Ζιμπάμπουε Νότια Αφρική Βουτιά στο…αφρικάνικο όνειρο (Ζιμπάμπουε & Ν.Αφρική)

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237


Στις τέσσερις το πρωί, είχαμε κατέβει στο ισόγειο. Το βανάκι περίμενε απ’ έξω, μέσα ήταν ήδη ξαπλωμένο ένα ζευγάρι, που το ξυπνήσαμε κατά την είσοδό μας. Σε ελάχιστα λεπτά είχαμε κοιμηθεί και εμείς, με το νανούρισμα που μας πρόσφερε το ελαφρύ κούνημα του βαν στο δρόμο, σε συνδυασμό με την σιγανή καλή μουσική που έπαιζε το ράδιο.

Δύο ώρες αργότερα, φτάσαμε στο Gansbaai. Είναι το γνωστότερο μέρος απ’ όπου φεύγουν τα σκάφη για τις βουτιές με καρχαρίες. Αγουροξυπνημένοι, μπήκαμε σε ένα μονώροφο κτίριο που στον χώρο υπήρχε σκορπισμένη η μυρωδιά ζεστού καφέ, muffin, τοστ και άλλων λιχουδιών. Αφού ήπια τις πρώτες γουλιές καφέ, άρχισα να βλέπω τις τοιχογραφίες από καρχαρίες και διάφορες κατασκευές με το συγκεκριμένο θέμα. Στο καθιστικό του καταδυτικού ας το πω, είναι ακόμη εννέα άτομα. Ένιωσα λιγότερο τρελός μόλις είδα και αυτούς. Όλοι από Νότια Αφρική και Αμερική.

Ο υπεύθυνος, άρχισε να μας δίνει οδηγίες όσο οι άλλοι έτρωγαν. Εμείς δεν φάγαμε για να μην ανακατευτούμε. Μας είπε για το πώς θα κρατιόμαστε μέσα στο κλουβί, για το πώς θα παίρνουμε αναπνοή, για το ότι υπάρχει τουαλέτα και άλλες ευκολίες στο σκάφος, για το ένα, για το άλλο και μας προειδοποίησε να μην βγάλουμε έξω από το κλουβί το χέρι μας. Το να δούμε καρχαρίες, είπε, είναι αρκετά πιθανό αυτή την εποχή, αλλά ποτέ δεν είναι εγγυημένο. Ήλπιζα να μην πήγε χαμένος ο κόπος μας. Για να τελειώσουμε τη θεωρητική διαδικασία, υπογράψαμε όλοι για την αποδοχή οποιασδήποτε ευθύνης σχετικά με την επικείμενη βουτιά.

Βγήκαμε έξω και τότε άρχισε το κρύο να με διαπερνά. Ήταν τόσο πολύ το κρύο, που από το τρέμουλο δεν μπορούσα να μιλήσω στην αδερφή μου για να κάνουμε μια επανάληψη των βασικών που μας είπαν. Βέβαια, είχα φορέσει ένα μπουφανάκι, υποτίθεται αντιανεμικό, αλλά τι να μου κάνει, αφού από κάτω φορούσα βερμούδα. Ήταν βασανιστική η αναμονή.

Η SharkLady κινήθηκε. Μπήκαμε μέσα, πριν την ρίξουν στη θάλασσα. Έπιασα θέση καμπίνα. Μην φανταστείτε καμιά κλειστή καμπίνα, αλλά κάτι ήταν κι αυτό. Οι περισσότερο τολμηροί κάθισαν στην πλώρη ή πάνω από την καμπίνα. Το σκάφος ρίχτηκε στο νερό.

Εκτός από εμάς τους έντεκα, στο σκάφος ήταν ο υπεύθυνος, ο καπετάνιος της καταστροφής, κάποιος άλλος που θα έριχνε τροφή στη θάλασσα και ένας καμεραμάν που θα απαθανάτιζε τις στιγμές. Τα κύματα ήταν τεράστια. Νιώθαμε το σκάφος να βρίσκεται πολλές φορές στον αέρα και να ξαναπέφτει στα κύματα. Οι τολμηροί που είχαν καθίσει μπροστά, είχαν γίνει χαλκομανία στο τζάμι της καμπίνας. Ο καπετάνιος είχε ράμματα στη μύτη, στο χέρι και ένας Θεός ξέρει που αλλού. Ήξερα πως το είχε πάθει. Καμιά άλλη φορά, θα’ χε σπάσει το σκάφος και θα είχε πέσει η καμπίνα πάνω του. Μαζί με όλα αυτά που ζούσα, σκεφτόμουν και το τι θα δούμε. Θα πετύχουμε καρχαρίες ή τζάμπα χαραμίζουμε τον χρόνο μας και μάλιστα περνώντας τόσα –στην κυριολεξία- βασανιστήρια;

afarm8.staticflickr.com_7026_6493816379_e6f4ac0088.jpg
Συνεπιβάτης, παλεύοντας με τα κύματα

Με το κρύο να μην υποχωρεί και τα χέρια μας γαντζωμένα συνεχώς δεξιά και αριστερά, φτάσαμε μετά από ανυπολόγιστη ώρα κάπου μεσοπέλαγα. Παρά το κούνημα, που ώρες ώρες νόμιζες πώς βρίσκεσαι στον ουρανό και άλλες στο βυθό της θάλασσας, καταφέραμε να δούμε μια φάλαινα που έκοβε βόλτες, πολύ κοντά στο σκάφος. Φωτογραφία μην περιμένετε, αν άφηνα τα χέρια μου, θα γινόμουν μεζές της.

Έπεσαν δύο άγκυρες και το κλουβί στη θάλασσα. Ο ναύτης άρχισε να ρίχνει τροφή, που μύριζε σαν ψάρι παστό και ήταν ότι χειρότερο μετά από τη διαδρομή που μόλις είχαμε ζήσει. Η πρώτη ομάδα τεσσάρων ατόμων που θα έπεφτε στο κλουβί, φόρεσε τις βρεγμένες καταδυτικές στολές, που κρέμονταν σε έναν οριζόντιο σωλήνα, καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιωτικού παραληρήματος του σκάφους. Πώς θα βουτήξω σ’ αυτή την παγωνιά; Πόσο θα αντέξω εκεί μέσα; Ήταν οι σκέψεις που έκανα όσο προσπαθούσα να κατευνάσω τα σωθικά μου. Παράλληλα, αν και ενίσχυε την ανακατωσούρα μας, είχαμε στραμμένα τα βλέμματα στη θάλασσα.

Το πτερύγιο εμφανίστηκε. Ήταν λευκός καρχαρίας! Ο υπεύθυνος φώναξε πως ήταν πολύ νωρίς, ακόμη δεν είχαν ρίξει άγκυρες καλά καλά και ο πρώτος είχε κάνει περήφανος την εμφάνισή του. Το βρωμερό παστό ψάρι, έκανε καλή δουλειά, δοκιμασμένο κόλπο προφανώς. Έπιασα την φωτογραφική και άρχισα να απαθανατίζω τα κόλπα που έκανε.

afarm8.staticflickr.com_7155_6493817563_7a9c083fb5.jpg
Έκανε την εμφάνισή του

afarm8.staticflickr.com_7150_6493818783_21457af528.jpg

Τα τέσσερα άτομα, ξεκίνησαν να μπαίνουν ένα ένα στο κλουβί, με συγκεκριμένο τρόπο που μας είχαν πει και βγάζοντας κραυγές λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας του νερού. Εμείς απλά κοιτάζαμε και έβγαλα μερικές ακόμη φωτογραφίες. Ωστόσο, συνέχιζαν να κάνουν και άλλοι λευκοί την εμφάνισή τους. Ήμασταν κάπου στους τέσσερις μέχρι τώρα.

Έπρεπε να είμαστε έτοιμοι να βουτήξουμε μόλις οι προηγούμενοι βγουν από τη θάλασσα. Φόρεσα τη στολή μου, πάγωσα φορώντας τη και περίμενα. Αφού όλοι ετοιμάστηκαν, άνοιξε το πάνω μέρος του κλουβιού ο υπεύθυνος και βγήκε έξω η πρώτη ομάδα. Μια κοπέλα απ’ αυτές που έβγαιναν μου είπε ότι δεν είναι τόσο κρύο τελικά.

Ήμουν ο πρώτος που μπήκα στο κλουβί από τη δική μας ομάδα. Στη μέση, μπήκαν οι δύο κοπέλες (συμπεριλαμβανομένης της αδερφής μου) και στην άλλη άκρη ένας άλλος νεαρός. Κατά την είσοδο στο κλουβί, δεν έδωσα και πολύ βάση στην πολική θερμοκρασία. Αγκύλωσα τα χέρια μου στη μία κίτρινη οριζόντια μεταλλική βέργα που βρίσκεται λίγα εκατοστά πιο μέσα από τα εξωτερικά κάγκελα και κοίταξα να εντοπίσω την δεύτερη παράλληλη κίτρινη βέργα που ήταν χαμηλά στο κλουβί, για να γαντζώνουμε τα πέλματά μας. Στο δεξί μου χέρι είχα κρεμάσει τη υποβρύχια φωτογραφική.

Ο λευκός ήρθε αμέσως. Με τη βοήθεια του δολώματος, περνούσε μπροστά από το κλουβί κυνηγώντας το. Μετά, ερχόταν άλλος και άλλος. Λογικά είχε αυξηθεί ο αριθμός τους. Για να πάρουμε αναπνοή, βγάζουμε το κεφάλι μας έξω από το νερό, περιμένουμε και μόλις ο υπεύθυνος εντοπίσει κάποιον καρχαρία που θα επιτεθεί, μας φωνάζει από ποια πλευρά θα έρθει. Όταν είναι σε κοντινή απόσταση, μας λέει να βουτήξουμε μέσα και εμείς είμαστε ήδη έτοιμοι για το που θα κοιτάξουμε. Ένας, άρπαξε το δόλωμα και έγινε η μάχη για να το τραβήξει ακριβώς δίπλα μου. Είχε εξαγριωθεί και σταμάτησε να φαίνεται όταν είχε ανακατέψει το νερό πολύ.

Παράλληλα, θέλω να βγάλω μερικές φωτογραφίες. Η όλη διαδικασία είναι δύσκολη. Πρέπει στα τεράστια κύματα να κρατιέμαι με το αριστερό μου χέρι, με το δεξί να βγάζω φωτογραφίες, προσπαθούσα να πιέζω το σώμα μου κάθε φορά προς τα κάνω και να κερδίσω την άνωση, γαντζώνοντας τα πέλματα στη μπάρα χαμηλά. Και το σημαντικότερο, να μη βγάλω απ’ τα κάγκελα κανένα χέρι ή πόδι. Το υπερβολικό κρύο δυσκολεύει την ελαστικότητα των χεριών μου και πολλές φορές το δάχτυλό μου πιέζει συνεχώς το zoomμε αποτέλεσμα να μη φαίνεται τίποτα στη φωτογραφία. Μαρτύριο κανονικό δηλαδή... Η ώρα που δικαιούμασταν να μείνουμε είχε τελειώσει. Βγήκαμε έξω από το κλουβί, με συγκεκριμένη πάλι διαδικασία και παρακολουθήσαμε το τρίτο γκρουπ, που αποτελούταν από τρία άτομα. Όσο βρισκόμαστε έξω, οι καρχαρίες έχουν αυξηθεί στους εφτά.

afarm8.staticflickr.com_7011_6493819347_d6eaaa633d.jpg
Προφίλ

afarm8.staticflickr.com_7017_6493820091_946643a1d2.jpg
Αμφάς

Παράτησα τη μηχανή στην άκρη και άφησα το αριστερό μου χέρι απ’ το οποίο κρατιόμουν στο κάγκελο να ξεκουραστεί. Ο υπεύθυνος με ρώτησε αν θέλω να μπω ξανά, αλλά τα χέρια μου είναι ακόμη κουρασμένα. Τη θέση μου παίρνει και δυσκολεύομαι να το πιστέψω, η αδερφή μου. Είχα σκοπό να βουτήξω ξανά, αλλά χωρίς τη μηχανή αυτή τη φορά. Ήθελα να βουτήξω για μένα και θα έβαζα τα δυνατά μου να αντέξω για πολύ ώρα.


Το κρύο είναι τόσο, που κάποιος από την Τρίτη ομάδα σηκώνει το χέρι του, ως ένδειξη του ότι θέλει να βγει. Παίρνω τη θέση του. Μπαίνω στην αριστερή πλευρά του κλουβιού, με δυο χέρια ελεύθερα. Παρακολουθώ με προσοχή ότι περνάει μπροστά από το κλουβί. Στόματα ανοιχτά, δόντια κοφτερά. Κοιτάζω τους καρχαρίες στα μάτια, τα σώματά τους έχουν πολλά σημάδια. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι από πάλη ή από κάτι άλλο. Έρχονταν πολλοί και συνεχώς, προσπαθούσα να κρατηθώ, να ανεβαίνω να παίρνω σωστές αναπνοές, να δίνω βάση στα σήματα του υπευθύνου ώστε να μην χάσω κάτι καλό.



afarm8.staticflickr.com_7024_6493820733_efa63f97fe.jpg
Επίσκεψη στον οδοντίατρο...επειγόντως!

afarm8.staticflickr.com_7022_6493821675_78f5b49643.jpg
Μασουλώντας

Καθ’ όλη τη διάρκεια που βρίσκομαι στο κλουβί, υποσυνείδητα, όπως όλοι φαντάζομαι, σκέφτομαι ότι μπορεί να υπάρξει ατύχημα. Είχα δει και ένα ντοκιμαντέρ όσο ήμουν Ελλάδα ακόμη και έδειχνε περιστατικά με καρχαρίες και με βουτιές σαν τη σημερινή (βαλτοί ήταν;). Πολλοί, με ρωτάνε τώρα γιατί δεν έβγαλα έξω απ’ το κλουβί το χέρι μου, να αγγίξω έναν καρχαρία. Οι λόγοι είναι πως μας είχαν προειδοποιήσει ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, λήγει η εκδρομή και κακά τα ψέματα, δεν τολμάς να το βγάλεις το χέρι! Τουλάχιστον εγώ, θέλω να παίζω πιάνο για πολλά χρόνια ακόμη…

Κάποια στιγμή περιφέρεται μια φώκια στην περιοχή. Όχι, δε φαγώθηκε. Ήρθε στο κλουβί, μπήκε μέσα, βγήκε, ξαναμπήκε, έκανε τούμπες εντός και εκτός κλουβιού, αλλά την γλίτωσε. Θα μπορούσε να είχε γίνει ένα καλό πρωινό.

Τη δεύτερη φορά που βούτηξα, άντεξα αρκετή ώρα, δεν το περίμενα. Συνήθως κρυώνω γρήγορα όταν βουτάω δεύτερη φορά στη θάλασσα, πόσο μάλλον εδώ που είναι όπως είναι. Καθ’ όλη τη διάρκεια, άλλοι βγαίνουν από το κλουβί και άλλο παίρνουν τη θέση τους. Σήκωσα το χέρι μου και βγήκα και εγώ. Δεν άντεξα περισσότερο το κρύο, αλλά είχα ήδη μείνει περισσότερη από μισή ώρα.

Σκουπίστηκα με την πετσέτα και προσπάθησα να συμμαζέψω τα πράγματά μου. Στο σκάφος γίνεται πανικός. Υπάρχουν έντεκα ζευγάρια παπούτσια εδώ κι εκεί, ρούχα, πετσέτες, τσάντες και σακίδια, καταδυτικές στολές, μάσκες, κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές, γυαλιά ηλίου, ψυγειάκια με σνακ και αναψυκτικά παντού. Παράλληλα, χτυπάει το κινητό μου, κλήση από Ελλάδα, να μάθουν αν βγήκαμε ζωντανοί από το κλουβί.

Τα κύματα έκαναν τη δουλειά τους, με τη βοήθεια της μυρωδιάς του δολώματος. Ένας ξερνάει στην πλώρη, μια κοπέλα στην άλλη πλευρά της πλώρης και ακόμη μία απέναντί μας. Δεν ξέρω οι υπόλοιποι που ήταν έξω όταν ήμασταν μέσα για δεύτερη φορά τι έκαναν. Παρά το γεγονός πως εγώ και η Τ δεν είχαμε φάει, ανακατευτήκαμε και ακολουθήσαμε τους άλλους.

Η αλήθεια είναι πώς μετά από τη βουτιά στα παγωμένα νερά, η εξωτερική θερμοκρασία μου φάνηκε κάπως υψηλότερη από πριν. Σημάδια ήλιου δεν υπήρχαν. Η συννεφιά ήταν πυκνή και είχαμε από νωρίς βγάλει από το μυαλό μας την παρουσία ήλιου.

Κατεβήκαμε από το ταχύπλοο όταν βγήκε στη στεριά, ρυμουλκούμενο από μια μπουλντόζα ή κάτι τέτοιο και πήγαμε πάλι στο καταδυτικό γραφείο.

Δεν θα ξεχάσω αυτή τη μυρωδιά που συνέχισε να ζεσταίνει το χώρο, ζεστό ψωμί, πάλι ζεστός καφές, σούπα λαχανικών και διάφορα άλλα. Δυστυχώς το στομάχι μου δεν ήταν σε κατάσταση να δεχτεί τροφή, οπότε έφαγα λίγο φρεσκοψημένο ψωμί για να μπορέσω να πιώ το χάπι πρόληψης ελονοσίας. Αν και η Νότια Αφρική, δεν έχει κίνδυνο όσον αφορά την ελονοσία, η θεραπεία που ξεκίνησε δύο μέρες πριν την αναχώρησή μας από την Ελλάδα, τελειώνει 7 ημέρες μετά την αναχώρηση από την χώρα που υπάρχει κίνδυνος, τη Ζιμπάμπουε δηλαδή.

Όσο εμείς τσιμπάγαμε, άρχισε να παίζει το dvdαπό την εξόρμησή μας στην οθόνη. Ευτυχώς, ήταν σκηνές μόνο από τη σημερινή βουτιά. Μέσα ήμασταν εμείς και όχι κάποιοι άλλοι που είχαν βουτήξει άλλη φορά, με τους σημερινούς λευκούς και διάρκειας περίπου είκοσι λεπτών. Με 200 ZAR, ήτοι 20 ευρώ, πήραμε το dvd, φυσικά ήταν προαιρετικό, αλλά άξιζε τα λεφτά του.

Ο εκπαιδευτής ρώτησε ποιος έχει logbook (βιβλίο καταδύσεων) και υπέγραψε στο αντίστοιχο σημείο για την επιβεβαίωση της βουτιάς. Δεν είχε άλλος εκτός από μένα logbookή ταυτότητα κατάδυσης, ούτε είναι απαραίτητο για την πραγματοποίηση αυτής της βουτιάς, μιας και είναι τελείως επιφανειακή, το κλουβί μένει σχεδόν στην επιφάνεια της θάλασσας (αν δεν έχει κύματα!).

Χαιρετίσαμε τα υπόλοιπα παιδιά που θα έμεναν πίσω και οι τέσσερις που είχαμε ξεκινήσει μαζί το πρωί, μπήκαμε στο βανάκι για την επιστροφή στο CapeTown. Δεν είχα σκοπό να κοιμηθώ, για να δω λίγο έξω, αλλά δεν αντιστάθηκα. Ξεκουράστηκα ακόμη δύο ώρες, συμπληρώνοντας τις αναγκαίες για τον οργανισμό οκτώ ώρες ύπνου.

Στο δωμάτιο φτάσαμε νωρίς και όταν ετοιμαστήκαμε για έξω, ήταν σχεδόν δύο το μεσημέρι. Ο καιρός ήταν πολύ καλός, σύννεφα δεν υπήρχαν και πήρα τηλέφωνο στο Cablewayτου TableMountain να επιβεβαιώσω ότι λειτουργεί. Αν φυσάει, δεν γίνονται δρομολόγια, εκτός αν το πάρεις περπατώντας – δεν το είχαμε σκοπό.

Πήραμε ένα ταξί και μας πήγε στο ενυδρείο. Επιβάλλεται να αναφέρω ότι όσο περιμέναμε ταξί (και συμβαίνει πάντα όταν περιμένεις ταξί), σταματάνε διάφορα πουλμανάκια με μουσική και φιμέ τζάμια και ανοίγουν τη συρόμενη πλαϊνή πόρτα για να μπεις. Που να ξέρω που σε πάνε και τι πληρώνεις, ιδέα δεν έχω. Μια απ’ τις πολλές φορές, λέω, θα ρωτήσω, αφού αργούσε να περάσει και ταξί. Ανοίγει ο μαυρούκος την πόρτα, τι γίνεται με αυτό τον ρωτάω, την κλείνει και φεύγουν. Που να μας εξηγεί στη μέση του δρόμου… Πάνω στην ώρα, ήρθε ταξί.

Είχαμε μείνει στο ότι μας κατέβασε στο ενυδρείο το ταξί. Εκεί, είναι η αφετηρία του Hopon-hopoffλεωφορείου. Βγάλαμε εισιτήριο για το κόκκινο, που πάει ως το TableMountain με 140 ZAR(14 ευρώ) και πέρασαν μόλις 6 λεπτά ως την αναχώρηση.

Καθίσαμε στο πάνω μέρος του λεωφορείου, στο μισοσκεπασμένο κομμάτι. Για να καθόμασταν κάτω, έκανε ζέστη. Για να καθίσουμε πάνω στο ξεσκέπαστο κομμάτι, έκανε ζέστη. Αυτή ήταν η ορθή επιλογή.

Περάσαμε από 12 στάσεις προτού βγούμε στην είσοδο του Εθνικού Πάρκου TableMountain. Κατά τη διαδρομή, πήρα μια καλύτερη γεύση της πόλης. Μου φάνηκε αρκετά πράσινη, πολύ καθαρή, επίπεδη, απλωμένη και γενικά πανέμορφη. Το εισιτήριο για το υπερσύγχρονο τελεφερίκ κοστίζει 190 ZAR (19 ευρώ) μετ’ επιστροφής. Τα βαγόνια έχουν σχήμα μπάλας, με αφορμή το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που είχε διεξαχθεί. Είναι πολύ μεγάλα και περιστρέφονται κατά τη διάρκεια του δρομολογίου. Η διαδρομή ξεκινάει στα 302 μέτρα και τελειώνει στην κορυφή του βουνού, στα 1067 μέτρα.

afarm8.staticflickr.com_7017_6493822653_50156aaf86.jpg
Η θέα απ' το τελεφερίκ

Η θέα από την κορυφή είναι φανταστική, αρκεί να μην υπάρχουν σύννεφα. Είναι όλα μπροστά στα μάτια μας. Ολόκληρη η πόλη, το στάδιο του CapeTown, ο Ατλαντικός, το RobbenIslandκαι διάφορες παραλίες. Ο ήλιος ήταν ακριβώς από πάνω μας και μπόρεσα να βγάλω και τις κατάλληλες φωτογραφίες.

Περπατήσαμε την περιοχή και αφού το πρόγραμμά μας ήταν πλέον ελεύθερο, αφού όλα είχαν γίνει νωρίτερα απ’ ότι τα υπολόγιζα, καθίσαμε να φάμε και να πιούμε μια κόκα κόλα στην καφετέρια που υπάρχει στο επίπεδο αυτό μέρος. Ήθελα οπωσδήποτε μια κόκα κόλα, γιατί ζαλιζόμουν ακόμη από το πρωί και άλλη μία φορά που το είχα πάθει, μου πέρασε πίνοντας μία. Είναι ένα ωραίο μέρος, με καθίσματα εντός και εκτός για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τη θέα προς τις παραλίες και με καλές κριτικές στο διαδίκτυο.

Ξοδέψαμε συνολικά λίγες ώρες στην περιοχή και πήραμε πάλι στο τελεφερίκ για την επιστροφή. Μπήκαμε στο λεωφορείο, όπου στο μπροστινό μας κάθισμα κάθονταν Κύπριοι. Μας ρώτησαν αν είμαστε ζευγάρι και απαντήσαμε αρνητικά, ενώ εκείνοι έκαναν εκεί το ταξίδι του μέλιτος. Τι ρομαντικό σκέφτομαι… Η διαδρομή τώρα γίνεται από την παραλιακή πλευρά. Η θέα είναι πολύ όμορφη, υπάρχουν πολλές παραλίες κατά μήκος και τα σπίτια που υπάρχουν είναι εντυπωσιακά. Είναι μεγάλα, με πισίνες, τεράστιες τζαμαρίες και παρκινγκ με δύο-τρία πολυτελή αυτοκίνητα.

afarm8.staticflickr.com_7019_6493823369_4ce47e51cd.jpg

afarm8.staticflickr.com_7008_6493824059_bac5f1433b.jpg

TableMountain: πρέπει να πάει κανείς με την πρώτη ευκαιρία. Πρώτα τηλεφωνεί να ελέγξει αν λειτουργεί το τελεφερίκ, διότι πολύ συχνά λόγω ανέμου, είναι εκτός λειτουργίας. Επίσης, τα σύννεφα και η ομίχλη γενικότερα είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Στις τέσσερις ημέρες που μείναμε, μόνο μία ήταν η κατάλληλη για εκεί, οπότε οι πιθανότητες να πετύχει κάποιος καλή μέρα δεν είναι πάρα πολλές. Να θυμάστε, με την πρώτη ευκαιρία!

Δεν είχε ακόμη σκοτεινιάσει όταν φτάσαμε στο ενυδρείο, στην αρχή του Waterfrontδηλαδή και βρήκαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε στο μέρος, να κάνουμε μια ολοκληρωμένη βόλτα, αφού δεν είχαμε προλάβει νωρίτερα. Τα μουσικά γκρουπ υπήρχαν και σήμερα, όπως και οι ζογκλέρ. Το απίστευτο πια ήταν πως όταν έπαιζε μουσική ένα γκρουπ, το άλλο έκανε διάλειμμα και το αντίθετο. Ευγενής άμιλλα ή απλά πολιτισμός.

afarm8.staticflickr.com_7018_6493824529_ecb0101c8d.jpg
Το Waterfront το βράδυ

Ήρθε η ώρα να βάλουμε κάτι στο στομάχι μας. Σήμερα επιλέξαμε το GreekFisherman. Αν και δεν περίμενα πολλά από ένα ελληνικό μαγαζί, είπαμε να το τιμήσουμε. Μείναμε πολύ ικανοποιημένοι τελικά, παρόλο που πίστευα ότι ο Έλληνας ιδιοκτήτης θα ‘‘κορόιδευε’’ τους πελάτες του. Πήραμε και μια δεύτερη κόκα κόλα καθένας μας, μήπως ξεζαλιστούμε επιτέλους, αλλά μάταια. Μάλλον η γιατρειά θα ερχόταν με τον ύπνο.

Με γεμάτα τα στομάχια πια, πήραμε ένα ταξί με έναν γκαζοφονιά οδηγό και μας πήγε στο διαμέρισμα. Η μουσική ήταν διαπασών και ήμουν σίγουρος ότι θα μας έκανε καμιά δεκαριά βόλτες πριν βρει την σωστή οδό. Πού τον πετύχαμε πάλι; Μας διέψευσε κι αυτός, βρήκε εύκολα την οδό και ευτυχώς γιατί θα είχαμε κουφαθεί από την δυνατή μουσική.

Άλλη μια μοναδική μέρα είχε φτάσει στο τέλος. Μετά την πρώτη βουτιά στην Devil’sPool, η δεύτερη βουτιά, με τους λευκούς καρχαρίες, ήταν κατά κάποιο τρόπο η σφραγίδα όλου του ταξιδιού. Ήταν ένα σημάδι πως το ταξίδι είχε σχεδόν ολοκληρωθεί. Είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, με εμάς σωματικά ολοκληρωμένους, αφού ήμασταν αρτιμελής!

 

Attachments

Last edited by a moderator:

LULLU

Member
Μηνύματα
3.524
Likes
7.775
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
..καλημερα..επιτελους αρχισες να γραφεις..:haha:.. για να εισαι εδω δεν αρεσες στους λευκους καρχαριες ε?:clap:..
 

mariagl

Member
Μηνύματα
844
Likes
648
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία
Πρέπει να ήταν μοναδικο ταξιδι... Μπραβο Αντωνη και μπράβο και για την όμορφη αρχή που εκανες.. ευχομαι και στο επομενο με το καλο.
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.433
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Όλα ξεκίνησαν πριν περίπου δεκαπέντε χρόνια, όσο ήμουν στο γυμνάσιο δηλαδή (μην προσδώσω και την ηλικία μου) και πριν να έχω ταξιδέψει ακόμη στο εξωτερικό.
Παππού, την ηλικία σου τη γράφεις στο προφίλ σου :)

Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την εμπειρία σου, περιμένουμε πώς και πώς.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
..καλημερα..επιτελους αρχισες να γραφεις..:haha:.. για να εισαι εδω δεν αρεσες στους λευκους καρχαριες ε?:clap:..
Προσπαθείς να ψαρέψεις; Έχουμε πολύ για τη βουτιά εκείνη. Τι έγινε, αν βούτηξα, πως ήταν ο καιρός...κλπ :D

Πρέπει να ήταν μοναδικο ταξιδι... Μπραβο Αντωνη και μπράβο και για την όμορφη αρχή που εκανες.. ευχομαι και στο επομενο με το καλο.
Να'σαι καλά! Μάλλον ήταν το τελευταίο μου προ πρώχευσης της Ελλάδας... Είναι πολλές μέρες και ελπίζω να μην κουραστείτε...

Παππού, την ηλικία σου τη γράφεις στο προφίλ σου :)

Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την εμπειρία σου, περιμένουμε πώς και πώς.
Ώχ...πάω να τη διαγράψω! Ίσα ισα προλαβαίνω, πριν γίνω (όντως τη γράφω; ) 30. Αλλά και συ δεν πάς πίσω, κάπου τόσο διάβασα στην ιστορία σου πως είσαι! Ομοιοπαθής λοιπόν...... :haha:
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.869
Likes
2.260
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Αντε βρε Αντωναρε ..αντε δεν ελεγες και πολλα πολλα στα ποστ σου κι ελεγα ..ποτε θα αρχισει αφηγηση αυτο το παιδι.
Πολυ χαιρομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!
και με φωτο εε..ξερεις εσυ ..οπως μας αρεσουν να μας τα γραψεις!!!!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Αχ, τέλεια, ιστορία από την μαμα Άφρικα!!! Περιμένω πως και πως οφκορς!!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική

GTS

Member
Μηνύματα
6.794
Likes
18.450
Ναι!!!!!!!!! :clap::clap::clap:
Όπως ακριβώς μου το έλεγες, μοναδική εμπειρία! Δεν το έχασα.....!!! :D:D
Ωραίος!!!! Πραγματικά μοναδική εμπειρία!!!! Εγώ δεν ήθελα να βγω από κει μέσα!! Αχ, τι μου θυμίζεις!!!! Μετά, εμείς κάναμε μπάνιο και σε άλλο σημείο του καταρράκτη, όχι βέβαια στην άκρη, πιο μέσα....αράξαμε κανά δύωρο και είχαμε το επεισόδιο με τον μπαμπουίνο, πολύ γέλιο!!!
Αγαπάμε πολύ Αφρική...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.895
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom