jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
Αφού λοιπόν κάναμε την επίσκεψη μας στο όμορφο κάστρο Cesis, πήραμε σιγά σιγά το δρόμο για την Ρίγα της Λετονίας. Βρήκαμε εύκολα το ξενοδοχείο (60 ευρο το τετράκλινο), το οποίο βρισκόταν αρκετά κοντά με την παλιά πόλη και με άπλετο εσωτερικό χώρο να βάλουμε τα μωρά μας. Κλασικά μπανάκι και λίγη χαλάρωση μέχρι να ετοιμαστεί κι ο τελευταίος (4 νοματαίοι, μια ώρα+ την τρως) και βούρ να γνωρίσουμε την όμορφη Ρίγα όσο προλαβαίνουμε!
Η παλιά πόλη της Ρίγα αποτελεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, ο ποταμός Daugava διασχίζει και κόβει στα 2 την πόλη (η παλιά πόλη βρίσκεται ανατολικά) και χύνεται στον κόλπο της Ρίγα στην Βαλτική θάλασσα. Έχει πληθυσμό 700.000 κατοίκους περίπου, έτσι είναι η μεγαλύτερη πόλη των κρατών της Βαλτικής καθώς είναι ένα σημαντικό λιμάνι και καίριο βιομηχανικό, εμπορικό, πολιτιστικό και οικονομικό κέντρο της Βαλτικής Θάλασσας.
Το κτίριο της Ακαδημίας Επιστημών χτίστηκε μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μεταξύ του 1951 και του 1961,αφότου βρέθηκε η χρηματοδότηση από τα νεοσύστατα κολχόζ στην Λετονία και καθώς περαιτέρω τα έξοδα αυξήθηκαν, η χρηματοδότηση της ακαδημίας γινόταν από μια "εθελοντική δωρεά" που παρακρατούταν από τους μισθούς του λετονικού αγροτικού πληθυσμού.
Eίναι διακοσμημένο με πολλά σφυροδρέπανα, καθώς και με λετονικά λαϊκά στολίδια και μοτίβα. Το κωδωνοστάσιο αρχικά ήταν διακοσμημένο με ένα στεφάνι και ένα πεντάκτινο αστέρι, το οποίο αφαιρέθηκε μετά την ανάκτηση της ανεξαρτησίας της Λετονίας το 1991. Το μέγιστο ύψος του είναι 108 μέτρα. Ήταν ο πρώτος ουρανοξύστης στη δημοκρατία και ήταν το ψηλότερο κτίριο μέχρι την κατασκευή της Έδρας της Swedbank στη Λετονία με ύψος 121 μέτρων, και εκείνη την εποχή, ήταν ένα από τα υψηλότερα κτίρια οπλισμένου σκυροδέματος στον κόσμο.
Το κτίριο, το οποίο σχεδιάστηκε από τους Όσβαλντς Τιλμάνις, Βαϊντελότις Απσίτις και Κάρλις Πλούκσνε, μοιάζει με τους παρόμοιους ουρανοξυστες της Σταλινικής εποχής, οι οποίοι είναι αντιπροσωπευτικοί της Σταλινικής αρχιτεκτονικής. Η αρχιτεκτονική του ουρανοξύστη μοιάζει με πολλούς άλλους που χτίστηκαν στην Σοβιετική Ένωση εκείνη την περίοδο, με πιο σημαντικό το κεντρικό κτίριο του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας.
Αν ανέβει κάποιος στον 17ο όροφο μπορεί να απολαύσει πανοραμική άποψη της πόλης, εμείς δυστυχώς δεν είχαμε τον χρόνο!
Σιγά σιγά περπατάμε στα όμορφα πλακόστρωτα σοκάκια της
Ευκαιρία για παιχνίδι και φώτο για όλους, εδώ ο Παυλίτο
Συνεχίζουμε συναντώντας και σε αυτή την πόλη τα κλασικά τρίτροχα ποδήλατα, που αν το θελήσεις σε κάνουν ένα μικρό τουρ στα στενά πλακόστρωτα σοκάκια της
Όμορφη καθαρή και περιποιημένη, η παλιά πόλη της Ρίγα μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση
Αρκετοί τουρίστες έκαναν βόλτα στα ''μεσαιωνικά'' της σοκάκια
Περάσαμε κι από ένα σημείο με ζωντανή μουσική και αρκετό κόσμο να απολαμβάνει το φαγητό του η την μπύρα του
Όμορφες παρουσίες επί σκηνής
Περίεργα αξιοθέατα
Σε πολλά σημεία της όμορφα εστιατόρια με ξεχωριστή αισθητική!
Και street art είχε το μενού!
Φτάσαμε στον Ναό του Αγίου Πέτρου, μια μεγάλη και επιβλητική μεσαιωνική εκκλησία του 15ου αιώνα, με το χαρακτηριστικό καμπαναριό ύψους 123 μ. Η εκκλησία του Αγίου Πέτρου πρωτοκατασκευάστηκε το 1209 ενώ η σημερινή του μορφή ολοκληρώθηκε το 1746. Πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ήταν το ψηλότερο ξύλινο κτίριο της Ευρώπης. Κατά την διάρκεια του πολέμου η οροφή και ο πύργος υπέστησαν μεγάλες ζημίες από φωτιά και οι Σοβιετικοί μηχανικοί αποκατέστησαν την εκκλησία το 1973 και εγκατέστησαν έναν ανελκυστήρα που επιτρέπει στους επισκέπτες να θαυμάσουν την θέα της Ρίγας από ύψος περίπου 70 μέτρων
Η παλιά πόλη της Ρίγα αποτελεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, ο ποταμός Daugava διασχίζει και κόβει στα 2 την πόλη (η παλιά πόλη βρίσκεται ανατολικά) και χύνεται στον κόλπο της Ρίγα στην Βαλτική θάλασσα. Έχει πληθυσμό 700.000 κατοίκους περίπου, έτσι είναι η μεγαλύτερη πόλη των κρατών της Βαλτικής καθώς είναι ένα σημαντικό λιμάνι και καίριο βιομηχανικό, εμπορικό, πολιτιστικό και οικονομικό κέντρο της Βαλτικής Θάλασσας.

Το κτίριο της Ακαδημίας Επιστημών χτίστηκε μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, μεταξύ του 1951 και του 1961,αφότου βρέθηκε η χρηματοδότηση από τα νεοσύστατα κολχόζ στην Λετονία και καθώς περαιτέρω τα έξοδα αυξήθηκαν, η χρηματοδότηση της ακαδημίας γινόταν από μια "εθελοντική δωρεά" που παρακρατούταν από τους μισθούς του λετονικού αγροτικού πληθυσμού.
Eίναι διακοσμημένο με πολλά σφυροδρέπανα, καθώς και με λετονικά λαϊκά στολίδια και μοτίβα. Το κωδωνοστάσιο αρχικά ήταν διακοσμημένο με ένα στεφάνι και ένα πεντάκτινο αστέρι, το οποίο αφαιρέθηκε μετά την ανάκτηση της ανεξαρτησίας της Λετονίας το 1991. Το μέγιστο ύψος του είναι 108 μέτρα. Ήταν ο πρώτος ουρανοξύστης στη δημοκρατία και ήταν το ψηλότερο κτίριο μέχρι την κατασκευή της Έδρας της Swedbank στη Λετονία με ύψος 121 μέτρων, και εκείνη την εποχή, ήταν ένα από τα υψηλότερα κτίρια οπλισμένου σκυροδέματος στον κόσμο.
Το κτίριο, το οποίο σχεδιάστηκε από τους Όσβαλντς Τιλμάνις, Βαϊντελότις Απσίτις και Κάρλις Πλούκσνε, μοιάζει με τους παρόμοιους ουρανοξυστες της Σταλινικής εποχής, οι οποίοι είναι αντιπροσωπευτικοί της Σταλινικής αρχιτεκτονικής. Η αρχιτεκτονική του ουρανοξύστη μοιάζει με πολλούς άλλους που χτίστηκαν στην Σοβιετική Ένωση εκείνη την περίοδο, με πιο σημαντικό το κεντρικό κτίριο του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μόσχας.
Αν ανέβει κάποιος στον 17ο όροφο μπορεί να απολαύσει πανοραμική άποψη της πόλης, εμείς δυστυχώς δεν είχαμε τον χρόνο!


Σιγά σιγά περπατάμε στα όμορφα πλακόστρωτα σοκάκια της



Ευκαιρία για παιχνίδι και φώτο για όλους, εδώ ο Παυλίτο


Συνεχίζουμε συναντώντας και σε αυτή την πόλη τα κλασικά τρίτροχα ποδήλατα, που αν το θελήσεις σε κάνουν ένα μικρό τουρ στα στενά πλακόστρωτα σοκάκια της


Όμορφη καθαρή και περιποιημένη, η παλιά πόλη της Ρίγα μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση


Αρκετοί τουρίστες έκαναν βόλτα στα ''μεσαιωνικά'' της σοκάκια

Περάσαμε κι από ένα σημείο με ζωντανή μουσική και αρκετό κόσμο να απολαμβάνει το φαγητό του η την μπύρα του

Όμορφες παρουσίες επί σκηνής

Περίεργα αξιοθέατα


Σε πολλά σημεία της όμορφα εστιατόρια με ξεχωριστή αισθητική!


Και street art είχε το μενού!

Φτάσαμε στον Ναό του Αγίου Πέτρου, μια μεγάλη και επιβλητική μεσαιωνική εκκλησία του 15ου αιώνα, με το χαρακτηριστικό καμπαναριό ύψους 123 μ. Η εκκλησία του Αγίου Πέτρου πρωτοκατασκευάστηκε το 1209 ενώ η σημερινή του μορφή ολοκληρώθηκε το 1746. Πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ήταν το ψηλότερο ξύλινο κτίριο της Ευρώπης. Κατά την διάρκεια του πολέμου η οροφή και ο πύργος υπέστησαν μεγάλες ζημίες από φωτιά και οι Σοβιετικοί μηχανικοί αποκατέστησαν την εκκλησία το 1973 και εγκατέστησαν έναν ανελκυστήρα που επιτρέπει στους επισκέπτες να θαυμάσουν την θέα της Ρίγας από ύψος περίπου 70 μέτρων


Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: