dmdoc
Member
- Μηνύματα
- 1.413
- Likes
- 900
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο]Το Anadolu Medeniyetleri Muzesi,είναι το πρώτο μουσείο που το 1997 ψηφίστηκε ως «Ευρωπαικό μουσείο της χρονιάς».Εδράζεται στους πρόποδες του κάστρου στα αναπαλαιωμένα κτίρια του Kursunlu Han και των αποθηκών της αγοράς του Μαχμούτ πασά.Η συλλογή είναι τεράστια με αναρίθμητα εκθέματα,ξεκινώντας από την εποχή των Χετταίων,και αναπαραστάσεις οικισμών που ανακαλύφθηκαν σε διάφορες περιοχές της χώρας.(περισσότερες πληροφορίες [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Anatolian_Civilizations"]Museum of Anatolian Civilizations - Wikipedia, the free encyclopedia[/URL
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο][U][B]Διάφορα σχόλια[/B][/U
Η διαδρομή Διδυμότειχο-Άγκυρα,συνολικά γύρω στα 740χλμ,περιελάμβανε μια πρώιμη στάση...στον συνοριακό σταθμό Καστανιών.Τα 40χλμ μέχρι εκεί διανύθηκαν χωρίς να το καταλάβουμε,αφού τα συνεχή ερωτήματα για τις πιθανές δυσκολίες της διαδρομής είχαν τραβήξει όλη μας την προσοχή.Περνώντας τον ελληνικό έλεγχο,οι αποφάσεις είχαν παρθεί..."προχωράμε και ότι συμβεί θα το αντιμετωπίσουμε εκείνη την ώρα".
Δεν είχε καλά-καλά φτάσει 6 η ώρα το πρωί όταν σταματούσα το αυτοκίνητο έξω από τον τουρκικό έλεγχο.Από την προηγουμένη το είχα άγχος για το πρωινό της ώρας που θα μας έβρισκε στην τουρκική πλευρά.Είναι γεγονός οτι στις Καστανιές αν πετύχεις τον Τούρκο υπάλληλο σε ακατάλληλη ώρα(συνήθως ώρες κατάκλισης και ύπνου),μπορεί να σου πάρει απροσδιόριστο χρόνο μέχρι να ξεμπερδέψεις.Αρκεί να μην πετύχεις σε κανέναν βαρεμένο,ραχατλίδικο τύπο που θέλει κανά μισάωρο μέχρι να ξυπνήσει,καμιά ώρα μέχρι να ντυθεί και κανά δίωρο μέχρι να σφραγίσει τα διαβατήρια και να ελέγξει την πράσινη κάρτα.Ευτυχώς την ώρα που φτάσαμε οι υπάλληλοι είχαν ήδη ξυπνήσει,έπιναν τον καιμακλίδικο καφέ τους και η μόνη καθυστέρηση ήταν στα 352 χασμουρητά τους μέχρι να μπουν οι πολυπόθητες σφραγίδες.
Ενθουσιασμένοι για την μικρή,μόνο,αργοπορία περάσαμε μέσα από την Αδριανούπολη,που εκείνη την ώρα ζεσταινόταν από τις πρώτες αχτίδες ήλιου και άρχιζε νωχελικά να ξυπνά,και βγήκαμε στον Ε80 που θα μας οδηγούσε Εις Την Πόλιν.
Οι επόμενες 2-2,5 ώρες πέρασαν εύκολα,οδηγώντας σε έναν μεγάλο,ομαλό και χωρίς κίνηση δρόμο,συζητώντας το πως θα ξεπεράσουμε τον σκόπελο της κίνησης στην Κων/πολη,αφού θα πέφταμε πάνω στην ώρα αιχμής της.Παράλληλα θέσαμε και τους επόμενους στόχους.Στάση για ΑΤΜ και βενζίνη.Διαγράψαμε από το μυαλό μας να αφήσουμε τον περιφερειακό και να μπούμε στην πόλη και αποφασίσαμε να ψάξουμε για μετρητά αφού θα φτάναμε στην ασιατική πλευρά.Tο τιμόνι πλέον είχε αναλάβει ο amsterdam,και τα πρώτα διόδια φάνηκαν στον ορίζοντα.Διόδια.....μια πονεμένη ιστορία!!!
Δεν είχε καλά-καλά φτάσει 6 η ώρα το πρωί όταν σταματούσα το αυτοκίνητο έξω από τον τουρκικό έλεγχο.Από την προηγουμένη το είχα άγχος για το πρωινό της ώρας που θα μας έβρισκε στην τουρκική πλευρά.Είναι γεγονός οτι στις Καστανιές αν πετύχεις τον Τούρκο υπάλληλο σε ακατάλληλη ώρα(συνήθως ώρες κατάκλισης και ύπνου),μπορεί να σου πάρει απροσδιόριστο χρόνο μέχρι να ξεμπερδέψεις.Αρκεί να μην πετύχεις σε κανέναν βαρεμένο,ραχατλίδικο τύπο που θέλει κανά μισάωρο μέχρι να ξυπνήσει,καμιά ώρα μέχρι να ντυθεί και κανά δίωρο μέχρι να σφραγίσει τα διαβατήρια και να ελέγξει την πράσινη κάρτα.Ευτυχώς την ώρα που φτάσαμε οι υπάλληλοι είχαν ήδη ξυπνήσει,έπιναν τον καιμακλίδικο καφέ τους και η μόνη καθυστέρηση ήταν στα 352 χασμουρητά τους μέχρι να μπουν οι πολυπόθητες σφραγίδες.
Ενθουσιασμένοι για την μικρή,μόνο,αργοπορία περάσαμε μέσα από την Αδριανούπολη,που εκείνη την ώρα ζεσταινόταν από τις πρώτες αχτίδες ήλιου και άρχιζε νωχελικά να ξυπνά,και βγήκαμε στον Ε80 που θα μας οδηγούσε Εις Την Πόλιν.
Οι επόμενες 2-2,5 ώρες πέρασαν εύκολα,οδηγώντας σε έναν μεγάλο,ομαλό και χωρίς κίνηση δρόμο,συζητώντας το πως θα ξεπεράσουμε τον σκόπελο της κίνησης στην Κων/πολη,αφού θα πέφταμε πάνω στην ώρα αιχμής της.Παράλληλα θέσαμε και τους επόμενους στόχους.Στάση για ΑΤΜ και βενζίνη.Διαγράψαμε από το μυαλό μας να αφήσουμε τον περιφερειακό και να μπούμε στην πόλη και αποφασίσαμε να ψάξουμε για μετρητά αφού θα φτάναμε στην ασιατική πλευρά.Tο τιμόνι πλέον είχε αναλάβει ο amsterdam,και τα πρώτα διόδια φάνηκαν στον ορίζοντα.Διόδια.....μια πονεμένη ιστορία!!!
Attachments
-
13,6 KB Προβολές: 75