jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
Αφού τα παιδιά είχαν κάνει την μπουγάδα τους και τα στεγνώματα τους, σιγά σιγά ετοιμαζόμαστε να πάρουμε πάλι τους δρόμους!
Ξεκινάμε λοιπόν άλλη μια γεμάτη μερα με πολλά χιλιόμετρα και απίστευτα τοπία...παίρνουμε τον Ε16 και πάμε προς Aurland. Ευτυχώς ο καιρός μας έκανε το χατήρι και ίσα που μας ''πιτσίλισε'' μόνο για ένα δεκάλεπτο. Βάλαμε όμως τα αδιάβροχα και βαρεθήκαμε μετά να τα βγάλουμε (εμένα και του Παύλου ήταν ολόσωμα και των παιδιών διαιρούμενα), γι αυτο και θα με δείτε πάλι ως ''καναρίνι'' παρότι δεν υπάρχει βροχή
Περνώντας από διάφορες μικρές κωμοπόλεις που βρισκόταν στο δρόμο μας...
Για άλλη μια μέρα, καταρράκτες παντού!
Φτάνοντας στο Aurland μπαίνουμε τα πρώτα 8 χλμ μεχρι τον 1ο σταθμό στο διάσημο Laerdal Tunnel
Τον Ιούνιο του 1992 το νορβηγικό κοινοβούλιο αποφάσισε να κατασκευάσει τη μακρύτερη οδική σήραγγα στον κόσμο. Η έκταση σήραγγας μήκους 24,5 χλμ. Εκτείνεται μεταξύ του Aurland και του Laerdal στη νέα κύρια οδό που συνδέει το Όσλο και το Μπέργκεν. Η κατασκευή εγκρίθηκε για να διασχίσει ένα τμήμα της χώρας με σχετικά χαμηλά επίπεδα αξιοπιστίας στις οδικές μεταφορές λόγω της ορεινής περιοχής και των στενών δρόμων σε συνδυασμό με πολλές διασταυρώσεις φιόρδ. Η απόφαση για την κατασκευή μιας σήραγγας αντί για την ανακαίνιση υφιστάμενων οδών λήφθηκε για να αποφευχθεί το δύσκολο έδαφος με υψηλό κίνδυνο πτώσης βράχων. Από περιβαλλοντική άποψη, η σήραγγα θεωρήθηκε ως μια δικαιολογημένη επένδυση για να αποφευχθεί η καταστροφή τμημάτων του παρθένου φυσικού τοπίου.
Συνολικά 2.500.000 κυβικά μέτρα βράχου απομακρύνθηκαν από τη σήραγγα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του από το 1995 έως το 2000
Η σήραγγα δεν διαθέτει εξόδους κινδύνου.Υπάρχουν τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που φέρουν την ένδειξη "SOS" κάθε 250 μέτρα, τα οποία επικοινωνούν με την αστυνομία, τις πυροσβεστικές υπηρεσίες και τα νοσοκομεία. Πυροσβεστήρες έχουν τοποθετηθεί κάθε 125 μέτρα . Κάθε φορά που χρησιμοποιείται τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης στη σήραγγα ή ανυψώνεται ένας πυροσβεστήρας, αναβοσβήνουν τα φώτα και τα ηλεκτρονικά σήματα: γυρίστε πίσω και η έξοδος εμφανίζονται σε όλη τη σήραγγα και 2 άλλες ηλεκτρονικές πινακίδες και στις δύο πλευρές της εισόδου γράφουν: tunnelen stengt (Αγγλικά: κλειστή σήραγγα). Υπάρχουν 15 περιοχές για αναστροφή που κατασκευάστηκαν για λεωφορεία και ημιρυμουλκούμενα. Εκτός από τα τρία μεγάλα σπήλαια, έχουν κατασκευαστεί εξόδους έκτακτης ανάγκης κάθε 500 μέτρα. Υπάρχουν κάμερες και καταμέτρηση όλων των οχημάτων που εισέρχονται και εξέρχονται από τη σήραγγα σε κέντρα ασφαλείας στο Lærdal και το Bergen. Υπάρχει επίσης ειδική καλωδίωση στη σήραγγα για τη χρήση ραδιοφώνου και κινητών τηλεφώνων.
Που και που περνούσε και κάποιο αμάξι ή νταλίκα, αφήνοντας lightrails !
Αυτές οι 3 ''σπηλιές'' εσωτερικά του τούνελ ήταν ιδιαίτερα φωτισμένες με μπλέ νεον και στο πλάι τα φώτα ήταν σαν φωτιές! Απίθανο και συγχρόνως μοναδικό θέαμα
The ''Road to Hell'' κυριολεκτικά!
Έτοιμοι να την κάνουμε για το καταπληκτικό και χιονισμένο πάσο Aurland Pass!
Μπαίνοντας στην μικρή πόλη του Aurland
Και ανεβαίνοντας σιγά σιγά ένα πολύ στενό και απότομα ανηφορικό δρομάκι, που ακόμα και αυτοκίνητο και μηχανή να διασταυρωνόταν θα έπρεπε να σταματήσει κάποιος στην άκρη να περάσει ο άλλος!
Το συγκεκριμένο είναι το διασημότερο πάσο της Νορβηγίας!
H θέα αλλά και ο δρόμος έκοβαν κυριολεκτικά την ανάσα!
Φτάνοντας πάνω στο πάσο στην εξέδρα ''φωτογράφισης'' η θέα του Aurlandfjorden από ψηλά μαγεύει!
Πήραν ''φωτιά'' οι μηχανές
Εδώ ο Παυλίτο ζητά την βοήθεια μιας ''κορασίδας'' λες και χαθήκαμε εμείς οι φωτογράφοι
Το παρεάκι στα ψηλά!
Το φιόρδ απλά μαγευτικό!
Ξεκινάμε λοιπόν άλλη μια γεμάτη μερα με πολλά χιλιόμετρα και απίστευτα τοπία...παίρνουμε τον Ε16 και πάμε προς Aurland. Ευτυχώς ο καιρός μας έκανε το χατήρι και ίσα που μας ''πιτσίλισε'' μόνο για ένα δεκάλεπτο. Βάλαμε όμως τα αδιάβροχα και βαρεθήκαμε μετά να τα βγάλουμε (εμένα και του Παύλου ήταν ολόσωμα και των παιδιών διαιρούμενα), γι αυτο και θα με δείτε πάλι ως ''καναρίνι'' παρότι δεν υπάρχει βροχή



Περνώντας από διάφορες μικρές κωμοπόλεις που βρισκόταν στο δρόμο μας...



Για άλλη μια μέρα, καταρράκτες παντού!


Φτάνοντας στο Aurland μπαίνουμε τα πρώτα 8 χλμ μεχρι τον 1ο σταθμό στο διάσημο Laerdal Tunnel
Τον Ιούνιο του 1992 το νορβηγικό κοινοβούλιο αποφάσισε να κατασκευάσει τη μακρύτερη οδική σήραγγα στον κόσμο. Η έκταση σήραγγας μήκους 24,5 χλμ. Εκτείνεται μεταξύ του Aurland και του Laerdal στη νέα κύρια οδό που συνδέει το Όσλο και το Μπέργκεν. Η κατασκευή εγκρίθηκε για να διασχίσει ένα τμήμα της χώρας με σχετικά χαμηλά επίπεδα αξιοπιστίας στις οδικές μεταφορές λόγω της ορεινής περιοχής και των στενών δρόμων σε συνδυασμό με πολλές διασταυρώσεις φιόρδ. Η απόφαση για την κατασκευή μιας σήραγγας αντί για την ανακαίνιση υφιστάμενων οδών λήφθηκε για να αποφευχθεί το δύσκολο έδαφος με υψηλό κίνδυνο πτώσης βράχων. Από περιβαλλοντική άποψη, η σήραγγα θεωρήθηκε ως μια δικαιολογημένη επένδυση για να αποφευχθεί η καταστροφή τμημάτων του παρθένου φυσικού τοπίου.
Συνολικά 2.500.000 κυβικά μέτρα βράχου απομακρύνθηκαν από τη σήραγγα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του από το 1995 έως το 2000
Η σήραγγα δεν διαθέτει εξόδους κινδύνου.Υπάρχουν τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που φέρουν την ένδειξη "SOS" κάθε 250 μέτρα, τα οποία επικοινωνούν με την αστυνομία, τις πυροσβεστικές υπηρεσίες και τα νοσοκομεία. Πυροσβεστήρες έχουν τοποθετηθεί κάθε 125 μέτρα . Κάθε φορά που χρησιμοποιείται τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης στη σήραγγα ή ανυψώνεται ένας πυροσβεστήρας, αναβοσβήνουν τα φώτα και τα ηλεκτρονικά σήματα: γυρίστε πίσω και η έξοδος εμφανίζονται σε όλη τη σήραγγα και 2 άλλες ηλεκτρονικές πινακίδες και στις δύο πλευρές της εισόδου γράφουν: tunnelen stengt (Αγγλικά: κλειστή σήραγγα). Υπάρχουν 15 περιοχές για αναστροφή που κατασκευάστηκαν για λεωφορεία και ημιρυμουλκούμενα. Εκτός από τα τρία μεγάλα σπήλαια, έχουν κατασκευαστεί εξόδους έκτακτης ανάγκης κάθε 500 μέτρα. Υπάρχουν κάμερες και καταμέτρηση όλων των οχημάτων που εισέρχονται και εξέρχονται από τη σήραγγα σε κέντρα ασφαλείας στο Lærdal και το Bergen. Υπάρχει επίσης ειδική καλωδίωση στη σήραγγα για τη χρήση ραδιοφώνου και κινητών τηλεφώνων.

Που και που περνούσε και κάποιο αμάξι ή νταλίκα, αφήνοντας lightrails !

Αυτές οι 3 ''σπηλιές'' εσωτερικά του τούνελ ήταν ιδιαίτερα φωτισμένες με μπλέ νεον και στο πλάι τα φώτα ήταν σαν φωτιές! Απίθανο και συγχρόνως μοναδικό θέαμα

The ''Road to Hell'' κυριολεκτικά!



Έτοιμοι να την κάνουμε για το καταπληκτικό και χιονισμένο πάσο Aurland Pass!

Μπαίνοντας στην μικρή πόλη του Aurland

Και ανεβαίνοντας σιγά σιγά ένα πολύ στενό και απότομα ανηφορικό δρομάκι, που ακόμα και αυτοκίνητο και μηχανή να διασταυρωνόταν θα έπρεπε να σταματήσει κάποιος στην άκρη να περάσει ο άλλος!


H θέα αλλά και ο δρόμος έκοβαν κυριολεκτικά την ανάσα!

Φτάνοντας πάνω στο πάσο στην εξέδρα ''φωτογράφισης'' η θέα του Aurlandfjorden από ψηλά μαγεύει!

Πήραν ''φωτιά'' οι μηχανές


Εδώ ο Παυλίτο ζητά την βοήθεια μιας ''κορασίδας'' λες και χαθήκαμε εμείς οι φωτογράφοι


Το παρεάκι στα ψηλά!

Το φιόρδ απλά μαγευτικό!

Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: