jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
Ξεκινάμε λοιπόν να κατέβουμε το περίφημο Trollstigen
Καταρράκτες κατεβαίνουν σε πολλά σημεία του, κάνοντας το κατέβασμα του πάσου μοναδικό!
Από Åfarnes παίρνουμε το ferry για Sølsnes, στριμωγμένοι από τεράστιες νταλίκες με ξυλεία
Οδηγώντας στον 64, οι πρώτες χαρακτηριστικές γέφυρες πριν τον Atlantic Road κάνουν την εμφάνιση τους στην Bolsøya
Μέχρι που σιγά σιγά μπήκαμε στον διάσημο Atlantic Road (φωτο απο google)
Ο Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού είναι τμήμα με μήκος 8,3 χλμ. στη Νορβηγία, που βρίσκεται στο χωριό Henningsvær και ενώνει τα νησάκια της περιοχής, συνδέοντας τις πόλεις Molde και Kristiansund. Στο νορβηγικό εθνικό οδικό δίκτυο είναι ενταγμένος ως Εθνική οδός 64. Ο δρόμος διασχίζει το αρχιπέλαγος της Νορβηγικής Θάλασσας, με μια σειρά από 12 γέφυρες, που όλες στηρίζονται σε διαδοχικές νησίδες, όντας ένας δρόμος στον ωκεανό. Ωστόσο αν πετύχετε καταιγίδα και πολλά μποφόρ αέρα (10-12) τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα, καθώς η οργή της φύσης ξεσπά στον αυτοκινητόδρομο. Η χαρακτηριστικές γέφυρες που έχει είναι με κλίση γι αυτό το λόγο. Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να παρατηρήσει κάποιος φάλαινες ή φώκιες καθώς διασχίζει τον δρόμο.
Η κατασκευή του δρόμου αυτού είχε συζητηθεί στις αρχές του 20ού αιώνα, ως σιδηροδρομική γραμμή, αλλά η ιδέα αυτή σύντομα εγκαταλείφθηκε. Τα σχέδια για τη δημιουργία αυτού του δρόμου ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1970, ενώ η κατασκευή ξεκίνησε την 1η Αυγούστου του 1983. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, ο δρόμος χτυπήθηκε από 12 σφοδρές καταιγίδες. Τελικώς, εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου του 1989 και κόστισε 122 εκατομμύρια νορβηγικές κορόνες, από τις οποίες το 25% καλύφθηκε από την είσπραξη διοδίων και το 75% από κρατικούς πόρους. Η είσπραξη διοδίων διήρκεσε 10 έτη, αλλά τον Ιούνιο του 1999 ο δρόμος αποπληρώθηκε και οι μπάρες των διοδίων απομακρύνθηκαν. Τα μοναδικά διόδια που υπάρχουν είναι στο τούνελ πρν το Kristiansund
Συναντάμε την πρώτη διάσημη γέφυρα, από μακρυά η κλίση και η γωνία της φαίνεται πολύ πιο εντυπωσιακή
Εκεί κάνουμε μια μικρή στάση για φώτο
O Γιάννης κάνει πρώτος την ''περατζάδα'' του
Και ξανά στο δρόμο για την δεύτερη και διασημότερη
Κι άλλοι μοτοσυκλετιστές απολάμβαναν την οδήγηση εκεί
Storseisundet Bridge
Και τα μοντέλα να την διασχίζουν
Γιώργος
Παυλίτο
Η αφεντομουτσουνάρα μου
Mπαίνοντας σιγά σιγά στο μήκους 5,7 χλμ τούνελ του Atlantic Road πριν το Kristiansund
Ήταν και το μοναδικό σημείο στην Νορβηγία που πληρώσαμε διόδια (γύρω στα 6 ευρώ για κάθε μοτοσυκλέτα)!
Στα πρώτα χλμ του τούνελ μέχρι την μέση περίπου είχε μεγάλη κατηφορική κλίση, φθάνοντας σε βάθος 250 μέτρων, καθιστώντας το ένα από τα βαθύτερα υποθαλάσσια τούνελ στον κόσμο. Οι κατασκευές άρχισαν το 2006 και η σήραγγα άνοιξε στις 19 Δεκεμβρίου 2009, αργότερα από ό, τι αρχικά εκτιμήθηκε. Προβλήματα με διαρροές νερού προκάλεσαν καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους . Αντίστοιχα μετά την μέση η κλίση ήταν έντονη ανηφορική

Καταρράκτες κατεβαίνουν σε πολλά σημεία του, κάνοντας το κατέβασμα του πάσου μοναδικό!

Από Åfarnes παίρνουμε το ferry για Sølsnes, στριμωγμένοι από τεράστιες νταλίκες με ξυλεία

Οδηγώντας στον 64, οι πρώτες χαρακτηριστικές γέφυρες πριν τον Atlantic Road κάνουν την εμφάνιση τους στην Bolsøya



Μέχρι που σιγά σιγά μπήκαμε στον διάσημο Atlantic Road (φωτο απο google)



Ο Δρόμος του Ατλαντικού Ωκεανού είναι τμήμα με μήκος 8,3 χλμ. στη Νορβηγία, που βρίσκεται στο χωριό Henningsvær και ενώνει τα νησάκια της περιοχής, συνδέοντας τις πόλεις Molde και Kristiansund. Στο νορβηγικό εθνικό οδικό δίκτυο είναι ενταγμένος ως Εθνική οδός 64. Ο δρόμος διασχίζει το αρχιπέλαγος της Νορβηγικής Θάλασσας, με μια σειρά από 12 γέφυρες, που όλες στηρίζονται σε διαδοχικές νησίδες, όντας ένας δρόμος στον ωκεανό. Ωστόσο αν πετύχετε καταιγίδα και πολλά μποφόρ αέρα (10-12) τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα, καθώς η οργή της φύσης ξεσπά στον αυτοκινητόδρομο. Η χαρακτηριστικές γέφυρες που έχει είναι με κλίση γι αυτό το λόγο. Υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να παρατηρήσει κάποιος φάλαινες ή φώκιες καθώς διασχίζει τον δρόμο.
Η κατασκευή του δρόμου αυτού είχε συζητηθεί στις αρχές του 20ού αιώνα, ως σιδηροδρομική γραμμή, αλλά η ιδέα αυτή σύντομα εγκαταλείφθηκε. Τα σχέδια για τη δημιουργία αυτού του δρόμου ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1970, ενώ η κατασκευή ξεκίνησε την 1η Αυγούστου του 1983. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, ο δρόμος χτυπήθηκε από 12 σφοδρές καταιγίδες. Τελικώς, εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου του 1989 και κόστισε 122 εκατομμύρια νορβηγικές κορόνες, από τις οποίες το 25% καλύφθηκε από την είσπραξη διοδίων και το 75% από κρατικούς πόρους. Η είσπραξη διοδίων διήρκεσε 10 έτη, αλλά τον Ιούνιο του 1999 ο δρόμος αποπληρώθηκε και οι μπάρες των διοδίων απομακρύνθηκαν. Τα μοναδικά διόδια που υπάρχουν είναι στο τούνελ πρν το Kristiansund



Συναντάμε την πρώτη διάσημη γέφυρα, από μακρυά η κλίση και η γωνία της φαίνεται πολύ πιο εντυπωσιακή


Εκεί κάνουμε μια μικρή στάση για φώτο

O Γιάννης κάνει πρώτος την ''περατζάδα'' του



Και ξανά στο δρόμο για την δεύτερη και διασημότερη


Κι άλλοι μοτοσυκλετιστές απολάμβαναν την οδήγηση εκεί


Storseisundet Bridge

Και τα μοντέλα να την διασχίζουν

Γιώργος

Παυλίτο

Η αφεντομουτσουνάρα μου


Mπαίνοντας σιγά σιγά στο μήκους 5,7 χλμ τούνελ του Atlantic Road πριν το Kristiansund
Ήταν και το μοναδικό σημείο στην Νορβηγία που πληρώσαμε διόδια (γύρω στα 6 ευρώ για κάθε μοτοσυκλέτα)!

Στα πρώτα χλμ του τούνελ μέχρι την μέση περίπου είχε μεγάλη κατηφορική κλίση, φθάνοντας σε βάθος 250 μέτρων, καθιστώντας το ένα από τα βαθύτερα υποθαλάσσια τούνελ στον κόσμο. Οι κατασκευές άρχισαν το 2006 και η σήραγγα άνοιξε στις 19 Δεκεμβρίου 2009, αργότερα από ό, τι αρχικά εκτιμήθηκε. Προβλήματα με διαρροές νερού προκάλεσαν καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους . Αντίστοιχα μετά την μέση η κλίση ήταν έντονη ανηφορική


Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: