Klair
Member
- Μηνύματα
- 2.503
- Likes
- 31.411
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Επόμενος προορισμός για το υπόλοιπο της πρώτης βραδιάς στη Νάπολη ήταν η Piazza Municipio, για να δούμε το Castel Nuovo και στη συνέχεια θα προχωρούσαμε προς Piazza Plebiscito. Με δυσκολία βρήκαμε να παρκάρουμε το αυτοκίνητο σε κάποιο κάθετο δρομάκι της Παραλιακής, προφανώς επειδή ήταν Κυριακή βράδυ, όλος ο κόσμος ήταν στους δρόμους, στις πλατείες και τα μαγαζιά. Έτσι κι αλλιώς η Παραλιακή οδός είναι αγαπημένο στέκι των Ναπολιτάνων, οι οποίοι συνηθίζουν να κάνουν καθημερινά τη βόλτα τους εκεί ή να πίνουν τον καφέ τους σε κάποιο από τα πολλά μαγαζιά της περιοχής ακόμη και να ψαρεύουν στα μικρά λιμανάκια!!
Φτάσαμε στην Piazza Municipio στην οποία "φυσικά" γίνονταν έργα, αλλά παρ' όλα αυτά, το Castel Nuovo έστεκε εκεί, αγέρωχο στο πέρασμα του χρόνου και φωταγωγημένο, προς τέρψιν οφθαλμών των τουριστών που αδιάκοπα το φωτογράφιζαν. Το ίδιο κάναμε και εμείς. Μάλιστα γινόταν και κάποια εκδήλωση εκείνη την ώρα γιατί μπαίνοντας μέσα στο Κάστρο, στον προαύλιο χώρο είδαμε κόσμο, μια εξέδρα και παιδάκια ντυμένα με παραδοσιακές στολές. Κάποιο θεατρικό δρώμενο μόλις είχε τελειώσει, μας πληροφόρησε σε άψογα αγγλικά, μια μικρούλα ηθοποιός, η Ιζαμπέλα!
Συνεχίσαμε για Piazza Plebiscito, την ωραιότερη πλατεία της Νάπολη, όπως πολλοί αναφέρουν, η οποία περιτριγυρίζεται από σημαντικά αξιοθέατα και ιστορικά κτίρια όπως: το Palazzo Reale, το θέατρο San Carlo, την Basilica Reale San Francesco di Paola, το ιστορικό καφέ Gabrinus κ.α.
Φτάνοντας λοιπόν εδώ πραγματικά αντικρίζεις μια διαφορετική πόλη απ' ότι εκείνη του ιστορικού κέντρου. Ένας αέρας πιο κοσμοπολίτικος, πιο σύγχρονος, πιο χλιδάτος, πιο κυριλέ φαίνεται με την πρώτη ματιά, πως πνέει σ' αυτήν τη μοντέρνα συνοικία της Νάπολη. Εδώ υπάρχει ένα μπλέξιμο του παλιού με το καινούριο, σε ωραίες αναλογίες και αρμονίες που είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο στα μάτια του επισκέπτη και ελκυστικό για την εξερεύνησή του.
Η παράσταση στο θέατρο San Carlo μόλις είχε τελειώσει και μια "Ιταλική πασαρέλα" εκτυλισσόταν μπροστά στα μάτια μας, με καλοντυμένες κυρίες και σικ κυρίους, να εξέρχονται του θεάτρου και να κατακλύζουν το πεζοδρόμιο προς αναζήτηση ταξί.
Η Via Toledo πραγματικός καταναλωτικός μαγνήτης και το Gabrinus σκέτη κόλαση με γλυκά, γλυκά, γλυκά... και πολύ παγωτό, τι να πρωτοδιαλέξεις?
Στο Palazzo Reale γίνονταν-τι άλλο?-έργααααα και ήταν όλο καλυμμένο με ύφασμα στο οποίο απεικονιζόταν το κτίριο στην ανακαινισμένη του μορφή! Μου αρέσει αυτό το σύστημα που έχουν οι Ιταλοί να δείχνουν όμορφα τα κτίριά τους ενώ βρίσκονται σε ανακαίνιση (το έχω συναντήσει και σε άλλες Ιταλικές πόλεις).
Στη μεγάλη πλατεία του λαού πάλι παιδάκια έπαιζαν ποδόσφαιρο κι ας ήταν πλέον πολύ αργά το βράδυ, ενώ οι Ιταλοί είχαν βγάλει βόλτα τα σκυλάκια τους και ήταν όλοι μαζεμένοι στα σκαλιά συζητώντας μεγαλόφωνα και χειρονομώντας έντονα, παίζοντας με τα ζώα τους.
Η Galleria Umberto σε μικρογραφία, μου θύμισε την Galleria Vittorio Emanuele του Μιλάνο.... μου θύμισε ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ-καθώς δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο οικοδομήματα. Και εδώ πάλι-μαντέψτε-έργα και σκαλωσιές, ευτυχώς σε ένα τμήμα και όχι σε όλο το εσωτερικό του εμπορικού.
Κάπου εδώ όμως η κούραση άρχισε να μας χτυπάει καμπανάκι και η επιστροφή προς το ξενοδοχείο ήταν πλέον επιβεβλημένη. Εδώ θα επιστρέφαμε ξανά, για να απολαύσουμε αυτήν τη γειτονιά της Νάπολη και μέρα φυσικά!
Και για να δικαιολογήσω τα 115 χιλιόμετρα ποδαρόδρομο της επικεφαλίδας μου.....αρχίζω το μέτρημα από τώρα:
Κυριακή 24/7 : 10 χιλιόμετρα περπάτημα.
Φτάσαμε στην Piazza Municipio στην οποία "φυσικά" γίνονταν έργα, αλλά παρ' όλα αυτά, το Castel Nuovo έστεκε εκεί, αγέρωχο στο πέρασμα του χρόνου και φωταγωγημένο, προς τέρψιν οφθαλμών των τουριστών που αδιάκοπα το φωτογράφιζαν. Το ίδιο κάναμε και εμείς. Μάλιστα γινόταν και κάποια εκδήλωση εκείνη την ώρα γιατί μπαίνοντας μέσα στο Κάστρο, στον προαύλιο χώρο είδαμε κόσμο, μια εξέδρα και παιδάκια ντυμένα με παραδοσιακές στολές. Κάποιο θεατρικό δρώμενο μόλις είχε τελειώσει, μας πληροφόρησε σε άψογα αγγλικά, μια μικρούλα ηθοποιός, η Ιζαμπέλα!
Συνεχίσαμε για Piazza Plebiscito, την ωραιότερη πλατεία της Νάπολη, όπως πολλοί αναφέρουν, η οποία περιτριγυρίζεται από σημαντικά αξιοθέατα και ιστορικά κτίρια όπως: το Palazzo Reale, το θέατρο San Carlo, την Basilica Reale San Francesco di Paola, το ιστορικό καφέ Gabrinus κ.α.
Φτάνοντας λοιπόν εδώ πραγματικά αντικρίζεις μια διαφορετική πόλη απ' ότι εκείνη του ιστορικού κέντρου. Ένας αέρας πιο κοσμοπολίτικος, πιο σύγχρονος, πιο χλιδάτος, πιο κυριλέ φαίνεται με την πρώτη ματιά, πως πνέει σ' αυτήν τη μοντέρνα συνοικία της Νάπολη. Εδώ υπάρχει ένα μπλέξιμο του παλιού με το καινούριο, σε ωραίες αναλογίες και αρμονίες που είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο στα μάτια του επισκέπτη και ελκυστικό για την εξερεύνησή του.
Η παράσταση στο θέατρο San Carlo μόλις είχε τελειώσει και μια "Ιταλική πασαρέλα" εκτυλισσόταν μπροστά στα μάτια μας, με καλοντυμένες κυρίες και σικ κυρίους, να εξέρχονται του θεάτρου και να κατακλύζουν το πεζοδρόμιο προς αναζήτηση ταξί.
Η Via Toledo πραγματικός καταναλωτικός μαγνήτης και το Gabrinus σκέτη κόλαση με γλυκά, γλυκά, γλυκά... και πολύ παγωτό, τι να πρωτοδιαλέξεις?
Στο Palazzo Reale γίνονταν-τι άλλο?-έργααααα και ήταν όλο καλυμμένο με ύφασμα στο οποίο απεικονιζόταν το κτίριο στην ανακαινισμένη του μορφή! Μου αρέσει αυτό το σύστημα που έχουν οι Ιταλοί να δείχνουν όμορφα τα κτίριά τους ενώ βρίσκονται σε ανακαίνιση (το έχω συναντήσει και σε άλλες Ιταλικές πόλεις).
Στη μεγάλη πλατεία του λαού πάλι παιδάκια έπαιζαν ποδόσφαιρο κι ας ήταν πλέον πολύ αργά το βράδυ, ενώ οι Ιταλοί είχαν βγάλει βόλτα τα σκυλάκια τους και ήταν όλοι μαζεμένοι στα σκαλιά συζητώντας μεγαλόφωνα και χειρονομώντας έντονα, παίζοντας με τα ζώα τους.
Η Galleria Umberto σε μικρογραφία, μου θύμισε την Galleria Vittorio Emanuele του Μιλάνο.... μου θύμισε ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ-καθώς δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο οικοδομήματα. Και εδώ πάλι-μαντέψτε-έργα και σκαλωσιές, ευτυχώς σε ένα τμήμα και όχι σε όλο το εσωτερικό του εμπορικού.

Κάπου εδώ όμως η κούραση άρχισε να μας χτυπάει καμπανάκι και η επιστροφή προς το ξενοδοχείο ήταν πλέον επιβεβλημένη. Εδώ θα επιστρέφαμε ξανά, για να απολαύσουμε αυτήν τη γειτονιά της Νάπολη και μέρα φυσικά!
Και για να δικαιολογήσω τα 115 χιλιόμετρα ποδαρόδρομο της επικεφαλίδας μου.....αρχίζω το μέτρημα από τώρα:
Κυριακή 24/7 : 10 χιλιόμετρα περπάτημα.
Last edited: