφέροντα λοιπόν όσα είδαμε και σεβόμενοι βέβαια τις παρακλήσεις του οδηγού αλλά και με τη δική μας απλή λογική σκέψη δεν βγάλαμε φωτογραφίες με φλας όπως κάνανε πολλοί ασυνείδητοι επισκέπτες, οι οποίοι καταστρέφουν χωρίς να λογαριάζουν τίποτα!!! Περιττό βέβαια να πω ότι μόλις βγήκαμε από το σπήλαιο οι ακτίνες του ήλιου ήταν βάλσαμο στο παγωμένο μας δέρμα...
Φεύγουμε από την Postojna και περνάμε έξω από την Ljubljana πάλι με κατεύθυνση βόρεια πλέον και αρχικό προορισμό το Bled και την όμορφη λίμνη του. Μετά από περίπου μία ώρα φτάνουμε και αντιμετωπίζουμε αμέσως το σύνηθες πρόβλημα του παρκαρίσματος αφού είναι Κυριακή και οι πολλοί εκδρομείς έχουν καταλάβει κάθε πιθανό σημείο. Με τα πολλά και αφού κάνουμε σχεδόν όλο το γύρω της μεγάλης λίμνης αφήνουμε το αυτοκίνητο σε ένα ύψωμα και κατεβαίνουμε 10 λεπτά περπάτημα με σκοπό να κάνουμε μία γρήγορη βουτιά στα πράσινα νερά. Φτάνουμε παραλίμνια και αντικρύζουμε το νησάκι με το όμορφο κάστρο αλλά και εκατοντάδες αφιονισμένους νεαρούς Σλοβένους να βουτάνε και να κολυμπάνε με κάθε επιδεικτικό και εντυπωσιακό τρόπο στην λίμνη.
Η ξύλινη πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για τις ανάγκες των λουόμενων έχει μετατραπεί σε ένα φεστιβάλ παρουσίασης καλλίγραμων και μη σωμάτων από νέους και νέες με σκοπό να εντυπωσιάσουν όσο περισσότερο γίνεται. Αμέσως μου έρχεται στο μυαλό ένα ντοκιμαντέρ με τα παραδείσια πουλιά που για να προσελκύσουν το θηλυκό αλλάζουν 45 χρώματα και 123 σχήματα, τραγουδάνε και φωνάζουν με κάθε πιθανό τρόπο και τόνο και χορεύουν σαν αποτυχημένες μπαλαρίνες... Η στάση για μπάνιο θα ήταν έτσι κι αλλιώς μικρή σε διάρκεια αλλά οι "ορδές των βαρβάρων" μας έδιωξαν πολύ πιο γρήγορα απ'όσο φανταζόμασταν και με το γλυκό νερό ακόμα να μην έχει στεγνώσει στα σώματά μας ανηφορίζουμε προς το αυτοκίνητο και φεύγουμε για Αυστρία!
Σύνορα μεταξύ Σλοβενίας και Αυστρίας δεν υπάρχουν παρά μόνο ένα τούνελ που πληρώσαμε 6,5 Ευρώ και μία ταμπέλα που μας καλοσωρίζει στη χώρα των ψηλών βουνών. Σταματάμε στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκουμε στον δρόμο μας για την απαραίτητη αγορά της Αυστριακής βινιέτας αξίας 7,5 Ευρώ και τρώμε κάτι γρήγορο στο χέρι αφού θέλουμε να φτάσουμε σχετικά νωρίς στο Salzburg. Η Αυστρία μας καλοσωρίζει με μια υπέροχη καλοκαιρινή μπόρα η οποία όμως αφήνει τον υπέροχο δρόμο της εθνικής οδού σχεδόν στεγνό και έτσι κινούμαστε γρήγορα αλλά πάντα εντός ορίων ταχύτητας. Περίπου 50 χιλιόμετρα πριν το Salzburg βγαίνουμε από την εθνική οδό με σκοπό να πάμε στο Werfen και να ανέβουμε στο παγετωνικό σπήλαιο Eisriesenwelt (EISRIESENWELT WERFEN - Site). Πρόκειται για το μεγαλύτερο και ένα από τα ελάχιστα παγετωνικά σπήλαια στον πλανήτη. Είχαμε μάθει αυτή την πληροφορία από ένα φίλο που είχε πάει την προηγούμενη χρονιά και με την περιγραφή του μας "ανάγκασε" ουσιαστικά να πάμε. Φτάνοντας όμως έξω από το σπήλαιο μετά από μισή ώρα ανάβαση ενός απότομου βουνού με το αυτοκίνητο βρήκαμε το σπήλαιο έτοιμο να κλείσει αφού είχε περάσει η ώρα επισκεπτηρίου. Καμία απογοήτευση όμως αφού πέρα από τις πληροφορίες που πήραμε ώστε να το επισκεφτούμε μετά από 2 μέρες που θα μπορούσαμε, ανταμοιφθήκαμε και από την υπέροχη θέα του κάστρου και της πόλης του Werfen.
Φτάνουμε Salzburg κατά τις 7 και ξεκινάμε την αναζήτηση ενός hostel για τις επόμενες δύο ημέρες. Την πρώτη μέρα θα είμαστε μόνο εγώ και ο Μανώλης, αλλά την επόμενη έρχεται από Αθήνα με αεροπλάνο στο Μόναχο ο τρίτος της παρέας ο Αχιλλέας και αφού πάμε να τον παραλάβουμε από το αεροδρόμιο θα μείνουμε άλλη μία μέρα στο Salzburg. Πηγαίνουμε λοιπόν στο πρώτο hostel (Yoho) που είναι γεμάτο για σήμερα αλλά έχει για αύριο και το κλείνουμε με 20 Ευρώ. Στο δεύτερο που πάμε (Jufa hostel) βρίσκουμε μόνο ένα δίκλινο δωμάτιο με δικό μας μπάνιο με 70 Ευρώ και όχι σε κοιτώνα και οικονομικότερα, αλλά μη έχοντας άλλη επιλογή μένουμε εκεί κι ας μας φαίνεται αρκετά ακριβό!
Βγαίνουμε στο όμορφο Salzburg λοιπόν και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να γεμίσουμε τις πεινασμένες κοιλιές μας με πολύ φαγητό και μπίρα. Η πόλη είναι πολύ ήσυχη και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι είναι ο τελικός του Μουντιάλ οπότε όλοι είναι καρφωμένοι μπροστά σε μια τηλεόραση και προσκυνούν τους θεούς τους! Πηγαίνουμε σε μία μεγάλη μπιραρία-εστιατόριο που μας πρότεινε η κοπέλα από το πρώτο και πιο συμπαθές hostel και παρά το γεγονός ότι είναι γεμάτη βρίσκουμε ένα τραπέζι σε μία γωνία να κάτσουμε. Πώς έγινε αυτό; Απλά ήταν το μοναδικό από τα περίπου 150 τραπέζια που υπήρχαν στον τεράστιο κήπο που δεν είχε οπτική επαφή με κάποια από τις αμέτρητες τηλεοράσεις... Αυτό διόλου μας πειράζει βέβαια αφού ήδη διαβάζουμε το menu με τα σνίτσελ και τις πολλές weisse μπίρες υπό τον ήχο των κραυγών που βγάζουν οι ποδοσφαιρόφιλοι σε κάθε ευκαιρεία που δημιουργούν η Ισπανία και η Ολλανδία! Απολαμβάνουμε λοιπόν την γνωστή ντόπια κουζίνα που μας αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους σε ποιότητα και ποσότητα και με μια μπίρα στο χέρι ο καθένας παίρνουμε θέση να παρακολουθήσουμε κι εμείς τα τελευταία λεπτά και την παράταση του μεγάλου τελικού. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα αδιαφορούσα και δεν θα έβλεπα τον τελικό ενός Μουντιάλ, αλλά να που το ταξίδι με έχει κάνει να αναπροσαρμώσω τα θέλω και τις ανάγκες μου.Τελειώνει ο αγώνας και η μπιραρία αδειάζει σε 10 λεπτά. Παίρνουμε κι εμείς τους δρόμους χαζεύοντας την πόλη και ψάχνοντας κάποιο μπαρ να συνεχίσουμε την αγαπημένη μας συνήθεια της δοκιμής όσων περισσότερων ειδών μπίρας μπορούμε! Αφού περπατάμε καμιά ώρα και έχοντας γυρίσει την μισή πόλη που μένει ξύπνια μόνο από τα κορναρίσματα και τις φωνές κάποιων λίγων Ισπανών που πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τροπαίου, μπαίνουμε σε μία irish pub που δείχνει το μοναδικό μέρος να έχει λίγη ζωή ακόμα. Η συνταγή γνωστή και πάντα επιτυχημένη: ημι-υπόγειο, ξύλινη επένδυση παντού, πολλά είδη μπίρας και δύο νεαροί μουσικοί-κωμικοί που ξεσηκώνουν τον κόσμο με τις κιθάρες και τα τραγούδια τους. Προσθέστε και κάποιους μεθυσμένους που φωνάζουν σαν να είναι στο γήπεδο ή φιλιούνται σαν να είναι στο κρεβάτι τους και το προφίλ μίας all time classic irish pub είναι έτοιμο. Η ατμόσφαιρα όπως πάντα ευχάριστη όμως, οπότε οι 2 μπίρες γίνονται 3 και 4 και μετά από λίγο το μόνο που μας απασχολεί είναι πως θα φτάσουμε γρήγορα στο hostel να "ξαλαφρώσουμε" τα λίτρα υγρών που μας πιέζουν και να ξαπλώσουμε για έναν βαθύ ύπνο-βάλσαμο!!! Μέχρι τις 1 αντέξαμε σήμερα και νομίζω ότι είναι μια πρόοδος στο ωράριο ηλικίας "60+" που έχουμε υιοθετήσει από την αρχή του ταξιδιού μας...
Χιλιόμετρα 7ης μέρας: 430
Σύνολο: 2750
Attachments
-
213,2 KB Προβολές: 688
Last edited by a moderator: