Κομόρες Τανζανία Πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει (Κομόρες-Τανζανία), μόνο μη κάτσουμε άλλο σπίτι…

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει

Κεφ.3: Μαθήματα θρησκειολογίας φτάνοντας στο Moroni
Oι 3 τραβελστορίτες ανταμωθήκαμε με τους συνταξιδιώτες μας στο κοσμοδρόμιο των Σπάτων. Επικρατούσε κλίμα ευφορίας απ’όπου αντλούσαμε κουράγιο για να αντέξουμε στο μακρύ ταξίδι των 20+ ωρών και των 3 πτήσεων που θα μας έφερναν στις εξωτικές Κομόρες.
Η πτήση για Κάιρο με την Egyptair ήταν απροβλημάτιστη σχεδόν για όλους, πλην εμού που γκρίνιαζα μια για το αδιάφορο φαγητό και μια για τη στενότητα σε μήκος και πλάτος των καθισμάτων του Boeing. Αδυνατώ να ανακαλέσω αν παλαιότερα η συγκεκριμένη εταιρεία είχε πάρει τόσο σοβαρά τις ισλαμικές καταβολές της, με το Κοράνι να σε υποδέχεται άμα τη εισόδω, στίχοι από το ιερό βιβλίο να απαγγέλλονται βαθυστόχαστα από τα μεγάφωνα πριν την απογείωση και το αλκοόλ να απουσιάζει πλήρως από το μπαρ του αεροπλάνου.
Ζήλεψα και σκέφτομαι να προτείνω στις εγχώριες εταιρείες να μας υποδέχονται με υπόκρουση «Τη Υπερμάχω» και να τηρούν απαρέγκλιτα αυστηρό πρόγραμμα νηστείας Τετάρτες, Παρασκευές και Σαρακοστές. Τη Μεγάλη Παρασκευή δε, μόνο παξιμάδι ξεροσφύρι σαν την Αlitalia.
Η αναμονή 4 ωρών στο αεροδρόμιο Καϊρου ήταν μια άσκηση υπομονής και δωρεάν εκγύμνασης του καρδιαγγειακού. Πάνω κάτω στις πτέρυγες σερνόμασταν αναζητώντας τα άθλια καπνιστήρια - θαλάμους αερίων προάγοντας την αθηροσκλήρωση των αρτηριών μας δεδομένων των φθηνών αφορολόγητων τσιγάρων. Εκεί μπορεί μεν το αλκοόλ να σερβίρεται ανερυθρίαστα, όμως ήταν κυριολεκτικά γουλιά και ευρώ. Και μετά γκρινιάζουμε για ακρίβεια στο Εl Vel….
Ροκανίζοντας το χρόνο παρατηρούσα καθήμενος το ενδυματολογικό μωσαϊκό που παρήλαυνε μπροστά στα μάτια μου. Ώσπου στο γειτονικό τραπέζι εγκαταστάθηκε μια οικογένεια. Ο γενειοφόρος σύζυγος ήταν ντυμένος με τη κλασσική λευκή κελεμπία και το φέσι δηλώνοντας εμφανώς τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις. Αυτό που με γέμισε απορία ήταν η ενδυμασία των γυναικών που με χαρωπές πολύχρωμες κεντημένες λουλουδάτες στολές έμοιαζαν σαν το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι. Επειδή η γλωσσολογική κατασκοπεία μου απέβει άκαρπη, αποτάθηκα στον αφέντη της οικογένειας σχετικά με την προέλευσή τους.
at2_gstatic_com_images_c92d38f949a6fbc1581d9a6a7e06d917._.jpg

Ευγενέστατος και φιλικότατος μου απεκάλυψε αυτό που ως τότε δεν γνώριζα επαρκώς. Ότι στο Ισλάμ εκτός του βασικού διαχωρισμού σε Σουννίτες και Σιίτες, υπάρχουν ένα τσούρμο σέχτες που ακολουθούν τους δικούς τους εμπνευσμένους ηγέτες. Μια απ’αυτές είναι οι Dawoodi Bohra που ανήκαν κι οι συγκεκριμένοι. Μια ισλαμική σέχτα γέννημα Υεμένης και θρέμμα της Ινδίας που αριθμεί περί το 1,5 εκατομμύριο πιστούς παγκοσμίως και οι οποίοι οφείλουν να ακολουθούν πιστά συγκεκριμένο κώδικα ενδυμασίας στις κοινές εμφανίσεις τους.
Αυτό που αποκόμισα από τη συζήτησή μας είναι ότι πρόκειται για μια οικονομικά εύρωστη θρησκευτική ομάδα, ατόμων που ασχολούνται κυρίως με το εμπόριο, που έχει έντονο αίσθημα συνοχής και αλληλοϋποστήριξης. Αν κάποιος Bohra επιθυμεί να σπουδάσει, να δημιουργήσει επιχείρηση ή είναι αναξιοπαθών τότε όλα τα μέλη της κοινότητας συνδράμουν οικονομικά. Μόνο που αυτό δεν γίνεται υπό τη μορφή φιλανθρωπίας αλλά άτοκου δανεισμού. Το μέλος που επωφελείται, έχει τη δέσμευση να αποπληρώνει με δόσεις το ποσό αυτό. Η λογική είναι ότι έτσι αποφεύγεται η επαιτεία κι αφετέρου διατηρούνται οι δεσμοί μεταξύ των μελών της κοινότητας ισχυροί. Παράλληλα έχουν αυστηρούς κώδικες τιμής (κάτι σε στυλ Σαμαρά που ο λόγος του είναι ισοδύναμος με την υπογραφή του), ενώ διδάσκουν και την ανοχή προς αλλόδοξους και αλλόθρησκους (άρα μουτζαχεντίν Bohra λίγο δύσκολο να απαντήσετε).
Ο συγκεκριμένος κύριος μου αποκάλυψε όλο περηφάνια ότι η συγκεκριμένη σέχτα τυγχάνει μεγάλου σεβασμού στη χώρα του (Κένυα) και χάρη στη δική του συνδρομή στηρίζονται οικονομικά 4 χήρες στο Ναϊρόμπι παρακαλώ!
Αφού εμπλούτισα τις θρησκειολογικές μου γνώσεις, επιβιβάστηκα στο αεροπλάνο για την 6ωρη νυχτερινή πτήση της Egyptair προς το Dar Es Salaam. Mε τις ευλογίες του Αλλάχ, καταβρόχθισα το μοσχαράκι με το ρύζι συνοδευόμενο με χυμό γκουάβας, απουσία μπύρας. Καταράστηκα ακόμα μια φορά την Boeing για τις στενές άβολες θέσεις παλεύοντας να βρω μια βολική θέση για να κλείσω τα μάτια μου. Εις μάτην. Όλο το ταξίδι κύλισε σε μια ατέρμονη πάλη με κάθε ελεύθερο εκατοστό που μπορούσα να χώσω τα πόδια μου για ν’απλώσω το κορμί μου λιγάκι.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Τανζανίας με το ξημέρωμα κι αμέσως το δέρμα μας κατακλύστηκε από ένα κύμα ζέστης ανάμεικτης με υγρασία. Η αίθουσα υποδοχής παρέπεμπε σε σκηνικό αισθητικής προηγούμενων δεκαετιών με εμφανή εικόνα παρακμής κι εγκατάλειψης. Ως επιβάτες τράνζιτ για Κομόρες, παραλάβαμε τις αποσκευές μας και με τη συνοδεία υπαλλήλου πήγαμε στην αίθουσα αναχωρήσεων. Υπάλληλος της Precision air ανέλαβε να διεκπεραιώσει το check in (προθυμία κι οργάνωση, όχι αστεία) κι έτσι εμείς προσπαθούσαμε σ’ένα παντελώς άκαπνο περιβάλλον να σκοτώσουμε το χρόνο μας για τις επόμενες 4.30 ώρες.
Μια θλιβερή καφετέρια που φιλοξένησε τα ταλαιπωρημένα μας κορμιά και μια βόλτα στα λιγοστά καταστήματα με τα αδιάφορα σουβενίρ ήταν ότι μπορούσαμε να κάνουμε. Εκτός του να βλέπουμε τον καυτό αφρικάνικο ήλιο να ανατέλλει στον ορίζοντα της μαύρης ηπείρου μέσα από τα τζάμια του αεροδρομίου.
Η πτήση προς τις Κομόρες αναχώρησε με μια μικρή καθυστέρηση, πετώντας πάνω από μια θάλασσα τσίγκινες στέγες που απαρτίζουν την οικοδομική πλειοψηφία του Dar Es Salaam.
Η μισογεμάτη πτήση, διάρκειας 1.30 ώρας, μας επέτρεψε να ακροβολιστούμε όλοι μας δίπλα από ένα παράθυρο. Η πρώτη εμπειρία της Precision air ήταν ευχάριστη έως διασκεδαστική ειδικά με τις στολές των αεροσυνοδών να θυμίζουν έντονα λαχανόκηπο. Άρχισα να χαμογελώ σαρδόνια. Όντας οι μοναδικοί λευκοί επιβάτες μου δήλωνε ότι ο προορισμός δεν ήταν στην ατζέντα μαζικού τουρισμού και θα μπορούσαμε να απολαύσουμε μοναδικές διακοπές off the beaten track.
Πετώντας στο μεγαλύτερο μέρος της πτήσης πάνω από έναν καταγάλανο γαλήνιο Ινδικό ωκεανό, οι πρώτες εικόνες του νησιού Grand Comore ήρθαν λίγο πριν την προσγείωση μας στο αεροδρόμιο… Hahaya (έτσι λέγεται το χωριό που το φιλοξενεί).
Εντυπωσιάστηκα από το θέαμα. Οι ακτές του νησιού ήταν απλά… μια λάβα που βυθίζονταν στα πρασινογάλαζα νερά. Σε κάποια διαστήματα, το καταπράσινο τοπίο με τους μικρούς οικισμούς εναλλασσόταν με σεληνιακό τοπίο που σου θύμιζε ότι στο νησί λαγοκοιμάται ένα από τα πιο ενεργά ηφαίστεια του κόσμου, το Karthala, το οποίο ξυπνάει κάθε 11 χρόνια ξερνώντας καυτή λάβα προς τη θάλασσα.
afarm7.static.flickr.com_6105_6328544002_48140c5fec_b.jpg

afarm7.static.flickr.com_6046_6327790695_e24e81513f_b.jpg

afarm7.static.flickr.com_6055_6328544148_4e6b295a02_b.jpg

Αφού το αεροπλάνο τροχοδρόμησε στο τελικό του προορισμό εννοείται πως δεν είχαμε καμιά ψευδαίσθηση ότι θα αποβιβαζόμασταν από φισούνα. Αντιθέτως οι μισοί επιβάτες μπήκαν σε ένα αλίμονο λεωφορείο και οι υπόλοιποι εξ’ημών αποφασίσαμε να καλύψουμε τη διαδρομή…πεζή προς το σχετικά νεόδμητο κτήριο του αεροδρομίου Prince Said Ibrahim των Κομόρων!
Με είχαν προϊδεάσει αρνητικά για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, την πιθανότητα διεφθαρμένων τελωνειακών υπαλλήλων και εν γένει με το αλαλούμ που επικρατεί στην παραλαβή αποσκευών, εντούτοις απουσία άλλων τουριστών η διαδικασία ήταν απρόσκοπτη και σχετικά γρήγορη. Συμπληρώσαμε τις φόρμες, πληρώσαμε τη τσουχτερή βίζα των 60 ευρώ ενώ καθ’υπόδειξίν μας είχαν ήδη συλλεχθεί οι αποσκευές μας.
Στη διαδρομή από το αεροδρόμιο προς τη πρωτεύουσα του νησιού Moroni, ήδη ξεδιπλώθηκαν οι πρώτες εικόνες του νησιού και δημιουργήθηκαν οι αρχικές εντυπώσεις κάτω από ένα ουρανό που τον βάραιναν μολυβένια σύννεφα. Το τοπίο με το κατάμαυρο ηφαιστειογενές έδαφος και την πλούσια τροπική βλάστηση δίπλα από την καταγάλανη θάλασσα μας συνόδεψε μέχρι το ξενοδοχείο. Μόνη αρνητική εντύπωση οι οικισμοί που αρχιτεκτονικά ήταν αδιάφοροι και με έντονη αίσθηση εγκατάλειψης.
afarm7.static.flickr.com_6110_6328541228_cd2a671a0d_b.jpg

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μας, το Jardin de la paix, το προσωπικό μας υποδέχθηκε προσφέροντας τζίντζερ ως welcome drink. Ανυποψίαστοι καταντήσαμε να βγάζουμε καπνούς από το στόμα καθώς ο εν λόγω χυμός ήταν πολύ… πικάντικος για τα γούστα μας. «Κάνει καλό» μας διαβεβαίωσαν «και τονώνει την ενέργεια του οργανισμού». Άκαρπη επιχειρηματολογία. Μερικά ποτήρια παρέμειναν άθικτα.
Τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, ανασυντάξαμε δυνάμεις και ξεχυθήκαμε στους δρόμους οδεύοντας προς το κέντρο του Moroni, τη «καρδιά της φωτιάς» (λόγω του ηφαιστείου) όπως σημαίνει το όνομα της πρωτεύουσας των Κομόρων.
Μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο περάσαμε δίπλα από ένα μικρό λιμανάκι με το ψαρά να διορθώνει τα δίχτυα και παιδόπουλα να παίζουν μέσα στο νερό χαιρετώντας μας γελώντας φωναχτά χωρίς αίσθηση αιδούς για τη γύμνια τους. Πιο κάτω πυρετός εργασιών διαμόρφωσης νέου λιμανιού με μαρίνα και μακέτες μεγαλεπήβολες.
afarm7.static.flickr.com_6019_6327788955_2f83b13929_b.jpg

Σε λίγο και υπό ψιλόβροχο αποκαλύφθηκε η κλασσική εικόνα του λιμανιού του Moroni με φόντο το παλιό τζαμί της Παρασκευής. Ο LP περιγράφει την εικόνα σαν μια από τις πλέον ρομαντικές του αραβικού κόσμου. Δυστυχώς ήταν μια απογοήτευση για μένα, καθώς σε όλες τις εικόνες που είχα δει στο διαδίκτυο, στο μικρό λιμανάκι μπροστά από το τζαμί στοιβάζονταν κουφάρια παλιών ξύλινων πλοίων.
Τώρα φιγουράριζε ένα σκουριασμένο εμπορικό σκάφος και μερικές βαρκούλες. Η πρόοδος με πρόδωσε. Πλέον τα σύγχρονα φορτηγά πλοία έχουν αντικαταστήσει τα παραδοσιακά σκαριά για την μεταφορά προϊόντων. Κι έτσι τα ξύλινα κουφάρια που δεν είχαν άλλο λόγο ύπαρξης, εξοβελίστηκαν.
Το παλιό τζαμί έχει καταβολές από τον 15ο αιώνα και είναι τόπος προσευχής για τους άρρενες μόνο πιστούς, που προσέρχονται φορώντας την kanzu (λευκή κελεμπία) και το kofia (φέσι)
afarm7.static.flickr.com_6232_6328541616_e27f199e16_b.jpg

afarm7.static.flickr.com_6233_6328542996_1d6a746587_b.jpg

To τζαμι της Παρασκευής στο λιμάνι του Moroni

afarm7.static.flickr.com_6117_6328543164_574427ba56_b.jpg

To λιμανάκι στο Moroni

Κινήσαμε σύμφωνα με τις οδηγίες του LP προς την μικρή αραβική συνοικία της πόλης η οποία χαρακτηρίζεται σαν μια μικρογραφία της Stonetown στη Ζανζιβάρη. Περιδιαβήκαμε για λίγο μέσα στα μικρά στενά. Σπίτια χτισμένα από κατάμαυρο ηφαιστειακό υλικό, κάποια με περίτεχνα σκαλισμένα κουφώματα των εξώθυρων. Αίσθηση όμως καταθλιπτική που μας οδήγησε άρον άρον να προχωρήσουμε προς την υπαίθρια αγορά.

afarm7.static.flickr.com_6093_6327789261_a77ca2ef39_b.jpg


afarm7.static.flickr.com_6056_6328542200_78b5db73b5_b.jpg


afarm7.static.flickr.com_6032_6328541890_3a787d4fcf_b.jpg




Κι από την ερημιά καταλήξαμε σε μια έκρηξη ήχων, χρωμάτων και οσμών. Στις δυό πλευρές του δρόμου όπου επικρατούσε το αδιαχώρητο από ανθρώπους και τροχοφόρα, οι πωλητές είχαν απλώσει την πραμάτεια τους. Γυναίκες ντυμένες με τα πολύχρωμα chiromani κάθονταν οκλαδόν πουλώντας λιγοστά φρούτα και λαχανικά κάνοντας συνεχείς κινήσεις με τα χέρια τους στη προσπάθεια να διώξουν το λεφούσι από τις μύγες που επικάθονταν στη πραμάτεια τους. Μικροπωλητές πουλούσαν ότι βάζει ο νου σας από φτηνιάρικα κινέζικα προϊόντα μέχρι πολύχρωμα εξωτικά ψάρια προς βρώσιν.

afarm7.static.flickr.com_6110_6327789905_c233140ebf_b.jpg


afarm7.static.flickr.com_6218_6328542734_be592462c2_b.jpg


Ήταν μια μοναδική πολύχρωμη εμπειρία, ενίοτε λίγο δυσάρεστη για τον οσφρητικό βλεννογόνο κάποιων από την ομάδα μας (εγώ πάλι ήμουν στο στοιχείο μου). Όντας οι μοναδικοί αλλοδαποί (και λευκοί) γίναμε και μείς αξιοθέατο γι’αυτούς. Κάποιοι μας υποδέχτηκαν με χαβαλέ, κουνώντας χέρια σε χορευτικές κινήσεις και φωνάζοντας σχεδόν τραγουδιστά ζητώντας να αποθανατιστούν φωτογραφικά μαζί μας. Πιο συντηρητικές οι γυναίκες που είτε έκρυβαν τα πρόσωπά τους, είτε (οι γηραιότερες) αντιδρούσαν με επιθετικές χειρονομίες στη παρουσία του φωτογραφικού φακού. Η προκατάληψη ότι η φωτογραφία παίρνει μέρος της ψυχής του ανθρώπου είναι βαθειά ριζωμένη.

afarm7.static.flickr.com_6050_6327790237_d396efd6a1_b.jpg

Aποφεύγοντας το φακό

afarm7.static.flickr.com_6221_6328542354_0e5e3c5c3d_b.jpg

Ποζάροντας στο φακό...

Η κούραση του πολύωρου ταξιδιού κι η υγρασία μας ανάγκασε να κάνουμε μια στάση σε μια κυκλική πλατεία. Κι εκεί εισπράτταμε από χαρωπούς χαιρετισμούς bonjour μέχρι κορναρίσματα από τους διερχόμενους οδηγούς. Oι γυναίκες πάλι κουβαλώντας τα ψώνια τους εξακολουθούσαν να μας προσπερνούν διακριτικές κι απόμακρες.

Μην έχοντας κάτι άλλο να ανακαλύψουμε, ελαφρώς απογοητευμένοι από το θέαμα των κτηρίων πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς αναζήτηση εστιατορίου, πράγμα όχι και πολύ προφανές για ένα τόσο μικρό μέρος. Με τον LP ανα χείρας μία εκ της παρέας ανέλαβε να μας οδηγήσει προς τον προορισμό μας. Μόνο που αυτό τελικά που καταφέραμε είναι να σέρνουμε άσκοπα το κουρασμένο βήμα μας καθώς οι προσπάθειες εντοπισμού του απέβησαν άκαρπες. Καταλήξαμε σε ένα κυριλέ (για τα τοπικά δεδομένα) παντέρημο παραθαλάσσιο εστιατόριο όπου ως μοναδικοί πελάτες δοκιμάσαμε την τοπική κουζίνα. Ομολογώ ότι το φιλέτο ψαριού με τις τηγανητές μπανάνες που δοκίμασα ήταν επιεικώς αδιάφορο. Ανάλογη αντίδραση υπήρξε κι από τους υπόλοιπους συνδετοιμώνες για τα δικά τους πιάτα. Παρότι γαλλικών συμφερόντων το μαγαζί ήταν αυστηρά προσκολλημένο στις ισλαμικές αξίες και το αλκοόλ απουσίαζε επιμελώς!

Απολαύσαμε τα χρώματα του δειλινού παρατηρώντας διακριτικά μια γυναίκα που άπλωνε τη μπουγάδα της πάνω στα βράχια ή τις παρέες που φλυαρούσαν με φόντο το ηλιοβασίλεμα.

afarm7.static.flickr.com_6228_6328543522_a7cd209e87_b.jpg


afarm7.static.flickr.com_6226_6328543422_186f988c07_b.jpg

Απλώνοντας τη μπουγάδα

afarm7.static.flickr.com_6112_6328543680_9300991c29_b.jpg

Κουβεντούλα στο δειλινό

Το σκοτάδι είχε απλωθεί κι επειδή η ύπαρξη ηλεκτρικού ρεύματος δεν είναι σταθερή αξία για τους κατοίκους των Κομόρων, αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο ώστε να χαλαρώσουμε και να είμαστε φρέσκοι για την πρωινή πτήση προς το νησί Moheli όπου θα καταλύαμε για τις επόμενες 4 μέρες.

Μας περίμεναν τα καλύτερα όπως πίστευα … :clap:


 

Attachments

Last edited:

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Εντάξει, έχουμε εξελιχθεί πάαααρα πολύ!

Ξεκινάμε ιστορίες πρίν το ταξίδι πλέον!!!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.962
Likes
9.344
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Γάτος και γουρούνι σε ζούγκλες και βυθό :roll: Είμαι περίεργη να δω πως θα ταιριάξετε με την πανίδα της περιοχής :lol:
Τέλεια επιλογή για ταξίδι!! Περιμένω πολλές φωτο και παραλιορεπορτάζ έτσι?
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Εντάξει, έχουμε εξελιχθεί πάαααρα πολύ!
Ξεκινάμε ιστορίες πρίν το ταξίδι πλέον!!!
Έχουμε να γράψουμε πιο ζουμερά πράγματα μετά Αντώνη μου :)
Μη χάνουμε χρόνο!
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Γάτος και γουρούνι σε ζούγκλες και βυθό :roll: Είμαι περίεργη να δω πως θα ταιριάξετε με την πανίδα της περιοχής :lol:
Τέλεια επιλογή για ταξίδι!! Περιμένω πολλές φωτο και παραλιορεπορτάζ έτσι?
Ειδικά για το τελευταίο σίγουρα μιας και το bungalow είναι μια ανάσα από τη παραλία.... και κατά τα φαινόμενα μόνο ένα γκρουπ τρελλαμένων ελλήνων θα έχει κάνει κατάληψη στη παραλία...
Ο γάτος αντε κολλάει, εγώ ως γουρούνι σε μουσουλμανική χώρα; :roll:
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.046
Likes
1.825
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ονειρεμένο Ταξίδι
3η βραχονησίδα αριστερά
Παιδιά, ψέμματα λέει το ροζ γουρούνι... δεν ενθουσιάστηκα...

....τρελλάθηκα από τη χαρά μου!!! (ψιλοτσίριαζα και δεν το πίστευα !!) :clap::clap::lol::lol:

Οταν μάλιστα μου έστειλε το παρακάτω τραγούδι (για να μπούμε και στο κλίμα του αναμενόμενου ταξιδιού μας),
κουνιόμουν στους ρυθμούς του (αχ !!)


Λοιπόν άρχισα και γω τις προετοιμασίες μου:

- μπρατσάκια για το κολύμπι
- τιγρέ νεγκλιζέ για τις νύχτες στο σαφάρι, (μιας και ο ρουχισμός μας εκεί
πρέπει να ακολουθεί τους φυσικούς χρωματισμούς )
- γόβες στιλέτο κροκό (εεε σε ζούγκλα θα πάμε)
- αντιηλιακό 120 SPF (μην μαυρίσω και άλλο και δεν με βλέπουν οι φίλοι μου)
- κουνουπιέρα φορητή (για τα κουνούπια και τις μύγες τσε τσε)
- λεμονάκια για τους αστακούς μας (τη ρίγανη θα την φέρει ο travelogatos)
- φακό (για την ανεύρεση της τουαλέτας το βράδυ στο σαφάρι )

... και συνεχίζω... (μέχρι τώρα το σακβουαγιάζ έχει φτάσει τα 28 κιλά :haha:)
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.529
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ο γάτος αντε κολλάει, εγώ ως γουρούνι σε μουσουλμανική χώρα; :roll:
Μην ανησυχείς! Δε θα σε φάει κανείς! (ξέρεις παίζει ενα θεματάκι κανιβαλισμού αυτές τις ημε΄ρες στο Travelstories...)
Καλά να περάσετε! Που θα περάσετε δηλαδή!
Να πω οτι έχω σκάσει από τη ζήλεια μου λίγο είναι...
Πότε επιστρέφετε;
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.150
Likes
14.438
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
όπου δεν έχω πάει
Μην ανησυχείς! Δε θα σε φάει κανείς! (ξέρεις παίζει ενα θεματάκι κανιβαλισμού αυτές τις ημε΄ρες στο Travelstories...)
Καλά να περάσετε! Που θα περάσετε δηλαδή!
Να πω οτι έχω σκάσει από τη ζήλεια μου λίγο είναι...
Πότε επιστρέφετε;
Βασικά είπα να εγκατασταθώ εκεί αν μου αρέσει, να τρώω ψαράκια ολημερίς και χυμούς ανανά και λιτσί αλλά η δουλειά μας καλεί πίσω , οπότε αν όλα πάνε κατ'ευχήν θα μας δείτε online στις 7 Νοεμβρη
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.201
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ονειρεμένο Ταξίδι
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Αγαπώ HYDRONETTA!, Aγαπώ travelogato! Aγαπώ Malysa!
Kαι έχω σκάσει κι εγώ από την ζήλια μου!! Ποιος, που, πότε, γιατί!!!
Πωπωπω τι ωραίο ταξίδι θα είναι αυτο!!
 

pigi_dikaiou

Member
Μηνύματα
550
Likes
521
Επόμενο Ταξίδι
......
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αγιο Ορος
Βασικά είπα να εγκατασταθώ εκεί αν μου αρέσει, να τρώω ψαράκια ολημερίς και χυμούς ανανά και λιτσί αλλά η δουλειά μας καλεί πίσω , οπότε αν όλα πάνε κατ'ευχήν θα μας δείτε online στις 7 Νοεμβρη
Nα εγκατασταθεις,να εγκατασταθεις!!!!!
Και θα ρθω κι εγω να εγκατασταθω...λιγο πιο περα,σε αλλη καλυβα....να ανταλλαζουμε και βιζιτες βρε αδελφε!!!!!
Να περασετε ξενοιαστα,να φατε ολους τους αστακους,να τεντωθητε στις αιωρες,να...να...να...και αφηστε με εμενα εδω να βριζω χειροτερα απο λιμενεργατης!!!!!1
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
155
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Πολλα...
Τωρα να πω οτι εχω σκασει - οχι απο ζηλεια, αλλα που δεν μπορω να παω προς το παρον. Αντε να δουμε τι θα γινει τους επομενους μηνες.

Παντως ειναι ενας εκπληκτικος συνδυασμος (στη κορυφη της places to visit λιστας μου) που το σχεδιαζω καιρο τωρα, μαζι με Σερενγκετι βεβαια.

Αναμενουμε εναγωνιως λεπτομεριες οταν με το καλο γυρισετε.

ΥΓ1: Αν μαθετε τιποτα για ημερισιες εκδρομες για ψαρεμα γραφτε σχετικα.

ΥΓ: Αυτο με τους αστακους με εχει στειλει!
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Αγαπώ HYDRONETTA!, Aγαπώ travelogato! Aγαπώ Malysa!
Kαι έχω σκάσει κι εγώ από την ζήλια μου!! Ποιος, που, πότε, γιατί!!!
Πωπωπω τι ωραίο ταξίδι θα είναι αυτο!!
Εγώ βλέπω τη θετική πλευρά:

Αυτοί έχουνε σκάσει που δεν είμαστε μαζί! :bleh::haha::bleh:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.666
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom