art
Member
- Μηνύματα
- 27
- Likes
- 368
- Επόμενο Ταξίδι
- Ghana
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νησί του Πάσχα
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2 - Δυτική Παπούα - Raja Ampat
- Κεφάλαιο 2 - (συνέχεια)
- Έξτρα πληροφορίες για Raja Ampat
- Κεφάλαιο 3 - Νησί Sulawesi
- Sulawesi
- Sulawesi (2)
- Sulawesi (3)
- Sulawesi (4)
- Sulawesi (5)
- Τελευταία μέρα στο Sulawesi
- Κεφάλαιο 4 - Νησί Βόρνεο
- Βόρνεο (2)
- Βόρνεο (3)
- Βόρνεο (4)
- Videos απο Βόρνεο
- Βόρνεο (5)
- Επίλογος
Κεφάλαιο 3 - Νησί Sulawesi
Το νησί Sulawesi είναι το 3ο μεγαλύτερο νησί της Ινδονησίας (11ο παγκοσμίως) και είναι διάσημο για το περίεργό του "σχήμα - χταπόδι". Η αρχική μας σκέψη ήταν να το διασχίσουμε οδικώς ξεκινώντας από το κάτω “άκρο – πλοκάμι” όπου βρίσκεται η πρωτεύουσα του και καταλήγοντας στο πάνω “άκρο – πλοκάμι” όπου βρίσκεται η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του. Το Google maps δίνει 40 ώρες οδήγηση για τη συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά αν μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία θα "κόψει δρόμο" δια θαλάσσης ώστε να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα του και τα δυσπρόσιτα αλλά παραδεισένια νησάκια Togean: άλλος ένας προορισμός - όνειρο για μένα! Βέβαια στην πραγματικότητα δεν κόβεις δρόμο αλλά αυξάνεις τη διάρκεια του ταξιδιού σου, αφού τα καραβάκια ούτε κάνουν κάθε μέρα αυτές τις διαδρομές ούτε είναι γρήγορα (ενδεικτικά θα αφήσω σαν πληροφορία: 3-4 ώρες Ampana - Togean και 12 ώρες Togean - Gorontalo)
Μετά από ενδελεχή έρευνα καταλάβαμε ότι το χρονικό περιθώριο που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης για να διασχίσει - εξερευνήσει το νησί Sulawesi οδικώς είναι 20-30 μέρες, με δυνατότητα όμως ευελιξίας για τις συχνές ακυρώσεις- καθυστερήσεις των μέσων (λεωφορεία & καράβι). Να σημειώσω εδώ ότι δεν ενδείκνυται σε αυτά τα μέρη να νοικιάσεις αμάξι γιατί, εκτός από την οδήγηση από τα αριστερά, έχεις να αντιμετωπίσεις ένα πολύ πολύ άσχημο οδικό δίκτυο - ακόμα και οι Ινδονήσιοι από άλλες περιοχές το θεωρούν από τα χειρότερα μέρη για να οδηγήσεις. Όλα αυτά συνέβαλαν στην τελική μας απόφαση να επισκεφτούμε μόνο τα highlights του νησιού και να κινηθούμε αεροπορικώς. Ένα συγνώμη στον Η. που φοβάται τα αεροπλάνα, καθώς με τούτα και με κείνα το συνολικό ταξίδι στην Ινδονησία έφτασε να έχει 8 πτήσεις!
Συνοπτικά λοιπόν στο Sulawesi κινηθήκαμε ως εξής:
Προσγειωθήκαμε αρχικά στο πάνω “πλοκάμι” του νησιού στην πόλη Manado, καθώς βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τον προηγούμενο μας προορισμό, το Sorong της Παπούα, μόλις 1μιση ώρα πτήση. Ο κύριος λόγος της επίσκεψης μας εκεί: το εθνικό πάρκο Tangkoko. Διαμονή λίγων ημερών εκεί και επόμενη 2ωρη πτήση μας οδήγησε στο κάτω “πλοκάμι” του νησιού, την πρωτεύουσα Makassar (5η μεγαλύτερη πόλη της Ινδονησίας). Εκεί δεν σκοπεύαμε να μείνουμε καν, αρχικός στόχος ήταν απλά να φτάσουμε μεσημέρι και το βραδάκι να πάρουμε νυχτερινό λεωφορείο για το 9ωρο ταξίδι στον διασημότερο προορισμό του νησιού: Tana Toraja. Πρόκειται για μια ορεινή περιοχή στο κέντρο του Sulawesi που αποτελείται από πολλά χωριά και έχει από τις πιο σπάνιες παραδόσεις στον κόσμο όσον αφορά τα ταφικά έθιμα. Από εκεί είχαμε τη φαεινή ιδέα να βρούμε ένα μικρό αεροδρόμιο κάπου στα βουνά της toraja και να κλείσουμε πτήση απευθείας για τον επόμενο προορισμό. Η αλήθεια είναι ότι αν πραγματοποιηθεί αυτή η πτήση θα γλιτώσουμε 9ωρη επιστροφή στο Makassar μόνο και μόνο για να πάρουμε αεροπλάνο για το Βόρνεο: άραγε θα είμαστε αρκετά τυχεροί? Η πτήση αυτή παρόλο που υπάρχει στο πρόγραμμα 2 φορές την εβδομάδα, συνήθως ακυρώνεται λόγω της συχνής κακοκαιρίας στον ορεινό αερολιμένα, οπότε οι πιθανότητες είναι 50-50. Καλού κακού λοιπόν προσαρμόζουμε το πρόγραμμα μας ώστε να μπορεί να λειτουργήσει και με την πιθανή εναλλακτική λύση της επιστροφής στο Makassar. Για να δούμε!
Το νησί Sulawesi είναι το 3ο μεγαλύτερο νησί της Ινδονησίας (11ο παγκοσμίως) και είναι διάσημο για το περίεργό του "σχήμα - χταπόδι". Η αρχική μας σκέψη ήταν να το διασχίσουμε οδικώς ξεκινώντας από το κάτω “άκρο – πλοκάμι” όπου βρίσκεται η πρωτεύουσα του και καταλήγοντας στο πάνω “άκρο – πλοκάμι” όπου βρίσκεται η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του. Το Google maps δίνει 40 ώρες οδήγηση για τη συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά αν μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία θα "κόψει δρόμο" δια θαλάσσης ώστε να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα του και τα δυσπρόσιτα αλλά παραδεισένια νησάκια Togean: άλλος ένας προορισμός - όνειρο για μένα! Βέβαια στην πραγματικότητα δεν κόβεις δρόμο αλλά αυξάνεις τη διάρκεια του ταξιδιού σου, αφού τα καραβάκια ούτε κάνουν κάθε μέρα αυτές τις διαδρομές ούτε είναι γρήγορα (ενδεικτικά θα αφήσω σαν πληροφορία: 3-4 ώρες Ampana - Togean και 12 ώρες Togean - Gorontalo)

Μετά από ενδελεχή έρευνα καταλάβαμε ότι το χρονικό περιθώριο που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης για να διασχίσει - εξερευνήσει το νησί Sulawesi οδικώς είναι 20-30 μέρες, με δυνατότητα όμως ευελιξίας για τις συχνές ακυρώσεις- καθυστερήσεις των μέσων (λεωφορεία & καράβι). Να σημειώσω εδώ ότι δεν ενδείκνυται σε αυτά τα μέρη να νοικιάσεις αμάξι γιατί, εκτός από την οδήγηση από τα αριστερά, έχεις να αντιμετωπίσεις ένα πολύ πολύ άσχημο οδικό δίκτυο - ακόμα και οι Ινδονήσιοι από άλλες περιοχές το θεωρούν από τα χειρότερα μέρη για να οδηγήσεις. Όλα αυτά συνέβαλαν στην τελική μας απόφαση να επισκεφτούμε μόνο τα highlights του νησιού και να κινηθούμε αεροπορικώς. Ένα συγνώμη στον Η. που φοβάται τα αεροπλάνα, καθώς με τούτα και με κείνα το συνολικό ταξίδι στην Ινδονησία έφτασε να έχει 8 πτήσεις!
Συνοπτικά λοιπόν στο Sulawesi κινηθήκαμε ως εξής:
Προσγειωθήκαμε αρχικά στο πάνω “πλοκάμι” του νησιού στην πόλη Manado, καθώς βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τον προηγούμενο μας προορισμό, το Sorong της Παπούα, μόλις 1μιση ώρα πτήση. Ο κύριος λόγος της επίσκεψης μας εκεί: το εθνικό πάρκο Tangkoko. Διαμονή λίγων ημερών εκεί και επόμενη 2ωρη πτήση μας οδήγησε στο κάτω “πλοκάμι” του νησιού, την πρωτεύουσα Makassar (5η μεγαλύτερη πόλη της Ινδονησίας). Εκεί δεν σκοπεύαμε να μείνουμε καν, αρχικός στόχος ήταν απλά να φτάσουμε μεσημέρι και το βραδάκι να πάρουμε νυχτερινό λεωφορείο για το 9ωρο ταξίδι στον διασημότερο προορισμό του νησιού: Tana Toraja. Πρόκειται για μια ορεινή περιοχή στο κέντρο του Sulawesi που αποτελείται από πολλά χωριά και έχει από τις πιο σπάνιες παραδόσεις στον κόσμο όσον αφορά τα ταφικά έθιμα. Από εκεί είχαμε τη φαεινή ιδέα να βρούμε ένα μικρό αεροδρόμιο κάπου στα βουνά της toraja και να κλείσουμε πτήση απευθείας για τον επόμενο προορισμό. Η αλήθεια είναι ότι αν πραγματοποιηθεί αυτή η πτήση θα γλιτώσουμε 9ωρη επιστροφή στο Makassar μόνο και μόνο για να πάρουμε αεροπλάνο για το Βόρνεο: άραγε θα είμαστε αρκετά τυχεροί? Η πτήση αυτή παρόλο που υπάρχει στο πρόγραμμα 2 φορές την εβδομάδα, συνήθως ακυρώνεται λόγω της συχνής κακοκαιρίας στον ορεινό αερολιμένα, οπότε οι πιθανότητες είναι 50-50. Καλού κακού λοιπόν προσαρμόζουμε το πρόγραμμα μας ώστε να μπορεί να λειτουργήσει και με την πιθανή εναλλακτική λύση της επιστροφής στο Makassar. Για να δούμε!
Attachments
-
525,3 KB Προβολές: 0
-
287,5 KB Προβολές: 0
Last edited by a moderator: