psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.094
- Likes
- 56.043
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προετοιμασία & σχεδιασμός
- 1a. Guten Abend Wien
- 1b. Καλύτερα το πρωί
- 1c. Στα ενδότερα του Ιστορικού κέντρου
- 1d. Η …νύχτα της Βιέννης & αναχώρηση
- 2a. Dobry wieczór Warszawo
- 2b. Η πρώτη νύχτα στη Βαρσοβία!
- 2c. Όλη η μέρα δικιά μου
- 2d. Stare Miasto & Nowe Miasto συνέχεια
- 2e. Βραδιάζει στη παλιά πόλη
- 2f. Στο ηλιόλουστο & μεγαλύτερο πάρκο
- 2g. Στο μουσείο Powstania Warszawskiego κι επιστροφή
- 3a. Ciao Brescia
- 3b. Στον αρχαιολογικό χώρο και το κάστρο της πόλης
- 3c. Στο ιστορικό κέντρο, περιμένοντας τη κακοκαιρία
- 3d. Νυχτερινές βόλτες στη Brescia (ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται) & αναχώρηση
- Συμπεράσματα & αποτίμηση
- Επίλογος & μερικές συμβουλές.
1b. Καλύτερα το πρωί
Σίγουρα καλύτερα μετά από πρωινό και ένα δυνατό εσπρέσο στο hostel.

Το να ξεκινήσει η μέρα σχετικά νωρίς ήταν επιβεβλημένο γι’ αυτό και λίγο πριν τις 11 ήμουν έξω από το σταθμό ‘’Burggasse’’ όπου λίγο μετά ξεκίνησε το άδειο τραμ νο 18:


Η ηλιόλουστη και ευχάριστη διαδρομή ενός τετάρτου με οδήγησε στο πρώτο αξιοθέατο του χάρτη, ευρισκόμενος στη βαριά πύλη του Belvedere:


To εντυπωσιακό ανάκτορο ξεδιπλωνόταν επιβλητικό μπροστά μου στο πρωινό ήλιο:

Έκανα το γύρο της μικρής λιμνούλας, φωτογραφίζοντας παράλληλα και τις μπαρόκ λεπτομέρειες:



Προχώρησα προς τα πίσω καθώς δεν είχα σκοπό να δω το εσωτερικό του λειτουργεί σαν πινακοθήκη:

Μπροστά μου ήταν ο υπέροχος κήπος, που αποτελεί τη φυσική συνέχεια των δύο ανακτόρων, άνω και κάτω Belvedere:

Ο καλός καιρός είχε δώσει την ευκαιρία στους Αυστριακούς να κάνουν τη βόλτα τους απολαμβάνοντας το καφέ τος, το διάβασμα τους στα παγκάκια του ανακτόρου:

Έκανα μερικές βόλτες ακόμα και βγήκα από τη πλαϊνή είσοδο ξεκινώντας να κατηφορίζω τη Prinz Eugen-Straße, δρομο γνωστό για τις πρεσβείες πολλών κρατών που φιλοξενεί:

Απείχα μόνο λίγα μέτρα από το δεύτερο αξιοθέατο της ημέρας, το οποίο άλλωστε είχε αρχίσει να φαίνεται νωρίτερα:

Το μεγαλεπήβολο άγαλμα του Σοβιετικού στρατιώτη με την ασπίδα και τη σημαία στεκόταν εκεί αγέρωχο, πλαισιωμένο από ένα καταπληκτικό μνημείο με ημικυκλική κιονοστοιχία.


Το λεγόμενο ‘’Denkmal zu Ehren der Soldaten der Sowjetarmee’’ βρίσκεται εκεί για να μας υπενθυμίζει τη θυσία του κόκκινου στρατού κατά την απελευθέρωση της Βιέννης στο τέλος του πολέμου


Έβγαλα τις φωτογραφίες μου εντυπωσιασμένος που μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα έβλεπα ακόμα ένα σχετικό μνημείο και προχώρησα προς τη συνέχεια, την ίδια ώρα που το κλασσικό τουριστικό λεωφορείο έκανε τη στάση του:

Προχώρησα λίγο πιο κάτω σε ένα δρόμο με εξίσου αρκετές πρεσβείες, θέλοντας να δω τον όμορφο ορθόδοξο Ρωσικό ναό του Αγ. Νικολάου:

Και επέστρεψα μέσω της Rennweg όπου είχα σταμπάρει μια πολύ δυνατή μπυραρία, μιας και τόση ώρα με τα πήγαινε - έλα είχα στεγνώσει:

Κάθισα στο πολύ ωραίο χώρο του Salm Brau και πήρα μια βαρελίσια φρέσκια να δοκιμάσω, αρκετά καλή οφείλω να πω:

Το κατάστημα ήταν πολύ ωραίο και μέσα, μάλιστα γεμάτο από κόσμο που εκείνη την ώρα γευμάτιζε, κάτι που μάλλον το καθιστά μια καλή επιλογή:

Ο δρόμος μου περνούσε και πάλι από το Palais Schwarzenberg, βλέποντας και το σιντριβάνι Hochstrahlbrunnen μπροστά από το Σοβιετικό μνημείο:

Με τον ίδιο εξαιρετικό ρυθμό που είχα αποκτήσει μετά και το σύντομο διάλειμμα μου προχώρησα στην Argentinierstraße όπου βρίσκεται και η Ελληνική πρεσβεία:

Επόμενος στόχος της ημέρας ήταν ένα από τα πιο ιδιαίτερα και όμορφα αξιοθέατα της Βιέννης και δεν άργησα να τον προσεγγίσω βλέποντας τη πίσω όψη του:

Η εκκλησία του Καρόλου ή απλώς Karlskirche είναι ένα από τα μεγαλύτερα μπαρόκ κτήρια της πόλης και δικαιολογούσε απόλυτα τη φήμη που τη συνόδευε:

Ολοκληρώθηκε το 1737 και αποτελεί ένα πολύ γνωστό σημείο εξόρμησης και συνάντησης εκτός των άλλων σε συνδυασμό με το παρακείμενο πάρκο. Ο κόσμος που έκανε τη βόλτα και έπινε το καφεδάκι του στη τεχνητή λίμνη ήταν γι’ ακόμα μια φορά αρκετός:

Απόλαυσα τις στιγμές, έβγαλα τις φωτογραφίες και συνέχισα το δρόμο μου, περνώντας από το Musikverein, διάσημο χώρο μουσικών εκδηλώσεων:

Απέναντι από το φανάρι της οδού ‘’Linke Wienzeile’’ βρίσκεται και το πολύ ιδιαίτερο μουσείο τέχνης Secession

Προχώρησα μερικά μέτρα για να δω και το περίφημο θέατρο της πόλης Theater an der Wien :

Φτάνοντας να κάνω ένα ακόμη τσεκ στο πρόγραμμα μου, αφού μπροστά μου είχα τη ξακουστή ανοικτή αγορά Naschmarkt, την οποία μπορεί να συναντήσει κανείς ανάμεσα στη προαναφερθείσα οδό και την ‘’Rechte Wienzeile’’

Μη περιμένει κανείς βέβαια να δει εικόνες αντίστοιχες με τις δικές μας στην Ελλάδα, μιας και οι καταστάσεις απέχουν παρασάγγας. Πρακτικά ο ένας πεζόδρομος της αγοράς αποτελείται από καταστήματα που πωλούν τρόφιμα, αναμνηστικά ρούχα κτλ και ο δεύτερος από εστιατόρια, μίνι μπαρ, ψαράδικα κ.α.


Οφείλω να πω ότι οι τιμές ήταν τσιμπημένες, ειδικά αν τις συγκρίνω με κανονικό κατάστημα, οπότε αφού χάζεψα μερικά λεπτά δε βρήκα το λόγο να κάνω κάτι περισσότερο και συνέχισα το δρόμο μου:

Εντελώς τυχαία έπεσα πάνω σε ένα κατάστημα που μου ‘χε κάνει εντύπωση το όνομα του βλέποντας το στο google τις προηγούμενες μέρες που έψαχνα γενικά, οπότε το θεώρησα «σημάδι» και δε σκέφτηκα καθόλου να κάνω το βήμα, χώρια που διψούσα και πολύ:

Ήπια τη μπύρα μου στο πολύ ωραίο χώρο με την εξαιρετική μουσική καταστρώνοντας τα σχέδια για τα επόμενα μου βήματα:

(Μα τι ωραίο όνομα!)
Ανανεωμένος βγήκα από το μπαρ και πήρα πλέον κατεύθυνση προς το ιστορικό κέντρο της πόλης, κινούμενος προς το Δούναβη:


Δε προχώρησα ευθεία κάνοντας μια μικρή παράκαμψη προκειμένου να δω ακόμα ένα καταπληκτικό κτήριο πλαισιωμένο από κήπο και παρκάκι, στο οποίο αρκετοί Αυστριακοί έβρισκαν την ευκαιρία να κάνουν τη βόλτα τους στο λαμπρό μεσημεριανό ήλιο:


Το ‘’Kunsthistorisches Museum’’, δηλαδή μουσείο ιστορίας της τέχνης, είναι το μεγαλύτερο μουσείο τέχνης στη χώρα και ένα από τα σημαντικότερα στην Ευρώπη και χαρακτηρίζεται από έναν εντυπωσιακό οκταγωνικό τρούλο:

Η συνέχεια αναμενόταν ακόμη καλύτερη, μιας και λίγα μέτρα μετά περνούσα κάτω από τη Äußeres Burgtor, την εξωτερική είσοδο του κάστρου...

Last edited: