BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 627
- Likes
- 3.591
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Arusha μέρος Α, η πύλη εισόδου για το σαφάρι!
- Πρώτη ημέρα δραστηριοτήτων, Materuni και Chemka!
- Δεύτερη ημέρα δραστηριοτήτων, Tarangire!
- Τρίτη ημέρα δραστηριοτήτων, ο δρόμος για το Serengeti!
- Τέταρτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Β!!
- Πέμπτη ημέρα δραστηριοτήτων, Serengeti μέρος Γ!
- Έκτη ημέρα δραστηριοτήτων, Ngorongoro!
- Έβδομη και τελευταία ημέρα δραστηριοτήτων, Manyara!
- Arusha μέρος Β, η έξοδος.
- Kizimkazi μέρος Α. Zanzibar, here we come!
- Kizimkazi μέρος Β'.
- Kizimkazi μέρος Γ’.
- Jambiani μέρος Α’.
- Jambiani μέρος Β’.
- Jambiani μέρος Γ’, το υποβρύχιο.
- Nungwi, μέρος A’.
- Nungwi, μέρος Β’.
- Nungwi, μέρος Γ’.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος Α΄, η αρχή του τέλους.
- Zanzibar city/Stone Town μέρος B΄, το τέλος.
- Επίλογος
Τρίτη ημέρα δραστηριοτήτων, ο δρόμος για το Serengeti!
Ξυπνάμε υπό τους ήχους των πουλιών, αυτά τα μεγάλα που μου θυμίζουν δεινόσαυρους στο Jurassic park.
Πρωινό στις οκτώ όπου και θα γνωρίσουμε και τους δύο νέους συνοδοιπόρους μας που μολις αφίχθησαν. Πρόκειται για ένα συμπαθητικό νεαρό ζευγάρι Γερμανών (ο άντρας ακούγεται ακριβώς όπως ο Σβαντζενέγκερ). Συνοψίζοντας για τις επόμενες ήμερες στην παρέα μας θα είμαστε, ο μάγειρας Halide, ο οδηγός Braison, οι Ολλανδεζες Yet και Suzanna και εκ Γερμανίας η Laura και ο Jonas. Ένα μικρό φίδι βρίσκεται νεκρό κάπου εκεί κοντά, ενω περιμένουμε το τελικό οκ για να ξεκινήσουμε.
Άργησε αρκετά η διαδικασία φόρτωσης των απαραίτητων και μη αντικειμένων, φύγαμε στις 9:15. Pole pole, όπως λένε και στην χώρα δηλαδή σιγά σιγά.
Στο όχημα συνολικά βρισκόμαστε οκτώ ψυχές, αφήνουμε την Mto Wa Mbu και σύντομα θα δούμε μια λίμνη από ψηλά. Τζιπ για σαφάρι ξεπετάγονται κάθε λίγο και λιγάκι, μαγαζάκια διάσπαρτα, πολλές καλλιέργειες. Ανεβαίνουμε υψόμετρο και αντικρίζουμε βλάστηση διαφόρων ειδών τριγύρω μας. Οι δρόμοι συνεχίζουν να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, πιάσαμε κορυφή, τώρα έχει κατηφόρα. Πολλά σπίτια βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, εκτός απο τα λίγα χωριά. Άνθρωποι με μια τσάπα στο χέρι οργώνουν το κατακόκκινο γόνιμο έδαφος κάτω από τον καυτό ήλιο και εμείς παραπονιόμαστε για την έλλειψη κλιματιστικού στο γραφείο ή πίεσης νερού στο μπάνιο. Δέντρα με δεκάδες περίτεχνες φωλιές τοσοδούλικων πουλιών και μικρές πόλεις, το γρηγορότερο αλκοτέστ που έχουμε δει πότε, πάρε ένα χιλιάρικο και φεύγω. Αυτή είναι η αστυνομία στην χώρα, η δωροδοκία τουλάχιστον από τους ντόπιους είναι απαραίτητη.

Φτάνουμε στην πύλη του Ngorongoro conservation area, μια προστατευόμενη περιοχή. Σταματάμε για τουαλέτα, αυτή την φορά πήρα το μάθημα μου και πηγαίνω όποτε υπάρχει διαθέσιμη, μπράβο Βασίλη θα μάθεις σιγά σιγά. Θα κάνουμε ένα έντονο African massage όπως είπε ο οδηγός, ο πισινός μας αναπηδά στην χωμάτινη ανηφόρα με το τζιπ. Σκέτη ζούγκλα, αναρωτιέμαι πως ήταν η γη και πως την κατάντησε ο άνθρωπος... Δεκάδες μπαμπουίνοι όλων των ηλικιών κάθονται στο πλάι του δρόμου, είναι ένα ζώο το οποίο φοβούνται ακόμα και οι ξεναγοί, κλείνουμε τα παράθυρα μετά από προτροπή τους.
Στις 11 αντικρίζουμε την πανέμορφη θέα του κρατήρα Ngorongoro, πραγματικά είναι εντυπωσιακός!! Ακόμα και από αυτή την απόσταση κοπάδια ζώων διακρίνονται κοντά στην λίμνη. Πρόκειται για την μεγαλύτερη άθικτη καλντέρα στον κόσμο που δεν έχει μετατραπεί σε λίμνη, ένα ανενεργό ηφαίστειο.
Βγάζουμε πολλές φωτογραφίες και θα ακούσουμε ελληνικά για πρώτη και τελευταία φορά στην ηπειρωτική χώρα από μια τριάδα νεαρών.

Συνεχίζεται η ανηφορική διαδρομή, μικρές λιμνούλες, λουλούδια, φρούτα και εκατομμύρια πεταλούδες. Μόνο οι Μασάι έχουν το δικαίωμα να μείνουν εδώ, πολλά βοοειδή βόσκουν στα λιβάδια. Προχωράμε περιμετρικά του κρατήρα και συνεχίζουμε να έχουμε την απίστευτη θέα του. Στην κατηφόρα τα βουνά θυμίζουν έντονα την Ισλανδία χωρίς τα χιονιά βεβαίως και πραγματικά είναι ένα σημείο που αναπολώ συχνά. Μεγάλοι αετοί πετούν κυκλικά ψάχνοντας την επόμενη λεία τους. Δεκάδες καμηλοπαρδάλεις, καλυβάκια με αχυροσκεπές των Μασάι. Κατσίκια και εικόνες στέπας με κάποια διάσπαρτα δέντρα. Εκατοντάδες ζέβρες και βουβάλια, πανέμορφες εικόνες που οι φωτογραφίες μας αδικούν .
Εκατοντάδες άλλοι επισκέπτες κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουμε και εμείς, υπάρχουν τιμές για όλα τα βαλάντια. Κάποιοι θα μείνουν στριμωγμένοι με άλλους έξι ενώ άλλοι θα έχουν ένα ολόκληρο όχημα μόνο για την πάρτη τους. Το τοπίο αλλάζει, γίνεται πιο ξερικό θυμίζοντας έντονα ελληνικό νησί. Η κατηφόρα συνεχίζεται, αντικρίζουμε ακόμα ένα ατύχημα, ένα μεγάλο φορτηγό έχει χάσει την στροφή του και βρίσκεται παρατημένο... Μασάι πουλάνε μέλι μέσα σε μπουκάλια κόκα κόλας, ενα πολυπολιτισμικό οξύμωρο. Άπειρη σκόνη εισέρχεται στα ρουθούνια μας και παραμένει εκεί μέχρι και σήμερα. Επιστρέφουμε στην επίπεδη γη, το ξερικό γίνεται ακόμα πιο στεγνό. Διάσπαρτα σπιτάκια των Μασάι και τα κοπάδια τους συνεχίζουν να αχνοφαίνονται.

Φτάνουμε κάπου όπου υπάρχει τουαλέτα και ένα μνημείο με δυο κρανία. Σε αυτή την περιοχή ανακάλυψαν οστά που δείχνουν την προέλευση του ανθρώπου. Το φαράγγι Olduvai είναι η τοποθεσία των παλαιότερων ανθρώπινων οικισμών που βρέθηκαν από το ζεύγος Leakey. Αυτή η περιοχή αποκαλείται συχνά “Το λίκνο του πολιτισμού”.
Μίση ώρα αργότερα βρισκόμαστε στην πύλη για το Serengeti, βγάζουμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και το σαφάρι ξεκινάει!

Εκατοντάδες αντιλόπες μασούν ανενόχλητες το γρασίδι στο πέρασμα μας. Από την σκόνη, η βλάστηση έχει χάσει το χρώμα της. Δεκάδες wildbeast (γκνου), πουλιά τρώνε το γεύμα τους πάνω στα μεγάλα αλλά όχι και τόσο έξυπνα ζώα όπως μας είπαν. Ξανά αλλαγή τοπίου, τα δέντρα επιστρέφουν προσφέροντας κρυψώνες σε κάποια θηλαστικά. Σύντομα και πάλι μένει μόνο η χαμηλή βλάστηση, μια πραγματικά τεράστια έκταση με συνεχόμενη εναλλαγή ειδών του ζωικού βασιλείου. Ένα αρσενικό λιοντάρι κάθεται και μας περιεργάζεται, στρουθοκάμηλοι παραδίπλα ανάμεικτοι με άλλα θηράματα που ίσως γίνουν το επόμενο γεύμα του.

Θα σταματήσουμε για κολατσιό στο εγκεκριμένο σημείο, όμορφα πουλιά προσπαθούν και πάλι να κλέψουν φαγητό από τον αμέριμνο τουρίστα. Στην επιστροφή μας βλέπουμε ότι το τζιπ χάνει βενζίνη και ενω ψάχνουν να βρουν δοχεία, πολύ από αυτή θα χαθεί στο έδαφος. Η ώρα περνάει και ειδικότερα η Yet θα ρωτήσει πολλές φόρες το πόση ώρα θα πάρει η επισκευή. Πέντε λεπτά της απαντούν αυτοί, μάλλον τα πέντε λεπτά τους αντιστοιχούν σε μια δική μας ώρα. Η μια από τις δύο Ολλανδέζες (μαντέψτε ποιά) είναι αρκετά απογοητευμένη αλλα οι υπόλοιποι είμαστε υπομονετικοί και συζητάμε μεταξύ μας.

Μετά από εβδομήντα χαμένα λεπτά επιτελούς θα ξεκινήσουμε και πολύ γρήγορα μας περιμένει ένα αρσενικό λιοντάρι στα 15 μέτρα από τον δρόμο, κάνοντας μας όλους αμέσως χαρούμενους! Η αχανής περιοχή έχει ψηλό χορτάρι, στην επόμενη στάση τουλάχιστον επτά λιοντάρια χαλαρώνουν σε σχετικά κοντινή απόσταση από το όχημα μας. Μεγάλοι βράχοι ηφαιστειακής προέλευσης βρίσκονται διάσπαρτοι τριγύρω, σαν να πρόκειται για τα πολύχρωμα φλέγματα ενός γίγαντα με γρίπη. Δέκα λεπτά αργότερα θα δούμε δύο ελέφαντες με συνολικά τρεις χαυλιόδοντες λόγω αντιμαχιών για την κυριαρχία της περιοχής. Και όπως λένε, όταν τσακώνονται οι ελέφαντες την πληρώνουν τα βατράχια, βατράχια δεν είδαμε.
Τώρα το τοπίο φαίνεται περισσότερο όπως το κλασσικό wallpaper των windows. Δεκάδες ζέβρες και διάφορα είδη αντιλόπης λιάζονται ριχνόντας συχνά ματίες προς κάθε κατεύθυνση . Από τα οχήματα που προηγούνται σχεδόν δεν διακρίνεις τον δρόμο, η σκόνη παραμένει στον αέρα για λίγο... Μια μικρή λιμνούλα που βρωμάει, ένας βούρκος ουσιαστικά κρύβει μέσα της καμία δεκαπενταριά ιπποπόταμους που απολαμβάνουν την θαλπωρή του ηλίου! Θα δούμε και zebra crossing (διάβαση πεζών - λογοπαίγνιο) στην κυριολεξία.

Συνεχίζουμε την οδήγηση μέσα σε έναν λαβύρινθο από μικρά δρομάκια και αργά το απόγευμα θα σταματήσουμε στο Nyani public camp όπου απόψε θα κοιμηθούμε σε σκηνές. Κάμποσες αντιλόπες τρέχουν στα είκοσι μέτρα από εμάς ενω λίγο αργότερα θα περάσουν και πολλά γκνου. Φορτίζουμε τα κινητά μας πίνοντας μια μπύρα στον χώρο του εστιατορίου. Θα γεμίσουμε τα στομάχια μας με σούπα στην οποία έχουν βάλει ποπ κορν (!), μια Tanzanian Bolognese, λαχανικά και ένα πεντανόστιμο μάνγκο με την παρέα μας, συζητώντας για τα όσα είδαν τα μάτια μας. Η μικρή Ολλανδέζα γκρινίαζει για δίαφορα αλλά οι υπόλοιποι είμαστε μια χαρά με ακμαίο το ηθικό! Σύντομα θα πάμε αποκαμωμένοι στις σκηνές μας αλλά πρώτα βεβαίως επιβάλλεται ένα γρήγορο μπάνιο με κρύο νερό και μετά ξάπλα με τους ήχους των γρύλλων και οτι άλλο κρύβεται στην γειτονιά... Πολλές νέες εικόνες σήμερα... Ξαφνικά μέσα στον ύπνο μου ακούω κάτι να τρίβεται στην σκηνή, εκεί που ετοιμάζομαι να κάνω την προσευχή μου μπαίνει μέσα η Α που επιστρέφει από το μπάνιο. Κοιτάζω την ώρα είναι μόλις 23:00. Κατα την δίαρκεια της ημέρας λόγω ζέστης πίνουμε πολύ νερό ενώ και οι μπύρες πριν το δείπνο δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Ξαναξυπνάω, είναι 3:30 και προσπαθώ να αντισταθώ στο σώμα μου που δεν κρατιέται άλλο, λίγο πριν το τέλος αποφασίζω ότι πρέπει να βγω από τον υπνόσακο και να πάω και εγώ τουαλέτα. Ανοίγω την σκηνή, έξω εκτός από το φως στην κουζίνα όλα είναι κατάμαυρα. Οπλίζομαι με θάρρος και το κινητό στο χέρι, ακούω κάτι να τρέχει πίσω από κάποιους θάμνους και επιταχύνω το βήμα. Επιστρέφοντας κοιτάζω τον έναστρο ουρανό πάνω από το κεφάλι μου, κλείνω με χαρά την σκηνή και ελαφρύτερος αποκοιμιέμαι αμέσως. Δημόσιες τουαλέτες στην γη και εκατομμύρια αστέρια στον ουρανό, αξία ανεκτίμητη!!

Ξυπνάμε υπό τους ήχους των πουλιών, αυτά τα μεγάλα που μου θυμίζουν δεινόσαυρους στο Jurassic park.
Πρωινό στις οκτώ όπου και θα γνωρίσουμε και τους δύο νέους συνοδοιπόρους μας που μολις αφίχθησαν. Πρόκειται για ένα συμπαθητικό νεαρό ζευγάρι Γερμανών (ο άντρας ακούγεται ακριβώς όπως ο Σβαντζενέγκερ). Συνοψίζοντας για τις επόμενες ήμερες στην παρέα μας θα είμαστε, ο μάγειρας Halide, ο οδηγός Braison, οι Ολλανδεζες Yet και Suzanna και εκ Γερμανίας η Laura και ο Jonas. Ένα μικρό φίδι βρίσκεται νεκρό κάπου εκεί κοντά, ενω περιμένουμε το τελικό οκ για να ξεκινήσουμε.
Άργησε αρκετά η διαδικασία φόρτωσης των απαραίτητων και μη αντικειμένων, φύγαμε στις 9:15. Pole pole, όπως λένε και στην χώρα δηλαδή σιγά σιγά.
Στο όχημα συνολικά βρισκόμαστε οκτώ ψυχές, αφήνουμε την Mto Wa Mbu και σύντομα θα δούμε μια λίμνη από ψηλά. Τζιπ για σαφάρι ξεπετάγονται κάθε λίγο και λιγάκι, μαγαζάκια διάσπαρτα, πολλές καλλιέργειες. Ανεβαίνουμε υψόμετρο και αντικρίζουμε βλάστηση διαφόρων ειδών τριγύρω μας. Οι δρόμοι συνεχίζουν να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, πιάσαμε κορυφή, τώρα έχει κατηφόρα. Πολλά σπίτια βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, εκτός απο τα λίγα χωριά. Άνθρωποι με μια τσάπα στο χέρι οργώνουν το κατακόκκινο γόνιμο έδαφος κάτω από τον καυτό ήλιο και εμείς παραπονιόμαστε για την έλλειψη κλιματιστικού στο γραφείο ή πίεσης νερού στο μπάνιο. Δέντρα με δεκάδες περίτεχνες φωλιές τοσοδούλικων πουλιών και μικρές πόλεις, το γρηγορότερο αλκοτέστ που έχουμε δει πότε, πάρε ένα χιλιάρικο και φεύγω. Αυτή είναι η αστυνομία στην χώρα, η δωροδοκία τουλάχιστον από τους ντόπιους είναι απαραίτητη.




Φτάνουμε στην πύλη του Ngorongoro conservation area, μια προστατευόμενη περιοχή. Σταματάμε για τουαλέτα, αυτή την φορά πήρα το μάθημα μου και πηγαίνω όποτε υπάρχει διαθέσιμη, μπράβο Βασίλη θα μάθεις σιγά σιγά. Θα κάνουμε ένα έντονο African massage όπως είπε ο οδηγός, ο πισινός μας αναπηδά στην χωμάτινη ανηφόρα με το τζιπ. Σκέτη ζούγκλα, αναρωτιέμαι πως ήταν η γη και πως την κατάντησε ο άνθρωπος... Δεκάδες μπαμπουίνοι όλων των ηλικιών κάθονται στο πλάι του δρόμου, είναι ένα ζώο το οποίο φοβούνται ακόμα και οι ξεναγοί, κλείνουμε τα παράθυρα μετά από προτροπή τους.
Στις 11 αντικρίζουμε την πανέμορφη θέα του κρατήρα Ngorongoro, πραγματικά είναι εντυπωσιακός!! Ακόμα και από αυτή την απόσταση κοπάδια ζώων διακρίνονται κοντά στην λίμνη. Πρόκειται για την μεγαλύτερη άθικτη καλντέρα στον κόσμο που δεν έχει μετατραπεί σε λίμνη, ένα ανενεργό ηφαίστειο.
Βγάζουμε πολλές φωτογραφίες και θα ακούσουμε ελληνικά για πρώτη και τελευταία φορά στην ηπειρωτική χώρα από μια τριάδα νεαρών.





Συνεχίζεται η ανηφορική διαδρομή, μικρές λιμνούλες, λουλούδια, φρούτα και εκατομμύρια πεταλούδες. Μόνο οι Μασάι έχουν το δικαίωμα να μείνουν εδώ, πολλά βοοειδή βόσκουν στα λιβάδια. Προχωράμε περιμετρικά του κρατήρα και συνεχίζουμε να έχουμε την απίστευτη θέα του. Στην κατηφόρα τα βουνά θυμίζουν έντονα την Ισλανδία χωρίς τα χιονιά βεβαίως και πραγματικά είναι ένα σημείο που αναπολώ συχνά. Μεγάλοι αετοί πετούν κυκλικά ψάχνοντας την επόμενη λεία τους. Δεκάδες καμηλοπαρδάλεις, καλυβάκια με αχυροσκεπές των Μασάι. Κατσίκια και εικόνες στέπας με κάποια διάσπαρτα δέντρα. Εκατοντάδες ζέβρες και βουβάλια, πανέμορφες εικόνες που οι φωτογραφίες μας αδικούν .
Εκατοντάδες άλλοι επισκέπτες κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουμε και εμείς, υπάρχουν τιμές για όλα τα βαλάντια. Κάποιοι θα μείνουν στριμωγμένοι με άλλους έξι ενώ άλλοι θα έχουν ένα ολόκληρο όχημα μόνο για την πάρτη τους. Το τοπίο αλλάζει, γίνεται πιο ξερικό θυμίζοντας έντονα ελληνικό νησί. Η κατηφόρα συνεχίζεται, αντικρίζουμε ακόμα ένα ατύχημα, ένα μεγάλο φορτηγό έχει χάσει την στροφή του και βρίσκεται παρατημένο... Μασάι πουλάνε μέλι μέσα σε μπουκάλια κόκα κόλας, ενα πολυπολιτισμικό οξύμωρο. Άπειρη σκόνη εισέρχεται στα ρουθούνια μας και παραμένει εκεί μέχρι και σήμερα. Επιστρέφουμε στην επίπεδη γη, το ξερικό γίνεται ακόμα πιο στεγνό. Διάσπαρτα σπιτάκια των Μασάι και τα κοπάδια τους συνεχίζουν να αχνοφαίνονται.







Φτάνουμε κάπου όπου υπάρχει τουαλέτα και ένα μνημείο με δυο κρανία. Σε αυτή την περιοχή ανακάλυψαν οστά που δείχνουν την προέλευση του ανθρώπου. Το φαράγγι Olduvai είναι η τοποθεσία των παλαιότερων ανθρώπινων οικισμών που βρέθηκαν από το ζεύγος Leakey. Αυτή η περιοχή αποκαλείται συχνά “Το λίκνο του πολιτισμού”.
Μίση ώρα αργότερα βρισκόμαστε στην πύλη για το Serengeti, βγάζουμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και το σαφάρι ξεκινάει!



Εκατοντάδες αντιλόπες μασούν ανενόχλητες το γρασίδι στο πέρασμα μας. Από την σκόνη, η βλάστηση έχει χάσει το χρώμα της. Δεκάδες wildbeast (γκνου), πουλιά τρώνε το γεύμα τους πάνω στα μεγάλα αλλά όχι και τόσο έξυπνα ζώα όπως μας είπαν. Ξανά αλλαγή τοπίου, τα δέντρα επιστρέφουν προσφέροντας κρυψώνες σε κάποια θηλαστικά. Σύντομα και πάλι μένει μόνο η χαμηλή βλάστηση, μια πραγματικά τεράστια έκταση με συνεχόμενη εναλλαγή ειδών του ζωικού βασιλείου. Ένα αρσενικό λιοντάρι κάθεται και μας περιεργάζεται, στρουθοκάμηλοι παραδίπλα ανάμεικτοι με άλλα θηράματα που ίσως γίνουν το επόμενο γεύμα του.





Θα σταματήσουμε για κολατσιό στο εγκεκριμένο σημείο, όμορφα πουλιά προσπαθούν και πάλι να κλέψουν φαγητό από τον αμέριμνο τουρίστα. Στην επιστροφή μας βλέπουμε ότι το τζιπ χάνει βενζίνη και ενω ψάχνουν να βρουν δοχεία, πολύ από αυτή θα χαθεί στο έδαφος. Η ώρα περνάει και ειδικότερα η Yet θα ρωτήσει πολλές φόρες το πόση ώρα θα πάρει η επισκευή. Πέντε λεπτά της απαντούν αυτοί, μάλλον τα πέντε λεπτά τους αντιστοιχούν σε μια δική μας ώρα. Η μια από τις δύο Ολλανδέζες (μαντέψτε ποιά) είναι αρκετά απογοητευμένη αλλα οι υπόλοιποι είμαστε υπομονετικοί και συζητάμε μεταξύ μας.



Μετά από εβδομήντα χαμένα λεπτά επιτελούς θα ξεκινήσουμε και πολύ γρήγορα μας περιμένει ένα αρσενικό λιοντάρι στα 15 μέτρα από τον δρόμο, κάνοντας μας όλους αμέσως χαρούμενους! Η αχανής περιοχή έχει ψηλό χορτάρι, στην επόμενη στάση τουλάχιστον επτά λιοντάρια χαλαρώνουν σε σχετικά κοντινή απόσταση από το όχημα μας. Μεγάλοι βράχοι ηφαιστειακής προέλευσης βρίσκονται διάσπαρτοι τριγύρω, σαν να πρόκειται για τα πολύχρωμα φλέγματα ενός γίγαντα με γρίπη. Δέκα λεπτά αργότερα θα δούμε δύο ελέφαντες με συνολικά τρεις χαυλιόδοντες λόγω αντιμαχιών για την κυριαρχία της περιοχής. Και όπως λένε, όταν τσακώνονται οι ελέφαντες την πληρώνουν τα βατράχια, βατράχια δεν είδαμε.
Τώρα το τοπίο φαίνεται περισσότερο όπως το κλασσικό wallpaper των windows. Δεκάδες ζέβρες και διάφορα είδη αντιλόπης λιάζονται ριχνόντας συχνά ματίες προς κάθε κατεύθυνση . Από τα οχήματα που προηγούνται σχεδόν δεν διακρίνεις τον δρόμο, η σκόνη παραμένει στον αέρα για λίγο... Μια μικρή λιμνούλα που βρωμάει, ένας βούρκος ουσιαστικά κρύβει μέσα της καμία δεκαπενταριά ιπποπόταμους που απολαμβάνουν την θαλπωρή του ηλίου! Θα δούμε και zebra crossing (διάβαση πεζών - λογοπαίγνιο) στην κυριολεξία.
















Συνεχίζουμε την οδήγηση μέσα σε έναν λαβύρινθο από μικρά δρομάκια και αργά το απόγευμα θα σταματήσουμε στο Nyani public camp όπου απόψε θα κοιμηθούμε σε σκηνές. Κάμποσες αντιλόπες τρέχουν στα είκοσι μέτρα από εμάς ενω λίγο αργότερα θα περάσουν και πολλά γκνου. Φορτίζουμε τα κινητά μας πίνοντας μια μπύρα στον χώρο του εστιατορίου. Θα γεμίσουμε τα στομάχια μας με σούπα στην οποία έχουν βάλει ποπ κορν (!), μια Tanzanian Bolognese, λαχανικά και ένα πεντανόστιμο μάνγκο με την παρέα μας, συζητώντας για τα όσα είδαν τα μάτια μας. Η μικρή Ολλανδέζα γκρινίαζει για δίαφορα αλλά οι υπόλοιποι είμαστε μια χαρά με ακμαίο το ηθικό! Σύντομα θα πάμε αποκαμωμένοι στις σκηνές μας αλλά πρώτα βεβαίως επιβάλλεται ένα γρήγορο μπάνιο με κρύο νερό και μετά ξάπλα με τους ήχους των γρύλλων και οτι άλλο κρύβεται στην γειτονιά... Πολλές νέες εικόνες σήμερα... Ξαφνικά μέσα στον ύπνο μου ακούω κάτι να τρίβεται στην σκηνή, εκεί που ετοιμάζομαι να κάνω την προσευχή μου μπαίνει μέσα η Α που επιστρέφει από το μπάνιο. Κοιτάζω την ώρα είναι μόλις 23:00. Κατα την δίαρκεια της ημέρας λόγω ζέστης πίνουμε πολύ νερό ενώ και οι μπύρες πριν το δείπνο δεν βοηθούν ιδιαίτερα. Ξαναξυπνάω, είναι 3:30 και προσπαθώ να αντισταθώ στο σώμα μου που δεν κρατιέται άλλο, λίγο πριν το τέλος αποφασίζω ότι πρέπει να βγω από τον υπνόσακο και να πάω και εγώ τουαλέτα. Ανοίγω την σκηνή, έξω εκτός από το φως στην κουζίνα όλα είναι κατάμαυρα. Οπλίζομαι με θάρρος και το κινητό στο χέρι, ακούω κάτι να τρέχει πίσω από κάποιους θάμνους και επιταχύνω το βήμα. Επιστρέφοντας κοιτάζω τον έναστρο ουρανό πάνω από το κεφάλι μου, κλείνω με χαρά την σκηνή και ελαφρύτερος αποκοιμιέμαι αμέσως. Δημόσιες τουαλέτες στην γη και εκατομμύρια αστέρια στον ουρανό, αξία ανεκτίμητη!!







Last edited: