delmem2233
Member
- Μηνύματα
- 392
- Likes
- 4.199
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο (Antigua)
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο
- Κεφάλαιο 22ο
- Κεφάλαιο 23ο
- Κεφάλαιο 24ο
- Κεφάλαιο 25ο
- Κεφάλαιο 26ο
- Κεφάλαιο 27ο
Cherchez la femme... Μόνο αυτό θα γράψω για την πολυήμερη εξαφάνισή μου...
Είναι οκτώ το πρωί, είμαι σε ένα κουκλίστικο δωμάτιο στο Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα, με την τηλεόραση στα δεξιά μου ανοικτή, ακούγοντας την περιγραφή τού Ισπανία-Ιράκ (Κύπελλο Συνομοσπονδιών), λιγότερο επειδή με ενδιαφέρει το παιχνίδι, και -πολύ- περισσότερο επειδή το να ακούω Ισπανικά όσο περισσότερο γίνεται, ακόμη κι όταν είμαι μόνος στο δωμάτιο, μου κάνει πολύ-πολύ καλό. Κάθε φορά που ακούω μία έκφραση που μου llama la atenciόn (τραβάει την προσοχή), αρπάζω το μολύβι που έχω πάντα δίπλα μου και τη σημειώνω. Κ ο λ λ η μ έ ν ο ς με τα Ισπανικά ο ανταποκριτής σας από τη Γουατεμάλα...
Υποτίθεται ότι θα περνούσα μία βδομάδα στη λίμνη Ατιτλάν, μεταξύ Γουάτε και Σέλα, όμως αυτή που ξημέρωσε πριν από λίγες ώρες είναι ήδη η έβδομη μέρα, και... δεν λέω να το κουνήσω από εδώ. Είχα σχεδιάσει να χρησιμοποιήσω το Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα για να “εξερευνήσω” τα χωριουδάκια στο δυτικό μισό της λίμνης, και μετά να “μετακομίσω” στο Παναχατσέλ, απέναντι, και να το χρησιμοποιήσω σαν βάση για να πάω σε διάφορα χωριουδάκια στο ανατολικό μισό της λίμνης, όμως το Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα μού άρεσε τόσο, ΤΟΣΟ, που όταν αποχαιρετιστήκαμε με τη Βελγίδα με την οποία πέρασα τις τέσσερις πρώτες ημέρες μου εδώ (και 5-6 στη Σέλα), αποφάσισα να αλλάξω ξενοδοχείο και να μείνω άλλες τέσσερις. Τα καλά τού να μην έχεις δουλειά να σε περιμένει στην πατρίδα, του να μην σε πιέζει ο χρόνος, του να μπορείς να κάνεις -σχεδόν- ό,τι θέλεις...
Μία τυπική μέρα του Δημήτρη από τη στιγμή που έμεινε μόνος και μετά: ξυπνάω κατά τις εφτά το πρωί, ακούγοντας πουλάκια να τιτιβίζουν (όπως, καλή ώρα, τώρα. Το ξενοδοχείο μου έχει τριγύρω δέντρα, πολλά δέντρα, και ακούς διαφόρων τύπων τιτιβίσματα). Ρίχνω μια καλή-καλή ματιά στην α π ί σ τ ε υ τ η θέα που έχω από τα παράθυρα του δωματίου μου (η λίμνη είναι περιτριγυρισμένη από ψηλά βουνά και ηφαίστεια, όλα καταπράσινα, όλα εντυπωσιακά, όλα με πλαγιές σχεδόν κάθετες προς τη λίμνη, κάτι που σου δίνει την εντύπωση ότι είσαι... κρυμμένος από τον υπόλοιπο κόσμο), ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου, και αράζω στο μπαλκόνι, κατά προτίμηση στην αιώρα που συνοδεύει σχεδόν κάθε δωμάτιο σε αυτό το ξενοδοχείο, για να καθαρίσω έναν ανανά για πρωινό. Για κάποιον λόγο οι ανανάδες μού φαίνονται πολύ εξωτικοί, και “δένουν” με την όλη ατμόσφαιρα-εμπειρία του ταξιδιού στη Γουατεμάλα...
Μετά, πετσέτα στον ώμο, και περπάτημα πέντε λεπτών μέχρι ένα σημείο από το οποίο μπορείς να βουτήξεις στη λίμνη. Το νερό είναι πεντακάθαρο, σχεδόν μπορείς να το πιεις(!), κι υπάρχουν διάφορα σημεία από τα οποία μπορείς να βουτήξεις. Αγαπημένο μου είναι ένα που δεν είναι ούτε πολύ κοντά σε indίgenas κυρίες που κάνουν μπάνιο και πλένουν τα ρούχα τους, ούτε όμως και πολύ μακριά, έτσι ώστε και σε δύσκολη θέση να μην τις φέρνω, αλλά και να μπορώ να παρατηρώ τις κινήσεις τους (δεν είμαι ματάκιας, ντυμένες κάνουν μπάνιο οι κυρίες, απλά... το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον να παρατηρώ τι κάνουν οι ντόπιοι σε κάθε μέρος που πηγαίνω). Μετά τη βουτιά, επιστροφή στο δωμάτιο, επανάληψη ένα ή δύο κεφάλαια από το βιβλίο που έβγαλα μονορούφι την τελευταία βδομάδα των μαθημάτων μου στη Σέλα (είναι βιβλίο γραμματικής με ασκήσεις, και καλύπτει ουσιαστικά τα πάντα. Πολύ χρήσιμο, μια και με ΕΝΑ βιβλίο μπορώ να κάνω επανάληψη ΟΛΑ όσα έμαθα στη Σέλα), και μετά βόλτα για... βόλτας sake, για φωτογραφίες, για “σταμπάρισμα” μαγαζιών που θα ήθελα να πάω αργότερα, για ενημέρωση για το “τι παίζει” κάθε μέρα στο χωριό (σχεδόν κάθε μέρα “παίζει” και κάποια εκδήλωση), και για κουβεντούλα με ντόπιους (το Σαν Πέδρο είναι από εκείνα τα μέρη στα οποία όλοι χαιρετούν όλους, αρκεί να κάνεις eye contact με κάποιον, ντόπιο ή ξένο, τη στιγμή που περνάει από δίπλα σου.
Έχω προσέξει ότι οι ντόπιοι είναι πολύ πιο ανοικτοί από τους ξένους, κάτι που “εκμεταλλεύομαι” κάθε πρωί, κατά τη διάρκεια της βουτιάς στη λίμνη, για να εξασκήσω τα Ισπανικά μου με ντόπιους που επίσης κολυμπούν την ίδια ώρα στη λίμνη). Μετά, φαγητό, συνήθως τάκος, σε μαγαζιά που τα λειτουργούν ντόπιοι (δεν έχω κάτι εναντίον των ξένων που έχουν ανοίξει επιχειρήσεις εδώ, όμως μια και τους τα ακουμπάω τα βράδια για μπιρίτσες, λέω τουλάχιστον όταν τρώω να προτιμάω μαγαζάκια ντόπιων). Βολτίτσα για χώνεψη, επιστροφή στο δωμάτιο για σιέστα και λίγη τηλεόραση, δεύτερη βουτιά στη λίμνη νωρίς το απόγευμα, επανάληψη ένα ή δύο ακόμη κεφάλαια του βιβλίου, και μετά καρφί σε ένα μαγαζί ντόπιων με ασύρματο ίντερνετ για... επικοινωνία με τον πλανήτη Γη και για ζεστή σοκολάτα. Στο Σαν Πέδρο υπάρχουν ίντερνετ σποτς που χρεώνουν 8-10 κετσάλες για μία ώρα στο ίντερνετ, χωρίς να προσφέρουν δωρεάν καφέ. Στο μαγαζί που πηγαίνω εγώ, το οποίο έχει λίγα τραπέζια σε μία χαριτωμένη αυλή, κι όχι πολλά τραπέζια στριμωγμένα σε ένα μικρό δωμάτιο, με έξι κετσάλες παίρνω μία ζεστή σοκολάτα και συνήθως κάθομαι πάνω από μία ώρα... Κατά τις έξι και μισή επιστρέφω στο δωμάτιο και κάθομαι στο μπαλκόνι κάνοντας... απολύτως τίποτα. Είναι η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας, ακόμη και στη Θεσσαλονίκη, είναι η ώρα που ο ήλιος έχει πέσει τόσο χαμηλά που κάνει τους λευκούς τοίχους να φαίνονται σχεδόν κίτρινοι, και γενικά όλα τα χρώματα να φαντάζουν πολύ πιο “ζεστά”. Κάθομαι στο μπαλκόνι μέχρι τη στιγμή που αρχίζουν να ανάβουν τα φώτα απέναντι, στα χωριουδάκια στην άλλη πλευρά της λίμνης.
Μετά, ειδήσεις στην τηλεόραση, σε τοπικό κανάλι (στο οποίο κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα ρεπορτάζ, ο δημοσιογράφος που το έχει κάνει, λέει “por una Guatemala en paz, ο τάδε, από το τάδε μέρος, για το τάδε κανάλι”), και νέα έξοδος για φαγητό. Πριν γυρίσω στο δωμάτιο για τα καλά, μου αρέσει να κατεβάζω μία-δύο μπιρίτσες σε κάποιο από τα πολύ συμπαθητικά μαγαζιά ακριβώς δίπλα στο νερό. Τα μαγαζιά με πολύ θόρυβο δεν είναι... my cup of tea, όμως στο Σαν Πέδρο έχεις επιλογές. Μπορείς να ακούσεις τη μουσική που θέλεις, όσο δυνατά θέλεις, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις, και να έχεις κάνει μία καλή γύρα, σταμπάροντας τα μέρη που σου ταιριάζουν περισσότερο. Τέλος, πριν κοιμηθώ, συνήθως βλέπω κάποια ταινία με ισπανικούς υπότιτλους. Προχθές είδα το Deja Vu, με τον Ντενζέλ Ουάσινγκτον. Χθες είδα το Slumdog Millionaire... Παρατηρώντας ότι καταλαβαίνω ουσιαστικά τα πάντα, και κυρίως ότι καταλαβαίνω πότε και γιατί χρησιμοποιείται ο subjuntivo, αισθάνομαι ότι... άξιζαν τον κόπο οι βδομάδες μαθημάτων στη Σέλα (η αλήθεια είναι ότι άξιζαν τον “κόπο” ούτως ή άλλως, απλά είναι ακόμη πιο ωραίο το να συνειδητοποιώ ότι δεν πέρασα τρεις βδομάδες κάνοντας μαθήματα, αλλά κάνοντας μαθήματα ΚΑΙ μαθαίνοντας, πραγματικά μαθαίνοντας)...
Κάπως έτσι κυλούν οι μέρες μου στο Σαν Πέδρο... Όχι ακριβώς “χάλια”...
Ήδη έχω πάει σε τρία χωριουδάκια τριγύρω, άλλοτε περπατώντας, κι άλλοτε παίρνοντας πλοιάριο. Το καθένα έχει τα καλά του. Μία διαδρομή με πλοιάριο σου δίνει τη δυνατότητα να βγάλεις φωτογραφίες που διαφορετικά δεν μπορείς να βγάλεις, λόγω γωνίας... λήψης των φωτογραφιών. Μία βόλτα με τα πόδια από χωριό σε χωριό σού επιτρέπει να... το πάρεις χαλαρά, και να βγάλεις καλύτερα “συγκροτημένες” φωτογραφίες, χωρίς τα σκαμπανεβάσματα του πλοιαρίου στο νερό της λίμνης...
Κλείνοντας, “λέω” ότι αισθάνομαι σαν να κάνω διακοπές σε ελληνικό νησί. Η ατμόσφαιρα είναι πολλλύ χαλλλαρή, κυκλοφορώ με σαγιονάρες από το πρωί μέχρι το βράδυ, μυρωδιά αντηλιακού έρχεται από παντού, καυτός ήλιος μέχρι τις 3-4 το απόγευμα, αμάνικα, φαγητό και μπιρίτσα δίπλα στο νερό, και τιμές σχεδόν εξευτελιστικές (όπα... Το τελευταίο ΔΕΝ παραπέμπει σε Ελλάδα, όπως όλοι λίγο-πολύ ξέρουμε). Μεθαύριο “μετακομίζω” στην άλλη πλευρά της λίμνης, στο Παναχατσέλ. Λέεεω τώρα... Αυτό το ταξίδι μού έχει βγάλει μία πλευρά που δεν ήξερα ότι είχα, μία πλευρά... ψιλοχύμα όσον αφορά τον προγραμματισμό των επόμενων κινήσεών μου. Εν μέρει μου αρέσει, εν μέρει με κάνει να αισθάνομαι “κάπως”, πιθανότατα επειδή δεν είμαι συνηθισμένος να συμπεριφέρομαι τόσο χύμα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (πάντα όσον αφορά το... sticking to an itinerary).
Εννιά... Ώρα για την (καθυστερημένη σήμερα, λόγω γραψίματος) πρωινή βουτιά μου. Με λυπάστε, το ξέρω...

Χαιρετίσματα σε όλους
Είναι οκτώ το πρωί, είμαι σε ένα κουκλίστικο δωμάτιο στο Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα, με την τηλεόραση στα δεξιά μου ανοικτή, ακούγοντας την περιγραφή τού Ισπανία-Ιράκ (Κύπελλο Συνομοσπονδιών), λιγότερο επειδή με ενδιαφέρει το παιχνίδι, και -πολύ- περισσότερο επειδή το να ακούω Ισπανικά όσο περισσότερο γίνεται, ακόμη κι όταν είμαι μόνος στο δωμάτιο, μου κάνει πολύ-πολύ καλό. Κάθε φορά που ακούω μία έκφραση που μου llama la atenciόn (τραβάει την προσοχή), αρπάζω το μολύβι που έχω πάντα δίπλα μου και τη σημειώνω. Κ ο λ λ η μ έ ν ο ς με τα Ισπανικά ο ανταποκριτής σας από τη Γουατεμάλα...
Υποτίθεται ότι θα περνούσα μία βδομάδα στη λίμνη Ατιτλάν, μεταξύ Γουάτε και Σέλα, όμως αυτή που ξημέρωσε πριν από λίγες ώρες είναι ήδη η έβδομη μέρα, και... δεν λέω να το κουνήσω από εδώ. Είχα σχεδιάσει να χρησιμοποιήσω το Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα για να “εξερευνήσω” τα χωριουδάκια στο δυτικό μισό της λίμνης, και μετά να “μετακομίσω” στο Παναχατσέλ, απέναντι, και να το χρησιμοποιήσω σαν βάση για να πάω σε διάφορα χωριουδάκια στο ανατολικό μισό της λίμνης, όμως το Σαν Πέδρο Λα Λαγκούνα μού άρεσε τόσο, ΤΟΣΟ, που όταν αποχαιρετιστήκαμε με τη Βελγίδα με την οποία πέρασα τις τέσσερις πρώτες ημέρες μου εδώ (και 5-6 στη Σέλα), αποφάσισα να αλλάξω ξενοδοχείο και να μείνω άλλες τέσσερις. Τα καλά τού να μην έχεις δουλειά να σε περιμένει στην πατρίδα, του να μην σε πιέζει ο χρόνος, του να μπορείς να κάνεις -σχεδόν- ό,τι θέλεις...
Μία τυπική μέρα του Δημήτρη από τη στιγμή που έμεινε μόνος και μετά: ξυπνάω κατά τις εφτά το πρωί, ακούγοντας πουλάκια να τιτιβίζουν (όπως, καλή ώρα, τώρα. Το ξενοδοχείο μου έχει τριγύρω δέντρα, πολλά δέντρα, και ακούς διαφόρων τύπων τιτιβίσματα). Ρίχνω μια καλή-καλή ματιά στην α π ί σ τ ε υ τ η θέα που έχω από τα παράθυρα του δωματίου μου (η λίμνη είναι περιτριγυρισμένη από ψηλά βουνά και ηφαίστεια, όλα καταπράσινα, όλα εντυπωσιακά, όλα με πλαγιές σχεδόν κάθετες προς τη λίμνη, κάτι που σου δίνει την εντύπωση ότι είσαι... κρυμμένος από τον υπόλοιπο κόσμο), ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου, και αράζω στο μπαλκόνι, κατά προτίμηση στην αιώρα που συνοδεύει σχεδόν κάθε δωμάτιο σε αυτό το ξενοδοχείο, για να καθαρίσω έναν ανανά για πρωινό. Για κάποιον λόγο οι ανανάδες μού φαίνονται πολύ εξωτικοί, και “δένουν” με την όλη ατμόσφαιρα-εμπειρία του ταξιδιού στη Γουατεμάλα...
Μετά, πετσέτα στον ώμο, και περπάτημα πέντε λεπτών μέχρι ένα σημείο από το οποίο μπορείς να βουτήξεις στη λίμνη. Το νερό είναι πεντακάθαρο, σχεδόν μπορείς να το πιεις(!), κι υπάρχουν διάφορα σημεία από τα οποία μπορείς να βουτήξεις. Αγαπημένο μου είναι ένα που δεν είναι ούτε πολύ κοντά σε indίgenas κυρίες που κάνουν μπάνιο και πλένουν τα ρούχα τους, ούτε όμως και πολύ μακριά, έτσι ώστε και σε δύσκολη θέση να μην τις φέρνω, αλλά και να μπορώ να παρατηρώ τις κινήσεις τους (δεν είμαι ματάκιας, ντυμένες κάνουν μπάνιο οι κυρίες, απλά... το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον να παρατηρώ τι κάνουν οι ντόπιοι σε κάθε μέρος που πηγαίνω). Μετά τη βουτιά, επιστροφή στο δωμάτιο, επανάληψη ένα ή δύο κεφάλαια από το βιβλίο που έβγαλα μονορούφι την τελευταία βδομάδα των μαθημάτων μου στη Σέλα (είναι βιβλίο γραμματικής με ασκήσεις, και καλύπτει ουσιαστικά τα πάντα. Πολύ χρήσιμο, μια και με ΕΝΑ βιβλίο μπορώ να κάνω επανάληψη ΟΛΑ όσα έμαθα στη Σέλα), και μετά βόλτα για... βόλτας sake, για φωτογραφίες, για “σταμπάρισμα” μαγαζιών που θα ήθελα να πάω αργότερα, για ενημέρωση για το “τι παίζει” κάθε μέρα στο χωριό (σχεδόν κάθε μέρα “παίζει” και κάποια εκδήλωση), και για κουβεντούλα με ντόπιους (το Σαν Πέδρο είναι από εκείνα τα μέρη στα οποία όλοι χαιρετούν όλους, αρκεί να κάνεις eye contact με κάποιον, ντόπιο ή ξένο, τη στιγμή που περνάει από δίπλα σου.
Έχω προσέξει ότι οι ντόπιοι είναι πολύ πιο ανοικτοί από τους ξένους, κάτι που “εκμεταλλεύομαι” κάθε πρωί, κατά τη διάρκεια της βουτιάς στη λίμνη, για να εξασκήσω τα Ισπανικά μου με ντόπιους που επίσης κολυμπούν την ίδια ώρα στη λίμνη). Μετά, φαγητό, συνήθως τάκος, σε μαγαζιά που τα λειτουργούν ντόπιοι (δεν έχω κάτι εναντίον των ξένων που έχουν ανοίξει επιχειρήσεις εδώ, όμως μια και τους τα ακουμπάω τα βράδια για μπιρίτσες, λέω τουλάχιστον όταν τρώω να προτιμάω μαγαζάκια ντόπιων). Βολτίτσα για χώνεψη, επιστροφή στο δωμάτιο για σιέστα και λίγη τηλεόραση, δεύτερη βουτιά στη λίμνη νωρίς το απόγευμα, επανάληψη ένα ή δύο ακόμη κεφάλαια του βιβλίου, και μετά καρφί σε ένα μαγαζί ντόπιων με ασύρματο ίντερνετ για... επικοινωνία με τον πλανήτη Γη και για ζεστή σοκολάτα. Στο Σαν Πέδρο υπάρχουν ίντερνετ σποτς που χρεώνουν 8-10 κετσάλες για μία ώρα στο ίντερνετ, χωρίς να προσφέρουν δωρεάν καφέ. Στο μαγαζί που πηγαίνω εγώ, το οποίο έχει λίγα τραπέζια σε μία χαριτωμένη αυλή, κι όχι πολλά τραπέζια στριμωγμένα σε ένα μικρό δωμάτιο, με έξι κετσάλες παίρνω μία ζεστή σοκολάτα και συνήθως κάθομαι πάνω από μία ώρα... Κατά τις έξι και μισή επιστρέφω στο δωμάτιο και κάθομαι στο μπαλκόνι κάνοντας... απολύτως τίποτα. Είναι η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας, ακόμη και στη Θεσσαλονίκη, είναι η ώρα που ο ήλιος έχει πέσει τόσο χαμηλά που κάνει τους λευκούς τοίχους να φαίνονται σχεδόν κίτρινοι, και γενικά όλα τα χρώματα να φαντάζουν πολύ πιο “ζεστά”. Κάθομαι στο μπαλκόνι μέχρι τη στιγμή που αρχίζουν να ανάβουν τα φώτα απέναντι, στα χωριουδάκια στην άλλη πλευρά της λίμνης.
Μετά, ειδήσεις στην τηλεόραση, σε τοπικό κανάλι (στο οποίο κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα ρεπορτάζ, ο δημοσιογράφος που το έχει κάνει, λέει “por una Guatemala en paz, ο τάδε, από το τάδε μέρος, για το τάδε κανάλι”), και νέα έξοδος για φαγητό. Πριν γυρίσω στο δωμάτιο για τα καλά, μου αρέσει να κατεβάζω μία-δύο μπιρίτσες σε κάποιο από τα πολύ συμπαθητικά μαγαζιά ακριβώς δίπλα στο νερό. Τα μαγαζιά με πολύ θόρυβο δεν είναι... my cup of tea, όμως στο Σαν Πέδρο έχεις επιλογές. Μπορείς να ακούσεις τη μουσική που θέλεις, όσο δυνατά θέλεις, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις, και να έχεις κάνει μία καλή γύρα, σταμπάροντας τα μέρη που σου ταιριάζουν περισσότερο. Τέλος, πριν κοιμηθώ, συνήθως βλέπω κάποια ταινία με ισπανικούς υπότιτλους. Προχθές είδα το Deja Vu, με τον Ντενζέλ Ουάσινγκτον. Χθες είδα το Slumdog Millionaire... Παρατηρώντας ότι καταλαβαίνω ουσιαστικά τα πάντα, και κυρίως ότι καταλαβαίνω πότε και γιατί χρησιμοποιείται ο subjuntivo, αισθάνομαι ότι... άξιζαν τον κόπο οι βδομάδες μαθημάτων στη Σέλα (η αλήθεια είναι ότι άξιζαν τον “κόπο” ούτως ή άλλως, απλά είναι ακόμη πιο ωραίο το να συνειδητοποιώ ότι δεν πέρασα τρεις βδομάδες κάνοντας μαθήματα, αλλά κάνοντας μαθήματα ΚΑΙ μαθαίνοντας, πραγματικά μαθαίνοντας)...
Κάπως έτσι κυλούν οι μέρες μου στο Σαν Πέδρο... Όχι ακριβώς “χάλια”...
Κλείνοντας, “λέω” ότι αισθάνομαι σαν να κάνω διακοπές σε ελληνικό νησί. Η ατμόσφαιρα είναι πολλλύ χαλλλαρή, κυκλοφορώ με σαγιονάρες από το πρωί μέχρι το βράδυ, μυρωδιά αντηλιακού έρχεται από παντού, καυτός ήλιος μέχρι τις 3-4 το απόγευμα, αμάνικα, φαγητό και μπιρίτσα δίπλα στο νερό, και τιμές σχεδόν εξευτελιστικές (όπα... Το τελευταίο ΔΕΝ παραπέμπει σε Ελλάδα, όπως όλοι λίγο-πολύ ξέρουμε). Μεθαύριο “μετακομίζω” στην άλλη πλευρά της λίμνης, στο Παναχατσέλ. Λέεεω τώρα... Αυτό το ταξίδι μού έχει βγάλει μία πλευρά που δεν ήξερα ότι είχα, μία πλευρά... ψιλοχύμα όσον αφορά τον προγραμματισμό των επόμενων κινήσεών μου. Εν μέρει μου αρέσει, εν μέρει με κάνει να αισθάνομαι “κάπως”, πιθανότατα επειδή δεν είμαι συνηθισμένος να συμπεριφέρομαι τόσο χύμα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (πάντα όσον αφορά το... sticking to an itinerary).
Εννιά... Ώρα για την (καθυστερημένη σήμερα, λόγω γραψίματος) πρωινή βουτιά μου. Με λυπάστε, το ξέρω...
Χαιρετίσματα σε όλους
Attachments
-
15,3 KB Προβολές: 134
Last edited by a moderator: