hydronetta
Member
- Μηνύματα
- 4.171
- Likes
- 14.604
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- όπου δεν έχω πάει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Χαρτούμ - Φτώχεια κ Καλή Καρδιά
- Ομντουρμάν - Χορεύοντας με τους Δερβίσηδες
- Κοράλλια κ Λαμαρίνες
- Κάσαλα - Πίστη ζυμωμένη απο πηλό
- Naqa & Mussawarat
- Οι πυραμίδες της Meroe
- Karima: τάφοι, πυραμίδες, ναοί και το εμβληματικό βουνό Jebel Barkal
- Παλιά Dongola: χριστιανικά μνημεία
- Kerma: προϊστορία και ξεχασμένα βασίλεια
- Οι..καταρράκτες του Νείλου κι οι βραχογραφίες
- Soleb: τα μυγάκια του Χίτσκοκ
- Sai: ένα νησί καταμεσίς του Νείλου
- Έρημος
- Χαρτούμ
- Επιμύθιο
Έρημος
Το πρόγραμμα προέβλεπε το επόμενο διήμερο να επιστρέψουμε σταδιακά προς το Χαρτούμ διανυκτερεύοντας στην έρημο, αφού πρώτα βλέπαμε κι άλλες δυο αρχαϊκές κολώνες στο Sesibi.
Όμως ο Αίολος έφερε τα πάνω κάτω. Από το βράδυ είχε σηκωθεί αέρας και μαζί άμμος κάτι που περιόριζε την ορατότητα κι έτσι με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίστηκε να επιστρέψουμε κατά μια μέρα συντομότερα στο Χαρτούμ με διανυκτέρευση μόνο στο Wadi Milk κάπου 300 χλμ απόσταση από την σουδανέζικη πρωτεύουσα. Ποία χαρά για μένα που δεν είχα προκάμει να την δω (ελέω Gulfair)
Εννοείται ότι το Sesibi δεν το επισκεφθήκαμε. Αντ’αυτού επισκεφθήκαμε εκ νέου την αγορά της πόλης Dongola με στάση και για γεύμα. Λίγο πριν την πόλη Dongola, χρειάστηκε να φουλάρουμε το αμάξι με καύσιμα. Πετρελαιοπαραγωγός χώρα υποτίθεται και κάνaμε αμάν να βρούμε βενζινάδικο και σ'αυτό που εντόπισε ο οδηγός μας τα αμάξια σχημάτιζαν ουρά. Εκεί λίγο έλειψε να δημιουργεί διπλωματικό επεισόδιο διότι οι αυτόκλητοι πάτρονες του βενζινάδικου λογοφέρανε έντονα με την Ισαβέλλα που ευκαιρία δοθείσης δεν άντεξε να μην σκοπεύσει με το φακό της μηχανής προς τα πλήθη που συνωστίζονταν.
Ιδού και μερικές εικόνες πέριξ του πρατηρίου όπου το κλίμα είναι εντελώς διαφορετικό
Στην Dongola, μιας και χρόνος υπήρχε, κάναμε αρχικά μια βόλτα πριν καταλήξουμε σε ένα μαγειριό για να γευματίσουμε.
Στην αγορά της Dongola ήταν που συνάντησα τον γέροντα ναυτικό που μιλούσε ελληνικά και με υποδέχθηκε με τους στίχους του τραγουδιού. Η βόλτα στην αγορά ήταν μια πανδαισία για... φατσοφωτογραφίες. Ήταν πραγματικά απίστευτο με τι ενθουσιασμό μας υποδέχθηκαν όλοι (δεν κυκλοφορούσαν κι άλλοι αλλοδαποί άλλωστε), ενίοτε ποζάροντας με νάζι στο φακό της μηχανής.

Το Wadi Milk όπου προβλεπόταν να διανυκτερεύσουμε καθ'οδόν για το Χαρτούμ, το φανταζόμουνα διαφορετικό. Μια κοίτη ξεροπόταμου κι εντυπωσιακούς ορεινούς όγκους τριγύρω. Αντ’αυτού ήταν μια αχανής έκταση ερήμου με διάσπαρτους χαμηλούς ηφαιστειογενείς λόφους.
Επιλέξαμε στη τύχη ένα μέρος να κατασκηνώσουμε κι αμέσως με την Ισαβέλλα ξεκινήσαμε φωτογραφικό σαφάρι στην περιοχή. Η θέα παρά την αρχική απογοήτευση μας αποζημίωσε.
Δείπνο υπό το φως των αστεριών κι αμέσως για ύπνο αν και ο Αίολος που έμοιαζε να κοπάζει αποφάσισε εκ νέου να σουλατσάρει στις ερήμους. Η σκηνή μου ταραζόταν εκ θεμελίων από τις ριπές του ανέμου.
Ήταν μια δύσκολη βραδιά Κατερίνα…
Παρά τον ανήσυχο ύπνο, τα μάτια μου άνοιξαν με το πρώτο φως της μέρας.
Αυτή τη φορά και μέχρι να πάρουμε το πρωινό μας, κάναμε μεγαλύτερη διαδρομή ως τους αμμόλοφους που είχαμε εντοπίσει από το προηγούμενο απόγευμα. Όσο έβλεπε το μάτι η έρημος εναλλασσόταν με χαμηλά βουνά, μοναχικά δένδρα. Φωτογραφίζαμε ξανά και ξανά τις σκιάσεις της άμμου στο παιχνίδισμά της με το πρωινό φως του ήλιου. Ρουφούσαμε αχόρταγα τις εικόνες που προσέφερε απλόχερα ένα τοπίο λιτό μα και μεγαλειώδες.
Μοναξιά, σιωπή.
Το πρόγραμμα προέβλεπε το επόμενο διήμερο να επιστρέψουμε σταδιακά προς το Χαρτούμ διανυκτερεύοντας στην έρημο, αφού πρώτα βλέπαμε κι άλλες δυο αρχαϊκές κολώνες στο Sesibi.
Όμως ο Αίολος έφερε τα πάνω κάτω. Από το βράδυ είχε σηκωθεί αέρας και μαζί άμμος κάτι που περιόριζε την ορατότητα κι έτσι με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίστηκε να επιστρέψουμε κατά μια μέρα συντομότερα στο Χαρτούμ με διανυκτέρευση μόνο στο Wadi Milk κάπου 300 χλμ απόσταση από την σουδανέζικη πρωτεύουσα. Ποία χαρά για μένα που δεν είχα προκάμει να την δω (ελέω Gulfair)

Εννοείται ότι το Sesibi δεν το επισκεφθήκαμε. Αντ’αυτού επισκεφθήκαμε εκ νέου την αγορά της πόλης Dongola με στάση και για γεύμα. Λίγο πριν την πόλη Dongola, χρειάστηκε να φουλάρουμε το αμάξι με καύσιμα. Πετρελαιοπαραγωγός χώρα υποτίθεται και κάνaμε αμάν να βρούμε βενζινάδικο και σ'αυτό που εντόπισε ο οδηγός μας τα αμάξια σχημάτιζαν ουρά. Εκεί λίγο έλειψε να δημιουργεί διπλωματικό επεισόδιο διότι οι αυτόκλητοι πάτρονες του βενζινάδικου λογοφέρανε έντονα με την Ισαβέλλα που ευκαιρία δοθείσης δεν άντεξε να μην σκοπεύσει με το φακό της μηχανής προς τα πλήθη που συνωστίζονταν.
Ιδού και μερικές εικόνες πέριξ του πρατηρίου όπου το κλίμα είναι εντελώς διαφορετικό



Στην Dongola, μιας και χρόνος υπήρχε, κάναμε αρχικά μια βόλτα πριν καταλήξουμε σε ένα μαγειριό για να γευματίσουμε.

Στην αγορά της Dongola ήταν που συνάντησα τον γέροντα ναυτικό που μιλούσε ελληνικά και με υποδέχθηκε με τους στίχους του τραγουδιού. Η βόλτα στην αγορά ήταν μια πανδαισία για... φατσοφωτογραφίες. Ήταν πραγματικά απίστευτο με τι ενθουσιασμό μας υποδέχθηκαν όλοι (δεν κυκλοφορούσαν κι άλλοι αλλοδαποί άλλωστε), ενίοτε ποζάροντας με νάζι στο φακό της μηχανής.





















Το Wadi Milk όπου προβλεπόταν να διανυκτερεύσουμε καθ'οδόν για το Χαρτούμ, το φανταζόμουνα διαφορετικό. Μια κοίτη ξεροπόταμου κι εντυπωσιακούς ορεινούς όγκους τριγύρω. Αντ’αυτού ήταν μια αχανής έκταση ερήμου με διάσπαρτους χαμηλούς ηφαιστειογενείς λόφους.
Επιλέξαμε στη τύχη ένα μέρος να κατασκηνώσουμε κι αμέσως με την Ισαβέλλα ξεκινήσαμε φωτογραφικό σαφάρι στην περιοχή. Η θέα παρά την αρχική απογοήτευση μας αποζημίωσε.



Δείπνο υπό το φως των αστεριών κι αμέσως για ύπνο αν και ο Αίολος που έμοιαζε να κοπάζει αποφάσισε εκ νέου να σουλατσάρει στις ερήμους. Η σκηνή μου ταραζόταν εκ θεμελίων από τις ριπές του ανέμου.
Ήταν μια δύσκολη βραδιά Κατερίνα…
Παρά τον ανήσυχο ύπνο, τα μάτια μου άνοιξαν με το πρώτο φως της μέρας.
Αυτή τη φορά και μέχρι να πάρουμε το πρωινό μας, κάναμε μεγαλύτερη διαδρομή ως τους αμμόλοφους που είχαμε εντοπίσει από το προηγούμενο απόγευμα. Όσο έβλεπε το μάτι η έρημος εναλλασσόταν με χαμηλά βουνά, μοναχικά δένδρα. Φωτογραφίζαμε ξανά και ξανά τις σκιάσεις της άμμου στο παιχνίδισμά της με το πρωινό φως του ήλιου. Ρουφούσαμε αχόρταγα τις εικόνες που προσέφερε απλόχερα ένα τοπίο λιτό μα και μεγαλειώδες.





Μοναξιά, σιωπή.

Last edited by a moderator: