jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.226
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
Ο χρόνος με πάει πίσω στο 2015...
Ένα απ τα μεγάλα όνειρα ενός μοτοσυκλετιστή είναι η επίτευξη ενός τέτοιου ταξιδιού στην πανέμορφη, από πολλές απόψεις Νορβηγία, με απώτερο στόχο την κορυφή. Θα μου πείτε γιατί ντε και καλά στην κορυφή, είναι δύσκολο να το εξηγήσω σε κάποιον που δεν καβαλάει μηχανή...το να φτάνεις σε ένα σημείο και υποτίθεται μετά να γυρνάς πίσω δεν είναι απλά μια ''πινέζα''. Είσαι με την μοτοσυκλέτα σου που τόσο αγαπάς και μαζί της ''κατακτάς'' ένα στόχο, είναι καθαρά το συναισθηματικό του πράγματος κι όχι αυτή η καθεαυτή ''πινέζα''. Τα συναισθήματα που σε κυριεύουν είναι απερίγραπτα!
Έτσι κι εμείς με τον Παύλο το 2015 σχεδιάζαμε την επίτευξη αυτού του ''οδηγικού'' ονείρου. Όμως σχεδιάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο...(ΔΝΤ). Από την αρχή της προετοιμασίας κάτι δεν πήγαινε καλά, δεν είχα θετικές σκέψεις, ένοιωθα ότι κάτι θα γινόταν. Φυσικά μέχρι τότε είχα διαβάσει πολλά ταξιδιωτικά και ήξερα πάνω κάτω τι ήθελα να δω (ο Παύλος απλά ακολουθάει σε όποιο πρόγραμμα βγάλω). Είχαμε πει ότι θα ξεκινάγαμε περίπου στα μέσα Ιουλίου και μετά...
Είχα βγάλει διαδρομή, μιλάγαμε αρκετά και ένοιωθα οτι κάτι δεν πήγαινε καλά, είχα ένα αρνητικό προαίσθημα απ την αρχή μέχρι που έρχεται η Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015...
Οι τράπεζες θα παραμείνουν κλειστές μέχρι και τη Δευτέρα 6 Ιουλίου, σύμφωνα με την σχετική ΠΝΠ, πανικός απ το προηγούμενο βραδυ που υπήρχαν οι φήμες. Έκανα βόλτα θυμάμαι με την μηχανή και έβλεπα ουρές στα ΑΤΜ από νέους μέχρι πολύ ηλικιωμένους, άλλοι να φοράνε κανονικά ρούχα κι άλλοι με πιτζάμες κυριολεκτικά! Λέω από μέσα μου, ''ο Ελληνας δεν πάει καλά τελικά'' , μέχρι που την επόμενη γίνεται το μεγάλο μπαμ και κλείνουν οι τράπεζες! Μεγάλη αβεβαιότητα άγχος χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει! Ένας φίλος είχε φύγει ήδη εξωτερικό και δεν λειτουργούσαν οι κάρτες του καθόλου! Ένας χαμός και ένα αλαλουμ παντού! Μας είχε κυριεύσει μια γενικότερη αβεβαιότητα στα πάντα.
Με το να μην έχω θετικές σκέψεις από πριν μιλήσαμε με τον Παύλο και αποφασίσαμε να περάσουν κάποιες μέρες και να δούμε τι θα γίνει...όμως Νορβηγία δεν μπορείς να ξεκινήσεις να πας όποτε θες, συνήθως ξεκινάς μέσα Ιουνίου με αρχες Αυγούστου, πετυχαίνοντας όσο μπορείς καλύτερο καιρό...
Με τα πολλά η ψυχολογία είχε πέσει και το όνειρο ξεθώριασε, τουλάχιστον για το 2015...
Όμως τα όνειρα δεν σβήνουν ολοκληρωτικά, έτσι το 2017 ξαναέρχεται στο προσκήνιο ''παρέα'' με 2 άλλους φίλους που το σκεφτόντουσαν κι αυτοί, τον άλλο Γιάννη και το Γιώργο που ήταν απ τα μέρη του Παύλου (Ιεράπετρα). Το πλάνο άλλωστε ήταν σχεδόν έτοιμο στα συρτάρια (τα κανονικά αλλά και του μυαλού) απ το 2015. Έτσι Άνοιξη του 2017 παίρνουμε την απόφαση να πραγματοποιήσουμε εμείς οι 4 αυτό το ταξίδι. Ο χρονικός ορίζοντας ήταν να ξεκινήσουμε αρχές Ιουνίου, λίγο νωρίς και αρκετά επίφοβο για το τι καιρό θα συναντήσουμε (Ο Γιάννης έπρεπε 2 Ιουλίου να είναι πίσω καθώς είχε φωτογράφιση Γάμου, και ο Παύλος που είχε ανοίξει φαρμακείο σε τουριστική περιοχή ήθελε να είναι πίσω τέλη Ιούνη με αρχές Ιούλη). Ήδη στην Ευρώπη έκανε πολύ βαρύ Χειμώνα το 2017 και τα χιόνια θα ήταν πολλά στη Νορβηγία. Αυτό θα μας περιόριζε στο αν όλα τα πάσα που είχαμε σκοπό να περάσουμε θα ήταν ανοιχτά (τελικά μόνο ένα πετύχαμε κλειστό απ τη μέση και μετά). Το πρόγραμμα ήταν για 22 ημέρες με 1-2 μέρες ''καβάτζα'' μην τυχόν τις χρειαστούμε κάπου. Εγώ επειδή από Πολωνία και κάτω είχα πάει 2 φορές θα έφευγα 1 εβδομάδα μόνος από Λιθουανία μπαίνοντας Ουκρανία, Μολδαβια, Ρουμανια, Βουλγαρία, ενώ τα παιδιά από Πολωνία θα κατέβαιναν Ουγγαρία Σερβια ΠΓΔΜ.
Επειδή οι μέρες ήταν κάπως περιορισμένες ο Γιάννης είχε ένα φίλο που ο πατέρας του είχε νταλίκες και πήγαινε Άμστερνταμ. Τον είχε χρησιμοποιήσει άλλη μια φορά στέλνοντας την μηχανή πολύ φθηνά (ειδική τιμή γι αυτόν). Ούτως η άλλως θα παίρναμε καράβι από Πάτρα Ανκόνα για να ανεβαίναμε από κει ώστε να γλιτώναμε μερες χλμ και κίνηση (καλοκαίρι γαρ). Ρωτώντας ο Γιάννης μας είπε οτι και για τις 4 μηχανές η νταλίκα θα μας έπαιρνε 500 ευρώ (τιμή μονο για φίλους), κοιτάζωντας και τα εισητήρια για Amsterdam με Skyscanner τα βρίσκαμε στα 65 ευρώ σύν 20 ευρώ το Χανιά Αθήνα με ryanair συν 20 η μηχανή για Αθηνα (η νταλίκα ηταν Αθήνα). Έτσι όλο το ''πακέτο'' θα μας πήγαινε περι τα 230 ευρω το άτομο, σούπερ τιμή αν σκεφτείς ότι βάζοντας τα κάτω με τα καράβια, διαμονή, διόδια και βενζινες μεχρι εκεί θα ταν κοντα 400 ευρώ. Άλλωστε απ το καράβι και πάνω θα ανεβαίναμε από αυτοκινητόδρομους για να προλάβουμε τις μέρες που είχαμε στην διάθεσή μας. Όλοι συμφωνήσαμε στην ''λύση'' αυτή κι αμέσως κλείσαμε τα εισιτήρια και την νταλίκα
Έτσι μια γλυκιά ανυπομονησία μέχρι να ''κυλήσουν οι ρόδες'' μόλις είχε ξεκινήσει...
Ένα απ τα μεγάλα όνειρα ενός μοτοσυκλετιστή είναι η επίτευξη ενός τέτοιου ταξιδιού στην πανέμορφη, από πολλές απόψεις Νορβηγία, με απώτερο στόχο την κορυφή. Θα μου πείτε γιατί ντε και καλά στην κορυφή, είναι δύσκολο να το εξηγήσω σε κάποιον που δεν καβαλάει μηχανή...το να φτάνεις σε ένα σημείο και υποτίθεται μετά να γυρνάς πίσω δεν είναι απλά μια ''πινέζα''. Είσαι με την μοτοσυκλέτα σου που τόσο αγαπάς και μαζί της ''κατακτάς'' ένα στόχο, είναι καθαρά το συναισθηματικό του πράγματος κι όχι αυτή η καθεαυτή ''πινέζα''. Τα συναισθήματα που σε κυριεύουν είναι απερίγραπτα!
Έτσι κι εμείς με τον Παύλο το 2015 σχεδιάζαμε την επίτευξη αυτού του ''οδηγικού'' ονείρου. Όμως σχεδιάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο...(ΔΝΤ). Από την αρχή της προετοιμασίας κάτι δεν πήγαινε καλά, δεν είχα θετικές σκέψεις, ένοιωθα ότι κάτι θα γινόταν. Φυσικά μέχρι τότε είχα διαβάσει πολλά ταξιδιωτικά και ήξερα πάνω κάτω τι ήθελα να δω (ο Παύλος απλά ακολουθάει σε όποιο πρόγραμμα βγάλω). Είχαμε πει ότι θα ξεκινάγαμε περίπου στα μέσα Ιουλίου και μετά...
Είχα βγάλει διαδρομή, μιλάγαμε αρκετά και ένοιωθα οτι κάτι δεν πήγαινε καλά, είχα ένα αρνητικό προαίσθημα απ την αρχή μέχρι που έρχεται η Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015...
Οι τράπεζες θα παραμείνουν κλειστές μέχρι και τη Δευτέρα 6 Ιουλίου, σύμφωνα με την σχετική ΠΝΠ, πανικός απ το προηγούμενο βραδυ που υπήρχαν οι φήμες. Έκανα βόλτα θυμάμαι με την μηχανή και έβλεπα ουρές στα ΑΤΜ από νέους μέχρι πολύ ηλικιωμένους, άλλοι να φοράνε κανονικά ρούχα κι άλλοι με πιτζάμες κυριολεκτικά! Λέω από μέσα μου, ''ο Ελληνας δεν πάει καλά τελικά'' , μέχρι που την επόμενη γίνεται το μεγάλο μπαμ και κλείνουν οι τράπεζες! Μεγάλη αβεβαιότητα άγχος χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει! Ένας φίλος είχε φύγει ήδη εξωτερικό και δεν λειτουργούσαν οι κάρτες του καθόλου! Ένας χαμός και ένα αλαλουμ παντού! Μας είχε κυριεύσει μια γενικότερη αβεβαιότητα στα πάντα.
Με το να μην έχω θετικές σκέψεις από πριν μιλήσαμε με τον Παύλο και αποφασίσαμε να περάσουν κάποιες μέρες και να δούμε τι θα γίνει...όμως Νορβηγία δεν μπορείς να ξεκινήσεις να πας όποτε θες, συνήθως ξεκινάς μέσα Ιουνίου με αρχες Αυγούστου, πετυχαίνοντας όσο μπορείς καλύτερο καιρό...
Με τα πολλά η ψυχολογία είχε πέσει και το όνειρο ξεθώριασε, τουλάχιστον για το 2015...
Όμως τα όνειρα δεν σβήνουν ολοκληρωτικά, έτσι το 2017 ξαναέρχεται στο προσκήνιο ''παρέα'' με 2 άλλους φίλους που το σκεφτόντουσαν κι αυτοί, τον άλλο Γιάννη και το Γιώργο που ήταν απ τα μέρη του Παύλου (Ιεράπετρα). Το πλάνο άλλωστε ήταν σχεδόν έτοιμο στα συρτάρια (τα κανονικά αλλά και του μυαλού) απ το 2015. Έτσι Άνοιξη του 2017 παίρνουμε την απόφαση να πραγματοποιήσουμε εμείς οι 4 αυτό το ταξίδι. Ο χρονικός ορίζοντας ήταν να ξεκινήσουμε αρχές Ιουνίου, λίγο νωρίς και αρκετά επίφοβο για το τι καιρό θα συναντήσουμε (Ο Γιάννης έπρεπε 2 Ιουλίου να είναι πίσω καθώς είχε φωτογράφιση Γάμου, και ο Παύλος που είχε ανοίξει φαρμακείο σε τουριστική περιοχή ήθελε να είναι πίσω τέλη Ιούνη με αρχές Ιούλη). Ήδη στην Ευρώπη έκανε πολύ βαρύ Χειμώνα το 2017 και τα χιόνια θα ήταν πολλά στη Νορβηγία. Αυτό θα μας περιόριζε στο αν όλα τα πάσα που είχαμε σκοπό να περάσουμε θα ήταν ανοιχτά (τελικά μόνο ένα πετύχαμε κλειστό απ τη μέση και μετά). Το πρόγραμμα ήταν για 22 ημέρες με 1-2 μέρες ''καβάτζα'' μην τυχόν τις χρειαστούμε κάπου. Εγώ επειδή από Πολωνία και κάτω είχα πάει 2 φορές θα έφευγα 1 εβδομάδα μόνος από Λιθουανία μπαίνοντας Ουκρανία, Μολδαβια, Ρουμανια, Βουλγαρία, ενώ τα παιδιά από Πολωνία θα κατέβαιναν Ουγγαρία Σερβια ΠΓΔΜ.
Επειδή οι μέρες ήταν κάπως περιορισμένες ο Γιάννης είχε ένα φίλο που ο πατέρας του είχε νταλίκες και πήγαινε Άμστερνταμ. Τον είχε χρησιμοποιήσει άλλη μια φορά στέλνοντας την μηχανή πολύ φθηνά (ειδική τιμή γι αυτόν). Ούτως η άλλως θα παίρναμε καράβι από Πάτρα Ανκόνα για να ανεβαίναμε από κει ώστε να γλιτώναμε μερες χλμ και κίνηση (καλοκαίρι γαρ). Ρωτώντας ο Γιάννης μας είπε οτι και για τις 4 μηχανές η νταλίκα θα μας έπαιρνε 500 ευρώ (τιμή μονο για φίλους), κοιτάζωντας και τα εισητήρια για Amsterdam με Skyscanner τα βρίσκαμε στα 65 ευρώ σύν 20 ευρώ το Χανιά Αθήνα με ryanair συν 20 η μηχανή για Αθηνα (η νταλίκα ηταν Αθήνα). Έτσι όλο το ''πακέτο'' θα μας πήγαινε περι τα 230 ευρω το άτομο, σούπερ τιμή αν σκεφτείς ότι βάζοντας τα κάτω με τα καράβια, διαμονή, διόδια και βενζινες μεχρι εκεί θα ταν κοντα 400 ευρώ. Άλλωστε απ το καράβι και πάνω θα ανεβαίναμε από αυτοκινητόδρομους για να προλάβουμε τις μέρες που είχαμε στην διάθεσή μας. Όλοι συμφωνήσαμε στην ''λύση'' αυτή κι αμέσως κλείσαμε τα εισιτήρια και την νταλίκα
Έτσι μια γλυκιά ανυπομονησία μέχρι να ''κυλήσουν οι ρόδες'' μόλις είχε ξεκινήσει...
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: