travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Τετάρτη 14/9/2022. Τασκένδη
- Πέμπτη 15/9/2022. Επίσκεψη στην Kokand
- Παρασκευή 16/9/2022. Κοιλάδα της Fergana.
- Σάββατο 17/9/2022. Τασκένδη, πτήση για Urgench
- Κυριακή 18/9/2022. Urgench, και Nukus.
- Δευτέρα 19/9/2022. Λίμνη Αράλη.
- Τρίτη 20/9/2022. Πάμε Khiva και στο δρόμο βλέπουμε κάστρα.
- Τετάρτη 21/9/2022. Khiva.
- Πέμπτη 22/9/2022. Από Khiva για Μπουχάρα.
- Παρασκευή 23/9/2022. Μπουχάρα πρώτη μέρα.
- Βίντεο
- Σάββατο 24/9/22. Μπουχάρα δεύτερη μέρα.
- Κυριακή 25/9/2022. Από Μπουχάρα στη Σαμαρκάνδη. Shahrisabz.
- Δευτέρα 26/9/2022. Σαμαρκάνδη. Μικρή ανασκόπηση.
- Τρίτη 27/9/2022. Σαμαρκάνδη. Με τρένο στην Τασκένδη
- Βίντεο
- Τετάρτη 28/9/2022. Ημέρα επιστροφής
Πρώτη μέρα. Τετάρτη - Τασκένδη
Φτάσαμε στην Τασκένδη την Τετάρτη το πρωί στις 07:00 περίπου και σχετικά σύντομα και πολύ απλά τέλειωσε η διαδικασία της εισόδου στην χώρα. Δεν χρειαζόμασταν ως Έλληνες να έχουμε καμία βίζα και πλέον δεν χρειαζόταν τίποτα σχετικά με τον κορωνοιό. Μόλις παραλάβαμε τη βαλίτσα μας πήγα και άλλαξα λίγα χρήματα με την κάρτα Revolut και προσπάθησα να πάρω μία κάρτα SIM για το καρτοκινητό μου, όμως είχε αρκετή αναμονή, και έτσι έφυγα. Στην έξοδο του αεροδρομίου μας περίμενε το ταξί που είχα κανονίσει να μας στείλει το ξενοδοχείο που θα μέναμε. Μπορεί ένα άλλο ταξί να έκανε τα μισά λεφτά, ή και λιγότερα, αν το έπαιρνα από το αεροδρόμιο μόνος μου, αλλά προτίμησα επειδή ήταν πρώτη μέρα στη χώρα να δώσω 10 δολάρια (που δεν τα θεώρησα πολλά) και να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. Πράγματι ένας νεαρός μας μετέφερε στο κέντρο της πόλης. Το ξενοδοχείο μας ήταν στον τρίτο όροφο ενός μεγάλου κτηρίου. Κάτω από αυτό βρίσκονταν μαγαζιά για φαγητό ή ποτό και στην γειτονιά του έχει αρκετά καταστήματα. Τους ορόφους στο Ουζμπεκιστάν τους μετρούν από το ισόγειο.
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε στις 8:30 και αφού πήγαμε μία τουαλέτα, αφήσαμε τα πράγματά μας για να ξεκινήσουμε τις βόλτες στην πόλη. Δωμάτιο δεν μας έδωσε γιατί δεν ήταν έτοιμο και θα το παίρναμε μετά τις 14:00. Όμως εμείς κάναμε βόλτα για 10, μάλλον 11, ώρες. Επιστρέψαμε λίγο μετά τις 19:00 το απόγευμα αφού είδαμε τα περισσότερα από τα σημεία που είχα σημειώσει για να δούμε στην παραμονή μας στην Τασκένδη για τις δύο μέρες που ήταν στο πρόγραμμα.
Ξεκινήσαμε τη με την πλατεία του Ταμερλάνου που απείχε περίπου δύο χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Εκεί έχει και τον έφιππο ηγέτη που στα αγγλικά λέγεται Amir Timur. Όμως η διαδρομή ήταν γεμάτη με ωραία κτίρια (τα πιο πολλά φαινόταν κυβερνητικά γιατί είχαν κλειστές καγκελόπορτες και πολλούς φρουρούς) τα οποία ήταν όλα καινούργια. Ο σεισμός που έγινε το 1966 και σημάδεψε την πόλη είχε ως αποτέλεσμα να ξαναχτιστεί από την αρχή με τρομερή επιτυχία. Τα κτίρια είναι πολύ όμορφα και δεν θα περίμενε κανείς σε μία σχετικά φτωχή χώρα να δει τέτοια ομορφιά και τέτοιο πλούτο. Ένα μικρό πρόβλημα σε αυτά τα κτίρια ήταν ότι γύρω τους υπήρχαν πολλά και μεγάλα δέντρα, με αποτέλεσμα να μην φαίνονται και τόσο καλά για φωτογράφιση. Εμείς συνεχίσαμε τις βόλτες. Έψαχνα επίσης να πάρω μία κάρτα SIM για το κινητό και ψάχναμε να βρούμε την εταιρεία Βeeline, όπως μας είχε πει στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου το παιδί. Αυτό το παιδί ήταν από τους κακούς Ουζμπέκους, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, με το κλείσιμο του δωματίου που μας ακύρωσε μετά από δυο μέρες. Όμως το κατάστημα που βρήκαμε για τη SIM ήταν εγκαταλελειμμένο και γι αυτό αφήσαμε και εμείς την προσπάθεια για την κάρτα. Την αγόρασα αργότερα το μεσημέρι.
Αφού είχαμε περπατήσει περίπου τρεις ώρες σε εκείνη την περιοχή αποφασίσαμε να πάρουμε το μετρό και να πάμε στην αγορά που είναι πολύ διάσημη με το όνομα Chorsu, Τσορσού. Πήγαμε με το μετρό και πραγματικά όλοι οι σταθμοί που είδαμε ήταν πολύ όμορφοι. Τύφλα να έχουν οι σταθμοί στο Κίεβο. Μπροστά στους Ουζμπέκικους έπρεπε να ντρέπονται. Και το παζάρι Chorsu ήταν καταπληκτικό. Μπορεί να μην είχε την αυθεντικότητα που έχουν τα παζάρια στην Κεντρική Αμερική, ας πούμε, άλλα ήταν σε διάφορα υπέροχα κτίρια με πολύ καλή διακόσμηση. Από το ένα έφευγες και πήγαινες στο άλλο. Αυτό είναι το ιδιαίτερο αυτού του παζαριού: ότι έχει διασκορπιστεί σε πολλά κτίρια, τα οποία μάλιστα είναι αρκετά παλιά. Δεν πρέπει να είχαν πέσει με το σεισμό του 1966.
Σταθμοί του μετρό!!!
Αυτά βέβαια βρίσκονται στην παλιά πόλη. Σε αυτό το μέρος βρήκα και ένα κατάστημα που με 5 ευρώ αγόρασα μια κάρτα για το κινητό μου. Η διαδικασία δεν ήταν απλή, αφού ήθελε διαβατήριο, του οποίου την φωτοτυπία έστελνε κάπου για να πάρει έγκριση. Αυτό όλο πήρε είκοσι λεπτά τουλάχιστον. Ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε ήταν ότι στο διαβατήριό μας δεν γράφει πουθενά Greece. Μόνο Hellas και Hellenic. Ούτε καν τον τόπο έκδοσης. Για ψάξτε και τα δικά σας. Άρα δε μπορούσαν να βρουν τη χώρα. Τέλος πάντων σε όλο τα ταξίδι είχα δεδομένα (πάνω από 10 γίγα που δεν τα χρησιμοποίησα όλα) αλλά και μηνύματα και τηλέφωνο.
Εκεί κοντά πήγαμε να δούμε και το τζαμί Dzhuma.
Αυτό ήταν εύκολο να το βρούμε γιατί φαινόταν από μακριά, αλλά μετά, ψάχνοντας να βρούμε το θρησκευτικό συγκρότημα Khast Imam Square, πέσαμε σε κάποια έργα που γινόταν και έτσι ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ. Δεν μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί που θέλαμε ακολουθώντας το GPS. Ευτυχώς σταμάτησε ένας άνθρωπος με το αυτοκίνητό του και όταν του είπαμε πού θέλουμε να φτάσουμε, ενώ στην αρχή μας έδωσε οδηγίες, ένα λεπτό μετά γύρισε με το αυτοκίνητο και μας πήγε ο ίδιος. Αντίστοιχες καλές συμπεριφορές των ντόπιων είδαμε πολλές. Ευτυχώς γιατί σκεφτόμασταν να το παρατήσουμε και στο συγκρότημα αυτό είδαμε πολύ όμορφα πράγματα. Εκεί ήταν ο μεντρεσές Barakkhan Madrasah, το μαυσωλείο Kaffal Shashi Mausoleum και η βιβλιοθήκη της Ισλαμικής λογοτεχνίας (γύρω από την οποία γινόταν τα έργα και ήταν κλειστοί οι δρόμοι, και έμοιαζε πιο πολύ με τζαμί) και το ιερό βιβλίο του κορανίου του 7ου αιώνα Quran Othman.
Αφού τα είδαμε και τα απολαύσαμε πήραμε ένα ταξί για να μας μεταφέρει στην πλατεία της Ανεξαρτησίας. O (μούφα) ταξιτζής είχε πλάκα που όταν τον ρώτησα πόσο του χρωστάω σαν να ήθελε να μου πει να δώσω όσα θέλω. Εγώ έβγαλα το τηλέφωνο και του είπα να μου γράψει στην αριθμομηχανή του το ποσόν που ήθελε. Μου έγραψε 20.000 σουμ, δηλαδή κάτι λιγότερο από 2 ευρώ. Με ένα μικρό δισταγμό μάλιστα. Εγώ βέβαια τα θεώρησα ελάχιστα και του τα έδωσα χωρίς κανένα ενδοιασμό και έτσι ήμασταν και οι δύο ευχαριστημένοι. Στο Ουζμπεκιστάν καθένας που έχει αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει και να μεταφέρει έναν ή περισσότερους ενδιαφερόμενους παίρνοντας ελάχιστα χρήματα. Οι περισσότεροι στη χώρα χρησιμοποιούν για καύσιμο αέριο που κοστίζει κάπου μισό ευρώ το λίτρο. Έτσι το κόστος του καυσίμου είναι ελάχιστο. Αν από κάθε μεταφορά κερδίζουν έστω και ένα ευρώ, σε ένα οκτάωρο θα έχουν βγάλει 20 με 40 ευρώ, που γι αυτούς είναι ένα καλό μεροκάματο.
Στην πλατεία Ανεξαρτησίας, Mustakillik Square, δεν είδαμε όλα αυτά τα οποία μπορούσαμε γιατί, όπως και σε άλλα μέρη της πόλης, πολλά κομμάτια (κυβερνητικά κτήρια) είναι κλειστά από την αστυνομία και δεν μπορείς να τα επισκεφτείς. Όμως εμείς είδαμε αυτά που επιτρεπόταν και ακόμα περισσότερα. Εκεί βρίσκεται η αιώνια φωτιά προς τιμή των πεσόντων στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με το άγαλμα μιας μητέρας. Επίσης υπάρχει μια όμορφη μακρόστενη αψίδα.
Μετά περπατήσαμε για να πάμε και στον μνημείο των θυμάτων του σεισμού 1966. Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, αλλά προτείνεται για τους ταξιδιώτες. Γενικά στις διαδρομές της μέρας όταν βλέπαμε τζαμί πηγαίναμε και πολλές φορές μπαίναμε και μέσα βγάζοντας τα παπούτσια μας.
Είσοδος σταθμού μετρό:
Σταθμός Κοσμοναυτών:
Γυρνώντας αποφασίσαμε να πάμε με το μετρό στο σταθμό των κοσμοναυτών γιατί είχαμε ακούσει ότι είναι πολύ όμορφος. Όμως δεν είναι και τόσο εντυπωσιακός όσο πολλοί άλλοι. Βρισκόταν κοντά στο ξενοδοχείο μας.
Από εκεί, αφού είχε αρχίσει να βραδιάζει, πήγαμε με τα πόδια στο δωμάτιο να κάνουμε ένα μπάνιο και αμέσως μετά να φύγουμε για φαγητό. Δεν πήγαμε μακριά αφού καθίσαμε σε ένα μαγαζί ακριβώς κάτω από το ξενοδοχείο μας. Το φαγητό ήταν πολύ καλό αλλά όχι και τόσο φτηνό. Μαζί με τα φιλοδωρήματα και τους φόρους μας κόστισε 10 ευρώ το άτομο. Φάγαμε ένα πιάτο παϊδάκια, άλλο ένα με σουβλάκια και μία σούπα. Δυστυχώς εδώ είναι μουσουλμανική χώρα και έτσι δεν προσφέρουν αλκοόλ τα περισσότερα εστιατόρια.
Φτάσαμε στην Τασκένδη την Τετάρτη το πρωί στις 07:00 περίπου και σχετικά σύντομα και πολύ απλά τέλειωσε η διαδικασία της εισόδου στην χώρα. Δεν χρειαζόμασταν ως Έλληνες να έχουμε καμία βίζα και πλέον δεν χρειαζόταν τίποτα σχετικά με τον κορωνοιό. Μόλις παραλάβαμε τη βαλίτσα μας πήγα και άλλαξα λίγα χρήματα με την κάρτα Revolut και προσπάθησα να πάρω μία κάρτα SIM για το καρτοκινητό μου, όμως είχε αρκετή αναμονή, και έτσι έφυγα. Στην έξοδο του αεροδρομίου μας περίμενε το ταξί που είχα κανονίσει να μας στείλει το ξενοδοχείο που θα μέναμε. Μπορεί ένα άλλο ταξί να έκανε τα μισά λεφτά, ή και λιγότερα, αν το έπαιρνα από το αεροδρόμιο μόνος μου, αλλά προτίμησα επειδή ήταν πρώτη μέρα στη χώρα να δώσω 10 δολάρια (που δεν τα θεώρησα πολλά) και να έχω ήσυχο το κεφάλι μου. Πράγματι ένας νεαρός μας μετέφερε στο κέντρο της πόλης. Το ξενοδοχείο μας ήταν στον τρίτο όροφο ενός μεγάλου κτηρίου. Κάτω από αυτό βρίσκονταν μαγαζιά για φαγητό ή ποτό και στην γειτονιά του έχει αρκετά καταστήματα. Τους ορόφους στο Ουζμπεκιστάν τους μετρούν από το ισόγειο.

Στο ξενοδοχείο φτάσαμε στις 8:30 και αφού πήγαμε μία τουαλέτα, αφήσαμε τα πράγματά μας για να ξεκινήσουμε τις βόλτες στην πόλη. Δωμάτιο δεν μας έδωσε γιατί δεν ήταν έτοιμο και θα το παίρναμε μετά τις 14:00. Όμως εμείς κάναμε βόλτα για 10, μάλλον 11, ώρες. Επιστρέψαμε λίγο μετά τις 19:00 το απόγευμα αφού είδαμε τα περισσότερα από τα σημεία που είχα σημειώσει για να δούμε στην παραμονή μας στην Τασκένδη για τις δύο μέρες που ήταν στο πρόγραμμα.

Ξεκινήσαμε τη με την πλατεία του Ταμερλάνου που απείχε περίπου δύο χιλιόμετρα από το ξενοδοχείο μας. Εκεί έχει και τον έφιππο ηγέτη που στα αγγλικά λέγεται Amir Timur. Όμως η διαδρομή ήταν γεμάτη με ωραία κτίρια (τα πιο πολλά φαινόταν κυβερνητικά γιατί είχαν κλειστές καγκελόπορτες και πολλούς φρουρούς) τα οποία ήταν όλα καινούργια. Ο σεισμός που έγινε το 1966 και σημάδεψε την πόλη είχε ως αποτέλεσμα να ξαναχτιστεί από την αρχή με τρομερή επιτυχία. Τα κτίρια είναι πολύ όμορφα και δεν θα περίμενε κανείς σε μία σχετικά φτωχή χώρα να δει τέτοια ομορφιά και τέτοιο πλούτο. Ένα μικρό πρόβλημα σε αυτά τα κτίρια ήταν ότι γύρω τους υπήρχαν πολλά και μεγάλα δέντρα, με αποτέλεσμα να μην φαίνονται και τόσο καλά για φωτογράφιση. Εμείς συνεχίσαμε τις βόλτες. Έψαχνα επίσης να πάρω μία κάρτα SIM για το κινητό και ψάχναμε να βρούμε την εταιρεία Βeeline, όπως μας είχε πει στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου το παιδί. Αυτό το παιδί ήταν από τους κακούς Ουζμπέκους, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, με το κλείσιμο του δωματίου που μας ακύρωσε μετά από δυο μέρες. Όμως το κατάστημα που βρήκαμε για τη SIM ήταν εγκαταλελειμμένο και γι αυτό αφήσαμε και εμείς την προσπάθεια για την κάρτα. Την αγόρασα αργότερα το μεσημέρι.





Αφού είχαμε περπατήσει περίπου τρεις ώρες σε εκείνη την περιοχή αποφασίσαμε να πάρουμε το μετρό και να πάμε στην αγορά που είναι πολύ διάσημη με το όνομα Chorsu, Τσορσού. Πήγαμε με το μετρό και πραγματικά όλοι οι σταθμοί που είδαμε ήταν πολύ όμορφοι. Τύφλα να έχουν οι σταθμοί στο Κίεβο. Μπροστά στους Ουζμπέκικους έπρεπε να ντρέπονται. Και το παζάρι Chorsu ήταν καταπληκτικό. Μπορεί να μην είχε την αυθεντικότητα που έχουν τα παζάρια στην Κεντρική Αμερική, ας πούμε, άλλα ήταν σε διάφορα υπέροχα κτίρια με πολύ καλή διακόσμηση. Από το ένα έφευγες και πήγαινες στο άλλο. Αυτό είναι το ιδιαίτερο αυτού του παζαριού: ότι έχει διασκορπιστεί σε πολλά κτίρια, τα οποία μάλιστα είναι αρκετά παλιά. Δεν πρέπει να είχαν πέσει με το σεισμό του 1966.

Σταθμοί του μετρό!!!






Αυτά βέβαια βρίσκονται στην παλιά πόλη. Σε αυτό το μέρος βρήκα και ένα κατάστημα που με 5 ευρώ αγόρασα μια κάρτα για το κινητό μου. Η διαδικασία δεν ήταν απλή, αφού ήθελε διαβατήριο, του οποίου την φωτοτυπία έστελνε κάπου για να πάρει έγκριση. Αυτό όλο πήρε είκοσι λεπτά τουλάχιστον. Ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε ήταν ότι στο διαβατήριό μας δεν γράφει πουθενά Greece. Μόνο Hellas και Hellenic. Ούτε καν τον τόπο έκδοσης. Για ψάξτε και τα δικά σας. Άρα δε μπορούσαν να βρουν τη χώρα. Τέλος πάντων σε όλο τα ταξίδι είχα δεδομένα (πάνω από 10 γίγα που δεν τα χρησιμοποίησα όλα) αλλά και μηνύματα και τηλέφωνο.
Εκεί κοντά πήγαμε να δούμε και το τζαμί Dzhuma.


Αυτό ήταν εύκολο να το βρούμε γιατί φαινόταν από μακριά, αλλά μετά, ψάχνοντας να βρούμε το θρησκευτικό συγκρότημα Khast Imam Square, πέσαμε σε κάποια έργα που γινόταν και έτσι ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ. Δεν μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί που θέλαμε ακολουθώντας το GPS. Ευτυχώς σταμάτησε ένας άνθρωπος με το αυτοκίνητό του και όταν του είπαμε πού θέλουμε να φτάσουμε, ενώ στην αρχή μας έδωσε οδηγίες, ένα λεπτό μετά γύρισε με το αυτοκίνητο και μας πήγε ο ίδιος. Αντίστοιχες καλές συμπεριφορές των ντόπιων είδαμε πολλές. Ευτυχώς γιατί σκεφτόμασταν να το παρατήσουμε και στο συγκρότημα αυτό είδαμε πολύ όμορφα πράγματα. Εκεί ήταν ο μεντρεσές Barakkhan Madrasah, το μαυσωλείο Kaffal Shashi Mausoleum και η βιβλιοθήκη της Ισλαμικής λογοτεχνίας (γύρω από την οποία γινόταν τα έργα και ήταν κλειστοί οι δρόμοι, και έμοιαζε πιο πολύ με τζαμί) και το ιερό βιβλίο του κορανίου του 7ου αιώνα Quran Othman.






Αφού τα είδαμε και τα απολαύσαμε πήραμε ένα ταξί για να μας μεταφέρει στην πλατεία της Ανεξαρτησίας. O (μούφα) ταξιτζής είχε πλάκα που όταν τον ρώτησα πόσο του χρωστάω σαν να ήθελε να μου πει να δώσω όσα θέλω. Εγώ έβγαλα το τηλέφωνο και του είπα να μου γράψει στην αριθμομηχανή του το ποσόν που ήθελε. Μου έγραψε 20.000 σουμ, δηλαδή κάτι λιγότερο από 2 ευρώ. Με ένα μικρό δισταγμό μάλιστα. Εγώ βέβαια τα θεώρησα ελάχιστα και του τα έδωσα χωρίς κανένα ενδοιασμό και έτσι ήμασταν και οι δύο ευχαριστημένοι. Στο Ουζμπεκιστάν καθένας που έχει αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει και να μεταφέρει έναν ή περισσότερους ενδιαφερόμενους παίρνοντας ελάχιστα χρήματα. Οι περισσότεροι στη χώρα χρησιμοποιούν για καύσιμο αέριο που κοστίζει κάπου μισό ευρώ το λίτρο. Έτσι το κόστος του καυσίμου είναι ελάχιστο. Αν από κάθε μεταφορά κερδίζουν έστω και ένα ευρώ, σε ένα οκτάωρο θα έχουν βγάλει 20 με 40 ευρώ, που γι αυτούς είναι ένα καλό μεροκάματο.
Στην πλατεία Ανεξαρτησίας, Mustakillik Square, δεν είδαμε όλα αυτά τα οποία μπορούσαμε γιατί, όπως και σε άλλα μέρη της πόλης, πολλά κομμάτια (κυβερνητικά κτήρια) είναι κλειστά από την αστυνομία και δεν μπορείς να τα επισκεφτείς. Όμως εμείς είδαμε αυτά που επιτρεπόταν και ακόμα περισσότερα. Εκεί βρίσκεται η αιώνια φωτιά προς τιμή των πεσόντων στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με το άγαλμα μιας μητέρας. Επίσης υπάρχει μια όμορφη μακρόστενη αψίδα.




Μετά περπατήσαμε για να πάμε και στον μνημείο των θυμάτων του σεισμού 1966. Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, αλλά προτείνεται για τους ταξιδιώτες. Γενικά στις διαδρομές της μέρας όταν βλέπαμε τζαμί πηγαίναμε και πολλές φορές μπαίναμε και μέσα βγάζοντας τα παπούτσια μας.

Είσοδος σταθμού μετρό:

Σταθμός Κοσμοναυτών:

Γυρνώντας αποφασίσαμε να πάμε με το μετρό στο σταθμό των κοσμοναυτών γιατί είχαμε ακούσει ότι είναι πολύ όμορφος. Όμως δεν είναι και τόσο εντυπωσιακός όσο πολλοί άλλοι. Βρισκόταν κοντά στο ξενοδοχείο μας.

Από εκεί, αφού είχε αρχίσει να βραδιάζει, πήγαμε με τα πόδια στο δωμάτιο να κάνουμε ένα μπάνιο και αμέσως μετά να φύγουμε για φαγητό. Δεν πήγαμε μακριά αφού καθίσαμε σε ένα μαγαζί ακριβώς κάτω από το ξενοδοχείο μας. Το φαγητό ήταν πολύ καλό αλλά όχι και τόσο φτηνό. Μαζί με τα φιλοδωρήματα και τους φόρους μας κόστισε 10 ευρώ το άτομο. Φάγαμε ένα πιάτο παϊδάκια, άλλο ένα με σουβλάκια και μία σούπα. Δυστυχώς εδώ είναι μουσουλμανική χώρα και έτσι δεν προσφέρουν αλκοόλ τα περισσότερα εστιατόρια.