GTS
Member
- Μηνύματα
- 7.155
- Likes
- 21.481
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- La Paz - Α' Μέρος
- Όταν κοιτάς απο ψηλά
- Στη ζαχαρένια πόλη
- Μπρος στην εκκλησιά
- Hit the road Jack
- Photos Potosi
- Οι ανοιχτές φαβέλες της Λατινικής Αμερικής
- Για μια χούφτα δολάρια
- Ο σταυρός του Νότου
- Έρημοι,λίμνες κ φλαμίνγκο
- O δρόμος των διαμαντιών
- Λευκή συμφωνία
- Μπαλκόνι στο Αιγαίο
- Ο δρόμος του θανάτου
Ο δρόμος των διαμαντιών
Ο δρόμος των διαμαντιών βαπτίστηκε έτσι γιατί στο διάβα του περνάς από 5 συνολικά λίμνες, κάποιες από τις οποίες είχαμε δει και την προηγούμενη μέρα. Τα λόγια έχουν στερέψει, θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν. Πριν τις λίμνες όμως, σε μία κλασσικά φανταστική έρημο του αλτιπλάνο, σταματήσαμε σε κάτι βράχους, με φόντο τα βουνά και τα ηφαίστεια στα σύνορα Βολιβίας- Χιλής. Ύστερα στις λίμνες. Με ελάχιστο έως καθόλου άλλο κόσμο, καθώς τα τουρ ξεκινάνε συνήθως από το Σαλάρ ντε Ουγιούνι και όχι από την Τουπίζα όπως σοφά πράξαμε, με φανταστικό καιρό, με έναν μπλε ουρανό που όμοιο δεν έχω ξαναδεί αφού δεν έχω ξαναέρθει σε τέτοιο υψόμετρο, με φλαμίνγκο, με λάμα, με μυριάδες χρώματα, με τη φύση να οργιάζει πολλαπλώς, δε πίστευες τι έβλεπες, τι ζούσες και πόσο τυχερός ήσουν που έφτασες ως εκεί. Ήμουν μαγεμένος από βολιβιανό ξόρκι που πολύ δύσκολα θα με εγκαταλείψει, ίσως ύστερα από πολλά πολλά χρόνια, ίσως και ποτέ.
Στάση για φαγητό στα πόδια ενός ενεργού ηφαιστείου, έχει πια καταντήσει αστείο να τρως, να κινείσαι και να κοιμάσαι ανάμεσα σε εξωπραγματικής ομορφιάς τοπία που δεν είχαν τελειωμό. Τελειωμό όμως είχε κάποια στιγμή η μέρα μας, καθώς ύστερα από ώρες και ώρες οδήγησης, απομακρυνόμαστε από το βολιβιανό εξωγήινο τοπίο του αλτιπλάνο προς τη μεγαλύτερη αλατολίμνη του κόσμου, το Σαλάρ ντε Ουγιούνι, όπου κοντά της θα διανυκτερεύσουμε.
Ο δρόμος των διαμαντιών βαπτίστηκε έτσι γιατί στο διάβα του περνάς από 5 συνολικά λίμνες, κάποιες από τις οποίες είχαμε δει και την προηγούμενη μέρα. Τα λόγια έχουν στερέψει, θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν. Πριν τις λίμνες όμως, σε μία κλασσικά φανταστική έρημο του αλτιπλάνο, σταματήσαμε σε κάτι βράχους, με φόντο τα βουνά και τα ηφαίστεια στα σύνορα Βολιβίας- Χιλής. Ύστερα στις λίμνες. Με ελάχιστο έως καθόλου άλλο κόσμο, καθώς τα τουρ ξεκινάνε συνήθως από το Σαλάρ ντε Ουγιούνι και όχι από την Τουπίζα όπως σοφά πράξαμε, με φανταστικό καιρό, με έναν μπλε ουρανό που όμοιο δεν έχω ξαναδεί αφού δεν έχω ξαναέρθει σε τέτοιο υψόμετρο, με φλαμίνγκο, με λάμα, με μυριάδες χρώματα, με τη φύση να οργιάζει πολλαπλώς, δε πίστευες τι έβλεπες, τι ζούσες και πόσο τυχερός ήσουν που έφτασες ως εκεί. Ήμουν μαγεμένος από βολιβιανό ξόρκι που πολύ δύσκολα θα με εγκαταλείψει, ίσως ύστερα από πολλά πολλά χρόνια, ίσως και ποτέ.
Στάση για φαγητό στα πόδια ενός ενεργού ηφαιστείου, έχει πια καταντήσει αστείο να τρως, να κινείσαι και να κοιμάσαι ανάμεσα σε εξωπραγματικής ομορφιάς τοπία που δεν είχαν τελειωμό. Τελειωμό όμως είχε κάποια στιγμή η μέρα μας, καθώς ύστερα από ώρες και ώρες οδήγησης, απομακρυνόμαστε από το βολιβιανό εξωγήινο τοπίο του αλτιπλάνο προς τη μεγαλύτερη αλατολίμνη του κόσμου, το Σαλάρ ντε Ουγιούνι, όπου κοντά της θα διανυκτερεύσουμε.