interted
Member
- Μηνύματα
- 1.355
- Likes
- 8.207
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Φωτογραφίες
- Εδιμβούργο - Νιού Τάουν
- Φωτογραφίες
- Highland Folk Museum - Ανατολικά Χάιλαντς και Κάστρο του Χόλυρουντ - Εδιμβούργο
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Γλασκόβη (μέρος α)
- Φωτογραφίες
- Εδιμβούργο - Ανατολικές ακτές
- Φωτογραφίες
- Elgin και Broomhall house - Φάιφ
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Νησιά Άραν-Άιλα-Τζούρα
- Φωτογραφίες
- Halloween
- Εδιμβούργο - Ολντ Τάουν - Νυχτερινή βόλτα τρόμου
- Φωτογραφίες
- Culross - Φάιφ
- Χρηστικές πληροφορίες
- Λοχ Λόμοντ
- Φωτογραφίες
- Νταντί
- Φωτογραφίες
- Εδιμβούργο - Γκαλερί - Dean Village
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Κάστρα - Urquhart, Dunnottar, Craigmillar
- Φωτογραφίες
- Νησί Σκάι
- Φωτογραφίες
- Μεγαλιθικά μπροχ
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Κάστρα - Μπαλμόραλ, Στέρλινγκ, Εδιμβούργου
- Φωτογραφίες
- Mallaig και Glenfinnan
- Φωτογραφίες
- Βράχοι των Πίκτων
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Κάστρα - Doune, Caerlaverock, Linlithgow
- Φωτογραφίες
- Αμπερντίν
- Φωτογραφίες
- 27 June 2017 – North Coast 500 (NC500), the wild flower of Scottish Highlands… by Sassenach77
- 27 June 2017 – North Coast 500 (NC500), the wild flower of Scottish Highlands… by Sassenach77 (συνέχεια)
- Χρηστικές πληροφορίες
- Κάστρα - Kildrummy, Glamis, Eilean Donan
- Φωτογραφίες
- Γλασκόβη (μέρος β)
- Φωτογραφίες
- Λιθ (μέρος α)
- Φωτογραφίες
- Λιθ (μέρος β)
- Φωτογραφίες
- Από το Λιθ έως το Granton
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Falkirk και Dunfermline
- Φωτογραφίες
- Oban και Dumfries
- Φωτογραφίες
- Queensferry και St. Andrews
- Φωτογραφίες
- Χρηστικές πληροφορίες
- Οι λόφοι του Εδιμβούργου
- Φωτογραφίες
- Perth & Kinross
- Φωτογραφίες
- Από το Inverness στο αποστακτήριο Cardhu
- Φωτογραφίες
27 June 2017 – North Coast 500 (NC500), the wild flower of Scottish Highlands…
Είναι νωρίς το πρωί και είμαστε στη κεντρική σάλα του ξενώνα που διαμένουμε και τρώμε το πρωινό μας. Σήμερα το εγερτήριο έγινε πιο νωρίς καθώς το πρόγραμμα ήταν αρκετά "φιλόδοξο"…θα διασχίζαμε ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής NC500!
North Coast 500
H North Coast 500 (NC500) είναι μία από τις κορυφαίες οδικές διαδρομές στον κόσμο. Πρόκειται για τη βόρεια παράκτια διαδρομή των Χάιλαντς της Σκωτίας, που ξεκινάει από το Inverness-Shire, συνεχίζει προς Wester Ross, Sutherland, Caithness, Easter Ross, Black Isle καταλήγοντας πάλι στο Inverness-Shire. Στη πραγματικότητα είναι 516 μίλια και όχι 500. Δεν είναι κάποια δύσκολη διαδρομή, αλλά αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι τα διαφορετικά φυσικά τοπία που συναντάς σε σχέση με τα υπόλοιπα Χάιλαντς, ειδικά στα δυτικά παράλια κατά μήκος των δαντελωτών ακτών! Όσο πιο βόρεια ανεβαίνεις το τοπίο γίνεται πιο άγριο, υπάρχουν παραλίες με ανοιχτόχρωμη άμμο και η βλάστηση πιο αραιή….Κάνοντας παρακάμψεις της κεντρικής διαδρομής μπορεί κάποιος να δει απομονωμένα χωριά και τοπία απείρου φυσικού κάλλους! Ένα ακόμα στοιχείο που κάνει ξεχωριστή την επίσκεψη στα βόρεια Χάιλαντς είναι η επαφή που μπορείς να έχεις με τον πολιτισμό της Σκωτίας!
Η συνολική διαδρομή της North Coast 500 φαίνεται στο παρακάτω χάρτη:
Η διαδρομή αυτή ξεκινά και τελειώνει στο κάστρο του Inverness! Οπότε η αφετηρία μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το κάστρο του Inverness.
Inverness Castle
Το κάστρο του Inverness είναι ένα βικτωριανό κτήριο από κόκκινο αμμόλιθο και είναι το ορόσημο της μικρής αυτής πόλης, που αποτελεί την πρωτεύουσα των Χάιλαντς της Σκωτίας. Οι φυλές των ορεινών αυτών περιοχών ήταν διαβόητες για τον πολεμοχαρή χαρακτήρα τους και στη γύρω περιοχή υπάρχουν και άλλα κάστρα, σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, αλλά και φυσικά αξιοθέατα!
Το κάστρο του Inverness βρίσκεται χτισμένο σε ένα λόφο στη θέση μιας αμυντικής δομής του 11ου αι. Προσφέρει καταπληκτική θέα προς τη πόλη και το ποταμό Ness, τον οποίο φρουρούσε για αιώνες και πλέον κυριαρχεί σε αυτόν από την περίοπτη θέση που κατέχει ψηλά στο λόφο!
Μπροστά από το κάστρο βρίσκεται το άγαλμα της Flora MacDonald. Η Flora βοήθησε τον πρίγκηπα Charles Edward Stuart, διεκδικητή του θρόνου, που εξεγέρθηκε ουσιαστικά κατά της ένωσης των βασιλείων Σκωτίας-Αγγλίας, να αποφύγει τα κυβερνητικά στρατεύματα, μετά τη μάχη στο Culloden τον Απρίλιο του 1746. Σήμερα το κάστρο στεγάζει τα δικαστήρια και οι περισσότεροι χώροι του δεν είναι ανοιχτοί στο κοινό. Λίγο πριν το ταξίδι μας, τον Απρίλιο του 2017 ο βόρειος πύργος και κάποιοι κεντρικοί χώροι του κάστρου άνοιξαν για το κοινό, αλλά τα ωράρια επίσκεψης (μετά τις 12:00) δεν βόλευαν καθόλου για καμία από τις δύο μέρες που διαμείναμε στη πόλη. Γύρω από το κάστρο είδαμε λαγουδάκια να περιφέρονται και γενικά σε όλη την χώρα τα λαγουδάκια έδιναν ρεσιτάλ!
Loch Glascarnoch
Βγαίνοντας από το Inverness ακολουθήσαμε τον Α835. Έριχνε ένα ψιλόβροχο στην αρχή, που ευτυχώς σταμάτησε καθώς ανεβαίναμε. Η διαδρομή γύρω μας υπέροχη και δασώδης!
Συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε μέχρι που φτάσαμε στο φράγμα που δημιουργεί το Loch Glascarnoch. Εκεί κάναμε και τη πρώτη μας στάση.
Στην συνέχεια φτάσαμε στο Loch Droma, κάναμε μία στάση για να κατέβουμε στις όχθες του για φωτογραφία…
….και συνεχίσαμε για το επόμενο σημείο ενδιαφέροντος που είχαμε μαρκάρει.
Falls Of Measach
Ο καταρράκτης Measach βρίσκεται αριστερά του Α835, καθώς ανεβαίνουμε για Ullapool. Δεν υπάρχει επαρκής σήμανση για τον καταρράκτη, οπότε στην αρχή περάσαμε το σημείο που έπρεπε να στρίψουμε. Γυρνώντας πίσω στρίψαμε δεξιά και μετά από λίγα μέτρα φτάσαμε σε έναν ανοιχτό χώρο, αφήσαμε το αυτοκίνητο και συνεχίσαμε πεζοί στο μονοπάτι που οδηγεί στο φαράγγι Corrieshalloch. Το φαράγγι Corrieshalloch ήταν κάποτε μέρος του κτήματος Braemore που ανήκε στον μηχανικό Sir John Fowler (1817–98). Ο Fowler ήταν υπεύθυνος για τον πρώτο υπόγειο σιδηρόδρομο στον κόσμο, τον Metropolitan στο Λονδίνο και ήταν επίσης επικεφαλής μηχανικός για τη σιδηροδρομική γέφυρα, που περνάει πάνω από τον κόλπο του Εδιμβούργου, Forth. Ο Fowler μεταμόρφωσε το σημείο αυτό των Χάιλαντς φυτεύοντας 9 εκατομμύρια δέντρα σε διάρκεια 30 χρόνων και χτίζοντας εδώ την κρεμαστή γέφυρα πάνω από τον ποταμό Droma το 1874.
Η κρεμαστή γέφυρα Corrieshalloch όταν την διασχίζεις ταλαντεύεται ελαφρά και υπάρχει σχετική προειδοποίηση πάνω στη γέφυρα και για το πόσα άτομα πρέπει να βρίσκονται πάνω της. Σχεδόν κάτω από τη γέφυρα βρίσκεται ο καταρράκτης, αλλά από αυτό το σημείο η θέα του είναι απογοητευτική. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τη θέα προς το φαράγγι…Περάσαμε τη γέφυρα και συναντήσαμε μία ταμπέλα που έλεγε "view point"! Ακολουθήσαμε το μονοπάτι ώσπου φτάσαμε σε μία μεταλλική εξέδρα.
Απο αυτό το σημείο μπορεί να δει κανείς τη πολύ όμορφη θέα του καταρράκτη!
Το κτήμα Braemore πέρασε στον John Calder το 1928, ο οποίος αργότερα, το 1945, δώρισε το φαράγγι Corrieshalloch στο National Trust .
Ullapool
Το Ullapool βρίσκεται στο Loch Broom. Πρόκειται για ένα μικρό οικισμό, που ιδρύθηκε το 1788 ως λιμάνι για την αλιεία ρέγγας και παρά το μικρό του μέγεθος, είναι ο μεγαλύτερος οικισμός σε ακτίνα αρκετών χιλιομέτρων γύρω του. Σήμερα το λιμάνι, εκτός από τη χρήση της αλιείας, είναι και πορθμείο για τα πλοία που ταξιδεύουν προς τις Εξωτερικές Εβρίδες….
Παρκάραμε και ξεκινήσαμε τη περιήγησή μας. Εδώ ήταν η πρώτη φορά που άκουσα να μιλούν Γαελικά! Η Σκώτικη Γαελική γλώσσα ανήκει στην οικογένεια των αρχαίων Κέλτικων γλωσσών, οι οποίες συναντώνται μέχρι και σήμερα στην Ιρλανδία, στα βόρεια Χάιλαντς της Σκωτίας και στις νήσους Εβρίδες. Εδώ παντού μιλούσαν Γαελικά! Μπήκα σε ένα κατάστημα που είδα κόσμο, για να ρωτήσω για τουαλέτα και απολάμβανα τις ομιλίες μεταξύ των κατοίκων στη Γαελική γλώσσα….Ε δεν ακούς κάθε μέρα μία Κέλτικη γλώσσα σε ζωντανή μετάδοση…την είχα καταβρεί!
Ενθουσιασμένοι από το γεγονός αυτό συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο χωριό, ώσπου φτάσαμε στο τοπικό Μουσείο Ιστορίας. Το μουσείο παρουσιάζει την ιστορία των ανθρώπων που διάλεξαν να μείνουν σε ένα δύσκολο περιβάλλον, από τους πρώτους εποίκους έως και σήμερα.
Το μουσείο στεγάζεται στην ανακαινισμένη εκκλησία Telford Church, ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα για τον οικισμό. Εδώ υπάρχει και οικογενειακό ιστορικό πολλών κατοίκων. Το μουσείο ήταν ανοιχτό και επειδή εμείς δεν τα ξεπετάμε τα μουσεία, μία ωρίτσα τη χρειαζόμασταν, αλλά δεν την είχαμε…δυστυχώς! Με μαύρη καρδιά συνεχίσαμε την βόλτα προς το αυτοκίνητο για να αναχωρήσουμε…κλαψ
Knockan Crag National Nature Reserve
Το επόμενο σημείο που είχα για την σημερινή μας διαδρομή ήταν το Knockan Crag National Nature Reserve. Είχα μεγάλες φιλοδοξίες για την σημερινή μέρα!….Πρόκειται για ένα κέντρο πληροφόρησης σχετικά με τη γεωλογία της γύρω περιοχής και τα μονοπάτια πεζοπορίας που υπάρχουν εδώ! Είπαμε να σταματήσουμε και να ανέβουμε στο κέντρο τουλάχιστον για να απολαύσουμε τη θέα της περιοχής από ψηλά, γιατί για πεζοπορία δεν είχαμε χρόνο, αλλά το προσπεράσαμε καθώς δεν είδαμε καμία πινακίδα….και δεν γυρίσαμε μετά πίσω για να μην χάσουμε χρόνο...
Ανεβαίνοντας όλο και πιο βόρεια η αίσθηση της απομόνωσης γινόταν πιο έντονη και τα τοπία πιο άγρια…
…ώσπου φτάσαμε στο Loch Assynt!
Είναι νωρίς το πρωί και είμαστε στη κεντρική σάλα του ξενώνα που διαμένουμε και τρώμε το πρωινό μας. Σήμερα το εγερτήριο έγινε πιο νωρίς καθώς το πρόγραμμα ήταν αρκετά "φιλόδοξο"…θα διασχίζαμε ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής NC500!
North Coast 500
H North Coast 500 (NC500) είναι μία από τις κορυφαίες οδικές διαδρομές στον κόσμο. Πρόκειται για τη βόρεια παράκτια διαδρομή των Χάιλαντς της Σκωτίας, που ξεκινάει από το Inverness-Shire, συνεχίζει προς Wester Ross, Sutherland, Caithness, Easter Ross, Black Isle καταλήγοντας πάλι στο Inverness-Shire. Στη πραγματικότητα είναι 516 μίλια και όχι 500. Δεν είναι κάποια δύσκολη διαδρομή, αλλά αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι τα διαφορετικά φυσικά τοπία που συναντάς σε σχέση με τα υπόλοιπα Χάιλαντς, ειδικά στα δυτικά παράλια κατά μήκος των δαντελωτών ακτών! Όσο πιο βόρεια ανεβαίνεις το τοπίο γίνεται πιο άγριο, υπάρχουν παραλίες με ανοιχτόχρωμη άμμο και η βλάστηση πιο αραιή….Κάνοντας παρακάμψεις της κεντρικής διαδρομής μπορεί κάποιος να δει απομονωμένα χωριά και τοπία απείρου φυσικού κάλλους! Ένα ακόμα στοιχείο που κάνει ξεχωριστή την επίσκεψη στα βόρεια Χάιλαντς είναι η επαφή που μπορείς να έχεις με τον πολιτισμό της Σκωτίας!
Η συνολική διαδρομή της North Coast 500 φαίνεται στο παρακάτω χάρτη:

Η διαδρομή αυτή ξεκινά και τελειώνει στο κάστρο του Inverness! Οπότε η αφετηρία μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το κάστρο του Inverness.
Inverness Castle
Το κάστρο του Inverness είναι ένα βικτωριανό κτήριο από κόκκινο αμμόλιθο και είναι το ορόσημο της μικρής αυτής πόλης, που αποτελεί την πρωτεύουσα των Χάιλαντς της Σκωτίας. Οι φυλές των ορεινών αυτών περιοχών ήταν διαβόητες για τον πολεμοχαρή χαρακτήρα τους και στη γύρω περιοχή υπάρχουν και άλλα κάστρα, σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, αλλά και φυσικά αξιοθέατα!

Το κάστρο του Inverness βρίσκεται χτισμένο σε ένα λόφο στη θέση μιας αμυντικής δομής του 11ου αι. Προσφέρει καταπληκτική θέα προς τη πόλη και το ποταμό Ness, τον οποίο φρουρούσε για αιώνες και πλέον κυριαρχεί σε αυτόν από την περίοπτη θέση που κατέχει ψηλά στο λόφο!

Μπροστά από το κάστρο βρίσκεται το άγαλμα της Flora MacDonald. Η Flora βοήθησε τον πρίγκηπα Charles Edward Stuart, διεκδικητή του θρόνου, που εξεγέρθηκε ουσιαστικά κατά της ένωσης των βασιλείων Σκωτίας-Αγγλίας, να αποφύγει τα κυβερνητικά στρατεύματα, μετά τη μάχη στο Culloden τον Απρίλιο του 1746. Σήμερα το κάστρο στεγάζει τα δικαστήρια και οι περισσότεροι χώροι του δεν είναι ανοιχτοί στο κοινό. Λίγο πριν το ταξίδι μας, τον Απρίλιο του 2017 ο βόρειος πύργος και κάποιοι κεντρικοί χώροι του κάστρου άνοιξαν για το κοινό, αλλά τα ωράρια επίσκεψης (μετά τις 12:00) δεν βόλευαν καθόλου για καμία από τις δύο μέρες που διαμείναμε στη πόλη. Γύρω από το κάστρο είδαμε λαγουδάκια να περιφέρονται και γενικά σε όλη την χώρα τα λαγουδάκια έδιναν ρεσιτάλ!

Loch Glascarnoch
Βγαίνοντας από το Inverness ακολουθήσαμε τον Α835. Έριχνε ένα ψιλόβροχο στην αρχή, που ευτυχώς σταμάτησε καθώς ανεβαίναμε. Η διαδρομή γύρω μας υπέροχη και δασώδης!

Συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε μέχρι που φτάσαμε στο φράγμα που δημιουργεί το Loch Glascarnoch. Εκεί κάναμε και τη πρώτη μας στάση.

Στην συνέχεια φτάσαμε στο Loch Droma, κάναμε μία στάση για να κατέβουμε στις όχθες του για φωτογραφία…

….και συνεχίσαμε για το επόμενο σημείο ενδιαφέροντος που είχαμε μαρκάρει.
Falls Of Measach
Ο καταρράκτης Measach βρίσκεται αριστερά του Α835, καθώς ανεβαίνουμε για Ullapool. Δεν υπάρχει επαρκής σήμανση για τον καταρράκτη, οπότε στην αρχή περάσαμε το σημείο που έπρεπε να στρίψουμε. Γυρνώντας πίσω στρίψαμε δεξιά και μετά από λίγα μέτρα φτάσαμε σε έναν ανοιχτό χώρο, αφήσαμε το αυτοκίνητο και συνεχίσαμε πεζοί στο μονοπάτι που οδηγεί στο φαράγγι Corrieshalloch. Το φαράγγι Corrieshalloch ήταν κάποτε μέρος του κτήματος Braemore που ανήκε στον μηχανικό Sir John Fowler (1817–98). Ο Fowler ήταν υπεύθυνος για τον πρώτο υπόγειο σιδηρόδρομο στον κόσμο, τον Metropolitan στο Λονδίνο και ήταν επίσης επικεφαλής μηχανικός για τη σιδηροδρομική γέφυρα, που περνάει πάνω από τον κόλπο του Εδιμβούργου, Forth. Ο Fowler μεταμόρφωσε το σημείο αυτό των Χάιλαντς φυτεύοντας 9 εκατομμύρια δέντρα σε διάρκεια 30 χρόνων και χτίζοντας εδώ την κρεμαστή γέφυρα πάνω από τον ποταμό Droma το 1874.

Η κρεμαστή γέφυρα Corrieshalloch όταν την διασχίζεις ταλαντεύεται ελαφρά και υπάρχει σχετική προειδοποίηση πάνω στη γέφυρα και για το πόσα άτομα πρέπει να βρίσκονται πάνω της. Σχεδόν κάτω από τη γέφυρα βρίσκεται ο καταρράκτης, αλλά από αυτό το σημείο η θέα του είναι απογοητευτική. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τη θέα προς το φαράγγι…Περάσαμε τη γέφυρα και συναντήσαμε μία ταμπέλα που έλεγε "view point"! Ακολουθήσαμε το μονοπάτι ώσπου φτάσαμε σε μία μεταλλική εξέδρα.

Απο αυτό το σημείο μπορεί να δει κανείς τη πολύ όμορφη θέα του καταρράκτη!

Το κτήμα Braemore πέρασε στον John Calder το 1928, ο οποίος αργότερα, το 1945, δώρισε το φαράγγι Corrieshalloch στο National Trust .
Ullapool
Το Ullapool βρίσκεται στο Loch Broom. Πρόκειται για ένα μικρό οικισμό, που ιδρύθηκε το 1788 ως λιμάνι για την αλιεία ρέγγας και παρά το μικρό του μέγεθος, είναι ο μεγαλύτερος οικισμός σε ακτίνα αρκετών χιλιομέτρων γύρω του. Σήμερα το λιμάνι, εκτός από τη χρήση της αλιείας, είναι και πορθμείο για τα πλοία που ταξιδεύουν προς τις Εξωτερικές Εβρίδες….

Παρκάραμε και ξεκινήσαμε τη περιήγησή μας. Εδώ ήταν η πρώτη φορά που άκουσα να μιλούν Γαελικά! Η Σκώτικη Γαελική γλώσσα ανήκει στην οικογένεια των αρχαίων Κέλτικων γλωσσών, οι οποίες συναντώνται μέχρι και σήμερα στην Ιρλανδία, στα βόρεια Χάιλαντς της Σκωτίας και στις νήσους Εβρίδες. Εδώ παντού μιλούσαν Γαελικά! Μπήκα σε ένα κατάστημα που είδα κόσμο, για να ρωτήσω για τουαλέτα και απολάμβανα τις ομιλίες μεταξύ των κατοίκων στη Γαελική γλώσσα….Ε δεν ακούς κάθε μέρα μία Κέλτικη γλώσσα σε ζωντανή μετάδοση…την είχα καταβρεί!



Ενθουσιασμένοι από το γεγονός αυτό συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο χωριό, ώσπου φτάσαμε στο τοπικό Μουσείο Ιστορίας. Το μουσείο παρουσιάζει την ιστορία των ανθρώπων που διάλεξαν να μείνουν σε ένα δύσκολο περιβάλλον, από τους πρώτους εποίκους έως και σήμερα.

Το μουσείο στεγάζεται στην ανακαινισμένη εκκλησία Telford Church, ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα για τον οικισμό. Εδώ υπάρχει και οικογενειακό ιστορικό πολλών κατοίκων. Το μουσείο ήταν ανοιχτό και επειδή εμείς δεν τα ξεπετάμε τα μουσεία, μία ωρίτσα τη χρειαζόμασταν, αλλά δεν την είχαμε…δυστυχώς! Με μαύρη καρδιά συνεχίσαμε την βόλτα προς το αυτοκίνητο για να αναχωρήσουμε…κλαψ
Knockan Crag National Nature Reserve
Το επόμενο σημείο που είχα για την σημερινή μας διαδρομή ήταν το Knockan Crag National Nature Reserve. Είχα μεγάλες φιλοδοξίες για την σημερινή μέρα!….Πρόκειται για ένα κέντρο πληροφόρησης σχετικά με τη γεωλογία της γύρω περιοχής και τα μονοπάτια πεζοπορίας που υπάρχουν εδώ! Είπαμε να σταματήσουμε και να ανέβουμε στο κέντρο τουλάχιστον για να απολαύσουμε τη θέα της περιοχής από ψηλά, γιατί για πεζοπορία δεν είχαμε χρόνο, αλλά το προσπεράσαμε καθώς δεν είδαμε καμία πινακίδα….και δεν γυρίσαμε μετά πίσω για να μην χάσουμε χρόνο...
Ανεβαίνοντας όλο και πιο βόρεια η αίσθηση της απομόνωσης γινόταν πιο έντονη και τα τοπία πιο άγρια…



…ώσπου φτάσαμε στο Loch Assynt!