jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
ΗΜΕΡΑ 19η, 27 Ιουνίου 2017
Λβίβ (Ουκρανία) - Σορόκα (Μολδαβία)
Χλμ ημέρας 520
Αρκετά νωρίς το πρωί ξύπνησα πανέτοιμος και γεμάτος ενέργεια για να δώ, αυτήν την όμορφη και με σημαντικές αντιθέσης, πόλη!
Το Λβιβ (πηγή βικιπαιδεια) ιδρύθηκε το 1256 από τον πρίγκιπα Δανιήλ της Γαλικίας και ονομάστηκε έτσι ονομάστηκε προς τιμή του υιού του, Λέοντος.
Το 1340, καταλήφθηκε από τους Πολωνούς, ενώ το 1772 πέρασε στα χέρια των Αψβούργων και έγινε η πρωτεύουσα της Γαλικίας. Κατά το 16ο και 17ο αιώνα, η πόλη ήταν εμπορικό κέντρο, οπότε και αναπτύχθηκε ισχυρή ελληνική εμπορική παροικία, κυρίως από Κρητικούς και κατοίκους άλλων νησιών.
Όταν έληξε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος, η Ουκρανία κήρυξε την ένωσή της με τη δημοκρατία που είχε συσταθεί στο Λβιβ. Το 1939 καταλήφθηκε από τον Κόκκινο Στρατό και πέρασε στη Σοβιετική Ένωση. Τον Ιούλιο του 1941 Ουκρανοί εθνικιστές οργάνωσαν δύο μεγάλα πογκρόμ, στα οποία περίπου 6.000 Εβραίοι δολοφονήθηκαν. Η πόλη βρισκόταν υπό την κατοχή των Ναζί από τον Ιούνιο του 1941 μέχρι τον Ιούλιο του 1944. Μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ, αποτελεί τμήμα του ανεξάρτητου κράτους της Ουκρανίας
Το Λβιβ είχε πολλά μεσαιωνικά κτίρια, αλλά και δείγματα γοτθικής αρχιτεκτονικής, τα οποία καταστράφηκαν στις πυρκαγιές των ετών 1527 και 1556. Είναι η σημαντικότερη πόλη στην Δυτική Ουκρανία με πληθυσμό 800 χιλιάδων κατοίκων και έντονη εμπορική και πνευματική κίνηση. Διαθέτει εξαιρετική αρχιτεκτονική, μίξη πολλών τάσεων και ρυθμών
Το ιστορικό της κέντρο αποτελεί από το 1998 μέλος της περίοπτης λίστας της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco.
Ξυπνώντας την άλλη μέρα το πρωί κατέβηκα να γνωρίσω αυτή την όμορφη πόλη των έντονων αντιθέσεων!
Το διάσημο μοντέλο των περισσότερων Ουκρανών , το κλασικό φθηνό και άσπαστο Lada!
Τα παλιομοδίτικα μέσα μεταφοράς (λεωφορεία και τραμ) μαζί με τα παλιά μη ανακαινισμένα κτίρια σε ταξιδεύουν σε παλαιότερες εποχές, έτσι σου δίνεται η αίσθηση οτι βρίσκεσαι κάπου στην παλιά Σοβιετία
Dvir-Muzey. Κάποια στιγμή συναντάω μια περίεργη εσωτερική αυλή γεμάτη με έργα ζωγραφικής, πίνακες και διάφορες τοιχογραφίες
Σε αυτές τις πόλεις άλλωστε υπάρχουν πολλά σπίτια παραμελημένα. Ο χρόνος εδώ έχει σταματήσει κάπου στο 1970 και η ατμόσφαιρα και μόνο σε κάνει να θες να την αποθανατίσεις
Έντονη η ανάμιξη των πολύ παλιών και τον νέων αυτοκινήτων
Το ίδιο μοτίβο ακολουθούν και τα κτίρια, βλέπεις τα παλιά κτήρια να συνυπάρχουν αρμονικά με τα ανακατασκευασμένα, αυτήν την αύρα την νιώθεις παντού στο Λβιβ
Πολλά απ τα ανακατασκευασμένα μεσαιωνικά κτίρια είχαν ιδιαίτερες λεπτομέρειες
Το κτίριο της Όπερας, με την ξεχωριστή νεοαναγεννησιακή του πρόσοψη και το όμορφο συντριβάνι που βρίσκεται μπροστά απ αυτήν.
Κατασκευάστηκε μεταξύ 1897 και 1900 όταν το Λβιβ ήταν η πρωτεύουσα της αυτόνομης επαρχίας της Γαλικίας στην Αυστροουγγρική Αυτοκρατορία.
Η Όπερα βρίσκεται στη μεγάλη λεωφόρο Svobody (Liberty) Οι κλασικές του αναγεννησιακές - μπαρόκ γραμμές την καθιστούν ίδια σχεδόν με όλες τις άλλες της Ευρώπης
Κοντά στην όπερα, στο μικρό πάρκο που υπήρχε κατά μήκος του δρόμου υπήρχε υπαίθρια αγορά με παραδοσιακά υφάσματα και άλλα διάφορα είδη
Στη συνέχεια κατευθύνθηκα προς την Virmenska Street που βρίσκεται η Αρμένικη συνοικία, με πολλά καφέ και εστιατόρια στα στενά πλακόστρωτα σοκάκια της. Βρίσκεται πολύ κοντά στην πλατεία Rynok, με πολλά κτίρια με όμορφη αρχιτεκτονική
Αρκετός κόσμος, κυρίως ντόπιοι, έκαναν την βόλτα τους στα όμορφα σοκάκια. Όλοι τους πολλοί φιλικοί, όταν ήθελα να ρωτήσω που βρίσκεται κάποιο αξιοθέατο. Βέβαια οι μεγαλύτεροι δεν ήξεραν αγγλικά, οπότε επέλεγα να ρωτάω τους νεαρότερους και πιο εξευρωπαισμένους στην όψη! (Κι αυτοί δεν ήξεραν όλοι τους καλά αγγλικά)
Σε αυτή τη συνοικία βρίσκεται και ο Αρμένικος Καθεδρικός Ναός της Κοίμησης της Θεοτόκου. Μέχρι το 1945 ήταν ο καθεδρικός ναός της Αρμενικής Καθολικής Αρχιεπισκοπής του Lviv, από το 2000 λειτουργεί ως καθεδρικός ναός της Επαρχίας της Ουκρανίας της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας.
Βόρεια του καθεδρικού ναού βρίσκεται ένα μικρό μοναστήρι Αρμένιων Βενεδικτίνων και νότια, δίπλα στον καμπαναριό, το παλάτι των αρχιεπισκόπων της Αρμενίας, που χτίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα.
Το σημερινό εσωτερικό του είναι έργο του Jan Henryk Rosen και του Józef Mehoffer. Ο καθεδρικός ναός κατέχει δύο θαυματουργές εικόνες του Αγίου Γρηγορίου του Φωταγωγού και της Μητέρας του Θεού, που έφερε τον 17ο αιώνα από το Yazlovets
Όταν βρισκόμουν εκεί, μεγάλο κομμάτι του ναού ήταν υπό ανακαίνιση
Λβίβ (Ουκρανία) - Σορόκα (Μολδαβία)
Χλμ ημέρας 520

Αρκετά νωρίς το πρωί ξύπνησα πανέτοιμος και γεμάτος ενέργεια για να δώ, αυτήν την όμορφη και με σημαντικές αντιθέσης, πόλη!
Το Λβιβ (πηγή βικιπαιδεια) ιδρύθηκε το 1256 από τον πρίγκιπα Δανιήλ της Γαλικίας και ονομάστηκε έτσι ονομάστηκε προς τιμή του υιού του, Λέοντος.
Το 1340, καταλήφθηκε από τους Πολωνούς, ενώ το 1772 πέρασε στα χέρια των Αψβούργων και έγινε η πρωτεύουσα της Γαλικίας. Κατά το 16ο και 17ο αιώνα, η πόλη ήταν εμπορικό κέντρο, οπότε και αναπτύχθηκε ισχυρή ελληνική εμπορική παροικία, κυρίως από Κρητικούς και κατοίκους άλλων νησιών.
Όταν έληξε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος, η Ουκρανία κήρυξε την ένωσή της με τη δημοκρατία που είχε συσταθεί στο Λβιβ. Το 1939 καταλήφθηκε από τον Κόκκινο Στρατό και πέρασε στη Σοβιετική Ένωση. Τον Ιούλιο του 1941 Ουκρανοί εθνικιστές οργάνωσαν δύο μεγάλα πογκρόμ, στα οποία περίπου 6.000 Εβραίοι δολοφονήθηκαν. Η πόλη βρισκόταν υπό την κατοχή των Ναζί από τον Ιούνιο του 1941 μέχρι τον Ιούλιο του 1944. Μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ, αποτελεί τμήμα του ανεξάρτητου κράτους της Ουκρανίας
Το Λβιβ είχε πολλά μεσαιωνικά κτίρια, αλλά και δείγματα γοτθικής αρχιτεκτονικής, τα οποία καταστράφηκαν στις πυρκαγιές των ετών 1527 και 1556. Είναι η σημαντικότερη πόλη στην Δυτική Ουκρανία με πληθυσμό 800 χιλιάδων κατοίκων και έντονη εμπορική και πνευματική κίνηση. Διαθέτει εξαιρετική αρχιτεκτονική, μίξη πολλών τάσεων και ρυθμών
Το ιστορικό της κέντρο αποτελεί από το 1998 μέλος της περίοπτης λίστας της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco.
Ξυπνώντας την άλλη μέρα το πρωί κατέβηκα να γνωρίσω αυτή την όμορφη πόλη των έντονων αντιθέσεων!
Το διάσημο μοντέλο των περισσότερων Ουκρανών , το κλασικό φθηνό και άσπαστο Lada!

Τα παλιομοδίτικα μέσα μεταφοράς (λεωφορεία και τραμ) μαζί με τα παλιά μη ανακαινισμένα κτίρια σε ταξιδεύουν σε παλαιότερες εποχές, έτσι σου δίνεται η αίσθηση οτι βρίσκεσαι κάπου στην παλιά Σοβιετία



Dvir-Muzey. Κάποια στιγμή συναντάω μια περίεργη εσωτερική αυλή γεμάτη με έργα ζωγραφικής, πίνακες και διάφορες τοιχογραφίες


Σε αυτές τις πόλεις άλλωστε υπάρχουν πολλά σπίτια παραμελημένα. Ο χρόνος εδώ έχει σταματήσει κάπου στο 1970 και η ατμόσφαιρα και μόνο σε κάνει να θες να την αποθανατίσεις


Έντονη η ανάμιξη των πολύ παλιών και τον νέων αυτοκινήτων

Το ίδιο μοτίβο ακολουθούν και τα κτίρια, βλέπεις τα παλιά κτήρια να συνυπάρχουν αρμονικά με τα ανακατασκευασμένα, αυτήν την αύρα την νιώθεις παντού στο Λβιβ


Πολλά απ τα ανακατασκευασμένα μεσαιωνικά κτίρια είχαν ιδιαίτερες λεπτομέρειες


Το κτίριο της Όπερας, με την ξεχωριστή νεοαναγεννησιακή του πρόσοψη και το όμορφο συντριβάνι που βρίσκεται μπροστά απ αυτήν.
Κατασκευάστηκε μεταξύ 1897 και 1900 όταν το Λβιβ ήταν η πρωτεύουσα της αυτόνομης επαρχίας της Γαλικίας στην Αυστροουγγρική Αυτοκρατορία.

Η Όπερα βρίσκεται στη μεγάλη λεωφόρο Svobody (Liberty) Οι κλασικές του αναγεννησιακές - μπαρόκ γραμμές την καθιστούν ίδια σχεδόν με όλες τις άλλες της Ευρώπης


Κοντά στην όπερα, στο μικρό πάρκο που υπήρχε κατά μήκος του δρόμου υπήρχε υπαίθρια αγορά με παραδοσιακά υφάσματα και άλλα διάφορα είδη


Στη συνέχεια κατευθύνθηκα προς την Virmenska Street που βρίσκεται η Αρμένικη συνοικία, με πολλά καφέ και εστιατόρια στα στενά πλακόστρωτα σοκάκια της. Βρίσκεται πολύ κοντά στην πλατεία Rynok, με πολλά κτίρια με όμορφη αρχιτεκτονική


Αρκετός κόσμος, κυρίως ντόπιοι, έκαναν την βόλτα τους στα όμορφα σοκάκια. Όλοι τους πολλοί φιλικοί, όταν ήθελα να ρωτήσω που βρίσκεται κάποιο αξιοθέατο. Βέβαια οι μεγαλύτεροι δεν ήξεραν αγγλικά, οπότε επέλεγα να ρωτάω τους νεαρότερους και πιο εξευρωπαισμένους στην όψη! (Κι αυτοί δεν ήξεραν όλοι τους καλά αγγλικά)


Σε αυτή τη συνοικία βρίσκεται και ο Αρμένικος Καθεδρικός Ναός της Κοίμησης της Θεοτόκου. Μέχρι το 1945 ήταν ο καθεδρικός ναός της Αρμενικής Καθολικής Αρχιεπισκοπής του Lviv, από το 2000 λειτουργεί ως καθεδρικός ναός της Επαρχίας της Ουκρανίας της Αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας.



Βόρεια του καθεδρικού ναού βρίσκεται ένα μικρό μοναστήρι Αρμένιων Βενεδικτίνων και νότια, δίπλα στον καμπαναριό, το παλάτι των αρχιεπισκόπων της Αρμενίας, που χτίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα.

Το σημερινό εσωτερικό του είναι έργο του Jan Henryk Rosen και του Józef Mehoffer. Ο καθεδρικός ναός κατέχει δύο θαυματουργές εικόνες του Αγίου Γρηγορίου του Φωταγωγού και της Μητέρας του Θεού, που έφερε τον 17ο αιώνα από το Yazlovets


Όταν βρισκόμουν εκεί, μεγάλο κομμάτι του ναού ήταν υπό ανακαίνιση

Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: