BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 627
- Likes
- 3.591
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Arusha μέρος Α, η πύλη εισόδου για το σαφάρι!
- Πρώτη ημέρα δραστηριοτήτων, Materuni και Chemka!
- Δεύτερη ημέρα δραστηριοτήτων, Tarangire!
- Τρίτη ημέρα δραστηριοτήτων, ο δρόμος για το Serengeti!
- Τέταρτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Β!!
- Πέμπτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Γ!
- Έκτη ημέρα δραστηριοτήτων, Ngorongoro!
- Έβδομη και τελευταία ημέρα δραστηριοτήτων, Manyara!
- Arusha μέρος Β, η έξοδος.
- Kizimkazi μέρος Α. Zanzibar, here we come!
- Kizimkazi μέρος Β'.
- Kizimkazi μέρος Γ’.
- Jambiani μέρος Α’.
- Jambiani μέρος Β’.
- Jambiani μέρος Γ’, το υποβρύχιο.
- Nungwi, μέρος A’.
- Nungwi, μέρος Β’.
- Nungwi, μέρος Γ’.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος Α΄, η αρχή του τέλους.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος B΄, το τέλος.
- Επίλογος
Kizimkazi μέρος Α. Zanzibar, here we come!
Ξυπνάω στις τρεις τα ξημερώματα και κλασσικά θα κοιμηθώ ξανά λίγα μόλις λεπτά προτού χτυπήσει το ξυπνητήρι. Η ώρα είναι 5:40, ακριβώς την στιγμή που ο μουεζίνης αποφασίζει να ξεκινήσει χαμηλόφωνα την πρωινή του προσευχή. Ένα ντους και κλείσιμο των σακιδίων. Λόγω του ότι είναι αρκετά νωρίς πιστεύω ότι θα είμαι τυχερός αν μπορέσω να κάνω έναν καφέ στην κουζίνα και ίσως να κλέψω ένα κομμάτι ψωμί για να ικανοποιήσω το στομάχι μου. Παραδόξως τελικά προλαβαίνουμε να φάμε κανονικά ενώ μας συνοδεύουν οι ήχοι από διάφορα πουλιά. Το ραντεβού μας με το όχημα από το Cubs Expedition είναι στις επτά. Δεν φαίνεται κανείς, παίρνω τηλέφωνο, δεν απαντάει, περιμένουμε ακόμα δέκα λεπτά και μετά αποφασίζω να καλέσω αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο με την εφαρμογή Bolt. Στις 7:15 θα εμφανιστεί το αυτοκίνητο από το σαφάρι (λογικά κάποιος μας ξέχασε) και θα μας πάει στο αεροδρόμιο της Arusha την ώρα που το ταξί μας περιμένει στην έξοδο του ξενοδοχείου. Ακυρώνω το τελευταίο και πληρώνουμε ένα μικρό πόσο γι’ αυτό. Ευτυχώς που η πτήση μας δεν ξεκινάει από το αεροδρόμιο του Kilimanjaro αλλά από το πολύ κοντινότερο της Arusha. Μια διαδρομή 15-20 λεπτών μέσα από την πόλη η οποία μπορεί να διαρκέσει και πάνω από τριάντα. Ευκαιρία για να δούμε και την πολύ πρωινή ζωή με ενδιαφέρουσες εικόνες.
Αυξημένη κίνηση, ότι πρέπει για να με αγχώσει για την πτήση μας. Φτάνουμε και προχωράμε προς τον έλεγχο των αποσκευών, διαβατήρια, θερμοκρασία σώματος, βγάζουμε παπούτσια. Μετά περιμένουμε στην ουρά, όπου και με πολύ χαλαρούς υπαλλήλους μετά από ώρα θα πάρουμε την κάρτα επιβίβασης. Για άλλη μια φορά ξεκινάμε πάλι από την αρχή να βγάζουμε παπούτσια, ξανά έλεγχο αποσκευών, εδω θα μας κατασχέσουν τον αναπτήρα. Μικρό αεροδρόμιο, μόνο δυο τρία καταστήματα στην αίθουσα αναμονής, ρωτάμε σε ένα απο αυτά, πόσο έχουν αυτά τα μαγνητάκια και κάτι αλλά μικρά μπιχλιμπίδια. Πέντε το κομμάτι μας απαντάει, υποθέτουμε ότι είναι 5000 σελίνια αλλά τελικά εννοεί δολάρια, φυσικά τα επιστρέφουμε στην θέση τους. Όλοι οι υπάλληλοι στο αεροδρόμιο παίζουν με τα κινητά τους, βαριούνται και γενικά δεν ασχολείται κανείς ιδιαίτερα με τους επισκέπτες.
Ακόμα και η ώρα στο αεροδρόμιο είναι διαφορετική σε όλες τις οθόνες, 6 λεπτά νωρίτερα από την πραγματική. Έχουμε ήδη αγοράσει την υποχρεωτική ασφάλιση για την Ζανζιβάρη, ας έχεις ήδη την δική σου από άλλη εταιρεία. Αυτοί θέλουν να πάρεις ακόμα μια, ένας έμμεσος φόρος βεβαίως βεβαίως για τούς έχοντες mzungus. Ετσιθελικά αποφασίζουμε και διατάσσομεν, δώσε επιπλέον 45 ευρώ ανα επισκέπτη στον επίσημο ιστότοπο Arrivals. Προσοχή, η ύπαρξη της ελέγχεται συχνά και αν δεν την έχετε αγοράσει τότε πιθανότατα δεν θα βρίσκεστε στην πτήση μαζί μας. Σε εμάς ο έλεγχος έγινε στο Ελευθέριος Βενιζέλος από την υπάλληλο της Ethiopian και εδώ στο αεροδρόμιο της Arusha.
Παίρνω μήνυμα από τον τύπο που θα ενοικιάσουμε το όχημα μας στο νησί και ενώ έχει ήδη το δίπλωμα, θέλει το όνομα μου για να το γράψει σε χαρτί για να τον αναγνωρίσουμε εκει που θα μας περιμένει...
Βγαίνουμε από την πύλη και περπατώντας προχωράμε μέχρι το αεροσκάφος. Είναι εννιά το πρωί όταν το ελικοφόρο atr72 της flightlink απογειώνεται, με κόστος 200 ευρώ ο καθένας μας δεν θα το έλεγα και φθηνή επιλογή. Μέσω κινητού είχαμε 5% έκπτωση από την εφαρμογή τους, άλλες εταιρείες είναι ακόμα ακριβότερες, ενώ δεν θέλαμε την απογευματινή πτήση για να μην χάσουμε την ημέρα. Κανονικά οι τιμές ξεκινάνε απο τα 120 ευρώ περίπου και ίσως εσείς βρείτε καλύτερη τιμή.

Αποχαιρετάμε απο ψηλά την Αρούσα και το Meru, σύντομα βλέπουμε επιτέλους από καλή θέση το ξακουστό Kilimanjaro με την χιονισμένη κορυφή του. Έχει το προσωνύμιο η “Στέγη της Αφρικής” και για καλό λόγο με τα 5895 μέτρα του. Σύντομα θα αντικρίσουμε μια μεγάλη λίμνη, ενώ θα μας προσφέρουν ένα σοκολατένιο σνακ και μπουκάλι νερού για την μια ώρα και ένα τέταρτο που διαρκεί η πτήση. Μια ηλιόλουστη μέρα θα μας συνοδεύσει μέχρι τον Ινδικό ωκεανό.

Σκέφτομαι πως θα είναι η Ζανζιβάρη, ένα νησί για το οποίο άκουγα και διάβαζα από μικρός. Όταν ήμουν παιδί έβλεπα τα παραδοσιακά σκάφη τους μέσα από την συλλογή γραμματοσήμων μου, πράγμα που με έκανε να ονειρεύομαι να βρεθώ εκεί κάποια στιγμή. Και αυτή η στιγμή ήρθε τώρα!
Αρχίζει η κάθοδος την ώρα που βλέπουμε για πρώτη φορά την ακτογραμμή της ηπειρωτικής χώρας. Ο προορισμός μας αχνοφαίνεται στον ορίζοντα, μεγάλα πλοία βρίσκονται σταματημένα στο πέλαγος. Αρκετός αέρας και κύματα, μικρές βαρκούλες με ψαράδες ενώ τα χρώματα και τα σχέδια στο νερό είναι εντυπωσιακά!

Στις 10:21 οι τροχοί του αεροσκάφους ακουμπούν στο νέο έδαφος. Περνάμε τον εύκολο έλεγχο και σύντομα εμφανίζονται και τα σακίδια μας (τα οποία έχουμε παραδώσει υποχρεωτικά). Στην έξοδο θα μας περιμένει ο ιδιοκτήτης του Zan scooters Zan Scooter and Car Hire | Cheap car rental in zanzibar με το όνομα μου γραμμένο σε χαρτί, που να το βρήκε άραγε; Με κόστος 170 δολάρια θα νοικιάσουμε ένα σκούτερ για 11 μέρες, πρόκειται για την καλύτερη τιμή που βρήκα στο νησί και εν τελεί τον προτείνω ανεπιφύλακτα.
Ένα μπλέ καλοδιατηρημένο honda pcx 150 με βάση για gps, περιμένει την αφεντιά μας για να μας μεταφέρει όπου υπάρχει στεριά και θάλασσα! Συμπληρώνουμε τα χαρτιά, παίρνουμε το ντόπιο δίπλωμα που μας ετοίμασε και θα μπούμε στον δρόμο, για πρώτη φορά οδηγώ στα αριστερά. Νομίζω ότι (χτύπα ξύλο) συνήθισα αρκετά γρήγορα, εκτός από τους κυκλικούς κόμβους που με μπερδεύουν. Με το ένα σακίδιο ανάμεσα στα πόδια μου και το δεύτερο στην πλάτη της Α, μαεστρικά ισσοροπημένο στην πίσω σχάρα. Πάμπολλα μικρά παιδιά με ένα πανέμορφο χαμόγελο στα χείλη μόλις μας βλέπουν, ενθουσιάζονται (λογίκο είναι) και φωνάζοντας Jambo Jambo μας χαιρετάνε!! Το συντριπτικό ποσοστό των κατοίκων είναι μουσουλμάνοι και αυτό φαίνεται από την πληθώρα Τζαμιών και από τις φορεσιές τους. Πολλές γυναίκες φοράνε μαύρες μπούρκες με κάποιο μικρό διακριτικό ύφασμα ζωηρού χρώματος. Στην πόλη χιλιάδες μικρά καταστήματα, αυτοκίνητα και μηχανάκια βρίσκονται παντού. Zώα σέρνουν κάρα ολόκληρα γεμάτα ως απάνω... Αφήνουμε πίσω μας το χάος και σύντομα εμφανίζονται όμορφα δέντρα και εικόνες, επιτέλους λιγοστή κίνηση και μυρωδίες φύσης.

Θα μας πάρει πάνω απο μια ώρα και είκοσι λεπτά για τα 60χλμ απόστασης που μας χωρίζουν απο τον προορισμό μας. Φτάνουμε στο χωριό Kizimkazi, ένα ψαροχώρι περίπου 2700 κατοίκων στην νοτιοδυτική ακτή και θα πιούμε έναν χυμό στο καφέ bao bao. Όμορφες εικόνες εκτυλίσσονται μπρος στα μάτια μας, γαλάζια διαυγή νερά, δίχτυα, ψαράδες, γάτες και χαλαρή παραδοσιακή ζωή. Φυσάει δυνατά και έχει μπόλικα σύννεφα δροσίζοντας μας, αν και άρπαξα ήδη στα χέρια από τον καυτό τροπικό ήλιο κατά την οδήγηση.

Μέσα απο έναν μικρό λαβύρινθο δρόμων και μονοπατιών, άμμου, σκόνης και χοντρών χαλικιών, θα φτάσουμε επιτέλους στο κατάλυμα μας. Πρόκειται για το lala land lodge με 70 ευρώ (εδώ τα έσκασα χοντρά, δεν μπορείτε να πείτε) ανα διανυκτέρευση. Με μαιμούδες στα γειτονικά δέντρα, βρίσκεται δίπλα στην θάλασσα (δεν υπάρχει παραλία όμως) και διαθέτει πισίνα και τέσσερα μόνο δωμάτια. Περιμένουμε να δούμε το φαινόμενο της παλίρροιας, με την άμπωτη και την πλυμμυρίδα. Πολύ ζέστη...
Κατεβαίνοντας τα σκαλιά θα μπω στην θάλασσα και σε λίγο θα ακολουθήσει και η Α, είναι αρκετά ζεστή αλλά μας χαλαρώνει πολύ γρήγορα. Κάποια φύκια παρασύρονται από τα κύματα, ενω τα βράχια προφυλάσσουν τα καβούρια από τους εχθρούς τούς. Με έναν καφέ θα μείνουμε ξαπλωμένοι στην σκιά κάτω από ένα δέντρο, ο παράδεισος!
Αποφασίζουμε να βγούμε για να πάρουμε νερά και μπύρες (το καλάθι του νοικοκυριού), στο σούπερ μάρκετ dolphin corner έχει και υφάσματα. Η Α θα περάσει αρκετή ώρα εδώ ελέγχοντας χρώματα, σχέδια, μεγέθη και τιμές. Στην Ζανζιβάρη, τα εισαγόμενα προιόντα είναι πολύ ακριβά, μπροστά μας ένας Άγγλος αγόρασε μια μικρή αντηλιακή κρέμα προσώπου με 30 ευρώ!! Συνεχίζουμε στο 27 July liquor store όπου και θα βρούμε μπύρες με δυο ευρώ το κομμάτι.

Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο, αράζουμε με μια δροσερή Κιλιμάντζαρο και σε λίγο έρχεται η ώρα της δύσης. Πραγματικά πανέμορφες εικόνες με τον ήλιο να χάνεται στην θάλασσα. Θα γνωρίσουμε τους ιδιοκτήτες, ένα πολύ φιλικό και συμπαθητικό ζευγάρι, Αυστραλός αυτός και ντόπια η κυρία. Στον κήπο έρχονται μερικές νυχτερίδες και με ορμή κυνηγάνε τα αιμοβόρα κουνούπια! Αποφασίζουμε οτι είμαστε πολύ καλά εδω που βρισκόμαστε και θα φάμε βραδινό στο εστιατόριο του lala land, με τον άνεμο να φυσάει και να μας δροσίζει... Αρκετά νόστιμη κουζίνα με πληθώρα μπαχαρικών και για να συνοδεύσουμε τα πιάτα μας, θα πιούμε τσάι. Το βράδυ, θέα και άλλα φώτα δεν υπάρχουν, απέναντι βρίσκεται μόνο το απόλυτο σκοτάδι. Στις 20:30 θα αποσυρθούμε στην ιδιωτική μας αυλή όπου και συνεχίζουμε με μια ακόμα μπύρα! Διάφορα πουλιά ακούγονται σαν να γελάνε και μαζί με τους γρύλους συνθέτουν το σκηνικό της νύχτας.
Θα ξαπλώσουμε λίγο μετά τις 22:00, ενω ο άνεμος διαπερνάει την οροφή από φοινικόφυλλα και μας προσφέρει έναν ποιοτικό ύπνο!
Ξυπνάω στις τρεις τα ξημερώματα και κλασσικά θα κοιμηθώ ξανά λίγα μόλις λεπτά προτού χτυπήσει το ξυπνητήρι. Η ώρα είναι 5:40, ακριβώς την στιγμή που ο μουεζίνης αποφασίζει να ξεκινήσει χαμηλόφωνα την πρωινή του προσευχή. Ένα ντους και κλείσιμο των σακιδίων. Λόγω του ότι είναι αρκετά νωρίς πιστεύω ότι θα είμαι τυχερός αν μπορέσω να κάνω έναν καφέ στην κουζίνα και ίσως να κλέψω ένα κομμάτι ψωμί για να ικανοποιήσω το στομάχι μου. Παραδόξως τελικά προλαβαίνουμε να φάμε κανονικά ενώ μας συνοδεύουν οι ήχοι από διάφορα πουλιά. Το ραντεβού μας με το όχημα από το Cubs Expedition είναι στις επτά. Δεν φαίνεται κανείς, παίρνω τηλέφωνο, δεν απαντάει, περιμένουμε ακόμα δέκα λεπτά και μετά αποφασίζω να καλέσω αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο με την εφαρμογή Bolt. Στις 7:15 θα εμφανιστεί το αυτοκίνητο από το σαφάρι (λογικά κάποιος μας ξέχασε) και θα μας πάει στο αεροδρόμιο της Arusha την ώρα που το ταξί μας περιμένει στην έξοδο του ξενοδοχείου. Ακυρώνω το τελευταίο και πληρώνουμε ένα μικρό πόσο γι’ αυτό. Ευτυχώς που η πτήση μας δεν ξεκινάει από το αεροδρόμιο του Kilimanjaro αλλά από το πολύ κοντινότερο της Arusha. Μια διαδρομή 15-20 λεπτών μέσα από την πόλη η οποία μπορεί να διαρκέσει και πάνω από τριάντα. Ευκαιρία για να δούμε και την πολύ πρωινή ζωή με ενδιαφέρουσες εικόνες.
Αυξημένη κίνηση, ότι πρέπει για να με αγχώσει για την πτήση μας. Φτάνουμε και προχωράμε προς τον έλεγχο των αποσκευών, διαβατήρια, θερμοκρασία σώματος, βγάζουμε παπούτσια. Μετά περιμένουμε στην ουρά, όπου και με πολύ χαλαρούς υπαλλήλους μετά από ώρα θα πάρουμε την κάρτα επιβίβασης. Για άλλη μια φορά ξεκινάμε πάλι από την αρχή να βγάζουμε παπούτσια, ξανά έλεγχο αποσκευών, εδω θα μας κατασχέσουν τον αναπτήρα. Μικρό αεροδρόμιο, μόνο δυο τρία καταστήματα στην αίθουσα αναμονής, ρωτάμε σε ένα απο αυτά, πόσο έχουν αυτά τα μαγνητάκια και κάτι αλλά μικρά μπιχλιμπίδια. Πέντε το κομμάτι μας απαντάει, υποθέτουμε ότι είναι 5000 σελίνια αλλά τελικά εννοεί δολάρια, φυσικά τα επιστρέφουμε στην θέση τους. Όλοι οι υπάλληλοι στο αεροδρόμιο παίζουν με τα κινητά τους, βαριούνται και γενικά δεν ασχολείται κανείς ιδιαίτερα με τους επισκέπτες.
Ακόμα και η ώρα στο αεροδρόμιο είναι διαφορετική σε όλες τις οθόνες, 6 λεπτά νωρίτερα από την πραγματική. Έχουμε ήδη αγοράσει την υποχρεωτική ασφάλιση για την Ζανζιβάρη, ας έχεις ήδη την δική σου από άλλη εταιρεία. Αυτοί θέλουν να πάρεις ακόμα μια, ένας έμμεσος φόρος βεβαίως βεβαίως για τούς έχοντες mzungus. Ετσιθελικά αποφασίζουμε και διατάσσομεν, δώσε επιπλέον 45 ευρώ ανα επισκέπτη στον επίσημο ιστότοπο Arrivals. Προσοχή, η ύπαρξη της ελέγχεται συχνά και αν δεν την έχετε αγοράσει τότε πιθανότατα δεν θα βρίσκεστε στην πτήση μαζί μας. Σε εμάς ο έλεγχος έγινε στο Ελευθέριος Βενιζέλος από την υπάλληλο της Ethiopian και εδώ στο αεροδρόμιο της Arusha.
Παίρνω μήνυμα από τον τύπο που θα ενοικιάσουμε το όχημα μας στο νησί και ενώ έχει ήδη το δίπλωμα, θέλει το όνομα μου για να το γράψει σε χαρτί για να τον αναγνωρίσουμε εκει που θα μας περιμένει...
Βγαίνουμε από την πύλη και περπατώντας προχωράμε μέχρι το αεροσκάφος. Είναι εννιά το πρωί όταν το ελικοφόρο atr72 της flightlink απογειώνεται, με κόστος 200 ευρώ ο καθένας μας δεν θα το έλεγα και φθηνή επιλογή. Μέσω κινητού είχαμε 5% έκπτωση από την εφαρμογή τους, άλλες εταιρείες είναι ακόμα ακριβότερες, ενώ δεν θέλαμε την απογευματινή πτήση για να μην χάσουμε την ημέρα. Κανονικά οι τιμές ξεκινάνε απο τα 120 ευρώ περίπου και ίσως εσείς βρείτε καλύτερη τιμή.





Αποχαιρετάμε απο ψηλά την Αρούσα και το Meru, σύντομα βλέπουμε επιτέλους από καλή θέση το ξακουστό Kilimanjaro με την χιονισμένη κορυφή του. Έχει το προσωνύμιο η “Στέγη της Αφρικής” και για καλό λόγο με τα 5895 μέτρα του. Σύντομα θα αντικρίσουμε μια μεγάλη λίμνη, ενώ θα μας προσφέρουν ένα σοκολατένιο σνακ και μπουκάλι νερού για την μια ώρα και ένα τέταρτο που διαρκεί η πτήση. Μια ηλιόλουστη μέρα θα μας συνοδεύσει μέχρι τον Ινδικό ωκεανό.





Σκέφτομαι πως θα είναι η Ζανζιβάρη, ένα νησί για το οποίο άκουγα και διάβαζα από μικρός. Όταν ήμουν παιδί έβλεπα τα παραδοσιακά σκάφη τους μέσα από την συλλογή γραμματοσήμων μου, πράγμα που με έκανε να ονειρεύομαι να βρεθώ εκεί κάποια στιγμή. Και αυτή η στιγμή ήρθε τώρα!
Αρχίζει η κάθοδος την ώρα που βλέπουμε για πρώτη φορά την ακτογραμμή της ηπειρωτικής χώρας. Ο προορισμός μας αχνοφαίνεται στον ορίζοντα, μεγάλα πλοία βρίσκονται σταματημένα στο πέλαγος. Αρκετός αέρας και κύματα, μικρές βαρκούλες με ψαράδες ενώ τα χρώματα και τα σχέδια στο νερό είναι εντυπωσιακά!








Στις 10:21 οι τροχοί του αεροσκάφους ακουμπούν στο νέο έδαφος. Περνάμε τον εύκολο έλεγχο και σύντομα εμφανίζονται και τα σακίδια μας (τα οποία έχουμε παραδώσει υποχρεωτικά). Στην έξοδο θα μας περιμένει ο ιδιοκτήτης του Zan scooters Zan Scooter and Car Hire | Cheap car rental in zanzibar με το όνομα μου γραμμένο σε χαρτί, που να το βρήκε άραγε; Με κόστος 170 δολάρια θα νοικιάσουμε ένα σκούτερ για 11 μέρες, πρόκειται για την καλύτερη τιμή που βρήκα στο νησί και εν τελεί τον προτείνω ανεπιφύλακτα.
Ένα μπλέ καλοδιατηρημένο honda pcx 150 με βάση για gps, περιμένει την αφεντιά μας για να μας μεταφέρει όπου υπάρχει στεριά και θάλασσα! Συμπληρώνουμε τα χαρτιά, παίρνουμε το ντόπιο δίπλωμα που μας ετοίμασε και θα μπούμε στον δρόμο, για πρώτη φορά οδηγώ στα αριστερά. Νομίζω ότι (χτύπα ξύλο) συνήθισα αρκετά γρήγορα, εκτός από τους κυκλικούς κόμβους που με μπερδεύουν. Με το ένα σακίδιο ανάμεσα στα πόδια μου και το δεύτερο στην πλάτη της Α, μαεστρικά ισσοροπημένο στην πίσω σχάρα. Πάμπολλα μικρά παιδιά με ένα πανέμορφο χαμόγελο στα χείλη μόλις μας βλέπουν, ενθουσιάζονται (λογίκο είναι) και φωνάζοντας Jambo Jambo μας χαιρετάνε!! Το συντριπτικό ποσοστό των κατοίκων είναι μουσουλμάνοι και αυτό φαίνεται από την πληθώρα Τζαμιών και από τις φορεσιές τους. Πολλές γυναίκες φοράνε μαύρες μπούρκες με κάποιο μικρό διακριτικό ύφασμα ζωηρού χρώματος. Στην πόλη χιλιάδες μικρά καταστήματα, αυτοκίνητα και μηχανάκια βρίσκονται παντού. Zώα σέρνουν κάρα ολόκληρα γεμάτα ως απάνω... Αφήνουμε πίσω μας το χάος και σύντομα εμφανίζονται όμορφα δέντρα και εικόνες, επιτέλους λιγοστή κίνηση και μυρωδίες φύσης.








Θα μας πάρει πάνω απο μια ώρα και είκοσι λεπτά για τα 60χλμ απόστασης που μας χωρίζουν απο τον προορισμό μας. Φτάνουμε στο χωριό Kizimkazi, ένα ψαροχώρι περίπου 2700 κατοίκων στην νοτιοδυτική ακτή και θα πιούμε έναν χυμό στο καφέ bao bao. Όμορφες εικόνες εκτυλίσσονται μπρος στα μάτια μας, γαλάζια διαυγή νερά, δίχτυα, ψαράδες, γάτες και χαλαρή παραδοσιακή ζωή. Φυσάει δυνατά και έχει μπόλικα σύννεφα δροσίζοντας μας, αν και άρπαξα ήδη στα χέρια από τον καυτό τροπικό ήλιο κατά την οδήγηση.




Μέσα απο έναν μικρό λαβύρινθο δρόμων και μονοπατιών, άμμου, σκόνης και χοντρών χαλικιών, θα φτάσουμε επιτέλους στο κατάλυμα μας. Πρόκειται για το lala land lodge με 70 ευρώ (εδώ τα έσκασα χοντρά, δεν μπορείτε να πείτε) ανα διανυκτέρευση. Με μαιμούδες στα γειτονικά δέντρα, βρίσκεται δίπλα στην θάλασσα (δεν υπάρχει παραλία όμως) και διαθέτει πισίνα και τέσσερα μόνο δωμάτια. Περιμένουμε να δούμε το φαινόμενο της παλίρροιας, με την άμπωτη και την πλυμμυρίδα. Πολύ ζέστη...
Κατεβαίνοντας τα σκαλιά θα μπω στην θάλασσα και σε λίγο θα ακολουθήσει και η Α, είναι αρκετά ζεστή αλλά μας χαλαρώνει πολύ γρήγορα. Κάποια φύκια παρασύρονται από τα κύματα, ενω τα βράχια προφυλάσσουν τα καβούρια από τους εχθρούς τούς. Με έναν καφέ θα μείνουμε ξαπλωμένοι στην σκιά κάτω από ένα δέντρο, ο παράδεισος!
Αποφασίζουμε να βγούμε για να πάρουμε νερά και μπύρες (το καλάθι του νοικοκυριού), στο σούπερ μάρκετ dolphin corner έχει και υφάσματα. Η Α θα περάσει αρκετή ώρα εδώ ελέγχοντας χρώματα, σχέδια, μεγέθη και τιμές. Στην Ζανζιβάρη, τα εισαγόμενα προιόντα είναι πολύ ακριβά, μπροστά μας ένας Άγγλος αγόρασε μια μικρή αντηλιακή κρέμα προσώπου με 30 ευρώ!! Συνεχίζουμε στο 27 July liquor store όπου και θα βρούμε μπύρες με δυο ευρώ το κομμάτι.








Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο, αράζουμε με μια δροσερή Κιλιμάντζαρο και σε λίγο έρχεται η ώρα της δύσης. Πραγματικά πανέμορφες εικόνες με τον ήλιο να χάνεται στην θάλασσα. Θα γνωρίσουμε τους ιδιοκτήτες, ένα πολύ φιλικό και συμπαθητικό ζευγάρι, Αυστραλός αυτός και ντόπια η κυρία. Στον κήπο έρχονται μερικές νυχτερίδες και με ορμή κυνηγάνε τα αιμοβόρα κουνούπια! Αποφασίζουμε οτι είμαστε πολύ καλά εδω που βρισκόμαστε και θα φάμε βραδινό στο εστιατόριο του lala land, με τον άνεμο να φυσάει και να μας δροσίζει... Αρκετά νόστιμη κουζίνα με πληθώρα μπαχαρικών και για να συνοδεύσουμε τα πιάτα μας, θα πιούμε τσάι. Το βράδυ, θέα και άλλα φώτα δεν υπάρχουν, απέναντι βρίσκεται μόνο το απόλυτο σκοτάδι. Στις 20:30 θα αποσυρθούμε στην ιδιωτική μας αυλή όπου και συνεχίζουμε με μια ακόμα μπύρα! Διάφορα πουλιά ακούγονται σαν να γελάνε και μαζί με τους γρύλους συνθέτουν το σκηνικό της νύχτας.
Θα ξαπλώσουμε λίγο μετά τις 22:00, ενω ο άνεμος διαπερνάει την οροφή από φοινικόφυλλα και μας προσφέρει έναν ποιοτικό ύπνο!




Last edited: