evaT
Member
- Μηνύματα
- 2.217
- Likes
- 19.453
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προετοιμασία Ταξιδιού
- Αθήνα – ‘Αμπου Ντάμπι – Τόκιο, ημέρα ταξιδιού και προσγειωθήκαμε σ έναν άλλο πλανήτη
- Asakusa - Ueno - Akihabara - Skytree, Περπατώντας παραζαλισμένοι στο Τόκιο
- Imperial Palace- Tsukiji Market - Ginza- Teams Lab Planet & Odaiba - Βαράμε Υπερωρίες στο Τόκιο
- Εκδρομή στο ΝΙΚΚΟ, ο σφένδαμος στα καλύτερά του.
- Takeshita - Harajuku Tokyo και τα λοιπά - Πατρινό καρναβάλι για πάντα
- Στο Κιότο με καρεκλοπόδαρα
- Silver Pavilion - Nishiki market - Gion - Fushimi Inari , μην αγχώνεστε θα σας τα εξηγήσω όλα!
- Εκδρομή στη Νara - 'Όχι άλλα ελαφάκια!
- Arashiyama – Bamboo forest – Χρυσός Ναός και μετά βουρ για….jjimjilbang!
- 24 ώρες στην Οσάκα
- Χιροσίμα Αγάπη μου
- Miyajima με guest star τον Κυριγίτσου
- Kurashiki - Okayama - Korakuen Garden, τα ξετρυπώσαμε όλα
- Abu Dhabi - Do!
- Abu Dhabi συνέχεια
- Απολογισμός – Λοιπές πληροφορίες
Kurashiki - Okayama - Korakuen Garden, τα ξετρυπώσαμε όλα
Περιχαρείς πήραμε λεωφορείο για τον κεντρικό σταθμό της Χιροσίμα να ψάξουμε τρένο για την πρώτη πόλη. Τα είχα αφήσει ολίγον χύμα για την τελευταία μέρα, να κάνουμε ή να μην κάνουμε την εκδρομή ανάλογα τα κέφια μας.
Το Shinkansen θα μας κόστιζε περίπου 75 ευρώ και για τις δύο διαδρομές, ακριβά δηλαδή, σίγουρα όμως θα υπήρχε κάποιο τοπικό τρένο να εξυπηρετεί τη διαδρομή φθηνότερα, Σίγουρα;;;
Στο γκισέ μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε μεν, αλλά δεν ήταν απευθείας, 30 λεπτά διαρκούσε με το γρήγορο τρένο, σχεδόν 3ωρο με το τοπικό! 'Ελεος, καρβουνιάρης στην Ιαπωνία;;
Κάναμε μια μικρή σύσκεψη να πάρουμε αποφάσεις. Αναρωτηθήκαμε αν άξιζε να δώσουμε τόσα χρήματα για μια ημερήσια, ήταν ένα ρίσκο.
Η Χιροσίμα όμως δεν είχε κάτι άλλο να μας προσφέρει, δεν ήταν ώρα για τσιγγουνιές.
Σκάσαμε τα 75, πήραμε εισιτήρια για Okayama, από κει σε 20 λεπτά με το τοπικό τρένο βρεθήκαμε στο γραφικό Kurashiki, μεσημεράκι Κυριακής με τον κόσμο να απολαμβάνει ήσυχες βόλτες.
Μπίνγκο! Πετύχαμε μέρος χωρίς άπειρους δυτικούς, μετρημένους στα δάχτυλα, για την ακρίβεια, η πλειονότητα ήταν Ιάπωνες που έκαναν την κυριακάτικη τσάρκα τους δίπλα από το ποτάμι
Η παλιά πόλη είχε μια γραφικότητα, στα οικεία, σκούρα, ελαφρώς καταθλιπτικά χρώματα της Ιαπωνίας.
Βγήκαμε στο ποτάμι
στις όχθες πανικός βέβαια
Πανέμορφο!
Χαρούμενοι που μας δικαίωνε η επιλογή μας, βιαστήκαμε για να προλάβουμε και τους κήπους της Okayama πριν πέσει το φως.
H Okayama λοιπόν δεν είναι κανένα χωριό, έχει 800 χιλιάδες κατοίκους, ακολουθεί όμως εύκολα την ασχήμεια των λοιπών ιαπωνικών πόλεων. Ο αστικός ιστός έχει μόνο μπετόν, δρόμους και κτίρια χωρίς φαντασία. Μαλωμένοι με την αρχιτεκτονική....Πιθανώς να τα κατασκευάζουν έτσι για να είναι ανθεκτικά στους σεισμούς, δεν ξέρω.
Εμείς πάλι είχαμε έρθει για τους κήπους Korakuen που περιλαμβάνονται σε μια λίστα με τους 3 ωραιότερους κήπους της Ιαπωνίας. Δεδομένου ότι δεν είχαμε δει τους Shinjuku Gardens στο Τόκιο, αυτό είχε ένα ενδιαφέρον.
Το κάστρο της Okayama, εντυπωσιακότατο.
Προχωρήσαμε για τους κήπους, πληρώνεις εισιτήριο, γενικά οι είσοδοι στη χώρα είναι φθηνές, συνήθως γύρω στα 400-600 γιεν.
Δεν ξέρω πως είναι οι άλλοι δύο κήποι της λίστας, όμως ετούτος εδώ ήταν σαν παραμύθι. 'Οαση για τα μάτια. Ευτυχώς προλάβαμε να βγάλουμε μερικές αξιοπρεπείς φωτογραφίες πριν αρχίσει να πέφτει το σκοτάδι.
Αφήνω τις εικόνες να τα πουν όλα.
Μα τι χρώματα, τι ομορφιά! Δεν θέλαμε να φύγουμε, είχαν ανάψει φαναράκια παντού κ όλος ο κόσμος περίμενε να πέσει το σκοτάδι. Το ίδιο κάναμε και μεις, δεν βιαζόμασταν.
Το θέαμα στο σούρουπο ήταν εξίσου εντυπωσιακό
Εντάξει, τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Στην επιστροφή συμφωνήσαμε ομόφωνα ότι ο επίλογος δε γινόταν να είναι περισσότερο θεαματικός. Μέχρι κι ο Σαλαμοκασεράκης ενθουσιάστηκε
Πριν φτάσουμε στο σταθμό, πέτυχα κ αυτό. Νικήτρια κ αυτή στα κρεμαστούλια
Για το τελευταίο δείπνο στη χώρα επιλέχθηκε ένα μπεργκεράδικο που είχαν ξετρυπώσει τα παιδιά την προηγούμενη μέρα, όσο εμείς τσακίζαμε τα Okonomiyaki.
Κλασσικά το τελευταίο τραπέζι μου το κερνάνε για να με ευχαριστήσουν για την οργάνωση. (τους άρεσε δεν τους άρεσε
)
Εγώ χτύπησα αυτό
Κι εθιμοτυπικά ακολούθησε η κατάθεση των εντυπώσεων του ταξιδιού από τον καθένα ξεχωριστά.
'Εχουμε και λέμε:
Τασουσίρο: Μόνο που βρέθηκα, είπε στην Ιαπωνία, είδα επιτέλους το Χάτσικο και τη Χιροσίμα είμαι πανευτυχής. Λακωνικός.
Αριβάτσο: Αντίθετα από τον Τασουσίρο, πήρε το βήμα και δεν έλεγε να το βουλώσει, γνωστός τζαναμπέτης, γκρίνιαξε για το ιντερνέτ, για τα λεωφορεία, την περίμενε πιο αυτοματοποιημένη είπε, ο κλασσικός τύπος του βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, δεν θυμάμαι να είπε κάτι που του άρεσε. Στο τέλος απλά τον σταμάτησα, να μιλήσει και κανένας άλλος.
Νατασούκο: Επίσης διαμαρτυρήθηκε για την καθαριότητα-την περίμενε πιο καθαρή, της άρεσε περισσότερο το Κυότο και η Χιροσίμα και δήλωσε με σιγουριά ότι πρόκειται περί ταξιδάρας.
Κάτσικο: Δεν θυμάμαι καθόλου τι είπε αλλά υποθέτω κάτι παρόμοιο με τη μάνα της.
Σαλαμοκασεράκης: ο ιδιότροπος σόλο, off the beaten path τράβελερ της παρέας, έκανε cancel με τη μία σε όλα τα αξιοθέατα που είχαμε επισκεφτεί, επειδή έπρεπε να βρει κάτι θετικό για να μην τον πάρουμε με τις πέτρες, είπε πως του άρεσε το τουρ που έκανε με τον Κυριγίτσου, το σπίτι στο Κιότο που ταλαιπώρησε τους υπόλοιπους και η μέρα στην Οκαγιάμα που μόλις είχε παρέλθει.
Είμαστε μια ωραία παρέα όμως, είμαστε...
Τη δική μου άποψη λέω να την αφήσω για τον τελικό απολογισμό. Στον επίλογο. Για να απλώσω σεντόνι.
Η αλήθεια είναι πως όταν φεύγεις από έναν τόπο τόσο μακρινό που σου χάρισε πολλές, ποικίλες στιγμές, βγαίνει μια μικρή θλίψη. Το ταξίδι μας δεν τελείωνε ακόμη-είχαμε μπροστά δύο γεμάτες μέρες στο Αμπού Ντάμπι, όμως εμείς νιώθαμε ότι ο κύκλος είχε ήδη κλείσει.
Η επόμενη μέρα ήταν μόνο τρένα και πτήσεις, θα συνεχίσω όμως με δύο χορταστικά κεφάλαια από τα ΗΑΕ-επίσημη πρώτη για όλους, αλλάζουμε ήπειρο, εποχή και το ταξίδι συνεχίζεται για λίγο ακόμη.
Περιχαρείς πήραμε λεωφορείο για τον κεντρικό σταθμό της Χιροσίμα να ψάξουμε τρένο για την πρώτη πόλη. Τα είχα αφήσει ολίγον χύμα για την τελευταία μέρα, να κάνουμε ή να μην κάνουμε την εκδρομή ανάλογα τα κέφια μας.
Το Shinkansen θα μας κόστιζε περίπου 75 ευρώ και για τις δύο διαδρομές, ακριβά δηλαδή, σίγουρα όμως θα υπήρχε κάποιο τοπικό τρένο να εξυπηρετεί τη διαδρομή φθηνότερα, Σίγουρα;;;
Στο γκισέ μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε μεν, αλλά δεν ήταν απευθείας, 30 λεπτά διαρκούσε με το γρήγορο τρένο, σχεδόν 3ωρο με το τοπικό! 'Ελεος, καρβουνιάρης στην Ιαπωνία;;
Κάναμε μια μικρή σύσκεψη να πάρουμε αποφάσεις. Αναρωτηθήκαμε αν άξιζε να δώσουμε τόσα χρήματα για μια ημερήσια, ήταν ένα ρίσκο.
Η Χιροσίμα όμως δεν είχε κάτι άλλο να μας προσφέρει, δεν ήταν ώρα για τσιγγουνιές.
Σκάσαμε τα 75, πήραμε εισιτήρια για Okayama, από κει σε 20 λεπτά με το τοπικό τρένο βρεθήκαμε στο γραφικό Kurashiki, μεσημεράκι Κυριακής με τον κόσμο να απολαμβάνει ήσυχες βόλτες.
Μπίνγκο! Πετύχαμε μέρος χωρίς άπειρους δυτικούς, μετρημένους στα δάχτυλα, για την ακρίβεια, η πλειονότητα ήταν Ιάπωνες που έκαναν την κυριακάτικη τσάρκα τους δίπλα από το ποτάμι
Η παλιά πόλη είχε μια γραφικότητα, στα οικεία, σκούρα, ελαφρώς καταθλιπτικά χρώματα της Ιαπωνίας.
Βγήκαμε στο ποτάμι
στις όχθες πανικός βέβαια
Πανέμορφο!
Χαρούμενοι που μας δικαίωνε η επιλογή μας, βιαστήκαμε για να προλάβουμε και τους κήπους της Okayama πριν πέσει το φως.
H Okayama λοιπόν δεν είναι κανένα χωριό, έχει 800 χιλιάδες κατοίκους, ακολουθεί όμως εύκολα την ασχήμεια των λοιπών ιαπωνικών πόλεων. Ο αστικός ιστός έχει μόνο μπετόν, δρόμους και κτίρια χωρίς φαντασία. Μαλωμένοι με την αρχιτεκτονική....Πιθανώς να τα κατασκευάζουν έτσι για να είναι ανθεκτικά στους σεισμούς, δεν ξέρω.
Εμείς πάλι είχαμε έρθει για τους κήπους Korakuen που περιλαμβάνονται σε μια λίστα με τους 3 ωραιότερους κήπους της Ιαπωνίας. Δεδομένου ότι δεν είχαμε δει τους Shinjuku Gardens στο Τόκιο, αυτό είχε ένα ενδιαφέρον.
Το κάστρο της Okayama, εντυπωσιακότατο.
Προχωρήσαμε για τους κήπους, πληρώνεις εισιτήριο, γενικά οι είσοδοι στη χώρα είναι φθηνές, συνήθως γύρω στα 400-600 γιεν.
Δεν ξέρω πως είναι οι άλλοι δύο κήποι της λίστας, όμως ετούτος εδώ ήταν σαν παραμύθι. 'Οαση για τα μάτια. Ευτυχώς προλάβαμε να βγάλουμε μερικές αξιοπρεπείς φωτογραφίες πριν αρχίσει να πέφτει το σκοτάδι.
Αφήνω τις εικόνες να τα πουν όλα.
Μα τι χρώματα, τι ομορφιά! Δεν θέλαμε να φύγουμε, είχαν ανάψει φαναράκια παντού κ όλος ο κόσμος περίμενε να πέσει το σκοτάδι. Το ίδιο κάναμε και μεις, δεν βιαζόμασταν.
Το θέαμα στο σούρουπο ήταν εξίσου εντυπωσιακό
Εντάξει, τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Στην επιστροφή συμφωνήσαμε ομόφωνα ότι ο επίλογος δε γινόταν να είναι περισσότερο θεαματικός. Μέχρι κι ο Σαλαμοκασεράκης ενθουσιάστηκε
Πριν φτάσουμε στο σταθμό, πέτυχα κ αυτό. Νικήτρια κ αυτή στα κρεμαστούλια
Για το τελευταίο δείπνο στη χώρα επιλέχθηκε ένα μπεργκεράδικο που είχαν ξετρυπώσει τα παιδιά την προηγούμενη μέρα, όσο εμείς τσακίζαμε τα Okonomiyaki.
Κλασσικά το τελευταίο τραπέζι μου το κερνάνε για να με ευχαριστήσουν για την οργάνωση. (τους άρεσε δεν τους άρεσε
)Εγώ χτύπησα αυτό
Κι εθιμοτυπικά ακολούθησε η κατάθεση των εντυπώσεων του ταξιδιού από τον καθένα ξεχωριστά.
'Εχουμε και λέμε:
Τασουσίρο: Μόνο που βρέθηκα, είπε στην Ιαπωνία, είδα επιτέλους το Χάτσικο και τη Χιροσίμα είμαι πανευτυχής. Λακωνικός.
Αριβάτσο: Αντίθετα από τον Τασουσίρο, πήρε το βήμα και δεν έλεγε να το βουλώσει, γνωστός τζαναμπέτης, γκρίνιαξε για το ιντερνέτ, για τα λεωφορεία, την περίμενε πιο αυτοματοποιημένη είπε, ο κλασσικός τύπος του βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, δεν θυμάμαι να είπε κάτι που του άρεσε. Στο τέλος απλά τον σταμάτησα, να μιλήσει και κανένας άλλος.
Νατασούκο: Επίσης διαμαρτυρήθηκε για την καθαριότητα-την περίμενε πιο καθαρή, της άρεσε περισσότερο το Κυότο και η Χιροσίμα και δήλωσε με σιγουριά ότι πρόκειται περί ταξιδάρας.
Κάτσικο: Δεν θυμάμαι καθόλου τι είπε αλλά υποθέτω κάτι παρόμοιο με τη μάνα της.
Σαλαμοκασεράκης: ο ιδιότροπος σόλο, off the beaten path τράβελερ της παρέας, έκανε cancel με τη μία σε όλα τα αξιοθέατα που είχαμε επισκεφτεί, επειδή έπρεπε να βρει κάτι θετικό για να μην τον πάρουμε με τις πέτρες, είπε πως του άρεσε το τουρ που έκανε με τον Κυριγίτσου, το σπίτι στο Κιότο που ταλαιπώρησε τους υπόλοιπους και η μέρα στην Οκαγιάμα που μόλις είχε παρέλθει.
Είμαστε μια ωραία παρέα όμως, είμαστε...
Τη δική μου άποψη λέω να την αφήσω για τον τελικό απολογισμό. Στον επίλογο. Για να απλώσω σεντόνι.
Η αλήθεια είναι πως όταν φεύγεις από έναν τόπο τόσο μακρινό που σου χάρισε πολλές, ποικίλες στιγμές, βγαίνει μια μικρή θλίψη. Το ταξίδι μας δεν τελείωνε ακόμη-είχαμε μπροστά δύο γεμάτες μέρες στο Αμπού Ντάμπι, όμως εμείς νιώθαμε ότι ο κύκλος είχε ήδη κλείσει.
Η επόμενη μέρα ήταν μόνο τρένα και πτήσεις, θα συνεχίσω όμως με δύο χορταστικά κεφάλαια από τα ΗΑΕ-επίσημη πρώτη για όλους, αλλάζουμε ήπειρο, εποχή και το ταξίδι συνεχίζεται για λίγο ακόμη.
Last edited by a moderator:
).
