Βραζιλία ΒΡΑΖΙΛΙΑ- Ακολουθώντας το "Μονοπάτι του Χρυσού"

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039

Rio de Janeiro ΙΙ

Ξύπνημα στο Rio de Janeiro ή Xίου τζε Zανέϊροου ή κάπως έτσι τελοσπάντων..
Δύσκολη η πορτογαλοβραζιλιάνικη προφορά... με το -ο- να γίνεται -ου-, το -ου- να γίνεται -ο-, το -ρ- να μην προφέρεται καν και πάει λέγοντας. Δυσκολεύτηκα να προφέρω σωστά το Ouro Preto, το Belo Horizonte αλλά εκεί που στραμπούληξα την γλώσσα μου ήταν προσπαθώντας να πω Xίου τζιε Zανέϊροου, κανονικός γλωσσοδέτης.

Το Rio de Janeiro αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία.
Ήταν η μοναδική αποικία που υπήρξε πρωτεύουσα ευρωπαϊκού κράτους.
Αυτό δεν είχε ξανασυμβεί ποτέ... πρωτεύουσα ευρωπαϊκού κράτους και να βρίσκεται εκτός Ευρώπης, πόσω μάλλον σε αποικία!
Συγκεκριμένα, όταν το 1807 ο Ναπολέων έφτασε στην Πορτογαλία η βασιλική οικογένεια "την έκανε" για Ρίο μεταφέροντας και την έδρα της πρωτεύουσας εκεί.
Και βέβαια, η πόλη θα έπρεπε να είναι αρκούντως πολυτελής, κόμψη και σοφιστικέ για να "στεγάσει" την "κατατρεγμένη" βασιλική οικογένεια, γι' αυτό έγιναν μεγάλα έργα, χτίστηκαν υπέρλαμπρα κτίρια και για τα χρόνια που υπήρξε πρωτεύουσα της Πορτογαλίας, το Ρίο ευημερούσε περισσότερο από κάθε άλλη πόλη της Λατινικής Αμερικής.

H μέρα μας ξεκίνησε από τα φαρμακεία της πόλης για να βρω τα κατάλληλα φάρμακα που θα ηρεμούσαν τον αφόρητο βήχα μου που με είχε κρατήσει άυπνη όλη νύχτα. Να 'ναι καλά ο Emmanuel που μας βοήθησε να βρούμε τα βραζιλιάνικα γενόσημα και μάλιστα χωρίς συνταγή γιατρού κάποια από αυτά.
Φορτωμένη χάπια και σιρόπια ξεκινήσαμε για την γνωριμία μας με την πόλη.

Μιας και έβρεχε πολύ εκείνο το πρωϊ, έπρεπε να τροποποιήσουμε το πρόγραμμά μας και να πάμε σε κάποιον κλειστό χώρο. Έτσι, χωρίς να με πολυενδιαφέρει να δω πού και πώς φτιάχνονται τα κοστούμια και τα άρματα για το διάσημο Καρναβάλι, βρεθήκαμε στο Samba Factory.
Μας έδειξαν κοστούμια από παλαιότερες παρελάσεις, μας έντυσαν κι εμάς, μας φωτογράφησαν (πιο τουριστίκ πεθαίνεις), βγήκε και μια τύπισσα να χορέψει σάμπα (πολύ καλτ η φάση, ας όψεται η βροχή) κ.λ.π. κ.λ.π.

Ωστόσο για να μην είμαι εντελώς άδικη μάθαμε αρκετά και ενδιαφέροντα πράγματα για την ιστορία του Καρναβαλιού, όπως:
- Ξεκίνησε το 1723 από τους Πορτογάλους εποίκους.
- Ωστόσο, από τον 20ο αιώνα άρχισαν να παίρνουν μέρος οι απόγονοι των σκλάβων κάνοντας το πιο "ξέφρενο" και "σέξι".
- Γίνεται αδιάλειπτα από το 1723 εκτός από τις περιόδους των Α΄ και Β΄ Π.Π. και της πανδημίας.
- Στο Σαμποδρόμιο παρελαύνουν 12 επιλεγμένες σχολές samba ενώ οι υπόλοιπες (πάνω από 100) παρελαύνουν σε άλλες περιοχές του Ριο. Ισχύει ακριβώς ό,τι και στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου: οι 2 σχολές που θα έρθουν τελευταίες στην βαθμολογία της κριτικής επιτροπής υποβιβάζονται και την επόμενη χρονιά παρελαύνουν εκτός Σαμποδρόμιου, ενώ 2 καινούριες θα πάρουν την θέση τους στο Σαμποδρόμιο.
- Κάθε μία από τις 12 σχολές έχει 5-7 πληρώματα με 2.500-4.000 άτομα το ΚΑΘΕ πλήρωμα.
- Οι σχολές samba στην συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τις φαβέλες και θεωρείται μεγάλη υπόθεση για κάποιον να εργάζεται στην βιομηχανία του Καρναβαλιού.
- Κάθε χρόνο υπάρχει ένα "θέμα", ένα "μήνυμα" που θέλει να παρουσιάσει η κάθε σχολή, δηλαδή δεν είναι απλά "ράβουμε ωραία κοστούμια και τα δίνουμε σε εντυπωσιακές κοπέλες να τα φορέσουν και να λικνιστούν". Αναλόγως του θέματος κυρίως αλλά και της παρουσίασης γίνεται και η βαθμολόγηση της σχολής από την κριτική επιτροπή.
- Κάθε χρόνο, όλες οι σχολές τιμούν (με ένα πλήρωμά τους) την Rosa Maria Egipciaca. Υπήρξε σκλάβα, πόρνη και αργότερα ανακηρύχθηκε Αγία. Αποτελεί γυναίκα-σύμβολο των δυσκολιών και των αγώνων των μαύρων γυναικών της Βραζιλίας.


IMG_9292.jpeg



IMG_3291.jpeg



Βγαίνοντας από το Samba Factory είχε σταματήσει η βροχή και ένας ολόλαμπρος ήλιος μας περίμενε σαν να ήταν καλοκαίρι. Όπως μας είπε και ο Emmanuel στο Ρίο υπάρχουν 2 εποχές "το καλοκαίρι και η κόλαση" δηλαδή όλο τον χρόνο έχει καλοκαίρι και τους θεωρητικά καλοκαιρινούς μήνες η πόλη βράζει. Δεν θα ήθελα να βρεθώ εκεί σε αυτό τον καύσωνα .

Στη συνέχεια, περιηγηθήκαμε στην περιοχή Praca Maua, μια άλλοτε υποβαθμισμένη περιοχή του λιμανιού που μαστιζόταν από εγκληματικότητα, πορνεία, χρήση ναρκωτικών και συμμορίες με αποτέλεσμα πολλοί ναυτικοί να φοβούνται να κατέβουν από τα καράβια.
Λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του Ριο όμως αναμορφώθηκε ριζικά αποτελώντας σήμερα μια ωραία γειτονιά όπου εδρεύουν πολλές εταιρείες, το "Μουσείο του Μέλλοντος", ένα πολύ φουτουριστικό κτίριο δια χειρός του γνωστού μας Καλατράβα (ελπίζω να κάνουν καλύτερη συντήρηση από εμάς), το "Μουσείο Τέχνης" από την ταράτσα του οποίου έχεις πανοραμική θέα και η Boulevard Olimpico με το χαρακτηριστικό τεράστιο γκράφιτι (το μεγαλύτερο του κόσμου) με θέμα "Ethnicities" που δείχνει 5 διαφορετικές φυλές από 5 διαφορετικές ηπείρους.

Γενικώς, η περιοχή προσφέρεται για βόλτα και χάζι αρκεί να μην απαντήσεις στις παρέες των φιλικών και χαμογελαστών 15χρονων που πιθανώς να σου πιάσουν κουβέντα.
Εδώ, μας κέρασε ο Emmanuel tapiocas γιατί θεωρούσε ότι δεν γίνεται να έρθουμε στο Ριο και να μην δοκιμάσουμε το δημοφιλέστερο street food της πόλης. Tapioca είναι ένα είδος κρέπας (από αλεύρι κασσάβας) και την γεμίζεις με κρέας, τυρί κ.λ.π. Σκέτη είναι λίγο άγευστη, αν την γεμίσεις είναι νόστιμη.
Επίσης μας κέρασε και ένα άλλο χαρακτηριστικό σνακ που είναι must να δοκιμάσεις στο Ριο, το Globo, επίσης φτιαγμένο από αλεύρι κασσάβας και βγαίνει τόσο σε αλμυρή όσο και σε γλυκιά εκδοχή. Να πω την αλήθεια είναι σαν να τρως χαρτί... αλλά το ομολογώ, είπα στον Emmanuel ότι ήταν καλό, τον ντράπηκα τον άνθρωπο με τόσα κεράσματα.

Πάνω από την Πλατεία Maua βρίσκεται και ένα ωραίο Μοναστήρι του 1592, το Mosteiro de Sao Bento, το οποίο επισκεφθήκαμε.


IMG_9366.jpeg



IMG_9368.jpeg



IMG_9386.jpeg



IMG_9402.jpeg



IMG_9344.jpeg



IMG_9431_jpg.jpeg




Το απόγευμα, μην έχοντας τι άλλο να κάνουμε αποφασίσαμε να πάμε στην φαβέλα Ροσίνια.
Η αλήθεια είναι ότι είχαμε ήδη επιλέξει και προγραμματίσει να επισκεφθούμε μιαν άλλη φαβέλα την μεθεπόμενη μέρα. Όμως λόγω της έξτρα μέρας που προέκυψε στο Ριο, είπαμε να πάμε και στην Ροσίνια.
Ο ξεναγός που βρήκαμε να μας πάει -μέσω tripadvisor- δεν ήταν κάτοικος της εν λόγω φαβέλας και ήταν ό,τι χειρότερο μας έχει τύχει ποτέ σε ξεναγό. Το μεγαλύτερο λαμόγιο ever. Τα παίρνει από τους τουρίστες για την υποτιθέμενη "ξενάγηση", τα παίρνει και από έναν τυπά στην φαβέλα που βάζει κάτι δόλια πιτσιρίκια να κάνουν καποέϊρα-σόου για να δουν και να βγάλουν φωτογραφίες κάτι βλάκες τουρίστες σαν κι εμάς κι αυτό είναι όλο. Α μας ανεβοκατέβασε και 2-3 φορές στον κεντρικό δρόμο ενώ εισπράτταμε πολύ εχθρικά βλέμματα, ειδικά με του μπαρμπέρη σκιαχτήκαμε. Μετά σε βάζει και στο αμάξι, σου λέει να κατεβάσεις και τα παράθυρα για να μην σε περάσουν για μπάτσο και φας καμιά αδέσποτη, προσδίδοντας στην όλη φάση και μια εσάνς περιπέτειας, και άντε γεια.
Καμία αυθεντικότητα, καμία επαφή με τον αυθεντικό τρόπο ζωής της φαβέλας. Δεν ξέρω αν έφταιγε ο δικός μας ξεναγός ή έτσι γίνεται γενικά στη Ροσίνια, αλλά δεν την προτείνω.
Αντίθετα, αυτή που επισκεφθήκαμε 2 μέρες μετά ήταν ό,τι καλύτερο και αυθεντικότερο σε όλο το ταξίδι.
Το μόνο θετικό σε αυτή την ξενάγηση-παρωδία στην Ροσίνια ήταν o καλύτερος φούρνος ever με τα νοστιμότερα και φθηνότερα cochinas, pastel και empadas και η απίστευτη θέα του Ριο από πάρα πολύ ψηλά.

IMG_9490.jpeg



IMG_9530.jpeg



IMG_9533.jpeg



IMG_9556.jpeg


IMG_9560.jpeg



Ο Emmanuel, αντιλαμβανόμενος το ξενέρωμά μας με τον ξεναγό-λαμόγιο και ενώ δεν ήταν δική του επιλογή αλλά δική μας, μας είπε ότι αισθανόταν πολύ άσχημα να έχουμε τέτοια άποψη για τους βραζιλιάνους και μας έκανε δώρο την ξενάγηση εκείνης της ημέρας. Μάταια προσπαθήσαμε να του εξηγήσουμε ότι δεν ευθύνεται ο ίδιος... δεν έκανε πίσω με τίποτα. Μα ξεναγός που μας κερνάει φαγητά ΚΑΙ ώρες δουλειάς? Δεν μας είχε ξανατύχει ποτέ κάτι τέτοιο... Μας σκλάβωσε!

Αποχαιρετήσαμε τον Emmanuel αργά το απόγευμα δίνοντας ραντεβού για την επόμενη μέρα.
Κάναμε βόλτα στην Ιπανέμα και καταλήξαμε σε ένα πολύ ωραίο εστιατόριο όπου ευχαριστηθήκαμε το περιβόητο βραζιλιάνικο κρέας σε διάφορες κοπές. Καταπληκτικές γεύσεις, ωραίος κόσμος γεμάτος ζωντάνια, αρκετά φασαριόζοι σαν εμάς τους Έλληνες.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο με τα πόδια πάλι από την παραλία της Ιπανέμα, ευτυχώς χωρίς κανένα απρόοπτο.

**Στα περισσότερα ξενοδοχεία και εστιατόρια εργάζονται άτομα από τις φαβέλες. Μου έκανε κλικ το τατού του νεαρού στον λαιμό "ο άγγελος που κρατάει πολυβόλο"... νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι πιο ταιριαστό να περιγράψει την κοινωνία της φαβέλας.


IMG_3292.jpeg



IMG_9618.jpeg


 
Last edited by a moderator:

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.971
Likes
9.390
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Ωωωωω Τέλεια!
Πριν από μερικούς μήνες είχα βρει εισιτήρια για Ριο με 500 ευρώ και δεν ξέρω γιατί δεν τα έκλεισα.
Παραμένει πολύ ψηλά στα μέρη που θέλω να πάω, οπότε περιμένω με αγωνία τη συνέχεια :)
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Ωωωωω Τέλεια!
Πριν από μερικούς μήνες είχα βρει εισιτήρια για Ριο με 500 ευρώ και δεν ξέρω γιατί δεν τα έκλεισα.
Παραμένει πολύ ψηλά στα μέρη που θέλω να πάω, οπότε περιμένω με αγωνία τη συνέχεια :)
Αχ δεν ειναι μονο το Ριο... στις παραλιες του Ιλα Γραντε και του Παρατυ ξαναβρηκα τον 25χρονο παραλιοπληκτο εαυτο μου :surf1:
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.971
Likes
9.390
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Αχ δεν ειναι μονο το Ριο... στις παραλιες του Ιλα Γραντε και του Παρατυ ξαναβρηκα τον 25χρονο παραλιοπληκτο εαυτο μου :surf1:
Ωχ μη μου λες τέτοια! Μην αργήσεις τη συνέχεια! Και φωτογραφίες ε?
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Mια φορά κι έναν καιρό ήταν οι Bandeirantes.
Αυτοί ήταν Πορτογάλοι εξερευνητές και τυχοδιώκτες που τον 17ο αιώνα ξεκίνησαν από το Sao Paulo να εξερευνήσουν το αχαρτογράφητο εσωτερικό της Βραζιλίας. Αναζητούσαν χρυσό, πολύτιμους λίθους, σκλάβους και ακόμα περισσότερη γη για το πορτογαλικό στέμμα.
Στις αποστολές τους, που κρατούσαν μήνες, υποδούλωσαν πολλούς αυτόχθονες, κατέκτησαν εδάφη και ανακάλυψαν χρυσό και διαμάντια στα βουνά του Minas Gerais (Μινάς Ζεράις).

Στη συνέχεια, αυτά τα "καλόπαιδα" οι Πορτογάλοι υποχρέωσαν τους σκλάβους να φτιάξουν ορυχεία στο Minas Gerais και να κάνουν τις εξορύξεις του χρυσού και των διαμαντιών, με σκοπό να τα στέλνουν στην Πορτογαλία.
Πώς όμως θα μετέφεραν τα πολύτιμα “λάφυρα” από τα βουνά μέχρι τις ακτές της Βραζιλίας όπου θα τα φόρτωναν στα πλοία? Έβαλαν τους σκλάβους να φτιάξουν ΚΑΙ δρόμο.

Έτσι, φτιάχτηκε η “Estrada Real” (ο "Βασιλικός Δρόμος") που αρχικά συνέδεε το Οuro Preto με το λιμάνι του Paraty. Αυτό ήταν το "παλιό μονοπάτι" ενώ αργότερα προστέθηκαν κι άλλα (ένα που έφτανε στο Ρίο και τα υπόλοιπα που συνέδεαν τα χωριά του Minas Gerais μεταξύ τους).

H Estrada Real αποτελεί μια ιστορική διαδρομή-"βουτιά" στο παρελθόν της Βραζιλίας και παρουσιάζει μεγάλο ταξιδιωτικό ενδιαφέρον.
Αποφασίσαμε να την εντάξουμε στο ταξίδι μας και να ακολουθήσουμε κι εμείς την διαδρομή που ακολουθούσε τότε ο χρυσός: από τα ορυχεία στα βουνά του Minas Gerais και μέσω της ενδοχώρας να καταλήξουμε στο Παρατύ.

Βέβαια, για να είναι όλοι ευχαριστημένοι στην οικογένεια, αναγκάστηκα (μετά λύπης μου) να αφαιρέσω χωριά από το Minas Gerais ώστε να μπουν στο πρόγραμμα και παραλίες (για τους έφηβους), οι Καταρράκτες (για τον husband) και φυσικά το Ρίο (κατά γενική απαίτηση).

Το ταξίδι στην Βραζιλία ήταν δύσκολο να οργανωθεί και γιατί δεν έβρισκα πολλές πληροφορίες για όλα τα μέρη που θέλαμε, και γιατί μιλάμε για τεράστιες αποστάσεις, και γιατί είναι τα πάντα πολύ πολύ ακριβά. Οπότε χρειάστηκε έξτρα προσπάθεια για να τα συμπεριλάβουμε όλα και να τα φέρουμε στα μέτρα μας.
Για παράδειγμα ο Αμαζόνιος, που είναι πολύ ψηλά στο bucket list μου, έφυγε με συνοπτικές διαδικασίες λόγω δυσθεώρητου κόστους και των πολλών ημερών που απαιτούσε.
Για τα υπόλοιπα, επιστρατεύθηκε, μέσω γνωστών μας, κόσμος και κοσμάκης στην Βραζιλία για να μας βοηθήσει... πήρε φωτιά το WhatsApp και όσο μιλάγαμε μαζί τους τόσο πιο πολύ μας εντυπωσίαζε η ζεστασιά, η ευγένεια και η φιλικότητα αυτού του λαού.

IMG_8004.jpeg
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Μετά κόπων και βασάνων φτιάξαμε ένα ενδεικτικό πρόγραμμα.
Για φάση "οδηγός/ξεναγός", πρακτική που μας έχει βολέψει αφάνταστα σε προηγούμενα ταξίδια μας, ούτε λόγος στην Βραζιλία. Μιλάμε για απίστευτη ακρίβεια: τιμές που ξεκινάνε από 300USD/άτομο/μέρα.
Ωστόσο, προέκυψε από το πουθενά μια απίστευτη βοήθεια.

Ο husband έχει έναν συνάδελφο στην Ισπανία, τον Oriol που είναι υπεύθυνος για τον τομέα της Λατινικής Αμερικής και κάθε 1,5-2 μήνες βρίσκεται στο Sao Paulo λόγω της δουλειάς. Με αυτόν μιλάνε σχεδόν κάθε μέρα τηλεφωνικώς και υπάρχει αμοιβαία συμπάθεια. Σε μία από τις συζητήσεις τους, ενώ μιλούσαν για τα καλοκαιρινά τους σχέδια, ανέφερε ο husband στον Oriol ότι προγραμματίζουμε την Βραζιλία αλλά δυσκολευόμαστε να βρούμε ξενοδοχεία, μεταφορές, ξεναγό (τουλάχιστον για το Ρίο τον θέλαμε οπωσδήποτε)... εκείνη την στιγμή ο Oriol δεν είπε τίποτα, αλλά μετά από 3-4 μέρες επανήλθε με πολύ ευχάριστα νέα: "αν πηγαίνατε Sao Paulo θα μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο αλλά δυστυχώς δεν πάτε εκεί, ούτε για Ιγκουασού-Παρατύ-Ίλα Γκράντε γνωρίζω κάποιον ΑΛΛΑ κανόνισα αν θέλετε να πάτε στο Ρίο στο ξενοδοχείο που συνεργάζομαι ,να έχετε έκπτωση ενώ στο Μπέλο Οριζόντε υπάρχει φίλος πολύ καλού μου φίλου που θα χαρεί να σας φιλοξενήσει. Επίσης, ο ίδιος παράλληλα με την κανονική δουλειά του κάνει ως 2η δουλειά τον ξεναγό και οδηγό. Αν βάλετε τις βενζίνες, μετά χαράς να σας πάει από Μπέλο Οριζόντε στο Μινάς Ζεράις κι από εκεί Παρατύ, εάν είναι Σαββατοκυριάκο".
Δεν το πιστεύαμε!
Στο σπίτι του ανθρώπου δεν δεχτήκαμε να μείνουμε, αλλά η προοπτική να πάμε παρέα την διαδρομή Μπέλο Οριζόντε-Μινάς Ζεράις-Παρατύ ήταν σαν μάννα εξ' ουρανού.

Αναθαρρήσαμε και στρωθήκαμε στην δουλειά. Επικοινωνία με τον φίλο του φίλου, ονόματι Harrold, επικοινωνία με το ξενοδοχείο στο Ριο, αναζήτηση εσωτερικών πτήσεων-ξενοδοχείων κ.λ.π. ... ούτε καταλάβαμε πότε έφτασε η μέρα της αναχώρησης και ένα ωραίο μεσημέρι του Ιουλίου απογειωθήκαμε από το Ελ. Βενιζέλος για το τεράστιο ταξίδι 3 πτήσεων, 18 ωρών στον αέρα, 26 ωρών συνολικά στα αεροδρόμια και τελικό προορισμό το Iguazu.

IMG_7390.jpeg
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Iguazu I

Kαθώς το αεροπλάνο αρχίζει να κατεβαίνει με κατεύθυνση το αεροδρόμιο του Foz Iguazu αυτό που βλέπεις είναι μια ατελείωτη καταπράσινη πεδιάδα που την διασχίζει ο ποταμός Iguazu. Μάταια κολλήσαμε όλοι πάνω στα παράθυρα ψάχνοντας να δούμε το σημείο που ο ποταμός πέφτει σχηματίζοντας τους διάσημους καταρράκτες. Έπρεπε να κάνουμε λίγη υπομονή ακόμα για να τους δούμε.

Είχαμε κανονίσει με το που θα φτάναμε στο Foz να επισκεφθούμε την βραζιλιάνικη πλευρά, κατευθείαν από το αεροδρόμιο. Έτσι κι αλλιώς η βραζιλιάνικη δεν απαιτεί τόσες ώρες περιήγησης όσες η αργεντίνικη πλευρά.
Είχαμε βρει έναν ταξιτζή από το trip advisor (που εκτελούσε και χρέη tour operator, όπως οι περισσότεροι στο Foz απ' ότι κατάλαβα) ο οποίος θα μας παραλάμβανε από το αεροδρόμιο, θα μας μετέφερε στο Πάρκο (θα κράταγε τις χειραποσκευές μας στο αυτοκίνητο για να μην τις σέρνουμε) και μετά θα μας πήγαινε και στο ξενοδοχείο. Μ' έναν σμπάρο 4 τρυγόνια.

Παρά τις 3 πτήσεις, τις αναμονές στα αεροδρόμια και την έλλειψη ύπνου, είχαμε πολλή ενέργεια και καλή διάθεση που έγινε ακόμα καλύτερη όταν βρήκαμε τον άνθρωπό μας, έναν συμπαθέστατο και πάρα πολύ χαμογελαστό τύπο, η καλύτερη πρώτη εντύπωση για τους βραζιλιάνους.

Φτάσαμε στο Πάρκο μεσημέρι. Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο, το πρώτο που ακούσαμε ήταν ο ήχος... και αμέσως μετά είδαμε το θαύμα! Απίστευτο θέαμα!

Ένιωσα το ίδιο δέος που έβλεπα κάποτε στα μάτια του μπαμπά μου όταν μίλαγε για το Ιγκουασού. Δεινός ταξιδευτής και κοσμογυρισμένος μας έλεγε πάντα ότι η πιο δυνατή ταξιδιωτική του εμπειρία ήταν όταν στάθηκε απέναντι από τους Καταρράκτες. Για να μας τονίσει δε, το πόσο μεγαλειώδεις είναι δεν παρέλειπε κάθε φορά να μας αναφέρει την περιβόητη φράση "Poor Niagara" που είχε πει χαρακτηριστικά η Έλινορ Ρούσβελτ όταν τους είχε πρωτοαντικρύσει.
Και κάπως έτσι μαγικά, ήταν σαν να ένιωσα την παρουσία του μπαμπά μου ξανά δίπλα μου παρόλο που τον έχω χάσει...

Στην βραζιλιάνικη μεριά, παίρνεις ένα μονοπάτι που έχεις τους Καταρράκτες συνεχώς απέναντί σου. Δεν χορταίναμε το θέαμα καθώς περπατούσαμε και ειδικά έτσι όπως έλουζε ο μεσημεριανός ήλιος το τοπίο με ένα ζεστό χρυσαφένιο χρώμα.
Κάποια στιγμή, στο τέλος της διαδρομής φτάνεις πια δίπλα στους Καταρράκτες, τόσο δίπλα που είναι σαν να έχει πιάσει δυνατή βροχή.
Ανεβήκαμε στην γέφυρα που υπάρχει και ήταν σαν να αιωρούμασταν ανάμεσα στους Καταρράκτες και το κενό.
Ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός και φυσικά γίναμε μούσκεμα από την απίστευτη ορμή του νερού.

Μετά από ώρα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για το αυτοκίνητο, κι αυτό γιατί θα έκλεινε πια το Πάρκο.
Ευτυχώς φτάσαμε γρήγορα στο ξενοδοχείο μιας και είχαμε κλείσει ένα εκεί κοντά, και όχι στην πόλη.
Προτιμήσαμε την απομόνωση και την ερημιά. Και η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ όμορφη εμπειρία το να βρίσκεσαι μέσα στην απόλυτη ησυχία της νυχτερινής φύσης και να βλέπεις τον έναστρο ουρανό πίνοντας την πρώτη καϊπιρίνια το ταξιδιού.

IMG_6787.jpeg
IMG_6797.jpeg
IMG_6802.jpeg
IMG_6806.jpeg

IMG_2880.jpeg
 
Last edited:

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.971
Likes
9.390
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Υπερθέαμα οι καταρράκτες! Όσες φωτο και να δεις, ότι κι αν σου διηγηθούν, φαντάζομαι το να βρεθείς εκεί είναι απερίγραπτο!
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Υπερθέαμα οι καταρράκτες! Όσες φωτο και να δεις, ότι κι αν σου διηγηθούν, φαντάζομαι το να βρεθείς εκεί είναι απερίγραπτο!
Ισχυει! Και φαντασου οτι η αλλη πλευρα (της Αργεντινης) μου φανηκε ακομα πιο εντυπωσιακη.
 

ANASTAPAP

Member
Μηνύματα
211
Likes
1.117
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
Iguazu I

Kαθώς το αεροπλάνο αρχίζει να κατεβαίνει με κατεύθυνση το αεροδρόμιο του Foz Iguazu αυτό που βλέπεις είναι μια ατελείωτη καταπράσινη πεδιάδα που την διασχίζει ο ποταμός Iguazu. Μάταια κολλήσαμε όλοι πάνω στα παράθυρα ψάχνοντας να δούμε το σημείο που ο ποταμός πέφτει σχηματίζοντας τους διάσημους καταρράκτες. Έπρεπε να κάνουμε λίγη υπομονή ακόμα για να τους δούμε.

Είχαμε κανονίσει με το που θα φτάναμε στο Foz να επισκεφθούμε την βραζιλιάνικη πλευρά, κατευθείαν από το αεροδρόμιο. Έτσι κι αλλιώς η βραζιλιάνικη δεν απαιτεί τόσες ώρες περιήγησης όσες η αργεντίνικη πλευρά.
Είχαμε βρει έναν ταξιτζή από το trip advisor (που εκτελούσε και χρέη tour operator, όπως οι περισσότεροι στο Foz απ' ότι κατάλαβα) ο οποίος θα μας παραλάμβανε από το αεροδρόμιο, θα μας μετέφερε στο Πάρκο (θα κράταγε τις χειραποσκευές μας στο αυτοκίνητο για να μην τις σέρνουμε) και μετά θα μας πήγαινε και στο ξενοδοχείο. Μ' έναν σμπάρο 4 τρυγόνια.

Παρά τις 3 πτήσεις, τις αναμονές στα αεροδρόμια και την έλλειψη ύπνου, είχαμε πολλή ενέργεια και καλή διάθεση που έγινε ακόμα καλύτερη όταν βρήκαμε τον άνθρωπό μας, έναν συμπαθέστατο και πάρα πολύ χαμογελαστό τύπο, η καλύτερη πρώτη εντύπωση για τους βραζιλιάνους.

Φτάσαμε στο Πάρκο μεσημέρι. Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο, το πρώτο που ακούσαμε ήταν ο ήχος... και αμέσως μετά είδαμε το θαύμα! Απίστευτο θέαμα!

Ένιωσα το ίδιο δέος που έβλεπα κάποτε στα μάτια του μπαμπά μου όταν μίλαγε για το Ιγκουασού. Δεινός ταξιδευτής και κοσμογυρισμένος μας έλεγε πάντα ότι η πιο δυνατή ταξιδιωτική του εμπειρία ήταν όταν στάθηκε απέναντι από τους Καταρράκτες. Για να μας τονίσει δε, το πόσο μεγαλειώδεις είναι δεν παρέλειπε κάθε φορά να μας αναφέρει την περιβόητη φράση "Poor Niagara" που είχε πει χαρακτηριστικά η Έλινορ Ρούσβελτ όταν τους είχε πρωτοαντικρύσει.
Και κάπως έτσι μαγικά, ήταν σαν να ένιωσα την παρουσία του μπαμπά μου ξανά δίπλα μου παρόλο που τον έχω χάσει...

Στην βραζιλιάνικη μεριά, παίρνεις ένα μονοπάτι που έχεις τους Καταρράκτες συνεχώς απέναντί σου. Δεν χορταίναμε το θέαμα καθώς περπατούσαμε και ειδικά έτσι όπως έλουζε ο μεσημεριανός ήλιος το τοπίο με ένα ζεστό χρυσαφένιο χρώμα.
Κάποια στιγμή, στο τέλος της διαδρομής φτάνεις πια δίπλα στους Καταρράκτες, τόσο δίπλα που είναι σαν να έχει πιάσει δυνατή βροχή.
Ανεβήκαμε στην γέφυρα που υπάρχει και ήταν σαν να αιωρούμασταν ανάμεσα στους Καταρράκτες και το κενό.
Ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός και φυσικά γίναμε μούσκεμα από την απίστευτη ορμή του νερού.

Μετά από ώρα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για το αυτοκίνητο, κι αυτό γιατί θα έκλεινε πια το Πάρκο.
Ευτυχώς φτάσαμε γρήγορα στο ξενοδοχείο γιατί είχαμε κλείσει ένα εκεί κοντά, και όχι στην πόλη.
Προτιμήσαμε την απομόνωση και την ερημιά. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι ήταν πολύ όμορφα να βρίσκεσαι μέσα στην απόλυτη ησυχία της νυχτερινής φύσης και να βλέπεις τον έναστρο ουρανό πίνοντας την πρώτη καϊπιρίνια το ταξιδιού.

View attachment 451000 View attachment 451001 View attachment 451002 View attachment 451003
View attachment 451004
Καλημέρα!πολύ ωραία η περιγραφή σου και οι εικόνες που μας μεταφέρεις,ελπίζω να βρεθούμε στην επερχόμενη κοπή της πίτας και να μου δώσεις tips,καθώς θα βρεθώ εκεί(καλως εχόντων)το Σεπτέμβριο..
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.504
Likes
8.039
Καλημέρα!πολύ ωραία η περιγραφή σου και οι εικόνες που μας μεταφέρεις,ελπίζω να βρεθούμε στην επερχόμενη κοπή της πίτας και να μου δώσεις tips,καθώς θα βρεθώ εκεί(καλως εχόντων)το Σεπτέμβριο..
Σε ευχαριστω πολυ. Πολυ ευχαριστως σε ο,τι μπορω να βοηθησω! Με το καλο να πας!

Υ.Γ. κοβουμε πιτα;;; 😯
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.224
Μηνύματα
884.306
Μέλη
38.917
Νεότερο μέλος
drsofika

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom