kapetanore
Member
- Μηνύματα
- 63
- Likes
- 147
- Επόμενο Ταξίδι
- Κάπου...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κασμίρ - Νεπάλ - Θιβέτ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 5/7/2010
- 6/7/2010
- 7/7/2010
- 8/7/2010
- 9/7/2010
- 10/7/2010
- 11/7/2010]Η Σλοβενία είναι μία χώρα παγκοσμίως γνωστή για τα σπήλαια που διαθέτει. Δεν μπορούσαμε λοιπόν και εμείς να την αποχαιρετήσουμε πριν κάνουμε μία επίσκεψη στο βαθύτερο και πιο εντυπωσιακό σπήλαιο που βρίσκεται στην Postojna ([URL="http://www.postojna-cave.com/"]Postojna cave[/URL
- 12/7/2010]Ξυπνάμε στις 8 και αφού κάνουμε την αλλαγή hostel και αδειάζουμε το αυτοκίνητο από τους σάκους μας φεύγουμε γρήγορα για Γερμανία να παραλάβουμε τον Αχιλλέα από το αεροδρόμιο του Μονάχου. Από το Salzburg υπολογίζουμαι ότι χρειαζόμαστε περίπου 2 ώρες (ας είναι καλά το [URL="http://www.viamichelin.com/"]ViaMichelin: Maps, route planner, route finder, UK maps, European maps, hotel booking, travel guides[/URL
- 13/7/2010]Επιτέλους έφτασε η μέρα που θα υποδεχτούν οι Άλπεις τα ανυπόμονα για καταβρόχθιση υψομετρικών και χιλιομετρικών αποστάσεων και καλά προετοιμασμένα για κάθε δυσκολία πόδια μας! Πρώτα όμως "χρωστάμε" μία επίσκεψη στο παγετωνικό σπήλαιο που βρίκσεται στο Werfen ([URL="http://www.eisriesenwelt.at/site/content/CB_ContentShow.php?coType=home&lang=EN"]EISRIESENWELT WERFEN - Site[/URL
- 14/7/2010
- 15/7/2010
- 16/7/2010
- 17/7/2010
- 18/7/2010
- 19/7/2010
- 20/7/2010
- 21/7/2010
- 22/7/2010
- 23/7/2010
- 24/7/2010
- Σύνοψη ταξιδιού
Ξυπνάμαι κατά τις 9 με τις μπαταρίες μας γεμάτες. Μαζεύουμε τα πράγματά μας, παίρνουμε πρωινό στο χέρι από έναν φούρνο και περπατάμε στο Kotor παρατηρώντας όσα δεν μας φανέρωσε το σκοτάδι χτες. Σηκώνοντας το κεφάλι ψηλά, πάνω από τα όμορφα κτίρια και τα τείχη της πόλης, βλέπουμε έναν καταπράσινο επιβλητικό ορεινό όγκο να ορθώνεται σχεδόν κάθετα! Όπως πάντα το βουνό μας συνεπαίρνει πολύ περισσότερο από την θάλασσα και το μυαλό μας ταξιδεύει αμέσως στην κορυφή του... Φταίει ίσως και η πληροφορία που μας έδωσε μία Κορεάτισα που έμενε στο hostel ότι υπάρχει ένα πολύ ωραίο μονοπάτι που ξεκινάει μέσα από την πόλη και σε οδηγεί στην κορυφή του βουνού μετά από πολλές ώρες πεζοπορίας προσφέροντας μοναδικές πανοραμικές εικόνες της πόλης και του κόλπου του Kotor. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε μία ακόμα ημέρα να την αφιερώσουμε σε αυτό το βουνό αφού οι Άλπεις μας περιμένουν καρτερικά!
Φεύγουμε λοιπόν με προορισμό αρχικά το Dubrovnik της Κροατίας και στόχο ημέρας να φτάσουμε αρκετά βόρεια ώστε να έχουμε καλύψει αρκετά χιλιόμετρα οδεύοντας προς Σλοβενία. Επιλέγουμε να ακολουθήσουμε την διαδρομή που κάνει τον γύρο του κόλπου για να απολαύσουμε το υπέροχο τοπίο. Υπάρχει και εναλλακτική που παίρνεις ένα ferry boat και γλιτώνεις χιλιόμετρα και ώρα αλλά βλέπεις πολύ λιγότερες εικόνες του νοτιότερου φιορδ της Ευρώπης! Από το Kotor μέχρι τα σύνορα με Κροατία λοιπόν χρειαστήκαμε περίπου μιάμιση ώρα σταματώντας όμως σε κάποια σημεία να χαρούμε και να φωτογραφίσουμε το Μαυροβούνιο για τελευταία φορά.

Μπαίνοντας στην Κροατία το τοπίο αλλάζει λίγο και γίνεται λιγότερο πράσινο θυμίζοντας περισσότερο την χώρα μας. Επίσης γίνεται πολύ πιο έντονο και το στοιχείο της αστυνόμευσης αφού συναντάμε αρκετά μπλόκα αλλά και περιπολικά χωρίς ωστόσο να ασχοληθεί κανείς μαζί μας! Μισή ώρα μετά τα σύνορα και περνώντας πίσω από ένα ξερό λόφο ξεπροβάλλει κάτω και μπροστά μας το μοναδικό Dubrovnik. Μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως άλλωστε και το Kotor, μας αφήνει πραγματικά άφωνους να ψάχνουμε εναγωνίως ένα σημείο να σταματήσουμε για φωτογραφίες. Δεν τολμάμε να μπούμε σε κάποιο από τα parking που υπάρχουν αριστερά μας αφού είναι παρανομία και η αστυνομία καιροφυλακτεί, αλλά η υπομονή μας ανταμοίβεται και τελικά σταματάμε σε ένα ιδανικό σημείο για φωτογραφίες.

Με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίζουμε να επισκεφτούμε την καστροπολιτεία και βγαίνοντας από την περιφερειακή-εθνική οδό κατηφορίζουμε ψάχνοντας που μπορούμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο για 1-2 ώρες. Τελικά μετά από περίπου 2 ώρες μποτιλιαρισμένοι, αδυνατώντας να βρούμε ελεύθερη θέση σε κάποιο ιδιωτικό ή δημοτικό parking και έχοντας εξαντλήσει κάθε ίχνος υπομονής που είχαμε (και ήταν πολύ), φεύγουμε απογοητευμένοι χωρίς να δούμε το Dubrovnik εκ των έσω. Δεν πειράζει όμως, είναι ένας καλός λόγος να επιστρέψουμε κάποια στιγμή στον "τόπο του εγκλήματος", για να πάρουμε το αίμα μας πίσω!!!
Οδηγώντας βόρεια λοιπόν και διασχίζοντας πρώτα ένα μικρό παραλιακό κομμάτι που ανήκει στην Βοσνία πλησιάζουμε στο τέλος του δύσκολου, αργού και με πολλές στροφές κομματιού της Κροατίας. Ο χάρτης μας δείχνει ότι σε λίγο θα βρεθούμε στην εθνική οδό, κατι που χρειαζόμαστε για να κινηθούμε πιο γρήγορα και να καλύψουμε χιλιόμετρα. Ο δρόμος όμως στα νότια ακόμα "ανοίγεται", οπότε οδηγούμαστε σε μία παράκαμψη 1 ώρας περίπου σε κάτι βουνά. Άλλο που δεν θέλαμε βέβαια... Σταματάμε σε έναν πλανόδιο μανάβη σε ένα χωριό ο οποίος μιλάει καλά Αγγλικά παραδόξως και αφού αγοράζουμε κάποια απαραίτητα φρούτα για να μας κρατήσουν μέχρι να φάμε το βράδυ, ρωτάμε διάφορες πληροφορίες. Ο συμπαθέστατος Κροάτης μας εξηγεί ότι σε περίπου 20 λεπτά θα βγούμε επιτέλους από την παράκαμψη και μας προτείνει, αφου καλύψουμε κάποια χιλιόμετρα και φτάσουμε στο Sibenik, να μην ακολουθήσουμε την εθνική μετά αλλά να μπούμε σε άλλο δρόμο που είναι πολύ καλός και ενδιαφέρων και έτσι θα γλιτώσουμε διόδια και βαρετή οδήγηση. Τον ευχαριστούμε θερμά, τον πληρώνουμε σε Ευρώ, που μας λέει ότι δέχονται παντού στην Κροατία παρά το γεγονός ότι το νόμισμά τους είναι η Κούνα, και φεύγουμε βόρεια.
Απόγευμα πια και έχοντας διασχίσει σχεδόν την μισή Κροατία από νότο προς βορρά φτάνουμε στο Sibenik όπου αποφασίζουμε να διανυκτερεύσουμε. Η πρώτη εικόνα της πόλης μάλλον άσχημη. Αν και είναι παραθαλάσσια μικρή πόλη με κάστρο και νεοκλασσικά κτίρια, παρ'όλα αυτά οδηγώντας και ψάχνωντας που να σταματήσουμε και να αφήσουμε το αυτοκίνητο (το ίδιο πρόβλημα όπου και αν πήγαμε στην Ευρώπη) η πόλη έδειχνε "νεκρή" κάτι που δεν μας άρεσε. Βγαίνουμε κατά λάθος εκτός πόλης και αποφασίζουμε να επιστρέψουμε με σκοπό να φτάσουμε κοντά σε μια μαρίνα όπου ελπίζαμε να έχει ζωή. Πέφτουμε σε κάτι αδιέξοδα και δεν πετυχαίνουμε τον σκοπό μας. Τελικά γυρνώντας πάλι προς τα πίσω βρίσκουμε ένα parking με 1 Ευρώ την ώρα και δίνουμε στην πόλη μία τρίτη και τελευταία ευκαιρεία πριν δοκιμάσουμε αλλού την τύχη μας. Περπατάμε λίγο στον παραλιακό δρόμο και βρίσκουμε ένα πολυπόθητο γραφείο τουριστικών πληροφοριών. Οι 2 κυρίες μας εξυπηρετούν θαυμάσια και μέσα σε 5 λεπτά μαθαίνουμε τα πάντα για την πόλη και τις επιλογές διαμονής. Τελικά και αφού κάνουμε μια βόλτα να δούμε μόνοι μας όλα αυτά τα ωραία που μας περιέγραψαν, έρχεται μια κυρία να μας πάει στο σπίτι που θα μείνουμε το βράδυ. Οδηγώντας μας από κάτι στενά δρομάκια που μας φαίνονται λαβύρινθος καταλήγουμε σε ένα υπέροχο σπιτάκι με parking, κήπο, κουζίνα, πλυντήριο και ένα μπάνιο που μοιράζονται τα δύο δίκλινα δωμάτια. Το άλλο δωμάτιο είναι άδειο όμως οπότε είμαστε μόνοι μας να απολαύσουμε αυτό το όμορφο guesthouse.
Κάνουμε γρήγορα ένα απαραίτητο μπάνιο και βραδάκι πια βγαίνουμε στην πόλη να φάμε και να πιούμε καμιά μπίρα που τόσο πολύ χρειαζόμαστε. Περπατώντας στο Sibenik ανακαλύπτουμε πολλές ωραίες γωνιές της πόλης που τελικά είχαμε αδικήσει με την πρώτη μας κρίση.

Η διασκέδαση ικανοποιητική αφού χωρίζεται σε δύο κομμάτια: παραλιακά και δίπλα στην μαρίνα τα μπαράκια και καφέ με πιο trendy κόσμο (φτου φτου μακρυά από εμάς
) και στο κέντρο της παλιάς πόλης ωραία μικρά μαγαζάκια με αρκετό φοιτητό-κοσμο να κάθεται στον δρόμο και να απολαμβάνει live ντόπιων μουσικών. Αράζουμε λοιπόν σε ένα από αυτά και πίνοντας ωραία κροατική μπίρα ακούμε ένα καλοδουλεμένο συγκρότημα να παίζει από Led Zeppelin μέχρι David Bowie και Cure. Ο τραγουδιστής δε, είναι φτυστός ο Jim Morisson σε εξωτερική εμφάνιση και κινήσεις και κερδίζει τις εντυπώσεις!!! Η βραδιά περνάει υπέροχα και κατά τις 2 τα κρεβάτια μας υποδέχονται τους κουρασμένους ταξιδιώτες προσφέροντας βαθύ και γλυκό ύπνο...
Χιλιόμετρα 5ης μέρας: 330
Σύνολο: 1860
Φεύγουμε λοιπόν με προορισμό αρχικά το Dubrovnik της Κροατίας και στόχο ημέρας να φτάσουμε αρκετά βόρεια ώστε να έχουμε καλύψει αρκετά χιλιόμετρα οδεύοντας προς Σλοβενία. Επιλέγουμε να ακολουθήσουμε την διαδρομή που κάνει τον γύρο του κόλπου για να απολαύσουμε το υπέροχο τοπίο. Υπάρχει και εναλλακτική που παίρνεις ένα ferry boat και γλιτώνεις χιλιόμετρα και ώρα αλλά βλέπεις πολύ λιγότερες εικόνες του νοτιότερου φιορδ της Ευρώπης! Από το Kotor μέχρι τα σύνορα με Κροατία λοιπόν χρειαστήκαμε περίπου μιάμιση ώρα σταματώντας όμως σε κάποια σημεία να χαρούμε και να φωτογραφίσουμε το Μαυροβούνιο για τελευταία φορά.
Μπαίνοντας στην Κροατία το τοπίο αλλάζει λίγο και γίνεται λιγότερο πράσινο θυμίζοντας περισσότερο την χώρα μας. Επίσης γίνεται πολύ πιο έντονο και το στοιχείο της αστυνόμευσης αφού συναντάμε αρκετά μπλόκα αλλά και περιπολικά χωρίς ωστόσο να ασχοληθεί κανείς μαζί μας! Μισή ώρα μετά τα σύνορα και περνώντας πίσω από ένα ξερό λόφο ξεπροβάλλει κάτω και μπροστά μας το μοναδικό Dubrovnik. Μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως άλλωστε και το Kotor, μας αφήνει πραγματικά άφωνους να ψάχνουμε εναγωνίως ένα σημείο να σταματήσουμε για φωτογραφίες. Δεν τολμάμε να μπούμε σε κάποιο από τα parking που υπάρχουν αριστερά μας αφού είναι παρανομία και η αστυνομία καιροφυλακτεί, αλλά η υπομονή μας ανταμοίβεται και τελικά σταματάμε σε ένα ιδανικό σημείο για φωτογραφίες.
Με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίζουμε να επισκεφτούμε την καστροπολιτεία και βγαίνοντας από την περιφερειακή-εθνική οδό κατηφορίζουμε ψάχνοντας που μπορούμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο για 1-2 ώρες. Τελικά μετά από περίπου 2 ώρες μποτιλιαρισμένοι, αδυνατώντας να βρούμε ελεύθερη θέση σε κάποιο ιδιωτικό ή δημοτικό parking και έχοντας εξαντλήσει κάθε ίχνος υπομονής που είχαμε (και ήταν πολύ), φεύγουμε απογοητευμένοι χωρίς να δούμε το Dubrovnik εκ των έσω. Δεν πειράζει όμως, είναι ένας καλός λόγος να επιστρέψουμε κάποια στιγμή στον "τόπο του εγκλήματος", για να πάρουμε το αίμα μας πίσω!!!
Οδηγώντας βόρεια λοιπόν και διασχίζοντας πρώτα ένα μικρό παραλιακό κομμάτι που ανήκει στην Βοσνία πλησιάζουμε στο τέλος του δύσκολου, αργού και με πολλές στροφές κομματιού της Κροατίας. Ο χάρτης μας δείχνει ότι σε λίγο θα βρεθούμε στην εθνική οδό, κατι που χρειαζόμαστε για να κινηθούμε πιο γρήγορα και να καλύψουμε χιλιόμετρα. Ο δρόμος όμως στα νότια ακόμα "ανοίγεται", οπότε οδηγούμαστε σε μία παράκαμψη 1 ώρας περίπου σε κάτι βουνά. Άλλο που δεν θέλαμε βέβαια... Σταματάμε σε έναν πλανόδιο μανάβη σε ένα χωριό ο οποίος μιλάει καλά Αγγλικά παραδόξως και αφού αγοράζουμε κάποια απαραίτητα φρούτα για να μας κρατήσουν μέχρι να φάμε το βράδυ, ρωτάμε διάφορες πληροφορίες. Ο συμπαθέστατος Κροάτης μας εξηγεί ότι σε περίπου 20 λεπτά θα βγούμε επιτέλους από την παράκαμψη και μας προτείνει, αφου καλύψουμε κάποια χιλιόμετρα και φτάσουμε στο Sibenik, να μην ακολουθήσουμε την εθνική μετά αλλά να μπούμε σε άλλο δρόμο που είναι πολύ καλός και ενδιαφέρων και έτσι θα γλιτώσουμε διόδια και βαρετή οδήγηση. Τον ευχαριστούμε θερμά, τον πληρώνουμε σε Ευρώ, που μας λέει ότι δέχονται παντού στην Κροατία παρά το γεγονός ότι το νόμισμά τους είναι η Κούνα, και φεύγουμε βόρεια.
Απόγευμα πια και έχοντας διασχίσει σχεδόν την μισή Κροατία από νότο προς βορρά φτάνουμε στο Sibenik όπου αποφασίζουμε να διανυκτερεύσουμε. Η πρώτη εικόνα της πόλης μάλλον άσχημη. Αν και είναι παραθαλάσσια μικρή πόλη με κάστρο και νεοκλασσικά κτίρια, παρ'όλα αυτά οδηγώντας και ψάχνωντας που να σταματήσουμε και να αφήσουμε το αυτοκίνητο (το ίδιο πρόβλημα όπου και αν πήγαμε στην Ευρώπη) η πόλη έδειχνε "νεκρή" κάτι που δεν μας άρεσε. Βγαίνουμε κατά λάθος εκτός πόλης και αποφασίζουμε να επιστρέψουμε με σκοπό να φτάσουμε κοντά σε μια μαρίνα όπου ελπίζαμε να έχει ζωή. Πέφτουμε σε κάτι αδιέξοδα και δεν πετυχαίνουμε τον σκοπό μας. Τελικά γυρνώντας πάλι προς τα πίσω βρίσκουμε ένα parking με 1 Ευρώ την ώρα και δίνουμε στην πόλη μία τρίτη και τελευταία ευκαιρεία πριν δοκιμάσουμε αλλού την τύχη μας. Περπατάμε λίγο στον παραλιακό δρόμο και βρίσκουμε ένα πολυπόθητο γραφείο τουριστικών πληροφοριών. Οι 2 κυρίες μας εξυπηρετούν θαυμάσια και μέσα σε 5 λεπτά μαθαίνουμε τα πάντα για την πόλη και τις επιλογές διαμονής. Τελικά και αφού κάνουμε μια βόλτα να δούμε μόνοι μας όλα αυτά τα ωραία που μας περιέγραψαν, έρχεται μια κυρία να μας πάει στο σπίτι που θα μείνουμε το βράδυ. Οδηγώντας μας από κάτι στενά δρομάκια που μας φαίνονται λαβύρινθος καταλήγουμε σε ένα υπέροχο σπιτάκι με parking, κήπο, κουζίνα, πλυντήριο και ένα μπάνιο που μοιράζονται τα δύο δίκλινα δωμάτια. Το άλλο δωμάτιο είναι άδειο όμως οπότε είμαστε μόνοι μας να απολαύσουμε αυτό το όμορφο guesthouse.
Κάνουμε γρήγορα ένα απαραίτητο μπάνιο και βραδάκι πια βγαίνουμε στην πόλη να φάμε και να πιούμε καμιά μπίρα που τόσο πολύ χρειαζόμαστε. Περπατώντας στο Sibenik ανακαλύπτουμε πολλές ωραίες γωνιές της πόλης που τελικά είχαμε αδικήσει με την πρώτη μας κρίση.
Η διασκέδαση ικανοποιητική αφού χωρίζεται σε δύο κομμάτια: παραλιακά και δίπλα στην μαρίνα τα μπαράκια και καφέ με πιο trendy κόσμο (φτου φτου μακρυά από εμάς

Χιλιόμετρα 5ης μέρας: 330
Σύνολο: 1860
Attachments
-
213,2 KB Προβολές: 688
Last edited by a moderator: