jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.229
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Πίσω στο 2015
- Προετοιμασία
- Αποστολή της μηχανής
- 1η μέρα : Χανιά - Αθήνα - Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ
- Άμστερνταμ ΙΙ
- Άμστερνταμ ΙΙΙ
- 2η μέρα : Almere - Hornnes
- Άφιξη στη Νορβηγία
- Horness
- 3η μέρα : Hornnes - Lysebotn - Jørpeland
- Byglandsfjord
- Διαδρομή προς Lysebotn
- Διαδρομή προς Lysebotn ΙΙ
- Lysebotn pass & Lysefjorden
- Lysebotn
- Διαδρομή προς Jørpeland
- 4η μέρα : Jorpeland - Bergen
- Preikestolen
- Lovrafjorden - Καταρράκτης hangandvikfossen
- Λίμνη Svartavatnet
- Kαταρράκτης Latefossen - Διαδρομή προς Bergen
- 5η μέρα : Bergen - Lunde
- Laerdal Tunnel - Aurlandfjorden
- Διαδρομή προς Lunde
- Gaularfjellet
- Καταρράκτης Likholefossen - Άφιξη στο Lunde
- 6η μέρα : Lunde - Alesund
- Πέρασμα Videdalen
- Geiranger
- Geiranger II
- Alesund
- Alesund II
- Alesund III
- 7η μέρα : Alesund - Trondheim
- Trollstigen
- Atlantic Road
- Trondheim
- Trondheim II
- 8η μέρα : Trondheim - Rossvol
- Διαδρομή προς Rossvol
- Άφιξη στο Rossvol
- 9η μέρα : Rossvol - Moskenes (Lofoten Islands)
- Άφιξη στα Lofoten Islands
- 10η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn
- Διαδρομή στα Lofoten
- Lofoten Islands
- Διαδρομή στα Lofoten II
- 11η μέρα : Moskenesstraumen Camping - Strandbu Camping Skibotn - Nordkapp
- Διαδρομή προς Nordkapp
- Nordkapp
- 12η μέρα : Nordkapp - Rovaniemi
- 13η μέρα : Ροβανιέμι - Ελσίνκι
- Ελσίνκι
- 14η μέρα : Ελσίνκι - Τούρκου
- Ελσίνκι - Τούρκου
- 15η μέρα : Τούρκου - Ταλίν
- Ταλίν
- Ταλίν ΙΙ
- 16η μέρα : Ταλίν - Cesis Castle - Ρίγα
- Ρίγα
- Ρίγα ΙΙ
- 17η μέρα : Ρίγα - Κάουνας - Βίλνιους
- Κάουνας
- Βίλνιους
- Βίλνιους ΙΙ
- 18η μέρα : Βίλνιους - Λβίβ
- 19η μέρα : Λβίβ - Σορόκα
- Λβίβ
- Διαδρομή στην Ουκρανία
- 20η μέρα : Σορόκα - Οδησσός
- Διαδρομή στη Μολδαβία
- Οδησσός
- Οδησσός ΙΙ
- 21η μέρα : Οδησσός - Βέλικο Τάρνοβο
- 22η μέρα : Βέλικο Τάρνοβο - Σίβηρη Χαλκιδικής
- Βέλικο Τάρνοβο
- Τέλος
ΗΜΕΡΑ 18η, 26 Ιουνίου 2017
Βίλνιους (Λιθουανία) - Λβίβ (Ουκρανία)
Χλμ ημέρας 900
Η ημέρα είχε πρωινό εγερτήριο για μένα καθώς είχα αρκετά χλμ να διανύσω μέχρι το Λβιβ της Ουκρανίας που είχα σκοπό να διανυκτερεύσω. Συν τοις άλλοις ο δικός μου δρόμος μέχρι εκεί δεν ήταν καθόλου αυτοκινητόδρομος με αποτέλεσμα τα χλμ να βγούν αρκετά πιο δύσκολα σε σχέση με των παιδιών! Γι αυτό το πρωί σηκώθηκα ετοιμάστηκα και έφυγα χωρίς να τους ξυπνήσω, άλλωστε είχαμε αποχαιρετηστεί απ το προηγούμενο βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο! Όντας μόνος πλέον τα χλμ βγαίνουν πιο εύκολα καθώς δεν έχεις την έννοια των άλλων, βέβαια πρέπει να είσαι ακόμα πιο προσεκτικός γιατί αν κάτι σου συμβεί θα έπρεπε να το αντιμετωπίσεις μόνος!
Ο καιρός ήταν καλός με σύννεφα αλλά χωρίς βροχή, έτσι είχα σκοπό να επισκεφθώ το κάστρο Τρακάι που βρίσκεται νοτιοανατολικά λίγο έξω απ το Βίλνιους στην λίμνη Galve.
φωτο google (από drone του συμπαθή Μπλέτσα που δεν ειχα εγω
)
Φτάνοντας άφησα την μηχανή στο πάρκινγκ που υπήρχε εκεί και περπάτησα για να φτάσω στην είσοδο του κάστρου
Τριγύρω η λίμνη μου χάριζε μοναδικές εικόνες, καθώς η τοποθεσία είναι μαγευτική!
Το κάστρο του Τρακάι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα στη Λιθουανία και βρίσκεται στην πόλη Τρακάι, η οποία είναι κυριολεκτικά χτισμένη πάνω στο νερό.
Είναι περιτριγυρισμένη από περισσότερες από 200 λίμνες και 21 μικρά νησάκια και φιλοξενεί το μοναδικό κάστρο στην Ανατολική Ευρώπη που έχει χτιστεί πάνω σε νησί, στη λίμνη Γκαλβέ.
Το πέτρινο αυτό κάστρο χρονολογείται από τον 14ο αιώνα και λειτουργούσε αρχικά ως φρούριο, στη συνέχεια ως κατοικία του Δούκα και μετέπειτα ως φυλακή. Στο κάστρο στεγάζεται το ιστορικό μουσείο και κάθε χρόνο διοργανώνονται εκεί εκδηλώσεις, φεστιβάλ και συναυλίες.
Τα καλοκαίρια διοργανώνεται ένα μεσαιωνικό φεστιβάλ, όπου γίνεται αναπαράσταση της ζωής στο μεσαίωνα, κυρίως με μάχες και φαγητό της εποχής. Η πόλη φιλοξενεί τρία συνολικά μεσαιωνικά κάστρα που έχουν συνδεθεί με τοπικούς θρύλους και παραδόσεις.
Για να φτάσει κανείς στο κάστρο περπατάει μια στενή ξύλινη γέφυρα
Σύμφωνα με ένα μύθο, τον 13ο αιώνα μετά από ένα επιτυχημένο κυνήγι ο Μέγας Δούκας Γκετιμίνας, ανακάλυψε αυτή την υπέροχη τοποθεσία που βρίσκεται περιτριγυρισμένη από λίμνες, όχι μακριά απο την μέχρι τότε πρωτεύουσα Κernave του Μεγάλου Δουκάτου της Λιθουανίας και αποφάσισε εκεί να χτίσει ένα κάστρο.
Στο Ιστορικό αυτό Εθνικό Πάρκο ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει πολυάριθμες λίμνες, κοιλάδες, πευκοδάση και λόφους, ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς.
Αξίζει κανείς να επισκεφθεί την Εκκλησία της Παναγίας, κτισμένη σε μπαρόκ-γοτθικό στυλ ενώ στη λίμνη Γκαλβέ διοργανώνονται κάθε χρόνο και κωπηλατικοί αγώνες.
Τριγύρω απ την λίμνη βρίσκεται κτισμένη η πόλη του Τρακάι με πανέμορφα ξύλινα παραδοσιακά σπίτια
Το κάστρο από την απέναντι πλευρά σε μαγεύει με τις αντανακλάσεις του στο νερό της λίμνης!
Σιγά σιγά όμως έπρεπε να φύγω καθώς με περίμεναν πάρα πολλά χλμ ακόμη. Κάπου εκεί πριν μπω στην Πολωνία έκανα ένα λάθος, βασικά το λάθος το είχα κάνει απ το βράδυ που είχα φτιάξει την διαδρομη! Δεν προσεξα οτι όπως την έφτιαξα το GPS με περνούσε (πολύ κοντα με την Πολωνια και την Λιθουανια) αλλά μέσα απ την Λευκορωσία! ¨Ετσι κάποια στιγμή φτάνω σε κάτι σύνορα, στα οποία δεν υπήρχε ψυχή, μόνο στο πρώτο γκισέ ένας συνοριακός φύλακας! Λέω δεν μπορεί να έβαλαν σύνορα στην Πολωνία, κάτι γίνεται
. Ο συνοριακός να με ρωτάει που ''πας και πως βρεθηκες εδω?'' Εγω να του απαντώ... ''συγγνώμη που βρίσκομαι? βασικά πάω προς Πολωνια, από Λιθουανία'' Κι αυτός να με κοιτάει λοξά και να μου λέει , ''Έχεις έρθει Λευκορωσία''! 
Αμάν λέω αναστροφή και πίσω! Κοίταξα την χαζομάρα που είχα κάνει στο GPS και πήρα το δρόμο για την διασταύρωση, συνολικά 70χλμ τσάμπα αλλά πάλι καλά, θα μπορούσα να έφτανα αλλού, πολύ πιο μακρυά έχοντας την προσοχή μου μόνο στο GPS
Έτσι με τα πολλά μπήκα Πολωνία και μέσω του 16 ο οποίος θα γινόταν 19 θα έφτανα στα σύνορα της Ουκρανίας
Στάσεις πλέον μόνο για ανεφοδιασμό, ξεκούραση και κάνα κολατσιό! Οδηγώντας πλέον μόνος τα χλμ έφευγαν πολύ γρήγορα!
Άλλος ένας ανεφοδιασμός πριν τα σύνορα με την Ουκρανία, τρώγοντας κάτι ελαφρύ
Κάποια στιγμή φτάνω στα σύνορα που γινόταν η αλήθεια είναι ένας μικρός χαμός! Μεγάλες ουρές και ταλαιπωρία για τους οδηγούς, εγώ προσπέρασα την ουρά κι έφτασα μπροστά για έλεγχο. Τις μοτοσυκλέτες πολλές φορές τις καλούν και οι ίδιοι μπροστά για να ξεμπερδεύουν και στην συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη! Οι Ουκρανοί που επέστρεφαν στην πατρίδα τους με κοιτούσαν σαν εξωγήινο!
Είχα ακούσει κατά καιρούς σε διάφορα ταξιδιωτικά για διεφθαρμένους αστυνομικούς στα Ουκρανικά σύνορα, που μπορεί να σου δημιουργήσουν θέμα και να θέλουν το κάτιτις τους! Έτσι ήμουν ψιλουποψιασμένος για το πως να φερθώ σε ανάλογη περίπτωση...νοου σερ αι ντοντ χαβ μανεη ονλι καρντ
Είχα κι ένα δεκαρικάκι κάπου χώρια σε ψιλά σε περίπτωση που ζόριζε το πράγμα 
Τελικά όμως διαψεύστηκα! Μια γλυκύτατη πλην κάπως αυστηρή σε ύφος συνοριακός μόλις με είδε ήρθε κατευθείαν να με ελέγξει, κι αφού μου έκανε τις συνηθισμένες ερωτήσεις, από που ήρθα που πάω και ποιος είναι ο σκοπός της επισκέψεως μου στην Ουκρανία (τουριστ τουριστ
), στη συνέχεια πήρε προσωπικά τα χαρτιά μου και τα έφτιαξε αμέσως!
Μα τέτοια εξυπηρέτηση οι Ουκρανοί, μωρέ μπράβο 
Τριγύρω πλέον οι Ουκρανοί με κοιτούσαν ακόμα πιο έντονα, κάνα δυο με πλησίασαν να δουν ποιος είναι ο σπάνιος ταξιδιώτης με την μεγάλη μοτοσυκλέτα. Όταν δε τους είπα από που ήμουν, γούρλωσαν τα μάτια
Για την ιστορία, στην Ουκρανία χρειάζεται μόνο διαβατήριο και η πράσινη κάρτα της μηχανής ισχύει κανονικά!
Μπαίνοντας (απ το συνοριακό σταθμό του Κράκοβετς), η Ουκρανία με καλωσόρισε με πυκνά σύννεφα και μια σκοτινιά άλλο πράγμα, αλλά τελικά παρακάτω ο καιρός άνοιξε ευτυχώς, χωρίς να φάω σταγόνα μέχρι το Λβιβ για άλλη μια φορά!
Παρόλο που τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και ο δρόμος μπαίνοντας Ουκρανία ψιλοχάλια, εντούτοις κατάφερα να φτάσω απογευματοβραδάκι στο Λβιβ! Είπαμε, άλλο να οδηγάς μόνος σου στους ρυθμούς σου, ξυπνώντας νωρίτερα και με χρόνο προετοιμασίας πολύ μικρότερο, κι άλλο 4 νοματαίοι! Είναι λογικό λοιπόν ο χρόνος ''χασούρας'' να είναι πολύ μικρότερος!
Φτάνοντας στο Λβιβ, έστειλα μήνυμα στην εταιρία που αναλάμβανε να σε ξεναγήσει στο Chernobyl, οτι την επόμενη μέρα θα έφτανα Κίεβο κι έτσι την μεθεπόμενη θα μπορούσα να επισκεφθώ το Πυρηνικό εργοστάσιο! Η απάντηση που πήρα βέβαια δεν μου άρεσε καθόλου!
H τιμή από 69 δολάρια (+15 για ελαφρύ μεσημεριανό που δεν αξίζει) εκτοξευόταν στα 169 αν το έκλεινες τελευταία στιγμή (έως 3 μέρες πριν) κι αυτό γιατί θα έπρεπε να πάρουν άμεση έγκριση του διαβατηρίου σου απ την κυβέρνηση (τώρα το εισιτήριο έχει ανέβει στα 99 δολάρια (με ελαφρύ μεσημεριανό) και 149 της τελευταίας στιγμής). Δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω 100 δολάρια καπέλο οπότε το άφησα (το 2018 τελικά που κατάφερα να πάω, πρόλαβα τα 69 δολάρια)
Έμεινα στο εξαιρετικό Hotel Dolynskiy με 15 ευρώ και με εσωτερικό γκαράζ που έκλεινε με μεγάλη ηλεκτρική πόρτα! Εξαιρετική και η τοποθεσία του καθώς απείχε 800 μέτρα απ την παλιά πόλη που είχα σκοπό να επισκεφθώ. Το μοναδικό που ήθελα ήταν ξεκούραση και φαγητό, έτσι παράγγειλα στο ξενοδοχείο μια πίτσα και την έπεσα ξερός, την επόμενη μέρα θα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω το Λβιβ διεξοδικά!
Βίλνιους (Λιθουανία) - Λβίβ (Ουκρανία)
Χλμ ημέρας 900

Η ημέρα είχε πρωινό εγερτήριο για μένα καθώς είχα αρκετά χλμ να διανύσω μέχρι το Λβιβ της Ουκρανίας που είχα σκοπό να διανυκτερεύσω. Συν τοις άλλοις ο δικός μου δρόμος μέχρι εκεί δεν ήταν καθόλου αυτοκινητόδρομος με αποτέλεσμα τα χλμ να βγούν αρκετά πιο δύσκολα σε σχέση με των παιδιών! Γι αυτό το πρωί σηκώθηκα ετοιμάστηκα και έφυγα χωρίς να τους ξυπνήσω, άλλωστε είχαμε αποχαιρετηστεί απ το προηγούμενο βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο! Όντας μόνος πλέον τα χλμ βγαίνουν πιο εύκολα καθώς δεν έχεις την έννοια των άλλων, βέβαια πρέπει να είσαι ακόμα πιο προσεκτικός γιατί αν κάτι σου συμβεί θα έπρεπε να το αντιμετωπίσεις μόνος!
Ο καιρός ήταν καλός με σύννεφα αλλά χωρίς βροχή, έτσι είχα σκοπό να επισκεφθώ το κάστρο Τρακάι που βρίσκεται νοτιοανατολικά λίγο έξω απ το Βίλνιους στην λίμνη Galve.
φωτο google (από drone του συμπαθή Μπλέτσα που δεν ειχα εγω


Φτάνοντας άφησα την μηχανή στο πάρκινγκ που υπήρχε εκεί και περπάτησα για να φτάσω στην είσοδο του κάστρου

Τριγύρω η λίμνη μου χάριζε μοναδικές εικόνες, καθώς η τοποθεσία είναι μαγευτική!



Το κάστρο του Τρακάι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα στη Λιθουανία και βρίσκεται στην πόλη Τρακάι, η οποία είναι κυριολεκτικά χτισμένη πάνω στο νερό.
Είναι περιτριγυρισμένη από περισσότερες από 200 λίμνες και 21 μικρά νησάκια και φιλοξενεί το μοναδικό κάστρο στην Ανατολική Ευρώπη που έχει χτιστεί πάνω σε νησί, στη λίμνη Γκαλβέ.
Το πέτρινο αυτό κάστρο χρονολογείται από τον 14ο αιώνα και λειτουργούσε αρχικά ως φρούριο, στη συνέχεια ως κατοικία του Δούκα και μετέπειτα ως φυλακή. Στο κάστρο στεγάζεται το ιστορικό μουσείο και κάθε χρόνο διοργανώνονται εκεί εκδηλώσεις, φεστιβάλ και συναυλίες.
Τα καλοκαίρια διοργανώνεται ένα μεσαιωνικό φεστιβάλ, όπου γίνεται αναπαράσταση της ζωής στο μεσαίωνα, κυρίως με μάχες και φαγητό της εποχής. Η πόλη φιλοξενεί τρία συνολικά μεσαιωνικά κάστρα που έχουν συνδεθεί με τοπικούς θρύλους και παραδόσεις.

Για να φτάσει κανείς στο κάστρο περπατάει μια στενή ξύλινη γέφυρα

Σύμφωνα με ένα μύθο, τον 13ο αιώνα μετά από ένα επιτυχημένο κυνήγι ο Μέγας Δούκας Γκετιμίνας, ανακάλυψε αυτή την υπέροχη τοποθεσία που βρίσκεται περιτριγυρισμένη από λίμνες, όχι μακριά απο την μέχρι τότε πρωτεύουσα Κernave του Μεγάλου Δουκάτου της Λιθουανίας και αποφάσισε εκεί να χτίσει ένα κάστρο.






Στο Ιστορικό αυτό Εθνικό Πάρκο ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει πολυάριθμες λίμνες, κοιλάδες, πευκοδάση και λόφους, ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς.
Αξίζει κανείς να επισκεφθεί την Εκκλησία της Παναγίας, κτισμένη σε μπαρόκ-γοτθικό στυλ ενώ στη λίμνη Γκαλβέ διοργανώνονται κάθε χρόνο και κωπηλατικοί αγώνες.
Τριγύρω απ την λίμνη βρίσκεται κτισμένη η πόλη του Τρακάι με πανέμορφα ξύλινα παραδοσιακά σπίτια

Το κάστρο από την απέναντι πλευρά σε μαγεύει με τις αντανακλάσεις του στο νερό της λίμνης!

Σιγά σιγά όμως έπρεπε να φύγω καθώς με περίμεναν πάρα πολλά χλμ ακόμη. Κάπου εκεί πριν μπω στην Πολωνία έκανα ένα λάθος, βασικά το λάθος το είχα κάνει απ το βράδυ που είχα φτιάξει την διαδρομη! Δεν προσεξα οτι όπως την έφτιαξα το GPS με περνούσε (πολύ κοντα με την Πολωνια και την Λιθουανια) αλλά μέσα απ την Λευκορωσία! ¨Ετσι κάποια στιγμή φτάνω σε κάτι σύνορα, στα οποία δεν υπήρχε ψυχή, μόνο στο πρώτο γκισέ ένας συνοριακός φύλακας! Λέω δεν μπορεί να έβαλαν σύνορα στην Πολωνία, κάτι γίνεται


Αμάν λέω αναστροφή και πίσω! Κοίταξα την χαζομάρα που είχα κάνει στο GPS και πήρα το δρόμο για την διασταύρωση, συνολικά 70χλμ τσάμπα αλλά πάλι καλά, θα μπορούσα να έφτανα αλλού, πολύ πιο μακρυά έχοντας την προσοχή μου μόνο στο GPS

Έτσι με τα πολλά μπήκα Πολωνία και μέσω του 16 ο οποίος θα γινόταν 19 θα έφτανα στα σύνορα της Ουκρανίας
Στάσεις πλέον μόνο για ανεφοδιασμό, ξεκούραση και κάνα κολατσιό! Οδηγώντας πλέον μόνος τα χλμ έφευγαν πολύ γρήγορα!

Άλλος ένας ανεφοδιασμός πριν τα σύνορα με την Ουκρανία, τρώγοντας κάτι ελαφρύ

Κάποια στιγμή φτάνω στα σύνορα που γινόταν η αλήθεια είναι ένας μικρός χαμός! Μεγάλες ουρές και ταλαιπωρία για τους οδηγούς, εγώ προσπέρασα την ουρά κι έφτασα μπροστά για έλεγχο. Τις μοτοσυκλέτες πολλές φορές τις καλούν και οι ίδιοι μπροστά για να ξεμπερδεύουν και στην συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη! Οι Ουκρανοί που επέστρεφαν στην πατρίδα τους με κοιτούσαν σαν εξωγήινο!

Είχα ακούσει κατά καιρούς σε διάφορα ταξιδιωτικά για διεφθαρμένους αστυνομικούς στα Ουκρανικά σύνορα, που μπορεί να σου δημιουργήσουν θέμα και να θέλουν το κάτιτις τους! Έτσι ήμουν ψιλουποψιασμένος για το πως να φερθώ σε ανάλογη περίπτωση...νοου σερ αι ντοντ χαβ μανεη ονλι καρντ

Τελικά όμως διαψεύστηκα! Μια γλυκύτατη πλην κάπως αυστηρή σε ύφος συνοριακός μόλις με είδε ήρθε κατευθείαν να με ελέγξει, κι αφού μου έκανε τις συνηθισμένες ερωτήσεις, από που ήρθα που πάω και ποιος είναι ο σκοπός της επισκέψεως μου στην Ουκρανία (τουριστ τουριστ


Τριγύρω πλέον οι Ουκρανοί με κοιτούσαν ακόμα πιο έντονα, κάνα δυο με πλησίασαν να δουν ποιος είναι ο σπάνιος ταξιδιώτης με την μεγάλη μοτοσυκλέτα. Όταν δε τους είπα από που ήμουν, γούρλωσαν τα μάτια

Για την ιστορία, στην Ουκρανία χρειάζεται μόνο διαβατήριο και η πράσινη κάρτα της μηχανής ισχύει κανονικά!


Μπαίνοντας (απ το συνοριακό σταθμό του Κράκοβετς), η Ουκρανία με καλωσόρισε με πυκνά σύννεφα και μια σκοτινιά άλλο πράγμα, αλλά τελικά παρακάτω ο καιρός άνοιξε ευτυχώς, χωρίς να φάω σταγόνα μέχρι το Λβιβ για άλλη μια φορά!

Παρόλο που τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και ο δρόμος μπαίνοντας Ουκρανία ψιλοχάλια, εντούτοις κατάφερα να φτάσω απογευματοβραδάκι στο Λβιβ! Είπαμε, άλλο να οδηγάς μόνος σου στους ρυθμούς σου, ξυπνώντας νωρίτερα και με χρόνο προετοιμασίας πολύ μικρότερο, κι άλλο 4 νοματαίοι! Είναι λογικό λοιπόν ο χρόνος ''χασούρας'' να είναι πολύ μικρότερος!
Φτάνοντας στο Λβιβ, έστειλα μήνυμα στην εταιρία που αναλάμβανε να σε ξεναγήσει στο Chernobyl, οτι την επόμενη μέρα θα έφτανα Κίεβο κι έτσι την μεθεπόμενη θα μπορούσα να επισκεφθώ το Πυρηνικό εργοστάσιο! Η απάντηση που πήρα βέβαια δεν μου άρεσε καθόλου!
Έμεινα στο εξαιρετικό Hotel Dolynskiy με 15 ευρώ και με εσωτερικό γκαράζ που έκλεινε με μεγάλη ηλεκτρική πόρτα! Εξαιρετική και η τοποθεσία του καθώς απείχε 800 μέτρα απ την παλιά πόλη που είχα σκοπό να επισκεφθώ. Το μοναδικό που ήθελα ήταν ξεκούραση και φαγητό, έτσι παράγγειλα στο ξενοδοχείο μια πίτσα και την έπεσα ξερός, την επόμενη μέρα θα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω το Λβιβ διεξοδικά!
Attachments
-
42 bytes Προβολές: 0
-
42 bytes Προβολές: 0
Last edited by a moderator: