BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 627
- Likes
- 3.591
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Arusha μέρος Α, η πύλη εισόδου για το σαφάρι!
- Πρώτη ημέρα δραστηριοτήτων, Materuni και Chemka!
- Δεύτερη ημέρα δραστηριοτήτων, Tarangire!
- Τρίτη ημέρα δραστηριοτήτων, ο δρόμος για το Serengeti!
- Τέταρτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Β!!
- Πέμπτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Γ!
- Έκτη ημέρα δραστηριοτήτων, Ngorongoro!
- Έβδομη και τελευταία ημέρα δραστηριοτήτων, Manyara!
- Arusha μέρος Β, η έξοδος.
- Kizimkazi μέρος Α. Zanzibar, here we come!
- Kizimkazi μέρος Β'.
- Kizimkazi μέρος Γ’.
- Jambiani μέρος Α’.
- Jambiani μέρος Β’.
- Jambiani μέρος Γ’, το υποβρύχιο.
- Nungwi, μέρος A’.
- Nungwi, μέρος Β’.
- Nungwi, μέρος Γ’.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος Α΄, η αρχή του τέλους.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος B΄, το τέλος.
- Επίλογος
Kizimkazi μέρος Β'.
Τα κοράκια με την γλυκιά τους μελωδία μας βοηθούν στο ξύπνημα, η ώρα είναι 6:30. Μπορώ να πω ότι συμπάθησα πολύ τον ανεμιστήρα οροφής με το διακριτικό φως και το τηλεχειριστήριο. Κάπου κάπου μια ψαρόβαρκα περνάει από μπροστά μας διαταράσσοντας την ησυχία και την φύση. Κάποιο πουλί περπατάει στην οροφή κάνοντας θόρυβο, ενώ ένα άλλο πολύχρωμο προσπαθεί να μπει από το τζάμι πάνω από την πόρτα. Αφού δεν τα καταφέρνει μένει εκεί ακίνητο και παρακολουθεί εκστασιασμένο τα εκθαμβωτικά κορμιά μας για τουλάχιστον είκοσι λεπτά.
Το μεγάλο δωμάτιο είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό ανεμιστήρα στην οροφή του κρεβατιού, πεντακάθαρο, με θέα τον κήπο, απομόνωση αν το επιθυμείς, έχει πολλές ιδιαίτερες λεπτομέρειες και παρέχει σχεδόν τα πάντα στον επισκέπτη.
Μετά τις οκτώ θα πάμε για το νόστιμο a la carte πρωινό, ενώ ο άνεμος δίνει το παρόν. Θα μιλήσουμε λιγάκι με τους ιδιοκτήτες (Ben και Frida), την γλυκιά Hawa και τον φιλικό Haji.
Το νερό έχει αποτραβηχτεί και φαίνεται καθαρά (σε απόσταση από εμάς) η αρχή του γκρεμού μετά τα κοράλλια. Είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι εκεί που χθες το νερό έφτανε τα δυο, τρία και τέσσερα μέτρα ύψος, τώρα μπορείς να περπατήσεις για εκατοντάδες μέτρα. Γυναίκες και άντρες ξεχύνονται στο κυνήγι θαλασσινών θηραμάτων, καβούρια, χταπόδια, αχινοί, κοχύλια μπαίνουν στους κουβάδες. Οι βάρκες στην άκρη του υφάλου γυροφέρνουν και τα θαλασσοπούλια κάνουν πάρτι ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Κάποια μαύρα πουλιά ψαρεύουν με μια πανέξυπνη τακτική, ανοίγοντας τα φτερά τους (όπως θα κάναμε εμείς με τα χέρια για να μην μας τυφλώνει ο ήλιος) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οργώνουν την περιοχή και όταν βρουν κάτι ενδιαφέρον καταφέρνουν έτσι να πιάσουν μικρά ψάρια. Οι τυχεροί ψαράδες επιστρέφουν με μεγαλύτερα ψάρια, όπως αυτά στον κουβά αυτού που περνάει από μπροστά μας.
Ένα πολύ καλό πρωινό με φυσικό χυμό, εξωτικά φρούτα και αυγά ή κρέπες κτλ. Επιτέλους εδώ θα πιούμε αληθινό καφέ και όχι στιγμιαίο.
Σήμερα έχει πολλά σύννεφα και όπως είπαμε ο άνεμος μας χαλαρώνει με τον ήχο του στα φύλλα των δέντρων. Θα μείνουμε στον κήπο μας μέχρι τις δέκα, απολαμβάνοντας αυτά που έχουμε.

Η περιοχή του Kizimkazi είναι η λιγότερο τουριστική και περισσότερο αυθεντική σε αντίθεση με πολλές άλλες στο νησί. Παιδιά παίζουν ποδόσφαιρο, οι περισσότεροι άνθρωποι λένε καλημέρα, γεια σας, καλώς ήρθατε. Πολλοί είναι ψαράδες, ετοιμάζουν τα δίχτυα τους στην παραλία ή έξω από τα σπίτια τους.
Σαν άλλος Μωυσής, θα περπατήσουμε για ώρα εκεί που νωρίτερα ήταν μόνο η θάλασσα. Κοχύλια όλων των ειδών, ζωντανά μύδια, χταπόδια, αχινοί, αστερίες βρίσκονται συχνά μπροστά μας... Εδώ πουλιά και άνθρωποι μάχονται για ένα γεύμα και πολλά από τα προαναφερόμενα ζώα εγκλωβίζονται και πεθαίνουν πριν επιστρέψει το νερό. Πρώτη φορά αντικρίζουμε πραγματικά κάτι τέτοιο, άμπωτη και πλημμυρίδα, το φαινόμενο της παλίρροιας. Δύο γυναίκες παραδίπλα μας θα κάτσουν πάνω στον κουβά που κρατάνε και θα καθαρίσουν τα χταπόδια τους, φεύγοντας τα κοράκια θα αφανίσουν άμεσα τα μελάνια που αυτές άφησαν πίσω τους. Μάλλον δεν φοβούνται μήπως και λερωθούν από την μαυρίλα... Πραγματικά θέλει μεγάλη προσοχή στους αχινούς καθώς βρίσκονται κυριολεκτικά παντού. Κάποιες βάρκες φαίνονται παρατημένες πάνω στα βράχια, σε λίγες ώρες θα επιπλέουν ξανά...

Να ενημερώσω το κοινό (που αδημονεί), ότι τα χέρια και το πρόσωπο μου έγιναν κατακόκκινα από τον ήλιο, σαν τον κώλο της μαϊμούς με τις αιμορροΐδες που λέγαμε. Δεν πειράζει Βασίλη, δεν ήσουν και πότε ιδιαίτερα όμορφος, ίσως είναι για καλό! Βγαίνουμε για να δούμε τις πεταλούδες στο Zanzibar butterfly center σε απόσταση 30χλμ από εδώ, χαζεύοντας τις εικόνες που εκτυλίσσονται τριγύρω μας.

Δεν θα πω ότι είναι κάποιο υπερθέαμα αλλά ήταν αρκετά ενδιαφέρον, απαιτεί ένα μισάωρο διαδρομής και εκεί περνάς ένα (πολύ) χαλαρό σαραντάλεπτο χαζεύοντας τις πολύχρωμες πεταλούδες. Η είσοδος ειναι στα 15000 σελίνια (5 ευρώ) και επίσης πρέπει να δώσεις φιλοδώρημα στον ξεναγό που θα σου μιλήσει λιγάκι για τον κύκλο ζωής τους. Σε έναν κλειστό χώρο με δίχτυ πολλές πεταλούδες είναι "ελεύθερες" να πάνε σε όποιο λουλούδι ή φρούτο θέλουν. Το ίδιο εκμεταλλεύονται και κάποιες μικρές μέλισσες. Γενικά στο νησί πολλές δραστηριότητες είναι υπερτιμημένες, τόσο από άποψη χρημάτων, όσο και από αυτό που παίρνει μαζί του ο επισκέπτης φεύγοντας.
Βγάζω το airplane mode (το οποίο έχω για εξοικονόμηση μπαταρίας) και κοιτάζω την οθόνη του κινητού, έχω μήνυμα για ακύρωση και των δύο μεγάλων πτήσεων για την επιστροφή μας στην Ελλάδα με την Ethiopian airlines. Τέλεια, θα μείνουμε εδώ για πάντα!
Your Ethiopian flights has been canceled due to unplanned circumstances.


Βγαίνοντας από εκεί περνάμε δίπλα από τον χώρο στον οποίο υπάρχουν κάποιοι χαμαιλέοντες. Μας τους έβαλαν στο χέρι αλλά γρήγορα φαίνονται να θέλουν να επιστρέψουν στα φυτά. Οπότε και τους αφήσαμε μέχρι να έρθει ο επόμενος χαζοτουρίστας... Είναι πολύ όμορφα ζώα, με χρώματα που σε αφήνουν έκθαμβο και πραγματικά με το στόμα ανοιχτό. Ο πρώτος από αυτούς θυμίζει το έργο του Van Gogh ο έναστρος ουρανός, ο επόμενος κίτρινος, ο άλλος πράσινος...

Εδώ θα μπορούσα να μείνω πολύ ώρα, αλλά το μυαλό μου βρίσκεται αλλού, στο ξαφνικό νέο μας προβληματάκι... Φοβάμαι ότι : Α) θα χάσουμε 1-2 μέρες ταξιδιού, Β) θα μας κοστίσει κανένα χιλιάρικο εξτρά για να συνεχίσουμε με το πρόγραμμα μας ή Γ) πρέπει να βρω άκρη με την δουλειά μου για να δω αν μπορώ να μείνω περισσότερο.
Αυτή η αναπάντεχη εξέλιξη μας χάλασε τουλάχιστον μια ώρα μέχρι να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο και να πάρουμε τηλέφωνο. Αγοράζω χρόνο στο Viber για να συνεννοηθούμε με το σταθερό της αεροπορικής. Ευτυχώς ο εξυπηρετικός, επαγγελματίας και αποτελεσματικός υπάλληλος, είχε άμεσα εναλλακτική πρόταση και λύση. Θα φύγουμε την ίδια ημέρα με την Turkish airlines, απλά η πτήση είναι στις 4:25 τα ξημερώματα αντί για τις 12 το μεσημέρι. Εννοείται ότι ήμαστε ευχαριστημένοι με την πρόταση του και λέμε άμεσα το ναι! Θα χάσουμε απλά τον ύπνο μας όπως και το πρωινό την τελευταία μέρα, αλλά όλα καλά, it is what it is. Προσπαθώ να αλλάξω ώρα και στην Aegean, αλλά το να πληρώσουμε 260 ευρώ παραπάνω αντί να μείνουμε επτά ώρες στο αεροδρόμιο δεν μας ενδιαφέρει. Ίσως είναι ευκαιρία για να δούμε ξανά τους φίλους μας στην Αθήνα!
Με την λύση του αναπάντεχου προβλήματος, χαλαρώσαμε...
Θα πάμε πάλι να αγοράσουμε μπύρες, στο ίδιο μαγαζάκι σήμερα η τιμή είναι φθηνότερη... Μάλλον οι τιμές διαφοροποιούνται ανάλογα με τον υπάλληλο, αν και αργότερα μάθαμε ότι εξαρτάται απο το αν επιστρέφεις άδεια μπουκάλια ή όχι.
Επιστρέφουμε και πάλι στο lala land, η θάλασσα βρίσκεται ψηλά τώρα. Θα μπούμε μέσα, διάφορα είδη φυκιών παρασύρονται από το ρεύμα και τα μικρά κύματα, απο εδώ θα απολαύσουμε την πανέμορφη δύση του ηλίου! Αποφασίζουμε να παραμείνουμε στον χώρο για να φάμε και πάλι εδώ απόψε, ναι το ξέρω δεν το περιμένατε. Σήμερα ήταν πολύ νόστιμη η επιλογή μας και το απολαύσαμε, νομίζω οτι πληρώσαμε περίπου 40 ευρώ για σαλάτα, ορεκτικό, δυο κύρια πιάτα και τσάι. Μετά από ένα μικρό μάθημα εκμάθησης Σουαχίλι με την Hawa θα επιστρέψουμε στην ατομική μας αυλή στις 20:30 για μια μπύρα. Εδώ ξυπνάμε νωρίς, τρώμε νωρίς και κοιμόμαστε νωρίτερα... Πέφτει το ρεύμα, όπως συμβαίνει συχνά στο νησί αλλά θα επανέλθει μέσα σε λίγα λεπτά, δεν πρόλαβαν καν να ενεργοποιήσουν την γεννήτρια. Ο άνεμος και πάλι δροσίζει ευχάριστα την ατμόσφαιρα. Οι γρύλοι συνεχίζουν το έργο τους την ώρα που ανάβω τον ανεμιστήρα, μετά δεν ακούγεται τίποτα άλλο... Εκτός ίσως από το ροχαλητό μου...
Τα κοράκια με την γλυκιά τους μελωδία μας βοηθούν στο ξύπνημα, η ώρα είναι 6:30. Μπορώ να πω ότι συμπάθησα πολύ τον ανεμιστήρα οροφής με το διακριτικό φως και το τηλεχειριστήριο. Κάπου κάπου μια ψαρόβαρκα περνάει από μπροστά μας διαταράσσοντας την ησυχία και την φύση. Κάποιο πουλί περπατάει στην οροφή κάνοντας θόρυβο, ενώ ένα άλλο πολύχρωμο προσπαθεί να μπει από το τζάμι πάνω από την πόρτα. Αφού δεν τα καταφέρνει μένει εκεί ακίνητο και παρακολουθεί εκστασιασμένο τα εκθαμβωτικά κορμιά μας για τουλάχιστον είκοσι λεπτά.
Το μεγάλο δωμάτιο είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό ανεμιστήρα στην οροφή του κρεβατιού, πεντακάθαρο, με θέα τον κήπο, απομόνωση αν το επιθυμείς, έχει πολλές ιδιαίτερες λεπτομέρειες και παρέχει σχεδόν τα πάντα στον επισκέπτη.
Μετά τις οκτώ θα πάμε για το νόστιμο a la carte πρωινό, ενώ ο άνεμος δίνει το παρόν. Θα μιλήσουμε λιγάκι με τους ιδιοκτήτες (Ben και Frida), την γλυκιά Hawa και τον φιλικό Haji.
Το νερό έχει αποτραβηχτεί και φαίνεται καθαρά (σε απόσταση από εμάς) η αρχή του γκρεμού μετά τα κοράλλια. Είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι εκεί που χθες το νερό έφτανε τα δυο, τρία και τέσσερα μέτρα ύψος, τώρα μπορείς να περπατήσεις για εκατοντάδες μέτρα. Γυναίκες και άντρες ξεχύνονται στο κυνήγι θαλασσινών θηραμάτων, καβούρια, χταπόδια, αχινοί, κοχύλια μπαίνουν στους κουβάδες. Οι βάρκες στην άκρη του υφάλου γυροφέρνουν και τα θαλασσοπούλια κάνουν πάρτι ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Κάποια μαύρα πουλιά ψαρεύουν με μια πανέξυπνη τακτική, ανοίγοντας τα φτερά τους (όπως θα κάναμε εμείς με τα χέρια για να μην μας τυφλώνει ο ήλιος) πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οργώνουν την περιοχή και όταν βρουν κάτι ενδιαφέρον καταφέρνουν έτσι να πιάσουν μικρά ψάρια. Οι τυχεροί ψαράδες επιστρέφουν με μεγαλύτερα ψάρια, όπως αυτά στον κουβά αυτού που περνάει από μπροστά μας.
Ένα πολύ καλό πρωινό με φυσικό χυμό, εξωτικά φρούτα και αυγά ή κρέπες κτλ. Επιτέλους εδώ θα πιούμε αληθινό καφέ και όχι στιγμιαίο.
Σήμερα έχει πολλά σύννεφα και όπως είπαμε ο άνεμος μας χαλαρώνει με τον ήχο του στα φύλλα των δέντρων. Θα μείνουμε στον κήπο μας μέχρι τις δέκα, απολαμβάνοντας αυτά που έχουμε.









Η περιοχή του Kizimkazi είναι η λιγότερο τουριστική και περισσότερο αυθεντική σε αντίθεση με πολλές άλλες στο νησί. Παιδιά παίζουν ποδόσφαιρο, οι περισσότεροι άνθρωποι λένε καλημέρα, γεια σας, καλώς ήρθατε. Πολλοί είναι ψαράδες, ετοιμάζουν τα δίχτυα τους στην παραλία ή έξω από τα σπίτια τους.
Σαν άλλος Μωυσής, θα περπατήσουμε για ώρα εκεί που νωρίτερα ήταν μόνο η θάλασσα. Κοχύλια όλων των ειδών, ζωντανά μύδια, χταπόδια, αχινοί, αστερίες βρίσκονται συχνά μπροστά μας... Εδώ πουλιά και άνθρωποι μάχονται για ένα γεύμα και πολλά από τα προαναφερόμενα ζώα εγκλωβίζονται και πεθαίνουν πριν επιστρέψει το νερό. Πρώτη φορά αντικρίζουμε πραγματικά κάτι τέτοιο, άμπωτη και πλημμυρίδα, το φαινόμενο της παλίρροιας. Δύο γυναίκες παραδίπλα μας θα κάτσουν πάνω στον κουβά που κρατάνε και θα καθαρίσουν τα χταπόδια τους, φεύγοντας τα κοράκια θα αφανίσουν άμεσα τα μελάνια που αυτές άφησαν πίσω τους. Μάλλον δεν φοβούνται μήπως και λερωθούν από την μαυρίλα... Πραγματικά θέλει μεγάλη προσοχή στους αχινούς καθώς βρίσκονται κυριολεκτικά παντού. Κάποιες βάρκες φαίνονται παρατημένες πάνω στα βράχια, σε λίγες ώρες θα επιπλέουν ξανά...






















Να ενημερώσω το κοινό (που αδημονεί), ότι τα χέρια και το πρόσωπο μου έγιναν κατακόκκινα από τον ήλιο, σαν τον κώλο της μαϊμούς με τις αιμορροΐδες που λέγαμε. Δεν πειράζει Βασίλη, δεν ήσουν και πότε ιδιαίτερα όμορφος, ίσως είναι για καλό! Βγαίνουμε για να δούμε τις πεταλούδες στο Zanzibar butterfly center σε απόσταση 30χλμ από εδώ, χαζεύοντας τις εικόνες που εκτυλίσσονται τριγύρω μας.


Δεν θα πω ότι είναι κάποιο υπερθέαμα αλλά ήταν αρκετά ενδιαφέρον, απαιτεί ένα μισάωρο διαδρομής και εκεί περνάς ένα (πολύ) χαλαρό σαραντάλεπτο χαζεύοντας τις πολύχρωμες πεταλούδες. Η είσοδος ειναι στα 15000 σελίνια (5 ευρώ) και επίσης πρέπει να δώσεις φιλοδώρημα στον ξεναγό που θα σου μιλήσει λιγάκι για τον κύκλο ζωής τους. Σε έναν κλειστό χώρο με δίχτυ πολλές πεταλούδες είναι "ελεύθερες" να πάνε σε όποιο λουλούδι ή φρούτο θέλουν. Το ίδιο εκμεταλλεύονται και κάποιες μικρές μέλισσες. Γενικά στο νησί πολλές δραστηριότητες είναι υπερτιμημένες, τόσο από άποψη χρημάτων, όσο και από αυτό που παίρνει μαζί του ο επισκέπτης φεύγοντας.
Βγάζω το airplane mode (το οποίο έχω για εξοικονόμηση μπαταρίας) και κοιτάζω την οθόνη του κινητού, έχω μήνυμα για ακύρωση και των δύο μεγάλων πτήσεων για την επιστροφή μας στην Ελλάδα με την Ethiopian airlines. Τέλεια, θα μείνουμε εδώ για πάντα!
Your Ethiopian flights has been canceled due to unplanned circumstances.









Βγαίνοντας από εκεί περνάμε δίπλα από τον χώρο στον οποίο υπάρχουν κάποιοι χαμαιλέοντες. Μας τους έβαλαν στο χέρι αλλά γρήγορα φαίνονται να θέλουν να επιστρέψουν στα φυτά. Οπότε και τους αφήσαμε μέχρι να έρθει ο επόμενος χαζοτουρίστας... Είναι πολύ όμορφα ζώα, με χρώματα που σε αφήνουν έκθαμβο και πραγματικά με το στόμα ανοιχτό. Ο πρώτος από αυτούς θυμίζει το έργο του Van Gogh ο έναστρος ουρανός, ο επόμενος κίτρινος, ο άλλος πράσινος...








Εδώ θα μπορούσα να μείνω πολύ ώρα, αλλά το μυαλό μου βρίσκεται αλλού, στο ξαφνικό νέο μας προβληματάκι... Φοβάμαι ότι : Α) θα χάσουμε 1-2 μέρες ταξιδιού, Β) θα μας κοστίσει κανένα χιλιάρικο εξτρά για να συνεχίσουμε με το πρόγραμμα μας ή Γ) πρέπει να βρω άκρη με την δουλειά μου για να δω αν μπορώ να μείνω περισσότερο.
Αυτή η αναπάντεχη εξέλιξη μας χάλασε τουλάχιστον μια ώρα μέχρι να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο και να πάρουμε τηλέφωνο. Αγοράζω χρόνο στο Viber για να συνεννοηθούμε με το σταθερό της αεροπορικής. Ευτυχώς ο εξυπηρετικός, επαγγελματίας και αποτελεσματικός υπάλληλος, είχε άμεσα εναλλακτική πρόταση και λύση. Θα φύγουμε την ίδια ημέρα με την Turkish airlines, απλά η πτήση είναι στις 4:25 τα ξημερώματα αντί για τις 12 το μεσημέρι. Εννοείται ότι ήμαστε ευχαριστημένοι με την πρόταση του και λέμε άμεσα το ναι! Θα χάσουμε απλά τον ύπνο μας όπως και το πρωινό την τελευταία μέρα, αλλά όλα καλά, it is what it is. Προσπαθώ να αλλάξω ώρα και στην Aegean, αλλά το να πληρώσουμε 260 ευρώ παραπάνω αντί να μείνουμε επτά ώρες στο αεροδρόμιο δεν μας ενδιαφέρει. Ίσως είναι ευκαιρία για να δούμε ξανά τους φίλους μας στην Αθήνα!
Με την λύση του αναπάντεχου προβλήματος, χαλαρώσαμε...
Θα πάμε πάλι να αγοράσουμε μπύρες, στο ίδιο μαγαζάκι σήμερα η τιμή είναι φθηνότερη... Μάλλον οι τιμές διαφοροποιούνται ανάλογα με τον υπάλληλο, αν και αργότερα μάθαμε ότι εξαρτάται απο το αν επιστρέφεις άδεια μπουκάλια ή όχι.
Επιστρέφουμε και πάλι στο lala land, η θάλασσα βρίσκεται ψηλά τώρα. Θα μπούμε μέσα, διάφορα είδη φυκιών παρασύρονται από το ρεύμα και τα μικρά κύματα, απο εδώ θα απολαύσουμε την πανέμορφη δύση του ηλίου! Αποφασίζουμε να παραμείνουμε στον χώρο για να φάμε και πάλι εδώ απόψε, ναι το ξέρω δεν το περιμένατε. Σήμερα ήταν πολύ νόστιμη η επιλογή μας και το απολαύσαμε, νομίζω οτι πληρώσαμε περίπου 40 ευρώ για σαλάτα, ορεκτικό, δυο κύρια πιάτα και τσάι. Μετά από ένα μικρό μάθημα εκμάθησης Σουαχίλι με την Hawa θα επιστρέψουμε στην ατομική μας αυλή στις 20:30 για μια μπύρα. Εδώ ξυπνάμε νωρίς, τρώμε νωρίς και κοιμόμαστε νωρίτερα... Πέφτει το ρεύμα, όπως συμβαίνει συχνά στο νησί αλλά θα επανέλθει μέσα σε λίγα λεπτά, δεν πρόλαβαν καν να ενεργοποιήσουν την γεννήτρια. Ο άνεμος και πάλι δροσίζει ευχάριστα την ατμόσφαιρα. Οι γρύλοι συνεχίζουν το έργο τους την ώρα που ανάβω τον ανεμιστήρα, μετά δεν ακούγεται τίποτα άλλο... Εκτός ίσως από το ροχαλητό μου...






Last edited: