Νέα Ζηλανδία Νέα Ζηλανδία - Εξερευνώντας τη Μέση Γη

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα

Κεφάλαιο 10 - Punakaiki


Πού ζουν οι άνθρωποι!!! ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!

Αυτή ήταν η φράση που χρησιμοποιήσαμε αυτή τη μέρα περισσότερο από κάθε άλλη, βλέποντας τα εκπληκτικά τοπία της δυτικής ακτής του νησιού. Τίποτα όμως δε μας προϊδέαζε γι’αυτό που θα ακολουθούσε, αφού η μέρα ξεκίνησε στραβά.

Το πρόγραμμα είχε jetboating στο Buller Canyon και στη συνέχεια οδήγηση προς τη δυτική ακτή του νησιού και πορεία νότια παραλιακά προς το Punakaiki. Συνολικά θα καλύπταμε γύρω στα 260 χιλιόμετρα, αλλά το πρωί ο καιρός μας τα χάλασε και λόγω της βροχής μας ενημέρωσαν ότι το jetboating ακυρώνεται. Για καλή μας τύχη η βροχή δε κράτησε πολύ και έτσι η υπόλοιπη μέρα ήταν πολύ ευχάριστη. Σταματήσαμε σε ένα τυχαίο καφέ να πιούμε κάτι ζεστό και πέσαμε πάνω σε κάτι κλασσικά αμάξια που κυκλοφορούσαν λες και επρόκειτο για έκθεση - το τοπίο δε εντελώς σουρεάλ με τα σύννεφα να κατεβαίνουν από τα γύρω βουνά:






Λίγο αργότερα στο δρόμο πάντως συναντήσαμε και ένα απομακρυσμένο μοναχικό σπίτι πάνω σε μια πλαγιά, που είχε στην "αυλή" του μια σειρά από κλασσικά αυτοκίνητα σε αποσύνθεση:




Πρώτη μας στάση ήταν μια γέφυρα στο Buller River και τα τοπία ήταν φανταστικά:









Διαφορετική οπτική της ίδιας γέφυρας:




Και διαφορετική οπτική δική μας, με @Yorgos σε μεγάλα ντέρτια:




Βιντεάκια από το drone:








Φτάνοντας στη δυτική ακτή είπαμε να κάνουμε μια μικρή παράκαμψη για να πάμε στο Westport που είναι μια μικρή πόλη 5 χιλιάδων κατοίκων. Σε αυτό το σημείο να πω ότι οι κατοικημένες περιοχές ήταν πια σπάνιες, και οι πόλεις/χωριά γίνονταν όλο και μικρότερες, με αποτέλεσμα να σου δημιουργούν μια αίσθηση απομόνωσης που είναι πολύ ισχυρή - εκτός φυσικά αν έχεις @Yorgos και @Krekouzas να τραγουδάνε στο αυτοκίνητο, οπότε κάθε άλλο παρά απομονωμένος νιώθεις. Παρόλα αυτά, ακόμα και αυτή η μικρή πόλη είχε και αυτή το δικό της χαρακτήρα, με πολύ όμορφα κτίρια για το δημαρχείο και τη βιβλιοθήκη, ενώ ακόμα και το καφέ που φάγαμε είχε μια ιδιαίτερη διακόσμηση - χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα παλιό πιάνο που είχαν μετατρέψει σε μπουφέ.








Στη συνέχεια αποφασίσαμε να επισκεφθούμε μια πόλη-φάντασμα που ήταν η πρωτεύουσα της εξόρυξης κάρβουνου στην περιοχή στα τέλη του 19ου και τις αρχές 20ού αιώνα. Το Denniston βρίσκεται επάνω στο βουνό σε μικρή απόσταση από το Westport και είναι πλήρως εγκαταλελλειμένο σήμερα - μόλις 10 άνθρωποι ζουν στην ευρύτερη περιοχή, η οποία τις πρώτες δεκαετίες του εικοστού αιώνα φιλοξενούσε ένα πληθυσμό 1500 κατοίκων. Δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα να δει κανείς μιας και όλα τα κτίσματα έχουν καταστραφεί σε μεγάλο βαθμό, αλλά οι Νεοζηλανδοί το πουλάνε πολύ ωραία το μέρος, έχοντας φτιάξει κάποια υπόστεγα με πλαστικούς και γυάλινους τοίχους με γραφικά που ξεναγούν τους επισκέπτες στην ιστορία του ορυχείου, ενώ περπατώντας στους γύρω χώρους μπορεί κανείς να δει τις γραμμές και τα βαγόνια που χρησιμοποιούνταν για τη μετακίνηση του κάρβουνου στους πρόποδες του βουνού. Από εκεί οι ατμομηχανές αναλάμβαναν να μεταφέρουν το κάρβουνο στο λιμάνι του Westport. Η εταιρεία έκλεισε το 1967 και τα μόνα σημάδια που θυμίζουν ότι κάποτε υπήρχε δραστηριότητα εξόρυξης εδώ είναι τα απομεινάρια των βαγονιών και τα χαλάσματα από τα κτίσματα.














Μετά φύγαμε για Punakaiki και η διαδρομή έγινε φανταστική, τα τοπία οργιαστικά. Βουνά, κοιλάδες, ποτάμια, γκρεμοί, σύννεφα, όλα ανακατεμένα μας έδωσαν τρομερές εικόνες. Φτάσαμε στο Punakaiki που βρίσκεται στην άκρη του πασίγνωστου πια εθνικού πάρκου Paparoa :lol: και σταματήσαμε σε ένα τυχαίο σημείο όταν είδαμε κάτι βράχους στη θάλασσα - το τοπίο έκοβε την ανάσα:




















Και βιντεάκι:




Επόμενη στάση ήταν ένα lookout από το οποίο ξεπρόβαλλε με όλη της τη μεγαλοπρέπεια όλη η ακτογραμμή προς το βορρά. Τρέξαμε να βγάλουμε φωτογραφίες και να πετάξουμε το drone αλλά χάσαμε το ηλιοβασίλεμα για δέκα λεπτά. Ακόμα κι’έτσι οι εικόνες ήταν εντυπωσιακές:














Νάμαι εδώ, παρέα με το πουλί μου:




O @Krekouzas έκανε τα πάντα για να αποθανατίσει τη θέα, δεν είχε πουλί σαν το δικό μου βλέπετε:





Βιντεάκια από το drone:





Φτάσαμε στο youth hostel μας που ήταν μέσα στο δάσος δίπλα στην παραλία, και ήταν ένα πολύ συμπαθητικό ξύλινο lodge που είχε αρκετούς επισκέπτες. Στο δωμάτιο φυσικά με το ζόρι χωράγαμε αλλά δεν θα καθόμασταν εκεί παρά μόνο για τον ύπνο. Αμέσως φύγαμε να βρούμε φαγητό, και καταλήξαμε στο Punakaiki Tavern. Πρόκειται για ένα απίθανο μέρος που μπαίνεις μέσα και μεταφέρεσαι σε άλλη εποχή, στην εποχή που η Νέα Ζηλανδία ήταν ακόμα άπιαστο όνειρο για τον περισσότερο κόσμο, που όσοι έφταναν εκεί ήταν ελάχιστοι και κατά μεγάλο ποσοστό backpackers, που στο σημείο αυτό στην πιο απομονωμένη γωνιά του πλανήτη συναντιούνταν άτομα από εκατό διαφορετικούς πολιτισμούς και η κάθε άφιξη επισκέπτη στην ταβέρνα ήταν θέμα συζήτησης στο μαγαζί και την περιοχή. Δε ξέρω αν το φαγητό ήταν αδιάφορο αλλά δε το θυμάμαι καθόλου, ήμουν πλήρως απορροφημένος από την ατμόσφαιρα του μέρους.





Τώρα το μαγαζί ήταν τόσο γεμάτο που έπρεπε να περιμένουμε δέκα λεπτά για να αδειάσει τραπέζι, και στον τοίχο είχε ένα χάρτη με πινέζες που έβαζες για να δηλώσεις το μέρος από το οποίο έχεις έρθει - ο χάρτης είχε ημερομηνία έναρξης 10 Ιανουαρίου (ήμασταν στον Απρίλιο) και δεν είχε χώρο να βάλεις άλλες πινέζες, δείγμα του πόσο πολύ έχουν αλλάξει οι καιροί. Η σερβιτόρα ήταν μια κυριούλα απροσδιορίστου ηλικίας, με κατεστραμμένο δέρμα από κάποιου είδους εξάρτηση, και χωρίς καμία δυνατότητα να συντάξει πέντε λέξεις σε μια πρόταση που να βγάζει νόημα. Ωστόσο έτρεχε με πολύ μεγάλη διάθεση σε όλο το μαγαζί να εξυπηρετήσει όσο καλύτερα μπορούσε τους πελάτες και ο αρχικός οίκτος μετατράπηκε στη γνωστή πια υπενθύμιση ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν κάτι να προσφέρουν, αρκεί να βρεθεί αυτός που θα τους δώσει την ευκαιρία και θα τους υποστηρίξει.

Ορίστε και μερικές υπέρυθρες φωτογραφίες από τη μέρα:




















Τελειώνοντας τη μέρα μας στο Punakaiki Tavern, ξέραμε ότι λόγω της απόστασης δε θα φτάναμε εκεί εγκαίρως για να δούμε το φυσικό αξιοθέατο της περιοχής που είναι τα Punakaiki Rocks, οπότε υπολογίζαμε να το κάνουμε το επόμενο πρωί. Η υπόλοιπη μέρα όμως θα είχε ως κυρίως πιάτο κάτι τελείως διαφορετικό, τον παγετώνα Franz Josef...

 
Last edited:

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.346
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Την άλλη φορά να έρθεις μαζί μου ταξίδι..Παραλίες, μοχίτο, αιώρα, ρέγγε και ρηλάξ.
Α! και δε θα σε ζυγίσω! :haha::haha:
Περιμένω να δω τι τράβηξες στη συνέχεια :bleh:
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα

alvadi

Member
Μηνύματα
553
Likes
2.806
Επόμενο Ταξίδι
Μπέργκαμο
Ταξίδι-Όνειρο
Μεξικό
Ωραία η αφήγηση και με χιούμορ ;) περιμένουμε τη συνέχεια..

Μα ζυγαριά; :eek:
 
Μηνύματα
301
Likes
1.820
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
Δώσε στο λαό Νέα Ζηλανδία!!! Ονειρεμένος προορισμός!!! :clap::clap::clap: Περιμένω να δω τα αποτελέσματα της ζυγαριάς στο τέλος της περιπέτειας σας!!!
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Περιμένω να δω τα αποτελέσματα της ζυγαριάς στο τέλος της περιπέτειας σας!!!
Έχασα περισσότερα απ' όσα πήρα αλλά λιγότερα από αυτά που περίμενα ότι θα χάσω αφού πήρα περισσότερα από αυτά που ήλπιζα ότι θα πάρω πριν χάσω αυτά που έχασα. o_O
 

Kanel28

Moderator
Μηνύματα
1.431
Likes
2.429
Επόμενο Ταξίδι
Εδιμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Έχασα περισσότερα απ' όσα πήρα αλλά λιγότερα από αυτά που περίμενα ότι θα χάσω αφού πήρα περισσότερα από αυτά που ήλπιζα ότι θα πάρω πριν χάσω αυτά που έχασα. o_O
:shock::shock: Εγώ πάντως κατάλαβα. Μου θύμισες αριθμητική έκτης δημοτικού.

Αναμένουμε τις περιπέτειες σας καθώς και το τι τρώγατε για να χάσεις περισσότερα από όσα πήρες, αλλά λιγότερα από αυτά που περίμενες, αφού πήρες περισσότερα από αυτά που ήλπιζες ότι θα πάρεις πριν χάσεις αυτά που έχασες :p
 
Μηνύματα
301
Likes
1.820
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
Δώσε το καλό παράδειγμα στο φόρουμ και προχώρα με την ιστορία!!!! Άντε γιατί θα αρχίσω τα spoilers! :clap::xalara::bleh:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.477
Likes
28.937
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έχασα περισσότερα απ' όσα πήρα αλλά λιγότερα από αυτά που περίμενα ότι θα χάσω αφού πήρα περισσότερα από αυτά που ήλπιζα ότι θα πάρω πριν χάσω αυτά που έχασα. o_O
Δευκαλίωνα τρώς.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Κεφάλαιο 2 - Waipoua Forest

Η περιήγησή μας στη Νέα Ζηλανδία θα γινόταν με αυτοκίνητο παρότι είχαμε συζητήσει και το ενδεχόμενο τροχόσπιτου που είναι πολύ συνηθισμένα εκει, οπότε το πρωί σηκωθήκαμε να πάμε να παραλάβουμε το αμάξι μας. Ήμουν σίγουρος ότι με το Γιώργο θα ταιριάζαμε στο ταξίδι και θα είχαμε πολύ καλή συνεργασία στα διαδικαστικά της κάθε μέρας, και πράγματι αυτό φάνηκε από την αρχή: φύγαμε από το ξενοδοχείο με το λεωφορείο για να πάμε στο αεροδρόμιο κάνοντας διαδρομή μισής ώρας, και εκεί ψάχναμε άλλη μισή ώρα το σημείο που θα μας παραλάμβαναν από την εταιρεία αυτοκινήτων, για να μας πάνε -κάνοντας άλλη μισή ώρα- στο γραφείο ενοικίασης που ήταν δίπλα στο ξενοδοχείο μας. Χμ, ναι.

Το πρώτο πράγμα που πήγαμε να κάνουμε ήταν φυσικά να συνδέσουμε τα κινητά μας για να ακούμε στο δρόμο τις εκπληκτικές playlist που είχαμε ετοιμάσει γι’αυτό το ταξίδι. Βέβαια για κάποιο λόγο τα περισσότερα τραγούδια αποδείχθηκε ότι ήταν κυρίως Bon Jovi παρότι εμείς άλλες επιλογές είχαμε κάνει, πράγμα που μου θύμισε το βιβλίο Good Omens στο οποίο όλες οι κασέτες μουσικής στα αυτοκίνητα (καθότι το βιβλίο διαδραματίζεται στη δεκαετία του 80) μεταμορφώνονταν στα Greatest Hits των Queen όταν άρχιζαν να παίζουν. Έλα όμως που το αυτοκίνητό μας είχε μενού στα… κινέζικα και όσο και αν προσπαθήσαμε να πατήσουμε όλα τα κουμπιά ξεχωριστά και όλα μαζί δεν καταφέραμε να βγάλουμε άκρη, οπότε τελικά την πρώτη βδομάδα δεν ακούσαμε απολύτως τίποτα! Τελικά τις playlist τις ακούω τώρα που γράφω την Ιστορία, κάτι είναι κι’αυτό. :haha:

Ξεκινήσαμε τη διαδρομή προς τα βόρεια, αφού ο προορισμός μας για σήμερα ήταν το Waipoua Forest με τα τεράστια δέντρα Kauri, γύρω στα 300 χιλιόμετρα βόρεια του Auckland. Το βόρειο νησί θεωρείται πολύ διαφορετικό, όχι τόσο γραφικό όσο το νότιο, αλλά και σαφώς λιγότερο τουριστικό, που ήταν και το βασικό μας κίνητρο για να το δούμε. Στο νότιο νησί περιμέναμε ότι θα συναντήσουμε ορδές κινέζων να καλύπτουν σα μυρμήγκια δρόμους, βουνά και παραλίες. Πολύ γρήγορα βγήκαμε από την πόλη και το τοπίο άλλαξε εντυπωσιακά, δίνοντάς μας μια πρώτη γεύση από το τί θα συναντούσαμε στη χώρα: μεγάλες εκτάσεις από λιβάδια, φάρμες, και ελάχιστα κτίσματα.

Κάναμε μια πρώτη στάση σε ένα δάσος το οποίο μας έδωσε μια καλή ιδέα του τί θα επακολουθούσε:

DSC00023.jpg



DSC00025.jpg


Στην πορεία οι στάσεις για φωτογραφίες ήταν επιτακτικές, καθώς τα τοπία άρχισαν να παρουσιάζουν την εντυπωσιακή ομορφιά της χώρας:

DSC00033.jpg


DSC00037.jpg


Το δωμάτιο που θα μέναμε το βράδυ ήταν κοντά στο δάσος, και η ιδιοκτήτρια μας είχε στείλει μήνυμα προειδοποιώντας μας να έχουμε μαζί μας όλα τα απαραίτητα καθώς το πιο κοντινό κατάστημα ήταν σε απόσταση μεγαλύτερη των 60 χιλιομέτρων! Καθώς το μέρος ήταν στο δρόμο μας, είπαμε να κάνουμε μια στάση να το δούμε και να πάρουμε τα κλειδιά αφού στο δάσος είχαμε κλείσει το twilight tour που θα τελείωνε αργά και δε ξέραμε τι ώρα θα επιστρέψουμε στο δωμάτιο.

Το κατάλυμμα ήταν φυσικά το σπίτι της ιδιοκτήτριας το οποίο είχε χωρίσει με μια… κουρτίνα για να προσφέρει διαμονή σε επισκέπτες. Είχαμε δύο υπνοδωμάτια, κουζίνα και μπάνιο οπότε ήταν σαν κανονικό διαμέρισμα. Το κτίσμα είναι ένα κουκλίστικο οίκημα του 1900 που έχει ανακαινιστεί αλλά διατηρεί πάρα πολλές πινελιές παραδοσιακού χαρακτήρα που του δίνουν μια αποικιοκρατική πνοή. Είναι φτιαγμένο σε μια γούβα δίπλα σε ένα ρέμα στην άκρη ενός χωματόδρομου, στον οποίο οδηγούσαμε τόση ώρα που αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε αν έχουμε χαθεί. Από την κουζίνα μπορούσαμε να βγούμε έξω στο χώρο πίσω από το σπίτι, που πρακτικά ήταν η πλαγιά ενός λόφου. Ο φρέσκος παγωμένος αέρας και οι μυρωδιές από τη βλάστηση και τα νερά με μετέφερε αμέσως σε μια άλλη εποχή. Η όλη περιοχή ήταν αφύσικα ελκυστική, αυτό το μέρος του κόσμου έμοιαζε σα να μην εξελίχθηκε με τις δεκαετίες. Αυτή ήταν η πρώτη στιγμή που πραγματικά συνειδητοποίησα ότι βρίσκομαι στη Νέα Ζηλανδία, αισθάνθηκα σαν εξερευνητής μιας νέας ηπείρου.

Μέχρι να σουρουπώσει και να φτάσει η ώρα να πάμε στο δάσος συνεχίσαμε με το αυτοκίνητο λίγο πιο βόρεια προς το Omapere, για να βρούμε κάτι να φάμε και να χαζέψουμε τη θέα προς τη θάλασσα. Μας πρότειναν ένα συγκεκριμένο καφέ το οποίο όμως είχε ήδη κλείσει προς απογοήτευσή μας, οπότε σταματήσαμε στο μόνο που βρήκαμε ανοιχτό, ένα μικρό καφέ που δούλευε ένας νεαρός που φόραγε μια άσπρη αμάνικη φανέλα - εμείς φοράγαμε ήδη καναδυό μπλούζες και μπουφάν - και είχε ακουστικά στα αυτιά. Βλέπω ότι οι επιλογές δεν είναι και πολλές, και παραγγέλνω ένα μπέργκερ. Ο Γιώργος αφού κοιτάει τα μενού δέκα φορές, ρωτάει με το πιο φυσικό ύφος του κόσμου “Do you have any salads?“ στο οποίο η αντίδραση του τυπάκου είναι λες και μόλις άκουσε το καλύτερο ανέκδοτο στην ιστορία, και απαντάει με γουρλωμένα μάτια γεμάτα έκπληξη:

“Salad? What salad? To eat?”

Ο Γιώργος καταφέρνει να ψελλίσει ένα “yes” την ώρα που εγώ κάνω να βγω έξω γιατί κοντεύω να κατουρηθώ από τα γέλια, και ακούω τον τυπάκο να του εξηγεί χασκογελώντας “We are meat eaters here in the north mate”.

Τελικά ο τύπος μας ετοιμάζει δύο μπέργκερ που κάθε άλλο παρά ταιριάζανε στη δίαιτά μας, και τα συμπληρώνει με τουλάχιστον δύο κιλά τηγανητές πατάτες τις οποίες μας δίνει τυλιγμένες σε χαρτί εφημερίδας, ολόκληρος μπόγος. Αφού ξεπεράσαμε το σοκ και τις ενοχές, τα φάγαμε όλα, δεν έμεινε τίποτα, ούτε οι εφημερίδες. Μάλλον πεινάγαμε. Η ατάκα “what salad? to eat?” μας έμεινε ως μια από τις πιο αστείες στιγμές του ταξιδιού - και είχαμε αρκετές τέτοιες.

Είχε φτάσει η ώρα για τη βόλτα μας στο Waipoua Forest. Αφού φτάσαμε εκεί λίγο νωρίτερα κάναμε μια πρώτη βόλτα μόνοι μας και πάθαμε ένα πρώτο σοκ από το μέγεθος των Kauri, αυτών των γιγαντιαίων δέντρων, δεύτερων σε μέγεθος σε ολόκληρο τον πλανήτη μόνο μετά τις περίφημες Σεκόγιες της Καλιφόρνια. Η Νέα Ζηλανδία ήταν γεμάτη με αυτά τα εκπληκτικά δέντρα πριν ξεκινήσει η μαζική καταστροφή τους από τους πρώτους Maori που έφτασαν στη χώρα και αργότερα από τους Ευρωπαίους αποίκους. Περισσότερο από το 97% των εκπληκτικών αυτών δέντρων δυστυχώς καταστράφηκαν, ενώ και στο σύγχρονο κόσμο που προστατεύονται, ένα παράσιτο που δεν έχουν βρει τρόπο να αντιμετωπίσουν κατατρώει και αυτά που έχουν απομείνει. Ως μέτρο πρόληψης, πριν μπει και βγει κάποιος από τα δάση που υπάρχουν Kauri πρέπει να περάσει υποχρεωτικά από μια πύλη που τρίβει τα παπούτσια πάνω από μια ειδική συρμάτινη βούρτσα. Το επόμενο βήμα είναι πάνω από μια συσκευή που ποτίζει τις σόλες με ατμό και κάποιου είδους απολυμαντικό που σκοτώνει το παράσιτο ώστε να μη το μεταφέρει κανένας σε άλλες περιοχές.

IMG_1483.jpg


Μέχρι να φτάσει η Maori που θα μας ξεναγούσε στο δάσος πιάσαμε την κουβέντα με ένα ζευγάρι βρετανών που ταξίδευαν για μήνες στη χώρα και μας έλεγαν ότι δεν έχουν ξαναδεί τέτοια φύση στη ζωή τους. Κυκλοφορούσαν με τα κοντομάνικα ενώ το κρύο ήδη είχε αρχίσει να είναι τσουχτερό και όταν τους ρώτησα πώς και δε κρυώνουν ο τύπος μου είπε με στόμφο “we are from the UK mate”. Η ξεναγός αφού μας εξήγησε ότι οι λέξεις “Maori” και “Kauri” προφέρονται “μόντι” και “κόντι” με το “ντ” πολύ ελαφρύ, μας έκανε μια βόλτα ανάμεσα στα δέντρα λέγοντάς μας ιστορίες από την εξέλιξή τους ανά τους αιώνες.

Η διαδρομή στο δάσος ήταν πολύ ευχάριστη και πολύ ήσυχη καθώς ήμασταν μόνο τέσσερα άτομα. Περάσαμε αρκετή ώρα μπροστά στο Tane Mahuta, τον βασιλιά του δάσους, το μεγαλύτερο Kauri που υπάρχει. Με ύψος πάνω από 45 μέτρα, ηλικία που ξεπερνάει τα 1200 χρόνια και όγκο κορμού πάνω από 250 κυβικά μέτρα (αρκετό ξύλο για να φτιαχτούν 30 σπίτια τριών υπνοδωματίων), ο Tane Mahuta είναι χωρίς αμφιβολία ένα πραγματικό θαύμα της φύσης. Οι Maori σε κάθε ευκαιρία μιλάνε με σεβασμό προς τα δέντρα και γενικά τη φύση, και σε αυτό το περιβάλλον δεν είναι δύσκολο να ταυτιστείς. Το δέος μπροστά στη θέα αυτών των δέντρων είναι τεράστιο. Η λατρεία προς τη φύση ξαφνικά φαίνεται πολύ πιο φυσιολογική σε σχέση με τη λατρεία σε μια θρησκεία. Μήπως τελικά οι αμόρφωτοι βάρβαροι των Νέων Κόσμων με τη λατρεία τους στα άψυχα στοιχεία της φύσης ήταν πιο πολιτισμένοι από τους πολιτισμένους λευκούς που τους κατέκτησαν και τους δίδαξαν τους… αληθινούς θεούς;

2019-04-13 16.25.31.jpg


DSC00041.jpg


DSC00043.jpg


DSC00049.jpg


Η νύχτα είχε πέσει, το κρύο ήταν τσουχτερό, ο βρετανός είχε φορέσει το μπουφάν του, και η ξεναγός περπατώντας μπροστά μας στο δάσος άρχισε να ψέλνει παραδοσιακά Maori προς τιμήν του Tane Mahuta και των υπόλοιπων Kauri. Η στιγμή ήταν πολύ κατανυκτική αλλά έκλεψα λίγα δευτερόλεπτα με την κάμερά μου για να τη θυμάμαι:


Στη συνέχεια μας ζήτησε να κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή για τα θύματα της επίθεσης στο Christchurch που είχε γίνει πριν από λίγες μέρες, αλλά και ως υπενθύμιση για οποιονδήποτε κοντινό μας άνθρωπο είχαμε χάσει…

Το βράδυ επιστρέψαμε στο σπίτι και παρά το τσουχτερό κρύο εγώ κυκλοφορούσα με τις πυτζάμες έξω κάνοντας παρέα στο γάτο της ιδιοκτήτριας -κυρίως- και προσπαθώντας να φωτογραφήσω το milky way -δευτερευόντως.

DSC00063.jpg


Η επόμενη μέρα θα περιελάμβανε Maori, Ώκλαντ και ένα χωριό με ένα πολύ παράξενο όνομα....
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.659
Likes
50.481
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Τρομερές φώτο! :clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.166
Μηνύματα
882.737
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
Adamamdia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom