LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.684
- Likes
- 9.028
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Περιμένουμε υπομονετικά να έλθει το βαν να μας παραλάβει για το μεγάλο ταξίδι προς Νacala και ωωωωωω τι έκπληξη!!!!!!!!
Μπροστά μας εμφανίζεται ένα αμάξι τύπου ρενο στεισον να φορτωσει 7 καλοταϊσμένους επιβάτες 7 βαλίτσες και άλλα τόσα σακίδια χώρια τον οδηγό και ξεναγό.. Θυμάστε το ανέκδοτο πως μπαίνουν 8 ελέφαντες σε ένα πεντακοσαρακι Φίατ?
- Κάποιοι θα το κόψουν με τα πόδια φαντάζομαι η σε πατίνια και δεμένοι στις πόρτες…
- Αρχίσαμε τις διαβουλεύσεις, τις προτάσεις τις εναλλακτικές..
- Οκ τωρα αυτό που προέχει είναι να βρεθεί άλλο αμάξι να μας πάρει απ’ εδώ και μετά θα τα ακούσει το γραφείο και ο υπεύθυνος του Νουαρο που ενώ γνωρίζει πόσοι είμαστε στέλνει μινιον βαν..
- Στα τηλέφωνα ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο, ξέρεις εμείς είπαμε στο γραφείο στη Νακαλα να έλθουν 2 αυτοκίνητα αλλά αυτοί έστειλαν ένα..
- Για ενοικίαση αυτοκίνητου από το νησί ούτε λόγος δεν υπάρχει και η ιδέα ενοικίασης από Ναμπούλα δεν είναι εφικτή και έτσι η μόνη επιλογή ήταν να περιμένουμε 4 άτομα να στείλουν άλλο αυτοκίνητο από Νακαλα ..
Στείλαμε τις βαλίτσες και τα 3 κορίτσια και έμεινα πίσω με το Νωντα , Ιωάννα και Σοφία . Δεν μας πείραξε και πολύ , καθόλου μάλιστα, μιας και χαρήκαμε άλλη μια 3ωρη ιστορική αναζήτηση στα στενά του νησιού και για να μην χάσουμε τη φόρμα μας εξασκηθήκαμε στο shopping therapy αγοράζοντα ς είδη λαϊκής τέχνης που ανακαλύψαμε στο παζάρι εξω από το ξενοδοχείο των πρώτων σκλάβων..
Το αυτοκίνητο ήλθε το μεσημέρι .. Βγαίνουμε από τη γέφυρα και η αυλαία πέφτει, βρισκόμαστε και πάλι στο σήμερα.
Κατευθυνόμαστε βόρεια προς Pempa τη πύλη της Μοζαμβίκης από βορρά, τη πρωτεύουσα της περιοχής Cabo Delgado όπου άναψε η πρώτη σπίθα της επανάστασης με τους Frelimo..
Από εδώ επίσης είναι η πύλη που οδηγεί όσους επισκέπτες θέλουν να επισκεφτούν το αρχιπέλαγος Quirimbas ,ένα διαμάντι κρυμμένο στα ανοικτα της Μοζαμβίκης. Τα 31 μικρά νησιά οι κοραλλιογενή ύφαλοι, κρύβουν πολλά θαλάσσια μυστικά. Η πρόσβαση σε αυτά τα νησιά είναι ευκολότερη και φτηνότερη από Τανζανία, παρά από την ίδια τη χώρα που ανήκουν και αποτελούν κομμάτι του προστατευόμενου ομώνυμου πάρκου μαζί με άλλα τμήματα γης στη παράκτια ζώνη .
Δυστυχώς δεν θα είμαστε από τους επισκέπτες των νησιών Quilalea, Vamizi και Ibo ίσως μια άλλη φορα σε ένα άλλο ταξίδι στους χαμένους παραδείσους..αυτή τη φορά θα μονάσουμε, στη κυριολεξία θα μονάσουμε στο Nuarro lodge στο νότιο τμήμα του κόλπου Πεμπα για την ακρίβεια στο κόλπο Baixo της χερσονήσου Pinda.. Αχ όλα αυτά τα ονόματα, πονοκέφαλο μου προκαλούν..ευτυχώς ταχω καταγραμμένα..
Από Pemba στρίβουμε σε ένα χωματόδρομο, όλοι οι δρόμοι του βορρά στην ίδια κατάσταση είναι και για τα υπόλοιπα 70 χιλιόμετρα μέχρι το Νουαρο κατακτυπιόμαστε σε λακκούβες και υψώματα.
Εδώ η χώρα σε σύγκριση με το νότο, αλλάζει.. αλλάζει πολύ. Περνάμε από χωριά που δεν υπάρχει ηλεκτρισμός , δεν υπάρχει νερό, δεν υπάρχουν σχολειά. Η εικόνα των γυναικών και παιδιών προς αναζήτηση νερού είναι παντού. Γυναίκες , παιδιά με κουβάδες και μπιτόνια περιμένουν στις γεωτρήσεις , βρύσες η στους νερόλακκους που μπορεί να απέχουν χιλιόμετρα από τα σπίτια τους, να πάρουν νερό ..
Η ξηρασία φαίνεται πως έχει επηρεάσει τις καλλιέργειες γαρυφάλλου και μαγκο. Σε όλη τη διαδρομή δεν βρήκαμε ένα σημείο να μπορέσουμε να πιούμε καφέ η να αγοράσουμε νερό , άσε που ο οδηγός τοχει πάρει εργολαβία η σαν παίρνει μέρος σε ράλι λε μαν( για τους μη γνώστες είναι 24 ωρο ράλι αντοχής )
Είδαμε και πάθαμε να σταματήσει για ένα τσιγάρο και για να ανακουφιστούμε σε ένα ξερότοπο που μόνο ακακίες και αγκάθια ευδοκιμούν..
Όσο προχωράμε τόσο η σαβάνα μας περιβάλλει.
Κάποια στιγμή σταματάμε..
-Φτάσαμε λέει εικόνος.
Πού?? Κοιτώ γύρω μου ψυχή ζώσα γύρω μόνο ένα bao-bao με μια ξύλινη καλύβα..
Ακούω φωνές και εμφανίζεται από αριστερά μέσα από τις ακακίες η Ελίζαμπεθ,
η διαχειρίστρια του lodge που μας υποδέχεται..
Ακολουθούμε τη Ελίζαμπεθ και αμέσως μετά από μια στροφή βλέπουμε ένα πέτρινο δρομάκι να μας οδηγεί στη κορυφή ενός μικρού λόφου οπου υπάρχει η ρεσεψιόν του lodge..
Kαλως ήλθαμε λοιπόν στο οικολογικό Nuarro lodge.. και πως φαινεται απο ψηλα σ ε μια απο τις τελευταιες
φωτο
Μπροστά μας εμφανίζεται ένα αμάξι τύπου ρενο στεισον να φορτωσει 7 καλοταϊσμένους επιβάτες 7 βαλίτσες και άλλα τόσα σακίδια χώρια τον οδηγό και ξεναγό.. Θυμάστε το ανέκδοτο πως μπαίνουν 8 ελέφαντες σε ένα πεντακοσαρακι Φίατ?
- Κάποιοι θα το κόψουν με τα πόδια φαντάζομαι η σε πατίνια και δεμένοι στις πόρτες…
- Αρχίσαμε τις διαβουλεύσεις, τις προτάσεις τις εναλλακτικές..
- Οκ τωρα αυτό που προέχει είναι να βρεθεί άλλο αμάξι να μας πάρει απ’ εδώ και μετά θα τα ακούσει το γραφείο και ο υπεύθυνος του Νουαρο που ενώ γνωρίζει πόσοι είμαστε στέλνει μινιον βαν..
- Στα τηλέφωνα ο ένας ρίχνει την ευθύνη στον άλλο, ξέρεις εμείς είπαμε στο γραφείο στη Νακαλα να έλθουν 2 αυτοκίνητα αλλά αυτοί έστειλαν ένα..
- Για ενοικίαση αυτοκίνητου από το νησί ούτε λόγος δεν υπάρχει και η ιδέα ενοικίασης από Ναμπούλα δεν είναι εφικτή και έτσι η μόνη επιλογή ήταν να περιμένουμε 4 άτομα να στείλουν άλλο αυτοκίνητο από Νακαλα ..
Στείλαμε τις βαλίτσες και τα 3 κορίτσια και έμεινα πίσω με το Νωντα , Ιωάννα και Σοφία . Δεν μας πείραξε και πολύ , καθόλου μάλιστα, μιας και χαρήκαμε άλλη μια 3ωρη ιστορική αναζήτηση στα στενά του νησιού και για να μην χάσουμε τη φόρμα μας εξασκηθήκαμε στο shopping therapy αγοράζοντα ς είδη λαϊκής τέχνης που ανακαλύψαμε στο παζάρι εξω από το ξενοδοχείο των πρώτων σκλάβων..
Το αυτοκίνητο ήλθε το μεσημέρι .. Βγαίνουμε από τη γέφυρα και η αυλαία πέφτει, βρισκόμαστε και πάλι στο σήμερα.
Κατευθυνόμαστε βόρεια προς Pempa τη πύλη της Μοζαμβίκης από βορρά, τη πρωτεύουσα της περιοχής Cabo Delgado όπου άναψε η πρώτη σπίθα της επανάστασης με τους Frelimo..
Από εδώ επίσης είναι η πύλη που οδηγεί όσους επισκέπτες θέλουν να επισκεφτούν το αρχιπέλαγος Quirimbas ,ένα διαμάντι κρυμμένο στα ανοικτα της Μοζαμβίκης. Τα 31 μικρά νησιά οι κοραλλιογενή ύφαλοι, κρύβουν πολλά θαλάσσια μυστικά. Η πρόσβαση σε αυτά τα νησιά είναι ευκολότερη και φτηνότερη από Τανζανία, παρά από την ίδια τη χώρα που ανήκουν και αποτελούν κομμάτι του προστατευόμενου ομώνυμου πάρκου μαζί με άλλα τμήματα γης στη παράκτια ζώνη .
Δυστυχώς δεν θα είμαστε από τους επισκέπτες των νησιών Quilalea, Vamizi και Ibo ίσως μια άλλη φορα σε ένα άλλο ταξίδι στους χαμένους παραδείσους..αυτή τη φορά θα μονάσουμε, στη κυριολεξία θα μονάσουμε στο Nuarro lodge στο νότιο τμήμα του κόλπου Πεμπα για την ακρίβεια στο κόλπο Baixo της χερσονήσου Pinda.. Αχ όλα αυτά τα ονόματα, πονοκέφαλο μου προκαλούν..ευτυχώς ταχω καταγραμμένα..
Από Pemba στρίβουμε σε ένα χωματόδρομο, όλοι οι δρόμοι του βορρά στην ίδια κατάσταση είναι και για τα υπόλοιπα 70 χιλιόμετρα μέχρι το Νουαρο κατακτυπιόμαστε σε λακκούβες και υψώματα.
Εδώ η χώρα σε σύγκριση με το νότο, αλλάζει.. αλλάζει πολύ. Περνάμε από χωριά που δεν υπάρχει ηλεκτρισμός , δεν υπάρχει νερό, δεν υπάρχουν σχολειά. Η εικόνα των γυναικών και παιδιών προς αναζήτηση νερού είναι παντού. Γυναίκες , παιδιά με κουβάδες και μπιτόνια περιμένουν στις γεωτρήσεις , βρύσες η στους νερόλακκους που μπορεί να απέχουν χιλιόμετρα από τα σπίτια τους, να πάρουν νερό ..
Η ξηρασία φαίνεται πως έχει επηρεάσει τις καλλιέργειες γαρυφάλλου και μαγκο. Σε όλη τη διαδρομή δεν βρήκαμε ένα σημείο να μπορέσουμε να πιούμε καφέ η να αγοράσουμε νερό , άσε που ο οδηγός τοχει πάρει εργολαβία η σαν παίρνει μέρος σε ράλι λε μαν( για τους μη γνώστες είναι 24 ωρο ράλι αντοχής )
Είδαμε και πάθαμε να σταματήσει για ένα τσιγάρο και για να ανακουφιστούμε σε ένα ξερότοπο που μόνο ακακίες και αγκάθια ευδοκιμούν..
Όσο προχωράμε τόσο η σαβάνα μας περιβάλλει.
Κάποια στιγμή σταματάμε..
-Φτάσαμε λέει εικόνος.
Πού?? Κοιτώ γύρω μου ψυχή ζώσα γύρω μόνο ένα bao-bao με μια ξύλινη καλύβα..
Ακούω φωνές και εμφανίζεται από αριστερά μέσα από τις ακακίες η Ελίζαμπεθ,
Ακολουθούμε τη Ελίζαμπεθ και αμέσως μετά από μια στροφή βλέπουμε ένα πέτρινο δρομάκι να μας οδηγεί στη κορυφή ενός μικρού λόφου οπου υπάρχει η ρεσεψιόν του lodge..
Kαλως ήλθαμε λοιπόν στο οικολογικό Nuarro lodge.. και πως φαινεται απο ψηλα σ ε μια απο τις τελευταιες

Last edited: