BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 627
- Likes
- 3.591
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Arusha μέρος Α, η πύλη εισόδου για το σαφάρι!
- Πρώτη ημέρα δραστηριοτήτων, Materuni και Chemka!
- Δεύτερη ημέρα δραστηριοτήτων, Tarangire!
- Τρίτη ημέρα δραστηριοτήτων, ο δρόμος για το Serengeti!
- Τέταρτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Β!!
- Πέμπτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Γ!
- Έκτη ημέρα δραστηριοτήτων, Ngorongoro!
- Έβδομη και τελευταία ημέρα δραστηριοτήτων, Manyara!
- Arusha μέρος Β, η έξοδος.
- Kizimkazi μέρος Α. Zanzibar, here we come!
- Kizimkazi μέρος Β'.
- Kizimkazi μέρος Γ’.
- Jambiani μέρος Α’.
- Jambiani μέρος Β’.
- Jambiani μέρος Γ’, το υποβρύχιο.
- Nungwi, μέρος A’.
- Nungwi, μέρος Β’.
- Nungwi, μέρος Γ’.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος Α΄, η αρχή του τέλους.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος B΄, το τέλος.
- Επίλογος
Arusha μέρος Α, η πύλη εισόδου για το σαφάρι!
Κοιμήθηκα πολύ βαριά, ξυπνάω ξεκούραστος αλλά και συνάμα χαμένος λίγο πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Απέξω από το δωμάτιο ακούγεται κάποιος να μιλάει χαμηλόφωνα σε μια ακαταλαβίστικη γλώσσα. Συνειδητοποιώ ότι δεν βρισκόμαστε σπίτι μας αλλά μόλις 4500χλμ μακριά από αυτό! Ένα σαμιαμίδι με κοιτάζει απορημένο στο μπάνιο, χαίρομαι που το βλέπω θα μας βοηθήσει με τα κουνούπια. Κοιτάζω έξω από το παράθυρο, αβοκάντο βρίσκονται πεταμένα καταγής, όπως σε κάποιους κήπους με λεμονιές στην Ελλάδα. Πούλια και μια αμυδρή βοή της πόλης ξεχωρίζει από μακριά. Ακούγονται χαριτωμένες παιδικές φωνές που τραγουδούν δίπλα από το ξενοδοχείο. Είναι Κυριακή και οι ψαλμωδίες και τα τραγούδια τελικά είναι από την διπλανή εκκλησία.
Ο λόγος που επιλέξαμε την Ethiopian airlines (εκτός από την τιμή των 530 ευρώ R/T ανά επιβάτη) για το ταξίδι μας είναι επίσης και το ότι μας επέτρεψε να φτάσουμε εδώ χωρίς να χρειαστεί να περάσουμε πρώτα από το Dar es Salaam. Επίσης πήραμε ταξιδιωτική ασφάλεια της True Traveller Insurance for Backpackers and Adventure Travellers για τους δυο μας και τις τρεις συνολικά εβδομάδες με 183 ευρώ, αχρείαστη να είναι.
Τρώμε ένα ομολογουμένως παράξενο συνδυασμό πρωινού με μακαρόνια stir fry, ομελέτα, ψωμί, μπανάνα, μαρμελάδα και φυστικοβούτυρο το οποίο αρκεί βεβαίως για να γεμίσει τα άδεια στομάχια μας.
Στις εννιά θα έρθουν να μας πάρουν από το γραφείο του Cubs Expedition Safari, όπου και θα γνωρίσουμε τον πολύ φιλικό ιδιοκτήτη του. Πρόκειται για τον Humphrey ο οποίος και θα μας λύσει ακόμα κάποιες απορίες δίνοντας μας περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα που έχουμε επιλέξει. Τα λεφτά στο χέρι και κλείνουμε ραντεβού για την επομένη στις οκτώ το πρωί. Το low budget πρόγραμμα μας λοιπόν είναι προσυμφωνημένο και περιλαμβάνει επτά ημέρες δραστηριοτήτων…
Συνολικά θα πληρώσουμε 1100 ευρώ ο καθένας μας για αυτές τις ημέρες, με πέντε νύχτες σε διάφορα καταλύματα και φαγητό ενώ στην τιμή φυσικά δεν συμπεριλαμβάνονται τα φιλοδωρήματα. Και αυτή η επιλογή είναι από τις φθηνότερες τιμές που βρήκαμε. Προτείνω για κάποιον που δεν έχει ιδέα για το κόστος, τις περιοχές, το πόσες ημέρες χρειάζεται, το ποιες δραστηριότητες μπορεί να κάνει και ακόμα και τις χώρες που μπορεί να συμπεριλάβει, να δει αρχικά το SafariBookings: Compare 11,664 African Safari Holidays/.
Καταλήξαμε σε τρία πρακτορεία που ουσιαστικά πωλούν πάνω κάτω το ίδιο προϊόν. Ο Humphrey μας απάντησε άμεσα μέσω WhatsApp και email σε κάθε απορία που είχαμε και δέχτηκε να προσθαφαιρέσουμε πράγματα διαμορφώνοντας ανάλογα και το κόστος. Αποφασίσαμε να επιλέξουμε μονοί μας ξενοδοχείο στην Arusha και σίγουρα ήταν πολύ καλύτερα έτσι.
Επιστρέφουμε στο Kizumba house, ήρθε η ώρα να αλλάξουμε δωμάτιο και καθώς είμαστε πολύ κουρασμένοι όπως είναι φυσικό το πάμε αργά και χαλαρώνουμε στον κήπο του ξενοδοχείου με ένα τσάι. Από εκεί ακούγονται Αφρικάνικες δεκαοχτούρες και άλλα πουλιά ενώ θα γνωρίσουμε και κάποιες γάτες.

Λίγη ώρα αργότερα θα περπατήσουμε για πρώτη φορά στην πόλη.
Η Arusha έχει περίπου 600000 κατοίκους και είναι (όπως λένε) η πύλη εισόδου για τα περισσότερα σαφάρι στην χώρα. Περιβάλλεται από φυτείες καφέ και δίπλα της δεσπόζουν οι πρόποδες του βουνού Meru ενώ κρατάει και σε βολική απόσταση το διάσημο Kilimanjaro. Η πρώτη εικόνα με το φως της ημέρας είναι πολύ καλύτερη, αρκετά καθαρή πόλη με μεγάλα δέντρα δίπλα στους δρόμους που προσφέρουν απλόχερα την σκιά τους. Ζέστη ειδικότερα στον ήλιο, ευτυχώς που φυσάει λιγάκι και δροσίζει την ατμόσφαιρα. Πεζοί, έντονη κίνηση και παντού τριγύρω μας ενδιαφέρουσα τροπική βλάστηση. Αρκετοί ζητιάνοι, κάποιοι από αυτούς ακρωτηριασμένοι περιφέρονται σε μια ζωή χωρίς ζωή…. Όλη η φτώχεια, τα κοινωνικά προβλήματα και οι αποτυχίες της κυβέρνησης να βοηθήσει τον λαό της σε κάποιους τομείς είναι αμέσως εμφανής.
Πολύ σύντομα ο πρώτος γύπας προσπαθεί να προσκολληθεί σε εμάς για να μας δείξει τα αξιοθέατα και τα κατατόπια της γειτονίας. Με τα λίγα και τα πολλά καταλαβαίνει ότι δεν ενδιαφερόμαστε και σταματάει να μας ακολουθεί. Ευτυχώς στην χώρα δεν σε ζαλίζουν πάρα πολύ συνήθως, σου λένε no problem my friend και φεύγουν. Εκτός και αν πρόκειται για τον κλασσικό σπαζοκλαμπάνια που περιμένει εμάς. Θα ακολουθήσουν ακόμα τρεις αλλά και αυτοί θα έχουν την ίδια επιτυχία με τον πρώτο. θέλουμε την ησυχία μας και με την βοήθεια του gps στο κινητό θα κάνουμε από μόνοι μας ότι έχουμε σκοπό. Το σημαντικότερο για την ώρα είναι να τραβήξουμε χρήματα από το ΑΤΜ της τράπεζας KCB (η καλύτερη ισοτιμία που πήραμε σε όλο το ταξίδι) με την χρήση της Revolut. Περπατάμε τριγύρω χωρίς καμία βιασύνη, κάποιοι θέλουν να μας πουλήσουν ότι διαθέτουν ενώ άλλοι απλά μας χαιρετάνε και προχωράνε με την ζωή τους.
Επόμενη στάση η τουριστική αγορά των Μασάι, αρχικά νομίζουμε ότι αξίζει την επίσκεψη. Δυστυχώς πρόκειται για στενούς διαδρόμους με ολόιδια μαγαζάκια στα οποία πουλάνε ολόιδια πράγματα στους τουρίστες. Πίνακες, μαγνητάκια, ρούχα, υφάσματα, κεραμικά, μπαχαρικά κτλ… Οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών σου μιλάνε όλοι μαζί καθώς περνάς από μπροστά τους, hello where are you from, look at my shop, one minute χωρίς σταματημό και κουράζουν πολύ γρήγορα. Τελικά μετά από μόλις δέκα λεπτά και εφόσον δεν θέλουμε άμεσα να αγοράσουμε κάτι θα φύγουμε. Είναι Κυριακή και οι εκκλησίες είναι γεμάτες, πολλοί φοράνε τα καλά τους ενώ εντυπωσιακά είναι τα έντονα και πολύχρωμα ρούχα πολλών γυναικών!
Βλέπουμε πολλά dala dala, τα κοινόχρηστα λεωφορεία όπου συνήθως οι ντόπιοι μεταφέρονται στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες έναντι ευτελούς αμοιβής.
Τα τουκ τουκ εδώ ονομάζονται bajaji και βρίσκονται παντού, ακόμα περισσότερα είναι τα μηχανάκια-ταξί που περιμένουν σε κάθε γωνιά τον επόμενο υποψήφιο πελάτη τους. Στα πεζοδρόμια υπάρχουν πάγκοι με φρέσκο χυμό ζαχαροκάλαμου, φυτά και δέντρα έτοιμα για μεταφύτευση, ψησταριές με διάφορα μη αναγνωρίσιμα (από εμάς) φαγώσιμα και φρούτα.
Σε μια στάση λεωφορείου ένας άστεγος κοιμάται ενώ φοράει μόνο το ένα παπούτσι, κάθε μέρα θα βρίσκεται εκεί στην ίδια θέση, σαν να μην πέρασε ούτε ένα λεπτό, με το ένα και μοναδικό του υπόδημα. Θέλουμε να πάμε σε ένα μικρό κατάστημα με έναν όμορφο κήπο για να πιούμε έναν χυμό αλλά δυστυχώς είναι κλειστά λόγω ημέρας. Στο κέντρο η κίνηση από τα αυτοκίνητα είναι έντονη, θέλει προσοχή όταν περνάς απέναντι καθώς συνήθως οδηγούν επιθετικά και δεν χαρίζουν εκατοστό δρόμου. Παραδόξως αρκετοί σταματάνε για να περάσουμε, εντυπωσιάζοντας μας! Μας προσπερνάει ένα τρίκυκλο παγωτατζίδικο πατώντας την κόρνα του θυμίζοντας μας την Ασία.

Στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς θα πάρουμε κάποια πραγματάκια και το συνολικό ποσό είναι 4800 σελίνια. Νωρίτερα το ATM μας έδωσε χαρτονομίσματα των 10000 (περίπου 3,5 ευρώ) και στα γρήγορα νόμιζα ότι είναι 1000. Δίνω λοιπόν το δεκαπλάσιο ποσό σε χαρτονομίσματα και ευτυχώς οι τίμιες πωλήτριες μας το είπαν αμέσως και μας επέστρεψαν τα σωστά ρέστα. Ο μέσος μισθός στην χώρα είναι λιγότερο από 200 ευρώ τον μήνα, ενώ ο κατώτατος βρίσκεται μόλις στα 53 ευρώ...
Επίσης απαγορεύεται η χρήση της πλαστικής σακούλας και λέγεται ότι κάνουν συχνούς ελέγχους στα σύνορα γι’αυτό!
Πέφτουν οι πρώτες χοντρές στάλες βροχής ενώ οι βροντές και αστραπές από μακριά δίνουν και παίρνουν. Τεράστια σύννεφα μαζεύονται και ξαφνικά φαίνεται ότι προετοιμάζεται κάτι μεγάλο. Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και αμέσως βρέχει πολύ δυνατά για λίγα λεπτά. Σταματάει, ξαναρχίζει και θα συνεχίσει για ένα γεμάτο δίωρο. Χαλαρώνουμε στον κήπο με πολύ καλή θερμοκρασία και έναν νοστιμότατο φρέσκο χυμό μάνγκο... Είμαστε κουρασμένοι, ευτυχώς που αποφασίσαμε για μια γεμάτη ημέρα ξεκούρασης πριν από τις δραστηριότητες. Επίσης ο καιρός προβλέπεται καλύτερος τις επόμενες ημέρες, συνεχίζεται η τύχη μας με αυτόν ή και πάλι κάποιος μας προσέχει. Άγνωστα εξωτικά πουλιά τριγύρω μας συνοδεύουν τον ήχο της βροχής.
Αυτή τη φορά έχουμε προνοήσει και αγοράσαμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό rough guide (σε αντίθεση με το ταξίδι μας στην Αίγυπτο), η Α ευχαριστημένη διαβάζει για την χώρα. Τα πρώτα κουνούπια κάνουν την εμφάνιση τους στο δωμάτιο, μετά από 2-3 τσιμπήματα αποφασίζω να τα κυνηγήσω. Το βράδυ σίγουρα θα βάλουμε το αντικουνουπικό δίχτυ πάνω από το κρεβάτι, έτσι λέω τώρα ενώ ξέρω ήδη ότι θα το ξεχάσω αργότερα. Βάζω αντικουνουπικό σπρέι με 50% deet και επιστρέφουμε και πάλι στον κήπο. Σε μια γωνιά του υπάρχει ένα φυτό που μοιάζει με gremlins που παρακολουθεί έχοντας τεντωμένα τα μεγάλα αυτιά του, πιθανότατα για να κρυφακούσει τις συζητήσεις μας.
Στο ξενοδοχείο βρίσκονται αρκετοί τουρίστες, ειδικότερα Γάλλοι, Ισπανοί και κάποια ζευγαράκια ντόπιων που έρχονται για να απολαύσουν την ρομαντζάδα που προσφέρει ο κήπος και οι προσωπικοί χώροι σε αυτόν, μακριά απο τα μάτια των αδιάκριτων.
Θα επαναλάβουμε την χθεσινή μας ιεροτελεστία με μπυρίτσα και το φαγητό μας στο ξενοδοχείο (ποιος κουνιέται τώρα) αφού το απολαύσαμε. Δοκιμάζουμε plantain (ένα είδος μπανάνας που τρώγεται μαγειρεμένη) η οποία μας άρεσε πολύ όπως και όλες οι υπόλοιπες σημερινές νέες γεύσεις! Άντε, πάμε για ξεκούραση καθώς από αύριο ξεκινάει το μαρτύριο των διακοπών και των συνεχόμενων μετακινήσεων!

Κοιμήθηκα πολύ βαριά, ξυπνάω ξεκούραστος αλλά και συνάμα χαμένος λίγο πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Απέξω από το δωμάτιο ακούγεται κάποιος να μιλάει χαμηλόφωνα σε μια ακαταλαβίστικη γλώσσα. Συνειδητοποιώ ότι δεν βρισκόμαστε σπίτι μας αλλά μόλις 4500χλμ μακριά από αυτό! Ένα σαμιαμίδι με κοιτάζει απορημένο στο μπάνιο, χαίρομαι που το βλέπω θα μας βοηθήσει με τα κουνούπια. Κοιτάζω έξω από το παράθυρο, αβοκάντο βρίσκονται πεταμένα καταγής, όπως σε κάποιους κήπους με λεμονιές στην Ελλάδα. Πούλια και μια αμυδρή βοή της πόλης ξεχωρίζει από μακριά. Ακούγονται χαριτωμένες παιδικές φωνές που τραγουδούν δίπλα από το ξενοδοχείο. Είναι Κυριακή και οι ψαλμωδίες και τα τραγούδια τελικά είναι από την διπλανή εκκλησία.
Ο λόγος που επιλέξαμε την Ethiopian airlines (εκτός από την τιμή των 530 ευρώ R/T ανά επιβάτη) για το ταξίδι μας είναι επίσης και το ότι μας επέτρεψε να φτάσουμε εδώ χωρίς να χρειαστεί να περάσουμε πρώτα από το Dar es Salaam. Επίσης πήραμε ταξιδιωτική ασφάλεια της True Traveller Insurance for Backpackers and Adventure Travellers για τους δυο μας και τις τρεις συνολικά εβδομάδες με 183 ευρώ, αχρείαστη να είναι.
Τρώμε ένα ομολογουμένως παράξενο συνδυασμό πρωινού με μακαρόνια stir fry, ομελέτα, ψωμί, μπανάνα, μαρμελάδα και φυστικοβούτυρο το οποίο αρκεί βεβαίως για να γεμίσει τα άδεια στομάχια μας.
Στις εννιά θα έρθουν να μας πάρουν από το γραφείο του Cubs Expedition Safari, όπου και θα γνωρίσουμε τον πολύ φιλικό ιδιοκτήτη του. Πρόκειται για τον Humphrey ο οποίος και θα μας λύσει ακόμα κάποιες απορίες δίνοντας μας περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα που έχουμε επιλέξει. Τα λεφτά στο χέρι και κλείνουμε ραντεβού για την επομένη στις οκτώ το πρωί. Το low budget πρόγραμμα μας λοιπόν είναι προσυμφωνημένο και περιλαμβάνει επτά ημέρες δραστηριοτήτων…
Συνολικά θα πληρώσουμε 1100 ευρώ ο καθένας μας για αυτές τις ημέρες, με πέντε νύχτες σε διάφορα καταλύματα και φαγητό ενώ στην τιμή φυσικά δεν συμπεριλαμβάνονται τα φιλοδωρήματα. Και αυτή η επιλογή είναι από τις φθηνότερες τιμές που βρήκαμε. Προτείνω για κάποιον που δεν έχει ιδέα για το κόστος, τις περιοχές, το πόσες ημέρες χρειάζεται, το ποιες δραστηριότητες μπορεί να κάνει και ακόμα και τις χώρες που μπορεί να συμπεριλάβει, να δει αρχικά το SafariBookings: Compare 11,664 African Safari Holidays/.
Καταλήξαμε σε τρία πρακτορεία που ουσιαστικά πωλούν πάνω κάτω το ίδιο προϊόν. Ο Humphrey μας απάντησε άμεσα μέσω WhatsApp και email σε κάθε απορία που είχαμε και δέχτηκε να προσθαφαιρέσουμε πράγματα διαμορφώνοντας ανάλογα και το κόστος. Αποφασίσαμε να επιλέξουμε μονοί μας ξενοδοχείο στην Arusha και σίγουρα ήταν πολύ καλύτερα έτσι.
Επιστρέφουμε στο Kizumba house, ήρθε η ώρα να αλλάξουμε δωμάτιο και καθώς είμαστε πολύ κουρασμένοι όπως είναι φυσικό το πάμε αργά και χαλαρώνουμε στον κήπο του ξενοδοχείου με ένα τσάι. Από εκεί ακούγονται Αφρικάνικες δεκαοχτούρες και άλλα πουλιά ενώ θα γνωρίσουμε και κάποιες γάτες.




Λίγη ώρα αργότερα θα περπατήσουμε για πρώτη φορά στην πόλη.
Η Arusha έχει περίπου 600000 κατοίκους και είναι (όπως λένε) η πύλη εισόδου για τα περισσότερα σαφάρι στην χώρα. Περιβάλλεται από φυτείες καφέ και δίπλα της δεσπόζουν οι πρόποδες του βουνού Meru ενώ κρατάει και σε βολική απόσταση το διάσημο Kilimanjaro. Η πρώτη εικόνα με το φως της ημέρας είναι πολύ καλύτερη, αρκετά καθαρή πόλη με μεγάλα δέντρα δίπλα στους δρόμους που προσφέρουν απλόχερα την σκιά τους. Ζέστη ειδικότερα στον ήλιο, ευτυχώς που φυσάει λιγάκι και δροσίζει την ατμόσφαιρα. Πεζοί, έντονη κίνηση και παντού τριγύρω μας ενδιαφέρουσα τροπική βλάστηση. Αρκετοί ζητιάνοι, κάποιοι από αυτούς ακρωτηριασμένοι περιφέρονται σε μια ζωή χωρίς ζωή…. Όλη η φτώχεια, τα κοινωνικά προβλήματα και οι αποτυχίες της κυβέρνησης να βοηθήσει τον λαό της σε κάποιους τομείς είναι αμέσως εμφανής.
Πολύ σύντομα ο πρώτος γύπας προσπαθεί να προσκολληθεί σε εμάς για να μας δείξει τα αξιοθέατα και τα κατατόπια της γειτονίας. Με τα λίγα και τα πολλά καταλαβαίνει ότι δεν ενδιαφερόμαστε και σταματάει να μας ακολουθεί. Ευτυχώς στην χώρα δεν σε ζαλίζουν πάρα πολύ συνήθως, σου λένε no problem my friend και φεύγουν. Εκτός και αν πρόκειται για τον κλασσικό σπαζοκλαμπάνια που περιμένει εμάς. Θα ακολουθήσουν ακόμα τρεις αλλά και αυτοί θα έχουν την ίδια επιτυχία με τον πρώτο. θέλουμε την ησυχία μας και με την βοήθεια του gps στο κινητό θα κάνουμε από μόνοι μας ότι έχουμε σκοπό. Το σημαντικότερο για την ώρα είναι να τραβήξουμε χρήματα από το ΑΤΜ της τράπεζας KCB (η καλύτερη ισοτιμία που πήραμε σε όλο το ταξίδι) με την χρήση της Revolut. Περπατάμε τριγύρω χωρίς καμία βιασύνη, κάποιοι θέλουν να μας πουλήσουν ότι διαθέτουν ενώ άλλοι απλά μας χαιρετάνε και προχωράνε με την ζωή τους.
Επόμενη στάση η τουριστική αγορά των Μασάι, αρχικά νομίζουμε ότι αξίζει την επίσκεψη. Δυστυχώς πρόκειται για στενούς διαδρόμους με ολόιδια μαγαζάκια στα οποία πουλάνε ολόιδια πράγματα στους τουρίστες. Πίνακες, μαγνητάκια, ρούχα, υφάσματα, κεραμικά, μπαχαρικά κτλ… Οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών σου μιλάνε όλοι μαζί καθώς περνάς από μπροστά τους, hello where are you from, look at my shop, one minute χωρίς σταματημό και κουράζουν πολύ γρήγορα. Τελικά μετά από μόλις δέκα λεπτά και εφόσον δεν θέλουμε άμεσα να αγοράσουμε κάτι θα φύγουμε. Είναι Κυριακή και οι εκκλησίες είναι γεμάτες, πολλοί φοράνε τα καλά τους ενώ εντυπωσιακά είναι τα έντονα και πολύχρωμα ρούχα πολλών γυναικών!
Βλέπουμε πολλά dala dala, τα κοινόχρηστα λεωφορεία όπου συνήθως οι ντόπιοι μεταφέρονται στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες έναντι ευτελούς αμοιβής.
Τα τουκ τουκ εδώ ονομάζονται bajaji και βρίσκονται παντού, ακόμα περισσότερα είναι τα μηχανάκια-ταξί που περιμένουν σε κάθε γωνιά τον επόμενο υποψήφιο πελάτη τους. Στα πεζοδρόμια υπάρχουν πάγκοι με φρέσκο χυμό ζαχαροκάλαμου, φυτά και δέντρα έτοιμα για μεταφύτευση, ψησταριές με διάφορα μη αναγνωρίσιμα (από εμάς) φαγώσιμα και φρούτα.
Σε μια στάση λεωφορείου ένας άστεγος κοιμάται ενώ φοράει μόνο το ένα παπούτσι, κάθε μέρα θα βρίσκεται εκεί στην ίδια θέση, σαν να μην πέρασε ούτε ένα λεπτό, με το ένα και μοναδικό του υπόδημα. Θέλουμε να πάμε σε ένα μικρό κατάστημα με έναν όμορφο κήπο για να πιούμε έναν χυμό αλλά δυστυχώς είναι κλειστά λόγω ημέρας. Στο κέντρο η κίνηση από τα αυτοκίνητα είναι έντονη, θέλει προσοχή όταν περνάς απέναντι καθώς συνήθως οδηγούν επιθετικά και δεν χαρίζουν εκατοστό δρόμου. Παραδόξως αρκετοί σταματάνε για να περάσουμε, εντυπωσιάζοντας μας! Μας προσπερνάει ένα τρίκυκλο παγωτατζίδικο πατώντας την κόρνα του θυμίζοντας μας την Ασία.







Στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς θα πάρουμε κάποια πραγματάκια και το συνολικό ποσό είναι 4800 σελίνια. Νωρίτερα το ATM μας έδωσε χαρτονομίσματα των 10000 (περίπου 3,5 ευρώ) και στα γρήγορα νόμιζα ότι είναι 1000. Δίνω λοιπόν το δεκαπλάσιο ποσό σε χαρτονομίσματα και ευτυχώς οι τίμιες πωλήτριες μας το είπαν αμέσως και μας επέστρεψαν τα σωστά ρέστα. Ο μέσος μισθός στην χώρα είναι λιγότερο από 200 ευρώ τον μήνα, ενώ ο κατώτατος βρίσκεται μόλις στα 53 ευρώ...
Επίσης απαγορεύεται η χρήση της πλαστικής σακούλας και λέγεται ότι κάνουν συχνούς ελέγχους στα σύνορα γι’αυτό!
Πέφτουν οι πρώτες χοντρές στάλες βροχής ενώ οι βροντές και αστραπές από μακριά δίνουν και παίρνουν. Τεράστια σύννεφα μαζεύονται και ξαφνικά φαίνεται ότι προετοιμάζεται κάτι μεγάλο. Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και αμέσως βρέχει πολύ δυνατά για λίγα λεπτά. Σταματάει, ξαναρχίζει και θα συνεχίσει για ένα γεμάτο δίωρο. Χαλαρώνουμε στον κήπο με πολύ καλή θερμοκρασία και έναν νοστιμότατο φρέσκο χυμό μάνγκο... Είμαστε κουρασμένοι, ευτυχώς που αποφασίσαμε για μια γεμάτη ημέρα ξεκούρασης πριν από τις δραστηριότητες. Επίσης ο καιρός προβλέπεται καλύτερος τις επόμενες ημέρες, συνεχίζεται η τύχη μας με αυτόν ή και πάλι κάποιος μας προσέχει. Άγνωστα εξωτικά πουλιά τριγύρω μας συνοδεύουν τον ήχο της βροχής.
Αυτή τη φορά έχουμε προνοήσει και αγοράσαμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό rough guide (σε αντίθεση με το ταξίδι μας στην Αίγυπτο), η Α ευχαριστημένη διαβάζει για την χώρα. Τα πρώτα κουνούπια κάνουν την εμφάνιση τους στο δωμάτιο, μετά από 2-3 τσιμπήματα αποφασίζω να τα κυνηγήσω. Το βράδυ σίγουρα θα βάλουμε το αντικουνουπικό δίχτυ πάνω από το κρεβάτι, έτσι λέω τώρα ενώ ξέρω ήδη ότι θα το ξεχάσω αργότερα. Βάζω αντικουνουπικό σπρέι με 50% deet και επιστρέφουμε και πάλι στον κήπο. Σε μια γωνιά του υπάρχει ένα φυτό που μοιάζει με gremlins που παρακολουθεί έχοντας τεντωμένα τα μεγάλα αυτιά του, πιθανότατα για να κρυφακούσει τις συζητήσεις μας.
Στο ξενοδοχείο βρίσκονται αρκετοί τουρίστες, ειδικότερα Γάλλοι, Ισπανοί και κάποια ζευγαράκια ντόπιων που έρχονται για να απολαύσουν την ρομαντζάδα που προσφέρει ο κήπος και οι προσωπικοί χώροι σε αυτόν, μακριά απο τα μάτια των αδιάκριτων.
Θα επαναλάβουμε την χθεσινή μας ιεροτελεστία με μπυρίτσα και το φαγητό μας στο ξενοδοχείο (ποιος κουνιέται τώρα) αφού το απολαύσαμε. Δοκιμάζουμε plantain (ένα είδος μπανάνας που τρώγεται μαγειρεμένη) η οποία μας άρεσε πολύ όπως και όλες οι υπόλοιπες σημερινές νέες γεύσεις! Άντε, πάμε για ξεκούραση καθώς από αύριο ξεκινάει το μαρτύριο των διακοπών και των συνεχόμενων μετακινήσεων!







Last edited: