Κομόρες Τανζανία Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει (Κομόρες-Τανζανία), μόνο μη κάτσουμε άλλο σπίτι…

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει

Kεφ.10: Κι αν θα μας φάνε τ’άγρια θηρία… (Selous Game Reserve, Μέρος Ι)

Το ξυπνητήρι χτύπησε νωρίς. Στο αεροδρόμιο μας περίμενε η…ιδιωτική πτήση για το Εθνικό Πάρκο Selous, όπου θα κάναμε το σαφάρι μας .
Μην τρίβετε τα μάτια σας. Καλά διαβάσατε. Ιδιωτική πτήση.
Αλλά μην βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε αναίσχυντο μπουζουαρζοτουρίστα που κυκλοφορεί στη Μαύρη Ήπειρο με ιδιωτικές πτήσεις αντί να τιμήσει τα τοπικά ΚΤΕΛ. Η αλήθεια είναι ότι υπέπεσα στο αμάρτημα αυτό (απευθύνομαι κυρίως στα εκλεκτά μέλη του γκρουπ των μπιχλοταξιδευτών), αλλά για χατίρι της ομάδας και του χρονοδιαγράμματος του ταξιδιού.
Στο Selous που βρίσκεται νότια του Dar Es Salaam πας οδικώς (ΚΤΕΛ, καρότσες, μισθωμένα τζιπ) αν διαθέτεις χρόνο και δεν υποφέρεις από δισκοπάθεια ή αεροπορικώς. Η τελευταία λύση ήταν η ενδεικνυόμενη για μας καθώς επέτρεπε να αξιοποιήσουμε όλη την ημέρα για σαφάρι . Έλα μου ντε όμως που οι ακριβές ομολογουμένως προγραμματισμένες πτήσεις ήταν ήδη γεμάτες μήνες πριν!

Φύσαγα ξεφύσαγα από απελπισία στην αρχή, αλλά στη πορεία ανακάλυψα ότι στην Τανζανία δραστηριοποιούνται ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες.Περισσότερο ως πλάκα είπα να υποβάλλω το αίτημα για κόστος πτήσεων Dar Es Salaam – Selous και στη συνέχεια Selous – Zanzibar. Πάντα στο μυαλό μου είχα τις ιδιωτικές πτήσεις σαν μια πολυτέλεια που απευθύνεται σε συγκεκριμένα βαλάντια κι ήμουν προετοιμασμένος για τιμές εξωπραγματικές. Σαν όμως το κοστολόγιο από την εταιρεία Flightlink ήρθε 200 και κάτι ψιλά ευρώ το κεφάλι και για τις 2 πτήσεις (λίγο ακριβότερο από τις κανονικές πτήσεις), άρχισα να αναλογίζομαι ότι άλλη ευκαιρία στη ζωή μου να το παίξω VIP δεν επρόκειτο να έχω.Mε τη σύμφωνη γνώμη όλων έκανα τη κράτηση με τον captain και άφησα την αχαλίνωτη φαντασία μου να ονειρεύεται κόκκινα χαλιά και σαμπάνιες με χαβιάρι εν πτήσει .

Επιστρέφουμε λοιπόν μετά την απολογητική εισαγωγή στα του ταξιδίου.

Έμφραγμα από την αγωνία μου να φθάσουμε εγκαίρως στο αεροδρόμιο κόντεψα να πάθω εκείνο το πρωί. Η κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας ήταν απίστευτη και πηγαίναμε με βήμα σημειωτόν. Φθάσαμε με κάποια καθυστέρηση που ευτυχώς πέρασε απαρατήρητη από τους υπεύθυνους της εταιρείας. Ακολουθήσαμε όλη την ιεροτελεστία ελέγχου, για να επιβιβαστούμε τελικά στο 13θέσιο ελικοφόρο αφήνοντας τις τύχες μας στα χέρια ενός αγέλαστου νοτιοαφρικάνου boer πιλότου.

alh6.googleusercontent.com__PofgwZWurII_UKf3ufTxZ2I_AAAAAAAAAU8_eePwCXZtXGI_s1200_003.jpg

Οι ειδήμονες μπορούν να γνωμοδοτήσουν περί του αεροσκάφους.Εγώ το μόνο που θυμάμαι είναι ότι εντός του ελικοφόρου μπορούσα να κυκλοφορώ μόνο σε στάση οσφυοκάμπτου , ότι πρώτη θέση πίστα είχα άριστη οπτική προς το πιλοτήριο κι ότι όντας στον αέρα, από κάπου μια τρύπα έμπαζε αέρα στα πόδια μου κάτι που διακωμώδησα για να μην με πιάσει απελπισία.

Η θέα προς τα επίπεδα τοπία με την αραιή βλάστηση δεν σκόρπισε και ρίγη συγκίνησης όμως η προοπτική προσγείωσης στον χωμάτινο αεροδιάδρομο προκάλεσε έκρηξη αδρεναλίνης κι επέσυρε κύμα ενθουσιασμού στην ομάδα μας όταν ολοκληρώθηκε με απόλυτη ασφάλεια.

alh3.googleusercontent.com__sZVGd5UoJhs_UKf3v_6IdBI_AAAAAAAAAVA_7I3fA_V7ge8_s1200_001.jpg


alh4.googleusercontent.com__CWz0edF1BfM_UKf3wS0LqlI_AAAAAAAAAVI_CttAy5G_z8s_s1200_002.jpg

Λίγο πριν την προσγείωση


Οι υπεύθυνοι για τη διαμονή μας ανέμεναν ήδη. Οι βαλίτσες φορτώθηκαν και πήραν την άγουσα προς το κατάλυμά μας, εμείς χωρίς να χρονοτριβούμε μοιραστήκαμε σε δύο τζιπ για να ξεκινήσουμε το σαφάρι.

Πριν όμως γίνουν όλα αυτά ήταν απαραίτητο να δηλωθούμε στην πύλη του Πάρκου (σου λέει άμα δεν επιστρέψεις μπορεί να σε χωνεύει κανένα λιοντάρι εκεί στις ερημιές) και να πληρώσουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για είσοδο (50$ κατ’άτομο).

alh6.googleusercontent.com__WAIsj_2_PDE_UKf3yvr438I_AAAAAAAAAVU_JNxzsoTWtzY_s1200_005.jpg


alh3.googleusercontent.com__GShJwIG2h1w_UKf308bkR7I_AAAAAAAAAVc_cWvs6cQXpLk_s1200_006.jpg


Διακοπή εξιστόρησης. Ακολουθούν τα απαραίτητα μαθήματα γεωγραφίας :reading:

Το Selous Game Reserve αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO λόγω της βιοποικιλότητας και της έλλειψης ανθρώπινης παρέμβασης στο περιβάλλον του.Καλύπτει μια έκταση 54,600 km2 (μεγαλύτερη από την Ελβετία)και εντός των ορίων της δεν επιτρέπονται ανθρώπινες δραστηριότητες άλλες πλην των τουριστών που γυρνοφέρνουν προς άγραν εντοπισμού άγριων θηρίων. Υπάρχουν διάφορα σημεία εισόδου στο πάρκο και όλα ελέγχονται από το Υπουργείο Φυσικών Πόρων και Τουρισμού της Τανζανίας (κι έλεγα από πού αντιγράφουν ονόματα τα δικά μας Υπουργεία).

Στην τεράστια έκταση του πάρκου θα συναντήσει κανείς από τους μεγαλύτερους αριθμούς ζώων της αφρικανικής σαβάνας (ελέφαντες, ιπποποτάμους,αγριόσκυλα, βούβαλους, καμηλοπαρδάλεις κ.α) όμως το πάρκο δεν χαίρει της φήμης του περιλάλητου Serengeti. Όποιος έχει κατά νου τις ατέλειωτες εικόνες της επίπεδης σαβάνας, εδώ στο Selous θα πρέπει να το ξεχάσει. Η έκταση είναι τεράστια, η βλάστηση πυκνή κι έτσι η εντόπιση των ζώων πολύ δυσκολότερη.

alh6.googleusercontent.com__QndXS2VBsdY_UKf4VaWFIkI_AAAAAAAAAYfa382ce71d86c264e108e9fe2f3564b5.jpg


alh6.googleusercontent.com__4LDIBVbVR3M_UKf4ASGRylI_AAAAAAAAAWc_085WBcG11ko_s1200_IMG_2732.jpg
Το Πάρκο διασχίζει ο ποταμός Rufiji που μαζί με τις πολυάριθμες λίμνες του, προσδίδει ένα τόνο γοητείας και γαλήνης στο τοπίο. Στο Selous εκτός του κλασσικού σαφάρι, παρέχεται εναλλακτικά η δυνατότητα να κάνεις βαρκάδα στο ποτάμι παρέα με τους ιπποπόταμους, να κάνεις walking σαφάρι (που αφορά κυρίως γνωριμία με τη χλωρίδα της περιοχής) ή ακόμα να επισκεφθείς το γειτονικό χωριό (σιγά και μην δεν είχα εγώ αχυροκαλύβες στο πρόγραμμα). Η διαμονή αναλόγως βαλαντίου μπορεί να γίνει σε πανάκριβα resorts εντός των ορίων του Πάρκου ή σε οικονομικότερα εκτός αυτού (guess what? σ’ένα τέτοιο μείναμε για να μη νομίσετε ότι πήραν τα μυαλά μας αέρα από τις ιδιωτικές πτήσεις)

:reading: Τελος παρένθεσης κι επιστροφή στην ιστορία μας

Ξεκινώντας, βρεθήκαμε αρχικά σε μια γραφική γωνιά μιας λίμνης όπου τα πουλιά είχαν στήσει τις φωλιές τους πάνω στα κλαδιά. Αποθανατίσαμε πολύχρωμα πετούμενα, στο βάθος δύο βούβαλους και διάσπαρτα κομψά impala που ξεδιψούσαν στα ήρεμα νερά της.

alh5.googleusercontent.com__6wzAW0mSKJc_UKf32TacPcI_AAAAAAAAAVk_JazMJZNUfm4_s1200_008.jpg


alh3.googleusercontent.com__rO55fAKU3yE_UKf35Mbb36I_AAAAAAAAAVw_GX9UJ8GvC_0_s1200_009.jpg


alh4.googleusercontent.com__kbRU66TpGpA_UKf36ZP3yEI_AAAAAAAAAV8_RvdVASN2_k4_s1200_010.jpg
Ομολογώ ότι κάποιοι ήμασταν άτυχοι. Ο ξεναγός στο δικό μας τζίπ εξηγούσε τα απολύτως απαραίτητα. Οι υπόλοιποι της ομάδας μόνο πότε έχει ωορρηξία ο ιπποπόταμος δεν έμαθαν...

Πιο κάτω μέσα στις πυκνές φυλλωσιές γίναμε μάρτυρες του αρχέγονου σκηνικού ζωής- θανάτου. Μια αγέλη αφρικανικών αγριόσκυλων κατάφερε να απομονώσει και να σκοτώσει ένα νεαρό impala. Το άτυχο ζωντανό διαμελίστηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα κοφτερά τους σαγόνια. Χορτάτη η ομάδα στη συνέχεια αναλώθηκε σε νωχελικά λασπόλουτρα και χαριεντίσματα στη λίμνη. Σε πρότερο σαφάρι δεν είχα την ευκαιρία να δω αγριόσκυλα, πόσο μάλλον να τα αποθανατίσω την ώρα του κυνηγιού, οπότε κι η όλη εμπειρία ήταν πρωτόγνωρη. Παρότι τα στρογγυλά αυτιά τους παραπέμπουν στον Mίκυ Μάους, ουδεμία ομοιότης δεν υπάρχει στο χαρακτήρα με το διάσημο καλόψυχο ποντίκι. Είναι δεινοί, αδίστακτοι θηρευτές και επιδεικνύουν ομαδικό πνεύμα στο κυνήγι.

alh6.googleusercontent.com__KKNb9JJ38BU_UKf38sS4OhI_AAAAAAAAAWI_65Ml3o4V1QU_s1200_013.jpg


alh6.googleusercontent.com__52pQAMA0yoI_UKf3_MvemdI_AAAAAAAAAWU_WgO2R8mhGMo_s1200_014.jpg


alh5.googleusercontent.com__pn_c0VYbayI_UKf3_venIQI_AAAAAAAAAWY_6GzRlBzahvA_s1200_015.jpg
Στη πορεία κάναμε στάση (σε απόσταση ασφαλείας) για να ξεμουδιάσουμε και ν’απολαύσουμε τη φύση δίπλα σε άλλη λίμνη. Λογιών μεγαλόσωμα πτηνά αλώνιζαν ολόγυρα. Κάπου στο βάθος μια μικρή ομάδα ιπποπόταμων είχε απαρνηθεί την ημερήσια υδρόβια νιρβάνα του και έβοσκε στις ακτές. Κάποιες καμηλοπαρδάλεις έκαναν εκτάσεις άκρων προσπαθώντας να φέρουν τον μακρύ λαιμό τους στο επίπεδο του νερού.Μεγάλες οικογένειες πιθήκων αλώνιζαν παιχνιδιάρικα στις ακτές και το ακοίμητο μάτι ενός κροκόδειλου μας σκάναρε άγρυπνα μέσα από το νερό αναμετρώντας τις πιθανότητες να αποτελέσουμε το υποψήφιο επόμενο δείπνο του.

alh5.googleusercontent.com__YVh3dzSXJsU_UKf4VGflWOI_AAAAAAAAAX0ba4976c8ecd998a7a567cf56162f3d8.jpg


alh6.googleusercontent.com__JNhTW2608yw_UKf4aWyxXQI_AAAAAAAAAY4861eb5b06e859d65afe00573c9cf95f.jpg
Η έξαψη χτύπησε κόκκινο όταν μας ενημέρωσαν ότι εντοπίστηκαν δύο λιοντάρια στην περιοχή. Τότε ως εκ θαύματος ξετρύπωσαν και άλλα τζιπ με τουρίστες, τα οποία σχημάτισαν ένα κύκλο γύρω από δύο λέαινες που μάλλον πάσχιζαν να βρουν λίγη ηρεμία και δροσιά σ'ένα δένδρο κάτω από τον καυτό μεσημεριανό ήλιο. Πλησιάσαμε σχεδόν σε απόσταση αναπνοής. Νομίζω ένα σάλτο να έδιναν θα αποκτούσαν για σουβενίρ κανένα χέρι ή πόδι. Όμως οι βασίλισσες των ζώων έδειξαν περισσή περιφρόνηση για την παρουσία μας. Αυτό σημαίνει ότι από νεαρή ηλικία έχουν συνηθίσει την ακίνδυνη παρουσία ενός αντικειμένου με ρόδες, με κάποια όντα εντός του που το κρέας τους είναι παντελώς άνοστο από τις τόσες τοξίνες λόγω κακής διατροφής και δεν αξίζει η παραμικρή προσπάθεια για κυνήγι. Αφού χασμουρήθηκαν από τη πλήξη επιδεικνύοντας τους φοβερούς και τρομερούς κυνόδοντες, έκαναν το μπάνιο τους ως γνήσιες γατούλες, μας γύρισαν τη πλάτη και το έριξαν στον ύπνο, αφήνοντάς μας άφωνους για την απάθειά τους.

alh3.googleusercontent.com__kyqIGdRDn9Y_UKf4cXNmmUI_AAAAAAAAAY9d6dee46a869883e4a75761d79bbc639.jpg


alh5.googleusercontent.com__lNUSMdggQk8_UKf4JmGrSpI_AAAAAAAAAXI_9gZS5lCvUWA_s1200_IMG_3001.jpg
Μετά από τόση περιήγηση και συγκινήσεις, το πρόγραμμα περιελάμβανε και στάση για πικ νικ παραλιμνίως. Εκεί ανοίχτηκαν τα τάπερ κι απολαύσαμε ένα γευστικότατο γεύμα υπό τους ήχους της σαβάνας, έχοντας παντελή άγνοια αν αποτελούμε στόχο για κάποιο αρπακτικό ή όχι.

alh5.googleusercontent.com___EDGDn9RIrg_UKf4PpIPIII_AAAAAAAAAXk_2R_nOaZSw6A_s1200_IMG_3067.jpg
Συνεχίζοντας τη πορεία μας ανταμωθήκαμε με μια μεγάλη ομάδα ζεβρών ανάκατες με καμηλοπαρδάλεις. Η συνύπαρξη αυτή έχει τα πλεονεκτήματά της, καθώς οι καμηλοπαρδάλεις με τον μακρύ λαιμό τους λειτουργούν σαν τέλειοι τσιλιαδόροι δίνοντας το σύνθημα φυγής σε περίπτωση κινδύνου. Έτσι και η παρουσία του τζιπ κινητοποίησε ολόκληρη την ομάδα που μέσα σε ελάχιστο χρόνο μέσα σε μια σκόνη χώματος εγκατέλειψε την περιοχή.

alh6.googleusercontent.com__MjHlI2lxIh4_UKf4E64XHEI_AAAAAAAAAWw_u6gc43aj1fY_s1200_IMG_2930.jpg
Γενικά οι ζέβρες αποδείχθηκαν πολύ φοβιτσιάρες και αντικοινωνικές μαζί μας. Αντίθετα οι καμηλοπαρδάλεις επέδειξαν μεγαλύτερη οικειότητα. Οι πιο χαλαρές ήταν εντελώς κουτσομπόλες κοιτώντας μας επίμονα με το γλαρωμένο βλέμμα τους. Σ’αυτές διέκρινα επίσης μια δόση ματαιοδοξίας τύπου super model καθώς πόζαραν στο φακό.

alh3.googleusercontent.com__bFrXhdiDVFY_UKf4H5d8NZI_AAAAAAAAAW8_93ai6Vj08KI_s1200_IMG_2963.jpg


alh4.googleusercontent.com__SgqFi5AMJ1M_UKf4IyldZWI_AAAAAAAAAXE_7WjM_dE1hE4_s1200_IMG_2973.jpg


alh6.googleusercontent.com__SiJCR0uMDTQ_UKf4WYA5cqI_AAAAAAAAAY716cf01592177fd416700608209c1b28.jpg


alh4.googleusercontent.com__K4D56Z5p3vs_UKf4h_udhiI_AAAAAAAAAYfd53c00d321c7acce292cf04f8fb8cf3.jpg

Η διαδρομή δεν μας επιφύλασσε άλλες μεγάλες συγκινήσεις. Είδαμε ασχημομούρικα γκνου, ακόμα πιο κακάσχημους φακόχοιρους, πιθηκάκια όλων των μεγεθών, άπειρα impala, θηλυκά kudu κι άλλα παρεμφερή κερασφόρα μέχρι να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής λίγο πριν δύσει ο ήλιος.

alh5.googleusercontent.com__hCi7kjhVMeQ_UKf4eWhwBpI_AAAAAAAAAY8de4953856858a1a90d578dfd43ff7b2.jpg


alh5.googleusercontent.com__3oQ1_kGA2xI_UKf4hkfjf0I_AAAAAAAAAY67341271427376168378d1197ead78e9.jpg


alh5.googleusercontent.com__KASYBfCYj3g_UKf4KqgTekI_AAAAAAAAAXQ_oOXRsNjh41A_s1200_IMG_3024.jpg


alh6.googleusercontent.com__0Gx5ISJNgbk_UKf4EcUJ5SI_AAAAAAAAAWs_m2EzJgqO6ns_s1200_IMG_2924.jpg


alh4.googleusercontent.com__luK2POPGg00_UKf4h4pVDvI_AAAAAAAAAY4969c07ebc672b5c26b2e8234284c171.jpg
Φτάσαμε στο κατάλυμά μας χτισμένο δίπλα στο ποταμό Rufiji πριν σκοτεινιάσει κι αμέσως τακτοποιηθήκαμε στα bungalows. Aρχικά χαλαρώσαμε στο υπαίθριο μπαρ για να αφεθούμε στη γλυκιά ηρεμία του υγρού στοιχείου, πριν ακολουθήσει το δείπνο υπό το φως των κεριών.

alh6.googleusercontent.com__AVZGws6A10Y_UKf4RmiU1VI_AAAAAAAAAXw_GE_AnlTvmvw_s1200_IMG_3715.jpg
Κάτω από τον έναστρο ουρανό της Αφρικής, υπό το φως μιας λάμπας πετρελαίου και με τον ακοίμητο φρουρό να στέκει δίπλα μας με το τουφέκι, έτοιμος να ξεκάνει οιονδήποτε απρόσκλητο εισβολέα, κλείσαμε ήρεμα :)roll:) τα βλέφαρά μας. Μόνο τα ανήσυχα πιθηκάκια στα κλαδιά κι οι μηκυθμοί των ιπποπόταμων που ετοιμάζονταν για τη βραδινή έξοδο για γεύμα, διατάρασσαν την γαλήνη της νύχτας.

alh3.googleusercontent.com__JrJZxjqnzRU_UKf4MfQGHYI_AAAAAAAAAXc_ZkXlv_7VaXA_s1200_IMG_3089.jpg



 

Attachments

Last edited:

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Εντάξει, έχουμε εξελιχθεί πάαααρα πολύ!

Ξεκινάμε ιστορίες πρίν το ταξίδι πλέον!!!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.344
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Γάτος και γουρούνι σε ζούγκλες και βυθό :roll: Είμαι περίεργη να δω πως θα ταιριάξετε με την πανίδα της περιοχής :lol:
Τέλεια επιλογή για ταξίδι!! Περιμένω πολλές φωτο και παραλιορεπορτάζ έτσι?
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Εντάξει, έχουμε εξελιχθεί πάαααρα πολύ!
Ξεκινάμε ιστορίες πρίν το ταξίδι πλέον!!!
Έχουμε να γράψουμε πιο ζουμερά πράγματα μετά Αντώνη μου :)
Μη χάνουμε χρόνο!
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Γάτος και γουρούνι σε ζούγκλες και βυθό :roll: Είμαι περίεργη να δω πως θα ταιριάξετε με την πανίδα της περιοχής :lol:
Τέλεια επιλογή για ταξίδι!! Περιμένω πολλές φωτο και παραλιορεπορτάζ έτσι?
Ειδικά για το τελευταίο σίγουρα μιας και το bungalow είναι μια ανάσα από τη παραλία.... και κατά τα φαινόμενα μόνο ένα γκρουπ τρελλαμένων ελλήνων θα έχει κάνει κατάληψη στη παραλία...
Ο γάτος αντε κολλάει, εγώ ως γουρούνι σε μουσουλμανική χώρα; :roll:
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.046
Likes
1.825
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ονειρεμένο Ταξίδι
3η βραχονησίδα αριστερά
Παιδιά, ψέμματα λέει το ροζ γουρούνι... δεν ενθουσιάστηκα...

....τρελλάθηκα από τη χαρά μου!!! (ψιλοτσίριαζα και δεν το πίστευα !!) :clap::clap::lol::lol:

Οταν μάλιστα μου έστειλε το παρακάτω τραγούδι (για να μπούμε και στο κλίμα του αναμενόμενου ταξιδιού μας),
κουνιόμουν στους ρυθμούς του (αχ !!)


Λοιπόν άρχισα και γω τις προετοιμασίες μου:

- μπρατσάκια για το κολύμπι
- τιγρέ νεγκλιζέ για τις νύχτες στο σαφάρι, (μιας και ο ρουχισμός μας εκεί
πρέπει να ακολουθεί τους φυσικούς χρωματισμούς )
- γόβες στιλέτο κροκό (εεε σε ζούγκλα θα πάμε)
- αντιηλιακό 120 SPF (μην μαυρίσω και άλλο και δεν με βλέπουν οι φίλοι μου)
- κουνουπιέρα φορητή (για τα κουνούπια και τις μύγες τσε τσε)
- λεμονάκια για τους αστακούς μας (τη ρίγανη θα την φέρει ο travelogatos)
- φακό (για την ανεύρεση της τουαλέτας το βράδυ στο σαφάρι )

... και συνεχίζω... (μέχρι τώρα το σακβουαγιάζ έχει φτάσει τα 28 κιλά :haha:)
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.529
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ο γάτος αντε κολλάει, εγώ ως γουρούνι σε μουσουλμανική χώρα; :roll:
Μην ανησυχείς! Δε θα σε φάει κανείς! (ξέρεις παίζει ενα θεματάκι κανιβαλισμού αυτές τις ημε΄ρες στο Travelstories...)
Καλά να περάσετε! Που θα περάσετε δηλαδή!
Να πω οτι έχω σκάσει από τη ζήλεια μου λίγο είναι...
Πότε επιστρέφετε;
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Μην ανησυχείς! Δε θα σε φάει κανείς! (ξέρεις παίζει ενα θεματάκι κανιβαλισμού αυτές τις ημε΄ρες στο Travelstories...)
Καλά να περάσετε! Που θα περάσετε δηλαδή!
Να πω οτι έχω σκάσει από τη ζήλεια μου λίγο είναι...
Πότε επιστρέφετε;
Βασικά είπα να εγκατασταθώ εκεί αν μου αρέσει, να τρώω ψαράκια ολημερίς και χυμούς ανανά και λιτσί αλλά η δουλειά μας καλεί πίσω , οπότε αν όλα πάνε κατ'ευχήν θα μας δείτε online στις 7 Νοεμβρη
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Αγαπώ HYDRONETTA!, Aγαπώ travelogato! Aγαπώ Malysa!
Kαι έχω σκάσει κι εγώ από την ζήλια μου!! Ποιος, που, πότε, γιατί!!!
Πωπωπω τι ωραίο ταξίδι θα είναι αυτο!!
 

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αγιο Ορος
Βασικά είπα να εγκατασταθώ εκεί αν μου αρέσει, να τρώω ψαράκια ολημερίς και χυμούς ανανά και λιτσί αλλά η δουλειά μας καλεί πίσω , οπότε αν όλα πάνε κατ'ευχήν θα μας δείτε online στις 7 Νοεμβρη
Nα εγκατασταθεις,να εγκατασταθεις!!!!!
Και θα ρθω κι εγω να εγκατασταθω...λιγο πιο περα,σε αλλη καλυβα....να ανταλλαζουμε και βιζιτες βρε αδελφε!!!!!
Να περασετε ξενοιαστα,να φατε ολους τους αστακους,να τεντωθητε στις αιωρες,να...να...να...και αφηστε με εμενα εδω να βριζω χειροτερα απο λιμενεργατης!!!!!1
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Πολλα...
Τωρα να πω οτι εχω σκασει - οχι απο ζηλεια, αλλα που δεν μπορω να παω προς το παρον. Αντε να δουμε τι θα γινει τους επομενους μηνες.

Παντως ειναι ενας εκπληκτικος συνδυασμος (στη κορυφη της places to visit λιστας μου) που το σχεδιαζω καιρο τωρα, μαζι με Σερενγκετι βεβαια.

Αναμενουμε εναγωνιως λεπτομεριες οταν με το καλο γυρισετε.

ΥΓ1: Αν μαθετε τιποτα για ημερισιες εκδρομες για ψαρεμα γραφτε σχετικα.

ΥΓ: Αυτο με τους αστακους με εχει στειλει!
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Αγαπώ HYDRONETTA!, Aγαπώ travelogato! Aγαπώ Malysa!
Kαι έχω σκάσει κι εγώ από την ζήλια μου!! Ποιος, που, πότε, γιατί!!!
Πωπωπω τι ωραίο ταξίδι θα είναι αυτο!!
Εγώ βλέπω τη θετική πλευρά:

Αυτοί έχουνε σκάσει που δεν είμαστε μαζί! :bleh::haha::bleh:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.109
Μηνύματα
880.601
Μέλη
38.837
Νεότερο μέλος
koliswa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom