Klair
Member
- Μηνύματα
- 2.504
- Likes
- 31.431
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Κατά τις 11:00 το πρωί της Κυριακής 31/7 αφήσαμε τη Villa Cecilia στο Ravello, μεταφέραμε τα πράγματα στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε να ανεβαίνουμε τα ανηφορικά σκαλοπάτια της Via S. Francesco με προορισμό τη Villa Cimprone. Όλη η διαδρομή είναι περίπου 800-1000 μέτρα, τα οποία είναι υπέρ αρκετά για να σε μαγέψουν για μια ακόμα φορά και να σου προσφέρουν θέαμα για άπειρες φωτογραφίες.
Στα μέσα περίπου της διαδρομής συναντήσαμε το μοναστήρι της Santa Chiara, το οποίο ήταν ανοικτό και μπορέσαμε να επισκεφθούμε το εσωτερικό του. Υπήρχε μάλιστα και μια έκθεση ζωγραφικής, με έργα μάλλον κάποιου τοπικού καλλιτέχνη, τα οποία παρίσταναν τοπία από τη γύρω περιοχή, θαλασσογραφίες και λουλούδια.
Συνεχίσαμε την πορεία μας στη Via Santa Chiara, ένα λιθόστρωτο στενό μονοπάτι, με θέα στην ακριβώς αντίθετη πλευρά του χωριού, η οποία είναι ορατή μόνο από εδώ. Στα απέναντι βουνά κάποιος άλλος οικισμός βρίσκεται σκαρφαλωμένος και χαμένος μέσα στο πυκνό πράσινο, ενώ κάτω από τα πόδια μας, απλώνονται περιποιημένα και φορτωμένα με καρπούς μποστάνια, τα οποία θαρρείς κατρακυλάνε μέσα στη βαθιά χαράδρα που διασχίζει το χωριό!
Τι μαγεία, τι τοπία, τι ομορφιά! Νομίζεις πως όλα γύρω σου είναι ψεύτικα. Λες και ξεπήδησαν από τους πίνακες ζωγραφικής του καλλιτέχνη που είδαμε νωρίτερα και απλώθηκαν γύρω για να μας μαγέψουν! Και στο βάθος, το μπλε χρώμα της θάλασσας να ενώνεται με το γαλάζιο του ουρανού, αφήνοντας ασαφή τα όρια της αρχής και του τέλους του καθενός!
Μέχρι και οι αριθμοί των σπιτιών ακτινοβολούν καλαισθησία, γούστο και φινέτσα, τόσο ταιριαστοί είναι με το όλο σκηνικό που σε περιβάλλει! Αυτές οι μικρές πινελιές που κάνουν πάντα τη διαφορά!
Το μονοπάτι τελειώνει στην είσοδο της Villa Cimprone την οποία δεν επισκεφθήκαμε στο εσωτερικό της, καθώς το εισιτήριο των 7€ μας φάνηκε υπερβολικό για να δούμε κάποιους επιπλέον, πιο "καλλιτεχνικά" φτιαγμένους κήπους. Οι κήποι που είδαμε σε όλο το Ravello αλλά και στις προηγούμενες πόλεις (Capri, Sorrento, Pozitano), πιστέψτε με, αξίζουν πολύ περισσότερο, γιατί είναι αυθεντικοί, δουλεμένοι με μεράκι και αγάπη από τους ιδιοκτήτες τους. Η δε θέα είναι πανοραμική από όλο το Ravello, γι' αυτό εξάλλου αποκαλείται και το "μπαλκόνι" της Ακτής Αμάλφι. Μια ιδέα όμως την πήραμε:
Αποχαιρετήσαμε το κουκλίστικο Ravello και κατηφορίσαμε την ίδια πανέμορφη διαδρομή, πάνω από την απότομη κατάφυτη χαράδρα, με προορισμό το Amalfi για μια τελευταία πρωινή βόλτα. Η μόνη επιλογή που είχαμε για παρκάρισμα ήταν το μεγάλο δημοτικό parking στο λιμάνι με χρέωση 5€ την ώρα, καθώς ερχόμενοι, δεν είδαμε πουθενά αλλού στον δρόμο ελεύθερη θέση και μάλιστα κανά δυό χιλιόμετρα πριν την πόλη, συναντήσαμε έναν γερανό, ο οποίος μάζευε μηχανάκια από μια στροφή που "εμπόδιζαν" την κυκλοφορία.
Φτάνοντας στο κυκλικό που στέκεται το άγαλμα του Flavio Gioia, υπήρχε τροχονόμος ο οποίος δεν άφηνε κανένα αυτοκίνητο να μπει στο parking, γιατί πολύ απλά ήταν γεμάτο! Κάναμε άλλη μια μεγάλη βόλτα προς την αντίθετη κατεύθυνση από την οποία είχαμε έρθει, τίποτα! Ούτε πόντος ελεύθερος. Επιστρέψαμε πάλι στο λιμάνι, τίποτα, τα ίδια. Στείλαμε τα φιλιά μας στο Amalfi και βάλαμε πλώρη για τον επόμενο προορισμό μας, το Alberobello, 300 περίπου χιλιόμετρα δρόμος.
Η διαδρομή, στο ίδιο μοτίβο, περνούσε μέσα από τα υπόλοιπα ωραιότατα αλλά όχι τόσο διάσημα ή τουριστικά χωριά της Ακτής. Πάντως οι παραλίες τους ήταν γεμάτες ομπρέλες και ξαπλώστρες χωρίς να αφήνουν σπιθαμή ελεύθερο χώρο, οι εκκλησίες τους ήταν το ίδιο εντυπωσιακές με φανταχτερούς τρούλους, τα σπίτια σκαρφαλωμένα στο βουνό περιτριγυρισμένα από δέντρα και πράσινο, η θέα στη θάλασσα το ίδιο εντυπωσιακή και η μυρωδιά του λεμονιού διάχυτη στον αέρα.
Η δεύτερη παραλία του Amalfi φεύγοντας προς Atrani.
Atrani
Atrani
Vietri sul Mare
Vietri sul Mare
Vietri sul Mare: Στους ντόπιους αρέσει να αποκαλούν αυτήν την πόλη, "Το πρώτο μαργαριτάρι του Αμάλφι". Φημίζεται για τα κεραμικά (πιάτα-γλάστρες-πλακάκια-σκεύη) που κατασκευάζονται εδώ από τον 5ο αι. και τροφοδοτεί όλα τα καταστήματα και τα ξενοδοχεία της περιοχής.
Τα πρώτα σπίτια και το λιμάνι του Salerno έκαναν την εμφάνισή τους σηματοδοτώντας το τέλος της γοητευτικής Costiera Amalfitana.
Διασχίσαμε το Salerno δίχως να σταματήσουμε πουθενά. Δε θέλαμε πλέον καμία άλλη καθυστέρηση. Ο επόμενος προορισμός ήταν μπροστά και είχαμε μεγάλη έξαψη, περιέργεια και ανυπομονησία να τον συναντήσουμε.
Salerno
Στα μέσα περίπου της διαδρομής συναντήσαμε το μοναστήρι της Santa Chiara, το οποίο ήταν ανοικτό και μπορέσαμε να επισκεφθούμε το εσωτερικό του. Υπήρχε μάλιστα και μια έκθεση ζωγραφικής, με έργα μάλλον κάποιου τοπικού καλλιτέχνη, τα οποία παρίσταναν τοπία από τη γύρω περιοχή, θαλασσογραφίες και λουλούδια.
Συνεχίσαμε την πορεία μας στη Via Santa Chiara, ένα λιθόστρωτο στενό μονοπάτι, με θέα στην ακριβώς αντίθετη πλευρά του χωριού, η οποία είναι ορατή μόνο από εδώ. Στα απέναντι βουνά κάποιος άλλος οικισμός βρίσκεται σκαρφαλωμένος και χαμένος μέσα στο πυκνό πράσινο, ενώ κάτω από τα πόδια μας, απλώνονται περιποιημένα και φορτωμένα με καρπούς μποστάνια, τα οποία θαρρείς κατρακυλάνε μέσα στη βαθιά χαράδρα που διασχίζει το χωριό!
Τι μαγεία, τι τοπία, τι ομορφιά! Νομίζεις πως όλα γύρω σου είναι ψεύτικα. Λες και ξεπήδησαν από τους πίνακες ζωγραφικής του καλλιτέχνη που είδαμε νωρίτερα και απλώθηκαν γύρω για να μας μαγέψουν! Και στο βάθος, το μπλε χρώμα της θάλασσας να ενώνεται με το γαλάζιο του ουρανού, αφήνοντας ασαφή τα όρια της αρχής και του τέλους του καθενός!
Μέχρι και οι αριθμοί των σπιτιών ακτινοβολούν καλαισθησία, γούστο και φινέτσα, τόσο ταιριαστοί είναι με το όλο σκηνικό που σε περιβάλλει! Αυτές οι μικρές πινελιές που κάνουν πάντα τη διαφορά!

Το μονοπάτι τελειώνει στην είσοδο της Villa Cimprone την οποία δεν επισκεφθήκαμε στο εσωτερικό της, καθώς το εισιτήριο των 7€ μας φάνηκε υπερβολικό για να δούμε κάποιους επιπλέον, πιο "καλλιτεχνικά" φτιαγμένους κήπους. Οι κήποι που είδαμε σε όλο το Ravello αλλά και στις προηγούμενες πόλεις (Capri, Sorrento, Pozitano), πιστέψτε με, αξίζουν πολύ περισσότερο, γιατί είναι αυθεντικοί, δουλεμένοι με μεράκι και αγάπη από τους ιδιοκτήτες τους. Η δε θέα είναι πανοραμική από όλο το Ravello, γι' αυτό εξάλλου αποκαλείται και το "μπαλκόνι" της Ακτής Αμάλφι. Μια ιδέα όμως την πήραμε:
Αποχαιρετήσαμε το κουκλίστικο Ravello και κατηφορίσαμε την ίδια πανέμορφη διαδρομή, πάνω από την απότομη κατάφυτη χαράδρα, με προορισμό το Amalfi για μια τελευταία πρωινή βόλτα. Η μόνη επιλογή που είχαμε για παρκάρισμα ήταν το μεγάλο δημοτικό parking στο λιμάνι με χρέωση 5€ την ώρα, καθώς ερχόμενοι, δεν είδαμε πουθενά αλλού στον δρόμο ελεύθερη θέση και μάλιστα κανά δυό χιλιόμετρα πριν την πόλη, συναντήσαμε έναν γερανό, ο οποίος μάζευε μηχανάκια από μια στροφή που "εμπόδιζαν" την κυκλοφορία.
Φτάνοντας στο κυκλικό που στέκεται το άγαλμα του Flavio Gioia, υπήρχε τροχονόμος ο οποίος δεν άφηνε κανένα αυτοκίνητο να μπει στο parking, γιατί πολύ απλά ήταν γεμάτο! Κάναμε άλλη μια μεγάλη βόλτα προς την αντίθετη κατεύθυνση από την οποία είχαμε έρθει, τίποτα! Ούτε πόντος ελεύθερος. Επιστρέψαμε πάλι στο λιμάνι, τίποτα, τα ίδια. Στείλαμε τα φιλιά μας στο Amalfi και βάλαμε πλώρη για τον επόμενο προορισμό μας, το Alberobello, 300 περίπου χιλιόμετρα δρόμος.
Η διαδρομή, στο ίδιο μοτίβο, περνούσε μέσα από τα υπόλοιπα ωραιότατα αλλά όχι τόσο διάσημα ή τουριστικά χωριά της Ακτής. Πάντως οι παραλίες τους ήταν γεμάτες ομπρέλες και ξαπλώστρες χωρίς να αφήνουν σπιθαμή ελεύθερο χώρο, οι εκκλησίες τους ήταν το ίδιο εντυπωσιακές με φανταχτερούς τρούλους, τα σπίτια σκαρφαλωμένα στο βουνό περιτριγυρισμένα από δέντρα και πράσινο, η θέα στη θάλασσα το ίδιο εντυπωσιακή και η μυρωδιά του λεμονιού διάχυτη στον αέρα.
Η δεύτερη παραλία του Amalfi φεύγοντας προς Atrani.
Atrani
Atrani
Vietri sul Mare
Vietri sul Mare
Vietri sul Mare: Στους ντόπιους αρέσει να αποκαλούν αυτήν την πόλη, "Το πρώτο μαργαριτάρι του Αμάλφι". Φημίζεται για τα κεραμικά (πιάτα-γλάστρες-πλακάκια-σκεύη) που κατασκευάζονται εδώ από τον 5ο αι. και τροφοδοτεί όλα τα καταστήματα και τα ξενοδοχεία της περιοχής.
Τα πρώτα σπίτια και το λιμάνι του Salerno έκαναν την εμφάνισή τους σηματοδοτώντας το τέλος της γοητευτικής Costiera Amalfitana.
Διασχίσαμε το Salerno δίχως να σταματήσουμε πουθενά. Δε θέλαμε πλέον καμία άλλη καθυστέρηση. Ο επόμενος προορισμός ήταν μπροστά και είχαμε μεγάλη έξαψη, περιέργεια και ανυπομονησία να τον συναντήσουμε.
Salerno
Last edited: