jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
ΗΜΕΡΑ 21η, 29 Ιουνίου 2017
Οδησσός (Ουκρανία) - Βέλικο Τάρνοβο (Βουλγαρία)
Χλμ ημέρας 720
Το βράδυ μετά την εσωτερική διαβούλευση με τον εαυτό μου αποφάσισα τελικά να φύγω προς τα κάτω σιγά σιγά, το ξενοδοχείο την επόμενη μέρα δεν είχε άλλο δωμάτιο και λόγω εποχής δεν έβρισκα εύκολα άλλο κοντά στην πόλη και παράλληλα κάπως οικονομικό. Άλλωστε θα έπρεπε να φτιάξω όλα τα πράγματα να φορτώσω την μηχανή και ξανά μανά τα ίδια στο επόμενο ξενοδοχείο, θα γνώριζα βέβαια τις διάσημες παραλίες της Οδησσού αλλά τελικά προτίμησα να γυρίσω και να αφιερώσω την ημέρα αυτή σε φίλους που θα έβλεπα στην Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική! Έπρεπε λοιπόν χα χωρίσω την διαδρομή στα 2, γι αυτό και επέλεξα η επόμενη διαμονή μου να είναι ένα υπέροχο χωριουδάκι της Βουλγαρίας που το είχα ανακαλύψει από φίλους που το είχαν επισκεφθεί, το Βέλικο Τάρνοβο!
Τα χλμ της ημέρας θα ήταν αρκετά λοιπόν έως εκεί (περίπου 730) αλλά και το οδικό δίκτυο σε πολύ μέτρια κατάσταση και με ελάχιστα χλμ αυτοκινητόδρομου μόνο κοντά στο Βουκουρέστι! Συν τοις άλλοις θα έπρεπε ουσιαστικά να περάσω 4 χώρες , από Ουκρανία λίγο στην Μολδαβία μετά στη Ρουμανία και τέλος στην Βουλγαρία. Έτσι λοιπόν πρωινό ξύπνημα και αποχαιρετισμός με την αγαπημένη μου Ουκρανή ρεσεψιονίστ
Έτσι αφού φόρτωσα γρήγορα την μηχανή, έφαγα το υποτυπώδες πρωινό του ξενοδοχείου, δεν περίμενα φυσικά πολλά με αυτή την τιμή!
Ξεκίνησα και πήρα τον Μ15 περνώντας ένα μικρό κομμάτι από έδαφος της Μολδαβίας, στο σημείο αυτο οι συνοριακοί με το που είπα οτι κατευθύνομαι προς Ρουμανία, δεν με έλεγξαν καθόλου και με οδήγησαν σε ένα δρόμο πίσω απ το συνοριακό φυλάκιο περνώντας απ το Εθνικό πάρκο του Δνείστερου ποταμού.
Κάπου εκεί αρκετοί Ουκρανοί ψάρευαν πάνω από μια γέφυρα
Κι άλλοι νεαροί έκαναν μπάνιο !
Αιώνιο Respect στους ποδηλάτες που διανύουν τόσα δύσκολα χλμ!
Περνώντας από διάφορα Ουκρανικά χωριουδάκια πριν μπω στην Ρουμανία
Φτάνοντας στα σύνορα της Μολδαβίας στο Μπολχράντ ο υδράργυρος άρχισε να χτυπάει κόκκινο, 40 βαθμούς μου έδειξε η μοτοσυκλέτα και είχα αρχίσει να δυσφορώ μέσα στο κράνος! Άνοιγα την ζελατίνα και με έκαιγε ο αέρας, την έκλεινα και σούρωνα! Τρελή κατάσταση, οι Μολδαβοί δε στρατιώτες να μας έχουν στο περίμενε στο φυλάκιο πριν τα κιόσκια! Όταν τους ρώτησα να περάσω έστω εγω που με ψήνει ο ήλιος πήρα βέβαια αρνητική απάντηση!
Με προσέγγισαν κάτι Μολδαβοί που περίμεναν και μου είπαν αν θέλω να μπω στο βανάκι που είχαν αλλά όχι οτι κι εκεί μέσα δεν θα έκανε ζεστή! Με τα πολλά αφήνουν κάποιους επιτέλους να προχωρήσουν προς τα κιόσκα.
Γενικά τον μεγαλύτερο έλεγχο και τις περισσότερες διαδικασίες τον είχε η Μολδαβία. Ευτυχώς εκεί γνώρισα μια Φιλανδή που δούλευε στην ειρηνευτική δύναμη του ΟΗΕ, η οποία με βοήθησε να ξεμπλέξω γρήγορα και χωρίς πολλούς ελέγχους πηγαίνοντας η ίδια τα χαρτιά μου όπου χρειαζόταν! Κάπου εκεί οι υπάλληλοι μου ανέφεραν οτι έπρεπε να πληρώσω ένα οδικό τέλος (περίπου 10-20 δολάρια), το είχαν αναφέρει κι άλλοι φίλοι ταξιδιώτες για την Μολδαβία αλλά εγώ απ τα βόρεια σύνορα (απ το ποτάμι) που είχα μπει ούτε που με ενόχλησαν για το συγκεκριμένο τέλος (απ ότι φαίνεται ίσως δεν το ζητάνε και νόμιμα) ! Το αρνήθηκα φυσικά λέγοντας τους οτι το είχα πληρώσει μπαίνοντας απ τα βόρεια της χώρας και ανέφερα οτι θα έκανα λίγα χλμ στη χώρα μέχρι να μπω Ρουμανία απ το Γκαλάτι. Τελικά ο συνοριακός πείστηκε και με άφησε, συνομίλησα και λίγο με την συμπαθή Φιλανδή και αναχώρησα για τα σύνορα με Ρουμανία
Εκεί οι διαδικασίες ήταν αρκετά πιο γρήγορες! Σε σύνολο μισής ώρας είχα ξεμπερδέψει και πλέον ήμουν στα εδάφη της αγαπημένης μου Ρουμανίας! Τα πρώτα σπίτια το αποδείκνυαν άλλωστε όντας βαμμένα στα χρώματα της σημαίας τους!
Πέρασα γρήγορα απ Το Γκαλάτι και κατευθύνθηκα προς Βουκουρέστι οπού εκεί έπαθα ένα σόκ! Ο δρόμος που οδηγούσε στο περιφερικό δαχτυλίδι ήταν φραγμένος για περίπου 5-6 χλμ με νταλίκες!
Εκεί τα χρειάστηκα ολίγον, σε συνδυασμό με την ανυπόφορη ζέστη, άρχισα να προσπερνάω τις νταλίκες πατώντας την διπλή διαχωριστική έχοντας όλα τα φωτά και αλάρμ αναμμένα. Αν δεν το έκανα αυτό ακόμα εκεί θα βρισκόμουν!
Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής στα οδικά ταξίδια. Ο χρόνος που χάνεις με το αυτοκίνητο περιμένοντας τις τεράστιες αυτές ουρές είτε στο δρόμο είτε στα σύνορα είναι πάρα πολύς! Δεν ξέρω αν θα το άντεχα! Ευτυχώς με την μοτοσυκλέτα αν είσαι και λίγο σβέλτος ξεμπερδεύεις πολύ γρήγορα!
Έτσι λοιπόν αφού ξεμπέρδεψα γρήγορα στο Βουκουρέστι, πέρασα την γέφυρα του Δούναβη στο Ρούσε οι οποία σε περνάει στα εδάφη της Βουλγαρίας δωρεάν καθώς οι μηχανές δεν πληρώνουν αντίτιμο στη γέφυρα αλλά ούτε και κάρτα διοδίων σε Βουλγαρία και Ρουμανία.
Μετά από σχεδόν 11-12 ώρες στο δρόμο έφτασα επιτέλους εξουθενωμένος στον ξενώνα που είχα βρει το προηγούμενο βράδυ μέσω Booking! Έμεινα στο Guest House Diel με 13 ευρώ μαζί με εξαιρετικό σπιτικό πρωινό, συν κλειστό παρκινγκ για την μπουμπου (είχε φωτογραφίες με διάφορους μοτοσικλετιστες που είχαν μείνει εκεί) !
Ήταν μια απ τις καλύτερες μου διαμονές στα μοτοσυκλετιστικά μου ταξίδια! Η κυρία (μαζί με τον γιο) που είχε τον ξενώνα, με περίμενε και είχε βάλει μέχρι και το A/C για να βρω το δωμάτιο δροσερό
(της είχα γράψει οτι θα ερχόμουν με μηχανή αργά το απόγευμα)
Μου άνοιξε και βάλαμε την μηχανή μέσα στην αυλή (αργότερα πίσω στο κλειστό πάρκινγκ που φαίνεται) κι αμέσως έτρεξε να μου φέρει ένα μπουκάλι κρύο νερό να δροσιστώ. Bλέποντας κόκκινο το πρόσωπο μου, μου έδωσε και μια ενυδατική αλοιφή να βάλω! Απίστευτος άνθρωπος, με σκλάβωσε με την φιλοξενία της!
Με χαρά διαπίστωσα σήμερα πως είμαι κι εγώ μέλος των φωτογραφιών που έχουν στο Booking!
Πράγμα που με συγκίνησε ιδιαίτερα, θα ήθελα μια μέρα να ξαναβρεθώ εκεί και να ξαναζήσω την ζεστασιά των ανθρώπων αυτών! 
Πραγματικά μετά από 730χλμ με τόση ζέστη τόσα σύνορα, κίνηση και με τους δρόμους όχι στο καλύτερο επίπεδο, (μέχρι να πιάσω τους αυτοκινητόδρομους της Ρουμανίας) το μόνο που ήθελα ήταν ένα κρύο μπάνιο χαλάρωση και φυσικά φαγητό!
Μέχρι να κατέβω στην μικρή πόλη του Βέλικο Τάρνοβο, η νύχτα έπεφτε σιγά σιγά, γι αυτό έψαξα γρήγορα για το ντόπιο μαγαζί με φαγητό που μου πρότεινε η ευγενική κυρία! Την επόμενη μέρα θα εξερευνούσα λεπτομερώς την πόλη...
Πανέμορφη θέα από τη βεράντα με το εσωτερικό του εξαιρετικά προσεγμένο, με πολύ όμορφη vintage διακόσμηση και με προσωπικό πολύ ευγενικό! Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και σε πολύ καλές τιμές! Restaurant Shtastliveca
Η απίθανη θέα απ την βεράντα προς το ποτάμι και το μνημείο του Asen
Είχε πια βραδιάσει για τα καλά κι εγώ μετά το γεύμα μου είχα χαλαρώσει, παίρνοντας σιγά σιγά τον δρόμο προς τον ξενώνα όπου ο Μορφέας με πήρε στην αγκαλιά του με συνοπτικές διαδικασίες! Αύριο είχε πρωινό ξύπνημα για να γνωρίσουμε το όμορφο και τόσο φιλόξενο Βέλικο Τάρνοβο!
Τέλος 21ης ημέρας...
Οδησσός (Ουκρανία) - Βέλικο Τάρνοβο (Βουλγαρία)
Χλμ ημέρας 720

Το βράδυ μετά την εσωτερική διαβούλευση με τον εαυτό μου αποφάσισα τελικά να φύγω προς τα κάτω σιγά σιγά, το ξενοδοχείο την επόμενη μέρα δεν είχε άλλο δωμάτιο και λόγω εποχής δεν έβρισκα εύκολα άλλο κοντά στην πόλη και παράλληλα κάπως οικονομικό. Άλλωστε θα έπρεπε να φτιάξω όλα τα πράγματα να φορτώσω την μηχανή και ξανά μανά τα ίδια στο επόμενο ξενοδοχείο, θα γνώριζα βέβαια τις διάσημες παραλίες της Οδησσού αλλά τελικά προτίμησα να γυρίσω και να αφιερώσω την ημέρα αυτή σε φίλους που θα έβλεπα στην Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική! Έπρεπε λοιπόν χα χωρίσω την διαδρομή στα 2, γι αυτό και επέλεξα η επόμενη διαμονή μου να είναι ένα υπέροχο χωριουδάκι της Βουλγαρίας που το είχα ανακαλύψει από φίλους που το είχαν επισκεφθεί, το Βέλικο Τάρνοβο!
Τα χλμ της ημέρας θα ήταν αρκετά λοιπόν έως εκεί (περίπου 730) αλλά και το οδικό δίκτυο σε πολύ μέτρια κατάσταση και με ελάχιστα χλμ αυτοκινητόδρομου μόνο κοντά στο Βουκουρέστι! Συν τοις άλλοις θα έπρεπε ουσιαστικά να περάσω 4 χώρες , από Ουκρανία λίγο στην Μολδαβία μετά στη Ρουμανία και τέλος στην Βουλγαρία. Έτσι λοιπόν πρωινό ξύπνημα και αποχαιρετισμός με την αγαπημένη μου Ουκρανή ρεσεψιονίστ

Ξεκίνησα και πήρα τον Μ15 περνώντας ένα μικρό κομμάτι από έδαφος της Μολδαβίας, στο σημείο αυτο οι συνοριακοί με το που είπα οτι κατευθύνομαι προς Ρουμανία, δεν με έλεγξαν καθόλου και με οδήγησαν σε ένα δρόμο πίσω απ το συνοριακό φυλάκιο περνώντας απ το Εθνικό πάρκο του Δνείστερου ποταμού.

Κάπου εκεί αρκετοί Ουκρανοί ψάρευαν πάνω από μια γέφυρα


Κι άλλοι νεαροί έκαναν μπάνιο !


Αιώνιο Respect στους ποδηλάτες που διανύουν τόσα δύσκολα χλμ!

Περνώντας από διάφορα Ουκρανικά χωριουδάκια πριν μπω στην Ρουμανία

Φτάνοντας στα σύνορα της Μολδαβίας στο Μπολχράντ ο υδράργυρος άρχισε να χτυπάει κόκκινο, 40 βαθμούς μου έδειξε η μοτοσυκλέτα και είχα αρχίσει να δυσφορώ μέσα στο κράνος! Άνοιγα την ζελατίνα και με έκαιγε ο αέρας, την έκλεινα και σούρωνα! Τρελή κατάσταση, οι Μολδαβοί δε στρατιώτες να μας έχουν στο περίμενε στο φυλάκιο πριν τα κιόσκια! Όταν τους ρώτησα να περάσω έστω εγω που με ψήνει ο ήλιος πήρα βέβαια αρνητική απάντηση!

Γενικά τον μεγαλύτερο έλεγχο και τις περισσότερες διαδικασίες τον είχε η Μολδαβία. Ευτυχώς εκεί γνώρισα μια Φιλανδή που δούλευε στην ειρηνευτική δύναμη του ΟΗΕ, η οποία με βοήθησε να ξεμπλέξω γρήγορα και χωρίς πολλούς ελέγχους πηγαίνοντας η ίδια τα χαρτιά μου όπου χρειαζόταν! Κάπου εκεί οι υπάλληλοι μου ανέφεραν οτι έπρεπε να πληρώσω ένα οδικό τέλος (περίπου 10-20 δολάρια), το είχαν αναφέρει κι άλλοι φίλοι ταξιδιώτες για την Μολδαβία αλλά εγώ απ τα βόρεια σύνορα (απ το ποτάμι) που είχα μπει ούτε που με ενόχλησαν για το συγκεκριμένο τέλος (απ ότι φαίνεται ίσως δεν το ζητάνε και νόμιμα) ! Το αρνήθηκα φυσικά λέγοντας τους οτι το είχα πληρώσει μπαίνοντας απ τα βόρεια της χώρας και ανέφερα οτι θα έκανα λίγα χλμ στη χώρα μέχρι να μπω Ρουμανία απ το Γκαλάτι. Τελικά ο συνοριακός πείστηκε και με άφησε, συνομίλησα και λίγο με την συμπαθή Φιλανδή και αναχώρησα για τα σύνορα με Ρουμανία

Εκεί οι διαδικασίες ήταν αρκετά πιο γρήγορες! Σε σύνολο μισής ώρας είχα ξεμπερδέψει και πλέον ήμουν στα εδάφη της αγαπημένης μου Ρουμανίας! Τα πρώτα σπίτια το αποδείκνυαν άλλωστε όντας βαμμένα στα χρώματα της σημαίας τους!


Πέρασα γρήγορα απ Το Γκαλάτι και κατευθύνθηκα προς Βουκουρέστι οπού εκεί έπαθα ένα σόκ! Ο δρόμος που οδηγούσε στο περιφερικό δαχτυλίδι ήταν φραγμένος για περίπου 5-6 χλμ με νταλίκες!


Έτσι λοιπόν αφού ξεμπέρδεψα γρήγορα στο Βουκουρέστι, πέρασα την γέφυρα του Δούναβη στο Ρούσε οι οποία σε περνάει στα εδάφη της Βουλγαρίας δωρεάν καθώς οι μηχανές δεν πληρώνουν αντίτιμο στη γέφυρα αλλά ούτε και κάρτα διοδίων σε Βουλγαρία και Ρουμανία.
Μετά από σχεδόν 11-12 ώρες στο δρόμο έφτασα επιτέλους εξουθενωμένος στον ξενώνα που είχα βρει το προηγούμενο βράδυ μέσω Booking! Έμεινα στο Guest House Diel με 13 ευρώ μαζί με εξαιρετικό σπιτικό πρωινό, συν κλειστό παρκινγκ για την μπουμπου (είχε φωτογραφίες με διάφορους μοτοσικλετιστες που είχαν μείνει εκεί) !
Ήταν μια απ τις καλύτερες μου διαμονές στα μοτοσυκλετιστικά μου ταξίδια! Η κυρία (μαζί με τον γιο) που είχε τον ξενώνα, με περίμενε και είχε βάλει μέχρι και το A/C για να βρω το δωμάτιο δροσερό

Μου άνοιξε και βάλαμε την μηχανή μέσα στην αυλή (αργότερα πίσω στο κλειστό πάρκινγκ που φαίνεται) κι αμέσως έτρεξε να μου φέρει ένα μπουκάλι κρύο νερό να δροσιστώ. Bλέποντας κόκκινο το πρόσωπο μου, μου έδωσε και μια ενυδατική αλοιφή να βάλω! Απίστευτος άνθρωπος, με σκλάβωσε με την φιλοξενία της!

Με χαρά διαπίστωσα σήμερα πως είμαι κι εγώ μέλος των φωτογραφιών που έχουν στο Booking!


Πραγματικά μετά από 730χλμ με τόση ζέστη τόσα σύνορα, κίνηση και με τους δρόμους όχι στο καλύτερο επίπεδο, (μέχρι να πιάσω τους αυτοκινητόδρομους της Ρουμανίας) το μόνο που ήθελα ήταν ένα κρύο μπάνιο χαλάρωση και φυσικά φαγητό!
Μέχρι να κατέβω στην μικρή πόλη του Βέλικο Τάρνοβο, η νύχτα έπεφτε σιγά σιγά, γι αυτό έψαξα γρήγορα για το ντόπιο μαγαζί με φαγητό που μου πρότεινε η ευγενική κυρία! Την επόμενη μέρα θα εξερευνούσα λεπτομερώς την πόλη...





Πανέμορφη θέα από τη βεράντα με το εσωτερικό του εξαιρετικά προσεγμένο, με πολύ όμορφη vintage διακόσμηση και με προσωπικό πολύ ευγενικό! Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και σε πολύ καλές τιμές! Restaurant Shtastliveca

Η απίθανη θέα απ την βεράντα προς το ποτάμι και το μνημείο του Asen

Είχε πια βραδιάσει για τα καλά κι εγώ μετά το γεύμα μου είχα χαλαρώσει, παίρνοντας σιγά σιγά τον δρόμο προς τον ξενώνα όπου ο Μορφέας με πήρε στην αγκαλιά του με συνοπτικές διαδικασίες! Αύριο είχε πρωινό ξύπνημα για να γνωρίσουμε το όμορφο και τόσο φιλόξενο Βέλικο Τάρνοβο!

Τέλος 21ης ημέρας...
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: