Ζιμπάμπουε Νότια Αφρική Βουτιά στο…αφρικάνικο όνειρο (Ζιμπάμπουε & Ν.Αφρική)

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237

Το βράδυ πέρασε όσο απολαυστικό το θέλει κανείς, απολύτως ήρεμο, χωρίς όνειρα ή άγχος για κάτι. Πολύ πρωί όμως ξεκίνησαν δυνατά μπουμπουνητά, αστραπές, κεραυνοί που τράνταζαν τη γη, φέρνοντας μαζί και πολύ βροχή. Το χειμωνιάτικο σκηνικό στο ανάλογο δωμάτιο ταίριαζε γάντι. Η ηλεκτρική κουβέρτα και το μαλακό πουπουλένιο πάπλωμα έμειναν να μας τυλίγουν μέχρι που στις 07.30 ακριβώς χτύπησε η πόρτα. Ήταν η ώρα που είχαμε ζητήσει να έρθει ο καφές στο δωμάτιο. Μπήκε μέσα η κοπέλα με έναν δίσκο, σκορπώντας στον χώρο τον ήχο των πορσελάνινων σκευών που κροτάλιζαν ώσπου να τον ακουμπήσει πάνω στο ξύλινο μπαούλο που βρισκόταν μπροστά από το κρεβάτι μας. Εμείς, αφότου έφυγε, βάλαμε στα φλιτζάνια μας καφέ φίλτρου ή στιγμιαίο, ζεστό νερό και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε.


Μισή ώρα μετά κατεβήκαμε για το αγγλικό πρωινό που μας είχαν ετοιμάσει, με την βροχή για καλή μας τύχη, να έχει σταματήσει. Για να πάμε στην πισίνα που μας είπαν ότι θα φάμε, διασχίζουμε ολόκληρο το κάμπ. Περάσαμε σκυφτοί από τη χαραμάδα που υπάρχει φεύγοντας (ή πηγαίνοντας) στο δωμάτιο, κατεβήκαμε μερικά σκαλιά, περάσαμε απ’ τα υπόλοιπα δωμάτια, από τη ρεσεψιόν και φτάσαμε στο μπαρ. Καθίσαμε σε ένα τραπέζι που ήταν ήδη στρωμένο για δύο, χαζεύοντας την καταπληκτική πέτρινη πισίνα. Ο οδηγός μας ήταν λίγο πιο πέρα, ετοιμάζοντας το τζιπ που θα μας κουβαλούσε την υπόλοιπη μέρα.


ai44.tinypic.com_15xvmh0.jpg



ai43.tinypic.com_adg6fr.jpg

Η μαγευτική πισίνα του καμπ


Η πρώτη επίσκεψη, επειδή έβρεχε μέχρι πριν λίγο, αποφασίσαμε πως έπρεπε να είναι στο Matobos National Park. Αν επιχειρούσαμε να κάνουμε σαφάρι τώρα, που η βροχή καλά καλά δεν είχε σταματήσει, θα καταλήγαμε σε ένα απογοητευτικό μεσημέρι, αφού οι πιθανότητες να δούμε κάποιο ζώο ήταν μηδαμινές. Έτσι, θα πάμε στο Πάρκο περισσότερο για το ιστορικό του θέμα, παρά για σαφάρι. Κάθε ζώο που μπορεί να συναντήσουμε βέβαια, είναι ευπρόσδεκτο.

Είναι ένα πάρκο, μνημείο της UNESCO, γνωστό για τις ισορροπούσες πέτρες. Δημιουργήθηκαν πριν 2 δισεκατομμύρια χρόνια, αφού ο γρανίτης προωθήθηκε στην επιφάνεια και διάφορα στοιχεία και συνθήκες αλλοίωσης βοήθησαν ώστε να ‘‘φαγωθούν’’ τα βράχια στις άκρες, να μείνει σκληρό πέτρωμα στο κέντρο και τελικά να δημιουργείται αυτό το μοναδικό θέαμα. Στο ίδιο πάρκο, υπάρχουν πολλές σπηλιές με τοιχογραφίες που υπολογίζονται να είναι 6.000 - 9.500 ετών. Οι τοιχογραφίες αυτές είναι ζωγραφισμένες με ώχρα και όχι σκαλισμένες. Κάθε σπηλιά φέρει και ένα όνομα, αναλόγως κάποιου Θεού που αντιστοιχεί στη σπηλιά και υπάρχει και μια ιστορία για κάθε μία, ώστε να υποστηρίξει την ύπαρξη του εν λόγω Θεού. Εμείς ανεβήκαμε στη NSWATUGI, υπάρχει και η ιστορία της, αλλά δε νομίζω ότι είναι και τόσο σοβαρή για να την γράψω.


ai39.tinypic.com_wkftac.jpg

Ισορροπούσες πέτρες



ai40.tinypic.com_dzwgwo.jpg

Ισορροπούσες πέτρες ‘’μητέρα και παιδί’’ λόγω του σχήματος, που προφίλ θυμίζουν μια μητέρα, που κουβαλάει στη πλάτη το μωρό της



ai40.tinypic.com_fbgoro.jpg

Τοιχογραφίες μέσα σε σπηλιά



ai43.tinypic.com_n32ntj.jpg

Τοιχογραφίες μέσα σε σπηλιά



ai39.tinypic.com_xa7t3.jpg

Τοιχογραφίες σε άλλα σημεία του Πάρκου


Άλλο ένα αξιοθέατο του πάρκου, είναι ο τάφος του CecilRhodes. Με το αντίτιμο των 10$, μπορεί κανείς να ανέβει στον λόφο που βρίσκεται ο τάφος του πάμπλουτου Άγγλου επιχειρηματία διαμαντιών, χάρη του οποίου πήρε το όνομά της η Ροδεσία το 1895 και ονομαζόταν έτσι ως το 1980 (Βόρεια και Νότια Ροδεσία, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε σήμερα). Ανεβαίνοντας τον λόφο, στο σημείο που ονομάζεται και World’sViewλόγω της απέραντης θέας που προσφέρει, συναντήσαμε και τους μαθητές ενός σχολείου που μόλις είχαν επισκεφθεί το σημείο. Φόραγαν ομοιόμορφες πράσινες στολές και κοίταζαν με περίσσεια χαρά τον φακό. Η διαφορά με τα υπόλοιπα παιδιά που είχαμε δει ως τώρα, ήταν πως αυτά, εκτός του ότι φορούσαν καθαρά ρούχα, ήταν πως φορούσαν και παπούτσια. Πολυτέλεια δηλαδή.



ai41.tinypic.com_f0c5s0.jpg

Οι μαθητές του σχολείου, κατεβαίνοντας από τον λόφο


Τα μόνα ζώα που είδαμε ως αυτή την ώρα ήταν Impala, είδος αφρικάνικης αντιλόπης που στη γλώσσα των ζουλού σημαίνει γαζέλα. Είδαμε ένα γκνού (Gnu), ακόμη ένα είδος αντιλόπης που λέγεται Reedbuck και κάποιο άλλο, που αποκλείεται να θυμηθώ το όνομα. Λίγα πράγματα πάντως, όπως ακριβώς είχαμε υπολογίσει ότι θα συνέβαινε μετά από την τεράστια ποσότητα βροχής.



ai39.tinypic.com_30ayhr8.jpg

Ο κορυφή του λόφου που βρίσκεται ο τάφος του Cecil Rhodes



ai39.tinypic.com_34j5axk.jpg

O τάφος του Cecil Rhodes



Επιστρέψαμε στο Camp για το μεσημεριανό και πάλι πλάι της πισίνας, με την παρέα μιας αγέλης από ζέβρες που έκαναν τη μεσημεριανή τους βόλτα, μάλλον ψάχνοντας για λίγο φρέσκο χορτάρι. Ξεκινήσαμε κατά τις τρείς για gamedriveστο ίδιο πάρκο, σε διαφορετικά σημεία απ’ αυτά που ήμασταν προηγουμένως.

Ο καιρός είχε βελτιωθεί πολύ, είχαμε ανοίξει τον μουσαμά που σκέπαζε το τζιπ και ελπίζαμε να βρεθούμε πιο κοντά στην άγρια ζωή της Αφρικής. Στην είσοδο του πάρκου και ως τουρίστες, πληρώσαμε 25$/2 άτομα. Οι μπαμπουίνοι μας άρεσαν για αρχή, αλλά είναι κάτι σαν τις γάτες στην Ελλάδα. Υπάρχουν χιλιάδες και παντού. Λίγο μετά, δε τους δίναμε ιδιαίτερη σημασία, αν και πάντα παραμένουν αστείοι. Και πάλι δεν είδαμε μεγάλο αριθμό ζώων, εκτός από λίγους ιπποπόταμους σε μία λίμνη, έναν κροκόδειλο που μόλις μας είδε εξαφανίστηκε μες το νερό, δύο καμηλοπαρδάλεις και μερικές ζέβρες. Μετρημένα πράγματα δηλαδή.

Το πάρκο αυτό, είναι γνωστό για τους ρινόκερους, ιδιαίτερα τους λευκούς, αλλά είναι πάντα ένα ζώο πολύ δύσκολο να το πετύχεις. Σε περίπτωση που βρεθείς κοντά του, ίσως να μην προλάβεις καν να το δεις, αφού είναι πολύ γρήγορο και αναπτύσσει ταχύτητα επίσης γρήγορα. Είναι πολύ θλιβερό όταν ακούς γιατί είναι είδος προς εξαφάνιση οι λευκοί ρινόκεροι και τους λόγους για τους οποίους τους σκοτώνουν (πιστεύουν ότι το κέρατο έχει φαρμακευτικές ιδιότητες, από άλλες χώρες το θέλουν για να το κάνουν χειρολαβή σε μαχαίρι, άλλοι φαντάζομαι για λόγους prestige και επίδειξης ισχύος κ.α.).

Με τη δύση του ηλίου, ξεκινήσαμε την επιστροφή στο κατάλυμα. Ο καιρός το μεσημέρι είχε βελτιωθεί τόσο, που τα πρώτα σημάδια μαυρίσματος στο σώμα μας, είχαν αρχίσει να φαίνονται, διατηρώντας παράλληλα το μαύρο μου από την πολύωρη οδήγηση δεξί χέρι. Δυστυχώς το διήμερο στην περιοχή τελείωνε. Την επομένη, παίρναμε τον δρόμο της επιστροφής, μειωμένο κατά πολλά χιλιόμετρα, γιατί θα σταματούσαμε στο HwangeNationalParkγια άλλες δύο μέρες και μετά θα συνεχίζαμε για VictoriaFalls.



ai40.tinypic.com_29lxnv5.jpg

Το ηλιοβασίλεμα στο Matobos National Park


Ο οδηγός μας άφησε από τον πίσω δρόμο ακριβώς στην είσοδο του δωματίου. Κάναμε αμέσως ένα ντουζ, γιατί οι ώρες που είχε ζεστό νερό ήταν συγκεκριμένες. Δύο ώρες το μεσημέρι και ακόμα δύο το απόγευμα. Αργότερα κατεβήκαμε για ακόμη ένα τριών πιάτων δείπνο και πριν κοιμηθούμε φτιάξαμε τις βαλίτσες για το πρωί.



ai39.tinypic.com_2qkm0d2.jpg

H βιβλιοθήκη του Amalinda Camp


ai42.tinypic.com_15gsdi1.jpg

Tο καθιστικό του Amalinda Camp

 

Attachments

Last edited by a moderator:

LULLU

Member
Μηνύματα
3.524
Likes
7.776
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
..καλημερα..επιτελους αρχισες να γραφεις..:haha:.. για να εισαι εδω δεν αρεσες στους λευκους καρχαριες ε?:clap:..
 

mariagl

Member
Μηνύματα
844
Likes
648
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία
Πρέπει να ήταν μοναδικο ταξιδι... Μπραβο Αντωνη και μπράβο και για την όμορφη αρχή που εκανες.. ευχομαι και στο επομενο με το καλο.
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.433
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Όλα ξεκίνησαν πριν περίπου δεκαπέντε χρόνια, όσο ήμουν στο γυμνάσιο δηλαδή (μην προσδώσω και την ηλικία μου) και πριν να έχω ταξιδέψει ακόμη στο εξωτερικό.
Παππού, την ηλικία σου τη γράφεις στο προφίλ σου :)

Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την εμπειρία σου, περιμένουμε πώς και πώς.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
..καλημερα..επιτελους αρχισες να γραφεις..:haha:.. για να εισαι εδω δεν αρεσες στους λευκους καρχαριες ε?:clap:..
Προσπαθείς να ψαρέψεις; Έχουμε πολύ για τη βουτιά εκείνη. Τι έγινε, αν βούτηξα, πως ήταν ο καιρός...κλπ :D

Πρέπει να ήταν μοναδικο ταξιδι... Μπραβο Αντωνη και μπράβο και για την όμορφη αρχή που εκανες.. ευχομαι και στο επομενο με το καλο.
Να'σαι καλά! Μάλλον ήταν το τελευταίο μου προ πρώχευσης της Ελλάδας... Είναι πολλές μέρες και ελπίζω να μην κουραστείτε...

Παππού, την ηλικία σου τη γράφεις στο προφίλ σου :)

Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την εμπειρία σου, περιμένουμε πώς και πώς.
Ώχ...πάω να τη διαγράψω! Ίσα ισα προλαβαίνω, πριν γίνω (όντως τη γράφω; ) 30. Αλλά και συ δεν πάς πίσω, κάπου τόσο διάβασα στην ιστορία σου πως είσαι! Ομοιοπαθής λοιπόν...... :haha:
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.869
Likes
2.260
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Αντε βρε Αντωναρε ..αντε δεν ελεγες και πολλα πολλα στα ποστ σου κι ελεγα ..ποτε θα αρχισει αφηγηση αυτο το παιδι.
Πολυ χαιρομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!
και με φωτο εε..ξερεις εσυ ..οπως μας αρεσουν να μας τα γραψεις!!!!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Αχ, τέλεια, ιστορία από την μαμα Άφρικα!!! Περιμένω πως και πως οφκορς!!
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική

GTS

Member
Μηνύματα
6.794
Likes
18.451
Ναι!!!!!!!!! :clap::clap::clap:
Όπως ακριβώς μου το έλεγες, μοναδική εμπειρία! Δεν το έχασα.....!!! :D:D
Ωραίος!!!! Πραγματικά μοναδική εμπειρία!!!! Εγώ δεν ήθελα να βγω από κει μέσα!! Αχ, τι μου θυμίζεις!!!! Μετά, εμείς κάναμε μπάνιο και σε άλλο σημείο του καταρράκτη, όχι βέβαια στην άκρη, πιο μέσα....αράξαμε κανά δύωρο και είχαμε το επεισόδιο με τον μπαμπουίνο, πολύ γέλιο!!!
Αγαπάμε πολύ Αφρική...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.899
Μέλη
38.906
Νεότερο μέλος
Makarena

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom