Sassenach77
Member
- Μηνύματα
- 8.108
- Likes
- 24.266
- Επόμενο Ταξίδι
- Ελλάδα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γη του Πυρός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 11 Ιουλίου 2021 – Ancona, San Marino
- 12 Ιουλίου 2021 – San Marino
- 12 Ιουλίου 2021 – San Marino, Lake Garda (Peschiera del Garda, Sirmione)
- 13 Ιουλίου 2021 – Lake Garda (Sirmione, Lazise, Punta San Vigilio)
- 13 Ιουλίου 2021 – Lake Garda (Torri del Benaco, Limone sul Garda, Toscolano-Maderno)
- 14 Ιουλίου 2021 – Lake Garda (Salo), Alto Garda Bresciano Park (Navazzo, Valvestino, Magasa)
- 14 Ιουλίου 2021 –Lake Idro, Bagolino, Val Camonica (Breno), Lake Iseo (Pisogne, Cislano, Lovere)
- 15 Ιουλίου 2021 – Val Camonica (Rock Art Natural Reserve)
- 15 Ιουλίου 2021 – Valtellina (Aprica, Tirano, Teglio, Sondrio, Dubino), Lake Como (Gravedona, Domaso)
- 16 Ιουλίου 2021 – Lake Como (Abbazia di Piona, Correno Plinio, Bellano, Riva di Gittana)
- 16 Ιουλίου 2021 – Lake Como (Varenna, Bellagio, Como)
- 17 Ιουλίου 2021 – Como, Sacro Monte di Varese
- 17 Ιουλίου 2021 – Lake Maggiore (Ranco, Rocca di Angera, Arona, Stresa), Lake Orta (Quarna Sopra)
- 18 Ιουλίου 2021 – Lake Orta
- 18 Ιουλίου 2021 – Genova
- 19 Ιουλίου 2021 – Genova
- 19 Ιουλίου 2021 – Riviera di Levante (Santa Margherita, Portofino, Monterosso al Mare)
- 20 Ιουλίου 2021 – Cinque Terre
- 20 Ιουλίου 2021 – Cinque Terre, La Spezia
- 21 Ιουλίου 2021 – Portovenere, Marina di Carrara
- 21 Ιουλίου 2021 – Lucca
- 22 Ιουλίου 2021 – Lucca, Colle di Val D'Elsa, Assisi
- 22 Ιουλίου 2021 – Assisi
- 23 Ιουλίου 2021 – Assisi, Spello, Ancona
21 Ιουλίου 2021 – Lucca
Η περιοχή στην οποία βρίσκεται σήμερα η Lucca κατοικούνταν στα αρχαία χρόνια από τους Ετρούσκους. Μόνο μετά την άφιξη των Ρωμαίων, η περιοχή πήρε την όψη μιας πραγματικής πόλης! Κατά τον Μεσαίωνα η Lucca ήταν σημαντική πόλη και φρούριο και αυτό μαρτυρείται από τη κοπή των δικών της νομισμάτων. Επίσης φιλοξενούσε λείψανα σημαντικών αγίων που την κατέστησαν κέντρο προσκυνήματος στο βορρά. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η παρουσία Εβραϊκής κοινότητας. Η Lucca ευημερούσε από το εμπόριο μεταξιού και έφτασε να συναγωνίζεται ακόμα και το μετάξι του Βυζαντίου! Το 1057 ο μετέπειτα Πάπας Αλέξανδρος Β' διορίστηκε επίσκοπος της Lucca και με τη συγκέντρωση δωρεών κατάφερε να ανοικοδομήσει τον Καθεδρικό ναό της πόλης. Από το 1160 και για 500 χρόνια η Lucca παρέμεινε ανεξάρτητη δημοκρατία. Πολύ συχνά συναγωνιζόταν τη Φλωρεντία, καθώς μεγάλες φεουδαρχικές οικογένειες κατείχαν σημαντικά δικαιώματα στην περιοχή και ασκούσαν μεγάλη επιρροή! Ο Δάντης πέρασε ένα μεγάλο μέρος της εξορίας του εδώ και στη Θεία Κωμωδία του υπάρχουν πολλές αναφορές για τις οικογένειες που διοικούσαν τη περιοχή.
Όταν φτάσαμε στη Lucca αντικρύσαμε τα τείχη της παλιάς πόλης και ενθουσιαστήκαμε! Είχαμε βάλει στο gps το κατάλυμα που θα μέναμε σήμερα και μας πήγαινε κατά μήκος των τειχών. Τα τείχη που περιβάλλουν την παλιά πόλη παρέμειναν άθικτα, ακόμη και όταν η πόλη επεκτάθηκε και εκσυγχρονίστηκε. Αρχικά χτίστηκαν για αμυντικούς σκοπούς και μετέπειτα έγιναν πεζόδρομος που συνδέει τους προμαχώνες μέχρι και σήμερα.
Όταν φτάσαμε στη Porta Santa Maria στρίψαμε και μπήκαμε μέσα στη παλιά πόλη.
Το κατάλυμα που είχαμε κλείσει ήταν το Inside the wall Santa Maria χωρίς πρωινό (73,20€/βραδιά) και βρίσκεται στη Piazza Santa Maria, όπου υπάρχει δημόσιος χώρος στάθμευσης (1,5€/ώρα) και λειτουργεί δωρεάν από τις 20:00 ή 21:00 το βράδυ έως τις 08:00 ή 09:00 το πρωί (δεν συγκράτησα την ακριβή ώρα του ελεύθερου πάρκινγκ). Παρκάραμε πολύ κοντά στο κατάλυμα και πήγαμε για check in. Και εδώ μπαίναμε και βγαίναμε με κωδικούς.
Αλλάξαμε, σουλουπωθήκαμε και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας. Σήμερα η Lucca είναι γνωστή ως μια από τις ιταλικές "Città d'arte" (πόλη των τεχνών) λόγω των αναγεννησιακών της τειχών και του πολύ καλά διατηρημένου ιστορικού της κέντρου! Η πόλη, επίσης, αποτελεί γενέτειρα πολλών συνθετών παγκόσμιας κλάσης όπως ο Giacomo Puccini, o Alfredo Catalani κα. Φτάσαμε στην Porta di Borgo, ένα χαρακτηριστικό σημείο της πόλης, που μαζεύει μεγάλη περατζάδα και έχει αρκετά μπαράκια για βραδινό ποτό. Θα τη τιμούσαμε αργότερα!
Το ορθογώνιο σχήμα του ιστορικού κέντρου της Lucca διατηρεί τη ρωμαϊκή ρυμοτομία. Η γραφικότητα στα κτίρια της είναι διάσπαρτη παντού. Το πάντρεμα του παλιού με το νέο στην αρχιτεκτονική των κτιρίων σε συναρπάζει! Κοιτούσα γύρω μου ή μάλλον δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω! Την τελευταία φορά που είχα αισθανθεί έτσι στην Ιταλία ήταν στη Φλωρεντία…
Υπάρχουν πολλές σημαντικές πλατείες στη πόλη. Μία από αυτές είναι η Piazza dell’Anfiteatro, στην οποία υπάρχουν ακόμα τα ίχνη του παλιού ρωμαϊκού αμφιθέατρου. Είναι ένα από τα ομορφότερα σημεία της πόλης με τα γραφικά κτίρια που την περικλείουν και δημιουργούν την αίσθηση αρένας!
Βγήκαμε από τη πλατεία και συνεχίσαμε προς την Basilica di San Frediano. Αυτό που χαρακτηρίζει τη βασιλική είναι η πρόσοψη της με το μωσαϊκό της Ανάληψης του Χριστού ανάμεσα σε αγγέλους και από κάτω οι Απόστολοι και το καμπαναριό της που χρονολογείται από τον 12ο αι.
Πίσω ακριβώς από τη εκκλησία του Αγ. Φρεδιάνο βρίσκεται το Real Collegio di Lucca, το οποίο υπήρξε το μοναστήρι της Βασιλικής του Αγ. Φερδιάνου και χρονολογείται από τον 6ο αι. Σήμερα αποτελεί εκπαιδευτικό ίδρυμα. Δεν βρήκαμε κάποια πόρτα ανοιχτή να μπούμε και έτσι δεν είδαμε το εσωτερικό του που έχει ενδιαφέρον.
Περάσαμε από το Palazzo Pfanner και συνεχίσαμε προς τη Piazza Sant'Agostino με την ομώνυμη κόκκινη χαρακτηριστική εκκλησία από τούβλο, το καμπαναριό της οποίας στέκεται στις καμάρες του παλιού ρωμαϊκού θεάτρου! Είχα τρελαθεί να βγάζω φωτογραφίες πόρτες, παραθύρια, πόμολα και ντουβάρια με διακοσμήσεις....
Συνεχίσαμε προς τη κρατική βιβλιοθήκη της πόλης, περάσαμε από τη Santa Maria Corteorlandini και από το Palazzo Orsetti. Όλα δυστυχώς εκείνη την ώρα ήταν κλειστά (εκτός από το Palazzo που είναι ιδιόκτητο) και το εσωτερικό τους έχει πολύ ενδιαφέρον!
Συνεχίσαμε στη Piazza San Salvatore με την ομώνυμη εκκλησία, είδαμε τον Torre Del Veglio και γενικά η όλη γειτονιά μας άρεσε γιατί ήταν πολύ ζωηρή! Είπαμε ίσως περνούσαμε ξανά το βράδυ από εδώ για ποτό! Συνεχίσαμε προς τη Piazza San Michele…...
…στην οποία μόλις φτάσαμε και οι δύο με ένα στόμα και μια φωνή είπαμε….ΑΑΑΑΑ!!!!
Η Piazza San Michele, με την ομώνυμη και εντυπωσιακή εκκλησία της, αποτελεί μία από τις πιο φημισμένες πλατείες της πόλης και τόπος συνάντησης των κατοίκων της. Επι ρωμαϊκών χρόνων στην τοποθεσία της πλατείας βρίσκονταν η αρχαία αγορά. Η πλατεία πλαισιώνεται από μεσαιωνικά κτίρια και παλάτια όπως το Palazzo Gigli και το Palazzo Pretorio. Το τελευταίο στεγάζει ένα χάλκινο άγαλμα του Matteo Civitali κάτω από το χαγιάτι του. Σε περίοπτη θέση της πλατείας υπάρχει το άγαλμα του Ιταλού πολιτικού Francesco Burlamacchi, ο οποίος αγωνίστηκε κατά της ηγεμονίας των Μεδίκων επί της Τοσκάνης τον 16ο αι.
Σειρά είχε η Piazza Napoleone, μια από τις μεγαλύτερες και πιο φημισμένες πλατείες της πόλης! Η πλατεία χρονολογείται από το 1806, κατά τη διάρκεια της ναπολεόντειας κυριαρχίας, στο τότε Πριγκιπάτο της Lucca, από την αδερφή του Ναπολέοντα Ελίζα Βοναπάρτι Μπακιόκι. Η πλατεία αναπτύχθηκε ισοπεδώνοντας σπίτια, αποθήκες αλατιού ακόμα και την εκκλησία του San Pietro Maggiore που βρίσκονταν εδώ κάποτε. Αυτό έγινε για να δοθεί μεγαλύτερος χώρος στο Palazzo Ducale, το οποίο υπάρχει μέχρι και σήμερα, γνωστό και ως Palazzo Pubblico και καταλαμβάνει ολόκληρη τη δυτική πλευρά της πλατείας!
Προχωρήσαμε προς τη Piazza Sant'Alessandro με την ομώνυμη εκκλησία και μετά συνεχίσαμε προς την εκκλησία San Paolino.
Συνέχεια είχε η Piazza San Romano με το ομώνυμο μοναστήρι της από κόκκινο τούβλο, και απέναντι από αυτό βρίσκονται οι πρώην στρατώνες Lorenzini και νυν Museo Nazionale del Fumetto.
Η πλατεία Vittorio Emanuele βρίσκεται δίπλα στη Porta San Pietro και είναι μια όμορφη πλατεία δίπλα στα τείχη της πόλης!
Είχε αρχίσει να σουρουπώνει και τα στομάχια μας διαμαρτύρονταν! Κατευθυνθήκαμε προς τη Piazza dell’Anfiteatro, όπου θέλαμε να φάμε, περνώντας όμως και από άλλα ενδιαφέροντα σημεία της πόλης όπως το Teatro del Giglio, τη Piazza San Giovanni με την ομώνυμη εκκλησία και τον καθεδρικό του San Martino. Μπροστά στο καθεδρικό είχε γίνει ή θα γίνονταν κάποια εκδήλωση και υπήρχαν στημένα ηχεία και καρέκλες σε όλη τη πλατεία.
Πλέον ήμασταν στη τελική ευθεία για φαγητό, γιατί ο bro είχε αγριέψει λίγο λόγω πείνας!
Περπατώντας μέσα στα στενά φτάσαμε στη "αμφιθεατρική" πλατεία.
Πραγματικά ότι και να πω γι αυτή τη πόλη θα είναι λίγο…..Πλέον συγκαταλέγεται στις ομορφότερες πόλεις που έχω δει ως τώρα στην Ιταλία!!! Η αύρα της είναι μοναδική!!! Θα έβαζα κι άλλες φωτογραφίες, αλλά σας λυπάμαι..…
Διαλέξαμε να κάτσουμε στην Osteria del Tortellino για να φάμε…τορτελίνια φυσικά!
Η συνέχεια είχε ποτό! Προτιμήσαμε να κάτσουμε στα μπαράκια που βρίσκονται στη Porta di Borgo για να είμαστε πιο κοντά στο κατάλυμα μας. Άλλωστε το σημείο έχει μπόλικη περατζάδα και ατμόσφαιρα μεσαίωνα τριγύρω! Αλλά και που δεν έχει τέτοια ατμόσφαιρα σ΄ αυτή τη πόλη;...
Η Porta Santa Maria φαινόταν πιο γοητευτική με τα βραδινά φώτα και πιο μεσαιωνική μετά από κάποια μπυρόνια…..
......……zzzzzzzzzzzzzz
Η περιοχή στην οποία βρίσκεται σήμερα η Lucca κατοικούνταν στα αρχαία χρόνια από τους Ετρούσκους. Μόνο μετά την άφιξη των Ρωμαίων, η περιοχή πήρε την όψη μιας πραγματικής πόλης! Κατά τον Μεσαίωνα η Lucca ήταν σημαντική πόλη και φρούριο και αυτό μαρτυρείται από τη κοπή των δικών της νομισμάτων. Επίσης φιλοξενούσε λείψανα σημαντικών αγίων που την κατέστησαν κέντρο προσκυνήματος στο βορρά. Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η παρουσία Εβραϊκής κοινότητας. Η Lucca ευημερούσε από το εμπόριο μεταξιού και έφτασε να συναγωνίζεται ακόμα και το μετάξι του Βυζαντίου! Το 1057 ο μετέπειτα Πάπας Αλέξανδρος Β' διορίστηκε επίσκοπος της Lucca και με τη συγκέντρωση δωρεών κατάφερε να ανοικοδομήσει τον Καθεδρικό ναό της πόλης. Από το 1160 και για 500 χρόνια η Lucca παρέμεινε ανεξάρτητη δημοκρατία. Πολύ συχνά συναγωνιζόταν τη Φλωρεντία, καθώς μεγάλες φεουδαρχικές οικογένειες κατείχαν σημαντικά δικαιώματα στην περιοχή και ασκούσαν μεγάλη επιρροή! Ο Δάντης πέρασε ένα μεγάλο μέρος της εξορίας του εδώ και στη Θεία Κωμωδία του υπάρχουν πολλές αναφορές για τις οικογένειες που διοικούσαν τη περιοχή.

Όταν φτάσαμε στη Lucca αντικρύσαμε τα τείχη της παλιάς πόλης και ενθουσιαστήκαμε! Είχαμε βάλει στο gps το κατάλυμα που θα μέναμε σήμερα και μας πήγαινε κατά μήκος των τειχών. Τα τείχη που περιβάλλουν την παλιά πόλη παρέμειναν άθικτα, ακόμη και όταν η πόλη επεκτάθηκε και εκσυγχρονίστηκε. Αρχικά χτίστηκαν για αμυντικούς σκοπούς και μετέπειτα έγιναν πεζόδρομος που συνδέει τους προμαχώνες μέχρι και σήμερα.

Όταν φτάσαμε στη Porta Santa Maria στρίψαμε και μπήκαμε μέσα στη παλιά πόλη.

Το κατάλυμα που είχαμε κλείσει ήταν το Inside the wall Santa Maria χωρίς πρωινό (73,20€/βραδιά) και βρίσκεται στη Piazza Santa Maria, όπου υπάρχει δημόσιος χώρος στάθμευσης (1,5€/ώρα) και λειτουργεί δωρεάν από τις 20:00 ή 21:00 το βράδυ έως τις 08:00 ή 09:00 το πρωί (δεν συγκράτησα την ακριβή ώρα του ελεύθερου πάρκινγκ). Παρκάραμε πολύ κοντά στο κατάλυμα και πήγαμε για check in. Και εδώ μπαίναμε και βγαίναμε με κωδικούς.


Αλλάξαμε, σουλουπωθήκαμε και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας. Σήμερα η Lucca είναι γνωστή ως μια από τις ιταλικές "Città d'arte" (πόλη των τεχνών) λόγω των αναγεννησιακών της τειχών και του πολύ καλά διατηρημένου ιστορικού της κέντρου! Η πόλη, επίσης, αποτελεί γενέτειρα πολλών συνθετών παγκόσμιας κλάσης όπως ο Giacomo Puccini, o Alfredo Catalani κα. Φτάσαμε στην Porta di Borgo, ένα χαρακτηριστικό σημείο της πόλης, που μαζεύει μεγάλη περατζάδα και έχει αρκετά μπαράκια για βραδινό ποτό. Θα τη τιμούσαμε αργότερα!



Το ορθογώνιο σχήμα του ιστορικού κέντρου της Lucca διατηρεί τη ρωμαϊκή ρυμοτομία. Η γραφικότητα στα κτίρια της είναι διάσπαρτη παντού. Το πάντρεμα του παλιού με το νέο στην αρχιτεκτονική των κτιρίων σε συναρπάζει! Κοιτούσα γύρω μου ή μάλλον δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω! Την τελευταία φορά που είχα αισθανθεί έτσι στην Ιταλία ήταν στη Φλωρεντία…






Υπάρχουν πολλές σημαντικές πλατείες στη πόλη. Μία από αυτές είναι η Piazza dell’Anfiteatro, στην οποία υπάρχουν ακόμα τα ίχνη του παλιού ρωμαϊκού αμφιθέατρου. Είναι ένα από τα ομορφότερα σημεία της πόλης με τα γραφικά κτίρια που την περικλείουν και δημιουργούν την αίσθηση αρένας!






Βγήκαμε από τη πλατεία και συνεχίσαμε προς την Basilica di San Frediano. Αυτό που χαρακτηρίζει τη βασιλική είναι η πρόσοψη της με το μωσαϊκό της Ανάληψης του Χριστού ανάμεσα σε αγγέλους και από κάτω οι Απόστολοι και το καμπαναριό της που χρονολογείται από τον 12ο αι.





Πίσω ακριβώς από τη εκκλησία του Αγ. Φρεδιάνο βρίσκεται το Real Collegio di Lucca, το οποίο υπήρξε το μοναστήρι της Βασιλικής του Αγ. Φερδιάνου και χρονολογείται από τον 6ο αι. Σήμερα αποτελεί εκπαιδευτικό ίδρυμα. Δεν βρήκαμε κάποια πόρτα ανοιχτή να μπούμε και έτσι δεν είδαμε το εσωτερικό του που έχει ενδιαφέρον.



Περάσαμε από το Palazzo Pfanner και συνεχίσαμε προς τη Piazza Sant'Agostino με την ομώνυμη κόκκινη χαρακτηριστική εκκλησία από τούβλο, το καμπαναριό της οποίας στέκεται στις καμάρες του παλιού ρωμαϊκού θεάτρου! Είχα τρελαθεί να βγάζω φωτογραφίες πόρτες, παραθύρια, πόμολα και ντουβάρια με διακοσμήσεις....





Συνεχίσαμε προς τη κρατική βιβλιοθήκη της πόλης, περάσαμε από τη Santa Maria Corteorlandini και από το Palazzo Orsetti. Όλα δυστυχώς εκείνη την ώρα ήταν κλειστά (εκτός από το Palazzo που είναι ιδιόκτητο) και το εσωτερικό τους έχει πολύ ενδιαφέρον!










Συνεχίσαμε στη Piazza San Salvatore με την ομώνυμη εκκλησία, είδαμε τον Torre Del Veglio και γενικά η όλη γειτονιά μας άρεσε γιατί ήταν πολύ ζωηρή! Είπαμε ίσως περνούσαμε ξανά το βράδυ από εδώ για ποτό! Συνεχίσαμε προς τη Piazza San Michele…...




…στην οποία μόλις φτάσαμε και οι δύο με ένα στόμα και μια φωνή είπαμε….ΑΑΑΑΑ!!!!

Η Piazza San Michele, με την ομώνυμη και εντυπωσιακή εκκλησία της, αποτελεί μία από τις πιο φημισμένες πλατείες της πόλης και τόπος συνάντησης των κατοίκων της. Επι ρωμαϊκών χρόνων στην τοποθεσία της πλατείας βρίσκονταν η αρχαία αγορά. Η πλατεία πλαισιώνεται από μεσαιωνικά κτίρια και παλάτια όπως το Palazzo Gigli και το Palazzo Pretorio. Το τελευταίο στεγάζει ένα χάλκινο άγαλμα του Matteo Civitali κάτω από το χαγιάτι του. Σε περίοπτη θέση της πλατείας υπάρχει το άγαλμα του Ιταλού πολιτικού Francesco Burlamacchi, ο οποίος αγωνίστηκε κατά της ηγεμονίας των Μεδίκων επί της Τοσκάνης τον 16ο αι.






Σειρά είχε η Piazza Napoleone, μια από τις μεγαλύτερες και πιο φημισμένες πλατείες της πόλης! Η πλατεία χρονολογείται από το 1806, κατά τη διάρκεια της ναπολεόντειας κυριαρχίας, στο τότε Πριγκιπάτο της Lucca, από την αδερφή του Ναπολέοντα Ελίζα Βοναπάρτι Μπακιόκι. Η πλατεία αναπτύχθηκε ισοπεδώνοντας σπίτια, αποθήκες αλατιού ακόμα και την εκκλησία του San Pietro Maggiore που βρίσκονταν εδώ κάποτε. Αυτό έγινε για να δοθεί μεγαλύτερος χώρος στο Palazzo Ducale, το οποίο υπάρχει μέχρι και σήμερα, γνωστό και ως Palazzo Pubblico και καταλαμβάνει ολόκληρη τη δυτική πλευρά της πλατείας!





Προχωρήσαμε προς τη Piazza Sant'Alessandro με την ομώνυμη εκκλησία και μετά συνεχίσαμε προς την εκκλησία San Paolino.





Συνέχεια είχε η Piazza San Romano με το ομώνυμο μοναστήρι της από κόκκινο τούβλο, και απέναντι από αυτό βρίσκονται οι πρώην στρατώνες Lorenzini και νυν Museo Nazionale del Fumetto.






Η πλατεία Vittorio Emanuele βρίσκεται δίπλα στη Porta San Pietro και είναι μια όμορφη πλατεία δίπλα στα τείχη της πόλης!






Είχε αρχίσει να σουρουπώνει και τα στομάχια μας διαμαρτύρονταν! Κατευθυνθήκαμε προς τη Piazza dell’Anfiteatro, όπου θέλαμε να φάμε, περνώντας όμως και από άλλα ενδιαφέροντα σημεία της πόλης όπως το Teatro del Giglio, τη Piazza San Giovanni με την ομώνυμη εκκλησία και τον καθεδρικό του San Martino. Μπροστά στο καθεδρικό είχε γίνει ή θα γίνονταν κάποια εκδήλωση και υπήρχαν στημένα ηχεία και καρέκλες σε όλη τη πλατεία.





Πλέον ήμασταν στη τελική ευθεία για φαγητό, γιατί ο bro είχε αγριέψει λίγο λόγω πείνας!





Πραγματικά ότι και να πω γι αυτή τη πόλη θα είναι λίγο…..Πλέον συγκαταλέγεται στις ομορφότερες πόλεις που έχω δει ως τώρα στην Ιταλία!!! Η αύρα της είναι μοναδική!!! Θα έβαζα κι άλλες φωτογραφίες, αλλά σας λυπάμαι..…






Διαλέξαμε να κάτσουμε στην Osteria del Tortellino για να φάμε…τορτελίνια φυσικά!



Η συνέχεια είχε ποτό! Προτιμήσαμε να κάτσουμε στα μπαράκια που βρίσκονται στη Porta di Borgo για να είμαστε πιο κοντά στο κατάλυμα μας. Άλλωστε το σημείο έχει μπόλικη περατζάδα και ατμόσφαιρα μεσαίωνα τριγύρω! Αλλά και που δεν έχει τέτοια ατμόσφαιρα σ΄ αυτή τη πόλη;...




Η Porta Santa Maria φαινόταν πιο γοητευτική με τα βραδινά φώτα και πιο μεσαιωνική μετά από κάποια μπυρόνια…..


......……zzzzzzzzzzzzzz