LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.684
- Likes
- 9.028
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
..φεύγουμε για το Yala national park. Η φύση σιγά –σιγά γύρω μας αλλαζει. Τα ψηλά δέντρα έχουν αντικατασταθεί από λαχανόκηπους, εκατοντάδες εκτάρια γης θρέφουν κάθε λογής λαχανικά που εξάγονται σε άλλες χώρες..
Δεν μπορώ να μιλήσω για ποσότητα μιας και οι καλλιέργειες γίνονται χειρωνακτικά μακριά από κάθε τεχνολογική-μηχανική βοήθεια, αλλά ποιοτικά είναι 3ΑΑΑ…εγγυηση…
Στο δρόμο μας λίγο εξω από τη Μικρή Αγγλία βρίσκεται ένας Ινδουιστικός ναός Seetha Kovil και πιστεύεται ότι ο ίδιος ο βασιλιάς Ravana απήγαγε τη πριγκίπισσα Seeta κρύβοντας τη στο ναό αυτό, αληθεια η όχι αυτή είναι μια άλλη εκδοχή της Ινδουιστικής ιστορίας ..
Οι δρόμοι δεν είναι ταχείας διέλευσης τοχουμε εμπεδώσει πια και πολλές φορές οι στασεις είναι επιβεβλημένες για πολλούς λόγους αλλά κυρίως να ξεπονεσουν τα κόκκαλα της οσφύς και να πάρουμε δυνάμεις από ένα δυνατό καφέ η στη περίπτωση μας ένα δυνατό τσάι.. Φτάνουμε στο Ella ένα πανέμορφο χωριό που μαγνητίζει πολλούς τουρίστες εκτοξεύοντας τη περιοχη στους τοπ περιορισμους.. Στους δρόμους δεκάδες εκατοντάδες τουρίστες με σακίδια ωμου, βαλίτσες , κιθαρες ψαχνουν να βρουν κατάλυμα , πραγμα όχι δυσκολο μιας και κάθε μήνα δεκαδες νεες πανσιον φυτρωνουν σαν μανιταρια.. .
-Που παει όλος αυτος ο κόσμος? Ρωτω..
-Μαμ κάνουν πεζοπορία ως την απέναντι βουνοκορυφή που η θέα είναι καταπληκτική..
Η απέναντι λοιπόν βουνοκορυφή που τη διεκδικούν όλες οι θρησκείες βρίσκεται στα 2225 μέτρα. Για τους Ινδουιστές είναι το αποτύπωμα του ποδιού του βούδα, και την ονόμασαν Sri Pada, για τους μη Ινδουιστές είναι αποτύπωμα του πρωτόπλαστου που πάτησε εδώ το πόδι του μετα το διωγμο του από το παράδεισο αφού υπέκυψε στη αμαρτία, ενώ για άλλους είναι το αποτύπωμα του Αποστόλου Θωμα και για άλλους ακόμη το αποτύπωμα του Σίβα..Όποια εκδοχή και να πάρουμε η ιερότητα του βουνού είναι αποδεκτή από όλες, ακόμη και από τις πεταλούδες που έρχονται εδώ να αφήσουν τη τελευταία πνοή και πέταγμα τους … Στο βουνό της πεταλούδας λοιπόν είναι αφιερωμένες οι επόμενες ώρες . Μιας και δεν έχουμε το χρόνο αλλά και τη φυσική κατάσταση να περπατήσουμε ως τη κορυφή ( 7 χιλιομετρα) σκαρφαλώνοντας σκαλοπάτια και ραχούλες, κάναμε αυτό που κάνει κάθε τουρίστας που αποφεύγει τη ταλαιπωρία… στρωθήκαμε στη αυλη του ξενοδοχείου ακριβώς απέναντι και παρακολουθούμε με τη ματιά και τις μηχανές αυτό το εντυπωσιακό τοπίο, απολαμβάνοντας και ένα υπέροχο χυμό..
Φεύγουμε από το Ella και παιρνουμε τη κατηφόρα για Yala.. O περίφημος, διάσημος καταρράκτης Ravana κάνει δυναμικά την εμφάνιση του..
Ο ήχος του νερού που πέφτει από τα 25 μέτρα και οι τσιρίδες πολλών επισκεπτών που τσαλαβουτούν στα νερά ακούγονται από μακριά.. Και πάλι εδώ το όνομα έχει να κάνει με το βασιλιά Ravana και τις πονηριές του. Ακομη και εδώ όπως και στο ιερο βουνο έφερε τη απαχθείσα πριγκίπισσα Seeta αιχμαλωτίζοντας την στις σπηλιές που βρίσκονται πίσω από το καταρράκτη που πήρε το όνομα του.. Η πυκνή βλάστηση κράτησε μακριά τις φωνες της αιχμάλωτης από εκείνους που την έψαχναν.. Και όλα αυτά τώρα για χάρη μια μύτης, ,να μιας μύτης.. Ο άνδρας της Seeta o Rama που μάλλον δεν ήταν καλό παιδί και ο αδελφός του Laxmana επίσης της ίδιας καλοσύνης έκοψαν τη μύτη της αδελφής του Ravana( άγνωστοι λόγοι ) οποίος φυσικά κήρυξε τη Ινδουιστική βεντέτα απαγαγωντας τη γυναίκα του Rama….
Σήμερα καταρράκτες και σπήλαια (που οι ανασκαφές αποκάλυψαν ίχνη ανθρώπινης κατοίκησης που χρονολογείται 25.000) είναι από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα της χώρας.,.
Τρεχούμενα νερά, κολυμβητές, αυτοκίνητα, πλανόδιοι πωλητές, μαϊμούδες που άλλη δουλειά δεν έχουν από του να επιδίδονται σε σεξ και παρτουζες, συνθέτουν την εικόνα της πιο τουριστικής ατραξιόν.
. Ενδιαφέρον βρήκα μόνο τα πετρώματα που πουλούν στο δρόμο και ξεκίνησα τα σχετικά παζάρια αλλά τα βρήκα δύσκολα η αυτοί δεν παζαρεύουν η εγω δεν είμαι για τέτοιες δουλειές και φώναξα ενισχύσεις… πάντα κάποιος από τη παρέα άλλος κάνει σωστά το παιχνίδι ..
Στο δρόμο μας λίγο εξω από τη Μικρή Αγγλία βρίσκεται ένας Ινδουιστικός ναός Seetha Kovil και πιστεύεται ότι ο ίδιος ο βασιλιάς Ravana απήγαγε τη πριγκίπισσα Seeta κρύβοντας τη στο ναό αυτό, αληθεια η όχι αυτή είναι μια άλλη εκδοχή της Ινδουιστικής ιστορίας ..
Οι δρόμοι δεν είναι ταχείας διέλευσης τοχουμε εμπεδώσει πια και πολλές φορές οι στασεις είναι επιβεβλημένες για πολλούς λόγους αλλά κυρίως να ξεπονεσουν τα κόκκαλα της οσφύς και να πάρουμε δυνάμεις από ένα δυνατό καφέ η στη περίπτωση μας ένα δυνατό τσάι.. Φτάνουμε στο Ella ένα πανέμορφο χωριό που μαγνητίζει πολλούς τουρίστες εκτοξεύοντας τη περιοχη στους τοπ περιορισμους.. Στους δρόμους δεκάδες εκατοντάδες τουρίστες με σακίδια ωμου, βαλίτσες , κιθαρες ψαχνουν να βρουν κατάλυμα , πραγμα όχι δυσκολο μιας και κάθε μήνα δεκαδες νεες πανσιον φυτρωνουν σαν μανιταρια.. .
-Που παει όλος αυτος ο κόσμος? Ρωτω..
-Μαμ κάνουν πεζοπορία ως την απέναντι βουνοκορυφή που η θέα είναι καταπληκτική..
Η απέναντι λοιπόν βουνοκορυφή που τη διεκδικούν όλες οι θρησκείες βρίσκεται στα 2225 μέτρα. Για τους Ινδουιστές είναι το αποτύπωμα του ποδιού του βούδα, και την ονόμασαν Sri Pada, για τους μη Ινδουιστές είναι αποτύπωμα του πρωτόπλαστου που πάτησε εδώ το πόδι του μετα το διωγμο του από το παράδεισο αφού υπέκυψε στη αμαρτία, ενώ για άλλους είναι το αποτύπωμα του Αποστόλου Θωμα και για άλλους ακόμη το αποτύπωμα του Σίβα..Όποια εκδοχή και να πάρουμε η ιερότητα του βουνού είναι αποδεκτή από όλες, ακόμη και από τις πεταλούδες που έρχονται εδώ να αφήσουν τη τελευταία πνοή και πέταγμα τους … Στο βουνό της πεταλούδας λοιπόν είναι αφιερωμένες οι επόμενες ώρες . Μιας και δεν έχουμε το χρόνο αλλά και τη φυσική κατάσταση να περπατήσουμε ως τη κορυφή ( 7 χιλιομετρα) σκαρφαλώνοντας σκαλοπάτια και ραχούλες, κάναμε αυτό που κάνει κάθε τουρίστας που αποφεύγει τη ταλαιπωρία… στρωθήκαμε στη αυλη του ξενοδοχείου ακριβώς απέναντι και παρακολουθούμε με τη ματιά και τις μηχανές αυτό το εντυπωσιακό τοπίο, απολαμβάνοντας και ένα υπέροχο χυμό..
Φεύγουμε από το Ella και παιρνουμε τη κατηφόρα για Yala.. O περίφημος, διάσημος καταρράκτης Ravana κάνει δυναμικά την εμφάνιση του..
Σήμερα καταρράκτες και σπήλαια (που οι ανασκαφές αποκάλυψαν ίχνη ανθρώπινης κατοίκησης που χρονολογείται 25.000) είναι από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα της χώρας.,.
Τρεχούμενα νερά, κολυμβητές, αυτοκίνητα, πλανόδιοι πωλητές, μαϊμούδες που άλλη δουλειά δεν έχουν από του να επιδίδονται σε σεξ και παρτουζες, συνθέτουν την εικόνα της πιο τουριστικής ατραξιόν.
Last edited by a moderator: