Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 10.218
- Likes
- 55.379
- Επόμενο Ταξίδι
- Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Μετά από το χειρότερο πρωινό του ταξιδιού (το οποίο λεγόταν και “bright side breakfast” υποθέτω επειδή… “look at the bright side; at least you didn’t vomit” ;; ) πήγαμε μια βόλτα στη χαριτωμένη αποικιακή κεντρική πλατεία της Mesilla και φύγαμε για το Tombstone. Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα η διαδρομή ήταν βαρετή, αλλά αυτή τη φορά πιο σύντομη.
Το Tombstone εκ πρώτης άποψης έδειχνε ένα αδιάφορο χωριουδάκι με κάποια ξύλινα καουμπόικα κτίρια, ή τουλάχιστον αυτό είναι ό,τι βλέπει κανείς αν κρίνει από τα 500 μέτρα της εθνικής που περνούν από την άκρη του χωριού… η υπόλοιπη πόλη είναι όλα τα λεφτά…
Μείναμε σε ένα μοτέλ στον κεντρικό δρόμο, τα δωμάτια του οποίου είχαν ως θέμα –τι άλλο; - τη μονομαχία του ΟΚ Corral, όπου ο θρυλικός Whyatt Erpe με την παρέα του «καθάρισε» σε πιστολίδι τη συμμορία που λυμαινόταν την πόλη. Όπως ήταν λογικό, το χωριιουδάκι «έχτισε» πάνω στη γνωστότερη μονομαχία της Άγριας Δύσης και πλέον αποτελεί τουριστικό αξιοθέατο, έστω και όχι τόσο γνωστό.
Αυτή τη φορά ξεχάσαμε να αλλάξουμε την ώρα (το Νιου Μέξικο βρίσκεται σε άλλη ζώνη από την Αριζόνα) κι έτσι χάσαμε την… τουριστική αναβίωση μονομαχίας στο OK Corral, καλύτερα! Κάναμε μια βόλτα πίσω από τον κεντρικό δρόμο κι εντυπωσιαστήκαμε: οι πίσω δρόμοι φαίνεται να μην έχουν αλλάξει καθόλου από τα τέλη του 19ου αιώνα, ξύλινα κτίρια, παλιά σαλούν, αρχαίο φωτογραφείο, κάρα με άλογα, ο σερίφης της πόλης κυκλοφορεί με το πιστόλι του (και δεν είναι τουριστικός… κανονικός σερίφης είναι!), οι ντόπιοι έχουν προφορά και μουστάκια γουέστερν, άσφαλτος δεν υπάρχει κι ακόμη και για σκουπιδοτενεκέδες χρησιμοποιούν βαρέλια.
Επισκεφθήκαμε το παλιότερο μπουρδέλο/σαλούν/καζίνο της περιοχής (Bird Cage Theatre) που πλέον έχει μετατραπεί σε μουσείο. Την ξενάγηση μας την έκανε ένας υπέργηρος τυπάς με μυθικό μουστάκι, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ προφορά, no-nonsense αντιμετώπιση και νοοτροπία ρεμπέτη. Το μουσείο ήταν όλα τα λεφτά, μπορούσε να δει κανείς από όπλα, τραπέζια τζόγου, ένα υπόγειο σαλούν με τα «ιδιαίτερα δωμάτια» όπου οι καουμπόηδες πήγαιναν με τις «χορεύτριες» που τους ψυχαγωγούσαν στην «αίθουσα χορού», άμαξες, φέρετρα, κάρα, ελιξίρια που πουλούσαν οι απανταχού κομπογιανίτες, παλιά πορτρέτα, πίνακες και λοιπά αντικείμενα. Χρυσωρυχείο!
Βγήκαμε και πήγαμε σε ένα παλιό σαλούν απέναντι για να φάμε. Όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις σε όλο το ταξίδι, το φαγητό ήταν μάλλον αδιάφορο, η διακόσμηση όμως ήταν όλα τα λεφτά. Η πολλή ζέστη μάλλον χτύπησε τους δυο οδηγούς μας στο κεφάλι, οπότε γυρίσαμε για σιέστα στο μοτέλ για να ξαναβγούμε όταν πια ο ήλιος είχε πέσει αρκετά. Πριν τη σιέστα ρίξαμε μια ματιά στο διπλανό οπλοπωλείο, όπου εκτός από την πληθώρα όπλων προς πώληση, μπορούσε κανείς να «θαυμάσει» και ανέκδοτα κατά του Ομπάμα. Ένα από αυτά, αναρτημένο στον τοίχο έλεγε: Ο πρόεδρος Ομπάμα πάει σε ένα σχολείο στην Οκλαχόμα και στη μέση της ομιλίας του στα παιδιά χτυπάει παλαμάκια ανά 10 δευτερόλεπτα. «Βλέπετε; Κάθε φορά που χειροκροτώ ένας Αμερικανός πεθαίνει από χρήση όπλων». Ένα παιδάκι σηκώνεται και του λέει «Ε, τότε σταμάτα να χειροκροτάς βρε ηλίθιε!». Προφανώς σε αυτό το μέρος της χώρας η οπλοκατοχή είναι θέσφατο…
Η βραδινή βόλτα μετά τη σιέστα ήταν όλα λεφτά. Η πόλη ήταν άδεια, οι έτσι κι αλλιώς λίγοι τουρίστες είχαν φύγει, τα μαγαζιά είχαν κλείσει και μόλις δυο σαλούν αναλάμβαναν να ψυχαγωγήσουν… εμάς, που ήμασταν και οι μόνοι που κυκλοφορούσαν στα χωμάτινα δρομάκια. Ο φωτισμός ήταν μαγικός, η τράπεζα με τα ξύλινα ταμεία από άλλη εποχή, η συμμετρία των ξύλινων κτιρίων ιδανική και οι φωτογραφικές πήραν φωτιά. Μετά πήγαμε και σε ένα σαλούν όπου ο καουμπόης μπάρμαν το’ κλεισε κατά τις 12 διότι έπρεπε να γυρίσει στο γειτονικό Bisbee, το οποίο θα επισκεπτόμασταν κι εμείς την επόμενη. Γυρίζοντας στο μοτέλ θαυμάσαμε για άλλη φορά την ερημιά και την ατμόσφαιρα Λούκυ Λουκ. Η επιλογή του Tombstone αποδείχθηκε κορυφαία, ήταν από τα χάιλαϊτς του όλου ταξιδιού. Πραγματικά απίστευτο μέρος, από αυτά που σε κάνουν να ταξιδεύεις στο χρόνο.
Ιδού και μια από το Monument Valley.

Το Tombstone εκ πρώτης άποψης έδειχνε ένα αδιάφορο χωριουδάκι με κάποια ξύλινα καουμπόικα κτίρια, ή τουλάχιστον αυτό είναι ό,τι βλέπει κανείς αν κρίνει από τα 500 μέτρα της εθνικής που περνούν από την άκρη του χωριού… η υπόλοιπη πόλη είναι όλα τα λεφτά…
Μείναμε σε ένα μοτέλ στον κεντρικό δρόμο, τα δωμάτια του οποίου είχαν ως θέμα –τι άλλο; - τη μονομαχία του ΟΚ Corral, όπου ο θρυλικός Whyatt Erpe με την παρέα του «καθάρισε» σε πιστολίδι τη συμμορία που λυμαινόταν την πόλη. Όπως ήταν λογικό, το χωριιουδάκι «έχτισε» πάνω στη γνωστότερη μονομαχία της Άγριας Δύσης και πλέον αποτελεί τουριστικό αξιοθέατο, έστω και όχι τόσο γνωστό.
Αυτή τη φορά ξεχάσαμε να αλλάξουμε την ώρα (το Νιου Μέξικο βρίσκεται σε άλλη ζώνη από την Αριζόνα) κι έτσι χάσαμε την… τουριστική αναβίωση μονομαχίας στο OK Corral, καλύτερα! Κάναμε μια βόλτα πίσω από τον κεντρικό δρόμο κι εντυπωσιαστήκαμε: οι πίσω δρόμοι φαίνεται να μην έχουν αλλάξει καθόλου από τα τέλη του 19ου αιώνα, ξύλινα κτίρια, παλιά σαλούν, αρχαίο φωτογραφείο, κάρα με άλογα, ο σερίφης της πόλης κυκλοφορεί με το πιστόλι του (και δεν είναι τουριστικός… κανονικός σερίφης είναι!), οι ντόπιοι έχουν προφορά και μουστάκια γουέστερν, άσφαλτος δεν υπάρχει κι ακόμη και για σκουπιδοτενεκέδες χρησιμοποιούν βαρέλια.
Επισκεφθήκαμε το παλιότερο μπουρδέλο/σαλούν/καζίνο της περιοχής (Bird Cage Theatre) που πλέον έχει μετατραπεί σε μουσείο. Την ξενάγηση μας την έκανε ένας υπέργηρος τυπάς με μυθικό μουστάκι, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ προφορά, no-nonsense αντιμετώπιση και νοοτροπία ρεμπέτη. Το μουσείο ήταν όλα τα λεφτά, μπορούσε να δει κανείς από όπλα, τραπέζια τζόγου, ένα υπόγειο σαλούν με τα «ιδιαίτερα δωμάτια» όπου οι καουμπόηδες πήγαιναν με τις «χορεύτριες» που τους ψυχαγωγούσαν στην «αίθουσα χορού», άμαξες, φέρετρα, κάρα, ελιξίρια που πουλούσαν οι απανταχού κομπογιανίτες, παλιά πορτρέτα, πίνακες και λοιπά αντικείμενα. Χρυσωρυχείο!
Βγήκαμε και πήγαμε σε ένα παλιό σαλούν απέναντι για να φάμε. Όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις σε όλο το ταξίδι, το φαγητό ήταν μάλλον αδιάφορο, η διακόσμηση όμως ήταν όλα τα λεφτά. Η πολλή ζέστη μάλλον χτύπησε τους δυο οδηγούς μας στο κεφάλι, οπότε γυρίσαμε για σιέστα στο μοτέλ για να ξαναβγούμε όταν πια ο ήλιος είχε πέσει αρκετά. Πριν τη σιέστα ρίξαμε μια ματιά στο διπλανό οπλοπωλείο, όπου εκτός από την πληθώρα όπλων προς πώληση, μπορούσε κανείς να «θαυμάσει» και ανέκδοτα κατά του Ομπάμα. Ένα από αυτά, αναρτημένο στον τοίχο έλεγε: Ο πρόεδρος Ομπάμα πάει σε ένα σχολείο στην Οκλαχόμα και στη μέση της ομιλίας του στα παιδιά χτυπάει παλαμάκια ανά 10 δευτερόλεπτα. «Βλέπετε; Κάθε φορά που χειροκροτώ ένας Αμερικανός πεθαίνει από χρήση όπλων». Ένα παιδάκι σηκώνεται και του λέει «Ε, τότε σταμάτα να χειροκροτάς βρε ηλίθιε!». Προφανώς σε αυτό το μέρος της χώρας η οπλοκατοχή είναι θέσφατο…
Η βραδινή βόλτα μετά τη σιέστα ήταν όλα λεφτά. Η πόλη ήταν άδεια, οι έτσι κι αλλιώς λίγοι τουρίστες είχαν φύγει, τα μαγαζιά είχαν κλείσει και μόλις δυο σαλούν αναλάμβαναν να ψυχαγωγήσουν… εμάς, που ήμασταν και οι μόνοι που κυκλοφορούσαν στα χωμάτινα δρομάκια. Ο φωτισμός ήταν μαγικός, η τράπεζα με τα ξύλινα ταμεία από άλλη εποχή, η συμμετρία των ξύλινων κτιρίων ιδανική και οι φωτογραφικές πήραν φωτιά. Μετά πήγαμε και σε ένα σαλούν όπου ο καουμπόης μπάρμαν το’ κλεισε κατά τις 12 διότι έπρεπε να γυρίσει στο γειτονικό Bisbee, το οποίο θα επισκεπτόμασταν κι εμείς την επόμενη. Γυρίζοντας στο μοτέλ θαυμάσαμε για άλλη φορά την ερημιά και την ατμόσφαιρα Λούκυ Λουκ. Η επιλογή του Tombstone αποδείχθηκε κορυφαία, ήταν από τα χάιλαϊτς του όλου ταξιδιού. Πραγματικά απίστευτο μέρος, από αυτά που σε κάνουν να ταξιδεύεις στο χρόνο.
Ιδού και μια από το Monument Valley.
Last edited: