LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.684
- Likes
- 9.028
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Το ξενοδοχείο χτισμένο μέσα στη καταπράσινη ζούγκλα
( φαντάζομαι με νόμιμη άδεια) δεν έχει και την τέλεια αρχιτεκτονική εναρμονισμένη με το περιβάλλον, αποτελείται από 6 τριώροφες μονοκατοικίες που χωρίζονται μεταξύ τους και που τα περιτριγυρίζει , στην ουσία σαν να επιπλέουν, από μια τάφρο πισίνα γεμάτη μα ψάρια, τεράστια ψάρια.. Πάντα ανεβαίνοντας τα 2-3σκαλοπάτια μεχρι το μπαλκόνι μας( σαν γεφυρα ένα πραμμα) σκεφτόμουνα μην πέσω μέσα..
Η επιθυμία να βγάλω από πάνω μου τη κούραση και τον ιδρώτα με οδήγησαν για ένα μπάνιο στη μεγάλη κεντρική πισίνα.. Χαλάρωση μέχρι ναρθει η ώρα του φαγητού..και μετά μπιριμπα ..μόνο που τα άβολα τραπέζια μας έκοψαν τη μέση στα δυο.. Ο ήχος από κάτι ρόδες που σέρνονται στα χαλίκια του διαδρόμου απέσπασε τη προσοχή μας..Στρέψαμε τα μάτια και είδαμε μια βαλίτσα να προχωρεί προς τα εμάς..Επιτέλους βρήκαν το δρόμο οι αποσκευές… Δυστυχώς ήλθε μόνο εκείνη της Ρένας… η Αγγελική έμεινε στο περίμενε ..
Στα δεκάδες τηλεφωνήματα που καθημερινά ανταλλάσσουμε με τους υπεύθυνους μας απαντούν καθησυχαστικά , ηρεμα ότι η βαλίτσα θα έλθει την επομένη μέρα… Μένω καθηλωμένη όταν ακούω και βλέπω τις αντιδράσεις του κόσμου εδώ γενικότερα..Επικρατεί μια ηρεμία, μια γαλήνη μια νωχελικοτητα που πολύ θαθελα να τους μοιάζω πότε –πότε και ξεκαθαρίζω το πότε-πότε γιατί από φύση μου είμαι νευρική, υπερκινητική και θέλω να γίνονται τα πράγματα σε χρόνο ντε-τε..γενικά δηλαδή το slowmotion μου δίνει στα νεύρα…..
Φεύγουμε το πρωί κατά τις 8 για Αnuradhapura που δεν απέχει και πολύ οπότε δεν θα ζοριστούμε στο δρόμο όπως χθές..
Μια στάση σε ένα εργοστάσιο μεταξωτών επιβάλλεται και δεν είναι μόνο λόγος για να δούμε τα κουκούλια και τα σχετικά που έχουμε δει και αλλού, αλλά για να βρούμε τους ράφτες του μαγαζιού που σου παίρνουν μέτρα και σου ράβουν ρούχα στο λεπτό.. και γμ τα ατελιέ δηλαδη,,, ούτε ο συγχωρεμένος Ασλάνης ούτε ο καλοντυμένος Γαβαλάς μπορούν να συναγωνιστούν..Όση ώρα οι άλλοι χαζεύαμε και παζαρεύαμε σκληρά( έτσι να μην χάσουμε τη φόρμα μας) η Αγγελική έραψε δυο κουστουμάκια , τοχει πάρει απόφαση πως η βαλίτσα της και αυτή θα αργήσουν να συναντηθούν.. Οι τιμές αρκετά μα αρκετά τσουχτερές , τιμές που προσαρμόζονται στα πορτοφόλια τουριστών και μόνο για προϊόντα που προορίζονται αποκλειστικά για τουρίστες..
Σήμερα αφου έχουμε χρόνο θα επισκεφτούμε και εκείνο το χωριό για την περιβόητη και άκρως τουριστική βοιδοαμαξοβολτα..Το χωρίο ακούει στο όνομα Habarana που έχει τη τύχη να βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο από όπου οι πεζοπόροι παίρνουν τα μπαστούνια , νερό, σακίδιο στη πλάτη και δρόμο για τα βουνά στο Minneriyasanctuary κατοικία πολλών ελεφάντων και στο παρκο Kaudulla. Επί του κεντρικού δρόμου τουριστικά γραφεία( ευτυχώς ντόπιων συμφερόντων) με πολύχρωμες διαφημιστικές ταμπέλες συναγωνίζονται με προσφορές και ξεναγήσεις ..
Διαλέξαμε ένα από αυτά και αφεθήκαμε στη εμπειρια μια βόλτας ως τη λίμνη με τη βοϊδάμαξα.. Μια που νιώθαμε άβολα με τη χρησιμοποίηση των ζώων, κάποιοι κατέβηκαν αλλά για άλλους δύσκολο το επιχείρημα , μια που το ταρακούνημα στο δρόμο μας άφησε σημάδια στη πλάτη και τα ψαχνά δεν βλέπαμε τη ώρα να τελειώσει αυτή η εμπειρία..Φτάσαμε στη λίμνη και με βάρκα βάλαμε πλώρη για ένα χωριουδάκι που οι λιγοστοί κάτοικοι ,μιας οικογένειας όλης και όλης, προσπαθεί να επιβιώσει μαθαίνοντας στους τουρίστες, πως επιβιώνεις χωρίς να έχεις ΤΙΠΟΤΑ.. το απόλυτο τίποτα..Κάτω από τη χορταρινη (από φύλα φοινικα κυρίως) σκέπη μια καλύβας μας δείχνει πώς από τη ταπιόκα και τον coconutμπορεί να μαγειρέψει διαφορετικά καλούδια και να θρέψει τη οικογένεια της.. Τηγάνισε και φίλεψε και εμάς αυτά τα πιττάκια που μπορώ να πω ήταν πεντανοστιμα. To γευστικότατο τσάι που μας σέρβιρε σε φλιτζάνια από το φλοιό του coconut,( τίποτα δεν πάει χαμένο εδώ, τίποτα δεν γίνεται σκουπίδι ούτε η νάιλον τσάντα) είχε ως συστατικά λεμονγκρας,καρδαμο και σκόρδο..ναι σκόρδο που αν και το αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι εδώ δεν με χάλασε και τόσο, μάλλον δεν είναι ελληνικό , σκόρδο φλογοβόλο που έλεγε και ο αείμνηστος Βέγγος.
Εξω από το σπιτάκι μια μεγάλη κολοκύθα εκτελεί χρέη στάμνας και βρύσης μαζί, ενώ ένα πέτρινο τραπέζι εκτελεί χρέη πάγκου κουζίνας. Γύρω από το σπίτι ο ιδιωτικός κήπος με τα απαραίτητα φρούτα (μπανάνες, παπαγια, μαγκο και ρόδια ναι ρόδια αλλά xsmallsize,) και λαχανικά ( ντομάτες, ταπιόκα, φασόλια , πιπεριές και μπαχαρικά) απαραίτητα για τη επιβίωση της οικογένειας και σε μια άκρη μια λακκούβα με λασπόνερο είναι το ενυδρείο της οικογενείας με πάντα φρέσκο ψάρι…
Η περιήγηση στο χωριό κράτησε μιάμιση ώρα με κόστος 20 δολάρια το άτομο που έθρεψαν εκτός απο κάμποσους εργαζόμενους, συντηρήσαν αυτοκίνητα, βάρκες και τα ζωντανά.. Η επιστροφή στο γραφείο έγινε με τα τουκ-τουκ , δεν θέλαμε να βασανίσουμε άλλο τα ζώα με τα κιλά μας και τις ιδιοτροπίες μας..
( φαντάζομαι με νόμιμη άδεια) δεν έχει και την τέλεια αρχιτεκτονική εναρμονισμένη με το περιβάλλον, αποτελείται από 6 τριώροφες μονοκατοικίες που χωρίζονται μεταξύ τους και που τα περιτριγυρίζει , στην ουσία σαν να επιπλέουν, από μια τάφρο πισίνα γεμάτη μα ψάρια, τεράστια ψάρια.. Πάντα ανεβαίνοντας τα 2-3σκαλοπάτια μεχρι το μπαλκόνι μας( σαν γεφυρα ένα πραμμα) σκεφτόμουνα μην πέσω μέσα..
Η επιθυμία να βγάλω από πάνω μου τη κούραση και τον ιδρώτα με οδήγησαν για ένα μπάνιο στη μεγάλη κεντρική πισίνα.. Χαλάρωση μέχρι ναρθει η ώρα του φαγητού..και μετά μπιριμπα ..μόνο που τα άβολα τραπέζια μας έκοψαν τη μέση στα δυο.. Ο ήχος από κάτι ρόδες που σέρνονται στα χαλίκια του διαδρόμου απέσπασε τη προσοχή μας..Στρέψαμε τα μάτια και είδαμε μια βαλίτσα να προχωρεί προς τα εμάς..Επιτέλους βρήκαν το δρόμο οι αποσκευές… Δυστυχώς ήλθε μόνο εκείνη της Ρένας… η Αγγελική έμεινε στο περίμενε ..
Στα δεκάδες τηλεφωνήματα που καθημερινά ανταλλάσσουμε με τους υπεύθυνους μας απαντούν καθησυχαστικά , ηρεμα ότι η βαλίτσα θα έλθει την επομένη μέρα… Μένω καθηλωμένη όταν ακούω και βλέπω τις αντιδράσεις του κόσμου εδώ γενικότερα..Επικρατεί μια ηρεμία, μια γαλήνη μια νωχελικοτητα που πολύ θαθελα να τους μοιάζω πότε –πότε και ξεκαθαρίζω το πότε-πότε γιατί από φύση μου είμαι νευρική, υπερκινητική και θέλω να γίνονται τα πράγματα σε χρόνο ντε-τε..γενικά δηλαδή το slowmotion μου δίνει στα νεύρα…..
Φεύγουμε το πρωί κατά τις 8 για Αnuradhapura που δεν απέχει και πολύ οπότε δεν θα ζοριστούμε στο δρόμο όπως χθές..
Μια στάση σε ένα εργοστάσιο μεταξωτών επιβάλλεται και δεν είναι μόνο λόγος για να δούμε τα κουκούλια και τα σχετικά που έχουμε δει και αλλού, αλλά για να βρούμε τους ράφτες του μαγαζιού που σου παίρνουν μέτρα και σου ράβουν ρούχα στο λεπτό.. και γμ τα ατελιέ δηλαδη,,, ούτε ο συγχωρεμένος Ασλάνης ούτε ο καλοντυμένος Γαβαλάς μπορούν να συναγωνιστούν..Όση ώρα οι άλλοι χαζεύαμε και παζαρεύαμε σκληρά( έτσι να μην χάσουμε τη φόρμα μας) η Αγγελική έραψε δυο κουστουμάκια , τοχει πάρει απόφαση πως η βαλίτσα της και αυτή θα αργήσουν να συναντηθούν.. Οι τιμές αρκετά μα αρκετά τσουχτερές , τιμές που προσαρμόζονται στα πορτοφόλια τουριστών και μόνο για προϊόντα που προορίζονται αποκλειστικά για τουρίστες..
Σήμερα αφου έχουμε χρόνο θα επισκεφτούμε και εκείνο το χωριό για την περιβόητη και άκρως τουριστική βοιδοαμαξοβολτα..Το χωρίο ακούει στο όνομα Habarana που έχει τη τύχη να βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο από όπου οι πεζοπόροι παίρνουν τα μπαστούνια , νερό, σακίδιο στη πλάτη και δρόμο για τα βουνά στο Minneriyasanctuary κατοικία πολλών ελεφάντων και στο παρκο Kaudulla. Επί του κεντρικού δρόμου τουριστικά γραφεία( ευτυχώς ντόπιων συμφερόντων) με πολύχρωμες διαφημιστικές ταμπέλες συναγωνίζονται με προσφορές και ξεναγήσεις ..
Διαλέξαμε ένα από αυτά και αφεθήκαμε στη εμπειρια μια βόλτας ως τη λίμνη με τη βοϊδάμαξα.. Μια που νιώθαμε άβολα με τη χρησιμοποίηση των ζώων, κάποιοι κατέβηκαν αλλά για άλλους δύσκολο το επιχείρημα , μια που το ταρακούνημα στο δρόμο μας άφησε σημάδια στη πλάτη και τα ψαχνά δεν βλέπαμε τη ώρα να τελειώσει αυτή η εμπειρία..Φτάσαμε στη λίμνη και με βάρκα βάλαμε πλώρη για ένα χωριουδάκι που οι λιγοστοί κάτοικοι ,μιας οικογένειας όλης και όλης, προσπαθεί να επιβιώσει μαθαίνοντας στους τουρίστες, πως επιβιώνεις χωρίς να έχεις ΤΙΠΟΤΑ.. το απόλυτο τίποτα..Κάτω από τη χορταρινη (από φύλα φοινικα κυρίως) σκέπη μια καλύβας μας δείχνει πώς από τη ταπιόκα και τον coconutμπορεί να μαγειρέψει διαφορετικά καλούδια και να θρέψει τη οικογένεια της.. Τηγάνισε και φίλεψε και εμάς αυτά τα πιττάκια που μπορώ να πω ήταν πεντανοστιμα. To γευστικότατο τσάι που μας σέρβιρε σε φλιτζάνια από το φλοιό του coconut,( τίποτα δεν πάει χαμένο εδώ, τίποτα δεν γίνεται σκουπίδι ούτε η νάιλον τσάντα) είχε ως συστατικά λεμονγκρας,καρδαμο και σκόρδο..ναι σκόρδο που αν και το αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι εδώ δεν με χάλασε και τόσο, μάλλον δεν είναι ελληνικό , σκόρδο φλογοβόλο που έλεγε και ο αείμνηστος Βέγγος.
Εξω από το σπιτάκι μια μεγάλη κολοκύθα εκτελεί χρέη στάμνας και βρύσης μαζί, ενώ ένα πέτρινο τραπέζι εκτελεί χρέη πάγκου κουζίνας. Γύρω από το σπίτι ο ιδιωτικός κήπος με τα απαραίτητα φρούτα (μπανάνες, παπαγια, μαγκο και ρόδια ναι ρόδια αλλά xsmallsize,) και λαχανικά ( ντομάτες, ταπιόκα, φασόλια , πιπεριές και μπαχαρικά) απαραίτητα για τη επιβίωση της οικογένειας και σε μια άκρη μια λακκούβα με λασπόνερο είναι το ενυδρείο της οικογενείας με πάντα φρέσκο ψάρι…
Η περιήγηση στο χωριό κράτησε μιάμιση ώρα με κόστος 20 δολάρια το άτομο που έθρεψαν εκτός απο κάμποσους εργαζόμενους, συντηρήσαν αυτοκίνητα, βάρκες και τα ζωντανά.. Η επιστροφή στο γραφείο έγινε με τα τουκ-τουκ , δεν θέλαμε να βασανίσουμε άλλο τα ζώα με τα κιλά μας και τις ιδιοτροπίες μας..
Last edited by a moderator: